Pozdrav graDŽani glavne metropole BejHA, centar centara, Sarajeva
Naime, kako smo svjedoci, naročito oni koji se koriste javnim prevozom (trolom), obustavljen je prolaz od stanice Hrasno do Skenderije, radi nove dionice. Razlog tome je, koliko sam primjetio, taj, sto se trolejbuska mreza prebacila na novu trasu, i za to taj proces razmontiranja i novog montiranja je trebao samo jedan dan. Pitanje je dakle: koja je logika iza toga da se to ucini i samim time obustavi javni prevoz izmedu ove dvije stanice, ako se trasa jos uvijek nije otvorila? Zasto se nije prvo trasa zavrsila pa onda remontovala trolejbuska mreza (time cineci prevoz nedostupan samo jedan dan koliko je i trebalo da se premjesti), a ne ovako? Gdje je ovdje logika? Stvarno me zanima kognitivni proces nadleznih za sve ovo, a i tako isto kapacitet njihovih nadleznih (zna se ko su, kako bas jucer jedan covjek rece: i babo mu je lopov bio!). Da ne govorimo o tome kako cijelo ono gradiliste izgleda kao da su se djeca igrala u pjesku, razbacano sve, nide veze s vezom, nikakvog reda.
Nova dionica i trolejbuska mreža
- Ned071
- Posts: 6435
- Joined: 27/01/2014 15:32
#2 Re: Nova dionica i trolejbuska mreža
ti si bas neki besposlen lik jelde... zavrsen posao. prevoz nije prekidan...
- travar
- Posts: 2760
- Joined: 14/08/2006 21:23
- Location: Tudena
#3 Re: Nova dionica i trolejbuska mreža
Juče (jutro) je trola išla samo do otoke....Ned071 wrote:ti si bas neki besposlen lik jelde... zavrsen posao. prevoz nije prekidan...
- Ned071
- Posts: 6435
- Joined: 27/01/2014 15:32
#4 Re: Nova dionica i trolejbuska mreža
jel bilo autobusa?
- karanana
- Posts: 47134
- Joined: 26/02/2004 00:00
#5 Re: Nova dionica i trolejbuska mreža
Pa prebacuju saobracaj na novonapravljeni dio ceste a sad ce raditi rekonstrukciju stare trase. Sta je problem? Kako su mogli raditi novu povrsinu a da ne zaustave/preusmjere saobracaj na drugu stranu?
- trambusek88
- Posts: 4802
- Joined: 03/10/2009 23:51
#6 Re: Nova dionica i trolejbuska mreža
Jeste bio obustavljen trolejbuski saobraćaj od Otoke do Skenderje, ali javni prevoz na tom potezu nije prekinut za razliku od radova u Zagrebačkoj 2014.
Bili su uključeni autobusi na liniji Trg-Otoka, svako 10-15 minuta, i bila su uključena 4 trolejbusa na liniju Trg-Jezero (noćili u gradu)
Naravno, ne može ići trolejbus novom trasom a da žice ostanu na staroj do konačne rekonstrukcije.
Bili su uključeni autobusi na liniji Trg-Otoka, svako 10-15 minuta, i bila su uključena 4 trolejbusa na liniju Trg-Jezero (noćili u gradu)
Naravno, ne može ići trolejbus novom trasom a da žice ostanu na staroj do konačne rekonstrukcije.
-
- Posts: 3323
- Joined: 16/01/2010 02:45
#7 Re: Nova dionica i trolejbuska mreža
Koja je greška u tvom kognitivnom procesu nastala pa da nemaš pojma da je stajalište na novoj trasi odmah ispred Bureka u smjeru Dobrinje, a par metara niže stajalište prema Skenderiji. Tačno uz građevinsku ogradu.RIMADLJOD wrote:Pozdrav graDŽani glavne metropole BejHA, centar centara, Sarajeva
Naime, kako smo svjedoci, naročito oni koji se koriste javnim prevozom (trolom), obustavljen je prolaz od stanice Hrasno do Skenderije, radi nove dionice. Razlog tome je, koliko sam primjetio, taj, sto se trolejbuska mreza prebacila na novu trasu, i za to taj proces razmontiranja i novog montiranja je trebao samo jedan dan. Pitanje je dakle: koja je logika iza toga da se to ucini i samim time obustavi javni prevoz izmedu ove dvije stanice, ako se trasa jos uvijek nije otvorila? Zasto se nije prvo trasa zavrsila pa onda remontovala trolejbuska mreza (time cineci prevoz nedostupan samo jedan dan koliko je i trebalo da se premjesti), a ne ovako? Gdje je ovdje logika? Stvarno me zanima kognitivni proces nadleznih za sve ovo, a i tako isto kapacitet njihovih nadleznih (zna se ko su, kako bas jucer jedan covjek rece: i babo mu je lopov bio!). Da ne govorimo o tome kako cijelo ono gradiliste izgleda kao da su se djeca igrala u pjesku, razbacano sve, nide veze s vezom, nikakvog reda.
Drugo, kako možeš pričati da je obustavljen prolaz od stanice Hrasno do Skenderije, kad od Hrasnog do Skenderije imaju stanice, ova gore koju pominjem, poslije nje ex Pilići, pa preko puta RFB banke na Grbavici, pa Kovačići, pa poslije njih i Skenderija, kad to nije tačno uopće? Trolejbusi sada rade, a ti danas postavljaš temu?
Na izolovanom dijelu trase voze trolejbusi koliko ima hod motke, a drugom trasom idu automobili, i uključuju se malo prije raskrsnice kod pekare AS.
-
- Posts: 60
- Joined: 10/04/2015 20:59
#8 Re: Nova dionica i trolejbuska mreža
Govorim iskljucivo za trolejbusku mrezu. Naravno da se mora prebaciti saobracaj na drugu kako bi se radila prva, ali štos se je u tome što je trolejbuska mreža prebačena mnogo ranije nego što je otvorena nova dionica, dok je stara u funkiciji što se tiče saobraćaja, a za sve to je trebalo samo jedan dan. To je problem što se bespotrebno obustavio trolejbus dok se ne završi nova trasa. Što je nisu prebacili dan prije nego što je počeo rad na staroj trasi ili dok se nije otvorila nova?karanana wrote:Pa prebacuju saobracaj na novonapravljeni dio ceste a sad ce raditi rekonstrukciju stare trase. Sta je problem? Kako su mogli raditi novu povrsinu a da ne zaustave/preusmjere saobracaj na drugu stranu?
@ za ovog gore lika, kakve veze imaju stajališta sa ovom temom? Ti izgleda nisi prišo tom dijelu grada u posljednjih par dana nikako...