Uvijek sam maštao o odlasku motorom do Francuske i posjeti gradovima kao što je Paris, Lyon, Marseille... No kako izgleda, taj lijepi san ostat će - samo san, ukoliko ne promjene ovakve idiotske propise... Tjah, ostaju i zemlje gdje manje peglaju sa ovakvim glupostima.
"Francuska plaketa
I za turiste obavezna: U Francuskoj je za domaće kao i inostrane motocikle, jednako kao i auti, od sada potrebna ekološka plaketa ako žele ući u centre većine velikih gradova, među ostalim Paris. Pri prekršajima prijete novčane kazne. Motocikli proizvedeni prije juna 2000 ne mogu uopšte dobiti nikakvu plaketu, dakle uopšte ne smiju tamo ni voziti. http://www.crit-air.fr/de"
Ništa od Francuske...
- SaraFina
- Posts: 20421
- Joined: 28/04/2014 20:32
- Location: Antananarivu
#2 Re: Ništa od Francuske...
Prepade me jarane, ja kontam Marina pobjedila
- Truba
- Posts: 81781
- Joined: 17/03/2004 09:36
- Location: Vizantija
#3 Re: Ništa od Francuske...
a ja pomislih izgubila
- insomnia78
- Posts: 61961
- Joined: 03/04/2011 14:43
#4 Re: Ništa od Francuske...
Opet ti sa povrsnim info
Ne vidim zasto ne bi mogao dobiti vinjetu za motor koji je 2000 godiste kada je mozes dobiti za auto koje je dizel iz 97-e. Naravno da mozes
Kretanje, u zavisnosti od vinjete se ogranicava samo u danima velike zagadjenosti. Vinjeta kosta manje od 5€ i voznja bez nje u danima bez ogranicenja nije kaznjiva.
Ne vidim zasto ne bi mogao dobiti vinjetu za motor koji je 2000 godiste kada je mozes dobiti za auto koje je dizel iz 97-e. Naravno da mozes
Kretanje, u zavisnosti od vinjete se ogranicava samo u danima velike zagadjenosti. Vinjeta kosta manje od 5€ i voznja bez nje u danima bez ogranicenja nije kaznjiva.
-
- Posts: 1271
- Joined: 03/04/2013 21:52
- Grijem se na: Struju
#6 Re: Ništa od Francuske...
Vijest je prevedena od rijeci do rijeci... A ima i link za tekst na njemačkom sa francuskog sajta (valjda je na engleskom https://www.crit-air.fr/en - samo trenutno zaglavio, mozda je preoptereceno zbog izbora)insomnia78 wrote:Opet ti sa povrsnim info
Ne vidim zasto ne bi mogao dobiti vinjetu za motor koji je 2000 godiste kada je mozes dobiti za auto koje je dizel iz 97-e. Naravno da mozes
Kretanje, u zavisnosti od vinjete se ogranicava samo u danima velike zagadjenosti. Vinjeta kosta manje od 5€ i voznja bez nje u danima bez ogranicenja nije kaznjiva.
-
- Posts: 1271
- Joined: 03/04/2013 21:52
- Grijem se na: Struju
#7 Re: Ništa od Francuske...
Ja kad procitam ove vijesti, kazem dabogda je izabraliSaraFina wrote:Prepade me jarane, ja kontam Marina pobjedila
- insomnia78
- Posts: 61961
- Joined: 03/04/2011 14:43
#8 Re: Ništa od Francuske...
Ja ti kazem da su ovo info sa vladinih sajtova. Eto ti i slike vinjetaTouringBiker wrote:Vijest je prevedena od rijeci do rijeci... A ima i link za tekst na njemačkom sa francuskog sajta (valjda je na engleskom https://www.crit-air.fr/en - samo trenutno zaglavio, mozda je preoptereceno zbog izbora)insomnia78 wrote:Opet ti sa povrsnim info
Ne vidim zasto ne bi mogao dobiti vinjetu za motor koji je 2000 godiste kada je mozes dobiti za auto koje je dizel iz 97-e. Naravno da mozes
Kretanje, u zavisnosti od vinjete se ogranicava samo u danima velike zagadjenosti. Vinjeta kosta manje od 5€ i voznja bez nje u danima bez ogranicenja nije kaznjiva.
-
- Posts: 1271
- Joined: 03/04/2013 21:52
- Grijem se na: Struju
#9 Re: Ništa od Francuske...
I Francuzi fino kazu da je starijim vozilima zabranjen ulaz u centar izmedju 8am i 8pm, pon-petak, kakva god da je zagadjenost. Ovdje kaze za ona starija od 1997, valjda se to sad poostrava na 2000. Meni svejedno, jer mi je stari motor bio 1989, a koji sad hocu da uzmem 1995.insomnia78 wrote:Opet ti sa povrsnim info
Ne vidim zasto ne bi mogao dobiti vinjetu za motor koji je 2000 godiste kada je mozes dobiti za auto koje je dizel iz 97-e. Naravno da mozes
Kretanje, u zavisnosti od vinjete se ogranicava samo u danima velike zagadjenosti. Vinjeta kosta manje od 5€ i voznja bez nje u danima bez ogranicenja nije kaznjiva.
Since 1st July 2016 no passenger cars and small cars (N1 <3,5 t) with a registration before 1st January 1997 are permitted to enter the environmental zone because these vehicles obtain no longer a Crit'Air Vignette in combination with their registration date. This is also recognisable in the Crit'Air Vignette's Categorization List.
Prohibited entries into the environmental zone are applied, by the way, always from Monday to Friday between 8 am and 8 pm, although this is not expressively recognisable on the additional label.
- insomnia78
- Posts: 61961
- Joined: 03/04/2011 14:43
#10 Re: Ništa od Francuske...
Ups. Ipak si u pravu za motore. Sad sam malo detaljnije potrazio
- insomnia78
- Posts: 61961
- Joined: 03/04/2011 14:43
#11 Re: Ništa od Francuske...
U pravu si
Mostori registrovani prije 2000-e ne mogu dobiti vinjetu
Mostori registrovani prije 2000-e ne mogu dobiti vinjetu
-
- Posts: 1271
- Joined: 03/04/2013 21:52
- Grijem se na: Struju
#12 Re: Ništa od Francuske...
Pa Crit'air na koji ima link i jeste vladin - osnovna informacija o vinjetamainsomnia78 wrote: Ja ti kazem da su ovo info sa vladinih sajtova. Eto ti i slike vinjeta
https://www.crit-air.fr/en
I prema ovome - stariji od 2000 NECE dobiti vinjetu, znaci zabrana ulaska:
Entry Bans – Vehicles without Crit'Air Vignette
The following vehicles will not be assigned to any category. This means that these vehicles will get no Crit'Air Vignette:
All vehicles having been registered before 1st January 1997;
All commercial vehicles < 3.5 tons having been registered before 1st October 1997;
All motorized two-wheelers, three-wheelers, and light four-wheelers having been registered before 1st June 2000;
All trucks and buses having been registered before 1st January 2001.
If not communicated differently, by the way, the interdiction to enter an environmental zone finds application principally from Monday to Friday between 8 am and 8 pm, although this is not specified on the additional label.
https://www.crit-air.fr/en/information- ... y-ban.html
Tabela:
Last edited by TouringBiker on 07/05/2017 19:16, edited 1 time in total.
-
- Posts: 1271
- Joined: 03/04/2013 21:52
- Grijem se na: Struju
#13 Re: Ništa od Francuske...
nazalost...insomnia78 wrote:Ups. Ipak si u pravu za motore. Sad sam malo detaljnije potrazio
- exliberal-ex
- Posts: 7707
- Joined: 11/04/2013 00:01
#14 Re: Ništa od Francuske...
nista jarane skupljaj pare za novu masinu, nema ti druge
djelimicno vezano za temu...
ja sam sinoc kod jarana bio na slavi kad drugi poznanik dosao i zove me da idemo na road trip, cuo da sam kupio triumph pa kaze ajmo...ako hoces mozemo u colorado, arizonu...posaljemo motore avionom a mi za njima ali i na aljasku ako si bas raspolozen, on se zapalio za taj dio pa trazi nekog jer nemozes sam tamo...moze biti opasno ali ono bez zajebancije...da te grizli doslovno zamezi
od vozi bmw rs1200 ( uzeo ga polovnog godinu star sa 2000 km za 22 000 $ na cestu)
lako je njemu kod mene naked bike, jos nizak unistio bi ga na makadamu
djelimicno vezano za temu...
ja sam sinoc kod jarana bio na slavi kad drugi poznanik dosao i zove me da idemo na road trip, cuo da sam kupio triumph pa kaze ajmo...ako hoces mozemo u colorado, arizonu...posaljemo motore avionom a mi za njima ali i na aljasku ako si bas raspolozen, on se zapalio za taj dio pa trazi nekog jer nemozes sam tamo...moze biti opasno ali ono bez zajebancije...da te grizli doslovno zamezi
od vozi bmw rs1200 ( uzeo ga polovnog godinu star sa 2000 km za 22 000 $ na cestu)
lako je njemu kod mene naked bike, jos nizak unistio bi ga na makadamu
-
- Posts: 1271
- Joined: 03/04/2013 21:52
- Grijem se na: Struju
#15 Re: Ništa od Francuske...
Kod mene nije pitanje para, već dizajna... Vozim samo BMW-e - a sve što su im dizajneri na teškim drogama izdizajnirali nakon kraja 1990ih mi je toliko gadno da ih ne bih uzeo ni da ih džabe dijele po ulicama, a kamoli da još i plaćam za to. Razni 11xx i 12xx GSovi, K1300Rovi, 650, 800 i slično - ni nalik prijašnjim solidnim modelima "with both feet on the ground", kakve su tradicionalno proizvodiliexliberal-ex wrote:nista jarane skupljaj pare za novu masinu, nema ti druge
djelimicno vezano za temu...
ja sam sinoc kod jarana bio na slavi kad drugi poznanik dosao i zove me da idemo na road trip, cuo da sam kupio triumph pa kaze ajmo...ako hoces mozemo u colorado, arizonu...posaljemo motore avionom a mi za njima ali i na aljasku ako si bas raspolozen, on se zapalio za taj dio pa trazi nekog jer nemozes sam tamo...moze biti opasno ali ono bez zajebancije...da te grizli doslovno zamezi
od vozi bmw rs1200 ( uzeo ga polovnog godinu star sa 2000 km za 22 000 $ na cestu)
lako je njemu kod mene naked bike, jos nizak unistio bi ga na makadamu
- exliberal-ex
- Posts: 7707
- Joined: 11/04/2013 00:01
#16 Re: Ništa od Francuske...
TouringBiker wrote:Kod mene nije pitanje para, već dizajna... Vozim samo BMW-e - a sve što su im dizajneri na teškim drogama izdizajnirali nakon kraja 1990ih mi je toliko gadno da ih ne bih uzeo ni da ih džabe dijele po ulicama, a kamoli da još i plaćam za to. Razni 11xx i 12xx GSovi, K1300Rovi, 650, 800 i slično - ni nalik prijašnjim solidnim modelima "with both feet on the ground", kakve su tradicionalno proizvodiliexliberal-ex wrote:nista jarane skupljaj pare za novu masinu, nema ti druge
djelimicno vezano za temu...
ja sam sinoc kod jarana bio na slavi kad drugi poznanik dosao i zove me da idemo na road trip, cuo da sam kupio triumph pa kaze ajmo...ako hoces mozemo u colorado, arizonu...posaljemo motore avionom a mi za njima ali i na aljasku ako si bas raspolozen, on se zapalio za taj dio pa trazi nekog jer nemozes sam tamo...moze biti opasno ali ono bez zajebancije...da te grizli doslovno zamezi
od vozi bmw rs1200 ( uzeo ga polovnog godinu star sa 2000 km za 22 000 $ na cestu)
lako je njemu kod mene naked bike, jos nizak unistio bi ga na makadamu
Tu se slazem sa tobom, po meni motor mora imat eleganciju ovi zadnji motori su bas kao sto ti opisa ...dizajnirani pod drogama
-
- Posts: 1667
- Joined: 29/10/2005 16:20
- Location: U 'Namu
#17 Re: Ništa od Francuske...
Znaci, svi budale, ukljucujuci i mene Nova R serija BMW motora su vec godinama najprodavaniji motori u Evropi, posebno GS model.TouringBiker wrote:Kod mene nije pitanje para, već dizajna... Vozim samo BMW-e - a sve što su im dizajneri na teškim drogama izdizajnirali nakon kraja 1990ih mi je toliko gadno da ih ne bih uzeo ni da ih džabe dijele po ulicama, a kamoli da još i plaćam za to. Razni 11xx i 12xx GSovi, K1300Rovi, 650, 800 i slično - ni nalik prijašnjim solidnim modelima "with both feet on the ground", kakve su tradicionalno proizvodiliexliberal-ex wrote:nista jarane skupljaj pare za novu masinu, nema ti druge
djelimicno vezano za temu...
ja sam sinoc kod jarana bio na slavi kad drugi poznanik dosao i zove me da idemo na road trip, cuo da sam kupio triumph pa kaze ajmo...ako hoces mozemo u colorado, arizonu...posaljemo motore avionom a mi za njima ali i na aljasku ako si bas raspolozen, on se zapalio za taj dio pa trazi nekog jer nemozes sam tamo...moze biti opasno ali ono bez zajebancije...da te grizli doslovno zamezi
od vozi bmw rs1200 ( uzeo ga polovnog godinu star sa 2000 km za 22 000 $ na cestu)
lako je njemu kod mene naked bike, jos nizak unistio bi ga na makadamu
Po tebi ispada da su ljudi budale, imaju fetis na ruzno, nova tehnologija koja cini motore boljim i sigurnijim je glupost, a ti mudar sto se drzis starog (da ne kazem - zastarjelog) Postujem ukuse, pa i tvoj, ali budi malo i realan.
Meni je npr tvoj motor izrazito ruzan, lici mi na plakar na tockovima, koncepcija horizontalnog postavljanja 4 cil masine prevazidjena (zato i ukinuta), konkretno tvoj motor smatram prilicno neispravnim (vidjam te po gradu, cujem "zvukove" masine i vidim dimove koje ostavljas iza sebe), da ne kazem da si donedavno vozao kitovan i flekovan motor. Smijesno mi je da se neko sa takvim motorom buni na ovu odluku francuza. Vise smisla bi imalo da je ovu temu otvorio vlasnik nekog starog, pazenog i mazenog, utegnutog motora, da ne kazem - pravog oldtimera/youngtimera
Tehnologija napreduje, kako po performansama, tako i u sigurnosti i vjerujem da si do sada masu puta imao priliku da se uvjeris da sa svojim motorom ne mozes ni priblizno parirati niti jednom novijem BMW modelu, ni po performansama na cesti, ni u sigurnosti
-
- Posts: 1271
- Joined: 03/04/2013 21:52
- Grijem se na: Struju
#18 Re: Ništa od Francuske...
Kod mene bar nisu tražili inspiraciju za prednja svjetla u klozetu od Geberit vodokotlića, već su (kako je Bog zapovjedio) četvrtasta - ili okruglaesso_sa wrote:Znaci, svi budale, ukljucujuci i mene Nova R serija BMW motora su vec godinama najprodavaniji motori u Evropi, posebno GS model.TouringBiker wrote:Kod mene nije pitanje para, već dizajna... Vozim samo BMW-e - a sve što su im dizajneri na teškim drogama izdizajnirali nakon kraja 1990ih mi je toliko gadno da ih ne bih uzeo ni da ih džabe dijele po ulicama, a kamoli da još i plaćam za to. Razni 11xx i 12xx GSovi, K1300Rovi, 650, 800 i slično - ni nalik prijašnjim solidnim modelima "with both feet on the ground", kakve su tradicionalno proizvodiliexliberal-ex wrote:nista jarane skupljaj pare za novu masinu, nema ti druge
djelimicno vezano za temu...
ja sam sinoc kod jarana bio na slavi kad drugi poznanik dosao i zove me da idemo na road trip, cuo da sam kupio triumph pa kaze ajmo...ako hoces mozemo u colorado, arizonu...posaljemo motore avionom a mi za njima ali i na aljasku ako si bas raspolozen, on se zapalio za taj dio pa trazi nekog jer nemozes sam tamo...moze biti opasno ali ono bez zajebancije...da te grizli doslovno zamezi
od vozi bmw rs1200 ( uzeo ga polovnog godinu star sa 2000 km za 22 000 $ na cestu)
lako je njemu kod mene naked bike, jos nizak unistio bi ga na makadamu
Po tebi ispada da su ljudi budale, imaju fetis na ruzno, nova tehnologija koja cini motore boljim i sigurnijim je glupost, a ti mudar sto se drzis starog (da ne kazem - zastarjelog) Postujem ukuse, pa i tvoj, ali budi malo i realan.
Meni je npr tvoj motor izrazito ruzan, lici mi na plakar na tockovima, koncepcija horizontalnog postavljanja 4 cil masine prevazidjena (zato i ukinuta), konkretno tvoj motor smatram prilicno neispravnim (vidjam te po gradu, cujem "zvukove" masine i vidim dimove koje ostavljas iza sebe), da ne kazem da si donedavno vozao kitovan i flekovan motor. Smijesno mi je da se neko sa takvim motorom buni na ovu odluku francuza. Vise smisla bi imalo da je ovu temu otvorio vlasnik nekog starog, pazenog i mazenog, utegnutog motora, da ne kazem - pravog oldtimera/youngtimera
Tehnologija napreduje, kako po performansama, tako i u sigurnosti i vjerujem da si do sada masu puta imao priliku da se uvjeris da sa svojim motorom ne mozes ni priblizno parirati niti jednom novijem BMW modelu, ni po performansama na cesti, ni u sigurnosti
-
- Posts: 1667
- Joined: 29/10/2005 16:20
- Location: U 'Namu
#19 Re: Ništa od Francuske...
Pa bila su okrugla svjetla i na Stojadinima, a cetvrtasta na Yugi, pa i to vremenom nestadeTouringBiker wrote: Kod mene bar nisu tražili inspiraciju za prednja svjetla u klozetu od Geberit vodokotlića, već su (kako je Bog zapovjedio) četvrtasta - ili okrugla
Cetvrtasto na tvom motoru, asimetricno na novim BMW-ima, okruglo na npr starim Zephyr-ima iz 80-ih, nesto sasvim drugo na novoj Z seriji.
U prevodu, tehnologija napreduje, dizajn se mijenja i usavrsava vremenom, a ti si zastario, pomiri se sa tim i ne pljuj nicim izazvan po svemu sto je kontra od tvojih uvjerenja Same statistike prodatih novih BMW modela te debelo negiraju
I da, ne's u Francusku !
- exliberal-ex
- Posts: 7707
- Joined: 11/04/2013 00:01
#20 Re: Ništa od Francuske...
Dajte nije vrijedno rasprave I vrijedjanja
neko voli linije novih motora, neko starih....neko voli da vozi nove masine sa svim pomagalima, neko uziva na onim starim spartanskim....
Netreba vrijedjat nikog vazno je da se vozi
neko voli linije novih motora, neko starih....neko voli da vozi nove masine sa svim pomagalima, neko uziva na onim starim spartanskim....
Netreba vrijedjat nikog vazno je da se vozi
-
- Posts: 1271
- Joined: 03/04/2013 21:52
- Grijem se na: Struju
#21 Re: Ništa od Francuske...
Upravo to... S time da sam ja upravo pred kupovinom jednoga ovakvoga, a bogme, nikad za nekog od NOVIH motora nisam cuo da mogu izazvati ovakve "poteskoce" k'o u prici. Kad vidis dizajn novih moze samo da ti - padneexliberal-ex wrote:Dajte nije vrijedno rasprave I vrijedjanja
neko voli linije novih motora, neko starih....neko voli da vozi nove masine sa svim pomagalima, neko uziva na onim starim spartanskim....
Netreba vrijedjat nikog vazno je da se vozi
http://www.motofire.com/2015/11/news/ma ... ate-again/
-
- Posts: 1667
- Joined: 29/10/2005 16:20
- Location: U 'Namu
#22 Re: Ništa od Francuske...
A sad se slazes da ne trebas da pljujes po drugima koji voze nesto suprotno tvojim ukusima ?TouringBiker wrote:Upravo to... S time da sam ja upravo pred kupovinom jednoga ovakvoga, a bogme, nikad za nekog od NOVIH motora nisam cuo da mogu izazvati ovakve "poteskoce" k'o u prici. Kad vidis dizajn novih moze samo da ti - padneexliberal-ex wrote:Dajte nije vrijedno rasprave I vrijedjanja
neko voli linije novih motora, neko starih....neko voli da vozi nove masine sa svim pomagalima, neko uziva na onim starim spartanskim....
Netreba vrijedjat nikog vazno je da se vozi
I hvala sto si nas informisao sta hoces da kupis, iako te niko nije ni pitao, a sumnjam da ikoga i zanima...
Za erekciju znamo da ti je draga
- SAID5
- Posts: 595
- Joined: 11/06/2011 23:29
- Contact:
#23 Re: Ništa od Francuske...
TouringBiker wrote:Kod mene bar nisu tražili inspiraciju za prednja svjetla u klozetu od Geberit vodokotlića, već su (kako je Bog zapovjedio) četvrtasta - ili okrugla:
Ti si ekspert za ugasiti svaku normalnu rasparavu na forumu