MAPLE C31- Kinesko čudo tehnike na našim cestama

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

Post Reply
User avatar
AmADin_gospo
Posts: 2202
Joined: 14/05/2010 11:29

#251 Re: MAPLE C31- Kinesko čudo tehnike na našim cestama

Post by AmADin_gospo »

da je Maple neki kvalitet i nije, ali da nudi mnogo više nego se plati.. nudi...

97-98 se narod smijao vozačima Hyundai-a na accentima a vidi ih sada kakva auta rade, ubiče se od posla. za malo para dobiješ puno muzike. tako će i za 10 godina biti sa Mapleom... ljudi polako kupuju tehnologiju i propale europske i američke kompanije i momentalo tehnologiju ugrađuju u svoja auta.

također me nerviraju poltroni ovde koji voze auta stara po 25-30 godina bez zračnih jastuka, klime, disk kočnica, ispravnih svjetala, protrule šasije pa seru kako je Maple loš, zvoni, krci, cvili a i raspadne se u sudaru ko limenka u koju ubaciš petardu a voze još veče skule od Maple-a.... dajte ba smirite doživljaje...

BTW, kad sljedeči put budete kupovali djelove za svoje golfove, sierre, kadete, alfe, stojadine itd itd, pogledajte ko vam pravi rezervne dijelove, a i odakle wagen, GM, toyota itd itd dobavljaju komponente za svoja auta...

Viva la Mao Tse Tung, Viva la China :D
530i
Posts: 9169
Joined: 08/12/2009 17:31

#252 Re: MAPLE C31- Kinesko čudo tehnike na našim cestama

Post by 530i »

Za razliku od Maplea koji je nekvalitetan i nedokazan, hyundaiji je uvijek bio kvalitetan, a kasnije se i dokazao.

Nek neko donira golfa trojku ispravnog i maple, ja sjedam u golfa i udariću maple 50 na sat, pa da vidimo koji je čvršći...kinezi su za sada šrot, dijelova ima u hong kongu. Mogu oni i napraviti dobar Maple, ali bi košta kao Golf ili Reno, gdje već ne bi imali nikakve šanse.
User avatar
chelo
Posts: 657
Joined: 13/02/2010 18:47
Location: Sarajevo

#253 Re: MAPLE C31- Kinesko čudo tehnike na našim cestama

Post by chelo »

pajero wrote: E sada oceva racunica, presao 70 000 km za manje od dvije godine (kupljen u septembru) sve gradske i sve na taksiju i neka je na tih 70 000km uzeo pola para to je 35 000KM. Haj neka je zaradio 25 000KM to je najmanje dva takva auta za manje od dvije godine...Ocu je jedino zao sto nece moci da mjenja staro za nove, jer kako on kaze odmah bi to uradio. Da se razumijemo, ja ga opet ne bih kupio...izgled 0, unutrasnjost 0, zavrsni radovi 0, motor je dobar, klima radi... :lol: Ali za auto na kojem mozes zaraditi novac to je extra investicija.
Ne bih da ulazim u to kako ti je stari haman na svakom drugom kilometru imao prihode od voznje, ko da je sesticom u Milano iso svake hefte.
Ali burazeru, podijeli tih 25 milja, pa ces dobiti da si imao prihoda milju i sitno po mjesecu, a ne bonusa.
Gdje ti tu vidis otplatu auta uz sve takse i dadzbine drzavi i udruzenju i troskovi zivota i naravno auta jos, gorivo itd?
Kakva ti je to matematika? Ti nisi na njemu nikakve ekstra pare stvorio, samo si prezivio, jer je stari tu bio dobar 800 stoja haman. To sto si mecku hranio mjesecno, sad si samo sabrao na kamaru pa kupio to cudo.
Mislim da si jos i pusiona na tom autu, jer kome ces ga prodati kad nabesas 100.000? Kome ces ga NOVOG prodati bogte rodjaaaak :-) Mecka ide i sa po miliona na satu.
Tu ces tek osjetiti koliko si ti amortizovan na njemu :D
User avatar
arman1
Posts: 5343
Joined: 06/11/2006 12:06
Location: Na selu čuvam stoku. U gradu se čuvam od stoke.
Grijem se na: ljubav bližnjih svoj
Vozim: šta klepim
Horoskop: BOG
Contact:

#254 Re: MAPLE C31- Kinesko čudo tehnike na našim cestama

Post by arman1 »

Vidim ja ovdje puno delegata koji nemaju ni za biciklo, a o polovnom traktoru(G2)da i ne govorimo.
User avatar
pajero
Posts: 597
Joined: 04/11/2009 15:31

#255 Re: MAPLE C31- Kinesko čudo tehnike na našim cestama

Post by pajero »

chelo wrote:
pajero wrote: E sada oceva racunica, presao 70 000 km za manje od dvije godine (kupljen u septembru) sve gradske i sve na taksiju i neka je na tih 70 000km uzeo pola para to je 35 000KM. Haj neka je zaradio 25 000KM to je najmanje dva takva auta za manje od dvije godine...Ocu je jedino zao sto nece moci da mjenja staro za nove, jer kako on kaze odmah bi to uradio. Da se razumijemo, ja ga opet ne bih kupio...izgled 0, unutrasnjost 0, zavrsni radovi 0, motor je dobar, klima radi... :lol: Ali za auto na kojem mozes zaraditi novac to je extra investicija.
Ne bih da ulazim u to kako ti je stari haman na svakom drugom kilometru imao prihode od voznje, ko da je sesticom u Milano iso svake hefte.
Ali burazeru, podijeli tih 25 milja, pa ces dobiti da si imao prihoda milju i sitno po mjesecu, a ne bonusa.
Gdje ti tu vidis otplatu auta uz sve takse i dadzbine drzavi i udruzenju i troskovi zivota i naravno auta jos, gorivo itd?
Kakva ti je to matematika? Ti nisi na njemu nikakve ekstra pare stvorio, samo si prezivio, jer je stari tu bio dobar 800 stoja haman. To sto si mecku hranio mjesecno, sad si samo sabrao na kamaru pa kupio to cudo.
Mislim da si jos i pusiona na tom autu, jer kome ces ga prodati kad nabesas 100.000? Kome ces ga NOVOG prodati bogte rodjaaaak :-) Mecka ide i sa po miliona na satu.
Tu ces tek osjetiti koliko si ti amortizovan na njemu :D
@Chelo Da si pazljivije procitao moj post skontao bih da ja nisam nikad bio za Maple niti cu biti. Ali ti kao tipicni balkanac se odmah vezes za pare. Nemam namjeru nikome hvaliti auto koje ja ne bih vozio i to je cinjenica isto kao sto je cinjenica da moj OTAC (ne stari, burazer, rodjak) ustane svako jutro u 04:30 i radi do 16-18:00. On SVAKI DAN predje izmedju 80-120km.

E sada matematika, 100km (svaki dan) X 30 (dana) = 3 000km (mjesecno) X 24 (mjeseca, koliko za 4 dana puni Maple) = 72 000

E posto Maple nikada nije presao granicu (bio jednom na Borackom jezeru, jednom u Tuzli...) i auto se koristi SAMO za taxi nadam se da ti je sada jasno. BTW sada ima vise od 85 000 na satu.

Sto se ostalog tice stvarno nemam namjeru preko foruma (a tebe ako zanima mozemo se naci pa cu ti ja objasniti i pokazati racune koliko smo potrosili na Maple a koliko je potrosio na Mercedesa kad je bio na taxi-ju.)

Ponavljam auto mi se ne svidja i "nikad" (nikad ne reci nikad) ne bih kupio sebi ali za posao na taxi-ju otac nije mogao naci bolju opciju. Isto tako mislim ako uzme Sandera.

P.S. I ako ga nikad ne proda uvjek ga moze pokloniti nekome od familije da se uci na njemu ili da ga proda u djelovima. Svaka roba ima svog kupca.
User avatar
chelo
Posts: 657
Joined: 13/02/2010 18:47
Location: Sarajevo

#256 Re: MAPLE C31- Kinesko čudo tehnike na našim cestama

Post by chelo »

pajero wrote: @Chelo Da si pazljivije procitao moj post skontao bih da ja nisam nikad bio za Maple niti cu biti. Ali ti kao tipicni balkanac se odmah vezes za pare. Nemam namjeru nikome hvaliti auto koje ja ne bih vozio i to je cinjenica isto kao sto je cinjenica da moj OTAC (ne stari, burazer, rodjak) ustane svako jutro u 04:30 i radi do 16-18:00. On SVAKI DAN predje izmedju 80-120km.

E sada matematika, 100km (svaki dan) X 30 (dana) = 3 000km (mjesecno) X 24 (mjeseca, koliko za 4 dana puni Maple) = 72 000

E posto Maple nikada nije presao granicu (bio jednom na Borackom jezeru, jednom u Tuzli...) i auto se koristi SAMO za taxi nadam se da ti je sada jasno. BTW sada ima vise od 85 000 na satu.

Sto se ostalog tice stvarno nemam namjeru preko foruma (a tebe ako zanima mozemo se naci pa cu ti ja objasniti i pokazati racune koliko smo potrosili na Maple a koliko je potrosio na Mercedesa kad je bio na taxi-ju.)

Ponavljam auto mi se ne svidja i "nikad" (nikad ne reci nikad) ne bih kupio sebi ali za posao na taxi-ju otac nije mogao naci bolju opciju. Isto tako mislim ako uzme Sandera.

P.S. I ako ga nikad ne proda uvjek ga moze pokloniti nekome od familije da se uci na njemu ili da ga proda u djelovima. Svaka roba ima svog kupca.
aaaa burazeru odmah cemo se naci
vidi druze, niko ne spori da JESI nabrao te kilometre, nego malo sam bocnuo u iskoristivost tih kilometara, ono kao svaki drugi naplacen. Ima povratnih voznji, ima supljiranja po gradu, porodicnog vozanja itd.
Ja tebi kazem da si zivotario s njim, nisi ga otplatio.
Zaradio si 800 mjesecno u najboljem slucaju (tj. otac), nista ti nisi povratio od love koju si dao na njega - samo to kazem. Malo si pricu napuhao u na iluzorne nivoe kako si se usrecio s njim pa nam se razbacao sa "35000 ovo, 2 auta ono" itd.
Nisam tipicni balkanac, nego okorjeli hercegovac, i ne spadam u one koji na autu od marke prave dvije na prodaji, ne umijem to, ali brate, ponavljam:
Sta ces s njim kad dodje da ne moze vise?
NISI ga otplatio. Zivotario si.
NE MOZES ga prodati - gubis svih 10.000 koje si dao na njega.
MORAS u dzep ponovo da nesto novo kupis, a nemas od cega jer si ZIVOTARIO.
Pruzio ti je jedan rahatluk dok si radio, ali ces skupo platiti naredno auto.
Druze, sve ima cijenu, za sve posotji fisibility studija...na maple-u ona jednostavno pada.

Zato kazem, da si vozio di Milana svake hefte, i bilo bi neke kinte...ali ovako...
Znam da ne gajis nikakvu pricu oko njega, ali malo se natezemo. Forum je.
User avatar
pajero
Posts: 597
Joined: 04/11/2009 15:31

#257 Re: MAPLE C31- Kinesko čudo tehnike na našim cestama

Post by pajero »

chelo wrote:
pajero wrote: @Chelo Da si pazljivije procitao moj post skontao bih da ja nisam nikad bio za Maple niti cu biti. Ali ti kao tipicni balkanac se odmah vezes za pare. Nemam namjeru nikome hvaliti auto koje ja ne bih vozio i to je cinjenica isto kao sto je cinjenica da moj OTAC (ne stari, burazer, rodjak) ustane svako jutro u 04:30 i radi do 16-18:00. On SVAKI DAN predje izmedju 80-120km.

E sada matematika, 100km (svaki dan) X 30 (dana) = 3 000km (mjesecno) X 24 (mjeseca, koliko za 4 dana puni Maple) = 72 000

E posto Maple nikada nije presao granicu (bio jednom na Borackom jezeru, jednom u Tuzli...) i auto se koristi SAMO za taxi nadam se da ti je sada jasno. BTW sada ima vise od 85 000 na satu.

Sto se ostalog tice stvarno nemam namjeru preko foruma (a tebe ako zanima mozemo se naci pa cu ti ja objasniti i pokazati racune koliko smo potrosili na Maple a koliko je potrosio na Mercedesa kad je bio na taxi-ju.)

Ponavljam auto mi se ne svidja i "nikad" (nikad ne reci nikad) ne bih kupio sebi ali za posao na taxi-ju otac nije mogao naci bolju opciju. Isto tako mislim ako uzme Sandera.

P.S. I ako ga nikad ne proda uvjek ga moze pokloniti nekome od familije da se uci na njemu ili da ga proda u djelovima. Svaka roba ima svog kupca.
aaaa burazeru odmah cemo se naci
vidi druze, niko ne spori da JESI nabrao te kilometre, nego malo sam bocnuo u iskoristivost tih kilometara, ono kao svaki drugi naplacen. Ima povratnih voznji, ima supljiranja po gradu, porodicnog vozanja itd.
Ja tebi kazem da si zivotario s njim, nisi ga otplatio.
Zaradio si 800 mjesecno u najboljem slucaju (tj. otac), nista ti nisi povratio od love koju si dao na njega - samo to kazem. Malo si pricu napuhao u na iluzorne nivoe kako si se usrecio s njim pa nam se razbacao sa "35000 ovo, 2 auta ono" itd.
Nisam tipicni balkanac, nego okorjeli hercegovac, i ne spadam u one koji na autu od marke prave dvije na prodaji, ne umijem to, ali brate, ponavljam:
Sta ces s njim kad dodje da ne moze vise?
NISI ga otplatio. Zivotario si.
NE MOZES ga prodati - gubis svih 10.000 koje si dao na njega.
MORAS u dzep ponovo da nesto novo kupis, a nemas od cega jer si ZIVOTARIO.
Pruzio ti je jedan rahatluk dok si radio, ali ces skupo platiti naredno auto.
Druze, sve ima cijenu, za sve posotji fisibility studija...na maple-u ona jednostavno pada.

Zato kazem, da si vozio di Milana svake hefte, i bilo bi neke kinte...ali ovako...
Znam da ne gajis nikakvu pricu oko njega, ali malo se natezemo. Forum je.
Pa sto odmah ne rece da si hercegovac hahahahahaha...salu na stranu ali moramo kafu popiti jer izgleda niti ja kontam tebe a ni ti mene.

Hajmo opet. Kilometri o kojima ti ja pricam su TAXI kilometri. Rekao sam ti koliko je auto "privatno" preslo. Za dalja putovanja, porodicno "vozikanje" tu je jos uvjek Mercedes. Moj otac je ozbiljan covjek koji je profesionalni vozac sa svim kategorijama i nema vremena da "supljira" po gradu. Istina je to da ima povratnih voznji, "praznog hoda" ali zato sam i rekao pola km, a ne sve...

E sad zivotario? Ne kontam? Otac je dao manje od 10 000km sa kaskom. I meni je a i svima nama jasno da ga sada ne moze prodati ni za 4 000KM a mozda ni za 1KM...ko zna? Ono sto je moja poenta je: Maple NOV na taxi-ju je BOLJI nego bilo koji polovan auto. Vjeruj mi da je otac imao vise kvarova na Mercedesu iz 1985 godine nego na ovom autu. Nema tu nikakve iluzije. Racuni i predjeni/zaradjeni km su na strani NOVOG auta (bilo ono Maple, Sandero, KIA...)
BTW...auto se ne prodaje i nema razloga i da se prodaje da ti ja pricam bajke kao da je BMW.

E sada tvoja pitanja:
Auto ce ici na prodaju kad dodje vrijeme za nesto novije i bolje. Otac kaze da imaju nove u salonu on bi opet uzeo staro za novo. Ako ga ne proda onda ce ga prodati u dijelove.
Kako mislis nije ga otplatio?
Novo auto ce se kupiti od para koje je zaradio Maple, jer je on jedini izvor prihoda za kupovinu novog...
:sax:
vnm
Posts: 1478
Joined: 08/07/2008 01:28

#258 Re: MAPLE C31- Kinesko čudo tehnike na našim cestama

Post by vnm »

nema tu price, auto je kostalo 10.000KM i nije se kvarilo. da je uzeo nesto drugo od 15.000-20.000KM opet bi ga kasnije prodao za 5.000-10.000KM, tako da na kraju nista bolje ne bi prosao.
japo-
Posts: 29468
Joined: 15/01/2009 16:43
Location: Banovići

#259 Re: MAPLE C31- Kinesko čudo tehnike na našim cestama

Post by japo- »

:D sam da vam kaem da ću mozda kupiti ovaj šporet na točkovima :-) extra cijena 2006 god malo prešo 8-) , :oops: a znam da zviždi preko 80 na sat :D
User avatar
Optimist
Posts: 13656
Joined: 08/02/2010 19:01
Location: Sarajevo

#260 Re: MAPLE C31- Kinesko čudo tehnike na našim cestama

Post by Optimist »

japo- wrote::D sam da vam kaem da ću mozda kupiti ovaj šporet na točkovima :-) extra cijena 2006 god malo prešo 8-) , :oops: a znam da zviždi preko 80 na sat :D

Ja sam vidio u oglasima, 2008. presao 7 000, garaziran, cijena bila 5 000 KM. :shock:
japo-
Posts: 29468
Joined: 15/01/2009 16:43
Location: Banovići

#261 Re: MAPLE C31- Kinesko čudo tehnike na našim cestama

Post by japo- »

ma jok ovaj jeftiniji pa za duplo :D :bih: čak je i od golfa jeftiniji :lol: al ja znam da ne valja auto i ne moze 15 god izdrzat al nek me vozi 2 god dobar :D za te pare :-)
User avatar
shlauf
Posts: 2505
Joined: 27/07/2008 23:34
Location: Made in Sarajevo

#262 Re: MAPLE C31- Kinesko čudo tehnike na našim cestama

Post by shlauf »

To Armanijev stari garant prodaje pa skoro djaba auto :D

P.S. Zar ima nešto jeftinije od Golfa ???? :D

Aleeeeee aleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :dance:
User avatar
Ady88
Posts: 1128
Joined: 08/02/2009 07:50
Location: Nikad saznat' nećemo

#263 Re: MAPLE C31- Kinesko čudo tehnike na našim cestama

Post by Ady88 »

japo- wrote::D sam da vam kaem da ću mozda kupiti ovaj šporet na točkovima :-) extra cijena 2006 god malo prešo 8-) , :oops: a znam da zviždi preko 80 na sat :D
neces valjda od nje kupit auto, da samo znas kakav je vozac :lol:

Code: Select all

http://www.pik.ba/artikal/790428/automobil-maple-c31

zahebajem se, mada mozes G2 uzeti za ove pare :lol: :D
User avatar
arman1
Posts: 5343
Joined: 06/11/2006 12:06
Location: Na selu čuvam stoku. U gradu se čuvam od stoke.
Grijem se na: ljubav bližnjih svoj
Vozim: šta klepim
Horoskop: BOG
Contact:

#264 Re: MAPLE C31- Kinesko čudo tehnike na našim cestama

Post by arman1 »

shlauf wrote:To Armanijev stari garant prodaje pa skoro djaba auto :D

P.S. Zar ima nešto jeftinije od Golfa ???? :D

Aleeeeee aleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :dance:
Ako misliš na mene čitaj polako. I kod mene je drugi model
Ja svoj ne prodajem. Učetvrtak imao karambolku sa Suzuki Grand Vitara, kreten me udraio straga. mođda jest od plastike i kartona ali sa maplea nije ništa otpalo.
User avatar
Karabaja
Posts: 2157
Joined: 18/04/2004 16:12
Location: Njemačka

#265 Re: MAPLE C31- Kinesko čudo tehnike na našim cestama

Post by Karabaja »

arman1 wrote:
shlauf wrote:To Armanijev stari garant prodaje pa skoro djaba auto :D

P.S. Zar ima nešto jeftinije od Golfa ???? :D

Aleeeeee aleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :dance:
Ako misliš na mene čitaj polako. I kod mene je drugi model
Ja svoj ne prodajem. Učetvrtak imao karambolku sa Suzuki Grand Vitara, kreten me udraio straga. mođda jest od plastike i kartona ali sa maplea nije ništa otpalo.
Šta si imao? :D
User avatar
shlauf
Posts: 2505
Joined: 27/07/2008 23:34
Location: Made in Sarajevo

#266 Re: MAPLE C31- Kinesko čudo tehnike na našim cestama

Post by shlauf »

:lol:

Aleeeeeeeeee aleeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :dance:
User avatar
arman1
Posts: 5343
Joined: 06/11/2006 12:06
Location: Na selu čuvam stoku. U gradu se čuvam od stoke.
Grijem se na: ljubav bližnjih svoj
Vozim: šta klepim
Horoskop: BOG
Contact:

#267 Re: MAPLE C31- Kinesko čudo tehnike na našim cestama

Post by arman1 »

Karabaja wrote:
arman1 wrote:
shlauf wrote:To Armanijev stari garant prodaje pa skoro djaba auto :D

P.S. Zar ima nešto jeftinije od Golfa ???? :D

Aleeeeee aleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :dance:
Ako misliš na mene čitaj polako. I kod mene je drugi model
Ja svoj ne prodajem. Učetvrtak imao karambolku sa Suzuki Grand Vitara, kreten me udraio straga. mođda jest od plastike i kartona ali sa maplea nije ništa otpalo.
Šta si imao? :D
Sad ste svi lafo nivo "karambolka", "udes", "sudar" i još 102 naziva za saobračajnu nezgodu u kojoj učestvuje 2 ili više vozila.
Nekima ovdje treba nacrtati.
User avatar
Karabaja
Posts: 2157
Joined: 18/04/2004 16:12
Location: Njemačka

#268 Re: MAPLE C31- Kinesko čudo tehnike na našim cestama

Post by Karabaja »

Pretpostavljam da si htio reći "karambolaža" :D

Image
User avatar
alcho
Posts: 1469
Joined: 31/08/2006 09:08

#269 Re: MAPLE C31- Kinesko čudo tehnike na našim cestama

Post by alcho »

Sta se ba pravite nivo...covjek imo karambolku :lol: :lol:
rusmir.ba
Posts: 637
Joined: 15/06/2008 19:22

#270 Re: MAPLE C31- Kinesko čudo tehnike na našim cestama

Post by rusmir.ba »

Ovi su se garant udarili karambolkama pa imali "karambol" :)
Dakle bezveze se nesta cudite i smijete a da malo "googlate" vidjeli bi da je covjek u pravu...

evo par primjera:
http://www.vesti.rs/Beogradske/DVOJE-PO ... ZNICE.html
http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/ak ... automobila
Last edited by rusmir.ba on 02/01/2011 08:47, edited 1 time in total.
Dendrlix
Posts: 1108
Joined: 09/05/2005 14:14
Location: Sarajevo

#271 Re: MAPLE C31- Kinesko čudo tehnike na našim cestama

Post by Dendrlix »

Bezveze ismijavate covjeka, a ispadate sami smijesni.
japo-
Posts: 29468
Joined: 15/01/2009 16:43
Location: Banovići

#272 Re: MAPLE C31- Kinesko čudo tehnike na našim cestama

Post by japo- »

karambolka,branik, spojler ili sta već :D još sam u pregovorima :D al s familijom :lol: u to kineskom s... ja ne sjedam itd..... :cry: :lol: :lol:
User avatar
pajero
Posts: 597
Joined: 04/11/2009 15:31

#273 Re: MAPLE C31- Kinesko čudo tehnike na našim cestama

Post by pajero »

E moj Japo tacno znam u kojim si mukama...Tako sam ja starog pokusavao odgovoriti prije tacno 2 godine i 4 mjesca i molio ga nemoj samo to kinesko sranje koje ce se raspasti prije prvog servisa. Ali nije pomoglo. Stari uplatio C31 i na taksiju (99% gradska) evo jos malo pa gazi 100 000km. I da, znaj da nemas "ovlasteni" servis za njih ali djelove mozes naci na trafici. Vazno je da skines dio, izmjeris, uporedis i vidjet ces da je sve od Citroena, Peugeota, Fiata...ali naravno svi modeli koji su se proizvodili do 1992...hahahahaahaaa
saraj31
Posts: 5
Joined: 10/03/2011 11:28

#274 Re: MAPLE C31- Kinesko čudo tehnike na našim cestama

Post by saraj31 »

ima li gdje dijelova za ovaj maple c31 kinez ,ako može neka kontakt adresa
User avatar
japo
Posts: 1987
Joined: 06/08/2007 16:45

#275 Re: MAPLE C31- Kinesko čudo tehnike na našim cestama

Post by japo »

Code: Select all

http://www.pik.ba/artikal/1020624/prodajem-dijelove-za-maple-c31/
ovo je spamanje al ev lik prodaje djelove :D
Post Reply