ja u tim situacijama ubrzavam, posebno na ap i brzoj cestiamar1994 wrote:Kurati su vozaci koji uspore na 30 kad kisa padne
kisne gume na autu
Moderators: _BataZiv_0809, anex
ja u tim situacijama ubrzavam, posebno na ap i brzoj cestiamar1994 wrote:Kurati su vozaci koji uspore na 30 kad kisa padne
Ja preko 300 kad je kisa neJdemkloniran wrote:ja u tim situacijama ubrzavam, posebno na ap i brzoj cestiamar1994 wrote:Kurati su vozaci koji uspore na 30 kad kisa padne
kisne gume na autu
ja haman pa i ne mogu toliko ni po suhomamar1994 wrote:Ja preko 140 kad jr kisa neJdemkloniran wrote:ja u tim situacijama ubrzavam, posebno na ap i brzoj cestiamar1994 wrote:Kurati su vozaci koji uspore na 30 kad kisa padne
kisne gume na autu
530i wrote:Jebem 40 majki i tebi i tvojim istomišljenicima.ovo_mi_je_nick wrote:Bolje i 40 km/h nego udes napraviti pa ostati u gužvi mnogu duže vremena nego što bi bila razlika 60 - 40
Da li je tebi ovo sto pise ispod clana 39. zakon ili logika???ovo_mi_je_nick wrote:itempuser wrote:U slucaju da nisi procitao ili si procitao, a nisi razumio evo ponovo;ovo_mi_je_nick wrote:
Ja opet kažem da gdje je ograničenje 60 km/h možeš voziti od 40-60, ne mora biti striktno 60.
Mislim čemu nervoza, izvršiš preticanje i ćao. Gužva u gradu znači samo krivicu onih koji voze 40 umjesto 60, nema utjecaja semafor, čepovi.
Mene strah na autoput i kad odem vozim max 80
Po zakonu je ogranicenje brzine u naseljenim mjestima 50, zasto je na sarajevskim longitudinalama 60????
Zasto je zeleni val kalibriran na 60 kmh????
Da ti olaksam, zato sto je predvidjena brzina odvijanja saobracaja na sarajevskim longitudinalama u normalnim uslovima ujedno i maksimalna dopustena tj 60 kmh.
Ako su otezani uslovi, magla, snijeg, led ti sa manje od 30 kmh uopste ne moras da usporavas saobracaj ukoliko svi oko tebe voze priblizno tom brzinom, medjutim ako svi oko tebe voze 60 kmh i ako uslovi dozvoljavaju da vozis 60 kmh, a ti vozis 40 i pri tome nisu u desnoj traci ti krsis zakon. Ako ti nije jako kako i zasto, evo ti zakon pa citaj:
Član 39.
(1) Vozač je dužan da se kreće vozilom desnom stranom kolovoza u smjeru kretanja.
(2) Vozač je dužan da drži vozilo u kretanju što bliže desnoj ivici kolovoza i na tolikoj udaljenosti od nje da, s obzirom na brzinu kretanja vozila, uslove saobraćaja i stanje i osobine puta, ne ugrožava druge učesnike u saobraćaju i sebe ne izlaže opasnosti.
(3) Izuzetno od odredbe stava (2) ovog člana, na putu u naselju s kolovozom na kojem za saobraćaj vozila u istom smjeru postoje najmanje dvije obilježene saobraćajne trake za kretanje vozila, vozač može da koristi i saobraćajnu traku koja se ne nalazi uz desnu ivicu kolovoza ako time ne ometa ostala vozila koja se kreću iza vozila kojim upravlja.
Zakon brani sporu voznju u svim trakama osim desne ako time usporavas ostale vozace, da li je to 55, 50, 40 ili 30 zavisi od brzine okolnog saobracaja. Ako imas lose gume ili iz blio kog razloga ne mozes odrzavati brzinu saobracaja oko tebe mrs u desnu traku pa tamo guslaj.
To toj logici ja se mogu samo isključivati na desnu stranu
Sve dok ne dobijem prekršajnu kaznu od nadležne osobe mogu da vozim 40 gdje je ograničenje 60. Ako se može voziti 100 na mjestu gdje je 60 može vala i 40.
Strah nije dobra stvar za volanom. Trebas voziti vise, malo vozis zato imas strah.ovo_mi_je_nick wrote:
Mene strah na autoput i kad odem vozim max 80
i sta sad hamsa ide iz pravca ilidze i hoce recimo u buca potok a vozi ispod 60, po tome bi hamsa trebala da skrene na otoku i onda na otoci da se okrene i raspali prema buca potoku[/quote]kloniran wrote:
Zakon brani sporu voznju u svim trakama osim desne ako time usporavas ostale vozace, da li je to 55, 50, 40 ili 30 zavisi od brzine okolnog saobracaja. Ako imas lose gume ili iz blio kog razloga ne mozes odrzavati brzinu saobracaja oko tebe mrs u desnu traku pa tamo guslaj.
Alternativa je?BadBoy wrote:Znam da se ovo Bošnjama neće svidjeti (jer je nama auto svetinja) ali glavni uzrok saobraćajnih gužvi je BROJ automobila i obim saobraćaja, a ne brzina pojedinačnih vozila. Dakle trebamo SVI manje voziti ali hajde ti bošnju odvoji od volana. Nemoguća misija.
Alternativa za šta? Za nekorištenje vozila alternativa je pješačenje (za one što žive blizu ili par stanica do posla), biciklo ili javni gradski prevoz. Nije kvantna fizika. Sigurno je 30-40% saobraćaja svakodnevno bespotrebno. Ali kao što rekoh, odvojiti bošnju od volana je nemoguća misija jer neće niko reći da je njegova upotreba auta bespotrebna.MOSALJOZE wrote:Alternativa je?BadBoy wrote:Znam da se ovo Bošnjama neće svidjeti (jer je nama auto svetinja) ali glavni uzrok saobraćajnih gužvi je BROJ automobila i obim saobraćaja, a ne brzina pojedinačnih vozila. Dakle trebamo SVI manje voziti ali hajde ti bošnju odvoji od volana. Nemoguća misija.
Kad bi bosnjo samo mogao da shvati da nije sam na cesti, malo ukljuci mozak, obrati paznju na desavanja oko sebe i sjeti se poneke lekcije iz fizike za osnovnu skolu, saobracaj u gradu bi bio vrlo podnosljiv.BadBoy wrote: Alternativa za šta? Za nekorištenje vozila alternativa je pješačenje (za one što žive blizu ili par stanica do posla), biciklo ili javni gradski prevoz. Nije kvantna fizika. Sigurno je 30-40% saobraćaja svakodnevno bespotrebno. Ali kao što rekoh, odvojiti bošnju od volana je nemoguća misija jer neće niko reći da je njegova upotreba auta bespotrebna.
drugi profil wrote:Masa semafora nanosi vise stete nego koristi. Nema gdje ih nisu nasadili.
meni je onaj semafor što su ubacili kod konzuma švrakino kod nove pumpe totalni kretenlukdrugi profil wrote:Masa semafora nanosi vise stete nego koristi. Nema gdje ih nisu nasadili.
moraju se ubacivat kad nikom ne pada na pamet stat par sekundi da udjuvješalica wrote:meni je onaj semafor što su ubacili kod konzuma švrakino kod nove pumpe totalni kretenlukdrugi profil wrote:Masa semafora nanosi vise stete nego koristi. Nema gdje ih nisu nasadili.
al to se očito biznismeni pitaju gdje će se šta nalaziti
ideš u špici 2 milimetra na sat kolone,gužve i stoka koja se ubacuje iz pravca ap ne gledajući nigdje ništa
fuj
pročitaj rečenicu do krajamuha_sa wrote:moraju se ubacivat kad nikom ne pada na pamet stat par sekundi da udjuvješalica wrote:meni je onaj semafor što su ubacili kod konzuma švrakino kod nove pumpe totalni kretenlukdrugi profil wrote:Masa semafora nanosi vise stete nego koristi. Nema gdje ih nisu nasadili.
al to se očito biznismeni pitaju gdje će se šta nalaziti
ideš u špici 2 milimetra na sat kolone,gužve i stoka koja se ubacuje iz pravca ap ne gledajući nigdje ništa
fuj
vješalica wrote:meni je onaj semafor što su ubacili kod konzuma švrakino kod nove pumpe totalni kretenlukdrugi profil wrote:Masa semafora nanosi vise stete nego koristi. Nema gdje ih nisu nasadili.
al to se očito biznismeni pitaju gdje će se šta nalaziti
ideš u špici 2 milimetra na sat kolone,gužve i stoka koja se ubacuje iz pravca ap ne gledajući nigdje ništa
fuj
U pravu si, stvori uslove bosnji da ima auto bez obzira sto realno ni standard, ni negova primanja to ne dozvoljavaju, a onda ga mozes hebat kako hoces, gasit mu vodu, nepopravljati ceste, a on ce i dalje misliti da mu je dobro i glasati ko ovca.BadBoy wrote:Znam da se ovo Bošnjama neće svidjeti (jer je nama auto svetinja) ali glavni uzrok saobraćajnih gužvi je BROJ automobila i obim saobraćaja, a ne brzina pojedinačnih vozila. Dakle trebamo SVI manje voziti ali hajde ti bošnju odvoji od volana. Nemoguća misija.
Ja sam ti izbacio brojke za putnicka auta, bez komercijalnih vozila kamiona, autobusa, dostavnjaka itd itd, a ti nastavljas sa demagogijom i palamudologijom. Dovoljan je podatak da u drzavi imas 862.000 putnicki auta, a 738.000 zaposlenih.basicm wrote:Ti volis ove brojke i statistike, ubaci javni prijevoz, ruralna podrucja i tkz. Sivu ekonomiju u svoju racunicu za pocetak, pa im oduzmi aute.
Nije ridjobradi kriv, nego nego bjeloglavi grabljivac, kod njeg su glavna osiguravajuca drustva. Subliminarne poruke su za malu djecu. Auto forum je za aute, neka tako i ostane.