jefferson wrote:
Razlog zbog kojeg sam se uhvatio petrola je sto ti fakat ne kontas da postoji razlika izmedju 5W30 koje ispunjava ACEA A1 specifikaciju i ulja 5W30 koje ispunjava ACEA A3 ili C3 specifikaciju. Ta dva ulja su totalno drugacije VISKOZNOSTI, i evropska auta u 95% slucajeva traze ACEA A3, B3, B4, C2, C3 ili C4 specifikaciju a to su ulja skoro "teska" kao i 5W40.
opet fulaš, ja o tim ACEA spec. nisam ni riječ rekao, ni spomenuo, nego o specifikacijama proizvođača, čak konkretnu i naveo vw 502/505
a za taj Petrol kojeg si uhvatio ko mutav sam naveo poentu, evo opet ću: da ulja sa manjom viskoznošću na 100 stepeni ( a tu je 9,95) omogućavaju nižu potrošnju i tu su ljudi konkretno naveli da je to 6% !!!
i da je to još jedan od razloga upotrebe ulja koja imaju takvu, manju viskoznost, a to su 5w30 koja u svim slučajevima imaju manju viskoznost na 100 stepeni od 5w40 ulja
jefferson wrote:
VW 504.00 je SAMO 5W30 ulje a ne 5W40, 10W40. itd.
Ti gledas cijenu i marketing. VW 502.00 10W40 uja su konkretno VW ksotala milione dolara zbog toga sto nisu odgovarala 1.8T motorima, pa ih ljudi tuzili.
opet mi ubacuješ, izgleda namjerno, ono što ja ne napišem, spec. 504 nisam ni spomenuo
nego jasno naveo samo 502/505 upravo zbog onog što sam napisao.... da zadovoljavaju ulja iz različitih gradacija, i s poentom na tim slučajevima, gdje PONAVLJAM, onaj ko ne zna šta bi tada izabrao, nek se drži onog pravila: ako ne znaš šta je bolje, znaš valjda šta je skuplje, jer u 99% slučajeva skuplja stvar je OPRAVDANA, pa i u ovom primjeru, gdje je ama kod svih brandova, od Catrola do INA-i i Optime 5w30 SKUPLJE od 5w40