Osnivanje d.o.o. i prakticne pojedinosti

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

User avatar
_Reds_
Posts: 9371
Joined: 14/01/2012 20:01
Location: Aqua S....

#51 Re: Osnivanje d.o.o. i prakticne pojedinosti

Post by _Reds_ »

Obzirom da se U RS-u firma može registrovati u kući i za dosta manje para, može li mi neko reći da li ja mogu registrovati firmu u RS, a poslavati u Federaciji.

I da li je minimum da firma ima direktora??

Ako jeste da li taj direktor mora biti na toj prijavljenoj adresi u radno vrijeme. U smislu mogu li ja da registrujem firmu, a da se na toj adresi pojavljujem sa vremena na vrijeme.

I da može li ovo sve za firmu export/import??
calculator
Posts: 1351
Joined: 25/11/2013 12:32

#52 Re: Osnivanje d.o.o. i prakticne pojedinosti

Post by calculator »

_Reds_ wrote:Obzirom da se U RS-u firma može registrovati u kući i za dosta manje para, može li mi neko reći da li ja mogu registrovati firmu u RS, a poslavati u Federaciji.....?
"Dosta manje para" je 1.000 KM kao i u FBiH. Na koji oblik privrednog društva misliš?
User avatar
_Reds_
Posts: 9371
Joined: 14/01/2012 20:01
Location: Aqua S....

#53 Re: Osnivanje d.o.o. i prakticne pojedinosti

Post by _Reds_ »

calculator wrote:
_Reds_ wrote:Obzirom da se U RS-u firma može registrovati u kući i za dosta manje para, može li mi neko reći da li ja mogu registrovati firmu u RS, a poslavati u Federaciji.....?
"Dosta manje para" je 1.000 KM kao i u FBiH. Na koji oblik privrednog društva misliš?
D.o.o.

a neko je pisao da je osnivanje d.o.o. u RS dosta jeftinije.
calculator
Posts: 1351
Joined: 25/11/2013 12:32

#54 Re: Osnivanje d.o.o. i prakticne pojedinosti

Post by calculator »

_Reds_ wrote:
calculator wrote:
_Reds_ wrote:Obzirom da se U RS-u firma može registrovati u kući i za dosta manje para, može li mi neko reći da li ja mogu registrovati firmu u RS, a poslavati u Federaciji.....?
"Dosta manje para" je 1.000 KM kao i u FBiH. Na koji oblik privrednog društva misliš?
D.o.o.

a neko je pisao da je osnivanje d.o.o. u RS dosta jeftinije.
Provjeri svoju informaciju za registraciju d.o.o. na kućnoj adresi, izuzev ako na toj adresi ne postoji uređen poslovni prostor.
Nema razlike u registraciji privrednih društava u RS i FBiH.
User avatar
_Reds_
Posts: 9371
Joined: 14/01/2012 20:01
Location: Aqua S....

#55 Re: Osnivanje d.o.o. i prakticne pojedinosti

Post by _Reds_ »

Stranicu prije ove je neko pisao kako ima razlika.
mariovid
Posts: 53
Joined: 20/05/2013 19:30

#56 Re: Osnivanje d.o.o. i prakticne pojedinosti

Post by mariovid »

_Reds_ wrote:Obzirom da se U RS-u firma može registrovati u kući i za dosta manje para, može li mi neko reći da li ja mogu registrovati firmu u RS, a poslavati u Federaciji.

I da li je minimum da firma ima direktora??

Ako jeste da li taj direktor mora biti na toj prijavljenoj adresi u radno vrijeme. U smislu mogu li ja da registrujem firmu, a da se na toj adresi pojavljujem sa vremena na vrijeme.

I da može li ovo sve za firmu export/import??
Ako je sjedište u RS-u, da bi poslovao u FBiH moraš imati poslovnu jedinicu u FBiH.

Ako ima direktora uposlenog na puno radno vrijeme, po Ugovoru, onda je to dovoljno. Ne mora biti cijelo radno vrijeme tu, mora " dogovarati" poslove i smije biti odsutan jer traži nove kupce i poslovne partnere. Naravno ako se najavi neka kontrola moraš biti tu.

Kad registruješ firmu na sudu sud to ne zanima ( mislim tvoja adresa ) koju si prijavio, tako da ćeš to završiti bez problema.
Odobrenje za rad kad budeš tražio, tu izlazi komisija na teren i pravi zapisnik o tvojoj situaciji. Sve ovisi čime se baviš, za većinu uslužnih djelatnosti možeš registrirati na kućnoj adresi. Moraš jednu prostoriju pripremiti za administrativne poslove ( radni stol, laptop, telefon, faks...) i to ti je dovoljan okvir za poslovanje.
Mislim da ako imaš prostoriju u kući ( podrum, garaža i sl.) da i na tu foru možeš ishoditi odobrenje za rad, te da ti nije potreban poseban poslovni prostor.
calculator
Posts: 1351
Joined: 25/11/2013 12:32

#57 Re: Osnivanje d.o.o. i prakticne pojedinosti

Post by calculator »

@mariovid, odakle crpis svoje informacije?
mariovid
Posts: 53
Joined: 20/05/2013 19:30

#58 Re: Osnivanje d.o.o. i prakticne pojedinosti

Post by mariovid »

calculator wrote:@mariovid, odakle crpis svoje informacije?
Dosadašnja iskustva i problematika....
Clavis
Posts: 37
Joined: 06/10/2007 05:19
Location: KLjuc

#59 Re: Osnivanje d.o.o. i prakticne pojedinosti

Post by Clavis »

Za svaku djelatnost propisani su uslovi minimalne tehničke opremljenosti :) Za kofer firme nista nije propisano. Jedino je u zadnje vrijeme Uprava za indirektno pooštrila uslove, pa ako kanis u sistem PDV morat ces odrediti spomenutu prostoriju,telefon itd... tacnu adresu, istaknuti natpis (reklamu).
User avatar
_Reds_
Posts: 9371
Joined: 14/01/2012 20:01
Location: Aqua S....

#60 Re: Osnivanje d.o.o. i prakticne pojedinosti

Post by _Reds_ »

Clavis wrote:Za svaku djelatnost propisani su uslovi minimalne tehničke opremljenosti :) Za kofer firme nista nije propisano. Jedino je u zadnje vrijeme Uprava za indirektno pooštrila uslove, pa ako kanis u sistem PDV morat ces odrediti spomenutu prostoriju,telefon itd... tacnu adresu, istaknuti natpis (reklamu).
Sta tacno podrzumjevas za kofer firme.
MMM1977
Posts: 4637
Joined: 15/07/2009 12:56

#61 Re: Osnivanje d.o.o. i prakticne pojedinosti

Post by MMM1977 »

mariovid wrote:
_Reds_ wrote:Obzirom da se U RS-u firma može registrovati u kući i za dosta manje para, može li mi neko reći da li ja mogu registrovati firmu u RS, a poslavati u Federaciji.

I da li je minimum da firma ima direktora??

Ako jeste da li taj direktor mora biti na toj prijavljenoj adresi u radno vrijeme. U smislu mogu li ja da registrujem firmu, a da se na toj adresi pojavljujem sa vremena na vrijeme.

I da može li ovo sve za firmu export/import??
Ako je sjedište u RS-u, da bi poslovao u FBiH moraš imati poslovnu jedinicu u FBiH.

Ako ima direktora uposlenog na puno radno vrijeme, po Ugovoru, onda je to dovoljno. Ne mora biti cijelo radno vrijeme tu, mora " dogovarati" poslove i smije biti odsutan jer traži nove kupce i poslovne partnere. Naravno ako se najavi neka kontrola moraš biti tu.

Kad registruješ firmu na sudu sud to ne zanima ( mislim tvoja adresa ) koju si prijavio, tako da ćeš to završiti bez problema.
Odobrenje za rad kad budeš tražio, tu izlazi komisija na teren i pravi zapisnik o tvojoj situaciji. Sve ovisi čime se baviš, za većinu uslužnih djelatnosti možeš registrirati na kućnoj adresi. Moraš jednu prostoriju pripremiti za administrativne poslove ( radni stol, laptop, telefon, faks...) i to ti je dovoljan okvir za poslovanje.
Mislim da ako imaš prostoriju u kući ( podrum, garaža i sl.) da i na tu foru možeš ishoditi odobrenje za rad, te da ti nije potreban poseban poslovni prostor.
Ovdje je gotovo sve pogrešno, nije mi jasno zašto na ovakvim temama ljudi pišu o nečemu što ne poznaju.
PRO165
Posts: 232
Joined: 02/06/2012 23:43

#62 Re: Osnivanje d.o.o. i prakticne pojedinosti

Post by PRO165 »

JAKO PUNO POGREŠNIH INFORMACIJA!!!!

Generalno moje mišljenje:
Ne treba otvarati firmu u RS jer što dobiješ na mostu izgubiš na čupriji (naravno vrijedi za one u FBiH).
Glavni razlog: troškovi mjesečnih primanja do 1000km su RS veći (ovdje mislim na neto, topli obrok, kartu, dnevnice)


1KM za otvarnje ti ne može pomoći da startaš.

POSLOVNI PROSTOR JE OBAVEZAN - toliko je znam i to su mi rekli svi obiljni koje sam pitao, samo neke djelatnosti kao fizičko lice mogu bez prostora, doo nikako.

Ako ipak registruješ u RS posao možeš obavljati u FBIH ali "otamo". Znači izdaješ račune iz RS. Registrovati se u FBIH trebaš samo ako otvoriš poslovnicu i procedura je skoro ko i cijela firma (notar, sud...)

Ako misiliš otvriti firmu samo da bi je otovrio radi 1KM bolje nemoj.

Danas nema posla bez kapitala, a ako misiš da ti je znanje kapital onda ne otvaraj doo, ili se prisloni na nekoga ili otvori obrt.

Samo u startu imaš troškova otvaranja preko 1000KM (iako će neki reći 700 ali ti u roku od 2 mjeseca treba i ovjeren statut kod notara i to je još 300)

2000km početnog kapitala ćeš zdušno potrošiti na prostor, fiskalnu, kompjuter, ostali inventar, i prvu platu jer sigurno nećeš moći početi raditi a ovo će te sve stići, tako da kad kažu da je osnivački kapital 1KM ok meni se kosa na glavi digne....

Eh sad savjetovaće te ljudi svašta, može prostor džaba, možda ga i imaš, može komp iz kuće, može polovna fiskalna, možeš sam, može 4 sata direktor... to su sve neke "hack and slash" metode i može ponešto od toka proći (kratkotrajno) ali suštinski sve to stigne na naplatu.
Nemam više vremena sad, ali glavni savjet je ne traži savjetovanje ovdje (jedan savjet da ali kompletnu uslugu savjetovanja ne) nego brate čitaj prvo zakone, onda pitaj knjigovođu, pravnika, notara (nazoveš po dva-tri) pa će ti onda biti jasno koliko stvari nisi uzeo u obzir i koliki su troškovi, problemi, obaveze, konsekvnce...
mariovid
Posts: 53
Joined: 20/05/2013 19:30

#63 Re: Osnivanje d.o.o. i prakticne pojedinosti

Post by mariovid »

MMM1977 wrote:
mariovid wrote:
_Reds_ wrote:Obzirom da se U RS-u firma može registrovati u kući i za dosta manje para, može li mi neko reći da li ja mogu registrovati firmu u RS, a poslavati u Federaciji.

I da li je minimum da firma ima direktora??

Ako jeste da li taj direktor mora biti na toj prijavljenoj adresi u radno vrijeme. U smislu mogu li ja da registrujem firmu, a da se na toj adresi pojavljujem sa vremena na vrijeme.

I da može li ovo sve za firmu export/import??
Ako je sjedište u RS-u, da bi poslovao u FBiH moraš imati poslovnu jedinicu u FBiH.

Ako ima direktora uposlenog na puno radno vrijeme, po Ugovoru, onda je to dovoljno. Ne mora biti cijelo radno vrijeme tu, mora " dogovarati" poslove i smije biti odsutan jer traži nove kupce i poslovne partnere. Naravno ako se najavi neka kontrola moraš biti tu.

Kad registruješ firmu na sudu sud to ne zanima ( mislim tvoja adresa ) koju si prijavio, tako da ćeš to završiti bez problema.
Odobrenje za rad kad budeš tražio, tu izlazi komisija na teren i pravi zapisnik o tvojoj situaciji. Sve ovisi čime se baviš, za većinu uslužnih djelatnosti možeš registrirati na kućnoj adresi. Moraš jednu prostoriju pripremiti za administrativne poslove ( radni stol, laptop, telefon, faks...) i to ti je dovoljan okvir za poslovanje.
Mislim da ako imaš prostoriju u kući ( podrum, garaža i sl.) da i na tu foru možeš ishoditi odobrenje za rad, te da ti nije potreban poseban poslovni prostor.
Ovdje je gotovo sve pogrešno, nije mi jasno zašto na ovakvim temama ljudi pišu o nečemu što ne poznaju.
Čekam...ajmo...šta je pogrešno...
MMM1977
Posts: 4637
Joined: 15/07/2009 12:56

#64 Re: Osnivanje d.o.o. i prakticne pojedinosti

Post by MMM1977 »

Mrsko mi je tipkati sa mobitela, ako se sjetim odgovorit cu kad budem za racunarom. Ali glavni problem je sto se ti pozivas na neko iskustvo dok zanemarujes zakon. D.o.o. nije obrt i tu vrijede druga pravila.
PRO165
Posts: 232
Joined: 02/06/2012 23:43

#65 Re: Osnivanje d.o.o. i prakticne pojedinosti

Post by PRO165 »

Ovo je pogrešno ili loše objašnjeno

-Ako je sjedište u RS-u, da bi poslovao u FBiH moraš imati poslovnu jedinicu u FBiH.
Da bi poslovao u FBIH tj radio sa firmama u FBIH možeš biti registrovan bilo gdje u RBIH. Ako uzmeš poslovni prostor u FBIH i iz tog prostora obavljaš djelatnost onda moraš imati registrovanu poslovnu jedinicu.


-Ako ima direktora uposlenog na puno radno vrijeme, po Ugovoru, onda je to dovoljno. Ne mora biti cijelo radno vrijeme tu, mora " dogovarati" poslove i smije biti odsutan jer traži nove kupce i poslovne partnere. Naravno ako se najavi neka kontrola moraš biti tu.

Po pravilu moraš imati 2 uposlenih po poslovnoj jedinici + direktora ali se u praksi to ne poštuje i ne kažnjava, jer je suludo samo po sebi.
Po novom zakonu o privrednim društvima direktor ne mora biti ni prijavljen, ali gdje ljudi pokušaju odjaviti direktora dolaze do zida u poreznim upravam tako da je to sve još "niđe veze".

Prema tržišnoj inspekciji firma mora imati radno vrijeme i biti otvorena u to vrijeme. Naravno da većina One man show firmi koristi "vraćam se odmah" na vratima pa i to prolazi.

Osim za specifične poslove komisija tj tržišna inspekicija više ne izlazi, samo se odnese papir sa izjavom da si otpočeo rad.

Ne može se raditi u stanu, a pogotovu se ne može raditi u nekim prostorijam tipa podrum. To što inspekcija ne izlazi ne znači da se ne moraju ispuniti minimalni tehnički uslovu. Ti mininamlni uslovi propisuju širinu ulaznih vrata, visine stropa, minimalnih dužina zidova u prostoriji, sanitarnog čvora, elektro instalacija i sl. Kod nekih djelatnosti izlaze inspekcije. Neke djelatnosti traže i razne ateste. np. proizvodnja ili poseban tretman vatrozaštite, npr boje i lakovi. Ukratko prostor u kome radite mora imati upotrebnu dozovolu kao poslovni prostor (u suštini to može biti stan ali sa izmjenjenom dozvolom tj pretvoren u poslovni prostor). Pošto si ti rekao uslužna djelatnost, uslužna djelatnost je i krojač. On mora imati atest za mašinu i vjerovatno još kakvih atesta i porcedura o zaštiti na radu.
Kad pričaš opremi za administativen poslove: Prvo pitanje koje možeš dobiti od prve posjete inspekcije je odakle ti ovo(komp, sto i sl)...
Eh sad pošto si ti na kraju rekao "na foru", na foru se može svašta ali to nije pravilo.

Osim toga ako ulaziš u PDV sad ti dolaze PDV inspektori da vide gdje obavljaš djelatnost tako da sigurno možeš zaboraviti fore sa poslovnim prostorom. Znači da ne bude zabune tržiša inspekcija ne dolazi ali zato odnedavno dolazi PDv kontrola kod otvaranja.
mariovid
Posts: 53
Joined: 20/05/2013 19:30

#66 Re: Osnivanje d.o.o. i prakticne pojedinosti

Post by mariovid »

MMM1977 wrote:Mrsko mi je tipkati sa mobitela, ako se sjetim odgovorit cu kad budem za racunarom. Ali glavni problem je sto se ti pozivas na neko iskustvo dok zanemarujes zakon. D.o.o. nije obrt i tu vrijede druga pravila.
Čuj ako se sjetim...slobodno reci šta nije dobro... niko ovdje ni ne priča o obrtu...ne znam otkud ti to ?
mariovid
Posts: 53
Joined: 20/05/2013 19:30

#67 Re: Osnivanje d.o.o. i prakticne pojedinosti

Post by mariovid »

PRO165 wrote:Ovo je pogrešno ili loše objašnjeno

-Ako ima direktora uposlenog na puno radno vrijeme, po Ugovoru, onda je to dovoljno. Ne mora biti cijelo radno vrijeme tu, mora " dogovarati" poslove i smije biti odsutan jer traži nove kupce i poslovne partnere. Naravno ako se najavi neka kontrola moraš biti tu.

Po pravilu moraš imati 2 uposlenih po poslovnoj jedinici + direktora ali se u praksi to ne poštuje i ne kažnjava, jer je suludo samo po sebi.
Po novom zakonu o privrednim društvima direktor ne mora biti ni prijavljen, ali gdje ljudi pokušaju odjaviti direktora dolaze do zida u poreznim upravam tako da je to sve još "niđe veze".
Ja i pišem iz iskustva i iz prakse. Novi Zakon o privrednim društvima nema veze sa prijavom direktora, to određuje novi Zakon o radu.
Direktor bez zasnivanja radnog odnosa je zanimljivo za one ljude koji su prijavljeni u više firmi po nekoliko sati ili su samo vlasnici nekoliko firmi pa im je to olakšavajuća okolnost. Znači i oni moraju imati puno radno vrijeme a može biti raspoređeno kod više poslodavaca ili samo kod jednog. Naravno da u firmi gdje je direktor uposlen na puno radno vrijeme taj se ne može odjaviti a da nema uposlenih djelatnika. Ali o tome niej bila ni riječ u ovom thread-u.
PRO165 wrote:Prema tržišnoj inspekciji firma mora imati radno vrijeme i biti otvorena u to vrijeme. Naravno da većina One man show firmi koristi "vraćam se odmah" na vratima pa i to prolazi.
I u čemu je problem, šta tu nije napisano kako treba ? To je tako i gotovo. Svaki direktor mora ostaviti kontakt telefon ili mobitel na koji bi trebao biti dostupan i kad inspekcija treba doći uredno nazovu i najave se, to radi i carinska i pdv kontrola, prvo nazovu i kažu pripremite to i to eto nas tada i tada ako odgovara....
PRO165 wrote:Osim za specifične poslove komisija tj tržišna inspekicija više ne izlazi, samo se odnese papir sa izjavom da si otpočeo rad.
Za svako odobrenje za rad ako se traži od općine ili grada, komisija mora izaći na teren i načiniti zapisnik. To je pravilo i po zakonu. Više se i ne izdaje odobrenje za rad kao nekad ranije, već dobiješ zapisnik od komisije i to je to.
PRO165 wrote:Ne može se raditi u stanu, a pogotovu se ne može raditi u nekim prostorijam tipa podrum. To što inspekcija ne izlazi ne znači da se ne moraju ispuniti minimalni tehnički uslovu. Ti mininamlni uslovi propisuju širinu ulaznih vrata, visine stropa, minimalnih dužina zidova u prostoriji, sanitarnog čvora, elektro instalacija i sl. Kod nekih djelatnosti izlaze inspekcije. Neke djelatnosti traže i razne ateste. np. proizvodnja ili poseban tretman vatrozaštite, npr boje i lakovi. Ukratko prostor u kome radite mora imati upotrebnu dozovolu kao poslovni prostor (u suštini to može biti stan ali sa izmjenjenom dozvolom tj pretvoren u poslovni prostor). Pošto si ti rekao uslužna djelatnost, uslužna djelatnost je i krojač. On mora imati atest za mašinu i vjerovatno još kakvih atesta i porcedura o zaštiti na radu.
Kad pričaš opremi za administativen poslove: Prvo pitanje koje možeš dobiti od prve posjete inspekcije je odakle ti ovo(komp, sto i sl)...
Eh sad pošto si ti na kraju rekao "na foru", na foru se može svašta ali to nije pravilo.
Ja sam lijepo naveo neke djelatnosti se mogu registrirati i na kućnu adresu nisam rekao da se sve dječatnosti mogu registrirati na kućnu adresu. Postavljač teme je rekao i pričao o firmi export-import d.o.o.. Šta će on tačno raditi nigdje nije navedeno !
Svaki stambeni prostor ukoliko ispunjava uvjete za život ispunjava i druge minimalne tehničke uvjete. Garaža i podrum sam spomenuo kao skladište. Šta će ti skladište ako se baviš prodajom robe kao posrednik , ili roba u tranzitu ? To je isto prodaja robe a ne treba ti skladište jer roba ni ne dođe do tebe sve se rješava " na tereneu" ti samo ispostavljaš fakture za prodano i naplaćuješ posredovanje. Nikakav problem !
PRO165 wrote:Osim toga ako ulaziš u PDV sad ti dolaze PDV inspektori da vide gdje obavljaš djelatnost tako da sigurno možeš zaboraviti fore sa poslovnim prostorom. Znači da ne bude zabune tržiša inspekcija ne dolazi ali zato odnedavno dolazi PDv kontrola kod otvaranja.
Ne znam na koju djelatnost se ti točno pozivaš i o čemu pričaš, ali pdv kontrola traži prilikom otvaranja da se jasno obilježi ime firme na ulaznim vratima zgrade ili kuće i na poštanskom sandučiću ( što moraš svakako uraditi i nije nikakav problem ), moraš uslikati sve to i poslati referentu koji dobije tvoj predmet. To traže zbog fiktivnih firmi.

Eto sve sam pojasnio i sve je tako ! Sve što sam napisao nisam htio ohrabriti one koji planiraju otvoriti fiktivnu firmu ili pokušati uraditi neku prijevaru. Samo pojašnjavam kako se normalno može otvoriti d.o.o., sve ovisi koja je djalatnost u pitanju. Zakonske osnove, istaknuti naziv firme, radno vrijeme i to naravno da moraš ispuniti.

Dug je zekst nadam se da negdje nisam mašio u pisanju, od mene toliko...
GoodTaste
Posts: 817
Joined: 04/04/2012 22:56

#68 Re: Osnivanje d.o.o. i prakticne pojedinosti

Post by GoodTaste »

Gledam :bih:
GoodTaste
Posts: 817
Joined: 04/04/2012 22:56

#69 Re: Osnivanje d.o.o. i prakticne pojedinosti

Post by GoodTaste »

Odlucio sam da otvorim d.o.o, a sad sam sve istrazio, koliko je moguce, i jos samo me interesuje koliko treba biti prijavljenih za osnivanje? da li samo direktor (ja) ili mora jos neko?
pinkman
Posts: 2957
Joined: 07/09/2013 18:57

#70 Re: Osnivanje d.o.o. i prakticne pojedinosti

Post by pinkman »

mariovid wrote:
Ja i pišem iz iskustva i iz prakse. Novi Zakon o privrednim društvima nema veze sa prijavom direktora, to određuje novi Zakon o radu.
Direktor bez zasnivanja radnog odnosa je zanimljivo za one ljude koji su prijavljeni u više firmi po nekoliko sati ili su samo vlasnici nekoliko firmi pa im je to olakšavajuća okolnost. Znači i oni moraju imati puno radno vrijeme a može biti raspoređeno kod više poslodavaca ili samo kod jednog. Naravno da u firmi gdje je direktor uposlen na puno radno vrijeme taj se ne može odjaviti a da nema uposlenih djelatnika. Ali o tome niej bila ni riječ u ovom thread-u.
Direktor bez zasnivanja radnog odnosa NE MORA imati puno radno vrijeme. Moze ako hoce imati 10 sati sedmicno ili bilo koji drugi broj. Sva prava i obaveze se regulisu menadzerskim ugovorom.

Biti direktor bez radnog odnosa je dobro za one koji imaju jos jedna posao, ali i one koji nemaju jer su manji rashodi na taj nacin.
remark
Posts: 215
Joined: 05/05/2012 22:06

#71 Re: Osnivanje d.o.o. i prakticne pojedinosti

Post by remark »

Da ne otvaram novu temu, pa da pitam ovdje. Koju valutu staviti na fakturu koja ide ka Hrvatskoj, tj. koja je najbolja opcija?
underground
Posts: 379
Joined: 12/07/2006 00:29

#72 Re: Osnivanje d.o.o. i prakticne pojedinosti

Post by underground »

Ako osnivac doo firme zeli da bude pravno lice iz inostranstva, kakva je procedura i sta sve treba od papira za vlasnika, zna li iko tacno?
PRO165
Posts: 232
Joined: 02/06/2012 23:43

#73 Re: Osnivanje d.o.o. i prakticne pojedinosti

Post by PRO165 »

remark wrote:Da ne otvaram novu temu, pa da pitam ovdje. Koju valutu staviti na fakturu koja ide ka Hrvatskoj, tj. koja je najbolja opcija?
U onoj u kojoj očekuješ da ti plate :)
Ma stavi eure i nećeš pogriještit.
PRO165
Posts: 232
Joined: 02/06/2012 23:43

#74 Re: Osnivanje d.o.o. i prakticne pojedinosti

Post by PRO165 »

underground wrote:Ako osnivac doo firme zeli da bude pravno lice iz inostranstva, kakva je procedura i sta sve treba od papira za vlasnika, zna li iko tacno?
Samo kod notara možeš dobiti malo kvalitetnije informacije ali ti predlažem da i u tom slučaju nazoveš par njih. Guglaj telefone notara i prozovi ih.
PRO165
Posts: 232
Joined: 02/06/2012 23:43

#75 Re: Osnivanje d.o.o. i prakticne pojedinosti

Post by PRO165 »

GoodTaste wrote:Odlucio sam da otvorim d.o.o, a sad sam sve istrazio, koliko je moguce, i jos samo me interesuje koliko treba biti prijavljenih za osnivanje? da li samo direktor (ja) ili mora jos neko?
Za osnivanje ne treba niko biti prijavljen.
Prijeva radnika se rade poslije.
Kod osnivaja je potrebno navesti direktora (barem jednog) tj odgovorno lice ili lica.
Kako će taj direktor biti poslije prijavljen ne određuje se direkno na sudu (barem nije pravilo ali teoretski može stajati u statutu).

Kad dođe do toga da treba konkretno otpočeti raditi, postoji pravilnik o minimalnom broju zaposlenih ali ga niko ne poštuje.
http://www.pufbih.ba/v1/public/upload/z ... 15_98-.pdf
Kažnjavaju jedino kod građevinskih firmi a tamo treba 15 radnika.
Inače glupa, anahorona, u staljinističkom stilu odluka propisana još 98 dok se još uvijek zelenim crvenilo iz okovratnika.
Danas donose odluke o imenima ulica, hoće li petkom biti nastave, mijenjaju regulacione planove radi prodaje djedovine i sl.
A to što se promjenila i lista djelatnosti i što moderan način poslovanja traži efikasnost, agilnost, fleksibilnost a ne da nešto "moraš" to oni prespavaju na sjednicama ili jedu kifle.
Post Reply