ElRe wrote:Taj 2.0 nije Fiatov motor. Nastao je saradnjom GM Korea - VM Motori.
M32 mjenjac je najlosija karika Astra J.
zato je na njemu bregasta odlazila kako sam informisan?
Moderators: anex, _BataZiv_0809
ElRe wrote:Taj 2.0 nije Fiatov motor. Nastao je saradnjom GM Korea - VM Motori.
M32 mjenjac je najlosija karika Astra J.
Razlog je sto je bila promjena motorne palete u pola J. Pocetkom su isli 1.7 motori (ima i sa 130 ks varijanta) + 2.0 motori. Da bi od 2014 dosla nova generacija dizela koji su ispunjavali E6.ado-šampion wrote:Kad smo vec kod toga, ja imam par pitanja ko se razumije u Opele i Astre, nista mi ne treba, cisto me interesuje.
Dakle, U Astri H osim Izuzovog motora 1.7 sa 110 i 125 KS, koristili su se i Fiatovi motori 1.3 i 1.9, ovaj zadnji u tri varijante snage (100, 120 i 150 KS). Meni je recimo cudno zasto toliki raspon snage (100, 110, 120 i 125 KS), odnosno zasto nisu izbacili ovu varijantu 1.7, jer bi Fiatovi motori trebali biti moderniji od tog Isuzuovog? Meni bi to bilo logicno, jer ovako mi izgleda ko da su imali dvije varijante motora bez ikakve potrebe. Malo sam razgledao dostupnost polovnih, i izgleda da su sve cetiri varijante bile podjednako zastupljene, uz malu prevagu za 1.7 od 110 KS.
Onda poslije, u Astri J, zadrzali su 1.7 od 110 i 125 KS (!?) a izbacili sve Fiatove 1.9 i uveli 2.0 od 160 KS (isti kao u Insigniji ako se ne varam, i to je Fiat?).
Osim problema s mjenjacem, nisam nasao nesto da je 1.9 motor nepouzdaniji od 1.7, ni obrnuto (osim ovog sa 150 KS koji je navodno haos nepouzdan), a i 2.0 je imao isti problem s mjenacem (prijateljima zaplatio na Insigniji 2.0).
To za E6 motore mi je jasno, ali mi je nejasno par drugih stvari.madner wrote:Razlog je sto je bila promjena motorne palete u pola J. Pocetkom su isli 1.7 motori (ima i sa 130 ks varijanta) + 2.0 motori. Da bi od 2014 dosla nova generacija dizela koji su ispunjavali E6.ado-šampion wrote:Kad smo vec kod toga, ja imam par pitanja ko se razumije u Opele i Astre, nista mi ne treba, cisto me interesuje.
Dakle, U Astri H osim Izuzovog motora 1.7 sa 110 i 125 KS, koristili su se i Fiatovi motori 1.3 i 1.9, ovaj zadnji u tri varijante snage (100, 120 i 150 KS). Meni je recimo cudno zasto toliki raspon snage (100, 110, 120 i 125 KS), odnosno zasto nisu izbacili ovu varijantu 1.7, jer bi Fiatovi motori trebali biti moderniji od tog Isuzuovog? Meni bi to bilo logicno, jer ovako mi izgleda ko da su imali dvije varijante motora bez ikakve potrebe. Malo sam razgledao dostupnost polovnih, i izgleda da su sve cetiri varijante bile podjednako zastupljene, uz malu prevagu za 1.7 od 110 KS.
Onda poslije, u Astri J, zadrzali su 1.7 od 110 i 125 KS (!?) a izbacili sve Fiatove 1.9 i uveli 2.0 od 160 KS (isti kao u Insigniji ako se ne varam, i to je Fiat?).
Osim problema s mjenjacem, nisam nasao nesto da je 1.9 motor nepouzdaniji od 1.7, ni obrnuto (osim ovog sa 150 KS koji je navodno haos nepouzdan), a i 2.0 je imao isti problem s mjenacem (prijateljima zaplatio na Insigniji 2.0).
1.7 cdti u astri H i u astri J nisu isti. postoje tri motora razlicite "kilovataze". sa 110, 125 i 131 KS. U astru J nije isao motor 1.9 nego upravo 2.o cdti u tri razlicite varijante. nakon sto je izbacen 1.7 poceo se ugradjivati 1.6 cdtiado-šampion wrote:To za E6 motore mi je jasno, ali mi je nejasno par drugih stvari.madner wrote:Razlog je sto je bila promjena motorne palete u pola J. Pocetkom su isli 1.7 motori (ima i sa 130 ks varijanta) + 2.0 motori. Da bi od 2014 dosla nova generacija dizela koji su ispunjavali E6.ado-šampion wrote:Kad smo vec kod toga, ja imam par pitanja ko se razumije u Opele i Astre, nista mi ne treba, cisto me interesuje.
Dakle, U Astri H osim Izuzovog motora 1.7 sa 110 i 125 KS, koristili su se i Fiatovi motori 1.3 i 1.9, ovaj zadnji u tri varijante snage (100, 120 i 150 KS). Meni je recimo cudno zasto toliki raspon snage (100, 110, 120 i 125 KS), odnosno zasto nisu izbacili ovu varijantu 1.7, jer bi Fiatovi motori trebali biti moderniji od tog Isuzuovog? Meni bi to bilo logicno, jer ovako mi izgleda ko da su imali dvije varijante motora bez ikakve potrebe. Malo sam razgledao dostupnost polovnih, i izgleda da su sve cetiri varijante bile podjednako zastupljene, uz malu prevagu za 1.7 od 110 KS.
Onda poslije, u Astri J, zadrzali su 1.7 od 110 i 125 KS (!?) a izbacili sve Fiatove 1.9 i uveli 2.0 od 160 KS (isti kao u Insigniji ako se ne varam, i to je Fiat?).
Osim problema s mjenjacem, nisam nasao nesto da je 1.9 motor nepouzdaniji od 1.7, ni obrnuto (osim ovog sa 150 KS koji je navodno haos nepouzdan), a i 2.0 je imao isti problem s mjenacem (prijateljima zaplatio na Insigniji 2.0).
Prvo, taj 1.7 je prastari Isuzuov motor (mislim da se koristio i u Hondama dok nisu imali svoj dizel), zasto ga nisu izbacili vec kad su uveli moderniji 1.9 od Fiata u Astri H, jer je realno malo besmisleno imati 5 varijanti dizelskog motora u rasponu od 35 KS (90 - 125) - obicno to pokriju dvije varijante od recimo 90-100 i 110-120 KS. A drugo, isto vodeci se tom logikom, zasto su u J zadrzani ti 1.7 a ne 1.9? Ili dodatno, zasto nisu koristeni novi 2.0 iz Insignije? Recimo 2.0 sa 110 KS umjesto 1.7 sa 110 KS?
Moguci odgovori na ova pitanja su da je bilo lakse na tom 1.7 zadovoljiti Euro 5 normu nego na 1.9, sto me navodi na pomisao da je i taj Fiatov 1.9 bio zastario motor, a sto se tice 2.0 mozda nisu htjeli zbog tezine. Ili je odgovor da u Opelu generalno nisu bili zadovoljni dizel motorima koje su imali na raspolaganju, pa su malo lutali.
mozda kada je u pitanju H klasik. u J nikada nije isao 1.9...ElRe wrote:Fiatov 1.9 JTD vuce korije iz 1988 godine i povucen je 2009 godine, kada ga mijenja 1.6 Multijet (koji ima isti blok kao i 1.9). 2007. GM i Fiat su raskinuli saradnju, ali je GM nastavio koristenje 1.9 do 2009. godine, a 1.3 jos koristi jer je on nastao i sufinansiranjem od strane GM.
u H je isao i od 80 i od 100 ks...amar1994 wrote:1.7 cdti od 125ks je najstariji , taj je isao i u H
ovi od 110 i 130ks su noviji i zadnji iz serije 1.7 cdti
ElRe wrote:Fiatov 1.9 JTD vuce korije iz 1988 godine i povucen je 2009 godine, kada ga mijenja 1.6 Multijet (koji ima isti blok kao i 1.9). 2007. GM i Fiat su raskinuli saradnju, ali je GM nastavio koristenje 1.9 do 2009. godine, a 1.3 jos koristi jer je on nastao i sufinansiranjem od strane GM.
Ned071 wrote:u H je isao i od 80 i od 100 ks...amar1994 wrote:1.7 cdti od 125ks je najstariji , taj je isao i u H
ovi od 110 i 130ks su noviji i zadnji iz serije 1.7 cdti
po meni najbolja kupovina je 1.6 cdti sa 136 konja...
Jesi siguran da vuce korijene iz 1988ElRe wrote:Fiatov 1.9 JTD vuce korije iz 1988 godine i povucen je 2009 godine, kada ga mijenja 1.6 Multijet (koji ima isti blok kao i 1.9). 2007. GM i Fiat su raskinuli saradnju, ali je GM nastavio koristenje 1.9 do 2009. godine, a 1.3 jos koristi jer je on nastao i sufinansiranjem od strane GM.
Auto je za temu papanluk na automobilima.amar1994 wrote:https://www.olx.ba/artikal/25108963/ope ... smo-sport/
haha cijena ista ko prije 2-3 god kad je drugi cova prodavao
jeste , bili iskrivljeni i izudarani pragovi ako se dobro sjecamado-šampion wrote:Pa sad kako vise ne moze uvoz bescarinski, i ovi koji prodaju kupljene u BiH digli cijene. Jbg zakon trzista. A sto je najgore kupovna moc sve slabija. Kazes prije 3 godine, prodavace se ta Astra jos 3 godine i ako uzme 15 na kraju nek se sve udara nogom u guzicu. Nazalnost danas je jako tesko privatnom kupcu da proda auto vrijednoti 20 hiljada i vise.
slazem se za felge i presvlake , zato i kazem da je ova najbolja kupovina , jer dodje taman ta snaga na njenu tezinuNediM17 wrote:Auto je za temu papanluk na automobilima.amar1994 wrote:https://www.olx.ba/artikal/25108963/ope ... smo-sport/
haha cijena ista ko prije 2-3 god kad je drugi cova prodavao
Kakav seljakluk sa felgama i ovim "presvlakama".
Osim toga, auto ima prilicno lose performanse za svoju snagu.
https://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=19439
Da upravi su. Mislio sam da i 1929 ccm3 iz Crome TD pripadaju istoj porodici motora.mali_milojica wrote:Jesi siguran da vuce korijene iz 1988ElRe wrote:Fiatov 1.9 JTD vuce korije iz 1988 godine i povucen je 2009 godine, kada ga mijenja 1.6 Multijet (koji ima isti blok kao i 1.9). 2007. GM i Fiat su raskinuli saradnju, ali je GM nastavio koristenje 1.9 do 2009. godine, a 1.3 jos koristi jer je on nastao i sufinansiranjem od strane GM.
1.9 JTD je iz Pratola serra modularne porodice motora,a 1.9 JTD je nastao iz 2.4 R5 koji se pojavio 1994g tako sto su ga skratili za 1cil.
ElRe wrote:Da upravi su. Mislio sam da i 1929 ccm3 iz Crome TD pripadaju istoj porodici motora.mali_milojica wrote:Jesi siguran da vuce korijene iz 1988ElRe wrote:Fiatov 1.9 JTD vuce korije iz 1988 godine i povucen je 2009 godine, kada ga mijenja 1.6 Multijet (koji ima isti blok kao i 1.9). 2007. GM i Fiat su raskinuli saradnju, ali je GM nastavio koristenje 1.9 do 2009. godine, a 1.3 jos koristi jer je on nastao i sufinansiranjem od strane GM.
1.9 JTD je iz Pratola serra modularne porodice motora,a 1.9 JTD je nastao iz 2.4 R5 koji se pojavio 1994g tako sto su ga skratili za 1cil.