Connaisseur Karlin wrote:dadinjo33 wrote:Ne bih se složio, mislim da je preciznije da ženski princip nije prisutan u dogmatsko-vladajućim interpretacijama tih religija, dok u samim izvornim tekstovima jeste.
Npr. pero i "pomno čuvana ploča za pisanje", koja sadrži sve što je bilo i što će biti su jedan od primjera načina interakcije pera kao muškog principa i ploče ili prazne knjige po kojoj biva napisan svijet. "Prvo je stvoreno pero", kažu muslimani, što je isto što i Miljkovićev "muški tvorni princip", kojeg on zove "krivi kurjak" odnosno "krivi ku*ac". Pero kao aktivni princip i podloga primateljica koja daje mnoštvenost slova i priča napisanih jednim perom. Hindusi to zovu puruša i prakrti, potpuno ista stvar.
razumijem
,npr. , kod hindusa su oba prinipa jako pristuna, ali realno stanje i poloaj zena je i dalje nikakav
u sustini, na papiru sve funkcionira, ali ne u zivotu i prakai relgija
Krscani su smaknuli vaznu ulogu Marije Magdalene , mnogo zena , povijesno ili u religijskim zapsima je dosovno "obrisano"
Da, u islamskoj religiji je u praksi, kao i kod hindusa, izrazita muška dominacija, žena je potpuno potčinjena.
Međutim, u samoj srži religijskih simbola ostali su elementi dominacije ženskog (pasivnog) principa.
Tako i riječ ka'aba, odnosno "Allahova kuća" (bejtullah, bejtu-l-haram-zabranjena, nedodirljiva kuća), ima značenje, pored "kocke" i "djevičanstvo".
Noun
كَعْبَة • (kaʿba) f (plural كَعَبَات (kaʿabāt))
cube, a cubic structure
(figuratively) shrine, focus of interest
virginity
(Inače je, prema Dževad Aliju, istoričaru predislamskih Arapa, Kaba predstavljala središte praktikovanja kulta plodnosti, gdje su žene crni kamen mazale menstrualnom krvlju, te genitalije trljale o njega u sklopu rituala plodnosti).
Dakle, Allah "stanuje" u djevičanstvu iliti djevičanstvoj netaknutosti. Svi muslimani se okreću i aspiriraju prema hm...Allahovoj kući u svojim molitvama, u kojima svakodnevno zikre (z-k-r - penis) Allaha. Svi sa zikrom kruže oko "djevičanstva", tj. "netaknute, sačuvane vagine" u kojoj ili iza koje (iza čijeg katanca na vratima) stanuje Allah. Sav put i čežnja je usmjerena ka vagini, ali netaknutoj. A onaj koji putuje je određen zikrom, tj. zekerom.
Ista je simbolika i Marije, tj. Merjem, Isusove majke u Kur'anu, koja kaže da je "sačuvala svoju vaginu", tj. ferdž, koju prevodioci posredno prevode kao "čestitost", ali precizno značenje je "vagina", u kojem značenju se koristi i u hadisima. Kaže ajet da je Marija sačuvala vaginu (ferdž) i onda je Isus začet ako što je melek u liku zgodnog mladića puhnuo u "nju".
Dakle, Marija kao djevica je čista posuda iz koje izlazi Isus/Isaa kao "Božija riječ", odnosno Marija je isto kao i Ka'ba, tj. i jedno i drugo su bejtullah, stanište Allahovog aspekta nedodirljivosti.
Iz interakcija Marijinog djevičanstva kao ženskog principa i zgodnog mladića kao muškog nastaje Isus/Isaa.
Analogna je simbolika i ajeta o tome da će stanovnici dženneta imati seks sa hurijama koje će nakon svakog snošaja ponovo biti nevine.
Izvedeno, čežnja za Allahom koji stanuje u "kući djevičanstva" je čežnja za "primordijalnom čistoćom", a interakcija između muškog i ženskog principa je postavljena kao pozornica.
U polnom aktu dvoje postaju jedno, oko čega se, npr. vrti sufizam kao put spoznaje.
Zato se kaže, a tako je i sa pravno-formalne strane, kad si u Kabi, na koju god se stranu okreneš, nisi pogriješio. Da nastavim, svugdje je Allahovo lice.
Rumi je to, vrhunac duhovnog iskustva, sjedinjenje, opisao kao čuvenu "noć mladoženje", Šebi Arus.