Ah, jeste, do mene
Najpovoljniji servis bicikala u Sarajevu
Moderators: _BataZiv_0809, Tomahawk11, Charuga
- koma
- Posts: 191
- Joined: 10/09/2005 13:32
#26 Re: Najpovoljniji servis bicikala u Sarajevu
- dobar osjecaj
- Posts: 3957
- Joined: 01/08/2014 11:31
#27 Re: Najpovoljniji servis bicikala u Sarajevu
Kako se slatko nasmijah
-
- Posts: 1798
- Joined: 04/09/2013 10:02
- Contact:
#28 Re: Najpovoljniji servis bicikala u Sarajevu
Ciklo centar izgleda penzionisan obilo se o glavu.
M-Bike lomi, dok sam kupio dio u 15 minuta su prodali dva bicikla a gužva je kao u banci.
M-Bike lomi, dok sam kupio dio u 15 minuta su prodali dva bicikla a gužva je kao u banci.
- Darh Wader
- Posts: 434
- Joined: 25/09/2009 19:04
- Location: New Mexico
#29 Re: Najpovoljniji servis bicikala u Sarajevu
Ciko centar je potonuo.Kako servis tako i ostalo niti imaju novih modela i ako je došlo to je u malim količinama kažu doće za mjesec za dva ma oni veze nemaju.M-Bike ih je prešišao u svakom smislu.ovo_mi_je_nick wrote: ↑27/07/2020 13:36 Ciklo centar izgleda penzionisan obilo se o glavu.
M-Bike lomi, dok sam kupio dio u 15 minuta su prodali dva bicikla a gužva je kao u banci.
-
- Posts: 1524
- Joined: 08/03/2012 19:57
#30 Re: Najpovoljniji servis bicikala u Sarajevu
Koliko treba ovima iz m-bike da poprave biciklo? Predao u petak da zamjene pakne i da ga malo.dotegnu, jos nista
-
- Posts: 2560
- Joined: 18/05/2014 18:02
#31 Re: Najpovoljniji servis bicikala u Sarajevu
Ko da si ostavio auto da mu motor rade jbt
Ili ga radi danas ili nemoj nikako
Ili ga radi danas ili nemoj nikako
-
- Posts: 1524
- Joined: 08/03/2012 19:57
-
- Posts: 2560
- Joined: 18/05/2014 18:02
#33 Re: Najpovoljniji servis bicikala u Sarajevu
Samo produzis do sljedećeg servisa. Dalje prema gradu imas trek tamo iza grasa, CAPRIOLO sa druge strane, Caprio na Čengić vili itd itd
Ja obično odem u Caprio bude isti dan gotovo
Ja obično odem u Caprio bude isti dan gotovo
- Rootboi
- Posts: 20651
- Joined: 07/06/2011 17:14
#34 Re: Najpovoljniji servis bicikala u Sarajevu
Nema šanse tako brzo , previše je bicikala a obično možda 3 čovjeka da rade servis,
i ne znam ikad da sam ček'o manje od 5 dana i prije korone
obično bude sedmica.
Treb'o si pitat kad otpilike može kažu ti tako 5-6 dana tad zovneš ako ne bude tad bude sutradan i tako normala.
-
- Posts: 1524
- Joined: 08/03/2012 19:57
#35 Re: Najpovoljniji servis bicikala u Sarajevu
Nema veze, neka samo urade kako treba.
Ima li neko iskustva sa onim djecijim sjedalicama da preporuci neku?
Last edited by kazo on 22/06/2021 23:08, edited 1 time in total.
- mc-twin
- Posts: 3389
- Joined: 18/04/2009 23:47
#36 Re: Najpovoljniji servis bicikala u Sarajevu
Dok sam vozo biciklo meni je Bogo zadnji put za generalni servis trazio 200KM. Ja sam se sokirao kad me nazva i rece cifru. Do tada sam uvijek kod njega servisirao nije nikad puno uzimao.
-
- Posts: 40836
- Joined: 30/07/2015 20:01
#37 Re: Najpovoljniji servis bicikala u Sarajevu
Ko zna, zna, ko ne zna, dva. Stara poslovica.
Da bi dobro servisirao bicikl treba ti alat, ali i znanje. Na koliko Nm se zateže koji šaraf? Osim osnovnih šarafcigera i ključeva trebaju ti barem 3 moment ključa, alat za skidanje kasete, za skidanje kuglagera tamo ba dnu, ne znam kako se to zove itd. Pa kome se daje 400-500 KM samo za alat za servisiranje bicikla, neka sam radi. A treba imati uslove, nećeš bicikl prati na balkonu stambene zgrade.
Alat, uslovi, rad, troškovi i na kraju zarada, sve to formira cijenu. Kome je skupo, fakat neka sam sebi servisira.
I ne, nisam serviser.
Da bi dobro servisirao bicikl treba ti alat, ali i znanje. Na koliko Nm se zateže koji šaraf? Osim osnovnih šarafcigera i ključeva trebaju ti barem 3 moment ključa, alat za skidanje kasete, za skidanje kuglagera tamo ba dnu, ne znam kako se to zove itd. Pa kome se daje 400-500 KM samo za alat za servisiranje bicikla, neka sam radi. A treba imati uslove, nećeš bicikl prati na balkonu stambene zgrade.
Alat, uslovi, rad, troškovi i na kraju zarada, sve to formira cijenu. Kome je skupo, fakat neka sam sebi servisira.
I ne, nisam serviser.
-
- Posts: 40836
- Joined: 30/07/2015 20:01
#38 Re: Najpovoljniji servis bicikala u Sarajevu
Pitaj ih da ti operu bicikl, lanac, kasetu itd i podmažu
Ja pitao. Traži nekog drugog, to dobih.
- seoBIH
- Posts: 8414
- Joined: 22/03/2003 00:00
#39 Re: Najpovoljniji servis bicikala u Sarajevu
I ne, ne može biti 200KM za bicikli koje se redovno održava
-
- Posts: 40836
- Joined: 30/07/2015 20:01
#40 Re: Najpovoljniji servis bicikala u Sarajevu
50 bi bilo realnije ako ne treba bicikl skroz rastaviti, skidati hrđu, farbati itd. Naravno, bez dijelova, cijena ugrađenih dijelova posebno.
Ja ne bih radio na biciklu 2-3 sata za manje od 50 KM. Serviser šporeta uzme 45 KM samo za dolazak i prvi sat rada.
I raja ovdje hoće sve džaba. I više cijeni proizvod od rada, nije im puno dati nekoliko stotina KM za šminkerski dio koji je pravio robot u fabrici, ali im je puno dati za znanhe i rad čovjeka Pa nije ilegalni dawnload da bude džaba
- Rootboi
- Posts: 20651
- Joined: 07/06/2011 17:14
#41 Re: Najpovoljniji servis bicikala u Sarajevu
Moram se i ja požaliti na capriolo, onaj novi prekoputa bazena i džamije kad se otvorio ja prolazio i vidim žica jedna puče mi tu u blizini , haj reko' da zamjene i centriraju točak
kaže nemamo to
kakva je to prodavnica bicikala a piše fino i servis gdje nešto tako najosnovnije kao centriranje točka nema ,nisam im više nikad svratio niti ću
haj ćao ,ja produžio do bicikli.ba iza merkura lik' mi u onoj maloj radnjici podig'o bajk na stalak i sredio sve za 6-7 min
-
- Posts: 40836
- Joined: 30/07/2015 20:01
#42 Re: Najpovoljniji servis bicikala u Sarajevu
Ja volim gledati na youtube restauracije stvari. I, naravno, ima klipova o biciklima, ne samo restauracija starih, nego i kako sklopiti bicikl od dijelova koje kupuješ pojedinačno. Nije to samo odvrni, podmaži, zavrni. Treba i znati i imati kao što rekoh i alat i uslove. Stalak za bicikl da valja nije ispod 100 dolara u SAD, to je kod nas odmah 300 KM. Komplet dobrog alata, recimo Unior sa svim specijalnim ključevima, kod nas je blizu 1.000. Ne smijem reći cijene za Wiha, Wera, Hazet, Stahlwille itd. Pa ni Gedore ili Bahco i slične. A ako si već ozbiljan serviser treba ti i aparat za varenje i razni alati koji nisu u kompletu (bušilice, brusilice, oprema za njih itd) oprema i pribor za pranje, farbanje itd. Pa onda prostor. Ne možeš otplatiti kupljeni alat, amortizovati ga (troši se, treba zaraditi za zamjenu potrošenog), mijenjati pribor, platiti kiriju za prostor, dadžbine državi, platu ako imaš još jednog radnika, račune za struju, vodu, pa i zaraditi i svoju platu ako ti neko kaže da mu je skupo 5 KM za stavljanje nožice. Da ne govorim o troškovima učenja servisiranja bicikla, razni kursevi o biciklima, kursevi varenja itd. Literatura, ako si ozbiljan i dobar serviser. A ako si baš ozbiljan, cijene certifikata i diploma, polaganja ispita itd.
Ima ih koji će uraditi za marku. Rade u garaži i imaju čekić i šarafciger od alata. Možda neki komplet Ingco, Lux, HMuelner alata. Šarafcigerom od 0,5 do 2 KM koji neće dobro zavrnuti šaraf jer je loš pa ispada iz glave šarafa. Ili će zavrnuti nešto običnim ključem svom snagom (da bude čvrsto i sigurno) jer mu je puno dati barem 100 KM za bolji moment ključ (a trebaju tri za raspon od oko 3 do oko 150-200 Nm). Pa prvi pad, puca frame bicikla jer je prenategnut prejakim stezanjem šarafa. Ili otpada šaraf i dere frame dok otpada jer nije dovoljno stegnut.
Ali, puno je 5 KM za stavljanje nožice.
Ima ih koji će uraditi za marku. Rade u garaži i imaju čekić i šarafciger od alata. Možda neki komplet Ingco, Lux, HMuelner alata. Šarafcigerom od 0,5 do 2 KM koji neće dobro zavrnuti šaraf jer je loš pa ispada iz glave šarafa. Ili će zavrnuti nešto običnim ključem svom snagom (da bude čvrsto i sigurno) jer mu je puno dati barem 100 KM za bolji moment ključ (a trebaju tri za raspon od oko 3 do oko 150-200 Nm). Pa prvi pad, puca frame bicikla jer je prenategnut prejakim stezanjem šarafa. Ili otpada šaraf i dere frame dok otpada jer nije dovoljno stegnut.
Ali, puno je 5 KM za stavljanje nožice.
-
- Posts: 2560
- Joined: 18/05/2014 18:02
#43 Re: Najpovoljniji servis bicikala u Sarajevu
Isto nemam neka posebno pozitivna iskustva sa CAPRIOLO servisom
Ostali su ok, ciklo centar na Ilidži je možda najjači ali je uvijek gužva
I da, ko vozi biciklo od 1000-2000 KM onda 100 KM za servis nije puno, a sta za ona bicikla od 300-400
Ostali su ok, ciklo centar na Ilidži je možda najjači ali je uvijek gužva
I da, ko vozi biciklo od 1000-2000 KM onda 100 KM za servis nije puno, a sta za ona bicikla od 300-400
- mc-twin
- Posts: 3389
- Joined: 18/04/2009 23:47
#44 Re: Najpovoljniji servis bicikala u Sarajevu
Ti sam u svom postu kontradiktoran. Kakva ba hrdja i farbanje? Takvo biciklo ne bih ni servisirao (odrzavao). Poslije il prije svake sezone sam radio generalni servis upravo kod iskljucivo Boge i ako je sta trebalo mimo toga. Ono bili smo "raja". Dakle bicikl nije bio "zapusten". Necu ja dzaba,ali nemoj me ni levatit...Hakiz wrote: ↑22/06/2021 23:1550 bi bilo realnije ako ne treba bicikl skroz rastaviti, skidati hrđu, farbati itd. Naravno, bez dijelova, cijena ugrađenih dijelova posebno.
Ja ne bih radio na biciklu 2-3 sata za manje od 50 KM. Serviser šporeta uzme 45 KM samo za dolazak i prvi sat rada.
I raja ovdje hoće sve džaba. I više cijeni proizvod od rada, nije im puno dati nekoliko stotina KM za šminkerski dio koji je pravio robot u fabrici, ali im je puno dati za znanhe i rad čovjeka Pa nije ilegalni dawnload da bude džaba
- mc-twin
- Posts: 3389
- Joined: 18/04/2009 23:47
#45 Re: Najpovoljniji servis bicikala u Sarajevu
Veze oni nemaju. Onaj na Cvili Capriolo bio je jedan sto je nesto kao znao ostalo truba. Tamo treba otici sam eventualno za mijenjanje gume il puhanje iste.Rootboi wrote: ↑22/06/2021 23:21Moram se i ja požaliti na capriolo, onaj novi prekoputa bazena i džamije kad se otvorio ja prolazio i vidim žica jedna puče mi tu u blizini , haj reko' da zamjene i centriraju točak
kaže nemamo to
kakva je to prodavnica bicikala a piše fino i servis gdje nešto tako najosnovnije kao centriranje točka nema ,nisam im više nikad svratio niti ću
haj ćao ,ja produžio do bicikli.ba iza merkura lik' mi u onoj maloj radnjici podig'o bajk na stalak i sredio sve za 6-7 min
-
- Posts: 40836
- Joined: 30/07/2015 20:01
#46 Re: Najpovoljniji servis bicikala u Sarajevu
Svejedno. Cijena rada ista. Isto je serviseru, treba mu isti alat i isti rad da skine kasetu sa bicikla od 1.000 i sa bicikla od 300 KM. Samo ako treba stavi kočnicu ili sajlu od 2, 5 ili 10 KM umjesto od 30, 50 ili 200, ali cijena rada ista.
Ko ima avliju, garažu i slično, može naučiti sam sebi servisirati. Specijalan i kvalitetan alat treba nekome ko od servisiranja živi, onaj koji samo sebi ponekad radi može se snaći i jeftinije. A mi u zgradana i oni kojima se ne uči, plaćati ćemo
U suštini, treba set šarafcigera Philips, imbus/hex i Torx, to se može kupiti pristupačno sa onim držačem i bitovima, treba set viličastih/okastih ključeva i/ili račna i set nasadnih ključeva od 3 do 20. Čekić. Možda jeftina bušilica i žičane četke na bušilicu i slično. To sam svoj majstor može relativno jeftino kupiti a da bude pristojno. Spomenuti Lux ili HMuelner nisu profi alat za servisera, ali za hobistu može proći. Čak je i alat za skidanje lanca pristupačan, ja sam ga platio 20 KM. Problem je u posebnim alatima, moment ključevima, ključu za kasetu (onaj sa malim lancem na sebi) i slično. Oni mogu biti skupi i da je nešto teško naći, ali i to se može naći prihvatljivih cijena.
I specijalni ključevi nisu neophodni, može se improvizovati. Samo je sa njima lakše i sigurniji je čovjek da je sve urađeno kako treba. Kada pogledam na youtube čime i kako Indijci servisiraju...
Bicikl hobista može prati lavorom i krpom nekoliko sati, ne mora plaćati perač pod pritiskom da ga opere za nekoliko minuta, ne zove ga kao servisera klijent svaki čas da pita kad će više bicikl biti gotov. Lanac i i kasetu prati u lavoru u nafti, ne mora se kupiti specijalna posuda za pranje bez skidanja. Ma, očistiti ih špagom, čačkalicom i četkicom za zube
Aparat za varenje, kompresor, itd nisu potrebni da čovjek sam sebi servisira, to treba serviserskoj radioni, to nije neopodno za redovno održavanje, čiščenje i slično. Ako pukne nešto, to već treba nositi profesionalcu ili kupiti novo. A farbati se može i bojama u kanisteru.
Samo je pitanje ko će dati 300 - 500 KM, a lako i više (moment ključevi su poskupi ovdje) za alat koji će koristiti jednom u godini ili i rjeđe?
Može se proći i sa manje od 300, kupovati Ellix, Ingco i no name alate, ali to ne bih preporučio nikome. Probao i pokajao se
Ko ima avliju, garažu i slično, može naučiti sam sebi servisirati. Specijalan i kvalitetan alat treba nekome ko od servisiranja živi, onaj koji samo sebi ponekad radi može se snaći i jeftinije. A mi u zgradana i oni kojima se ne uči, plaćati ćemo
U suštini, treba set šarafcigera Philips, imbus/hex i Torx, to se može kupiti pristupačno sa onim držačem i bitovima, treba set viličastih/okastih ključeva i/ili račna i set nasadnih ključeva od 3 do 20. Čekić. Možda jeftina bušilica i žičane četke na bušilicu i slično. To sam svoj majstor može relativno jeftino kupiti a da bude pristojno. Spomenuti Lux ili HMuelner nisu profi alat za servisera, ali za hobistu može proći. Čak je i alat za skidanje lanca pristupačan, ja sam ga platio 20 KM. Problem je u posebnim alatima, moment ključevima, ključu za kasetu (onaj sa malim lancem na sebi) i slično. Oni mogu biti skupi i da je nešto teško naći, ali i to se može naći prihvatljivih cijena.
I specijalni ključevi nisu neophodni, može se improvizovati. Samo je sa njima lakše i sigurniji je čovjek da je sve urađeno kako treba. Kada pogledam na youtube čime i kako Indijci servisiraju...
Bicikl hobista može prati lavorom i krpom nekoliko sati, ne mora plaćati perač pod pritiskom da ga opere za nekoliko minuta, ne zove ga kao servisera klijent svaki čas da pita kad će više bicikl biti gotov. Lanac i i kasetu prati u lavoru u nafti, ne mora se kupiti specijalna posuda za pranje bez skidanja. Ma, očistiti ih špagom, čačkalicom i četkicom za zube
Aparat za varenje, kompresor, itd nisu potrebni da čovjek sam sebi servisira, to treba serviserskoj radioni, to nije neopodno za redovno održavanje, čiščenje i slično. Ako pukne nešto, to već treba nositi profesionalcu ili kupiti novo. A farbati se može i bojama u kanisteru.
Samo je pitanje ko će dati 300 - 500 KM, a lako i više (moment ključevi su poskupi ovdje) za alat koji će koristiti jednom u godini ili i rjeđe?
Može se proći i sa manje od 300, kupovati Ellix, Ingco i no name alate, ali to ne bih preporučio nikome. Probao i pokajao se
-
- Posts: 40836
- Joined: 30/07/2015 20:01
#47 Re: Najpovoljniji servis bicikala u Sarajevu
Zašto? Ima dobrih bicikala, dobrih frameova, koji savršeno odgovaraju čovjeku, na kojima se uhvati samo površinska hrđa. Lako se skine, premaže sredstvom protiv hrđanja, temeljna, pa boja. Može biti puno jeftinije od novog framea ili viljuške itd. Zamisli da ti neko za 200-300 KM sredi frame koji košta da se kupi 500 ili 800?mc-twin wrote: ↑23/06/2021 10:47Ti sam u svom postu kontradiktoran. Kakva ba hrdja i farbanje? Takvo biciklo ne bih ni servisirao (odrzavao). Poslije il prije svake sezone sam radio generalni servis upravo kod iskljucivo Boge i ako je sta trebalo mimo toga. Ono bili smo "raja". Dakle bicikl nije bio "zapusten". Necu ja dzaba,ali nemoj me ni levatit...Hakiz wrote: ↑22/06/2021 23:1550 bi bilo realnije ako ne treba bicikl skroz rastaviti, skidati hrđu, farbati itd. Naravno, bez dijelova, cijena ugrađenih dijelova posebno.
Ja ne bih radio na biciklu 2-3 sata za manje od 50 KM. Serviser šporeta uzme 45 KM samo za dolazak i prvi sat rada.
I raja ovdje hoće sve džaba. I više cijeni proizvod od rada, nije im puno dati nekoliko stotina KM za šminkerski dio koji je pravio robot u fabrici, ali im je puno dati za znanhe i rad čovjeka Pa nije ilegalni dawnload da bude džaba
-
- Posts: 40836
- Joined: 30/07/2015 20:01
#48 Re: Najpovoljniji servis bicikala u Sarajevu
Izvinjavam se za "frame", ram, okvir. Kada se gledaju youtube klipovi, počnu se koristiti engleski izrazi...
- mc-twin
- Posts: 3389
- Joined: 18/04/2009 23:47
#49 Re: Najpovoljniji servis bicikala u Sarajevu
Ti svoje teorije pucas,pa pucas. Jesi li ti platio servis 200-300KM il da li bi?Hakiz wrote: ↑23/06/2021 11:24Zašto? Ima dobrih bicikala, dobrih frameova, koji savršeno odgovaraju čovjeku, na kojima se uhvati samo površinska hrđa. Lako se skine, premaže sredstvom protiv hrđanja, temeljna, pa boja. Može biti puno jeftinije od novog framea ili viljuške itd. Zamisli da ti neko za 200-300 KM sredi frame koji košta da se kupi 500 ili 800?mc-twin wrote: ↑23/06/2021 10:47Ti sam u svom postu kontradiktoran. Kakva ba hrdja i farbanje? Takvo biciklo ne bih ni servisirao (odrzavao). Poslije il prije svake sezone sam radio generalni servis upravo kod iskljucivo Boge i ako je sta trebalo mimo toga. Ono bili smo "raja". Dakle bicikl nije bio "zapusten". Necu ja dzaba,ali nemoj me ni levatit...Hakiz wrote: ↑22/06/2021 23:15
50 bi bilo realnije ako ne treba bicikl skroz rastaviti, skidati hrđu, farbati itd. Naravno, bez dijelova, cijena ugrađenih dijelova posebno.
Ja ne bih radio na biciklu 2-3 sata za manje od 50 KM. Serviser šporeta uzme 45 KM samo za dolazak i prvi sat rada.
I raja ovdje hoće sve džaba. I više cijeni proizvod od rada, nije im puno dati nekoliko stotina KM za šminkerski dio koji je pravio robot u fabrici, ali im je puno dati za znanhe i rad čovjeka Pa nije ilegalni dawnload da bude džaba
-
- Posts: 40836
- Joined: 30/07/2015 20:01
#50 Re: Najpovoljniji servis bicikala u Sarajevu
Pričamo, svako iznosi svoje mišljenje, što se nerviraš?mc-twin wrote: ↑23/06/2021 17:02Ti svoje teorije pucas,pa pucas. Jesi li ti platio servis 200-300KM il da li bi?Hakiz wrote: ↑23/06/2021 11:24Zašto? Ima dobrih bicikala, dobrih frameova, koji savršeno odgovaraju čovjeku, na kojima se uhvati samo površinska hrđa. Lako se skine, premaže sredstvom protiv hrđanja, temeljna, pa boja. Može biti puno jeftinije od novog framea ili viljuške itd. Zamisli da ti neko za 200-300 KM sredi frame koji košta da se kupi 500 ili 800?mc-twin wrote: ↑23/06/2021 10:47
Ti sam u svom postu kontradiktoran. Kakva ba hrdja i farbanje? Takvo biciklo ne bih ni servisirao (odrzavao). Poslije il prije svake sezone sam radio generalni servis upravo kod iskljucivo Boge i ako je sta trebalo mimo toga. Ono bili smo "raja". Dakle bicikl nije bio "zapusten". Necu ja dzaba,ali nemoj me ni levatit...
Ako ti se ne sviđa šta sam napisao, ignoriši.
Svašta...
Nemoj platiti ako ti je skupo i riješen problem. Ima i drugih servisera, možeš sam servisirati ili vozi neservisiran.
U čemu je problem?
Ah, da. Ja sam sebi servisiram i popravljam šta znam i mogu. Šta ne znam i ne mogu, odem kod majstora za kojeg mislim da je dobar i platim koliko traži. Ako neću i nemam para da platim dobrog, onda ću tražiti jeftinog. Ali, ipak mislim da je bolje platiti jednom dobrog nego popravljati kasnije šta loš pokvari. I to mi je pravilo za sve, ne samo za bicikl.
Kada kupujem sa OLX ne pitam može li jeftinije, kada prodajem ne dam jeftinije. Ne cjenkam se. Pa tako i majstora platim koliko traži ili ne platim ako mi ne odgovara cijena. Ali, ne pokušavam tjerati ljude da cijenu svog rada prilagode meni, ako ima dovoljno mušterija za tu cijenu onda njegov rad objektivno toliko vrijedi, a moj je problem što mi je skupo. Nije njegov.
OK?