Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Tomahawk11 wrote:Najjaci razlog nesipanja do vrha - sumnja da neko krade gorivo
Pa ima li taj rezervoar bravu??
Nema bravu. Samo se otvori i uzme
Poslušat cu ja svacije savjete da napunim do cepa i ondu cu znati koliko tacno troši. Ako bude trošio više od 15l morat cu ga ici do majstora. Svi kažu da je to nenormalno puno
A ja ti opet govorim, ako ti je relacija 4 km , kako pises na početku, i ako je vani minus, i jos ako si u pravoj guzvi , u špici , blize si 15l nego 10l !!
Sigurno nemas bord kompjuter, stariji je auto, pa da vidis prosjecnu brzinu, prava gradska je 22-24 kmh u prosjeku!
I jos relacija od 4 km! Grijeh je paliti auto za tako malo, vjeruj mi!
Tomahawk11 wrote:Znam da se masovno radilo....krale su se i gume....komsiji sa nove Octavije skinuli sve 4 sa felgama....covjek se umalo slagirao kad je vidio ujutro....navece gume na autu zna policija ko to radi
Al moramo imati gume, a isto tako i gorivo. Ne mogu sipati po 20 KM, onda non stop moram kontati sta, kako, naspem pun (tamo gdje mi cijena odgovara, vise tako dobijem).
Naravno, svako ima svoje, ali pokretac teme mora konstatovati na cemu je....je li problem kradja goriva, velika potrosnja ili supalj rezervoar.
Sumnjao sam na kradju pa sam onaj cep okrenuo na položaj koji cu uvijek pamtiti, izgleda da nije pomjeren, osim ako je lopova pametan Uglavnom nevjerujem da je kradja. Jednostavno troši previše iz nekog razloga.
Kod mene isto trosi nenormalno, a niko ne krade gorivo
Poslano sa mog SM-J120FN koristeći Tapatalk
Ne smije to auto vise od 10-11 pa eto hajmo rec i 12 u bas bas bas guzvama trositi vise... Kod mene je karburator trosio grada i zime 12... Ljeta 10... Grada naravno, to auto mozda. I ispod 10 moze ici kad se vozi nornalno i kad je sve ispravno...
Kod mene megane 2 benzinac sa 100 ks eno po boardu 8.2-8.5 sve grad.. Guzve... Jos je i teze auto i sve...
Sticajem okolnosti, zadnje 3 sedmice vozim na posao i sa posla, dakle po glavnoj špici i ujutro i popodne Feliciju 1.3 iz 2000. godine, potrosnja 11l na 100 km i to smatram potpuno normalnom potrosnjom,karburator, kratka relacija cca 7 km
Rekao mi je mehanicar da pratim temperaturu auta i ovo su rezultati od maloprije
Relacija Malta Bistrik. Valjda 6,7km
15 minuta vožnje je trebalo da se motor zagrije do 90 stepeni. Uz brdo je došlo na možda 95 ali se brzo spustilo na 90. Ostatak vožnje je je temperatura bila na 91,92 stepena.
Takodjer nisam puno stajao na semaforu. Vozio skoro citavo vrijeme 60km/h i samo 3 puta stao na semaforu.
Jel to normalno? Da se auto tako sporo zagrijava i da onda vuce više goriva. Citao sam kod mehanicara da auto na 98stepeni vuce možda 320 ampera, a na 89 stepeni duplo više. I da to može objasniti potrošnju. Tako kaže mehanicar
Ja ko laik kontam da nije normalno.
Nije normalno ni ako ti varira temperatura.
Valjda kad postigne radnu temperaturu, treba da bude konstantno, a ne da se povecava i smanjuje?
BAN---KAI wrote:Rekao mi je mehanicar da pratim temperaturu auta i ovo su rezultati od maloprije
Relacija Malta Bistrik. Valjda 6,7km
15 minuta vožnje je trebalo da se motor zagrije do 90 stepeni. Uz brdo je došlo na možda 95 ali se brzo spustilo na 90. Ostatak vožnje je je temperatura bila na 91,92 stepena.
Takodjer nisam puno stajao na semaforu. Vozio skoro citavo vrijeme 60km/h i samo 3 puta stao na semaforu.
Jel to normalno? Da se auto tako sporo zagrijava i da onda vuce više goriva. Citao sam kod mehanicara da auto na 98stepeni vuce možda 320 ampera, a na 89 stepeni duplo više. I da to može objasniti potrošnju. Tako kaže mehanicar
To sto se sporije zagrijava na ovih pribliznih 0 C napolju i nije tako strasno, hladno je ipak jos uvijek... Problem je, u sustini ako kada dostigne radnu temp. U odredjenim rezimima (voznja niz brdo, paljenje grijanja na 3. Stepen odn. Ventilatora) temperatura pocne da opada... To se ne smije desavati i 99% ti je termostat otvoren a to za posljedicu moze imati vecu potrosnju...
Normalna potrosnja tog auta je 9 do 10 l po gradu...
Meni Megane 2 1.4 16v 98 KS otvorene 5.8 (u to ukljuceno autoput 150-170 km/h) prosjecna brzina 69 km/h, a grada recimo 8.3-8.7 prosjecna brzina 22.3 km/h... I prezadovoljan sam potrosnjom
BAN---KAI wrote:Rekao mi je mehanicar da pratim temperaturu auta i ovo su rezultati od maloprije
Relacija Malta Bistrik. Valjda 6,7km
15 minuta vožnje je trebalo da se motor zagrije do 90 stepeni. Uz brdo je došlo na možda 95 ali se brzo spustilo na 90. Ostatak vožnje je je temperatura bila na 91,92 stepena.
Takodjer nisam puno stajao na semaforu. Vozio skoro citavo vrijeme 60km/h i samo 3 puta stao na semaforu.
Jel to normalno? Da se auto tako sporo zagrijava i da onda vuce više goriva. Citao sam kod mehanicara da auto na 98stepeni vuce možda 320 ampera, a na 89 stepeni duplo više. I da to može objasniti potrošnju. Tako kaže mehanicar
To sto se sporije zagrijava na ovih pribliznih 0 C napolju i nije tako strasno, hladno je ipak jos uvijek... Problem je, u sustini ako kada dostigne radnu temp. U odredjenim rezimima (voznja niz brdo, paljenje grijanja na 3. Stepen odn. Ventilatora) temperatura pocne da opada... To se ne smije desavati i 99% ti je termostat otvoren a to za posljedicu moze imati vecu potrosnju...
Normalna potrosnja tog auta je 9 do 10 l po gradu...
Meni Megane 2 1.4 16v 98 KS otvorene 5.8 (u to ukljuceno autoput 150-170 km/h) prosjecna brzina 69 km/h, a grada recimo 8.3-8.7 prosjecna brzina 22.3 km/h... I prezadovoljan sam potrosnjom
Vjeruj mi da vozim mjesecima i baš rijetko mi auto dostigne temperaturu preko 93c. Koliko sam primijetio samo mi je 3 puta došao do 95c. Pa bilo je ova dva mjeseca toplijih dana. Kad je vani bilo +10c i opet nije imalo velikog uticaja na temperaturu auta.
Rekao mi je mehanicar da ovih dana prije posla upalim auto i otvorim haubu, stavim ruku na onaj dio kod hladnjaka i ako se taj dio zagrije za 3 minute da je to onda problem. Jer taj dio ne bi se trebao zagrijavati. Hladjak.
Naravno, jer je krug zatvoren i voda nebi smjela ici u hladnjak dok auto ne dostigne temperaturu od 90 C (radnu) ako prolazi odmah po paljenju auta termostat je konstantno otvoren... Btw. Temperatura od 92-3 C bi trebala biti radna...
Potanak je taj majstor, morao bi on odmah da zna da li je sve ok sa termostatom ili nije. Vrlo moguće da je termostat zaribao i ostao u jednom položaju i i zbog toga troši puno. Temperatura ne smije da varira, dođe na sredinu skale i stoji tu...po potrebi se pali ventilator hladnjaka.
corsa wrote:U porodici smo imali corsu 1.4 '97 godiste i vozili smo je 10 godina. Cak dajem mogucnost da je to upravo ta corsa, jer je i dalje na Malti kupio je covjek iz iste zgrade. Kod tog auta nema sanse da se ravnas po kazaljici, jer ako kreces sa semafora i das pun gas kazaljka spadne za podiok dole, a na slijedecem semaforu naglo zakocis digne se gore. Znaci ako se parkiras uzbrdo ili nizbrdo kolicina koju kazaljka pokazuje se drasticno mijenja.
Jedini nacin je do cepa, pa predjes 200-300 kilometara i ponovo do cepa.
Kod mene je trosila oko 8-8,5 gradske, a oko 6-6,5 otvorene. Razlika je ovoliko mala jer je ovo stariji motor, 8V sa 60 KS. i treba joj gasa i na otvorenom. Mada uzbrdo ide bolje nego 1.2 sa dosta vise konja. Uglavnom auto je peri-deri. Za deset godina i 100.000 predjenih nikakvih problema, osim nekog senzora za temperaturu motora, koji je davao lazne informacije pa se auto znalo u voznji ugasiti iz cista mira. Ostalo nikad nista.
Ja ti garantujem da je ta Corsa sa tvog avatara ova corsa o kojoj se prica
530i wrote:Potanak je taj majstor, morao bi on odmah da zna da li je sve ok sa termostatom ili nije. Vrlo moguće da je termostat zaribao i ostao u jednom položaju i i zbog toga troši puno. Temperatura ne smije da varira, dođe na sredinu skale i stoji tu...po potrebi se pali ventilator hladnjaka.
Temperatura smije varirati i varira, samo sto smo mi navikli da nam je kazaljka elektronski zakucana, iako temperatura zapravo seta po 5 stepeni gore-dolje u normalnim uslovima (kod auta koji imaju precizan istrument za mjerenje temperature rashladne tecnosti je to lako uocljivo).
Kod momackog pothladjivanja, kazaljka pocinje opadati cak i kod auta kod kojih je kazaljka zakovana elektronski na pola skale, a nazalost, ako dodje do pregrijavanja, kazaljka bude zakucana kada je vec rashladna tecnost prokljucala.
Normalna temp. (kazaljka malo ispod 1/2)
Pothladjivanje motora zimus spustajuci se niz Bradinu na -15. (kazaljka temp. motora pala na 1/4).
Ne znam šta da ti kažem, Nedime. Kod svih auta koje sam imao i vozio kazaljka je poprilično normalno se ponašala. Osim kao što kažeš u nekim ekstremnim slučajevima. U normalnoj vožnji ne bi trebalo da varira gore-dole, a pogledaj šta piše čovjek:
15 minuta vožnje je trebalo da se motor zagrije do 90 stepeni. Uz brdo je došlo na možda 95 ali se brzo spustilo na 90. Ostatak vožnje je je temperatura bila na 91,92 stepena.
Takodjer nisam puno stajao na semaforu. Vozio skoro citavo vrijeme 60km/h i samo 3 puta stao na semaforu.
Jel to normalno? Da se auto tako sporo zagrijava i da onda vuce više goriva. Citao sam kod mehanicara da auto na 98stepeni vuce možda 320 ampera, a na 89 stepeni duplo više. I da to može objasniti potrošnju. Tako kaže mehanicar
Nije normalno da ide tek tako na 95 stepeni, hajde da je ljeto i da su neke žestoke vrućine tipa +37 i više, pa i nekako. Nešto tu nije ok, meni najviše liči na zaglavljen termostat, otvoren ali ne maksimalno.