Originalni autodijelovi - pro i kontra

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: _BataZiv_0809, anex

Post Reply
tempuser
Posts: 17100
Joined: 08/04/2015 10:35

#101 Re: Originalni autodijelovi - pro i kontra

Post by tempuser »

Drvosjeca iz Dejcica wrote:
golfiista wrote: , posebno vozilo staro 8 godina od.kojeg je skuplji svaki nov prosjecan kompakt, te zakljucuje da vlasnik takvog vozila treba u pravilu da ne gleda na troskove odrzavanja, taj je pravi drvosjeca u svakom smislu, jer u zivotu, pored automobila, ima toliko drugih stvari, stanja i ljudi koji zahtjevaju paznju i odrzavanje.
Cuj osposobljavanje, izvini hadzija nisam te prepoznao. :kiss:
.
Da, da, osposobljava a ne popravalja. Ode katalizator, jebo katalizator izvadi ga i prodaj za 200KM, ha ja, to su svakako bezze stavili. Samo skrpi da vozi, stavi nešto sa drugog auta, nakalemi, prepravi i čeraj. :oops: ne kažem da su svi takvi ali naš mentalitet je takav a ti ako si se pronaš'o u mom pisanju onda nije do mene.
Auto koji je skup i zahtjevan za odrzavanje, kao jedan premium auto, je uvijek skup i zahtjevan za odrzavanje bez obzira na starost, sve ostalo je improvizacija i osposobljavanje. To je bosnjo u "premiumu" koliko vrijedi tako ga i odrzavaj. :bih:
Moj auto vrijedi 1/3 ili 1/4 onoga koliko sam ga platio, i ja ne vidim apsolutno nijedan razlog zasto bih mu stavio losije disk plocice, filtere itd nego kad je bio nov, ja se jos uvijek vozim u njemu, jos uvijek treba da ide kako treba i jos uvijek treba da se zaustavi kako treba.
User avatar
golfiista
Posts: 4685
Joined: 04/05/2012 14:48

#102 Re: Originalni autodijelovi - pro i kontra

Post by golfiista »

tempuser wrote:
Drvosjeca iz Dejcica wrote:
golfiista wrote: , posebno vozilo staro 8 godina od.kojeg je skuplji svaki nov prosjecan kompakt, te zakljucuje da vlasnik takvog vozila treba u pravilu da ne gleda na troskove odrzavanja, taj je pravi drvosjeca u svakom smislu, jer u zivotu, pored automobila, ima toliko drugih stvari, stanja i ljudi koji zahtjevaju paznju i odrzavanje.
Cuj osposobljavanje, izvini hadzija nisam te prepoznao. :kiss:
.
Da, da, osposobljava a ne popravalja. Ode katalizator, jebo katalizator izvadi ga i prodaj za 200KM, ha ja, to su svakako bezze stavili. Samo skrpi da vozi, stavi nešto sa drugog auta, nakalemi, prepravi i čeraj. :oops: ne kažem da su svi takvi ali naš mentalitet je takav a ti ako si se pronaš'o u mom pisanju onda nije do mene.
Auto koji je skup i zahtjevan za odrzavanje, kao jedan premium auto, je uvijek skup i zahtjevan za odrzavanje bez obzira na starost, sve ostalo je improvizacija i osposobljavanje. To je bosnjo u "premiumu" koliko vrijedi tako ga i odrzavaj. :bih:
Moj auto vrijedi 1/3 ili 1/4 onoga koliko sam ga platio, i ja ne vidim apsolutno nijedan razlog zasto bih mu stavio losije disk plocice, filtere itd nego kad je bio nov, ja se jos uvijek vozim u njemu, jos uvijek treba da ide kako treba i jos uvijek treba da se zaustavi kako treba.
Da si procitao cijeli post shvatio bi sta je poenta istog. Ovako citirajuci samo pojedine dijelove krivis cijelu sliku onoga sto sam.napisao, vjerovatno namjerno, kao i uvijek iz samo tebi poznatog razloga.l
Kad vec moram, poređenje je bilo u cilju da skrenem.paznju da taj premium nije jednako status vlasnika, jer su kompakt vozila skuplja debelo.od.polovnog premiuma starog x godina, dok je sustina posta upravo akcenat na sto.kvalitetnijem odrzavanju ali uz prihvatljive cijene originalnih dijelova koji nisu ekskluzivno pravo ovlastenih servisa, jer je istina i cinjenica da se za mnogo manje novca automobil.moze kvalitetno odrzavati i mimo ovlastenog servisa, jer logo na Mann proizvodu ne znaci i poseban kvalitet, kako to vole istaci u ovlastenim servisima.
Od te price drvosjeca je dosao do vađenja katalizatora, a ti do supka civilizacije. Da se sta pitam bano ao bih vas obojicu jer ste trolcine samo takve.
tempuser
Posts: 17100
Joined: 08/04/2015 10:35

#103 Re: Originalni autodijelovi - pro i kontra

Post by tempuser »

golfiista wrote:
Da si procitao cijeli post shvatio bi sta je poenta istog. Ovako citirajuci samo pojedine dijelove krivis cijelu sliku onoga sto sam.napisao, vjerovatno namjerno, kao i uvijek iz samo tebi poznatog razloga.l
Kad vec moram, poređenje je bilo u cilju da skrenem.paznju da taj premium nije jednako status vlasnika, jer su kompakt vozila skuplja debelo.od.polovnog premiuma starog x godina, dok je sustina posta upravo akcenat na sto.kvalitetnijem odrzavanju ali uz prihvatljive cijene originalnih dijelova koji nisu ekskluzivno pravo ovlastenih servisa, jer je istina i cinjenica da se za mnogo manje novca automobil.moze kvalitetno odrzavati i mimo ovlastenog servisa, jer logo na Mann proizvodu ne znaci i poseban kvalitet, kako to vole istaci u ovlastenim servisima.
Od te price drvosjeca je dosao do vađenja katalizatora, a ti do supka civilizacije. Da se sta pitam bano ao bih vas obojicu jer ste trolcine samo takve.
Jok slucajnim odabirom nasao na boldirani dio... :lol:
Ja nigdje nisam pominjao status vlasnika, islkjucivo vlasnika i odrzavanje.
User avatar
golfiista
Posts: 4685
Joined: 04/05/2012 14:48

#104 Re: Originalni autodijelovi - pro i kontra

Post by golfiista »

tempuser wrote:
golfiista wrote:
Da si procitao cijeli post shvatio bi sta je poenta istog. Ovako citirajuci samo pojedine dijelove krivis cijelu sliku onoga sto sam.napisao, vjerovatno namjerno, kao i uvijek iz samo tebi poznatog razloga.l
Kad vec moram, poređenje je bilo u cilju da skrenem.paznju da taj premium nije jednako status vlasnika, jer su kompakt vozila skuplja debelo.od.polovnog premiuma starog x godina, dok je sustina posta upravo akcenat na sto.kvalitetnijem odrzavanju ali uz prihvatljive cijene originalnih dijelova koji nisu ekskluzivno pravo ovlastenih servisa, jer je istina i cinjenica da se za mnogo manje novca automobil.moze kvalitetno odrzavati i mimo ovlastenog servisa, jer logo na Mann proizvodu ne znaci i poseban kvalitet, kako to vole istaci u ovlastenim servisima.
Od te price drvosjeca je dosao do vađenja katalizatora, a ti do supka civilizacije. Da se sta pitam bano ao bih vas obojicu jer ste trolcine samo takve.
Jok slucajnim odabirom nasao na boldirani dio... :lol:
Ja nigdje nisam pominjao status vlasnika, islkjucivo vlasnika i odrzavanje.
Ma sve ok. Svi smo.mi u zabludi, sem tebe naravno. Ok? Ok. Idemo dalje.
tempuser
Posts: 17100
Joined: 08/04/2015 10:35

#105 Re: Originalni autodijelovi - pro i kontra

Post by tempuser »

golfiista wrote:
tempuser wrote:
golfiista wrote:
Da si procitao cijeli post shvatio bi sta je poenta istog. Ovako citirajuci samo pojedine dijelove krivis cijelu sliku onoga sto sam.napisao, vjerovatno namjerno, kao i uvijek iz samo tebi poznatog razloga.l
Kad vec moram, poređenje je bilo u cilju da skrenem.paznju da taj premium nije jednako status vlasnika, jer su kompakt vozila skuplja debelo.od.polovnog premiuma starog x godina, dok je sustina posta upravo akcenat na sto.kvalitetnijem odrzavanju ali uz prihvatljive cijene originalnih dijelova koji nisu ekskluzivno pravo ovlastenih servisa, jer je istina i cinjenica da se za mnogo manje novca automobil.moze kvalitetno odrzavati i mimo ovlastenog servisa, jer logo na Mann proizvodu ne znaci i poseban kvalitet, kako to vole istaci u ovlastenim servisima.
Od te price drvosjeca je dosao do vađenja katalizatora, a ti do supka civilizacije. Da se sta pitam bano ao bih vas obojicu jer ste trolcine samo takve.
Jok slucajnim odabirom nasao na boldirani dio... :lol:
Ja nigdje nisam pominjao status vlasnika, islkjucivo vlasnika i odrzavanje.
Ma sve ok. Svi smo.mi u zabludi, sem tebe naravno. Ok? Ok. Idemo dalje.
Ono sto si napisao je otprilike kao da si rekao da covjek koji stari treba da povede racuna o troskovima ishrane...
User avatar
golfiista
Posts: 4685
Joined: 04/05/2012 14:48

#106 Re: Originalni autodijelovi - pro i kontra

Post by golfiista »

Kupio si novo.auto prije koliko? 5/10 godina?
Odrzavas li ga danas u ovlastenom servisu?
tempuser
Posts: 17100
Joined: 08/04/2015 10:35

#107 Re: Originalni autodijelovi - pro i kontra

Post by tempuser »

golfiista wrote:Kupio si novo.auto prije koliko? 5/10 godina?
Odrzavas li ga danas u ovlastenom servisu?
Da, ne vidim zasto su mu sad manje "potrebe" nego kad je bio u garanciji.
Da li ti kako ti auto stari sipas losije gorivo i stavljas jeftine gume?
User avatar
golfiista
Posts: 4685
Joined: 04/05/2012 14:48

#108 Re: Originalni autodijelovi - pro i kontra

Post by golfiista »

tempuser wrote:
golfiista wrote:
tempuser wrote:
Ma sve ok. Svi smo.mi u zabludi, sem tebe naravno. Ok? Ok. Idemo dalje.
Ono sto si napisao je otprilike kao da si rekao da covjek koji stari treba da povede racuna o troskovima ishrane...
Pogresno. Mozda bi trebao nuttelu kupiti u lokalnoj prodavnici, jer je 50 % jeftinija u odnosu kada se posluzi u restoranu gdje je upakovana u ono fensi posuđe. To sam napisao.
User avatar
golfiista
Posts: 4685
Joined: 04/05/2012 14:48

#109 Re: Originalni autodijelovi - pro i kontra

Post by golfiista »

tempuser wrote:
golfiista wrote:Kupio si novo.auto prije koliko? 5/10 godina?
Odrzavas li ga danas u ovlastenom servisu?
Da, ne vidim zasto su mu sad manje "potrebe" nego kad je bio u garanciji.
Da li ti kako ti auto stari sipas losije gorivo i stavljas jeftine gume?
Hoces da kazes da je samo pravi castrol zapravo u buretu od 200 litara u ovlastenom? Da su samo tamo majstori a ne djeca na praksi? Da je samo tamo original filter jer ima logo Skode na sebi?
Da nama Sandor zapravo prosipa suplju i laze kako su mu dijelovi originalni? To hoces da kazes? Hoces da kazes da Ado.kada kupi filter zraka mimo ovlastenog, da je to slicno onome sto izvadi dpf filter. Hoces da kazes da je dunlop guma iz Unitrade zapravo losoja od one iz Porschea? Ako to hoces da kazes onda je neko od nas dvojice debelo u krivu.
tempuser
Posts: 17100
Joined: 08/04/2015 10:35

#110 Re: Originalni autodijelovi - pro i kontra

Post by tempuser »

golfiista wrote:
tempuser wrote:
golfiista wrote:Kupio si novo.auto prije koliko? 5/10 godina?
Odrzavas li ga danas u ovlastenom servisu?
Da, ne vidim zasto su mu sad manje "potrebe" nego kad je bio u garanciji.
Da li ti kako ti auto stari sipas losije gorivo i stavljas jeftine gume?
Hoces da kazes da je samo pravi castrol zapravo u buretu od 200 litara u ovlastenom? Da su samo tamo majstori a ne djeca na praksi? Da je samo tamo original filter jer ima logo Skode na sebi?
Da nama Sandor zapravo prosipa suplju i laze kako su mu dijelovi originalni? To hoces da kazes? Hoces da kazes da Ado.kada kupi filter zraka mimo ovlastenog, da je to slicno onome sto izvadi dpf filter. Hoces da kazes da je dunlop guma iz Unitrade zapravo losoja od one iz Porschea? Ako to hoces da kazes onda je neko od nas dvojice debelo u krivu.
Ne, ali poenta je u boldiranom. Ne znam sto bih sipao losije uljie sad nego kad je bio nov.
Zbog toga sto je to postala praksa Sandor ti je, ako je trgovac, i sam priznao da prevaranti i razlog za sumnju postoje.
Ne znam da li si procitao, meni je neki dan nov LUK-ov hidraulicni lezaj kupljen u prodavnici dijelova propisao ulje na sred cest. Sad ce sve biti skuplje nego da je radjeno u ovl.
Last edited by tempuser on 16/12/2017 00:30, edited 1 time in total.
User avatar
golfiista
Posts: 4685
Joined: 04/05/2012 14:48

#111 Re: Originalni autodijelovi - pro i kontra

Post by golfiista »

Ne
, ali kazem da ne znam sto bih sipao losije uljie sad nego kad je bio nov.
Zbog toga sto je to postala praksa Sandor ti je, ako je trgovac, i sam priznao da prevaranti i razlog za sumnju postoje.
Ne znam da li si procitao, meni je neki dan nov LUK-ov hidraulicni lezaj kupljen u prodavnici dijelova propisao ulje na sred cest. Sad ce sve biti skuplje nego da je radjeno u ovl.
[/quote]

Pa ti napisa da odrzavas automobil u ovlastenom i da je to njega koju svaki automobil treba, bez obzira na garanciju ili godine. Odakle sad prica o LUK lezaju kupljenom u prodavnici dijelova :-)
A ne kazem ni ja da bih sipao losije ulje, sipao ih identicno, samo duplo.jeftinije.
tempuser
Posts: 17100
Joined: 08/04/2015 10:35

#112 Re: Originalni autodijelovi - pro i kontra

Post by tempuser »

golfiista wrote:
Pa ti napisa da odrzavas automobil u ovlastenom i da je to njega koju svaki automobil treba, bez obzira na garanciju ili godine. Odakle sad prica o LUK lezaju kupljenom u prodavnici dijelova :-)
A ne kazem ni ja da bih sipao losije ulje, sipao ih identicno, samo duplo.jeftinije.
Ja nisam napisao da je to njega koji svaki auto treba, nego da nema razloga da gledas na troskove samo zato sto je auto stariji. Kao kad je bio star 3 god onda je bilo rezona da se odrzava u ovl. jer je bio skup, sad kad je star 8 i kad nije skup, onda treba gledati na troskove. Ti kao da auto odrzavas prema vrijednosti vozila, a ne da tebi bude pouzdan i ispravan?
Prica o LUK lezaju je od MAN filtera koji nije nista manje kvalitetan zato sto nema logo i od "identicnog" ulje samo duplo jeftinijeg. Eto ja sam isao tom varijantom i popusio foru.
User avatar
golfiista
Posts: 4685
Joined: 04/05/2012 14:48

#113 Re: Originalni autodijelovi - pro i kontra

Post by golfiista »

tempuser wrote:
golfiista wrote:
Pa ti napisa da odrzavas automobil u ovlastenom i da je to njega koju svaki automobil treba, bez obzira na garanciju ili godine. Odakle sad prica o LUK lezaju kupljenom u prodavnici dijelova :-)
A ne kazem ni ja da bih sipao losije ulje, sipao ih identicno, samo duplo.jeftinije.
Ja nisam napisao da je to njega koji svaki auto treba, nego da nema razloga da gledas na troskove samo zato sto je auto stariji. Kao kad je bio star 3 god onda je bilo rezona da se odrzava u ovl. jer je bio skup, sad kad je star 8 i kad nije skup, onda treba gledati na troskove. Ti kao da auto odrzavas prema vrijednosti vozila, a ne da tebi bude pouzdan i ispravan?
Prica o LUK lezaju je od MAN filtera koji nije nista manje kvalitetan zato sto nema logo i od "identicnog" ulje samo duplo jeftinijeg. Eto ja sam isao tom varijantom i popusio foru.
Ja u sumnji bi uvijek poklonio vjeru ovlastenom, posebno za takve vrste egzibicije kao sto je hidraulicni lezaj, jer porediti filter sa hidraulikom je neozbiljno.
Zar nije glupo platiti
Filipsovu sijalicu h7 u ovlastenom 15 KM upakovanu u skoda amabalazu, dok je ista takva u prodavnici 5 KM? Naravnon da je glupo.
User avatar
bitanga_sa_otesa
Posts: 37314
Joined: 27/03/2014 09:56
Location: štavanj
Grijem se na: drva
Vozim: pezejca
Horoskop: ne vjerujem
Contact:

#114 Re: Originalni autodijelovi - pro i kontra

Post by bitanga_sa_otesa »

ja sam vec u par navrata pisao da sam imao losih iskustava s tim luk kvacilima,moguce je da neko tusi dupljake.....
tempuser
Posts: 17100
Joined: 08/04/2015 10:35

#115 Re: Originalni autodijelovi - pro i kontra

Post by tempuser »

golfiista wrote:
Ja u sumnji bi uvijek poklonio vjeru ovlastenom, posebno za takve vrste egzibicije kao sto je hidraulicni lezaj, jer porediti filter sa hidraulikom je neozbiljno.
Zar nije glupo platiti
Filipsovu sijalicu h7 u ovlastenom 15 KM upakovanu u skoda amabalazu, dok je ista takva u prodavnici 5 KM? Naravnon da je glupo.
Pa problem je sto smo dovedeni u situaciju da u sve moramo sumnjamo i to je ono sto ja govorim od pocetka.
Zasto je glupo porediti filter sa hidaulikom? Osim to je princip isti, a sve ostalo nijanse, mislis da je stetniji cilindar koji propisa odjednom nego dugorocno losi filteri?
Vezano za Phillipsovu sijalicu, prica o zamjenskom dijelu renomiranog proizvodjaca po povoljnijoj cijeni od istog takvog u OEM kutiji pije vodu u sredjenijim trzistima, ovdje je samo teorija jer imas jako dobre sanse da dobije shit dupljak.
Sandordoo
Posts: 90
Joined: 14/04/2017 10:53

#116 Re: Originalni autodijelovi - pro i kontra

Post by Sandordoo »

ElRe wrote:Kod nas su i ovlasteni serviseri u najmanju ruku sumnjivi. Npr u Unitrade mi radili servis na 1.6 HDI i nasuli Castrol Titanium FST 5W30 ulje, po specifikaciji odgovara, stavili Bosch filtere i sve OK. Predjem 10k km i odem u Blok, u servisnoj mi bio račun od Unitrade, radnik kaže "nasuli su vam pogrešno ulje, u Peugeotu ide samo Total". Cim sam to cuo, znao sam koliko je sati i koliko je Blok ozbiljan.

Sofa MM iz Viteza je na drugoj strani korektna, jer smo tamo održavali firmina vozila Doblo i Ducato. Uvijek sipaju Seleniu, fitleri i dijelovi uvijek ricambi originali. U zadnje vrijeme vozila servisiramo kod Hote jer je blizu i korektno odradi posao. Ugradi nesto skuplje dijelove, ili kaže kupi to i to, i za sada to funkcionise.
Izvini ali sam si sebe demantovao u 5-6 rečenica. Zasmetalo ti je što su ti u Bloku sugerisali u vezi ulja, vjerovatno i filtera, što nije Total, a kod Sofe to navodiš kao nešto pozitivno: Selenia, ricambi originali... A znaš dobro da je bitno da ulje treba da odgovara predviđenim specifikacijama? I ne znam zašto je bitno to što Hota ugradi nešto skuplje dijelove, kad ti je pred nosom i ne moraš praviti dodatni trošak odlaska u Vitez i nazad cca 200 km?
User avatar
supercali
Posts: 23942
Joined: 06/07/2014 12:30

#117 Re: Originalni autodijelovi - pro i kontra

Post by supercali »

golfiista wrote:
tempuser wrote:
golfiista wrote:Kupio si novo.auto prije koliko? 5/10 godina?
Odrzavas li ga danas u ovlastenom servisu?
Da, ne vidim zasto su mu sad manje "potrebe" nego kad je bio u garanciji.
Da li ti kako ti auto stari sipas losije gorivo i stavljas jeftine gume?
Hoces da kazes da je samo pravi castrol zapravo u buretu od 200 litara u ovlastenom? Da su samo tamo majstori a ne djeca na praksi? Da je samo tamo original filter jer ima logo Skode na sebi?
Da nama Sandor zapravo prosipa suplju i laze kako su mu dijelovi originalni? To hoces da kazes? Hoces da kazes da Ado.kada kupi filter zraka mimo ovlastenog, da je to slicno onome sto izvadi dpf filter. Hoces da kazes da je dunlop guma iz Unitrade zapravo losoja od one iz Porschea? Ako to hoces da kazes onda je neko od nas dvojice debelo u krivu.
Drvosjeca i goran dobro govore
Nije u pitanju razlika cijene u ovlastenom i na slobodnom trzistu poenta je da je tebi na slobodnom trzistu cijena filtera 50 maraka sto je za daciu ili fabiu u ovlastenom toliko
Al posto smo mi takvi kakvi smo pa ne moze skuckati ni to 50 u slobodnoj prodaji daj improvizacije
Pa onda sto bi i u slobodnoj prodaji morao potrositi 200 maraka umjesto 500 u ovlastenom ide varijanta ma moze i polovno jebo katalizator i sl da bi potrosio 80 na sve
A ti i dalje pricaj o gustu u bmw-u
User avatar
konektovan
Posts: 41434
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#118 Re: Originalni autodijelovi - pro i kontra

Post by konektovan »

Naci isti dio u slobodnoj prodaji, za 50% manje novca, nije improvizacija, vec sposobnost. Ako covjek moze ustedjeti, tu je neki problem, je li????
Sad je od ovih neko fukara, sto je kupio filter za upola manju cijenu, samo zato sto vozi bmw?!
User avatar
supercali
Posts: 23942
Joined: 06/07/2014 12:30

#119 Re: Originalni autodijelovi - pro i kontra

Post by supercali »

konektovan wrote:Naci isti dio u slobodnoj prodaji, za 50% manje novca, nije improvizacija, vec sposobnost. Ako covjek moze ustedjeti, tu je neki problem, je li????
Sad je od ovih neko fukara, sto je kupio filter za upola manju cijenu, samo zato sto vozi bmw?!
Nije u tome bar po meni problem
Nego improvizacije tipa u ovlastenom 500 u slobodnoj prodaji 250 al posto nemam daj da ja nekako skuckam za 100 polovan ovakav onakav dio
A za daciu u ovlastenom taj dio mozda 100
Shvatas?
Ljudi kupuju auta koja ne mogu odrzavati ni u slobodnoj prodaji a da o ovlastenom i ne pricamo u tome je stvar
User avatar
konektovan
Posts: 41434
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#120 Re: Originalni autodijelovi - pro i kontra

Post by konektovan »

supercali wrote:
konektovan wrote:Naci isti dio u slobodnoj prodaji, za 50% manje novca, nije improvizacija, vec sposobnost. Ako covjek moze ustedjeti, tu je neki problem, je li????
Sad je od ovih neko fukara, sto je kupio filter za upola manju cijenu, samo zato sto vozi bmw?!
Nije u tome bar po meni problem
Nego improvizacije tipa u ovlastenom 500 u slobodnoj prodaji 250 al posto nemam daj da ja nekako skuckam za 100 polovan ovakav onakav dio
A za daciu u ovlastenom taj dio mozda 100
Shvatas?
Ljudi kupuju auta koja ne mogu odrzavati ni u slobodnoj prodaji a da o ovlastenom i ne pricamo u tome je stvar
Ovdje, u ovoj diskusiji, u koju si se ukljucio, niko ne spominje ugradnju polovnih dijelova, vec zamjenskih novih. Ljudu koji su spomenuli da kupuju zamjenski, ispali su kokuzi i improvizstori.
User avatar
supercali
Posts: 23942
Joined: 06/07/2014 12:30

#121 Re: Originalni autodijelovi - pro i kontra

Post by supercali »

Pa ja govorim kako je generalno a vjerujem da se na temi malo uljepsava situacija
I kod jednih i kod drugih
Golfista sigurno nece pomenuti da je neki dio polovan stavio ili da nije mjenjao neku gumicu i sl jer ova moze jos a takodjer i goran ne ugradjuje sve u ovlastenom sto je i dokazao sa lezajem ili cime vec

Evo ja za sebe licno mogu reci da odrzavam u "ovlastenom" dedovic (da se ne nadju bukvalci i sl bivsi ovlasteni al sve dijelove narucuje iz pezoa preko bloka) medjutim dijelove koji nisu mehanika i sl stavim zamjenske ili cak i polovne ako je u pitanju plastika neka
Rucicu tempomata sam stavio polovnu jer bi nova bila preko 200 maraka dok sam je ja kupio za 30 i sam je osposobio preko dijagnostike
Zamjenske stvari mogu kupiti tipa sijalice i sl dok kocnice vodene pumpe i sve na motoru kupujem iskljucivo kod dedovica i naglasim bez zamjenskih dijelova jer oni rade tako da imas original zamjenski i polovan dio pa biraj sta ti cjenovno odgovara
Sandordoo
Posts: 90
Joined: 14/04/2017 10:53

#122 Re: Originalni autodijelovi - pro i kontra

Post by Sandordoo »

konektovan wrote:
amar1994 wrote:Slazem se , iste cijene su i za mazde , kako kod nnas tako i u austriji .

Ma ado , moze se nabavit xak i bolji za manje novca :)

Nadji mi recimo Yuassu za mazdu , nema za lijeka da treba :run:

Šandor btw ima dobru i siroku ponudu , nema da kaze ko japanauto :"nema filter klime za mazdu 3" , sve ima i zato ima moju punu podrsku kako u prodaji tako i u brdskim trkama .
Zar se Neven još trka???
Ne od 2008! Nažalost, godine, nedostatak motivacije nakon 8 uzastopnih titula u klasi i 4 u generalnom plasmanu, leđa...
Sandordoo
Posts: 90
Joined: 14/04/2017 10:53

#123 Re: Originalni autodijelovi - pro i kontra

Post by Sandordoo »

tempuser wrote:
Drvosjeca iz Dejcica wrote:
golfiista wrote: , posebno vozilo staro 8 godina od.kojeg je skuplji svaki nov prosjecan kompakt, te zakljucuje da vlasnik takvog vozila treba u pravilu da ne gleda na troskove odrzavanja, taj je pravi drvosjeca u svakom smislu, jer u zivotu, pored automobila, ima toliko drugih stvari, stanja i ljudi koji zahtjevaju paznju i odrzavanje.
Cuj osposobljavanje, izvini hadzija nisam te prepoznao. :kiss:
.
Da, da, osposobljava a ne popravalja. Ode katalizator, jebo katalizator izvadi ga i prodaj za 200KM, ha ja, to su svakako bezze stavili. Samo skrpi da vozi, stavi nešto sa drugog auta, nakalemi, prepravi i čeraj. :oops: ne kažem da su svi takvi ali naš mentalitet je takav a ti ako si se pronaš'o u mom pisanju onda nije do mene.
Auto koji je skup i zahtjevan za odrzavanje, kao jedan premium auto, je uvijek skup i zahtjevan za odrzavanje bez obzira na starost, sve ostalo je improvizacija i osposobljavanje. To je bosnjo u "premiumu" koliko vrijedi tako ga i odrzavaj. :bih:
Moj auto vrijedi 1/3 ili 1/4 onoga koliko sam ga platio, i ja ne vidim apsolutno nijedan razlog zasto bih mu stavio losije disk plocice, filtere itd nego kad je bio nov, ja se jos uvijek vozim u njemu, jos uvijek treba da ide kako treba i jos uvijek treba da se zaustavi kako treba.
Ispravan način razmišljanja ali nažalost dosta rijedak! Naime većina ljudi se ponaša kao da, kad kupuju gume, kočnice, brisače..., čine nešto za auto, kao da ne sjede unutra oni i familija! Golf 2: protektirane gume, brisači od 5 KM, no name d. pločice itd., Golf 7: Michelin, TRW, SWF...
User avatar
supercali
Posts: 23942
Joined: 06/07/2014 12:30

#124 Re: Originalni autodijelovi - pro i kontra

Post by supercali »

A sto je zalosno u tome da stavi michelin twr i sl na golfa 2 izaslo bi ga dosta jeftinije nego sto misli a posebno uporedjujuci sa sedmicom
Kod sedmice gume 17 mozda kod dvice 14 brisaci kod ovih 65cm kod dvice mozda 45 nebitno uglavnom manje i sl
Sandordoo
Posts: 90
Joined: 14/04/2017 10:53

#125 Re: Originalni autodijelovi - pro i kontra

Post by Sandordoo »

supercali wrote:A sto je zalosno u tome da stavi michelin twr i sl na golfa 2 izaslo bi ga dosta jeftinije nego sto misli a posebno uporedjujuci sa sedmicom
Kod sedmice gume 17 mozda kod dvice 14 brisaci kod ovih 65cm kod dvice mozda 45 nebitno uglavnom manje i sl

To ti pokušaj objasniti onima koji razmišljaju na taj način! Meni ne uspjeva, obično je odgovor, "Kod mene je star auto, ne vrijedi puno, dobre su njemu i protektirane gume, pločice od 10-tak KM i brisači sa pijace".
Post Reply