Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
ado-šampion wrote:Tacno tako, manji rezervoari idu zbog smanjenja mase. Ne kazem da je dobro ili lose, ali tako je. C klasa ima standardni rezervoar od 41 litar (!). Navodno su smanjenjem rezervoara za 18 litara ustedili 12 kg s punim rezervoarom. Doplata za veci rezervoar od 66 litara je pedesetak eura tako da nije nista strasno.
Kod mene je 53 litra i nemam nikakvih problema s obzirom da je dizel i da malo trosi. Odradim Minhen - Sarajevo prije nego sto se upali lampica.
Stoji i da pumpe nisu tako ceste vani po autoputevima, ali ima dosta i do ciganluka naseg covjeka kojem je skupo pa napuni pola rezervoara i konta stici do Bosne. Tako sam i ja jednom, pa jedva stigoh do onog Tifona u Brodu.
Sarajevo Minhen je oko 1050 km, tako da bi trebao trošiti na autoputu oko 5 litara da stigneš u Sarajevo sa skoro praznim rezervoarom, u kojem bi po mojoj računici po dolasku u Sarajevo, ostalo još pola litra goriva
condy wrote:Pa sad, vani nema bas pumpi kao kod nas. Ovoliki broj pumpi mislim da nigdje nema. Sjecam se kad sam isao dionicom Zagreb Maribor Graz Regenzburg na cijeloj dionici od oko cca 500-600 km mozda je bilo kroz Slo i Au dvije pumpe. Na pola rezervoara fata te nervoza, vozis jos sat da dodjes do pumpe. Pa sad ti vidi jel bitno da nije mal rezervoar. Bude neki zastoj oko tunela, ili zbog nezgode ili zbog guzve preko ljeta kad se ide mic po mic na nekim dionicama kod tunela ili vecih gradova ili guzva oko granice a tebi pumpa tek za 150 km, pa cekaj pa kad dodjes uhvati ukljucenje za tu pumpu, ubaci se hrpa vozila hoce na pumpu, potrefi je...a mal rezervoar, 20 litara popije za tren posla na tim cestama. Pa na granici sam znao izgubiti po dva sata. Na tunelima i zastojima po dva sata. Pa se ne uspijes ubaciti na pumpu od teretnjaka...Ne mjerite sve prema nama ovdje. Mal je to rezervoar
Ko redovno ide na takve relacije (a stoji sve o dogodovštinama što si napisao) onda kupi auto veće klase koje serijski ili uz doplatu može imati i rezervaor od 90 ili 100 litara i miran je.
condy wrote:Pa sad, vani nema bas pumpi kao kod nas. Ovoliki broj pumpi mislim da nigdje nema. Sjecam se kad sam isao dionicom Zagreb Maribor Graz Regenzburg na cijeloj dionici od oko cca 500-600 km mozda je bilo kroz Slo i Au dvije pumpe. Na pola rezervoara fata te nervoza, vozis jos sat da dodjes do pumpe. Pa sad ti vidi jel bitno da nije mal rezervoar. Bude neki zastoj oko tunela, ili zbog nezgode ili zbog guzve preko ljeta kad se ide mic po mic na nekim dionicama kod tunela ili vecih gradova ili guzva oko granice a tebi pumpa tek za 150 km, pa cekaj pa kad dodjes uhvati ukljucenje za tu pumpu, ubaci se hrpa vozila hoce na pumpu, potrefi je...a mal rezervoar, 20 litara popije za tren posla na tim cestama. Pa na granici sam znao izgubiti po dva sata. Na tunelima i zastojima po dva sata. Pa se ne uspijes ubaciti na pumpu od teretnjaka...Ne mjerite sve prema nama ovdje. Mal je to rezervoar
Ko redovno ide na takve relacije (a stoji sve o dogodovštinama što si napisao) onda kupi auto veće klase koje serijski ili uz doplatu može imati i rezervaor od 90 ili 100 litara i miran je.
Isto mislim ...ne znam kakvi su sad standardni kapaciteta rezervoara kod novih vozila ali po pisanju drugih zbog smanjenja težine vozila, fabrika ih smanjuju, u odnosu na prijašnja vozila.
Na drugim autima kad u paketu nemaš prednje maglenke - stave plastike. Isto ko to su stavili plastike na mjesto dnevnih svjetala. Dobro nisu i njih stavili, a dugme "zaboravili".
Ma mora biti ba, ako imas maglenke mora biti prekidac. Pa mislim da se ni Zastavi nije moglo desiti da ima svjetla a nema prekidaca. Ne mogu ni stalno raditi ili u sklopu s oborenim jer su zabranjene kad nema magle.
ado-šampion wrote:Ma mora biti ba, ako imas maglenke mora biti prekidac. Pa mislim da se ni Zastavi nije moglo desiti da ima svjetla a nema prekidaca. Ne mogu ni stalno raditi ili u sklopu s oborenim jer su zabranjene kad nema magle.
Ne rade stalno, vec samo kod skretanja, lijevo, desno, kad se pali samo jedna strana, e sad, da li je moguce da samo tu opciju imaju u ovom suzukiju?! Znam da kod ostalih automobila, npr, golf VI, C4, imaju funkciju osvjetljavanja kod skretanja, i klasicnu funkciju prednjih maglenjaka.
ado-šampion wrote:Ma mora biti ba, ako imas maglenke mora biti prekidac. Pa mislim da se ni Zastavi nije moglo desiti da ima svjetla a nema prekidaca. Ne mogu ni stalno raditi ili u sklopu s oborenim jer su zabranjene kad nema magle.
Ne rade stalno, vec samo kod skretanja, lijevo, desno, kad se pali samo jedna strana, e sad, da li je moguce da samo tu opciju imaju u ovom suzukiju?! Znam da kod ostalih automobila, npr, golf VI, C4, imaju funkciju osvjetljavanja kod skretanja, i klasicnu funkciju prednjih maglenjaka.
kakva glupost , to je valjda za ove sto ne zele zmigavac da pale
ado-šampion wrote:Ma mora biti ba, ako imas maglenke mora biti prekidac. Pa mislim da se ni Zastavi nije moglo desiti da ima svjetla a nema prekidaca. Ne mogu ni stalno raditi ili u sklopu s oborenim jer su zabranjene kad nema magle.
Ne rade stalno, vec samo kod skretanja, lijevo, desno, kad se pali samo jedna strana, e sad, da li je moguce da samo tu opciju imaju u ovom suzukiju?! Znam da kod ostalih automobila, npr, golf VI, C4, imaju funkciju osvjetljavanja kod skretanja, i klasicnu funkciju prednjih maglenjaka.
kakva glupost , to je valjda za ove sto ne zele zmigavac da pale
To samo radi pri nizim brzinama ja mislim do nekih 20-30kmh
Nedime , ko sklapa ove suzukije , samo nemoj rec da su Madjari
Ja sam razocaran bio saznanjem da G120 mazde 3 dolaze iz Meksika i Ameri/pojedini Hrvati se zale na zvrcke i ne kvalitetu , zato svabe narucuju iz Japana direkt
amar1994 wrote:Nedime , ko sklapa ove suzukije , samo nemoj rec da su Madjari
Ja sam razocaran bio saznanjem da G120 mazde 3 dolaze iz Meksika i Ameri/pojedini Hrvati se zale na zvrcke i ne kvalitetu , zato svabe narucuju iz Japana direkt
Madjari moj Amare, kako bi drugacije bila 22-23 milje?!
amar1994 wrote:Nedime , ko sklapa ove suzukije , samo nemoj rec da su Madjari
Ja sam razocaran bio saznanjem da G120 mazde 3 dolaze iz Meksika i Ameri/pojedini Hrvati se zale na zvrcke i ne kvalitetu , zato svabe narucuju iz Japana direkt
Madjari moj Amare, kako bi drugacije bila 22-23 milje?!