Nova Fabija 3 vs. Golf 3 ili koliko su auta napredovala

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

Post Reply
User avatar
medobrundoo
Posts: 245
Joined: 04/02/2015 14:38

#151 Re: Nova Fabija 3 vs. Golf 3 ili koliko su auta napredovala

Post by medobrundoo »

ado-šampion wrote:
medobrundoo wrote:samo budala može bit tvrdoglav u tvrdnji da originalni dijelovi koje je fabrika ugradila moraju biti kvaliteniji od nekih specijalizovanih proizvođača dijelova
fabrika gleda računicu, raspiše tender i prihvati NAJPOVOLJNIJEG dobavljača, što ne znači da je on NAJKVALITETNIJI
nek mi neko dokaže da su neki fabrički amortizeri bolji od Monroe, ili da je fabrički akumulator bolji od Banner-a, da su fabričke disk pločice bolje od Pagid-ovih, da su fabričke svjećice bolje od NGK itd.
samo budala može vjerovat
1. Buraz trebas ti jos pure jesti, i zamijeniti dijelova na SVOM autu, pa ces onda mozda i ti postati "budala". :lol: :-)

2. Sta ako je fabricki akumulator Banner, a fabricke svjecice NGK? Sta cemo onda? :-)

3. I tako velis, BMW raspise tender za kocione elemente, i prihvati onog najjeftinijeg, jer jebo dinamiku, jebo sigurnost, jebo Freude Am Fahren. :-) Pa nije BH Telecom jarane. :-)

4. Mozes tako do sutra imena nabrajati, ali dok ne stavis te plocice, pa se sam ne uvjeris, nista od toga. Ime moze znaciti nesto, ali ne mora znaciti nista. Jesi mozda nekad cuo za MK Kashiyama plocice? Vjerovatno nisi. Eh da ti kazem, te plocice su prva ugradnja u dosta japanskih auta i meni su se pokazale najbolje od svih zamjenskih, a stavljao sam plocice razvikanih imena, da ne nabrajam sad. A jos su i jeftinije.
1. eto nek si se ti najo pure
2. šta ako je takvih 2%, govorim za ostalih 98% u koje nije ugrađen najbolji brand
3. ne "velim" ja nego ti..jer nisi ni čito kako treba, ili nisi skonto...nisam napisao NAJJEFTINIJI, nego najpovoljniji, a to NE ZNAČi najjeftinije...ako si ti to tako skonto...tvoj problem
4. kod tebe sve nešto neodređeno....može bit al ne mora da znači...na to se i svodi uglavnom tvoja filozofija
i opet, može bit da ne bude ugrađeni dio provjerenog brenda dobar u 2% slučajeva, ali u 98% bude
User avatar
_mufljuz_
Posts: 4976
Joined: 12/04/2013 19:42

#152 Re: Nova Fabija 3 vs. Golf 3 ili koliko su auta napredovala

Post by _mufljuz_ »

Optima je o'l'can brend HC Pauwer
emko1234
Posts: 4582
Joined: 23/06/2009 21:57
Location: sarajevo

#153 Re: Nova Fabija 3 vs. Golf 3 ili koliko su auta napredovala

Post by emko1234 »

ado-šampion wrote:
madner wrote:Naravno da BMW uzme najbolju ponudu za plocice. Samo sto ima i druge uslove, koje nisu samo dimenzije.

Pitanje je samo da li zamjenske ispunjavaju sve te uslove.
Pa dobro, ne moras sve bukvalno shvatati. Cijena je naravno bitna, jer ih i BMW kao i svi ostali pravi da bi se prodali i donijeli profit. Naravno da postoje neki kriteriji, veci od onog koji je forumas kojeg sam citirao (Memo) naveo, a to je pojednostavljeno uzimaju smece da bi bilo jeftinije.

Zamjenske plocice ispunjavaju te uslove sigurno ako imaju isti kataloski broj, sto znaci da dolaze od istog dobavljaca koji dobavlja za marku i da su iste plocice, osim sto nemaju BMW logo. Naravno da i neke druge zamjenske mogu biti jednako kvalitetne ili cak i kvalitetnije nego sto stavlja BMW. Ali ako je moguce kupiti zamjenske po kataloskom broju, nema potrebe da se covjek pravi pameta i da izmislja neke Pagide, Monroe i slicno. To je gubljenje vremena.
Kad smo već kod toga, milion puta sam slušao te priče oko dijelova, tj prva ugradnja vs zamjenski orginalni dio vs zamjenski dio od xy proizvođača.
I stvarno svega ima, meni je auto automatik, znači samo kočnicom kočim i prve disk pločice sam mjenjao na servisu čini mi se na 45k km. U ovlaštenom naravno, kad sam mjenjao druge, rekli su mi da diskovi mogu još ali da ih obavezno promjenim na trećem mjenjaju disk pločica. Eh fazon je što su mi druge otišle na 78k km, nisam se htio zajebavati i promjenio sam i diskove. Treće sam poderao na 110k km i evo sad sam skoro na 130k i gulim još treće. I sad ono sto je zanimljivo da su te prve najduže trajale, a auto sam tad najviše gulio. Jbg prvu godinu, godinu i po mi bilo zabremedet. Samo gas. I eto potrajaše najduže, kasnije me već malo prošlo ali pločice sve manje traju. Sve fabrički dijelovi, orginalni.
E to mi stvarno nije jasno. I u servisu sam pitao, oni kažu da je sve do načina vožnje što je i logično ali isto tako je logično da samo agresivnije vozio tek kad sam kupio auto nego kasnije.
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#154 Re: Nova Fabija 3 vs. Golf 3 ili koliko su auta napredovala

Post by ado-šampion »

medobrundoo wrote: 1. eto nek si se ti najo pure
2. šta ako je takvih 2%, govorim za ostalih 98% u koje nije ugrađen najbolji brand
3. ne "velim" ja nego ti..jer nisi ni čito kako treba, ili nisi skonto...nisam napisao NAJJEFTINIJI, nego najpovoljniji, a to NE ZNAČi najjeftinije...ako si ti to tako skonto...tvoj problem
4. kod tebe sve nešto neodređeno....može bit al ne mora da znači...na to se i svodi uglavnom tvoja filozofija
i opet, može bit da ne bude ugrađeni dio provjerenog brenda dobar u 2% slučajeva, ali u 98% bude
Memo, Bog ti dao, nemoj vise. Mozes promijeniti 100 nickova, ali bez obzira na nick vidi se da nisi jeo pure, odnosno mozda i mijenjas ali tudjim parama i na tudjem autu.

Vidis razlika izmedju mene i tebe je sto je kod tebe sve filozofija, kao sto je i kod mene bilo kad sam mijenjao dijelove na autu od starog. Naprijed 10-15 godina, iz prakticnog iskustva, ne filozofiranja sto si procitao u novinama, bezveze se zamaras.

Kad smo vec kod kocnica, i sigurnosti generalno, vjeruj da fabrika uradi testova i testova prije nego sto odobre finalni proizvod, stotine inzinjera, tehnicara, test vozaca i bas ce doci neki Bosnjo i popisat se na sve to i reci "Ma jebo njih, oni stavljaju neki ATE, sad cu ja staviti Pagid".

Zadnji pasus ti je odgovor na ovo sto sam ti podebljao. Akumulator, lupam dio, koji ti stavi fabrika je tu zato sto je od 10 parametara, u kojim je naravno i cijena, odredjeno da je najbolji za primjenu u tom autu. Naravno, ti moze uzeti neki drugi, pa da ispadne ili bolji ili losiji, zavisi kako ti se potrefi. Meni Topla traje duze neko sto ljudima traje Varta i sta cemo sad? Ti se uhvatio najboljih brendova, "najbolji brendovi" ko god takvi bili imaju dobrih i losih modela, kao i svi drugi. Ako uzmes Banner akumulator ne mora znaciti da ce biti bolji od Varte koja se moze uzeti za te pare. I obrnuto.
User avatar
medobrundoo
Posts: 245
Joined: 04/02/2015 14:38

#155 Re: Nova Fabija 3 vs. Golf 3 ili koliko su auta napredovala

Post by medobrundoo »

tebi definitivno nije dobro
ja vozam Tipa skoro 20 godina i mijenjo sam mu sve živo
i kakve novine i kurac
kad sam auto uzeo sa 8 godina starosti, riknuli amortizeri...fiatovi....stavio Monroe...eno ih dan danas, 20 godina poslije dobri
pagid pločice derale po 50.000 km
diskove original promijenio na 130.000 km ....ovi zamjenski gule 170.000 km !!!!
krajnice promijenio odmah po kupovini...federal mogul stavio...gule i dan danas
itd.itd.
i o čemu ti prdiš
goran16v
Posts: 10140
Joined: 20/09/2011 09:02

#156 Re: Nova Fabija 3 vs. Golf 3 ili koliko su auta napredovala

Post by goran16v »

530i wrote:
goran16v wrote:
530i wrote:Na toliko kilometara pumpe nisu crkavale ni na najgorim serijama zastava automobila. Kakvo je samo smeće taj focus.
Nit je pumpa crkla sama od sebe, bilo je u pitanju fizicko ostecenje, nit je Focus smece, poslije toga osim ciscenja TPS-a za narednoh 5 god i 50k km apsolutno nikakvih problema zato je bolje da se suzdrzis od ovakvih napamet komentara...

OK, šalu na stranu, tu me jedino čudi kako nije bilo nikakvog filtera ili sita da spriječi to dešavanje jer je totalno glupa stvar.
Nije bilo ostecenje te prirode da je nesto sa gorivom uletilo u pumpu i polomilo je nego je uzrok bio udar udozdo zbog kojeg je puklo kuciste u kojem su smjesteni pumpa, sedimentator, prelivni ventil i plovak, tj prihvati za kompcanje vodova za gorivo na prelivni ventil na kucistu te fleksi crijevo izmedju kucista i pumpe. Posto tu ne postoji varijanta krpi ili lijepi jedino rjesenje je bilo drugo kuciste + crijevo. Za razliku od misljenja forumskih strucnjaka po kojima se sve za auto moze kupiti zamjensko, u ne sarenoj ambalazi i ako je moguce jeftini no name fush, to kuciste nije moguce kupiti kao zamjenski dio od nekog X proizvodjaca nego iskljucivo original dio koji se ne prodaje samostalno nego kao komplet komponenta.
User avatar
medobrundoo
Posts: 245
Joined: 04/02/2015 14:38

#157 Re: Nova Fabija 3 vs. Golf 3 ili koliko su auta napredovala

Post by medobrundoo »

za pojedine "pametnjakoviće" maksuz :oops:

ljudi kao da su čuli za raspravu
iz najnovijeg broja Auto-shopa

Image
Last edited by medobrundoo on 18/02/2015 18:21, edited 1 time in total.
User avatar
Ned071
Posts: 6435
Joined: 27/01/2014 15:32

#158 Re: Nova Fabija 3 vs. Golf 3 ili koliko su auta napredovala

Post by Ned071 »

Manje novina, vishe ceste... Ako uopste tipo mozes upalit :mrgreen:
User avatar
medobrundoo
Posts: 245
Joined: 04/02/2015 14:38

#159 Re: Nova Fabija 3 vs. Golf 3 ili koliko su auta napredovala

Post by medobrundoo »

Tipo je bomba
300.000 km prešo, 1 dec ulja troši na hiljadu
može poderat još jednu karoseriju
User avatar
scoot
Posts: 6
Joined: 15/02/2015 10:59

#160 Re: Nova Fabija 3 vs. Golf 3 ili koliko su auta napredovala

Post by scoot »

orginalni zamjenski dio proizvodi samo proizvodjac koji je proizveo to auto a ne tamo neki kinez i sad on pravi i kaze "moja pumpa bolja od njegove bez obzira sto je on dizajniro kako da radi i napravio 1000 u autiam i 10000 kao orginalni rezervni dio" mani te se tih prica ovaj dio bolji od drugog jer ako pise na djelu volkswagen i napravljen u njemackoj to je orginal :P :bih:
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#161 Re: Nova Fabija 3 vs. Golf 3 ili koliko su auta napredovala

Post by ado-šampion »

Da se malo vratimo na temu.

Sinoc bas listam aktuelni broj AMSa iz kojeg je ovo preuzeto. Osim ovog Golf 3 vs Fabija ima i Mercedes 300 SE 1986. vs aktuelna E klase i Porsche 911 Turbo 1974. vs aktuelni model. Kao i ovdje, imaju te tablice crno na bijelo.

Zanimljivo, danasnja Fabija prema ovim mjerenjima (a i mjerenjima koje sam gledao u testu Fabije u istom broju) u unutrasnjosti je bar jednako tiha/glasna kao S klasa iz 1986. Toliko o napretku. :)
direstraits0078
Posts: 5231
Joined: 22/12/2011 14:41

#162 Re: Nova Fabija 3 vs. Golf 3 ili koliko su auta napredovala

Post by direstraits0078 »

scoot wrote:orginalni zamjenski dio proizvodi samo proizvodjac koji je proizveo to auto a ne tamo neki kinez i sad on pravi i kaze "moja pumpa bolja od njegove bez obzira sto je on dizajniro kako da radi i napravio 1000 u autiam i 10000 kao orginalni rezervni dio" mani te se tih prica ovaj dio bolji od drugog jer ako pise na djelu volkswagen i napravljen u njemackoj to je orginal :P :bih:
Baš sam nedavno primio robe u vrijednosti preko 20k €, sve iz ljubljene Švabije, originalni dijelovi za Mercedes, GM, Ford i narodni auto. I moReš misliti, sve pakovano u šarenim kutijicama sa natpisima ford, mečka, ademaga i sl. I znaš šta je bilo s tim dijelovima? Prepakovani u druge kutije, kutije koje nemaju veze sa proizvođačem, kao ni markom vozila, s novim kataloškim brojevima. Ali hajde ti to objasni nekome ko to nije vidio i radio. Nema šanse. Ljudi misle da se to pravi na različitim kontinentima, ako ne u različitim fabrikama. :-D
Post Reply