Novi Talgo vozovi VII generacijeza ŽFBH
Moderator: anex
- igorailwayman
- Posts: 90
- Joined: 27/02/2010 19:56
#1 Novi Talgo vozovi VII generacijeza ŽFBH
Postavljam nekoliko slika ovog zaisra prekrasnog voza
- no_pasaran
- Posts: 804
- Joined: 30/01/2010 19:34
#2 Re: Novi Talgo vozovi VII generacijeza ŽFBH
BRAVO ZA NAS!
NEVJEROVATNO DOBRA VIJEST!
APELUJEM NA LJUDE IZ ŽELJEZNICA DA UČINE SVE ŠTO MOGU KAKO BI SAČUVALI OVE VOZOVE I DA SISTEM UREDE TAKO DA SE ONEMOGUĆI ŠARANJE; PLJUVANJE; PIŠANJE I SLIČNA SRANJA BLISKA OVDAŠNJOJ STOCI!
JOŠ JEDNOM SVAKA ČAST!
BRAVO ZA NAS!
NEVJEROVATNO DOBRA VIJEST!
APELUJEM NA LJUDE IZ ŽELJEZNICA DA UČINE SVE ŠTO MOGU KAKO BI SAČUVALI OVE VOZOVE I DA SISTEM UREDE TAKO DA SE ONEMOGUĆI ŠARANJE; PLJUVANJE; PIŠANJE I SLIČNA SRANJA BLISKA OVDAŠNJOJ STOCI!
JOŠ JEDNOM SVAKA ČAST!
BRAVO ZA NAS!
- striker
- Posts: 1253
- Joined: 23/03/2007 23:27
- Location: atraktivna
#3 Re: Novi Talgo vozovi VII generacijeza ŽFBH
Još ovakvih osam kompozicija treba doći do kraja 2011 godine na ŽFBiH + četiri na ŽRS.
- karanana
- Posts: 47252
- Joined: 26/02/2004 00:00
#4 Re: Novi Talgo vozovi VII generacijeza ŽFBH
znaci lokomotive za ove vozove su one stare crvene?
u tom slucaju, osim sto su nove i vjerovatno urednije unutra, koje su jos prednosti ovih kompozicija u odnosu na one nase stare? hoce li se ici brze? dopustaju li to nase pruge?
sarajevo-ploce je sada nekih 4 sata voznje. ja nesto sumnjam da ce se sa ovim brze stizati. opet se mora stati u svakoj prchiji, moraju se lokomotive zamjenit u capljini....
mislim, lijepe su. ima li slika iznutra. samo unistit ce ovo nasa "raja".
u tom slucaju, osim sto su nove i vjerovatno urednije unutra, koje su jos prednosti ovih kompozicija u odnosu na one nase stare? hoce li se ici brze? dopustaju li to nase pruge?
sarajevo-ploce je sada nekih 4 sata voznje. ja nesto sumnjam da ce se sa ovim brze stizati. opet se mora stati u svakoj prchiji, moraju se lokomotive zamjenit u capljini....
mislim, lijepe su. ima li slika iznutra. samo unistit ce ovo nasa "raja".
- bordo gandalf
- Posts: 9909
- Joined: 15/05/2009 12:07
- Location: Mi smo Saraj'vo, izvolite se braniti
- Grijem se na: Gree Hansol 12
#5 Re: Novi Talgo vozovi VII generacijeza ŽFBH
ubili se za bombanje
sala ovo je odlicna vijest
sala ovo je odlicna vijest
- igorailwayman
- Posts: 90
- Joined: 27/02/2010 19:56
#6 Re: Novi Talgo vozovi VII generacijeza ŽFBH
Za slike iz unutrašnjosti ćemo morati još malo pričekati jer su još u tajnosti..
Vjerujte mi unutrašnjost je još ljepša nego vanjski dio.. OVi vozovi su iz posljednje generacije Talgo vozova i svrstavaju se u najkvalitetnije vozove Eurpoe.
Ovi vozovi pružaju zavidan nivo udobnosti i mogu na postojećim prugama voziti 15-tak % većom brzinom od dosadašnjih klasičnih vozova.
U većini zemalja gdje imaju ovakvi i slišni vozovi, ove vagone vuku klasične lokomotive, kao i ove naše, i to nije nikakav problem i lijepo izgleda.. Zato netreba bez veze dizati paniku oko toga. Naše lokomotive su isuviše dobre..
Detaljnije o ovim vozovima kao i o svi željezničkim temama ko ga zanima može se registrirati i pogledati na našem forumu:
http://--- SPAM ---/forum/index.php
P.S. ima slika i unutrašnjosti
Vjerujte mi unutrašnjost je još ljepša nego vanjski dio.. OVi vozovi su iz posljednje generacije Talgo vozova i svrstavaju se u najkvalitetnije vozove Eurpoe.
Ovi vozovi pružaju zavidan nivo udobnosti i mogu na postojećim prugama voziti 15-tak % većom brzinom od dosadašnjih klasičnih vozova.
U većini zemalja gdje imaju ovakvi i slišni vozovi, ove vagone vuku klasične lokomotive, kao i ove naše, i to nije nikakav problem i lijepo izgleda.. Zato netreba bez veze dizati paniku oko toga. Naše lokomotive su isuviše dobre..
Detaljnije o ovim vozovima kao i o svi željezničkim temama ko ga zanima može se registrirati i pogledati na našem forumu:
http://--- SPAM ---/forum/index.php
P.S. ima slika i unutrašnjosti
-
- Posts: 6
- Joined: 28/02/2010 23:30
- Location: Subotica
#7 Re: Novi Talgo vozovi VII generacijeza ŽFBH
zavisi kakve su garniture kupljene ima ih samohodnih i vučenih.Iako po 1oj od fotki deluje da je vučena garnitura.karanana wrote:znaci lokomotive za ove vozove su one stare crvene?
.
Ite stare su testirade do 160 km/h
- macan prvi
- Posts: 3328
- Joined: 24/08/2008 23:24
#8 Re: Novi Talgo vozovi VII generacijeza ŽFBH
Znas li slucajno ima li vec kakvih naznaka o redu voznje kad se ovi vozovi puste u promet? Mislim da bi na svim tim linijama frekvenciju vozova trebalo barem uduplati da bi se mogla praviti konkurencija autobusima.igorailwayman wrote:Za slike iz unutrašnjosti ćemo morati još malo pričekati jer su još u tajnosti..
Vjerujte mi unutrašnjost je još ljepša nego vanjski dio.. OVi vozovi su iz posljednje generacije Talgo vozova i svrstavaju se u najkvalitetnije vozove Eurpoe.
Ovi vozovi pružaju zavidan nivo udobnosti i mogu na postojećim prugama voziti 15-tak % većom brzinom od dosadašnjih klasičnih vozova.
U većini zemalja gdje imaju ovakvi i slišni vozovi, ove vagone vuku klasične lokomotive, kao i ove naše, i to nije nikakav problem i lijepo izgleda.. Zato netreba bez veze dizati paniku oko toga. Naše lokomotive su isuviše dobre..
Detaljnije o ovim vozovima kao i o svi željezničkim temama ko ga zanima može se registrirati i pogledati na našem forumu:
http://--- SPAM ---/forum/index.php
P.S. ima slika i unutrašnjosti
Zna li se npr. vec koliko cesto ce ici voz iz Sarajeva za Mostar prema kojem on trenutno (nazalost ) saobraca samo dvaput dnevno?
- PipiDugaDevetka
- Posts: 19071
- Joined: 25/12/2003 00:00
- Location: Živim u nadi RBiH, druge adrese nemam. Uostalom, mislim da genocidne Kartagene treba demontirati.
#9 Re: Novi Talgo vozovi VII generacijeza ŽFBH
Kada su početne informacije dolazile o ovim Talgo vozovima i njihovoj budućoj kupovini, kritičari su spominjali azbest.
Ima li azbesta kao protivpožarne izolacije u konstrukciji voza/vagonaa?
Ima li azbesta kao protivpožarne izolacije u konstrukciji voza/vagonaa?
- sodom
- Posts: 1697
- Joined: 08/05/2008 13:21
- Location: KRV I MED (BALKAN)
#10 Re: Novi Talgo vozovi VII generacijeza ŽFBH
i golf dvica dizel je graviran 220, a koliko ide to je već druga priča...ivanhoe wrote:zavisi kakve su garniture kupljene ima ih samohodnih i vučenih.Iako po 1oj od fotki deluje da je vučena garnitura.karanana wrote:znaci lokomotive za ove vozove su one stare crvene?
.
Ite stare su testirade do 160 km/h
- igorailwayman
- Posts: 90
- Joined: 27/02/2010 19:56
#11 Re: Novi Talgo vozovi VII generacijeza ŽFBH
OvIa Talgo voz bi trebao krenuti u saobraćaja 13.12. ove godine. Kada se završe sva testiranja na njemu i kada bude novi red vožnje..
Što se tiče povećanja linija uvjeren sam da će do toga doći, jer se s ovim vozovima planiraja uduplati međunarodne linije i uspostaviti linija prema Beču i Ljubljani..
A za azbest, to neznam od koga ste čuli za takvu glupost..Azbest se na vagonima nije nikad upotrebljavao. A uostalom ovaj voz je proizvod EU gdje znama da je azbest izbačen iz upotrebe prije više od 10 godina, a voz je proizveden prije par mjeseci.
Hvala!
Što se tiče povećanja linija uvjeren sam da će do toga doći, jer se s ovim vozovima planiraja uduplati međunarodne linije i uspostaviti linija prema Beču i Ljubljani..
A za azbest, to neznam od koga ste čuli za takvu glupost..Azbest se na vagonima nije nikad upotrebljavao. A uostalom ovaj voz je proizvod EU gdje znama da je azbest izbačen iz upotrebe prije više od 10 godina, a voz je proizveden prije par mjeseci.
Hvala!
-
- Posts: 609
- Joined: 23/07/2008 12:26
- Location: Živim u nadi, druge adrese nemam
-
- Posts: 129
- Joined: 21/12/2006 21:21
- Location: Sarajevo
#13 Re: Novi Talgo vozovi VII generacijeza ŽFBH
evo par tajnih slika iz unutrasnjosti : )))))
-
- Posts: 129
- Joined: 21/12/2006 21:21
- Location: Sarajevo
#14 Re: Novi Talgo vozovi VII generacijeza ŽFBH
Bar u talgu : ))
-
- Posts: 193
- Joined: 05/01/2008 18:30
- Location: sARAJEVO
#15 Re: Novi Talgo vozovi VII generacijeza ŽFBH
Navodno ovi vozovi imaju ugradjene prikljucke za internet za putnike, pa je sada pitanje hoce li i to pustiti u rad kada puste i vozove u pogon!!!
-
- Posts: 6
- Joined: 28/02/2010 23:30
- Location: Subotica
#16 Re: Novi Talgo vozovi VII generacijeza ŽFBH
U oblogama za kocenje jos nema zamene za njega, ali odkad je ova histerija proizvodjaci se umusiliigorailwayman wrote: A za azbest, to neznam od koga ste čuli za takvu glupost..Azbest se na vagonima nije nikad upotrebljavao.
-
- Posts: 291
- Joined: 20/12/2006 18:55
- Location: Sarajevo
#17 Re: Novi Talgo vozovi VII generacijeza ŽFBH
vrijeme je i bilo. prelijepi vozovi. samo da hoce ucestiti voznje i autobuski lobi malo prizemljiti
-
- Posts: 117
- Joined: 04/02/2010 09:04
- Location: Sarajevo
#18 Re: Novi Talgo vozovi VII generacijeza ŽFBH
Dvije slike od juče sa željezničke stanice Sarajevo. Pozdrav Bo Bo .
- macan prvi
- Posts: 3328
- Joined: 24/08/2008 23:24
#19 Re: Novi Talgo vozovi VII generacijeza ŽFBH
Moderno, moderno
- alibaba_i_30_godina
- Posts: 16995
- Joined: 16/01/2010 19:15
#20 Re: Novi Talgo vozovi VII generacijeza ŽFBH
Zar nije bilo price oko ovih lokomotiva za Talgo vagone da ce ih doraditi ili prepraviti? Ja koliko vidim isto izgledaju kao i ranije, steta za onako dobre vagone da ih ovako nesto vuce.
Sta je bilo sa onim vozom iz Hrvatske koji je imao svoju lokomotivu?
Sta je bilo sa onim vozom iz Hrvatske koji je imao svoju lokomotivu?
- macan prvi
- Posts: 3328
- Joined: 24/08/2008 23:24
#21 Re: Novi Talgo vozovi VII generacijeza ŽFBH
Meni koliko je poznato nikad nije ni bilo u planu da se lokomotive prepravljaju jer sad trebaju vuci talgo. Lokomotivi je u principu svejedno kakav vagon je nakacen dok god je brzina ista, ili bar priblizno ista.NeyDan wrote:Zar nije bilo price oko ovih lokomotiva za Talgo vagone da ce ih doraditi ili prepraviti? Ja koliko vidim isto izgledaju kao i ranije, steta za onako dobre vagone da ih ovako nesto vuce.
Sta je bilo sa onim vozom iz Hrvatske koji je imao svoju lokomotivu?
- alibaba_i_30_godina
- Posts: 16995
- Joined: 16/01/2010 19:15
#22 Re: Novi Talgo vozovi VII generacijeza ŽFBH
Negdje sam procitao da ce malo i promijeniti izgled lokomotiva, mozda nisam dobro razumio.macan prvi wrote:Meni koliko je poznato nikad nije ni bilo u planu da se lokomotive prepravljaju jer sad trebaju vuci talgo. Lokomotivi je u principu svejedno kakav vagon je nakacen dok god je brzina ista, ili bar priblizno ista.NeyDan wrote:Zar nije bilo price oko ovih lokomotiva za Talgo vagone da ce ih doraditi ili prepraviti? Ja koliko vidim isto izgledaju kao i ranije, steta za onako dobre vagone da ih ovako nesto vuce.
Sta je bilo sa onim vozom iz Hrvatske koji je imao svoju lokomotivu?
Svejedno, daj Boze da se sto prije provozamo u ovim vagonima.
- Toto
- Posts: 8107
- Joined: 21/04/2009 11:09
- Location: 38° 26′ 55″ N, 122° 42′ 17″ W
- Grijem se na: solarno
- Vozim: EJ
#23 Re: Novi Talgo vozovi VII generacijeza ŽFBH
Cuj mjenjat lokomotivu???
To je isto ko kad bi taksisti prepravljali mercedese u fijakere kad voze na Ilidzu.
To je isto ko kad bi taksisti prepravljali mercedese u fijakere kad voze na Ilidzu.
- drndalo
- Posts: 22821
- Joined: 26/06/2006 16:34
- Location: Sarajevo
#24 Re: Novi Talgo vozovi VII generacijeza ŽFBH
I mislio sam da ce neko usrat' ovako neuserivu stvar ! Zasto ?
Dzaba ti moderni i nagibni vagoni, koji mogu voziti 160 km/h kad ih vuce lokomotiva koja moze teoretski 120 km/h i to kad je bila nova, i to na potezu od 5 km na relaciji Zagreb-Vinkovci... Pa jos dodaj infrastrukturu koja na nekim mjestima sada ne dozvoljava da se prolazi preko nje brzinom vecom od 20 km/h i dobijas sta ? Nista, tj. samo proviziju za one koji su dogovorili posao...
Nadao sam se da su od Talgo-a uzeli komplet garniture, sa vucom, da se bar lokomotive ne moraju mijenjati... Ovako ides za/iz BL, u Doboju bar 20 minuta gubitka za zamjenu lokomotive... Sve u svemu, nemaju prosjek ni od 50 km/h... Nekada je Bosna Express isla za BL malo iznad 3 sata sve skupa... Sa sve starim lokomotivama i vagonima...
Elem, opet pravimo pitu od govana, a pokusavamo da ne ispadne "pita govnara"... Tesko to ide... Ne smijem ni zamisliti (poucen iskustvima iz voza/vlaka SAR-ZAG i SAR-BEG ) na sta bi licilo da idem za Bec vozom...
Na svu srecu, kad moram imam BH Airlines do tamo i nazad za 300 KM, jer ni ta zeljeznica ne bi bila nista puno jeftinija... Samo se nadam da levati iz BH Airlinesa to nece ukinuti kao do sada dosta linija...
Dzaba ti moderni i nagibni vagoni, koji mogu voziti 160 km/h kad ih vuce lokomotiva koja moze teoretski 120 km/h i to kad je bila nova, i to na potezu od 5 km na relaciji Zagreb-Vinkovci... Pa jos dodaj infrastrukturu koja na nekim mjestima sada ne dozvoljava da se prolazi preko nje brzinom vecom od 20 km/h i dobijas sta ? Nista, tj. samo proviziju za one koji su dogovorili posao...
Nadao sam se da su od Talgo-a uzeli komplet garniture, sa vucom, da se bar lokomotive ne moraju mijenjati... Ovako ides za/iz BL, u Doboju bar 20 minuta gubitka za zamjenu lokomotive... Sve u svemu, nemaju prosjek ni od 50 km/h... Nekada je Bosna Express isla za BL malo iznad 3 sata sve skupa... Sa sve starim lokomotivama i vagonima...
Elem, opet pravimo pitu od govana, a pokusavamo da ne ispadne "pita govnara"... Tesko to ide... Ne smijem ni zamisliti (poucen iskustvima iz voza/vlaka SAR-ZAG i SAR-BEG ) na sta bi licilo da idem za Bec vozom...
Na svu srecu, kad moram imam BH Airlines do tamo i nazad za 300 KM, jer ni ta zeljeznica ne bi bila nista puno jeftinija... Samo se nadam da levati iz BH Airlinesa to nece ukinuti kao do sada dosta linija...
- Toto
- Posts: 8107
- Joined: 21/04/2009 11:09
- Location: 38° 26′ 55″ N, 122° 42′ 17″ W
- Grijem se na: solarno
- Vozim: EJ
#25 Re: Novi Talgo vozovi VII generacijeza ŽFBH
a dzabe i lokomotiva od 120 km kad je pruga u takvom stanju da ne moze ici ni 80 km...drndalo wrote:I mislio sam da ce neko usrat' ovako neuserivu stvar ! Zasto ?
Dzaba ti moderni i nagibni vagoni, koji mogu voziti 160 km/h kad ih vuce lokomotiva koja moze teoretski 120 km/h i to kad je bila nova, i to na potezu od 5 km na relaciji Zagreb-Vinkovci... Pa jos dodaj infrastrukturu koja na nekim mjestima sada ne dozvoljava da se prolazi preko nje brzinom vecom od 20 km/h i dobijas sta ? Nista, tj. samo proviziju za one koji su dogovorili posao...
Nadao sam se da su od Talgo-a uzeli komplet garniture, sa vucom, da se bar lokomotive ne moraju mijenjati... Ovako ides za/iz BL, u Doboju bar 20 minuta gubitka za zamjenu lokomotive... Sve u svemu, nemaju prosjek ni od 50 km/h... Nekada je Bosna Express isla za BL malo iznad 3 sata sve skupa... Sa sve starim lokomotivama i vagonima...
Elem, opet pravimo pitu od govana, a pokusavamo da ne ispadne "pita govnara"... Tesko to ide... Ne smijem ni zamisliti (poucen iskustvima iz voza/vlaka SAR-ZAG i SAR-BEG ) na sta bi licilo da idem za Bec vozom...
Na svu srecu, kad moram imam BH Airlines do tamo i nazad za 300 KM, jer ni ta zeljeznica ne bi bila nista puno jeftinija... Samo se nadam da levati iz BH Airlinesa to nece ukinuti kao do sada dosta linija...
i nesto kontam: bi li taj Talgo mogo picit 160 uz Ivan