Planiramo otvoriti web-shop gdje bi prodavali uvezenu robu.
Robu bi uvozili preko posrednicke firme koja se bavi navedenim uslugama uvoza.
Razmisljamo se izmedju dva oblika preduzeca, a to su d.o.o i tr ( trgovinska radnja ).
Interesuju nas koje su osnovne i sustinske razlike izmedju ova dva oblika preduzeca kad su u pitanju mogucnosti sa istim kao i troskovi vodjenja jednog i drugog.
S obzirom da smo mi stalno zaposleni ovo bi nam bilo kao dodatno zanimanje. Samim tim bi zeljeli registrovat oblik preduzeca s kojim cemo moci prodavati uvezenu robu putem web-shopa ( dakle samo on-line prodaja nas zanima ), a da pri tome minimiziramo operativne troskove.
Koji su minimalni operativni troskovi d.o.o i tr?
Kod d.o.o moramo imat barem jednog zaposlenika? Neko ce morat biti direktor? S obzirom da smo stalno zaposleni na drugom poslu da li neko moze biti direktor bez primanja da ne placamo doprinose dodatno?
S obzirom da prodajemo robu trebat ce nam nesto tipa magacina. Ideja je da registrujemo u porodicnoj kuci sjediste firme, a da prvi sprat ili dio istog registrujemo kao skladiste. Da li ovo moguce i da li mora kuca imat tu namjenu u smislu da je uknjizena kao stambeno poslovni objekat?
Otvaranje web-shopa - kako poslovati legalno
Moderator: _BataZiv_0809
-
- Posts: 140
- Joined: 18/08/2014 17:46
#2 Re: Otvaranje web-shopa - kako poslovati legalno
izostavio si vrlo važan podatak: očekivani obim poslovanja
-
- Posts: 5703
- Joined: 22/09/2018 13:21