Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
amar1994 wrote:Njima je mid saps 5w30 ACEA C2 , ash/pepeo <0.8
Ja sam nasuo C1 <0.5 zbog dpfa, za nijansu je slabija zastita motora i turba, a siguran sam sto se tice egr i dpf valjda [emoji12] [emoji38]
Nije to mala nijansa da se razumijemo. Razlika u HTHS-u izmedju C1 i C3 ulja je kao razmika izmedju 5W30 ulja i nekih 5W50 ulja.
Motor koji trazi C3 sipaj C3. AKo je motoru propisano C1 ulje, onda su komponente motora ukljucujuci turbinu dizajnirane prema cinjenici da ce takvo ulje biti koristeno.
ja sam poredio C2 i C1 , c3 je za sebe
HTHS C1 i C2 kod svakog proizvodjaca pise >=2,9 mPA
C3 je 3,5<= mPA
valjda ne grijesim
na internetu pise da C1 i C2 zadovoljavaju A5/B5 standarde te neke zastite sta li ,
Nije ni cudo sto se ljudi zbune i pogrijese
Last edited by amar1994 on 25/10/2016 21:51, edited 3 times in total.
rovac13 wrote:Ako je u autu doslo ulje shell 10w40........postoji li bilo kakav razlog da se ne prelazi na total 5w40 quartz 9000.......jer ovaj total je po preporuci proizvodjaca za hdi 2.0 66kw motor.....pod uslovom da je sve ispravno sto se tice dihtunga i slicno.
5W40 je sinteticko ulje i obezbjedit ce boljuz astitu motora od 10W40 ulja.
Dihtunzi nemaju veze s tim jer 10W40 i 5W40 imaju vrlo slicnu kinematicku vrijednost na radnoj temperaturi.
U medjuvremenu sam odradio veliki servis i nasuo 5w40 i auto za sad pjeva.
Cak je board kompjuter poceo pokazivat malo manju potrosnju..........iako ne znam jel samo ispravlja ono sto je fulao do juce............ili je jos dodatno smanjio.Inace je pokazivao vise za litar ili malo jace nego sto stvarno sipam,iako je auto kod nas tek 15-ak dana.
amar1994 wrote:Njima je mid saps 5w30 ACEA C2 , ash/pepeo <0.8
Ja sam nasuo C1 <0.5 zbog dpfa, za nijansu je slabija zastita motora i turba, a siguran sam sto se tice egr i dpf valjda [emoji12] [emoji38]
Nije to mala nijansa da se razumijemo. Razlika u HTHS-u izmedju C1 i C3 ulja je kao razmika izmedju 5W30 ulja i nekih 5W50 ulja.
Motor koji trazi C3 sipaj C3. AKo je motoru propisano C1 ulje, onda su komponente motora ukljucujuci turbinu dizajnirane prema cinjenici da ce takvo ulje biti koristeno.
ja sam poredio C2 i C1 , c3 je za sebe
HTHS C1 i C2 kod svakog proizvodjaca pise >=2,9 mPA
C3 je 3,5<= mPA
valjda ne grijesim
na internetu pise da C1 i C2 zadovoljavaju A5/B5 standarde te neke zastite sta li ,
Nije ni cudo sto se ljudi zbune i pogrijese
C3 je 3.5 mPA minimalno.
Nema C3 ulja sa HTHS ispod 3.5cp.
rovac13 wrote:Ako je u autu doslo ulje shell 10w40........postoji li bilo kakav razlog da se ne prelazi na total 5w40 quartz 9000.......jer ovaj total je po preporuci proizvodjaca za hdi 2.0 66kw motor.....pod uslovom da je sve ispravno sto se tice dihtunga i slicno.
5W40 je sinteticko ulje i obezbjedit ce boljuz astitu motora od 10W40 ulja.
Dihtunzi nemaju veze s tim jer 10W40 i 5W40 imaju vrlo slicnu kinematicku vrijednost na radnoj temperaturi.
U medjuvremenu sam odradio veliki servis i nasuo 5w40 i auto za sad pjeva.
Cak je board kompjuter poceo pokazivat malo manju potrosnju..........iako ne znam jel samo ispravlja ono sto je fulao do juce............ili je jos dodatno smanjio.Inace je pokazivao vise za litar ili malo jace nego sto stvarno sipam,iako je auto kod nas tek 15-ak dana.
Trosit ce manje jer 5W40 ulje brze dostigne radnu temperaturu i puna sintetika je. Da li ces to primjetiti je sad vec za raspravu.
ado-šampion wrote:Taj motor o kojem @Konektovan prica je predvidjen da ide 5W-30 Ineo ulje (tzv. low-saps). Quartz 9000 5W-40 nije za tog motora, iako po knjizici pise da jeste. Nisu azurirali knjizice na vrijeme. Po PSA knjizicama u taj motor moze i 10W-40 polusintetika. Ta lijenost, nemar, da se azuriraju knjizice vjerovatno su u velikoj mjeri doprinijeli da PSA HDI motori budu sinonim za probleme s FAP/DPF filterima, a takodjer problemi s famoznim sitom i EGRom su vezani za to.
Mom burazu su sipali taj Quartz 9000 i rezultat je nov EGR - 500 maraka.
Pitanje je da li je tada Ineo 5W30 bio uopste dostupan?
Kada se knjizica odstampa, ona je odmah zastarila onog trenutka kada izadje iz stamparije.Nije to samo PSA, sve kompanije imaju problema sa knjizicama i nekim stvarima unutra. Problem je kada novi update ne posaljes servisu ili servis ne prati SIB koji je izdala kompanija.
Ali generalno, auto sa DPF-om uvijek treba da ide sa sto manjim procentom sulfatnog pepela i fosfora.
Mozda nije 2006., ali u knjizici auta iz 2008. postoji pa i dalje pise da je 10W-40 polusintetika OK za 1.6 HDI.
Mislim da cak u knjizici koju sam ja gledao ne pise ovo dole ispod da je Ineo 'strongly recommended' za vozila s FAP, tako da je ova na linku vjerovatno novija.
ado-šampion wrote:Taj motor o kojem @Konektovan prica je predvidjen da ide 5W-30 Ineo ulje (tzv. low-saps). Quartz 9000 5W-40 nije za tog motora, iako po knjizici pise da jeste. Nisu azurirali knjizice na vrijeme. Po PSA knjizicama u taj motor moze i 10W-40 polusintetika. Ta lijenost, nemar, da se azuriraju knjizice vjerovatno su u velikoj mjeri doprinijeli da PSA HDI motori budu sinonim za probleme s FAP/DPF filterima, a takodjer problemi s famoznim sitom i EGRom su vezani za to.
Mom burazu su sipali taj Quartz 9000 i rezultat je nov EGR - 500 maraka.
Pitanje je da li je tada Ineo 5W30 bio uopste dostupan?
Kada se knjizica odstampa, ona je odmah zastarila onog trenutka kada izadje iz stamparije.Nije to samo PSA, sve kompanije imaju problema sa knjizicama i nekim stvarima unutra. Problem je kada novi update ne posaljes servisu ili servis ne prati SIB koji je izdala kompanija.
Ali generalno, auto sa DPF-om uvijek treba da ide sa sto manjim procentom sulfatnog pepela i fosfora.
Mozda nije 2006., ali u knjizici auta iz 2008. postoji pa i dalje pise da je 10W-40 polusintetika OK za 1.6 HDI.
Mislim da cak u knjizici koju sam ja gledao ne pise ovo dole ispod da je Ineo 'strongly recommended' za vozila s FAP, tako da je ova na linku vjerovatno novija.
U mojoj knjizici za BMW iz 2013 dizel stoji da je regularno ulje Valvoline 5W30 (ne sintetika) OK za sipati.
Na sljedecoj stranici pise da se sipa LL-04. Pa sad ti izvuci zakljucak sta je pisac htio reci kada neko neuk u vezi tih pitanja uzme knjizicu.
Total inace ima nize cijene ulja svugdje u svijetu u poredjenju sa Catsrolom, Shellom i Mobil1.
Ova cijena je cijena koja bi bila vani. Ovdje u SAD taj Total ide za 33 dolara za ovo veliko pakovanje.
Moze biti da uvoznik ne uzima veliku marzu ili dobiva ulje od Totala po vrlo dobrim cijenama.
Nazovi pa vidi.
Elf 5w40 super iskustvo, 1.9 Tdi Audi 2002., izvini kastrol nisi mi vise potreban
Otisao kod servisera sa ovim elfom kaze lik nece ja to da sipam u Audija,kastrol ide u nji,reko ne moras ima ko hoce,ko fol on zali moj auto.i osta bez 30 km koliko uzima za promjenu ulja i filtera.
tigar777 wrote:Elf 5w40 super iskustvo, 1.9 Tdi Audi 2002., izvini kastrol nisi mi vise potreban
Otisao kod servisera sa ovim elfom kaze lik nece ja to da sipam u Audija,kastrol ide u nji,reko ne moras ima ko hoce,ko fol on zali moj auto.i osta bez 30 km koliko uzima za promjenu ulja i filtera.
30 KM za promjenu ulja i filtera ulja? Solidna satnica, solidna...
tigar777 wrote:Elf 5w40 super iskustvo, 1.9 Tdi Audi 2002., izvini kastrol nisi mi vise potreban
Otisao kod servisera sa ovim elfom kaze lik nece ja to da sipam u Audija,kastrol ide u nji,reko ne moras ima ko hoce,ko fol on zali moj auto.i osta bez 30 km koliko uzima za promjenu ulja i filtera.
30 KM za promjenu ulja i filtera ulja? Solidna satnica, solidna...
tigar777 wrote:Elf 5w40 super iskustvo, 1.9 Tdi Audi 2002., izvini kastrol nisi mi vise potreban
Otisao kod servisera sa ovim elfom kaze lik nece ja to da sipam u Audija,kastrol ide u nji,reko ne moras ima ko hoce,ko fol on zali moj auto.i osta bez 30 km koliko uzima za promjenu ulja i filtera.
30 KM za promjenu ulja i filtera ulja? Solidna satnica, solidna...
Koliko to kosta u dk?
Nesto manje za samu promjenu ulja i filtera, u neovlastenom servisu. Kad se uskladi s prosjecnim ld itd.
Da li neko zna kakva su G-Energy ulja? Gazprom je svjetska firma, pa ne vjerujem da su im ulja loša...
Auto je Golf V 2.0 TDI sa cca 330000 predjenih kilometara, 2004. godina.