Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Sarajevski wrote:nije tacno. peugeot je zadnjih godina usao u legendu po svojoj musicavosti. ne moze se u istu recenmicu staviti peugeot i pouzdanost. megane je, iz iskustva, bolji auto
moze se u istu recenicu staviti renault i pouzdanost opet jedan od strucnjaka koji ocjenjuje kvalitet vozila
izvini, strucnjak, oKlenA ti dolazis? imas neke reference mozda za nebuloze koje pises?
Jos jedna pametnica se pojavila....jel mozda i ti vozas kolica(renault)
eto nek ti vozis auto, medju top 10 najruznijih u ovoj deceniji. al po sto smo svi mi ovdje strucnjaci, a ti pametan, evo sta je taj tvoj pojam pouzdanosti
rošle godine sam kupio 308-icu, 1.6 THP, ...nakon nemilosrdnog čekanja, naravno da su kasnili, auto je stigao, ...i bio sam presretan narednih 500 km. Naime, sto se do sada dogodilo (imam ga oko 10 mjeseci, 14 000 km):
-na oko 1000 km se uništio sinhron prve i druge brzine, popravljeno i nakon narednih 100-tinjak km ponovno ista stvar
-ponovno zamjenjen u drugom servisu (Auto Paru), i nakon novih 100-tinjak km isto...
-prednje disk kočnice mjenjane tri puta, i sada nakon prijeđenih par stotinjak kilometara opet pregorile, ...
-ručica mjenjača se jednom raspala, mjenjana
-nekoliko puta u ovim hladnim danima, pri paljenju auta, nije se upalial turbina a auto je proizvodio zvukove kao da svemirci napadaju - to ne mogu dokazati jer se u servisu to, naravno, ni jednom nije dogodilo
uglavnom, mjenjao sam i servis na preporuku PHrvatske, u Auto Paru su mi nakon jedne svađe zabranili da tamo dolazim (nevjerojatno, bio sam izuzetno nezadovoljan uslugom jer su me optuzili da je auto vozen za street race, pa nakon sto sam pop. su mi rekli da mi ukracuju svaku daljnu uslugu), susret s predstavnistvom PCro prvi put je bio bez uspjeha, jer su rekli da je s utom sve ok (mislim, kad su drugi put mjenjali sinhrone i zupčanike, otisli su svi sinhroni osim između 4 i 5. brzine), i da su oni pokazali DOBRU VOLJU i mjenjali mi kočnice dva puta i da više neće, a za sinhron, da je auto jos mlad i da se strpim jos neko vrijeme.
Vratio sam se u Auto Otok (koji je prema meni ok) gdje sam i kupio auto i sad cu vidjet sto oni mogu, u principu ne mogu nista bez PHrvatske. Siguran sam da mi kočnice nece mjenjati opet, ...makar, ...moram li ista komentirati?! u 14 000 tri puta?! 4 puta zapravo!!! sinhroni?!?! kazu mi da ga ne saltam iznad 5000 okretaja, auto se okrece do 7000, a maksimalna snaga po papirima je na 5800?!?! ispadam totalni debil, al je cinjenica da sam na servisu svaki mjesec, i da je to auto niti godinu dana star, i da je to prepreprejadno, a jos je jadnija drzava u kojoj zivimo jer svi znamo da pravo i pravda nemaju veze jedno s drugim i da sam ja totalno bespomocan! Pa tako, mogu dati i popust od 80% za mene NIKAD VISE! a da ne kazem da mi je to 4 peugeot, i ne mogu vjerovati sto mi se dogadja, ...toliko stresa nikad nisam probavio, vjerujete li da sanjam nocima taj prokleti auto, ...i toliko sam mu se veslio, dao 170 i nesto tisuca kuna, za sta?!?!?! za mjesecnu dozu servisa, i sto je najgore, Peugeot Hrvatske i g. Dodig (zone menager Auto Para) su odbili servisirati moj auto koji je cinjenicno neispravan u garantnom roku, a da ne kazem da mi je isti gospodi preporučio gore navedeno (mladi auto) i rekao da uzmem vještaka pa kako on kaze!!!! AUTO U GARANCIJI, PROBLEMI OD POČETKA i svima je jasno da je to jednostavno neka grska a ne moja krivnja jer sam ga nekoliko puta presaltao na 5800 što je i ok po papirima, Uostalom, vozim 10 godine, masu auto sam vozio i ovo mi se nikad nije dogodilo! Uzasnut sam, ocajan i na rubu zivcanog sloma. Jos mi jedino preostaje da mi se ovaj tjedan PHrvatseke smiluje i sredi auto...mada, bit cu sokiran ako to tako bude!
samo da dodam, da se jos gora stvar desila mom kumu koji zivi i drzavi blagostanja, a ne nekom cumezu. radi se o norveskoj koaj je najbolja za zivot. godinu dana, dvije glanc nove 407 hdi kojima niko nije mogao skontati sta im zapravo ne valja, jer ne valja nista
sad vozi hondu i uziva
Sarajevski wrote:eto nek ti vozis auto, medju top 10 najruznijih u ovoj deceniji. al po sto smo svi mi ovdje strucnjaci, a ti pametan, evo sta je taj tvoj pojam pouzdanosti
rošle godine sam kupio 308-icu, 1.6 THP, ...nakon nemilosrdnog čekanja, naravno da su kasnili, auto je stigao, ...i bio sam presretan narednih 500 km. Naime, sto se do sada dogodilo (imam ga oko 10 mjeseci, 14 000 km):
-na oko 1000 km se uništio sinhron prve i druge brzine, popravljeno i nakon narednih 100-tinjak km ponovno ista stvar
-ponovno zamjenjen u drugom servisu (Auto Paru), i nakon novih 100-tinjak km isto...
-prednje disk kočnice mjenjane tri puta, i sada nakon prijeđenih par stotinjak kilometara opet pregorile, ...
-ručica mjenjača se jednom raspala, mjenjana
-nekoliko puta u ovim hladnim danima, pri paljenju auta, nije se upalial turbina a auto je proizvodio zvukove kao da svemirci napadaju - to ne mogu dokazati jer se u servisu to, naravno, ni jednom nije dogodilo
uglavnom, mjenjao sam i servis na preporuku PHrvatske, u Auto Paru su mi nakon jedne svađe zabranili da tamo dolazim (nevjerojatno, bio sam izuzetno nezadovoljan uslugom jer su me optuzili da je auto vozen za street race, pa nakon sto sam pop. su mi rekli da mi ukracuju svaku daljnu uslugu), susret s predstavnistvom PCro prvi put je bio bez uspjeha, jer su rekli da je s utom sve ok (mislim, kad su drugi put mjenjali sinhrone i zupčanike, otisli su svi sinhroni osim između 4 i 5. brzine), i da su oni pokazali DOBRU VOLJU i mjenjali mi kočnice dva puta i da više neće, a za sinhron, da je auto jos mlad i da se strpim jos neko vrijeme.
Vratio sam se u Auto Otok (koji je prema meni ok) gdje sam i kupio auto i sad cu vidjet sto oni mogu, u principu ne mogu nista bez PHrvatske. Siguran sam da mi kočnice nece mjenjati opet, ...makar, ...moram li ista komentirati?! u 14 000 tri puta?! 4 puta zapravo!!! sinhroni?!?! kazu mi da ga ne saltam iznad 5000 okretaja, auto se okrece do 7000, a maksimalna snaga po papirima je na 5800?!?! ispadam totalni debil, al je cinjenica da sam na servisu svaki mjesec, i da je to auto niti godinu dana star, i da je to prepreprejadno, a jos je jadnija drzava u kojoj zivimo jer svi znamo da pravo i pravda nemaju veze jedno s drugim i da sam ja totalno bespomocan! Pa tako, mogu dati i popust od 80% za mene NIKAD VISE! a da ne kazem da mi je to 4 peugeot, i ne mogu vjerovati sto mi se dogadja, ...toliko stresa nikad nisam probavio, vjerujete li da sanjam nocima taj prokleti auto, ...i toliko sam mu se veslio, dao 170 i nesto tisuca kuna, za sta?!?!?! za mjesecnu dozu servisa, i sto je najgore, Peugeot Hrvatske i g. Dodig (zone menager Auto Para) su odbili servisirati moj auto koji je cinjenicno neispravan u garantnom roku, a da ne kazem da mi je isti gospodi preporučio gore navedeno (mladi auto) i rekao da uzmem vještaka pa kako on kaze!!!! AUTO U GARANCIJI, PROBLEMI OD POČETKA i svima je jasno da je to jednostavno neka grska a ne moja krivnja jer sam ga nekoliko puta presaltao na 5800 što je i ok po papirima, Uostalom, vozim 10 godine, masu auto sam vozio i ovo mi se nikad nije dogodilo! Uzasnut sam, ocajan i na rubu zivcanog sloma. Jos mi jedino preostaje da mi se ovaj tjedan PHrvatseke smiluje i sredi auto...mada, bit cu sokiran ako to tako bude!
samo da dodam, da se jos gora stvar desila mom kumu koji zivi i drzavi blagostanja, a ne nekom cumezu. radi se o norveskoj koaj je najbolja za zivot. godinu dana, dvije glanc nove 407 hdi kojima niko nije mogao skontati sta im zapravo ne valja, jer ne valja nista
sad vozi hondu i uziva
Ma ostali se ne kvare.........tek nakon predjenih 300 000km prvi simptomi se javljaju,al druze sto ne kupis citroena i ti problemi ce nestati,al uzmi ti renault AUTO Života,sto bi rekli ovdje kod nas "Vjecno tvoj"....
meni je, te da se zna, auto zivota BMW.
nisam vlasnik renaulta vec dugo, no ta je firma bolja od PSA vec desetak godina. kvalitena, pouzdana auta, dobra po postenoj cijeni. za razliku do PSA koja ce, ako ovako nastavi, iamti sudbinu americke industrije.
jos jedna jako bitna stvar je da renault ovdje ima servisnu mrezu. ti sacekaj da ti se desi veci kvar na citroenu, ne gine ti tuzla i tri dana boravka tamo jer citroen u sarajevu osim ulja i filtera ne zna nista popravit.
ako hoces, da se ne raspravljamo dalje, evo ti primjer covjeka koji ima C5 hdi. i koji je motor morao radito gore. a nije jedini
AdnanSA wrote:Iz prve ruke. Dobar prijatelj imao Megane 1,6 benzin sa samo 60 000 km na satu. Bio zadovoljan sa autom osim što je imao dva- tri misteriozna gašenja motora. Nakon toga ga je prodao a što se tiće motora 1,5 dci to ti ne bih preporučio ni pod razno. U firmi imamo Suzuki Jimny u koji je ugrađen Renaultov 1,5 DCI. Pumpa visokog pritiska i dizne su izdržale 90 000 km. Auto je uvezeno iz NJemačke sa 20 000 km na satu i kod nas je prešlo dodatnih 70 000 km. Uvijek je sipano isključivo na OMV-u i nigdje drugo. Popravka pumpe i dizni je koštala blizu 2000 KM. Možda ovo više govori o kvaliteti OMV-a nego o kvaliteti Renoa. Čini mi se da je Renault poslje 2005 godine napravio poboljšanje tog motora i da su godišta poslje 2005 OK.
1,9 dci bi trebao biti ok.
Toliko od mene....
Uostalom možda ti je bolje da gledaš kakvog starijeg Volvo benzinca od tog galskog kukurikala.
to je vjerovatno bio difuzor gasa jer se to meni isto desilo na Meganu.trivijalna stvar,odes u servis i za 15min ti zavrse.u sustini veliki broj problema se javlja zbog jako loseg kvaliteta goriva.samo je problem izmedju ostalog sto vecina kupljenih auta(polovnih-uvezenih),se ne odrzavaju u ovlastenim servisima.malo ko moze popravljati francuska auta od ovih sto rade po garazama tako da o nekim problemima ne treba ni pricati...inace sto se tice Megana,mislim da je jako dobar i komforan auto,imam 1.6 benzin,potrosnja sad izmedju 8-9L
Sarajevski, suosjećam s tobom, ali bilo je na ovom forumu par puta, preneseno s forum.hr, kako je čovjek isto tako imao problema s Lagunom, prokleo dan kad je uzeo. A isto je uzeo novu. Vjerujem da je s Citroenom ista stvar, samo što ih nema ni izbliza kao Peugeota, da ne govorim Renaulta.
Sarajevski wrote:meni je, te da se zna, auto zivota BMW.
nisam vlasnik renaulta vec dugo, no ta je firma bolja od PSA vec desetak godina. kvalitena, pouzdana auta, dobra po postenoj cijeni. za razliku do PSA koja ce, ako ovako nastavi, iamti sudbinu americke industrije.
jos jedna jako bitna stvar je da renault ovdje ima servisnu mrezu. ti sacekaj da ti se desi veci kvar na citroenu, ne gine ti tuzla i tri dana boravka tamo jer citroen u sarajevu osim ulja i filtera ne zna nista popravit.
ako hoces, da se ne raspravljamo dalje, evo ti primjer covjeka koji ima C5 hdi. i koji je motor morao radito gore. a nije jedini
To odakle ti uzimas te podatke da je renault bolji od PSA grupe,apsalčutno me ne zanima,da pravi kvalitetna auta(pravi) ali tek sa pojavom nove lagune i novog megana,ovi stariji modeli su druga prica....da ce propasti PSA ko americka industrija nece sigurno,koliko vidim posluju pozitivno,bas jucer citroen potvrdio pozitivno poslovanje na svim trzistima,tj pored ove krize prodao vise automobila nego godinu ranije...al haj da ne zamaram nevaznim stvarima,nego to da se desavaju pehovi,desavaju ali sa svim proizvodjacima pa tako i sa tim BMW------gdje ovdje kod nas ima majstor za to auto???kad te nesto spengla nema veze koji auto vozis,jel tako...a ako ti hoces i ja tebi mogu dat primjer covjeka koji je vozio BMW do zagreba,jerr mu ovi iz tomica(Sarajevo) nisu nista mogli pomoci,da napomenem da je BMW bio star samo tri mjeseca...
Sarajevski wrote:meni je, te da se zna, auto zivota BMW.
nisam vlasnik renaulta vec dugo, no ta je firma bolja od PSA vec desetak godina. kvalitena, pouzdana auta, dobra po postenoj cijeni. za razliku do PSA koja ce, ako ovako nastavi, iamti sudbinu americke industrije.
jos jedna jako bitna stvar je da renault ovdje ima servisnu mrezu. ti sacekaj da ti se desi veci kvar na citroenu, ne gine ti tuzla i tri dana boravka tamo jer citroen u sarajevu osim ulja i filtera ne zna nista popravit.
ako hoces, da se ne raspravljamo dalje, evo ti primjer covjeka koji ima C5 hdi. i koji je motor morao radito gore. a nije jedini
To odakle ti uzimas te podatke da je renault bolji od PSA grupe,apsalčutno me ne zanima,da pravi kvalitetna auta(pravi) ali tek sa pojavom nove lagune i novog megana,ovi stariji modeli su druga prica....da ce propasti PSA ko americka industrija nece sigurno,koliko vidim posluju pozitivno,bas jucer citroen potvrdio pozitivno poslovanje na svim trzistima,tj pored ove krize prodao vise automobila nego godinu ranije...al haj da ne zamaram nevaznim stvarima,nego to da se desavaju pehovi,desavaju ali sa svim proizvodjacima pa tako i sa tim BMW------gdje ovdje kod nas ima majstor za to auto???kad te nesto spengla nema veze koji auto vozis,jel tako...a ako ti hoces i ja tebi mogu dat primjer covjeka koji je vozio BMW do zagreba,jerr mu ovi iz tomica(Sarajevo) nisu nista mogli pomoci,da napomenem da je BMW bio star samo tri mjeseca...
Sarajevski wrote:eto nek ti vozis auto, medju top 10 najruznijih u ovoj deceniji. al po sto smo svi mi ovdje strucnjaci, a ti pametan, evo sta je taj tvoj pojam pouzdanosti
rošle godine sam kupio 308-icu, 1.6 THP, ...nakon nemilosrdnog čekanja, naravno da su kasnili, auto je stigao, ...i bio sam presretan narednih 500 km. Naime, sto se do sada dogodilo (imam ga oko 10 mjeseci, 14 000 km):
-na oko 1000 km se uništio sinhron prve i druge brzine, popravljeno i nakon narednih 100-tinjak km ponovno ista stvar
-ponovno zamjenjen u drugom servisu (Auto Paru), i nakon novih 100-tinjak km isto...
-prednje disk kočnice mjenjane tri puta, i sada nakon prijeđenih par stotinjak kilometara opet pregorile, ...
-ručica mjenjača se jednom raspala, mjenjana
-nekoliko puta u ovim hladnim danima, pri paljenju auta, nije se upalial turbina a auto je proizvodio zvukove kao da svemirci napadaju - to ne mogu dokazati jer se u servisu to, naravno, ni jednom nije dogodilo
uglavnom, mjenjao sam i servis na preporuku PHrvatske, u Auto Paru su mi nakon jedne svađe zabranili da tamo dolazim (nevjerojatno, bio sam izuzetno nezadovoljan uslugom jer su me optuzili da je auto vozen za street race, pa nakon sto sam pop. su mi rekli da mi ukracuju svaku daljnu uslugu), susret s predstavnistvom PCro prvi put je bio bez uspjeha, jer su rekli da je s utom sve ok (mislim, kad su drugi put mjenjali sinhrone i zupčanike, otisli su svi sinhroni osim između 4 i 5. brzine), i da su oni pokazali DOBRU VOLJU i mjenjali mi kočnice dva puta i da više neće, a za sinhron, da je auto jos mlad i da se strpim jos neko vrijeme.
Vratio sam se u Auto Otok (koji je prema meni ok) gdje sam i kupio auto i sad cu vidjet sto oni mogu, u principu ne mogu nista bez PHrvatske. Siguran sam da mi kočnice nece mjenjati opet, ...makar, ...moram li ista komentirati?! u 14 000 tri puta?! 4 puta zapravo!!! sinhroni?!?! kazu mi da ga ne saltam iznad 5000 okretaja, auto se okrece do 7000, a maksimalna snaga po papirima je na 5800?!?! ispadam totalni debil, al je cinjenica da sam na servisu svaki mjesec, i da je to auto niti godinu dana star, i da je to prepreprejadno, a jos je jadnija drzava u kojoj zivimo jer svi znamo da pravo i pravda nemaju veze jedno s drugim i da sam ja totalno bespomocan! Pa tako, mogu dati i popust od 80% za mene NIKAD VISE! a da ne kazem da mi je to 4 peugeot, i ne mogu vjerovati sto mi se dogadja, ...toliko stresa nikad nisam probavio, vjerujete li da sanjam nocima taj prokleti auto, ...i toliko sam mu se veslio, dao 170 i nesto tisuca kuna, za sta?!?!?! za mjesecnu dozu servisa, i sto je najgore, Peugeot Hrvatske i g. Dodig (zone menager Auto Para) su odbili servisirati moj auto koji je cinjenicno neispravan u garantnom roku, a da ne kazem da mi je isti gospodi preporučio gore navedeno (mladi auto) i rekao da uzmem vještaka pa kako on kaze!!!! AUTO U GARANCIJI, PROBLEMI OD POČETKA i svima je jasno da je to jednostavno neka grska a ne moja krivnja jer sam ga nekoliko puta presaltao na 5800 što je i ok po papirima, Uostalom, vozim 10 godine, masu auto sam vozio i ovo mi se nikad nije dogodilo! Uzasnut sam, ocajan i na rubu zivcanog sloma. Jos mi jedino preostaje da mi se ovaj tjedan PHrvatseke smiluje i sredi auto...mada, bit cu sokiran ako to tako bude!
samo da dodam, da se jos gora stvar desila mom kumu koji zivi i drzavi blagostanja, a ne nekom cumezu. radi se o norveskoj koaj je najbolja za zivot. godinu dana, dvije glanc nove 407 hdi kojima niko nije mogao skontati sta im zapravo ne valja, jer ne valja nista
sad vozi hondu i uziva
Pa ovo sto si ti napravio novom autu,mogu samo ovi sto idu na street race...ovi su to na servisu odmah i primijetili,pa jos nerazradjen auto......
Po mom skromnom mišljenju Pug nije vrhunac pouzdanosti niti kvalitete ali da se ovo nekome iz čista mira moglo dešavati na novom autu to baš i ne mogu da vjerujem. Sinhroni mu otišli tek tako. 1 put se može desiti ali dva tri puta nikako također te disk ploćice da se brzo troše. Kod mene na službenoj Fabiji 70 000 prešle i još ni do pola se nisu potrošile.Na mom Volvu no name disk ploćice od 50 KM mi prešle 50 000 km.
Mislim da se ovaj čovjek bezobzirno ponašao prema svom autu što je čest slučaj kod naših ljudi. Kupe neku stvar novu i misle da će garancija baš sve pokriti svaki put. E pa neće ni servisi nisu ludi da plačaju nećije hirove.
Kakav si to ti vozac pa mijenjas diskove nakon 1000 predenih km??? Da ne zivis u onoj najstrmijoj ulici na svijetu pa palis i zaris po kocnicama? Ja vozim C4 sa predenih 70 000 km i disk plocice sam mijenjao na 60 000 km i to sam ja insistirao da ih zamijene jer su u servisu mislili da su sasvim sposobne preci jos 10-ak hiljada km.
Sinhron otisao 2 puta?
I jos nesto, covjek je u temi pitao ima li NEKO ISKUSTVO i kakvo sa Meganom??? A svi su odgovori bili tipa "moj drug", "mali od tetke" i drugi poznati i nepoznati ga imaju. Plaho pomogoste covjeku.
Sarajevski wrote:eto nek ti vozis auto, medju top 10 najruznijih u ovoj deceniji. al po sto smo svi mi ovdje strucnjaci, a ti pametan, evo sta je taj tvoj pojam pouzdanosti
rošle godine sam kupio 308-icu, 1.6 THP, ...nakon nemilosrdnog čekanja, naravno da su kasnili, auto je stigao, ...i bio sam presretan narednih 500 km. Naime, sto se do sada dogodilo (imam ga oko 10 mjeseci, 14 000 km):
-na oko 1000 km se uništio sinhron prve i druge brzine, popravljeno i nakon narednih 100-tinjak km ponovno ista stvar
-ponovno zamjenjen u drugom servisu (Auto Paru), i nakon novih 100-tinjak km isto...
-prednje disk kočnice mjenjane tri puta, i sada nakon prijeđenih par stotinjak kilometara opet pregorile, ...
-ručica mjenjača se jednom raspala, mjenjana
-nekoliko puta u ovim hladnim danima, pri paljenju auta, nije se upalial turbina a auto je proizvodio zvukove kao da svemirci napadaju - to ne mogu dokazati jer se u servisu to, naravno, ni jednom nije dogodilo
uglavnom, mjenjao sam i servis na preporuku PHrvatske, u Auto Paru su mi nakon jedne svađe zabranili da tamo dolazim (nevjerojatno, bio sam izuzetno nezadovoljan uslugom jer su me optuzili da je auto vozen za street race, pa nakon sto sam pop. su mi rekli da mi ukracuju svaku daljnu uslugu), susret s predstavnistvom PCro prvi put je bio bez uspjeha, jer su rekli da je s utom sve ok (mislim, kad su drugi put mjenjali sinhrone i zupčanike, otisli su svi sinhroni osim između 4 i 5. brzine), i da su oni pokazali DOBRU VOLJU i mjenjali mi kočnice dva puta i da više neće, a za sinhron, da je auto jos mlad i da se strpim jos neko vrijeme.
Vratio sam se u Auto Otok (koji je prema meni ok) gdje sam i kupio auto i sad cu vidjet sto oni mogu, u principu ne mogu nista bez PHrvatske. Siguran sam da mi kočnice nece mjenjati opet, ...makar, ...moram li ista komentirati?! u 14 000 tri puta?! 4 puta zapravo!!! sinhroni?!?! kazu mi da ga ne saltam iznad 5000 okretaja, auto se okrece do 7000, a maksimalna snaga po papirima je na 5800?!?! ispadam totalni debil, al je cinjenica da sam na servisu svaki mjesec, i da je to auto niti godinu dana star, i da je to prepreprejadno, a jos je jadnija drzava u kojoj zivimo jer svi znamo da pravo i pravda nemaju veze jedno s drugim i da sam ja totalno bespomocan! Pa tako, mogu dati i popust od 80% za mene NIKAD VISE! a da ne kazem da mi je to 4 peugeot, i ne mogu vjerovati sto mi se dogadja, ...toliko stresa nikad nisam probavio, vjerujete li da sanjam nocima taj prokleti auto, ...i toliko sam mu se veslio, dao 170 i nesto tisuca kuna, za sta?!?!?! za mjesecnu dozu servisa, i sto je najgore, Peugeot Hrvatske i g. Dodig (zone menager Auto Para) su odbili servisirati moj auto koji je cinjenicno neispravan u garantnom roku, a da ne kazem da mi je isti gospodi preporučio gore navedeno (mladi auto) i rekao da uzmem vještaka pa kako on kaze!!!! AUTO U GARANCIJI, PROBLEMI OD POČETKA i svima je jasno da je to jednostavno neka grska a ne moja krivnja jer sam ga nekoliko puta presaltao na 5800 što je i ok po papirima, Uostalom, vozim 10 godine, masu auto sam vozio i ovo mi se nikad nije dogodilo! Uzasnut sam, ocajan i na rubu zivcanog sloma. Jos mi jedino preostaje da mi se ovaj tjedan PHrvatseke smiluje i sredi auto...mada, bit cu sokiran ako to tako bude!
samo da dodam, da se jos gora stvar desila mom kumu koji zivi i drzavi blagostanja, a ne nekom cumezu. radi se o norveskoj koaj je najbolja za zivot. godinu dana, dvije glanc nove 407 hdi kojima niko nije mogao skontati sta im zapravo ne valja, jer ne valja nista
sad vozi hondu i uziva
Jarane uzmi ti šofera,isplatnije ti je.
Imao peugeot 407 hdi.Prešao 240000km sa njim bez ikakvih problema i sa redovnim servisima...
mudrolijo, kad odgovoris na pitanje, onda mozda konkretno i prodiskutujemo. ovako, nesto mi se ne da trositi zivce i rijeci na baljezgarije i price rekla-kazala. kolica? ovo bi trebala biti kao neka "uvreda"? "komedija"?
eh, da, umalo zaboravih, ova "pametnica", vozila 1.5 dci, pa 1.6 16v, a sad vozi "kolica" Sport...
@strong69, covjek jeste pitao za iskustvo sa Meganom, ali od dezurnih mudrolija i "strucnjaka" tema ide off topic pojedinci bi da namecu svoje misljenje
@sarajevski,
Pa čovječe šta ti radiš sa tim autom svega ti ?
Znam da ima baksuz auta ali ti ga baš pretjera. Ovo za sinhrone mi je još i ok, znam čovjeka koji je na Mazdi 6 isto tako mijenjao dva puta u prvih mjesec dana a fakat je lik normala, niti divlja sa autom, a ima pravo puno km iza sebe do sad, jednostavno tako se zadesilo.
Ali toliko kočnica shebati to još nisam čuo nikad...
mudrolijo, kad odgovoris na pitanje, onda mozda konkretno i prodiskutujemo. ovako, nesto mi se ne da trositi zivce i rijeci na baljezgarije i price rekla-kazala. kolica? ovo bi trebala biti kao neka "uvreda"? "komedija"?
eh, da, umalo zaboravih, ova "pametnica", vozila 1.5 dci, pa 1.6 16v, a sad vozi "kolica" Sport...
@strong69, covjek jeste pitao za iskustvo sa Meganom, ali od dezurnih mudrolija i "strucnjaka" tema ide off topic pojedinci bi da namecu svoje misljenje
Sta si se upalio,sta si se upalio pametnice... ma frendu samo ti vozi,niko ti ne brani da vozis...to se samo tako kaze "kolica" posto se vidi da si fan renaulta,niposto uvreda,vazno da se kolica kotrljaju, a koje su marke nebitno,ali ja kad vidim da ostali pocnu pljuvati po drugim brandovima,uzvratim sam onako...inace pametnice procitaj drugi post sa ove teme pa pocni laprdati...
Sarajevski wrote:meni je, te da se zna, auto zivota BMW.
nisam vlasnik renaulta vec dugo, no ta je firma bolja od PSA vec desetak godina. kvalitena, pouzdana auta, dobra po postenoj cijeni. za razliku do PSA koja ce, ako ovako nastavi, iamti sudbinu americke industrije.
jos jedna jako bitna stvar je da renault ovdje ima servisnu mrezu. ti sacekaj da ti se desi veci kvar na citroenu, ne gine ti tuzla i tri dana boravka tamo jer citroen u sarajevu osim ulja i filtera ne zna nista popravit.
ako hoces, da se ne raspravljamo dalje, evo ti primjer covjeka koji ima C5 hdi. i koji je motor morao radito gore. a nije jedini
To odakle ti uzimas te podatke da je renault bolji od PSA grupe,apsalčutno me ne zanima,da pravi kvalitetna auta(pravi) ali tek sa pojavom nove lagune i novog megana,ovi stariji modeli su druga prica....da ce propasti PSA ko americka industrija nece sigurno,koliko vidim posluju pozitivno,bas jucer citroen potvrdio pozitivno poslovanje na svim trzistima,tj pored ove krize prodao vise automobila nego godinu ranije...al haj da ne zamaram nevaznim stvarima,nego to da se desavaju pehovi,desavaju ali sa svim proizvodjacima pa tako i sa tim BMW------gdje ovdje kod nas ima majstor za to auto???kad te nesto spengla nema veze koji auto vozis,jel tako...a ako ti hoces i ja tebi mogu dat primjer covjeka koji je vozio BMW do zagreba,jerr mu ovi iz tomica(Sarajevo) nisu nista mogli pomoci,da napomenem da je BMW bio star samo tri mjeseca...
Ovlašteni servise za BMW je firma "BIJEDIĆ" ul. Gornja Breka. Kemo i sin svake godine dobivaju nov alat i elektroniku od proizvođača da prate sve verzije BMW-a. Još jedna informacija za tebe: "BEJDIĆ" je i prije rata radio kao jedini ovlašteni serviser u BiH. Naleti do njega pa ćeš da vidiš koliko se čeka na red a pogotovo ljeti kad dijaspora dođe jer njegov pečat važi u servisnoj knjižici. Znači, nije Tomić jedini kod nas. A za "trulje" tj. starija godišta BMW-a imaš haveru na Kobiljoj glavi nazovi servisera koji samo to radi. Za novija godišta može samo obilaziti i zijevati oko auta.
Iskreno, ta odrednica odakle je auto, je li njemacko, francusko ili italijansko me ne zanima. Zanima me da je pouzdano, udobno i da traje makar 200 000 km. Vidim da ljudi koji imaju iskustvo sa Renaultom imaju pozitivno misljenje i predlazem otvaracu teme da njih poslusa jer je jedino informacija iz prve ruke pouzdana. Ja da sam slusao raju s foruma nikad ne bih kupio Citroena a pravo sam sretan i zadovoljan tim autom.
strong69 wrote:Iskreno, ta odrednica odakle je auto, je li njemacko, francusko ili italijansko me ne zanima. Zanima me da je pouzdano, udobno i da traje makar 200 000 km. Vidim da ljudi koji imaju iskustvo sa Renaultom imaju pozitivno misljenje i predlazem otvaracu teme da njih poslusa jer je jedino informacija iz prve ruke pouzdana. Ja da sam slusao raju s foruma nikad ne bih kupio Citroena a pravo sam sretan i zadovoljan tim autom.
Skoro sam pisao na neku temu pa cu skraceno da koju napisem:
Ja imam Lagunu II, 1,9 dCI, 88 KW, 2004, dinamique, sve osim navigacije, prezadovoljan, uvoz Slovenija
Sin ima Megana II, 1,9 dCi, 88 KW, 2005, pametna kartica, tempomat, senzori na vratima, aut. paljenje svjetala ... , prezadovoljan sinčina, uvoz Slovenija.
Znači, ako kupuješ Renaulta iz inostranstva ili od neke auto kuće prvo uzmeš broj šasije i pravac ovlašteni servis i na osnovu broja ti kažu sve o autu, stvarnu kilometražu, šta je sve mjenjano na autu (ako je) od mehanike ... pa ako ti odgovara kupuj brate. Ja sam više od 2 mjeseca tražio Lagunu i dočekao, isto i sinu sam dugo visio na netu dok mu nisam našao.
Nemojte nasjedati na onu: moj jaran, jaranica, rodica, komšija sa 4 sprata, čuo sam ... već iz prve ruke pa da onda prodiskutujemo o svemu.
strong69 wrote:Iskreno, ta odrednica odakle je auto, je li njemacko, francusko ili italijansko me ne zanima. Zanima me da je pouzdano, udobno i da traje makar 200 000 km. Vidim da ljudi koji imaju iskustvo sa Renaultom imaju pozitivno misljenje i predlazem otvaracu teme da njih poslusa jer je jedino informacija iz prve ruke pouzdana. Ja da sam slusao raju s foruma nikad ne bih kupio Citroena a pravo sam sretan i zadovoljan tim autom.
ro je to, najvise mi idu na nesto oni koji govore samo njemacko - to su masine i sl. gluposti. Ja s renaultom imam iskustvo odlicno. Vozio Lagunu 2... ma nemam sta rec, odlicno sve, zamijenio je za Jeep iz razloga sto mi je trebo terenac... a da uzimam putnicko opet, opet bi lagunu ili neki renault zahvaljujuci pozitivnim iskustvima... a da ne spominjem renault 11 iz 1986. s kojim nikad nisam imo nijedan ozbiljniji kvar i dan-danas je u odlicnom stanju, a preso 198 000.
halo ba ljudi, ne dijelim ja plate
ovo je sa foruma.hr, covjek godinu dana pokusava rijesit problem sa 308, i jos nije. a ima istih iskustava. primjer je radikalan al dovoljno govori o tome sta je danas peugeot, a opet kayem, nije jedini, jer mi je kum osijedio ne sa jednim vec sa dva glanc nova 407 u norveskoj
renault