Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
B6Redhell wrote:Nova sranja. Nista dok ne izvadis sipku. Pa premirišeš da nije gorijelo ili pomiješalo nedo bog. Prvi put sam to bez sipke vidio u M3 koliko god naspes ulja ono pokazuje na sredini.
Sto kazes crkne dizna, a pojma nemas da curi.
Ali hajmo na ono osnovno, pusti sad entuzijaste koji mirsu i lizu sipku nego ona osnovna funkcija kada stanes na benzinsku nasut gorivo na putu da provjeris kolicinu ulja.
Ja u TFSI motora prije nego sto sam zamijenio pcv ventil moro mijenjat sipku, pukla koliko sam je izvlacio, bojao se da ne ostane suh motor nigdje ulja a niti puši niti curi.
Ja eto nikad nisam imao problema sa TSI motoriam, imam jedan sad, i nikad problema sa potrosnjom ulja, ali znam da je to standardan problem.
Doduse ja se drzim dalje od ulja koje VW preporucuje i interval izmjene sam skratio 50%.
Optimist wrote:Ti kao Goran sa ozloglasenim 2.0 TDI motorom. On nikad nije imao problem, ne trosi mu ulje ali je servis skratio na pola.
Skratio na pola izmjenu ulja, ali to je zbog tri puta vece kolicine sumpora ovdje nego u EU.
Na kraju, s tim autom predjem oko 8000km godinsje, pa dodje ko godisnja izmjena.
Bez obzira na senzor, mislim da je glupost ukidati sipku ulja i skalu temeperature motora, to su dvije osnovne stvari na koje mozes pravovremeno reagovat da sprijecis havariju...a inace, ako senzor zasteka a nestane ulja, ako se motor pregrije pa upali lampicu, mozes zvizdat i u jednom i u drugom slucaju.. ovo oboje novo ne kosta 50KM da se ubaci kad se auto sklapa a moze sprijecit havariju od par hiljada
Prestanite kupovati auta bez šipke za ulje, i vratiće se ona ponovo.
Ja otišao kupiti novo auto.
I prva pitanja:
- kako se mijenja sijalica (ako treba više od 5 sekundi - zdravo)
- gdje se gleda ulje
- gdje je pokazivač temperature motora
- gdje se sipa tekućina za staklo
- gdje su osigurači
- koje ide ulje
- koliko koštaju gume
E onda idemo na ostalo. A ne prvo ima li "mali paket kože"? Sikter.
P.S.
Mercedes je izbacio šipku da ne bi stavio plastišnu ko Reno, pa da ih ismijavaju.
Ja imam isti taj Mercedes i na vidim problem u tome sto nema sipke.
Eto glupo je sto ispise oil level OK, jer ne znas koliko tacno ima ulja u motoru, a ti kad pogledas sipku znas u decilitar! Ma hajte molim vas!
A ako te vec interesuje tacna kolicina ulja mercedes je i na to mislio, sa secret menu-om. Jedino ne kontam kako kod @dgl ne prikazuje. Kod mene uvijek kad udjem i upalim motor prikaze koliko tacno ulja ima u motoru.
@jefferson, ne vidim sta je tu komlikovano, sto mora auto biti na ravno i hladan motor da bi izmjerio ulje. Pa ni na stojadinu sa sipkom ti nece tacno pokazati ako je vruc motor i nagnut na jednu stranu...
konektovan wrote:Ja sam ukinuo sipku za mjerenje, pukla, preci cu na senzor.
btw. bem ti auto , skupo i nema sipku za mjerenje ulja , jedan jedini razlog je da se posjeti servis i ugrabi lova(nista to nije napredno, to je da kazem preseravanje cisto ) , jer oni zive od toga
konektovan wrote:Ja sam ukinuo sipku za mjerenje, pukla, preci cu na senzor.
btw. bem ti auto , skupo i nema sipku za mjerenje ulja , jedan jedini razlog je da se posjeti servis i ugrabi lova(nista to nije napredno, to je da kazem preseravanje cisto ) , jer oni zive od toga
A gdje pise da moras posjtiti servis da bi provjerio ulje? To su nebuloze...
jbt s atakvim autom (i motorom bez sipke) presao preko 200k i nisam nikada imao problema ...
ulje iako mozda to i nije dobro mijenjam kako mi izbaci board (znaci svako 20 000 sto je otprilike svako 5-6 mjeseci) i nikad nisam dosipao ulje nit imao problema zbog ulja ...
takodjer da napomenem da je na autu jos njegova turbina koja nije uopce popravljana (trenutna kilometraza iznad 400k)
jefferson wrote:
Ja sam samo spomenuo da vozac mora znati koliko ulja ima u motoru, i naveo primjer da nema sta MB govoriti vlasniku da doveze u servis, negod a omoguci vozacu da vidi informaciju.
Clio je imao, i sta znaci prilicno pouzdan? Svi proizvodjaci koji koriste senzore za mjerenje kolicine ulja imaju problema sa istima.
Citanje stanja ulja sa sipke je osnovno znanje kada dobijes vozacku dozvolu, a ovo kompjuter ocitavanje, kao i izbacivanje instrumenta za citanje temperature i slicno samo pravljenje vozaca glupljim svaki dan. Za 10 godina djeca koja poloze majke mi nece znat sama vrata otvoriti da udju u auto.
Samo navedi konkretne primjere koji to proizvođači imaju probleme i na kojim motorima. Čitanje ulja sa šipke se k'o fol gleda sada, prije to nije niko spominjao, a više od pola vozača ne zna kako ispravno očitati količinu ulja koristeći šipku.
Mislim možemo se mi vratiti i u doba kad se benzin slijevao u motor prirodnim putem, koristeći silu gravitacije, ipak je to pouzdanije od tamo neke električne pumpe.
jefferson wrote:
Ja sam samo spomenuo da vozac mora znati koliko ulja ima u motoru, i naveo primjer da nema sta MB govoriti vlasniku da doveze u servis, negod a omoguci vozacu da vidi informaciju.
Clio je imao, i sta znaci prilicno pouzdan? Svi proizvodjaci koji koriste senzore za mjerenje kolicine ulja imaju problema sa istima.
Citanje stanja ulja sa sipke je osnovno znanje kada dobijes vozacku dozvolu, a ovo kompjuter ocitavanje, kao i izbacivanje instrumenta za citanje temperature i slicno samo pravljenje vozaca glupljim svaki dan. Za 10 godina djeca koja poloze majke mi nece znat sama vrata otvoriti da udju u auto.
Samo navedi konkretne primjere koji to proizvođači imaju probleme i na kojim motorima. Čitanje ulja sa šipke se k'o fol gleda sada, prije to nije niko spominjao, a više od pola vozača ne zna kako ispravno očitati količinu ulja koristeći šipku.
Mislim možemo se mi vratiti i u doba kad se benzin slijevao u motor prirodnim putem, koristeći silu gravitacije, ipak je to pouzdanije od tamo neke električne pumpe.
Svi proizvodjaci imaju odredjenih problema sa senzorima. Sama priroda sistem ne moze biti pozudana kao sipka.
Takodje, ovaj sistem omogucava proizvodjacima da pokusaju sakriti mnogo vece probleme.
Primjer:
BMW N63 V8 motori su imali ogromnih problema sa bifonima. Jednostavno nisu bili kvalitetni. BMW da bi zaobisao ogromne troskove opoziva je pokusao da zataska problem tako sto su pri izmjeni ulja dodavali 1ltr ulja viska, a reporgramirali softver da sistem ne pokazuje visak. Naravno, to se vrlo brzo otkrilo jer ljudi kji su mjenjali ulje negdje drugo i sipali onoliko koliko je predvidjeno su imali problem.
Ja se slazem da ima ljudi koji ne znaju provjeriti ulje, niej sporno. Da je pola vozaca, ne bi rekao. Npr. u SAD bar, zadnja statistika govori da 35% vozaca sami mjenjaju ulje na autima. Kod nas to bas nije toliko uobicajno, ali bi ipak dao malo vise kredita vozacima.
corsa wrote:Ja imam isti taj Mercedes i na vidim problem u tome sto nema sipke.
Eto glupo je sto ispise oil level OK, jer ne znas koliko tacno ima ulja u motoru, a ti kad pogledas sipku znas u decilitar! Ma hajte molim vas!
A ako te vec interesuje tacna kolicina ulja mercedes je i na to mislio, sa secret menu-om. Jedino ne kontam kako kod @dgl ne prikazuje. Kod mene uvijek kad udjem i upalim motor prikaze koliko tacno ulja ima u motoru.
@jefferson, ne vidim sta je tu komlikovano, sto mora auto biti na ravno i hladan motor da bi izmjerio ulje. Pa ni na stojadinu sa sipkom ti nece tacno pokazati ako je vruc motor i nagnut na jednu stranu...
Niej problem, samo je malo bez veze sto kod Audija i BMW-a ne mroas biti na ravnom, itd, itd. Kod mene BMW ima i sipku i senzor. 10 sec nakon starta motora imas ocitanje nivoa ulja na iDrive-u. Nema sakrivenih menija nista.
jefferson wrote:
Svi proizvodjaci imaju odredjenih problema sa senzorima. Sama priroda sistem ne moze biti pozudana kao sipka.
Takodje, ovaj sistem omogucava proizvodjacima da pokusaju sakriti mnogo vece probleme.
Primjer:
BMW N63 V8 motori su imali ogromnih problema sa bifonima. Jednostavno nisu bili kvalitetni. BMW da bi zaobisao ogromne troskove opoziva je pokusao da zataska problem tako sto su pri izmjeni ulja dodavali 1ltr ulja viska, a reporgramirali softver da sistem ne pokazuje visak. Naravno, to se vrlo brzo otkrilo jer ljudi kji su mjenjali ulje negdje drugo i sipali onoliko koliko je predvidjeno su imali problem.
Ja se slazem da ima ljudi koji ne znaju provjeriti ulje, niej sporno. Da je pola vozaca, ne bi rekao. Npr. u SAD bar, zadnja statistika govori da 35% vozaca sami mjenjaju ulje na autima. Kod nas to bas nije toliko uobicajno, ali bi ipak dao malo vise kredita vozacima.
Ne slažem se da svi imaju, nego samo pojedini na pojedinim motorima. I to prvenstveno na tržištu SAD...u Americi su ipak neke stvari različite. Da svi imaju problema korisnici vozila bi masovno imali probleme sa motorima i svi bi se vratili na stari sistem šipke. Renault, kao proizvođač jeftinih auta za široke narodne mase ima 10-15 godina komunikaciju o količini ulja preko bord kompjutera i ama baš nikad nisam čuo nigdje da je neko imao neki problem vezano za to. Jeffersone, Amerika je daleko i neki drugi standardi (po pitanju ulja i mijenjanja) tamo vladaju, a mi svi ovdje pišemo o bosanskim i evropskim standardima i načinima, shvati to kao prijateljski savjet
corsa wrote:Ja imam isti taj Mercedes i na vidim problem u tome sto nema sipke.
Eto glupo je sto ispise oil level OK, jer ne znas koliko tacno ima ulja u motoru, a ti kad pogledas sipku znas u decilitar! Ma hajte molim vas!
A ako te vec interesuje tacna kolicina ulja mercedes je i na to mislio, sa secret menu-om. Jedino ne kontam kako kod @dgl ne prikazuje. Kod mene uvijek kad udjem i upalim motor prikaze koliko tacno ulja ima u motoru.
@jefferson, ne vidim sta je tu komlikovano, sto mora auto biti na ravno i hladan motor da bi izmjerio ulje. Pa ni na stojadinu sa sipkom ti nece tacno pokazati ako je vruc motor i nagnut na jednu stranu...
ni kod mene w211 2008 nece da pokaze preko secret menu-a,a na yt vidim da ljudi to rade na w211 i da im pokaze tocno koliko ima ulja
jefferson wrote:
Svi proizvodjaci imaju odredjenih problema sa senzorima. Sama priroda sistem ne moze biti pozudana kao sipka.
Takodje, ovaj sistem omogucava proizvodjacima da pokusaju sakriti mnogo vece probleme.
Primjer:
BMW N63 V8 motori su imali ogromnih problema sa bifonima. Jednostavno nisu bili kvalitetni. BMW da bi zaobisao ogromne troskove opoziva je pokusao da zataska problem tako sto su pri izmjeni ulja dodavali 1ltr ulja viska, a reporgramirali softver da sistem ne pokazuje visak. Naravno, to se vrlo brzo otkrilo jer ljudi kji su mjenjali ulje negdje drugo i sipali onoliko koliko je predvidjeno su imali problem.
Ja se slazem da ima ljudi koji ne znaju provjeriti ulje, niej sporno. Da je pola vozaca, ne bi rekao. Npr. u SAD bar, zadnja statistika govori da 35% vozaca sami mjenjaju ulje na autima. Kod nas to bas nije toliko uobicajno, ali bi ipak dao malo vise kredita vozacima.
Ne slažem se da svi imaju, nego samo pojedini na pojedinim motorima. I to prvenstveno na tržištu SAD...u Americi su ipak neke stvari različite. Da svi imaju problema korisnici vozila bi masovno imali probleme sa motorima i svi bi se vratili na stari sistem šipke. Renault, kao proizvođač jeftinih auta za široke narodne mase ima 10-15 godina komunikaciju o količini ulja preko bord kompjutera i ama baš nikad nisam čuo nigdje da je neko imao neki problem vezano za to. Jeffersone, Amerika je daleko i neki drugi standardi (po pitanju ulja i mijenjanja) tamo vladaju, a mi svi ovdje pišemo o bosanskim i evropskim standardima i načinima, shvati to kao prijateljski savjet
Jefferson potpis..
Nije reno imao problema? Udji malo i citaj na forumima renaultovim kod susjeda... Koliko je taj senzor znao brljaviti nisi ni ti sam svjestan... Renault je barem ostavio sipku... Mercedes je mislio valjda izmisliti neku novinu sta li... Da su oni poceli prvi nesto... A u sustini uradili veliku glupost...
Ko bi to imao nesto protiv da je imao sipku na ovom modelu?
Ma hajte molim vas... Sto bi reko Komsic...