Motori preko 150k

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

User avatar
supercali
Posts: 23942
Joined: 06/07/2014 12:30

#26 Re: Motori preko 150k

Post by supercali »

madner wrote:Dobar je Ceed, kada covjek nema bolje opcije. :D
A opel je kao puno bolja opcija daj ba pusti se suplje i glume neke elite
User avatar
madner
Posts: 56763
Joined: 09/08/2004 16:35

#27 Re: Motori preko 150k

Post by madner »

Naljuti se covjek kada neko ne misli da nema dalje.



Ne znas ni sta je bitrata cim ne valja Ceed. :D
User avatar
madner
Posts: 56763
Joined: 09/08/2004 16:35

#28 Re: Motori preko 150k

Post by madner »

supercali wrote:
madner wrote:Dobar je Ceed, kada covjek nema bolje opcije. :D
A opel je kao puno bolja opcija daj ba pusti se suplje i glume neke elite
Valjda Astra.
Jeste.
preludezalude
Posts: 5634
Joined: 07/03/2012 00:09

#29 Re: Motori preko 150k

Post by preludezalude »

madner wrote:Sve sto ustedi neka ostavi sa strane za popravke. :D
Samo mi, molim te, jos reci popravke cega? Da mu znam prenijeti informacije.
User avatar
supercali
Posts: 23942
Joined: 06/07/2014 12:30

#30 Re: Motori preko 150k

Post by supercali »

Aha kako da ne
Svi su oni manje vise tu negdje ceed astra golf 308 megane focus...
User avatar
madner
Posts: 56763
Joined: 09/08/2004 16:35

#31 Re: Motori preko 150k

Post by madner »

Tu su negdje, samo je Astra u BiH puno bolja opcija. Ceed da je dosta jeftiniji, kao sto je u Evropi bi bio dobra opcija.
NediM17
Posts: 21693
Joined: 05/11/2009 11:49

#32 Re: Motori preko 150k

Post by NediM17 »

Opel nije los uopce (i saam sam razmisljao o Astri K), vozio sam Insigniu 2.0T 4x4 M/T limuzinu, e to je zvijer i ladja od auta.

A taj tvoj preteski karavan koji je najruziji u klasi, sa italijansko/njemackim smecem od motora je kita od auta.
User avatar
supercali
Posts: 23942
Joined: 06/07/2014 12:30

#33 Re: Motori preko 150k

Post by supercali »

Zasto je u vauxhall-a ovako u karavana a kod insignie opelove normalna svjetla nazad
Image
User avatar
madner
Posts: 56763
Joined: 09/08/2004 16:35

#34 Re: Motori preko 150k

Post by madner »

Isti su u oba slucaja jer poklopac podigne sve gore.

Ti pojma nemas sta je bitrate Ceedovac :D
User avatar
supercali
Posts: 23942
Joined: 06/07/2014 12:30

#35 Re: Motori preko 150k

Post by supercali »

Ja bih se zakleo da sam negdje vidio aliku inaignije karavan bez ovih svjetala unutra
Al to je moguce onda neki facelift ili cak druga generacija insignije
User avatar
madner
Posts: 56763
Joined: 09/08/2004 16:35

#36 Re: Motori preko 150k

Post by madner »

To bi mogla biti II, ima dio svjetala koji se ne dize.
condy
Posts: 7814
Joined: 22/09/2011 14:34

#37 Re: Motori preko 150k

Post by condy »

Motor preko 150 kkm? Sve zavisi kako je odrzavan i vozen. Ovisi i od proizvodjaca, ako nije stedio na izradi motora i pratecih dijelova, ako nema konstrukcijskih gresaka i sl. Za neke starije motore sam siguran da moze poderati dvije sasije. Oni stari motori kod Mercedesa sa kraja devedesetih ili 1.9 tdi motor kod VW. Ta vozila nabijaju pola miliona km. Jaci i veci motori V6 R6...i sl. isto su perjanice dugoprugasi koje tesko da ces preforsirat osim ako bas divljas. Za moderni noviji motor to nije neka aman zaman kilometraza al auto i motor ne sjebe kilometraza vec krkani koji ih voze kako voze, koji ih ne odrzavaju, kupuju dijelove po otpadima i sta sve sa njim ne rade. Jos sluzbeno ako je...
NediM17
Posts: 21693
Joined: 05/11/2009 11:49

#38 Re: Motori preko 150k

Post by NediM17 »

madner wrote:Isti su u oba slucaja jer poklopac podigne sve gore.

Ti pojma nemas sta je bitrate Ceedovac :D
how yes no

prijateljski savjet, idi majstoru neka ti promijeni gumicu na uljnoj pumpi, da se ne bi raspitivao za masinsku obradu i specijale lezajeva po forumu. ;-)
User avatar
supercali
Posts: 23942
Joined: 06/07/2014 12:30

#39 Re: Motori preko 150k

Post by supercali »

A za sta su namjenjena ova svjetla?
Planirao svabo unaprijed da ce balkanci u ovom auto prevoziti sve i svasta i da se ne moze zatvoriti poklopac pa onda daj kociona i rikverc svjetlo da se vidi?
Ne znam jel imaju zmigavci ovdje al oni i ne trebaju sta onaj iza mora znati gdje ti vozis
User avatar
madner
Posts: 56763
Joined: 09/08/2004 16:35

#40 Re: Motori preko 150k

Post by madner »

Pa kada stojis i otvoris gepek da se jos uvijek vidi pozicija.

Stavio na spisak mogucih kvarova, javim ako se desi koliko kosta :D
User avatar
supercali
Posts: 23942
Joined: 06/07/2014 12:30

#41 Re: Motori preko 150k

Post by supercali »

Nekako mi realnija opcija za balkanca da su napravljena kad vozi gradju
NediM17
Posts: 21693
Joined: 05/11/2009 11:49

#42 Re: Motori preko 150k

Post by NediM17 »

madner wrote:Pa kada stojis i otvoris gepek da se jos uvijek vidi pozicija.

Stavio na spisak mogucih kvarova, javim ako se desi koliko kosta :D
Nemoj stavljati na spisak mogucih kvarova, bez ikakve zafrkancije ti kazem, promijeni to preventivno.

Ne znam koliko je to auto preslo (a vjerovatno ne znas ni ti), ali ima tih Insignia bruka sto je zaribala. Prije mjesec-dva bas jedna na forumu je covjeku zaribala (navodno 150 hiljada km), a znam i za jednog Sedicija sa tim 2.0 motorom koji je isto zaribao.

Tako da preventiva je majka, ima ta neka gumica na uljnoj pumpi koja se promijeni i onda si rahat odredjeni period. Otidji nekome ko radi Opele ili Fiate, znace vec. ;-)

Ako znas za neku slicnu situaciju sa 1.6 CRDi, molim te da mi preneses. :mrgreen:
User avatar
konektovan
Posts: 40656
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#43 Re: Motori preko 150k

Post by konektovan »

Isto djeca, matere mi, pa dokle vise?! :D :D :D :D
User avatar
madner
Posts: 56763
Joined: 09/08/2004 16:35

#44 Re: Motori preko 150k

Post by madner »

NediM17 wrote:
madner wrote:Pa kada stojis i otvoris gepek da se jos uvijek vidi pozicija.

Stavio na spisak mogucih kvarova, javim ako se desi koliko kosta :D
Nemoj stavljati na spisak mogucih kvarova, bez ikakve zafrkancije ti kazem, promijeni to preventivno.

Ne znam koliko je to auto preslo (a vjerovatno ne znas ni ti), ali ima tih Insignia bruka sto je zaribala. Prije mjesec-dva bas jedna na forumu je covjeku zaribala (navodno 150 hiljada km), a znam i za jednog Sedicija sa tim 2.0 motorom koji je isto zaribao.

Tako da preventiva je majka, ima ta neka gumica na uljnoj pumpi koja se promijeni i onda si rahat odredjeni period. Otidji nekome ko radi Opele ili Fiate, znace vec. ;-)

Ako znas za neku slicnu situaciju sa 1.6 CRDi, molim te da mi preneses. :mrgreen:
Znam, sto ne bi znao. Upoznao prvog vlasnika, gospodina Klausa. Pitao ga sto nije uzeo Inovation kada ima toliko dodatne opreme. :D

Dio koji KIA sada uvodi jer kasne tehnoloski.

Presao sam ja 73 000, Klaus malo vise. Dosad problema nema. Vidjet cemo kakav ce biti poslje 200000.

Ima ozbiljan problem koji se ne moze rjesiti, najtromiji motor u klasi. Ovo ako bude se popravi, CRDi ostane zadnji.
User avatar
l33t
Posts: 4326
Joined: 04/09/2011 22:15
Location: Sarajevo

#45 Re: Motori preko 150k

Post by l33t »

samo Fau Ve
NediM17
Posts: 21693
Joined: 05/11/2009 11:49

#46 Re: Motori preko 150k

Post by NediM17 »

madner wrote: Znam, sto ne bi znao. Upoznao prvog vlasnika, gospodina Klausa. Pitao ga sto nije uzeo Inovation kada ima toliko dodatne opreme. :D

Dio koji KIA sada uvodi jer kasne tehnoloski.

Presao sam ja 73 000, Klaus malo vise. Dosad problema nema. Vidjet cemo kakav ce biti poslje 200000.

Ima ozbiljan problem koji se ne moze rjesiti, najtromiji motor u klasi. Ovo ako bude se popravi, CRDi ostane zadnji.
Taman ti je vrijeme za zamjenu te gumice, nemoj poslije da te nadjem na forumu kako places i pitas gdje je najbolja masinska obrada u gradu. :lol:

Vezano za 1.6 CRDi, 128hp verzija ima samo nesto visi momenat u gornjem rasponu obrtaja, otuda i veca snaga (128ks>110ks), dok je max. o momenat od 260NM isti i kod 110ks i kod 128ks verzije. Osim toga, 128ks verzija ima i produzene prenosne omjere, radi sto manje potrosnje.

Na kraju to znaci da te osjecaj nije prevario, 1.6 CRDi 128ks verzija jeste troma za svoje konje, cak su i njegova slabija braca 115 i 110ks brzi od njega zbog kracih prenosa u mjenjacu i jako slicnog rasporeda o. momenta.

Moj je 85kw fabrika + chip, i svugdje ce otrest tu tvoju Insigniju osim u top speed-u.

I pogledaj i 1.7 CRDi, koji je derivat 1.6 CRDi motora, 141ks, 340NM, pa onda nesto reci. ;-)
User avatar
madner
Posts: 56763
Joined: 09/08/2004 16:35

#47 Re: Motori preko 150k

Post by madner »

Dakle kada Sjong Pjang kopira stariju tehnologiju od konkurencije on preuzme i faktore sigurnosti od pravih inzinjera koji su pravili orginal.

Moguce da Sjong pojma nema i da motor moze sigurno vise, ali ovaj prvi inzinjer zna da mora racunati na zamor materijala i greske u produkciji. Onda dodje neko kao ti i skrati drasticno zivotni vijek motora i hvali se time.

Mislim razumijem da je auto tromo, ali da su znali bolje napraviti sigurno motor, napravili bi.

Ovako si sretan sto mozes mozda pratiti auto koje ima 400 kg vise po brdskom putu, dok na otvorenoj cesti opet imas sporo i tromo auto.
NediM17
Posts: 21693
Joined: 05/11/2009 11:49

#48 Re: Motori preko 150k

Post by NediM17 »

To koliko chip tuning skrati zivot motoru je diskutabilno, svakako ga ne mislim voziti dok ne crkne, tako da mi je svejedno hoce li crknuti na 450 ili 500 hiljada km, a kako god, nadzivice taj 2.0CDTI, sto i nije neki problem.

Na autoputu je brzina oko 150-160km/h i vise nego dovoljna, tako da mi je svejedno je li auto moze ici 200 ili 220km/h, bitnije mi je da potegne uzbrdo kada treba preteci sleper, sa pet ljudi, prtljagom, krovnim koferom i klimom, a to ce uraditi bolje nego ta tvoja Insignia. ;-)
User avatar
basicm
Posts: 10486
Joined: 16/01/2012 21:38

#49 Re: Motori preko 150k

Post by basicm »

supercali wrote:Zasto je u vauxhall-a ovako u karavana a kod insignie opelove normalna svjetla nazad
Image
Reno 4?
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#50 Re: Motori preko 150k

Post by amar1994 »

basicm wrote:
supercali wrote:Zasto je u vauxhall-a ovako u karavana a kod insignie opelove normalna svjetla nazad
Image
Reno 4?
:thumbup: :lol: :lol: :run:
Post Reply