Ne/Udobnost Auta
Moderators: anex, _BataZiv_0809
- Sodom1
- Posts: 4886
- Joined: 15/05/2013 02:00
- Location: zivot je sranje
#101 Re: Ne/Udobnost Auta
Ja sam se nekako zagrijao za B klasu , kontam je uzeti nekad u oktobru septembru insA , al me zivo interesuje udobnost , dapace ona mi je najvaznija. U medjuvremenu Meriva me slomi zivog
-
- Posts: 6025
- Joined: 13/07/2004 20:02
- Location: Sarajevo
#102 Re: Ne/Udobnost Auta
Najudobnije sto sam se ja vozio je BMW 730d E65. Jebeni svemirski brod. U zivotu nisam sjeo u takvo nesto. Auto odmara. Jednostavno ne osjetis voznju, brzo, polako, kako god. Ne znam, ali pretpostavljam da je takva i S klasa. Poslije toga je sve smijesno sto se udobnosti tice, cak i (novija) Serija 5 F10. Sto je najgore auto uopste nije mekano.
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#103 Re: Ne/Udobnost Auta
kakv je kecado-šampion wrote:Najudobnije sto sam se ja vozio je BMW 730d E65. Jebeni svemirski brod. U zivotu nisam sjeo u takvo nesto. Auto odmara. Jednostavno ne osjetis voznju, brzo, polako, kako god. Ne znam, ali pretpostavljam da je takva i S klasa. Poslije toga je sve smijesno sto se udobnosti tice, cak i (novija) Serija 5 F10. Sto je najgore auto uopste nije mekano.
-
- Posts: 2007
- Joined: 20/04/2014 11:48
#104 Re: Ne/Udobnost Auta
Citroen C5, ovaj zadnji model, uzivancija ziva.
Neudobna Dacia (svi modeli), Astra ali to nisu modeli za usporedbu sa C5, u tu kategoriju ide Passat B6, ne znam kako ali Passat B5+ je bio dosta udobniji od 6-ice
Neudobna Dacia (svi modeli), Astra ali to nisu modeli za usporedbu sa C5, u tu kategoriju ide Passat B6, ne znam kako ali Passat B5+ je bio dosta udobniji od 6-ice
-
- Posts: 6025
- Joined: 13/07/2004 20:02
- Location: Sarajevo
#105 Re: Ne/Udobnost Auta
Onako. 500 km u cugu mozes bez problema, poslije mozes na svadbu ako hoces. 1000 u cugu je vec malo naporno. U smislu da se poslije osjecas iscrpljeno. Povremeno moze, ali stalno nije to to. Sad ne znam sta je kome udobnost. Recimo kad usporedim s P308 s kojim sam isto isao 1000 km u cugu, kec je bolji. Posebno kad vozis, do izrazaja dolazi dobra ergonomija, jer ne pomijeras tijelo uopste, odnosno losa kod Pezoa, kod kojeg nista nije naruku.amar1994 wrote:kakv je kecado-šampion wrote:Najudobnije sto sam se ja vozio je BMW 730d E65. Jebeni svemirski brod. U zivotu nisam sjeo u takvo nesto. Auto odmara. Jednostavno ne osjetis voznju, brzo, polako, kako god. Ne znam, ali pretpostavljam da je takva i S klasa. Poslije toga je sve smijesno sto se udobnosti tice, cak i (novija) Serija 5 F10. Sto je najgore auto uopste nije mekano.
Za po gradu, oko grada, za vikend recimo 200-300 km, i povremene duge rute od 1000 km, odlican je.
- konektovan
- Posts: 40649
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#106 Re: Ne/Udobnost Auta
ado-šampion wrote:Onako. 500 km u cugu mozes bez problema, poslije mozes na svadbu ako hoces. 1000 u cugu je vec malo naporno. U smislu da se poslije osjecas iscrpljeno. Povremeno moze, ali stalno nije to to. Sad ne znam sta je kome udobnost. Recimo kad usporedim s P308 s kojim sam isto isao 1000 km u cugu, kec je bolji. Posebno kad vozis, do izrazaja dolazi dobra ergonomija, jer ne pomijeras tijelo uopste, odnosno losa kod Pezoa, kod kojeg nista nije naruku.amar1994 wrote:kakv je kecado-šampion wrote:Najudobnije sto sam se ja vozio je BMW 730d E65. Jebeni svemirski brod. U zivotu nisam sjeo u takvo nesto. Auto odmara. Jednostavno ne osjetis voznju, brzo, polako, kako god. Ne znam, ali pretpostavljam da je takva i S klasa. Poslije toga je sve smijesno sto se udobnosti tice, cak i (novija) Serija 5 F10. Sto je najgore auto uopste nije mekano.
Za po gradu, oko grada, za vikend recimo 200-300 km, i povremene duge rute od 1000 km, odlican je.
Kako misis, ne pomjeras tijelo?!
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#107 Re: Ne/Udobnost Auta
ado-šampion wrote:Onako. 500 km u cugu mozes bez problema, poslije mozes na svadbu ako hoces. 1000 u cugu je vec malo naporno. U smislu da se poslije osjecas iscrpljeno. Povremeno moze, ali stalno nije to to. Sad ne znam sta je kome udobnost. Recimo kad usporedim s P308 s kojim sam isto isao 1000 km u cugu, kec je bolji. Posebno kad vozis, do izrazaja dolazi dobra ergonomija, jer ne pomijeras tijelo uopste, odnosno losa kod Pezoa, kod kojeg nista nije naruku.amar1994 wrote:kakv je kecado-šampion wrote:Najudobnije sto sam se ja vozio je BMW 730d E65. Jebeni svemirski brod. U zivotu nisam sjeo u takvo nesto. Auto odmara. Jednostavno ne osjetis voznju, brzo, polako, kako god. Ne znam, ali pretpostavljam da je takva i S klasa. Poslije toga je sve smijesno sto se udobnosti tice, cak i (novija) Serija 5 F10. Sto je najgore auto uopste nije mekano.
Za po gradu, oko grada, za vikend recimo 200-300 km, i povremene duge rute od 1000 km, odlican je.
To je ono sto sam ja govorio , sjedista su mozda i najbitnija uz poziciju za volanom i pozicije rucice mjenjaca , ja sam mazdom u cugu 700km , haman zaspo , mahnit auto , udobniji kad se brze vozi , jos ako nema puno brda sutnem u cetvrtu i stavim tempomat , ljepota
U astri G mi se znalo ukociti desno koljeno nakon samo 100tinjak km
Last edited by amar1994 on 06/03/2017 18:21, edited 2 times in total.
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#108 Re: Ne/Udobnost Auta
Mislim da misli na poziciju pedala , sjedenja i poziciju rucice mjenjaca , a jest onaj matt prico za 308 da se svaki put naginje da prebaci i da pojaca radiokonektovan wrote:ado-šampion wrote:
Onako. 500 km u cugu mozes bez problema, poslije mozes na svadbu ako hoces. 1000 u cugu je vec malo naporno. U smislu da se poslije osjecas iscrpljeno. Povremeno moze, ali stalno nije to to. Sad ne znam sta je kome udobnost. Recimo kad usporedim s P308 s kojim sam isto isao 1000 km u cugu, kec je bolji. Posebno kad vozis, do izrazaja dolazi dobra ergonomija, jer ne pomijeras tijelo uopste, odnosno losa kod Pezoa, kod kojeg nista nije naruku.
Za po gradu, oko grada, za vikend recimo 200-300 km, i povremene duge rute od 1000 km, odlican je.
Kako misis, ne pomjeras tijelo?!
-
- Posts: 7814
- Joined: 22/09/2011 14:34
#109 Re: Ne/Udobnost Auta
Pa nije radio u pretincu ili kod pedala da se naginje
Kod Puga pozicija sjedenja za duzih tura je okey, nemam ja tu zamjerki, osim da mjenjac nije najprecizniji ali je sve na svom mjestu. Tipke su kod svih francuza male i to nije bas najbolje uradjeno.
Kod Puga pozicija sjedenja za duzih tura je okey, nemam ja tu zamjerki, osim da mjenjac nije najprecizniji ali je sve na svom mjestu. Tipke su kod svih francuza male i to nije bas najbolje uradjeno.
-
- Posts: 13014
- Joined: 10/06/2016 12:35
#110 Re: Ne/Udobnost Auta
Ja u Astri G vise puta vozio 1000km u jednom danu i nisam krepao nit sam se ukocio ni nista jedini sam ja vozio, malo mi lijevu nogu smorilo potvrdo kvacilo al inace je meni ok.. korsa isto tako, doduse u korsi su profilisana sjedista pa je fino u njima, jedino na duze staze dosadi jer je tvrda pa skakuce... u njoj sam najvise nekih 600km u komadu vozio.. meni je svako auto ok kad se nastimam u pocetku kako treba... ako sam suvozac, dosadi mi nakon 200km, kao vozac mogu duze izdrzat
- konektovan
- Posts: 40649
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#111 Re: Ne/Udobnost Auta
Radio kontrole na pugu 308 su iza volana i to cak na osnovnim verzijama i nema potrebe da poseze za komandama na srednjoj konzoli. Joj sto ne mogu ovih ergonomasa.amar1994 wrote:Mislim da misli na poziciju pedala , sjedenja i poziciju rucice mjenjaca , a jest onaj matt prico za 308 da se svaki put naginje da prebaci i da pojaca radiokonektovan wrote:ado-šampion wrote:
Onako. 500 km u cugu mozes bez problema, poslije mozes na svadbu ako hoces. 1000 u cugu je vec malo naporno. U smislu da se poslije osjecas iscrpljeno. Povremeno moze, ali stalno nije to to. Sad ne znam sta je kome udobnost. Recimo kad usporedim s P308 s kojim sam isto isao 1000 km u cugu, kec je bolji. Posebno kad vozis, do izrazaja dolazi dobra ergonomija, jer ne pomijeras tijelo uopste, odnosno losa kod Pezoa, kod kojeg nista nije naruku.
Za po gradu, oko grada, za vikend recimo 200-300 km, i povremene duge rute od 1000 km, odlican je.
Kako misis, ne pomjeras tijelo?!
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#112 Re: Ne/Udobnost Auta
nisam ja to govorio , nego onaj na CarBuyer , ti znas da ja nemam nista protiv francuza , cak naprotivkonektovan wrote:Radio kontrole na pugu 308 su iza volana i to cak na osnovnim verzijama i nema potrebe da poseze za komandama na srednjoj konzoli. Joj sto ne mogu ovih ergonomasa.amar1994 wrote:Mislim da misli na poziciju pedala , sjedenja i poziciju rucice mjenjaca , a jest onaj matt prico za 308 da se svaki put naginje da prebaci i da pojaca radiokonektovan wrote:
Kako misis, ne pomjeras tijelo?!
- konektovan
- Posts: 40649
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#113 Re: Ne/Udobnost Auta
Nisam na tebe ni mislio, vec na sampiona i tog lika sto testira.
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#114 Re: Ne/Udobnost Auta
konektovan wrote:Nisam na tebe ni mislio, vec na sampiona i tog lika sto testira.
-
- Posts: 417
- Joined: 24/07/2012 11:48
- Location: truli zapad
- Grijem se na: struju
- Vozim: na struju
#115 Re: Ne/Udobnost Auta
Najbolja sjedista: SAAB 9-5
Najudobniji ovjes: Citroën C6
Najudobniji ovjes: Citroën C6
-
- Posts: 25
- Joined: 05/04/2017 22:27
#116 Re: Ne/Udobnost Auta
Najneudobniji: Golf 2, skoda octavia 1
Najudobniji: mercedes w211 2008. i Volvo S90 2016.
Najudobniji: mercedes w211 2008. i Volvo S90 2016.