Momenti iskrenosti između vjernika i ateista

Rasprave o vjerskim temama.

Moderator: Bloo

Post Reply
ratomir
Posts: 176
Joined: 23/07/2013 14:31

#201 Re: Momenti iskrenosti između vjernika i ateista

Post by ratomir »

Aoida wrote:
ratomir wrote:
arzuhal wrote: Pretpostavljam da si postač? Onda ti ne treba ovo, iz više razloga: od toga da bi mogao u ovom mubarek mjesecu biti bolji prema svakome, do toga da ima prečih stvari kojima bi se, kao vjernik, mogao baviti od "okršaja s nevjernicima". Razmisli o tome ako neka tvoja gruba ili uvredljiva riječ (gruba i uvredljiva za ateiste, ne za tebe) bude uzrokom vrijeđanje tvoje vjere s njihove strane, a i moje, koliko si uspio u svojoj nakani, ma kakva ona bila...
dobro hvala na savjetima (ako su iskreni) ali ja nisam nikog vrijedjao vise sam iznio jednu istinu koju vjernici presucuju :) i nece da kazu iskreno ono sto misle kad razgovaraju sa "nevjernicima".
a ja ovdje nisam radi okrsaja sa nevjernicima kao sto mozes vidjeti nisam se nakacio ni naciji komentar vec sam iznio Istinu recenu u svim vjerskim knjigama ,a samim tim i Kur*anu.
dakle da ja sad odsutupim od svojih ideala i da lazem u mjesecu Ramazanu,ali to i nije tema.
samo sam eto iskreno rekao ono sto pise u Knjigama.
P.S. svima zelim sto i sebi. sve najljepse i najbolje .
Presutiti nesto ne znaci i slagati.
I ono sto je tvoja istina, nije i za drugog.
Zbog toga ti je Arzo i sugerisao da u ovom mubarek mjesecu okrenes obraz.
Nije na tebi da ispravljas ono sto ti smatras neispravnim kod nevjernika.
Ispravljaj prije svega sebe jer samo si za sebe (svoja djela i misli) odgovoran.
ma dosta je vise i ovog foruma i ovih forumasa ,ovdje nema realne rasprave i pametne price.
vi samo ubacujete ono sto umislite da sam napisao.
koga sam ja ispravljao koga ???
koliko vidim ti ovdje ispravljas i svi vi nesto ispravljate i nekom savjete djelite haj odabi odabi odabi :)
prvo procitaj sta sam napisao pa onda mi se nakaci na komentar haj zdravo
ratomir
Posts: 176
Joined: 23/07/2013 14:31

#202 Re: Momenti iskrenosti između vjernika i ateista

Post by ratomir »

Satori wrote:
ratomir wrote: dobro hvala na savjetima (ako su iskreni) ali ja nisam nikog vrijedjao vise sam iznio jednu istinu koju vjernici presucuju :) i nece da kazu iskreno ono sto misle kad razgovaraju sa "nevjernicima".
a ja ovdje nisam radi okrsaja sa nevjernicima kao sto mozes vidjeti nisam se nakacio ni naciji komentar vec sam iznio Istinu recenu u svim vjerskim knjigama ,a samim tim i Kur*anu.
dakle da ja sad odsutupim od svojih ideala i da lazem u mjesecu Ramazanu,ali to i nije tema.
samo sam eto iskreno rekao ono sto pise u Knjigama.
P.S. svima zelim sto i sebi. sve najljepse i najbolje .
Oni vjernici koje ja poznajem, iskljucujuci radikale i ekstremiste, ne misle da ce nevjernici u Dzehennem. Vec se drze onog da "samo dragi Allah zna sta je u svacijem srcu".
Nije nekom Dzennet zagarantovan zato sto vjeruje. Postoji more prica o tome kako su grijesi oprosteni i/ili Dzennet obecan nekome ko nije bio uzoran vjernik (prostitutka i zedan pas, nasilnik koji je zivio u doba Musaa/Mojsija,a kajao se svakodnevno, covjek koji je sklonio granu koja je smetala ljudima na putu i dr.), a nekim drugim ljudima Dzehennem (zena koja je zlostavljala macku). E sad, otkud nama pravo da tvrdimo da ce neko gorjeti? Mozda se bas njegova dobra djela prime, a nasa ne.
ma ha to su ovi vjernici sto mogu da piju da bludnice i te stvari.
Islam ima skup zakona koji se moraju postovati.
da ali ti si naveo primjere vjernika koji su grijesili i naravno da ce uci u Dženet,jer se kaju.
cuj od kud nama pravo da tvrdimo da ce neko goriti.pa imas u Kur anu opise ljudi koji ce goriti,te ko su oni na ovom svijetu,nazivamo ih nevjernicima,kjafirima.
i na kraju ti navodis da su mozda njihova djela bolja od nasih hah.totalna kontradiktrosnos,a mene upozoravas na to da "samo dragi Allah zna sta je u svacijem srcu". eh eto. selam
User avatar
Aoida
Posts: 271
Joined: 02/04/2015 14:53

#203 Re: Momenti iskrenosti između vjernika i ateista

Post by Aoida »

Steta je kad neko ima pristup tolikom, znanju a nimalo razboritosti da to znanje primi i primjeni.
Post Reply