Nova dionica i trolejbuska mreža

Lokalna dešavanja, politički život, medijska scena, sve o glavnom gradu BiH i okolini od jutra do mraka.

Moderators: Benq, O'zone

Post Reply
RIMADLJOD
Posts: 60
Joined: 10/04/2015 20:59

#1 Nova dionica i trolejbuska mreža

Post by RIMADLJOD »

Pozdrav graDŽani glavne metropole BejHA, centar centara, Sarajeva

Naime, kako smo svjedoci, naročito oni koji se koriste javnim prevozom (trolom), obustavljen je prolaz od stanice Hrasno do Skenderije, radi nove dionice. Razlog tome je, koliko sam primjetio, taj, sto se trolejbuska mreza prebacila na novu trasu, i za to taj proces razmontiranja i novog montiranja je trebao samo jedan dan. Pitanje je dakle: koja je logika iza toga da se to ucini i samim time obustavi javni prevoz izmedu ove dvije stanice, ako se trasa jos uvijek nije otvorila? Zasto se nije prvo trasa zavrsila pa onda remontovala trolejbuska mreza (time cineci prevoz nedostupan samo jedan dan koliko je i trebalo da se premjesti), a ne ovako? Gdje je ovdje logika? Stvarno me zanima kognitivni proces nadleznih za sve ovo, a i tako isto kapacitet njihovih nadleznih (zna se ko su, kako bas jucer jedan covjek rece: i babo mu je lopov bio!). Da ne govorimo o tome kako cijelo ono gradiliste izgleda kao da su se djeca igrala u pjesku, razbacano sve, nide veze s vezom, nikakvog reda.
User avatar
Ned071
Posts: 6435
Joined: 27/01/2014 15:32

#2 Re: Nova dionica i trolejbuska mreža

Post by Ned071 »

ti si bas neki besposlen lik jelde... zavrsen posao. prevoz nije prekidan...
User avatar
travar
Posts: 2760
Joined: 14/08/2006 21:23
Location: Tudena

#3 Re: Nova dionica i trolejbuska mreža

Post by travar »

Ned071 wrote:ti si bas neki besposlen lik jelde... zavrsen posao. prevoz nije prekidan...
Juče (jutro) je trola išla samo do otoke....
User avatar
Ned071
Posts: 6435
Joined: 27/01/2014 15:32

#4 Re: Nova dionica i trolejbuska mreža

Post by Ned071 »

jel bilo autobusa?
User avatar
karanana
Posts: 47134
Joined: 26/02/2004 00:00

#5 Re: Nova dionica i trolejbuska mreža

Post by karanana »

Pa prebacuju saobracaj na novonapravljeni dio ceste a sad ce raditi rekonstrukciju stare trase. Sta je problem? Kako su mogli raditi novu povrsinu a da ne zaustave/preusmjere saobracaj na drugu stranu?
User avatar
trambusek88
Posts: 4802
Joined: 03/10/2009 23:51

#6 Re: Nova dionica i trolejbuska mreža

Post by trambusek88 »

Jeste bio obustavljen trolejbuski saobraćaj od Otoke do Skenderje, ali javni prevoz na tom potezu nije prekinut za razliku od radova u Zagrebačkoj 2014.
Bili su uključeni autobusi na liniji Trg-Otoka, svako 10-15 minuta, i bila su uključena 4 trolejbusa na liniju Trg-Jezero (noćili u gradu)

Naravno, ne može ići trolejbus novom trasom a da žice ostanu na staroj do konačne rekonstrukcije.
MAN-lion's coach
Posts: 3323
Joined: 16/01/2010 02:45

#7 Re: Nova dionica i trolejbuska mreža

Post by MAN-lion's coach »

RIMADLJOD wrote:Pozdrav graDŽani glavne metropole BejHA, centar centara, Sarajeva

Naime, kako smo svjedoci, naročito oni koji se koriste javnim prevozom (trolom), obustavljen je prolaz od stanice Hrasno do Skenderije, radi nove dionice. Razlog tome je, koliko sam primjetio, taj, sto se trolejbuska mreza prebacila na novu trasu, i za to taj proces razmontiranja i novog montiranja je trebao samo jedan dan. Pitanje je dakle: koja je logika iza toga da se to ucini i samim time obustavi javni prevoz izmedu ove dvije stanice, ako se trasa jos uvijek nije otvorila? Zasto se nije prvo trasa zavrsila pa onda remontovala trolejbuska mreza (time cineci prevoz nedostupan samo jedan dan koliko je i trebalo da se premjesti), a ne ovako? Gdje je ovdje logika? Stvarno me zanima kognitivni proces nadleznih za sve ovo, a i tako isto kapacitet njihovih nadleznih (zna se ko su, kako bas jucer jedan covjek rece: i babo mu je lopov bio!). Da ne govorimo o tome kako cijelo ono gradiliste izgleda kao da su se djeca igrala u pjesku, razbacano sve, nide veze s vezom, nikakvog reda.
Koja je greška u tvom kognitivnom procesu nastala pa da nemaš pojma da je stajalište na novoj trasi odmah ispred Bureka u smjeru Dobrinje, a par metara niže stajalište prema Skenderiji. Tačno uz građevinsku ogradu.
Drugo, kako možeš pričati da je obustavljen prolaz od stanice Hrasno do Skenderije, kad od Hrasnog do Skenderije imaju stanice, ova gore koju pominjem, poslije nje ex Pilići, pa preko puta RFB banke na Grbavici, pa Kovačići, pa poslije njih i Skenderija, kad to nije tačno uopće? Trolejbusi sada rade, a ti danas postavljaš temu?
Na izolovanom dijelu trase voze trolejbusi koliko ima hod motke, a drugom trasom idu automobili, i uključuju se malo prije raskrsnice kod pekare AS.
RIMADLJOD
Posts: 60
Joined: 10/04/2015 20:59

#8 Re: Nova dionica i trolejbuska mreža

Post by RIMADLJOD »

karanana wrote:Pa prebacuju saobracaj na novonapravljeni dio ceste a sad ce raditi rekonstrukciju stare trase. Sta je problem? Kako su mogli raditi novu povrsinu a da ne zaustave/preusmjere saobracaj na drugu stranu?
Govorim iskljucivo za trolejbusku mrezu. Naravno da se mora prebaciti saobracaj na drugu kako bi se radila prva, ali štos se je u tome što je trolejbuska mreža prebačena mnogo ranije nego što je otvorena nova dionica, dok je stara u funkiciji što se tiče saobraćaja, a za sve to je trebalo samo jedan dan. To je problem što se bespotrebno obustavio trolejbus dok se ne završi nova trasa. Što je nisu prebacili dan prije nego što je počeo rad na staroj trasi ili dok se nije otvorila nova?

@ za ovog gore lika, kakve veze imaju stajališta sa ovom temom? Ti izgleda nisi prišo tom dijelu grada u posljednjih par dana nikako...
Post Reply