Najbolji kompakt SUV

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

Post Reply
User avatar
Sodom1
Posts: 4886
Joined: 15/05/2013 02:00
Location: zivot je sranje

#226 Re: Najbolji kompakt SUV

Post by Sodom1 »

Pa koji onda izabrati motor za SX4 , sta bi bilo najpovoljnije i najisplativije,uzimajuci u obzir kvarljivost,pouzdanost itd
Godisnje bi se prelazilo jedva 7-8 k km,pola od toga makadam
NediM17
Posts: 21684
Joined: 05/11/2009 11:49

#227 Re: Najbolji kompakt SUV

Post by NediM17 »

Sodom1 wrote:Pa koji onda izabrati motor za SX4 , sta bi bilo najpovoljnije i najisplativije,uzimajuci u obzir kvarljivost,pouzdanost itd
Godisnje bi se prelazilo jedva 7-8 k km,pola od toga makadam
Nema tu nikakvog izbora.

Na nasem trzistu ga samo mozes dobiti sa 1.6 VVT 120ks motorom (na pojedinim je dostupan i sa Fiatovim 1.9 JTD, a ima i neki 2.0dizel).

Evo ja sam danas svog preuzeo, auto je, odlican, ima nekakve opreme i stvarcica bruku, ako mi vjerujes da nisam jos sve ni isprobao.

Sto se tice motora, cini mi se dosta elastican, valjda zbog VVT tehonologije ventila, nece se nista spektakularno desiti kad dodas gas sa 2.000rpm, ali bez problema se vozi na niskim obrtajima u visokim stepenima prenosa, kao dizel. Motor je pouzdan i odlican, ima lancinu, medjutim, nije bas pogodan za konverziju na plin. Takodjer svakih 30kKM stelovanje ventila i to je to, sto se tice potrosnje meni trenutno po boardu za prvih 100km stoji 7.8l/100km. Prvih 1.000km cu ga voziti do 3.000rpm, tako da jos nikada nije usao u okretaje gdje benzinac posteno ide, medjutim, moj licni utisak je da ce ici odlicno.
User avatar
Sodom1
Posts: 4886
Joined: 15/05/2013 02:00
Location: zivot je sranje

#228 Re: Najbolji kompakt SUV

Post by Sodom1 »

NediM17 wrote:
Sodom1 wrote:Pa koji onda izabrati motor za SX4 , sta bi bilo najpovoljnije i najisplativije,uzimajuci u obzir kvarljivost,pouzdanost itd
Godisnje bi se prelazilo jedva 7-8 k km,pola od toga makadam
Nema tu nikakvog izbora.

Na nasem trzistu ga samo mozes dobiti sa 1.6 VVT 120ks motorom (na pojedinim je dostupan i sa Fiatovim 1.9 JTD, a ima i neki 2.0dizel).

Evo ja sam danas svog preuzeo, auto je, odlican, ima nekakve opreme i stvarcica bruku, ako mi vjerujes da nisam jos sve ni isprobao.

Sto se tice motora, cini mi se dosta elastican, valjda zbog VVT tehonologije ventila, nece se nista spektakularno desiti kad dodas gas sa 2.000rpm, ali bez problema se vozi na niskim obrtajima u visokim stepenima prenosa, kao dizel. Motor je pouzdan i odlican, ima lancinu, medjutim, nije bas pogodan za konverziju na plin. Takodjer svakih 30kKM stelovanje ventila i to je to, sto se tice potrosnje meni trenutno po boardu za prvih 100km stoji 7.8l/100km. Prvih 1.000km cu ga voziti do 3.000rpm, tako da jos nikada nije usao u okretaje gdje benzinac posteno ide, medjutim, moj licni utisak je da ce ici odlicno.
Dobro u tebe je taj noviji koliko sam upratio.
Moji bi roditelji 2008-2009 g ,za 5-6 k € da se naci u Dojclandu plus dadzibne, samo ne znam ima li carine jer ne znam da li se proizvodi u Europi.
Disel ili benzin koji je pouzdaniji?
I Da vozio bi se dosta po makadamu , naravno samo 4x4 pogon
NediM17
Posts: 21684
Joined: 05/11/2009 11:49

#229 Re: Najbolji kompakt SUV

Post by NediM17 »

Sodom1 wrote:
NediM17 wrote:
Sodom1 wrote:Pa koji onda izabrati motor za SX4 , sta bi bilo najpovoljnije i najisplativije,uzimajuci u obzir kvarljivost,pouzdanost itd
Godisnje bi se prelazilo jedva 7-8 k km,pola od toga makadam
Nema tu nikakvog izbora.

Na nasem trzistu ga samo mozes dobiti sa 1.6 VVT 120ks motorom (na pojedinim je dostupan i sa Fiatovim 1.9 JTD, a ima i neki 2.0dizel).

Evo ja sam danas svog preuzeo, auto je, odlican, ima nekakve opreme i stvarcica bruku, ako mi vjerujes da nisam jos sve ni isprobao.

Sto se tice motora, cini mi se dosta elastican, valjda zbog VVT tehonologije ventila, nece se nista spektakularno desiti kad dodas gas sa 2.000rpm, ali bez problema se vozi na niskim obrtajima u visokim stepenima prenosa, kao dizel. Motor je pouzdan i odlican, ima lancinu, medjutim, nije bas pogodan za konverziju na plin. Takodjer svakih 30kKM stelovanje ventila i to je to, sto se tice potrosnje meni trenutno po boardu za prvih 100km stoji 7.8l/100km. Prvih 1.000km cu ga voziti do 3.000rpm, tako da jos nikada nije usao u okretaje gdje benzinac posteno ide, medjutim, moj licni utisak je da ce ici odlicno.
Dobro u tebe je taj noviji koliko sam upratio.
Moji bi roditelji 2008-2009 g ,za 5-6 k € da se naci u Dojclandu plus dadzibne, samo ne znam ima li carine jer ne znam da li se proizvodi u Europi.
Disel ili benzin koji je pouzdaniji?
I Da vozio bi se dosta po makadamu , naravno samo 4x4 pogon
Dobar je taj Fiatov 1.9 JTD, ali dizel je uvijek potencijalna uvala. DPF, dizne, EGR, plivajuci zamajac, sve su to jako skupe stavke.

Moj preporuka ti je idi na ovaj 1.6 VVT, pogotovo jer se nece nesto previse voziti, na tom motoru se nema sta pokvariti (najskuplje sta moze je bobina ili dizna ili kabal svjecice, a to stane u najgorem slucaju u 100KM).

Inace, moje misljenje je kupi dizel samo ako je nov, ili ako je presao max. 60-70kkm, u svakoj drugoj varijanti benzin.
citroen xm
Posts: 18119
Joined: 17/04/2012 22:57

#230 Re: Najbolji kompakt SUV

Post by citroen xm »

Proizvodi se u EU tako da nema carine. :thumbup:
User avatar
jrambo
Posts: 92
Joined: 15/02/2009 20:42
Location: prekoputa bivse JNA

#231 Re: Najbolji kompakt SUV

Post by jrambo »

ado-šampion wrote:
Ne, nije u pitanju jeftiniji rodjak. U Daihatsu autima nema nista jeftino u odnosu na Toyote, samo su unutar kompanije pozicionirani tako da prave uglavnom manje automobile, koji su specificni i uglavnom nisu konkurencija Toyotinim modelima. Na primjer, jako mali SUV (Terios), jako mali do srednje mali monovolumen (Move/Gran Move, poslije YRV), itd. I sve komponente razvijaju sami, od motora pa dalje, ne koriste nista Toyotino. Ja imam Daihatsu, ne pase ni jedan dio s Toyote.
Malo prije nego sto ce ugasiti prodaju u Evropi imali su pandan Yarisa, koji je izgledao isto kao Yaris, ali to je bio izuzetak, tj. njihov posljednji trzaj nna evropskom trzistu. Presudilo im je sto su u Evropi pokusali prodavati globalne modele, proizvedene u Japanu, kao i jacina yena. Ovaj Daihatsu sto ja imam, MPV dug jedva cetiri metra, napravljen na 2,37 m dugoj platformi malog gradskog auta A segmenta, 1997. je kostao kao usporediv Golf 4, doduse s klimom. :-)

pa kako se snalazis za dijelove i kakvi su majstori , ima li neko u Sarajevu da dobro radi japance ?
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#232 Re: Najbolji kompakt SUV

Post by ado-šampion »

jrambo wrote:
ado-šampion wrote:
Ne, nije u pitanju jeftiniji rodjak. U Daihatsu autima nema nista jeftino u odnosu na Toyote, samo su unutar kompanije pozicionirani tako da prave uglavnom manje automobile, koji su specificni i uglavnom nisu konkurencija Toyotinim modelima. Na primjer, jako mali SUV (Terios), jako mali do srednje mali monovolumen (Move/Gran Move, poslije YRV), itd. I sve komponente razvijaju sami, od motora pa dalje, ne koriste nista Toyotino. Ja imam Daihatsu, ne pase ni jedan dio s Toyote.
Malo prije nego sto ce ugasiti prodaju u Evropi imali su pandan Yarisa, koji je izgledao isto kao Yaris, ali to je bio izuzetak, tj. njihov posljednji trzaj nna evropskom trzistu. Presudilo im je sto su u Evropi pokusali prodavati globalne modele, proizvedene u Japanu, kao i jacina yena. Ovaj Daihatsu sto ja imam, MPV dug jedva cetiri metra, napravljen na 2,37 m dugoj platformi malog gradskog auta A segmenta, 1997. je kostao kao usporediv Golf 4, doduse s klimom. :-)

pa kako se snalazis za dijelove i kakvi su majstori , ima li neko u Sarajevu da dobro radi japance ?
Pisao sam dosta o tome na raznim temama. Otvori temu Subaru Forester (ili tako nesto) ima tamo povelik tekst. Dijelova ima dok su potrosni (filteri, plocice, i slicno), ali je kvalitet istih upitan, a cijena nazalost nije. Recimo uzeo sam disk plocice koje sam platio stoju koje qrcu nisu valjale. Generalno trgovci dijelovima kod nas ne nude kvalitetne i provjerene marke dijelova za japanska vozila, nego nude one slabijeg kvaliteta (na primjer Nipparts) jer im je marza na to veca. Tipa, nema Mann filter, ima Nipparts, a Mann proizvodi filtere uredno za taj model. Sto se tice dijelova koji nisu bas potrosni, tipa seleni, mehanicki dijelovi (prekidaci i sl.) toga nema nikako, to mozes kupiti o ovlastenom servisu (kojeg nema prije Austrije) ili na nekom otpadu vani. Meni su recimo u Becu za prekidac el. podizaca stakla, obicna plastika, trazili 75 eura. Uzeo preko ebaya s nekog otpada za 16 eura i peglao ljude po Njemackoj da dostave na njihovu adresu pa da mi dobace.

Inace, vecina dijelova u to auto ide jako kvalitetnih za standarde evropskog trzista. Recimo jedan amortizer originalni kosta 115 eura, zamjenski oko 200 maraka, Kayaba plinski. Oni navodno izdrze 200 k km (kod mene su na 130 k po bosanskim cestama jos originalni), ali 4 amortizera 800 maraka. :-)

Majstori, ima ih koliko hoces, ali za jednostavne stvari. Za specificniji problem ces najebati pravo. Recimo ja pitam majstora sta misli da ocistim dizne, kaze on meni ulij onaj Liqui Moly (smece na koje dzaba bacis pare, jer mu je efekat 0). :roll: Alternator ne mogu da popravim godinama.

Za hobiste je to dobar auto. Za nekog ko nema vremena da se da prostis jebe s majstorima, a ne zali para da rijesi problem ili probleme to nije to. Bez ovlastenog nula bodova.
User avatar
jrambo
Posts: 92
Joined: 15/02/2009 20:42
Location: prekoputa bivse JNA

#233 Re: Najbolji kompakt SUV

Post by jrambo »

ado-šampion wrote:
jrambo wrote:
ado-šampion wrote:
Ne, nije u pitanju jeftiniji rodjak. U Daihatsu autima nema nista jeftino u odnosu na Toyote, samo su unutar kompanije pozicionirani tako da prave uglavnom manje automobile, koji su specificni i uglavnom nisu konkurencija Toyotinim modelima. Na primjer, jako mali SUV (Terios), jako mali do srednje mali monovolumen (Move/Gran Move, poslije YRV), itd. I sve komponente razvijaju sami, od motora pa dalje, ne koriste nista Toyotino. Ja imam Daihatsu, ne pase ni jedan dio s Toyote.
Malo prije nego sto ce ugasiti prodaju u Evropi imali su pandan Yarisa, koji je izgledao isto kao Yaris, ali to je bio izuzetak, tj. njihov posljednji trzaj nna evropskom trzistu. Presudilo im je sto su u Evropi pokusali prodavati globalne modele, proizvedene u Japanu, kao i jacina yena. Ovaj Daihatsu sto ja imam, MPV dug jedva cetiri metra, napravljen na 2,37 m dugoj platformi malog gradskog auta A segmenta, 1997. je kostao kao usporediv Golf 4, doduse s klimom. :-)

pa kako se snalazis za dijelove i kakvi su majstori , ima li neko u Sarajevu da dobro radi japance ?
Pisao sam dosta o tome na raznim temama. Otvori temu Subaru Forester (ili tako nesto) ima tamo povelik tekst. Dijelova ima dok su potrosni (filteri, plocice, i slicno), ali je kvalitet istih upitan, a cijena nazalost nije. Recimo uzeo sam disk plocice koje sam platio stoju koje qrcu nisu valjale. Generalno trgovci dijelovima kod nas ne nude kvalitetne i provjerene marke dijelova za japanska vozila, nego nude one slabijeg kvaliteta (na primjer Nipparts) jer im je marza na to veca. Tipa, nema Mann filter, ima Nipparts, a Mann proizvodi filtere uredno za taj model. Sto se tice dijelova koji nisu bas potrosni, tipa seleni, mehanicki dijelovi (prekidaci i sl.) toga nema nikako, to mozes kupiti o ovlastenom servisu (kojeg nema prije Austrije) ili na nekom otpadu vani. Meni su recimo u Becu za prekidac el. podizaca stakla, obicna plastika, trazili 75 eura. Uzeo preko ebaya s nekog otpada za 16 eura i peglao ljude po Njemackoj da dostave na njihovu adresu pa da mi dobace.

Inace, vecina dijelova u to auto ide jako kvalitetnih za standarde evropskog trzista. Recimo jedan amortizer originalni kosta 115 eura, zamjenski oko 200 maraka, Kayaba plinski. Oni navodno izdrze 200 k km (kod mene su na 130 k po bosanskim cestama jos originalni), ali 4 amortizera 800 maraka. :-)

Majstori, ima ih koliko hoces, ali za jednostavne stvari. Za specificniji problem ces najebati pravo. Recimo ja pitam majstora sta misli da ocistim dizne, kaze on meni ulij onaj Liqui Moly (smece na koje dzaba bacis pare, jer mu je efekat 0). :roll: Alternator ne mogu da popravim godinama.

Za hobiste je to dobar auto. Za nekog ko nema vremena da se da prostis jebe s majstorima, a ne zali para da rijesi problem ili probleme to nije to. Bez ovlastenog nula bodova.

Hvala na dijeljenju iskustva,potrazim sto si prije pisao :) sada mi ovaj daihatsu koji sam gledao i nije bas toliko privlačan ,iako volim malo oko auta nemam previše vremena da se ozbiljnije peglam
530i
Posts: 9169
Joined: 08/12/2009 17:31

#235 Re: Najbolji kompakt SUV

Post by 530i »

Čitam u autobildu pravo iskritikovali Audi Q3 na hardtestu, vrhunac je bio kada im je DSG zaribao jer je neka podloška upala u njega još u proizvodnji...
NediM17
Posts: 21684
Joined: 05/11/2009 11:49

#236 Re: Najbolji kompakt SUV

Post by NediM17 »

530i wrote:Čitam u autobildu pravo iskritikovali Audi Q3 na hardtestu, vrhunac je bio kada im je DSG zaribao jer je neka podloška upala u njega još u proizvodnji...
DSG je inace poznat kao jako pouzdan mjenjac. :lol:
User avatar
mali_milojica
Posts: 14185
Joined: 02/09/2012 17:42
Location: Hadis: Govorite istinu,pa makar bila i na vasu stetu.

#237 Re: Najbolji kompakt SUV

Post by mali_milojica »

530i wrote:Čitam u autobildu pravo iskritikovali Audi Q3 na hardtestu, vrhunac je bio kada im je DSG zaribao jer je neka podloška upala u njega još u proizvodnji...
Dobro,hajde mozda je nekom Hansu slucajno upala podloska,pa je kasnije napravila havariju. Jbg,desi se. Sta su jos napisali?
Npr FIAT-Chrysler imaju velikih problema sa software-om 9-brzinskog mjenjaca koji radi ZF. Radili su neke update,ali slabo pomaze. Doslo je dotle da su ljudima vracali pare za prodati auto. Naravno to se sve desava u SAD.
530i
Posts: 9169
Joined: 08/12/2009 17:31

#238 Re: Najbolji kompakt SUV

Post by 530i »

Riknule im xenon sijalice u oba prednja fara, hladnjak egr ventila i lambda sonda. Sam test završili na 96xxx km kada im je riknuo DSG. Prije otkazivanja mjenjača mijenjali mu ulje dva puta jer je zezao prilikom šaltanja u gradu. Tragovi trošenja na prvom cilindru motora!! OStalo uobičajene sitnice...naravno, preskup auto i ocjena 4-. Ja se pravo iznenadio.
User avatar
konektovan
Posts: 40618
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#239 Re: Najbolji kompakt SUV

Post by konektovan »

530i wrote:Riknule im xenon sijalice u oba prednja fara, hladnjak egr ventila i lambda sonda. Sam test završili na 96xxx km kada im je riknuo DSG. Prije otkazivanja mjenjača mijenjali mu ulje dva puta jer je zezao prilikom šaltanja u gradu. Tragovi trošenja na prvom cilindru motora!! OStalo uobičajene sitnice...naravno, preskup auto i ocjena 4-. Ja se pravo iznenadio.
Sve je kvarljiva roba,pa i veličanstveni audi. :wink:
User avatar
mayab
Posts: 27173
Joined: 06/03/2008 13:00
Location: SARAJEVO

#240 Re: Najbolji kompakt SUV

Post by mayab »

Zna se poterfit govno, ili kako u Njemačkoj kažu, "montagsauto"!
Veliki peh za Audi je da se to potrefilo test timu Auto bilda, koji, navodno, te test aute kupuju anonimno, i vozaju na njihovim redovnim poslovima!
User avatar
ElRe
Posts: 10827
Joined: 12/12/2011 11:28

#241 Re: Najbolji kompakt SUV

Post by ElRe »

mali_milojica wrote:
530i wrote:Čitam u autobildu pravo iskritikovali Audi Q3 na hardtestu, vrhunac je bio kada im je DSG zaribao jer je neka podloška upala u njega još u proizvodnji...
Dobro,hajde mozda je nekom Hansu slucajno upala podloska,pa je kasnije napravila havariju. Jbg,desi se. Sta su jos napisali?
Npr FIAT-Chrysler imaju velikih problema sa software-om 9-brzinskog mjenjaca koji radi ZF. Radili su neke update,ali slabo pomaze. Doslo je dotle da su ljudima vracali pare za prodati auto. Naravno to se sve desava u SAD.
U Renegade-u i 500X zbog toga ide i ZF software i navodno nema problema.
User avatar
mali_milojica
Posts: 14185
Joined: 02/09/2012 17:42
Location: Hadis: Govorite istinu,pa makar bila i na vasu stetu.

#242 Re: Najbolji kompakt SUV

Post by mali_milojica »

ElRe wrote:
mali_milojica wrote:
530i wrote:Čitam u autobildu pravo iskritikovali Audi Q3 na hardtestu, vrhunac je bio kada im je DSG zaribao jer je neka podloška upala u njega još u proizvodnji...
Dobro,hajde mozda je nekom Hansu slucajno upala podloska,pa je kasnije napravila havariju. Jbg,desi se. Sta su jos napisali?
Npr FIAT-Chrysler imaju velikih problema sa software-om 9-brzinskog mjenjaca koji radi ZF. Radili su neke update,ali slabo pomaze. Doslo je dotle da su ljudima vracali pare za prodati auto. Naravno to se sve desava u SAD.
U Renegade-u i 500X zbog toga ide i ZF software i navodno nema problema.
Renegade i 500X se prave u Italiji,mjenjac takođe u EU i koliko sam cuo i procitao na netu,stvarno nemaju problema sa tim. Ovo iskljucivo govorim za mjenjace i auta napravljena u SAD.
User avatar
thekupus
Posts: 6810
Joined: 25/06/2011 22:38

#243 Re: Najbolji kompakt SUV

Post by thekupus »

spada li Opel Antara u kompakt SUV-ove?

danas sam je prvi put vozio (novu) i prezadovoljan sam. Automobil ciju proizvodnju Opel zaustavlja, pa je zbog toga osjetno jeftiniji od konkurencije, a ima super opremu i performanse (184 ks, 4x4 kod mene)
User avatar
Sodom1
Posts: 4886
Joined: 15/05/2013 02:00
Location: zivot je sranje

#244 Re: Najbolji kompakt SUV

Post by Sodom1 »

Opel Antara nova? Sta je onda Mokka?
Last edited by Sodom1 on 10/06/2015 23:50, edited 2 times in total.
User avatar
thekupus
Posts: 6810
Joined: 25/06/2011 22:38

#245 Re: Najbolji kompakt SUV

Post by thekupus »

Sodom1 wrote:Opel Antara nova? Sta je onda Mokka?
novu u smislu da je tek proizvedena, ne da je novi model

a mokka je znacajno manja, ona je kompaktni SUV? sto znaci da je Antara samo SUV, bez tog kompaktni? :D
User avatar
Sodom1
Posts: 4886
Joined: 15/05/2013 02:00
Location: zivot je sranje

#246 Re: Najbolji kompakt SUV

Post by Sodom1 »

Gledao sam i jednu i drugu u prolazu. Mislio sam da je Mokka naslednik Antare
User avatar
thekupus
Posts: 6810
Joined: 25/06/2011 22:38

#247 Re: Najbolji kompakt SUV

Post by thekupus »

Sodom1 wrote:Gledao sam i jednu i drugu u prolazu. Mislio sam da je Mokka naslednik Antare
nije, novi model antare ce dogodine, bit ce entry-level luksuzni SUV, znaci da ce bas je podici na iduci nivo, a mokka je (sad sam na netu procitao) ipak subkompaktni SUV
r_faruk
Posts: 4686
Joined: 20/01/2003 00:00

#248 Re: Najbolji kompakt SUV

Post by r_faruk »

NediM17 wrote:
Sodom1 wrote:Pa koji onda izabrati motor za SX4 , sta bi bilo najpovoljnije i najisplativije,uzimajuci u obzir kvarljivost,pouzdanost itd
Godisnje bi se prelazilo jedva 7-8 k km,pola od toga makadam
Nema tu nikakvog izbora.

Na nasem trzistu ga samo mozes dobiti sa 1.6 VVT 120ks motorom (na pojedinim je dostupan i sa Fiatovim 1.9 JTD, a ima i neki 2.0dizel).

Evo ja sam danas svog preuzeo, auto je, odlican, ima nekakve opreme i stvarcica bruku, ako mi vjerujes da nisam jos sve ni isprobao.

Sto se tice motora, cini mi se dosta elastican, valjda zbog VVT tehonologije ventila, nece se nista spektakularno desiti kad dodas gas sa 2.000rpm, ali bez problema se vozi na niskim obrtajima u visokim stepenima prenosa, kao dizel. Motor je pouzdan i odlican, ima lancinu, medjutim, nije bas pogodan za konverziju na plin. Takodjer svakih 30kKM stelovanje ventila i to je to, sto se tice potrosnje meni trenutno po boardu za prvih 100km stoji 7.8l/100km. Prvih 1.000km cu ga voziti do 3.000rpm, tako da jos nikada nije usao u okretaje gdje benzinac posteno ide, medjutim, moj licni utisak je da ce ici odlicno.
Gdje nadje ovog SX4, ja ga trazim vec neko vrijeme. U Sarajevu ga vise nema, u Mostaru ostao jedan ali rezervisan, u banjaluci ga takodjer nema. Gdje si ga ti uzeo ?
NediM17
Posts: 21684
Joined: 05/11/2009 11:49

#249 Re: Najbolji kompakt SUV

Post by NediM17 »

r_faruk wrote:
NediM17 wrote:
Sodom1 wrote:Pa koji onda izabrati motor za SX4 , sta bi bilo najpovoljnije i najisplativije,uzimajuci u obzir kvarljivost,pouzdanost itd
Godisnje bi se prelazilo jedva 7-8 k km,pola od toga makadam
Nema tu nikakvog izbora.

Na nasem trzistu ga samo mozes dobiti sa 1.6 VVT 120ks motorom (na pojedinim je dostupan i sa Fiatovim 1.9 JTD, a ima i neki 2.0dizel).

Evo ja sam danas svog preuzeo, auto je, odlican, ima nekakve opreme i stvarcica bruku, ako mi vjerujes da nisam jos sve ni isprobao.

Sto se tice motora, cini mi se dosta elastican, valjda zbog VVT tehonologije ventila, nece se nista spektakularno desiti kad dodas gas sa 2.000rpm, ali bez problema se vozi na niskim obrtajima u visokim stepenima prenosa, kao dizel. Motor je pouzdan i odlican, ima lancinu, medjutim, nije bas pogodan za konverziju na plin. Takodjer svakih 30kKM stelovanje ventila i to je to, sto se tice potrosnje meni trenutno po boardu za prvih 100km stoji 7.8l/100km. Prvih 1.000km cu ga voziti do 3.000rpm, tako da jos nikada nije usao u okretaje gdje benzinac posteno ide, medjutim, moj licni utisak je da ce ici odlicno.
Gdje nadje ovog SX4, ja ga trazim vec neko vrijeme. U Sarajevu ga vise nema, u Mostaru ostao jedan ali rezervisan, u banjaluci ga takodjer nema. Gdje si ga ti uzeo ?
To je sto je, zadnja tura koja je uvezena u BiH. Na nekim trzistima se jos mogu kupiti, ali to je mislim do isteka zaliha, jer se vise ne proizvodi. A ti ako si musterija, prodacu ti ja svog. :mrgreen:
User avatar
Bakir1
Posts: 13669
Joined: 18/06/2008 16:45
Location: mislim da o tome imam misljenje.
Contact:

#250 Re: Najbolji kompakt SUV

Post by Bakir1 »

iskopati ce njih jos M..... budite bez brige :D
Post Reply