Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
help_desk wrote:Da li neko zna kakva su G-Energy ulja? Gazprom je svjetska firma, pa ne vjerujem da su im ulja loša...
Auto je Golf V 2.0 TDI sa cca 330000 predjenih kilometara, 2004. godina.
Prosjek, ako i to.
To sto su oni svjetska firma nista ne znaci. Gazprom nije svjetska firma kao SHell ili Mobil1. o je ruska privatizacija a tehnologija je u najboljem slucaj prosjecna.
Hvala...U Auto Lineu kazu da je su ulja vrhunskog kvaliteta i da dolaze iz Gazprom fabrike iz Italije. Tu fabriku je Gazprom navodno kupio od Chevrona i modernizirao po najvisim standardima.
Kako god, drzati cu se Valvoline ulja kao i u zadnje dvije godine.
help_desk wrote:Hvala...U Auto Lineu kazu da je su ulja vrhunskog kvaliteta i da dolaze iz Gazprom fabrike iz Italije. Tu fabriku je Gazprom navodno kupio od Chevrona i modernizirao po najvisim standardima.
Kako god, drzati cu se Valvoline ulja kao i u zadnje dvije godine.
Ma nista to ne znaci. Rusi kupili know-how rafineriju. To veze nema sa baznim sastavom ulja i aditivima.
Drzi se Valvolinea.
jefferson wrote:
Ma nista to ne znaci. Rusi kupili know-how rafineriju. To veze nema sa baznim sastavom ulja i aditivima.
Drzi se Valvolinea.
Jeffersone , da te pitam , mozda glupo pitanje al eto
sta je bolje za ulje i motor, da radi u leru ili da se ugasi-upali vise puta
Ako ato treba mirovati duze od minute, ugasi. Ako je hladan motor mozda da ga ostavis. Stvar je sto kada je vruc motor, ulje je na radnoj temepraturi i nece biti poviseno habanje Za motor su najstetniji hladni startovi.
Ako je rezim pali-gasi, najbolje se drzati 5W30 ulja i zaobici 0/5W40
amar1994 wrote:
Jeffersone , da te pitam , mozda glupo pitanje al eto
sta je bolje za ulje i motor, da radi u leru ili da se ugasi-upali vise puta
Ako ato treba mirovati duze od minute, ugasi. Ako je hladan motor mozda da ga ostavis. Stvar je sto kada je vruc motor, ulje je na radnoj temepraturi i nece biti poviseno habanje Za motor su najstetniji hladni startovi.
Ako je rezim pali-gasi, najbolje se drzati 5W30 ulja i zaobici 0/5W40
jefferson wrote:
Ma nista to ne znaci. Rusi kupili know-how rafineriju. To veze nema sa baznim sastavom ulja i aditivima.
Drzi se Valvolinea.
Jeffersone , da te pitam , mozda glupo pitanje al eto
sta je bolje za ulje i motor, da radi u leru ili da se ugasi-upali vise puta
Ako ato treba mirovati duze od minute, ugasi. Ako je hladan motor mozda da ga ostavis. Stvar je sto kada je vruc motor, ulje je na radnoj temepraturi i nece biti poviseno habanje Za motor su najstetniji hladni startovi.
Ako je rezim pali-gasi, najbolje se drzati 5W30 ulja i zaobici 0/5W40
Vjerovatno je mislio na vozila sa start-stop sistemima.
Vjerovatno je mislio na vozila sa start-stop sistemima.
Mozda, ja sam skontao da pita ono kada se po gradu vrtis. Start/stop? To govno bi ja izbrisao iz softvera a ne iskljucio.
Zasto?
1. Iritantno.
2. Opterecuje elektricni sistem, drasticno smanjuje zivotni vijek akumulatora, bio on AGM ili ne.
3. Idu posebni alnaseri i poseban starter, sretno kada budes mjenjao.
4. I pored toga sto je ulje ugrijano, konstanto gasenje motora i startanje ce uzrokovati kroz odredjeni period vece habanje. Zato proizvodjaci idu sa 0W20 i cak 0W16 uljima, da se ubrza protok, smanji trenje. Medjutim uzmi u obzir da se sve to radi radi emisije stetnih plinova a ne da se zivot turbine produziili nekih drugih djelova.
Taj start/stop je toliko popualran da je BMW radio update softvera da se moze iskljuciti u potpunosti a ne da moras svaki put kad upalis auto da ga iskljucis.
Vozio sam razna auta. Kod nekih dok drzis kocnicu auto ne radi i pustanjem kocnice auto ponovo starta. Treba non stop drzati kocnicu pa i cilindri i kompletan sistem trpi. Po meni, ovo je jos losiji sistem u odnosu na Pasata gdje moras dati gas da se auto upali.
Kako to u stvari funkcionise? Nece uvijek auto da se ugasi. Navodno nakon izvjesnog kocenja puni se ''baterija'' koja pokrece motor. Je li to tako?
Nisam nesto puno istrazivao kako to sve funkcionise.
Ma ECU prati koliko je baterija puna, temperaturu vani, tj. da li je potrebno grijanje unutra onda sistem se gasi itd.
Sistem striktno napravljen da pomogne proizvodjacima da dostignu tkz. flotnu prosjecnu potrosnju kao i CO2 i NoX plinove.
Sve bi to oni mogli postici sa ugradnjom vise aluminija a manje celika, ali ovako je lakse i jeftinije.
Vozio sam razna auta. Kod nekih dok drzis kocnicu auto ne radi i pustanjem kocnice auto ponovo starta. Treba non stop drzati kocnicu pa i cilindri i kompletan sistem trpi. Po meni, ovo je jos losiji sistem u odnosu na Pasata gdje moras dati gas da se auto upali.
Kako to u stvari funkcionise? Nece uvijek auto da se ugasi. Navodno nakon izvjesnog kocenja puni se ''baterija'' koja pokrece motor. Je li to tako?
Nisam nesto puno istrazivao kako to sve funkcionise.
Ma ECU prati koliko je baterija puna, temperaturu vani, tj. da li je potrebno grijanje unutra onda sistem se gasi itd.
Sistem striktno napravljen da pomogne proizvodjacima da dostignu tkz. flotnu prosjecnu potrosnju kao i CO2 i NoX plinove.
Sve bi to oni mogli postici sa ugradnjom vise aluminija a manje celika, ali ovako je lakse i jeftinije.
SLjedece iz njihove kuhinje: 0W16 ulja. Honda se vec prebacila, PSA takodje. VW sa salta na VW 508.00/509.00 i 0W20 ulja. BMW se presaltao na 0W20 u SAD, a u EU se jos drzi LL-01.
Znaci nije 0W15 ulja nego 16. To znaci da su minimum trenutno dosegli sa W16 i da se nije moglo ici nize.
Vozio sam razna auta. Kod nekih dok drzis kocnicu auto ne radi i pustanjem kocnice auto ponovo starta. Treba non stop drzati kocnicu pa i cilindri i kompletan sistem trpi. Po meni, ovo je jos losiji sistem u odnosu na Pasata gdje moras dati gas da se auto upali.
Kako to u stvari funkcionise? Nece uvijek auto da se ugasi. Navodno nakon izvjesnog kocenja puni se ''baterija'' koja pokrece motor. Je li to tako?
Nisam nesto puno istrazivao kako to sve funkcionise.
Imam isti auto kao ti i prve dvije stvari koje uvijek uradim nakon pokretanja motora su pritiskanje dugmeta za Start/Stop (da isključim sistem) i dugmeta za način funkcionisanja automatike mjenjača (jedanput, da prebacim u "S").
Vozio sam razna auta. Kod nekih dok drzis kocnicu auto ne radi i pustanjem kocnice auto ponovo starta. Treba non stop drzati kocnicu pa i cilindri i kompletan sistem trpi. Po meni, ovo je jos losiji sistem u odnosu na Pasata gdje moras dati gas da se auto upali.
Kako to u stvari funkcionise? Nece uvijek auto da se ugasi. Navodno nakon izvjesnog kocenja puni se ''baterija'' koja pokrece motor. Je li to tako?
Nisam nesto puno istrazivao kako to sve funkcionise.
Imam isti auto kao ti i prve dvije stvari koje uvijek uradim nakon pokretanja motora su pritiskanje dugmeta za Start/Stop (da isključim sistem) i dugmeta za način funkcionisanja automatike mjenjača (jedanput, da prebacim u "S").
Ne znam koje je kod tebe auto, ali u prvim start/stop BMW-ima si morao svaki put kada upalis auto iskljuciti start/stop. Sada mozes skroz da iskljucis i sistem se nece vise aktivirati.
Vozio sam razna auta. Kod nekih dok drzis kocnicu auto ne radi i pustanjem kocnice auto ponovo starta. Treba non stop drzati kocnicu pa i cilindri i kompletan sistem trpi. Po meni, ovo je jos losiji sistem u odnosu na Pasata gdje moras dati gas da se auto upali.
Kako to u stvari funkcionise? Nece uvijek auto da se ugasi. Navodno nakon izvjesnog kocenja puni se ''baterija'' koja pokrece motor. Je li to tako?
Nisam nesto puno istrazivao kako to sve funkcionise.
Imam isti auto kao ti i prve dvije stvari koje uvijek uradim nakon pokretanja motora su pritiskanje dugmeta za Start/Stop (da isključim sistem) i dugmeta za način funkcionisanja automatike mjenjača (jedanput, da prebacim u "S").
Ne znam koje je kod tebe auto, ali u prvim start/stop BMW-ima si morao svaki put kada upalis auto iskljuciti start/stop. Sada mozes skroz da iskljucis i sistem se nece vise aktivirati.
ado-šampion wrote:Taj motor o kojem @Konektovan prica je predvidjen da ide 5W-30 Ineo ulje (tzv. low-saps). Quartz 9000 5W-40 nije za tog motora, iako po knjizici pise da jeste. Nisu azurirali knjizice na vrijeme. Po PSA knjizicama u taj motor moze i 10W-40 polusintetika. Ta lijenost, nemar, da se azuriraju knjizice vjerovatno su u velikoj mjeri doprinijeli da PSA HDI motori budu sinonim za probleme s FAP/DPF filterima, a takodjer problemi s famoznim sitom i EGRom su vezani za to.
Mom burazu su sipali taj Quartz 9000 i rezultat je nov EGR - 500 maraka.
Pitanje je da li je tada Ineo 5W30 bio uopste dostupan?
Kada se knjizica odstampa, ona je odmah zastarila onog trenutka kada izadje iz stamparije.Nije to samo PSA, sve kompanije imaju problema sa knjizicama i nekim stvarima unutra. Problem je kada novi update ne posaljes servisu ili servis ne prati SIB koji je izdala kompanija.
Ali generalno, auto sa DPF-om uvijek treba da ide sa sto manjim procentom sulfatnog pepela i fosfora.
Mozda nije 2006., ali u knjizici auta iz 2008. postoji pa i dalje pise da je 10W-40 polusintetika OK za 1.6 HDI.
Mislim da cak u knjizici koju sam ja gledao ne pise ovo dole ispod da je Ineo 'strongly recommended' za vozila s FAP, tako da je ova na linku vjerovatno novija.
Doslo vrijeme za sipanje, da li da idem na 5w40 quartz 9000, ili na 5w30 ineo ecs??? Auto je izvrtilo vise od 300kk sa uljem 5w40, al' eto, mozda i da pokusam sa ineo uljem. Ima li kakvih benefita, osim sto je skuple???? Nemmam Fap, 66 kw.
Nema fap, a citajuci po ino forumima, verzije koje imaju fap idu obavezno sa 5W30 ineo, a ove bez fap-a, vecinom sa 5w40 quartz 9000. Takodjer, jedan dobar broj vlasnika 1.6 hdi 66 koriste I neko motul 5W40, zaboravio sam tacnu oznaku, koje se pokazalo jako dobro.
Nisat, onda nastavljam sa 5W40. Hvala na savetu Dajre,a I tebi Dzef.