Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
zasto se pozivamo na prethodne uzrupatore? Nebitni, pomozeni sa nulom.
Hajde da komentarisemo trenutne. Zasto se ponasaju IDENTICNO?
Problem je sto onaj ko je napisao "trojkasi" je to uradio iz politickih ciljeva, sigurno nije pisao kako sda-ovci divljaju dok su bili na vlasti, tada je sutio i nije mu smetalo. Da je napisao samo "politicari" to bi bilo ok, ovako je i ito koji mu je cilj.
Ne opravdavam ono sto rade ko god da su, ali jos gore id toga mi je ovo sa suplim arsinima.
laserShow wrote: ↑29/02/2024 14:57
Ma jebo njih, to su dvolicne poguzne muhe koje vole sda govna. Meni ne smeta sto ih prozivaju, smeta mi sto rade i onda kazu "pa i prethodna vlast"..
Svi mi imamo isti mentalitet, bosnjaci, srbi, hrvati, ateisti....identican.
Slazem se, to je pitanje balkanakog mentaliteta a ne neke stranke, zato je ok prozivati ih kao plliticare, u stvarina gdje su svi manje vise isti, a ne po stranci kao da to rade samo uz te stranke. U vrijeme dok je sda bila na vlasti bi vecina rekla samo bahati politicari.
MB 34 KLP - slovenske tablice naravno... Najveci klosari od svih dijasporaca su ovi sa slovenskim tablicama. Valjda kompleksi sto nisu uspjeli dobacit do njemacke, austrije, ne mogu vozit bijesna auta pa onda ide ovo kurcenje sa fordovima, hyundaijima, audijima/bmw-ovima starim 15 godina i sl
Naravno da se dešava svakodnevno, pa samo moja dashcam je prikupila preko hiljadu raznih situacija za nekih godinu i po, a kamoli drugi ljudi koji voze još više, ja sam na nekih 40kkm godišnje. No ova tema je upravo za te stvari, da raja nešto i nauči iz ovih postova, a ovaj video sam izdvojio jer se ovdje može vidjeti specifičnih detalja, da moderna sigurnosna rješenja u automobilima dozvoljavaju jače kočenje sa točkovima na različitim podlogama ( desni točkovi su na makadamu, sa rupama - neravna površina prijanjanja i ovlažena površina a lijevi su na suhom asfaltu) bez gubitka stabilnosti vozila, što je na nekim starijim vozilima bilo nezamislivo bez zanošenja ili slično.. A ujedno je izvršena i promjena brzine te su pogonski točkovi u momentu silaska na makadam za trenutak bili odvojeni od motora. Vidi se i brzinometar i koliko je usporenje bilo u tom momentu pa ljudi mogu uporediti sa nekim situacijama koje su sami doživjeli. Tako da se, do određene granice naravno, čovjek može dosta pouzdati u sigurnosne sisteme na vozilima.