Motorno ulje- kako izabrati - koju marku; vrstu

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

Post Reply
jefferson
Posts: 14969
Joined: 28/08/2007 05:31
Location: U.S.A

#1876 Re: Motorno ulje- kako izabrati - koju marku; vrstu

Post by jefferson »

help_desk wrote:Da li neko zna kakva su G-Energy ulja? Gazprom je svjetska firma, pa ne vjerujem da su im ulja loša...
Auto je Golf V 2.0 TDI sa cca 330000 predjenih kilometara, 2004. godina.
Prosjek, ako i to.
To sto su oni svjetska firma nista ne znaci. Gazprom nije svjetska firma kao SHell ili Mobil1. o je ruska privatizacija a tehnologija je u najboljem slucaj prosjecna.
User avatar
help_desk
Posts: 276
Joined: 11/12/2010 12:08

#1877 Re: Motorno ulje- kako izabrati - koju marku; vrstu

Post by help_desk »

Hvala...U Auto Lineu kazu da je su ulja vrhunskog kvaliteta i da dolaze iz Gazprom fabrike iz Italije. Tu fabriku je Gazprom navodno kupio od Chevrona i modernizirao po najvisim standardima.
Kako god, drzati cu se Valvoline ulja kao i u zadnje dvije godine.
User avatar
konektovan
Posts: 40531
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#1878 Re: Motorno ulje- kako izabrati - koju marku; vrstu

Post by konektovan »

Ko je ovlasteni uvoznik, zastupnik, distributer, sts vec, za total ulja kod nas?????
User avatar
ElRe
Posts: 10799
Joined: 12/12/2011 11:28

#1879 Re: Motorno ulje- kako izabrati - koju marku; vrstu

Post by ElRe »

Ja bih ga kupio od Peugeot/Citroen zastupnika (Blok, ABC 1968...) Inace, Lifeoil iz Tesnja.
jefferson
Posts: 14969
Joined: 28/08/2007 05:31
Location: U.S.A

#1880 Re: Motorno ulje- kako izabrati - koju marku; vrstu

Post by jefferson »

help_desk wrote:Hvala...U Auto Lineu kazu da je su ulja vrhunskog kvaliteta i da dolaze iz Gazprom fabrike iz Italije. Tu fabriku je Gazprom navodno kupio od Chevrona i modernizirao po najvisim standardima.
Kako god, drzati cu se Valvoline ulja kao i u zadnje dvije godine.
Ma nista to ne znaci. Rusi kupili know-how rafineriju. To veze nema sa baznim sastavom ulja i aditivima.
Drzi se Valvolinea.
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#1881 Re: Motorno ulje- kako izabrati - koju marku; vrstu

Post by amar1994 »

jefferson wrote: Ma nista to ne znaci. Rusi kupili know-how rafineriju. To veze nema sa baznim sastavom ulja i aditivima.
Drzi se Valvolinea.
Jeffersone , da te pitam , mozda glupo pitanje al eto
sta je bolje za ulje i motor, da radi u leru ili da se ugasi-upali vise puta :D
jefferson
Posts: 14969
Joined: 28/08/2007 05:31
Location: U.S.A

#1882 Re: Motorno ulje- kako izabrati - koju marku; vrstu

Post by jefferson »

amar1994 wrote:
jefferson wrote: Ma nista to ne znaci. Rusi kupili know-how rafineriju. To veze nema sa baznim sastavom ulja i aditivima.
Drzi se Valvolinea.
Jeffersone , da te pitam , mozda glupo pitanje al eto
sta je bolje za ulje i motor, da radi u leru ili da se ugasi-upali vise puta :D
Ako ato treba mirovati duze od minute, ugasi. Ako je hladan motor mozda da ga ostavis. Stvar je sto kada je vruc motor, ulje je na radnoj temepraturi i nece biti poviseno habanje Za motor su najstetniji hladni startovi.
Ako je rezim pali-gasi, najbolje se drzati 5W30 ulja i zaobici 0/5W40
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#1883 Re: Motorno ulje- kako izabrati - koju marku; vrstu

Post by amar1994 »

jefferson wrote:
amar1994 wrote: Jeffersone , da te pitam , mozda glupo pitanje al eto
sta je bolje za ulje i motor, da radi u leru ili da se ugasi-upali vise puta :D
Ako ato treba mirovati duze od minute, ugasi. Ako je hladan motor mozda da ga ostavis. Stvar je sto kada je vruc motor, ulje je na radnoj temepraturi i nece biti poviseno habanje Za motor su najstetniji hladni startovi.
Ako je rezim pali-gasi, najbolje se drzati 5W30 ulja i zaobici 0/5W40
eh hvala :thumbup:

drzim se fabrike i 5w30 :) :thumbup:
preludezalude
Posts: 5617
Joined: 07/03/2012 00:09

#1884 Re: Motorno ulje- kako izabrati - koju marku; vrstu

Post by preludezalude »

jefferson wrote:
amar1994 wrote:
jefferson wrote: Ma nista to ne znaci. Rusi kupili know-how rafineriju. To veze nema sa baznim sastavom ulja i aditivima.
Drzi se Valvolinea.
Jeffersone , da te pitam , mozda glupo pitanje al eto
sta je bolje za ulje i motor, da radi u leru ili da se ugasi-upali vise puta :D
Ako ato treba mirovati duze od minute, ugasi. Ako je hladan motor mozda da ga ostavis. Stvar je sto kada je vruc motor, ulje je na radnoj temepraturi i nece biti poviseno habanje Za motor su najstetniji hladni startovi.
Ako je rezim pali-gasi, najbolje se drzati 5W30 ulja i zaobici 0/5W40
Vjerovatno je mislio na vozila sa start-stop sistemima.
jefferson
Posts: 14969
Joined: 28/08/2007 05:31
Location: U.S.A

#1885 Re: Motorno ulje- kako izabrati - koju marku; vrstu

Post by jefferson »

Vjerovatno je mislio na vozila sa start-stop sistemima.
Mozda, ja sam skontao da pita ono kada se po gradu vrtis.
Start/stop? To govno bi ja izbrisao iz softvera a ne iskljucio.
User avatar
Danguba
Posts: 12106
Joined: 01/12/2003 00:00
Location: Tu negdje

#1886 Re: Motorno ulje- kako izabrati - koju marku; vrstu

Post by Danguba »

jefferson wrote:
Vjerovatno je mislio na vozila sa start-stop sistemima.
Mozda, ja sam skontao da pita ono kada se po gradu vrtis.
Start/stop? To govno bi ja izbrisao iz softvera a ne iskljucio.
Zasto?
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#1887 Re: Motorno ulje- kako izabrati - koju marku; vrstu

Post by amar1994 »

jefferson wrote:
Vjerovatno je mislio na vozila sa start-stop sistemima.
Mozda, ja sam skontao da pita ono kada se po gradu vrtis.
Start/stop? To govno bi ja izbrisao iz softvera a ne iskljucio.
da, upravo to :thumbup:
meni je drago sto nema start-stop 8-)
jefferson
Posts: 14969
Joined: 28/08/2007 05:31
Location: U.S.A

#1888 Re: Motorno ulje- kako izabrati - koju marku; vrstu

Post by jefferson »

Danguba wrote:
jefferson wrote:
Vjerovatno je mislio na vozila sa start-stop sistemima.
Mozda, ja sam skontao da pita ono kada se po gradu vrtis.
Start/stop? To govno bi ja izbrisao iz softvera a ne iskljucio.
Zasto?
1. Iritantno.
2. Opterecuje elektricni sistem, drasticno smanjuje zivotni vijek akumulatora, bio on AGM ili ne.
3. Idu posebni alnaseri i poseban starter, sretno kada budes mjenjao.
4. I pored toga sto je ulje ugrijano, konstanto gasenje motora i startanje ce uzrokovati kroz odredjeni period vece habanje. Zato proizvodjaci idu sa 0W20 i cak 0W16 uljima, da se ubrza protok, smanji trenje. Medjutim uzmi u obzir da se sve to radi radi emisije stetnih plinova a ne da se zivot turbine produziili nekih drugih djelova.

Taj start/stop je toliko popualran da je BMW radio update softvera da se moze iskljuciti u potpunosti a ne da moras svaki put kad upalis auto da ga iskljucis.
User avatar
Danguba
Posts: 12106
Joined: 01/12/2003 00:00
Location: Tu negdje

#1889 Re: Motorno ulje- kako izabrati - koju marku; vrstu

Post by Danguba »

.
Last edited by Danguba on 26/11/2016 01:22, edited 1 time in total.
jefferson
Posts: 14969
Joined: 28/08/2007 05:31
Location: U.S.A

#1890 Re: Motorno ulje- kako izabrati - koju marku; vrstu

Post by jefferson »

Danguba wrote:A da ja prebacim na ''S''?

Vozio sam razna auta. Kod nekih dok drzis kocnicu auto ne radi i pustanjem kocnice auto ponovo starta. Treba non stop drzati kocnicu pa i cilindri i kompletan sistem trpi. Po meni, ovo je jos losiji sistem u odnosu na Pasata gdje moras dati gas da se auto upali.

Kako to u stvari funkcionise? Nece uvijek auto da se ugasi. Navodno nakon izvjesnog kocenja puni se ''baterija'' koja pokrece motor. Je li to tako?

Nisam nesto puno istrazivao kako to sve funkcionise.
Ma ECU prati koliko je baterija puna, temperaturu vani, tj. da li je potrebno grijanje unutra onda sistem se gasi itd.
Sistem striktno napravljen da pomogne proizvodjacima da dostignu tkz. flotnu prosjecnu potrosnju kao i CO2 i NoX plinove.
Sve bi to oni mogli postici sa ugradnjom vise aluminija a manje celika, ali ovako je lakse i jeftinije.
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#1891 Re: RE: Re: Motorno ulje- kako izabrati - koju marku; vrstu

Post by amar1994 »

jefferson wrote:
Danguba wrote:A da ja prebacim na ''S''?

Vozio sam razna auta. Kod nekih dok drzis kocnicu auto ne radi i pustanjem kocnice auto ponovo starta. Treba non stop drzati kocnicu pa i cilindri i kompletan sistem trpi. Po meni, ovo je jos losiji sistem u odnosu na Pasata gdje moras dati gas da se auto upali.

Kako to u stvari funkcionise? Nece uvijek auto da se ugasi. Navodno nakon izvjesnog kocenja puni se ''baterija'' koja pokrece motor. Je li to tako?

Nisam nesto puno istrazivao kako to sve funkcionise.
Ma ECU prati koliko je baterija puna, temperaturu vani, tj. da li je potrebno grijanje unutra onda sistem se gasi itd.
Sistem striktno napravljen da pomogne proizvodjacima da dostignu tkz. flotnu prosjecnu potrosnju kao i CO2 i NoX plinove.
Sve bi to oni mogli postici sa ugradnjom vise aluminija a manje celika, ali ovako je lakse i jeftinije.
[emoji106] [emoji106]
jefferson
Posts: 14969
Joined: 28/08/2007 05:31
Location: U.S.A

#1892 Re: Motorno ulje- kako izabrati - koju marku; vrstu

Post by jefferson »

SLjedece iz njihove kuhinje: 0W16 ulja. Honda se vec prebacila, PSA takodje. VW sa salta na VW 508.00/509.00 i 0W20 ulja. BMW se presaltao na 0W20 u SAD, a u EU se jos drzi LL-01.
Znaci nije 0W15 ulja nego 16. To znaci da su minimum trenutno dosegli sa W16 i da se nije moglo ici nize.
Seawolf
Posts: 7687
Joined: 14/06/2012 22:59

#1893 Re: Motorno ulje- kako izabrati - koju marku; vrstu

Post by Seawolf »

Danguba wrote:A da ja prebacim na ''S''?

Vozio sam razna auta. Kod nekih dok drzis kocnicu auto ne radi i pustanjem kocnice auto ponovo starta. Treba non stop drzati kocnicu pa i cilindri i kompletan sistem trpi. Po meni, ovo je jos losiji sistem u odnosu na Pasata gdje moras dati gas da se auto upali.

Kako to u stvari funkcionise? Nece uvijek auto da se ugasi. Navodno nakon izvjesnog kocenja puni se ''baterija'' koja pokrece motor. Je li to tako?

Nisam nesto puno istrazivao kako to sve funkcionise.
Imam isti auto kao ti i prve dvije stvari koje uvijek uradim nakon pokretanja motora su pritiskanje dugmeta za Start/Stop (da isključim sistem) i dugmeta za način funkcionisanja automatike mjenjača (jedanput, da prebacim u "S").
jefferson
Posts: 14969
Joined: 28/08/2007 05:31
Location: U.S.A

#1894 Re: Motorno ulje- kako izabrati - koju marku; vrstu

Post by jefferson »

Seawolf wrote:
Danguba wrote:A da ja prebacim na ''S''?

Vozio sam razna auta. Kod nekih dok drzis kocnicu auto ne radi i pustanjem kocnice auto ponovo starta. Treba non stop drzati kocnicu pa i cilindri i kompletan sistem trpi. Po meni, ovo je jos losiji sistem u odnosu na Pasata gdje moras dati gas da se auto upali.

Kako to u stvari funkcionise? Nece uvijek auto da se ugasi. Navodno nakon izvjesnog kocenja puni se ''baterija'' koja pokrece motor. Je li to tako?

Nisam nesto puno istrazivao kako to sve funkcionise.
Imam isti auto kao ti i prve dvije stvari koje uvijek uradim nakon pokretanja motora su pritiskanje dugmeta za Start/Stop (da isključim sistem) i dugmeta za način funkcionisanja automatike mjenjača (jedanput, da prebacim u "S").
Ne znam koje je kod tebe auto, ali u prvim start/stop BMW-ima si morao svaki put kada upalis auto iskljuciti start/stop. Sada mozes skroz da iskljucis i sistem se nece vise aktivirati.
User avatar
Danguba
Posts: 12106
Joined: 01/12/2003 00:00
Location: Tu negdje

#1895 Re: Motorno ulje- kako izabrati - koju marku; vrstu

Post by Danguba »

jefferson wrote:
Seawolf wrote:
Danguba wrote:A da ja prebacim na ''S''?

Vozio sam razna auta. Kod nekih dok drzis kocnicu auto ne radi i pustanjem kocnice auto ponovo starta. Treba non stop drzati kocnicu pa i cilindri i kompletan sistem trpi. Po meni, ovo je jos losiji sistem u odnosu na Pasata gdje moras dati gas da se auto upali.

Kako to u stvari funkcionise? Nece uvijek auto da se ugasi. Navodno nakon izvjesnog kocenja puni se ''baterija'' koja pokrece motor. Je li to tako?

Nisam nesto puno istrazivao kako to sve funkcionise.
Imam isti auto kao ti i prve dvije stvari koje uvijek uradim nakon pokretanja motora su pritiskanje dugmeta za Start/Stop (da isključim sistem) i dugmeta za način funkcionisanja automatike mjenjača (jedanput, da prebacim u "S").
Ne znam koje je kod tebe auto, ali u prvim start/stop BMW-ima si morao svaki put kada upalis auto iskljuciti start/stop. Sada mozes skroz da iskljucis i sistem se nece vise aktivirati.
.
:D
vozackii
Posts: 451
Joined: 01/08/2014 20:37

#1896 Re: Motorno ulje- kako izabrati - koju marku; vrstu

Post by vozackii »

Je li neko nedavno kupovao Castrol edge/longlife 5w30 u Magna oilu (oni su ovlasteni distr. valjda) i kolika je cijena onog pakovanja od 4 Litra :?:
User avatar
konektovan
Posts: 40531
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#1897 Re: Motorno ulje- kako izabrati - koju marku; vrstu

Post by konektovan »

ado-šampion wrote:
jefferson wrote:
ado-šampion wrote:Taj motor o kojem @Konektovan prica je predvidjen da ide 5W-30 Ineo ulje (tzv. low-saps). Quartz 9000 5W-40 nije za tog motora, iako po knjizici pise da jeste. Nisu azurirali knjizice na vrijeme. Po PSA knjizicama u taj motor moze i 10W-40 polusintetika. Ta lijenost, nemar, da se azuriraju knjizice vjerovatno su u velikoj mjeri doprinijeli da PSA HDI motori budu sinonim za probleme s FAP/DPF filterima, a takodjer problemi s famoznim sitom i EGRom su vezani za to.

Neke stvari o tome imaju ovdje: http://c4owners.org/plugins/forum/forum ... hp?97263.0

Mom burazu su sipali taj Quartz 9000 i rezultat je nov EGR - 500 maraka.
Pitanje je da li je tada Ineo 5W30 bio uopste dostupan?
Kada se knjizica odstampa, ona je odmah zastarila onog trenutka kada izadje iz stamparije.Nije to samo PSA, sve kompanije imaju problema sa knjizicama i nekim stvarima unutra. Problem je kada novi update ne posaljes servisu ili servis ne prati SIB koji je izdala kompanija.
Ali generalno, auto sa DPF-om uvijek treba da ide sa sto manjim procentom sulfatnog pepela i fosfora.
Mozda nije 2006., ali u knjizici auta iz 2008. postoji pa i dalje pise da je 10W-40 polusintetika OK za 1.6 HDI.

Evo slika na linku:

http://c4owners.org/images/c4/service/C ... 0Grade.jpg

Mislim da cak u knjizici koju sam ja gledao ne pise ovo dole ispod da je Ineo 'strongly recommended' za vozila s FAP, tako da je ova na linku vjerovatno novija.


Doslo vrijeme za sipanje, da li da idem na 5w40 quartz 9000, ili na 5w30 ineo ecs??? Auto je izvrtilo vise od 300kk sa uljem 5w40, al' eto, mozda i da pokusam sa ineo uljem. Ima li kakvih benefita, osim sto je skuple???? :D Nemmam Fap, 66 kw.
jefferson
Posts: 14969
Joined: 28/08/2007 05:31
Location: U.S.A

#1898 Re: Motorno ulje- kako izabrati - koju marku; vrstu

Post by jefferson »

Drzi se 5W40. Ako je do sada sve bez problema, nema razloga za mjenjanjem. Neces puno dobiti osim sto zimi 5W30 malo brze dostigne radnu temperaturu.
direstraits0078
Posts: 5231
Joined: 22/12/2011 14:41

#1899 Re: Motorno ulje- kako izabrati - koju marku; vrstu

Post by direstraits0078 »

Nema potrebe ako nema fap.
User avatar
konektovan
Posts: 40531
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#1900 Re: Motorno ulje- kako izabrati - koju marku; vrstu

Post by konektovan »

direstraits0078 wrote:Nema potrebe ako nema fap.
Nema fap, a citajuci po ino forumima, verzije koje imaju fap idu obavezno sa 5W30 ineo, a ove bez fap-a, vecinom sa 5w40 quartz 9000. Takodjer, jedan dobar broj vlasnika 1.6 hdi 66 koriste I neko motul 5W40, zaboravio sam tacnu oznaku, koje se pokazalo jako dobro.

Nisat, onda nastavljam sa 5W40. Hvala na savetu Dajre,a I tebi Dzef. :wink: :thumbup:
Post Reply