Manje poznate istine o automobilima

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

User avatar
Qler
Posts: 23608
Joined: 18/10/2004 14:49
Location: Sarajevo

#351 Re: Manje poznate istine o automobilima

Post by Qler »

Ferrari F40, Mercedes 124, (coupe i cabrio pogotovo) VW Corrado (jedini VW da valja), Lamborghini Diablo i onaj ispravi me ako grijesim da ne goooglam Countach... Honda NSX, i onda jos bruku auta koja su bila okrenuta vise filozofiji uzitka u voznji nego elektronici, EURO standardima o izduvnim gasovima, i slicnim zezancijama koje itekako uticu na "radost u voznji"..
goran16v
Posts: 10140
Joined: 20/09/2011 09:02

#352 Re: Manje poznate istine o automobilima

Post by goran16v »

Imam i vozim oldimera i tvrdim da je u odredjenoj mjeri zahtjevniji za voznju od savremenog auta i neko (prvi ja) u tome nalazi uzitak. Mnogi se slazu da su auti poceli gubiti dusu u drugoj 1/2 '80-ih i definitivno izgubili u narednih 10 god i da savremeni auti nemaju dusu. Iz nase prespektive to jeste istina, ali bio sam u prilici voziti i neke starije modele i mogu potvrditi da je bilo zahtjevnije voziti auto star 60 god (bez sinhrona na 1. i rikvercu, sve mehanika itd) u odnosu na onaj star 30 god, nego auto star 30 god u dnosu na savremeni, pa bi to znacilo da ni ovi stari 30 god nemaju dusu. To je evolucija automobila i tu nema zaustavljanja i za nove generacije svaka predhodna ce imati vise duse, ALI sve to ne znaci da su auti s dusom i okrenuti vozacevom uzivanju bolji od savremenih.
@SAID5
Sjecam se frke oko Scenica RX4 koji je sletio s ceste ili tako nesto a da se airbagovi nisu otvorili, ali sve je ostalo u sferi nagadjanja i niko nije utvrdio da su airbagovi bili ispravni prilikom udara i ostale pojedinosti neophodne da aktivaciju. Istovremeno znam mali milion slucajeva gdje su ljudi izlazili skoro nepovrijedjeni upravo zbog airbagova. Za nekog je bolji stari auto koji je za vozaca i putnike vise fatalan samo zato jer ga je poslije sudara jeftinije popraviti u odnosu na savremeni na kojem ce, zbog airbaga i deformacfionih zona, iole ozbiljniji sudar izazvati totalnu stetu koja se ne moze praviti.
User avatar
ljubav_aha
Posts: 15082
Joined: 03/04/2008 19:25
Location: TURKISH COFFEEBATH

#353 Re: Manje poznate istine o automobilima

Post by ljubav_aha »

goran16v wrote:Imam i vozim oldimera i tvrdim da je u odredjenoj mjeri zahtjevniji za voznju od savremenog auta i neko (prvi ja) u tome nalazi uzitak. Mnogi se slazu da su auti poceli gubiti dusu u drugoj 1/2 '80-ih i definitivno izgubili u narednih 10 god i da savremeni auti nemaju dusu. Iz nase prespektive to jeste istina, ali bio sam u prilici voziti i neke starije modele i mogu potvrditi da je bilo zahtjevnije voziti auto star 60 god (bez sinhrona na 1. i rikvercu, sve mehanika itd) u odnosu na onaj star 30 god, nego auto star 30 god u dnosu na savremeni, pa bi to znacilo da ni ovi stari 30 god nemaju dusu. To je evolucija automobila i tu nema zaustavljanja i za nove generacije svaka predhodna ce imati vise duse, ALI sve to ne znaci da su auti s dusom i okrenuti vozacevom uzivanju bolji od savremenih. .
kolega,meni su avioni malo vise razumljivi,i mogu ti reci mnogi imaju isit problem sa upravljanjem iz pilotske kabine prije 50 godina i sad :D kukanje da je avion/auto bez duse je zaista individulano,iako je upravljanje starim modleima vise iziskuje ucesce vozaca/pilota i u tome i jeste fazon spajanja tvoje duse sa avtom/avionom,i to razumijem,ali dusu na srce,kad si u autu svaki dan,dajem dusu za dugmad :lol: nije isto voziti/let sa starim modelima iz hobija i raditi isto svaki dan,u tome i jeste fazon dusevnosti ;-) :D :-D
goran16v
Posts: 10140
Joined: 20/09/2011 09:02

#354 Re: Manje poznate istine o automobilima

Post by goran16v »

Naravno. Nekako ugrubo i u 3 - 4 crte bolji auto bo bio onaj kojim putujes brze, jeftinije, udobnije, manje zamorno i sigurnije i jedan auto uopste ne mora imati dusu da bi bio takav. "Dusevnost" je sa sad iskljucivo za licne potrebe i hobi.
User avatar
ljubav_aha
Posts: 15082
Joined: 03/04/2008 19:25
Location: TURKISH COFFEEBATH

#355 Re: Manje poznate istine o automobilima

Post by ljubav_aha »

goran16v wrote:Naravno. Nekako ugrubo i u 3 - 4 crte bolji auto bo bio onaj kojim putujes brze, jeftinije, udobnije, manje zamorno i sigurnije i jedan auto uopste ne mora imati dusu da bi bio takav. "Dusevnost" je sa sad iskljucivo za licne potrebe i hobi.
ali doticna dusevnost osoba prethodnih generacija i proslog vremena sigurn nije bila dozivljena poput nase iz 21 st. :-D
User avatar
xamp
Posts: 1545
Joined: 31/03/2010 18:43

#356 Re: Manje poznate istine o automobilima

Post by xamp »

goran16v wrote:Imam i vozim oldimera i tvrdim da je u odredjenoj mjeri zahtjevniji za voznju od savremenog auta i neko (prvi ja) u tome nalazi uzitak. Mnogi se slazu da su auti poceli gubiti dusu u drugoj 1/2 '80-ih i definitivno izgubili u narednih 10 god i da savremeni auti nemaju dusu. Iz nase prespektive to jeste istina, ali bio sam u prilici voziti i neke starije modele i mogu potvrditi da je bilo zahtjevnije voziti auto star 60 god (bez sinhrona na 1. i rikvercu, sve mehanika itd) u odnosu na onaj star 30 god, nego auto star 30 god u dnosu na savremeni, pa bi to znacilo da ni ovi stari 30 god nemaju dusu. To je evolucija automobila i tu nema zaustavljanja i za nove generacije svaka predhodna ce imati vise duse, ALI sve to ne znaci da su auti s dusom i okrenuti vozacevom uzivanju bolji od savremenih.
@SAID5
Sjecam se frke oko Scenica RX4 koji je sletio s ceste ili tako nesto a da se airbagovi nisu otvorili, ali sve je ostalo u sferi nagadjanja i niko nije utvrdio da su airbagovi bili ispravni prilikom udara i ostale pojedinosti neophodne da aktivaciju. Istovremeno znam mali milion slucajeva gdje su ljudi izlazili skoro nepovrijedjeni upravo zbog airbagova. Za nekog je bolji stari auto koji je za vozaca i putnike vise fatalan samo zato jer ga je poslije sudara jeftinije popraviti u odnosu na savremeni na kojem ce, zbog airbaga i deformacfionih zona, iole ozbiljniji sudar izazvati totalnu stetu koja se ne moze praviti.
Haj ba ne seri, vozis oldtimera jer nemas para za pravo auto xD
User avatar
2AK-47
Posts: 308
Joined: 26/12/2011 19:09

#357 Re: Manje poznate istine o automobilima

Post by 2AK-47 »

Neseri ti šta te boli k..c šta čovjek vozi. kako mi idu na k... takvi kao ti što se javljaju pod lažnim nickom.
User avatar
ljubav_aha
Posts: 15082
Joined: 03/04/2008 19:25
Location: TURKISH COFFEEBATH

#358 Re: Manje poznate istine o automobilima

Post by ljubav_aha »

2AK-47 wrote:Neseri ti šta te boli k..c šta čovjek vozi. kako mi idu na k... takvi kao ti što se javljaju pod lažnim nickom.
ha ha h akolega,ovaj nick iznad tebe nze zna sto znaci voziti REGIRTIRANOG oldtajmera , ovakvi su komicni :D :lol:
User avatar
2AK-47
Posts: 308
Joined: 26/12/2011 19:09

#359 Re: Manje poznate istine o automobilima

Post by 2AK-47 »

ljubav_aha wrote:
2AK-47 wrote:Neseri ti šta te boli k..c šta čovjek vozi. kako mi idu na k... takvi kao ti što se javljaju pod lažnim nickom.
ha ha h akolega,ovaj nick iznad tebe nze zna sto znaci voziti REGIRTIRANOG oldtajmera , ovakvi su komicni :D :lol:
znaju da vrjedžaju ljude po forumima, i da pune forume glupostima
User avatar
xamp
Posts: 1545
Joined: 31/03/2010 18:43

#360 Re: Manje poznate istine o automobilima

Post by xamp »

2AK-47 wrote:Neseri ti šta te boli k..c šta čovjek vozi. kako mi idu na k... takvi kao ti što se javljaju pod lažnim nickom.
Lazni nick? A 2AK-47 je pravi nick? xD
User avatar
olensoner
Posts: 1151
Joined: 24/01/2008 19:34

#361 Re: Manje poznate istine o automobilima

Post by olensoner »

@xamp ta dva slova, koja stavljas na kraju svakog komentara, govore i vise nego dovoljno o tebi.
User avatar
xamp
Posts: 1545
Joined: 31/03/2010 18:43

#362 Re: Manje poznate istine o automobilima

Post by xamp »

olensoner wrote:@xamp ta dva slova, koja stavljas na kraju svakog komentara, govore i vise nego dovoljno o tebi.
djes psiholog :D
User avatar
ljubav_aha
Posts: 15082
Joined: 03/04/2008 19:25
Location: TURKISH COFFEEBATH

#363 Re: Manje poznate istine o automobilima

Post by ljubav_aha »

xamp wrote:
olensoner wrote:@xamp ta dva slova, koja stavljas na kraju svakog komentara, govore i vise nego dovoljno o tebi.
djes psiholog :D
imam raju koja ima vintage avijone :D :lol: hosh da te upoznam sa njima :D
User avatar
xamp
Posts: 1545
Joined: 31/03/2010 18:43

#364 Re: Manje poznate istine o automobilima

Post by xamp »

ljubav_aha wrote:
xamp wrote:
olensoner wrote:@xamp ta dva slova, koja stavljas na kraju svakog komentara, govore i vise nego dovoljno o tebi.
djes psiholog :D
imam raju koja ima vintage avijone :D :lol: hosh da te upoznam sa njima :D
hocu xD
User avatar
olensoner
Posts: 1151
Joined: 24/01/2008 19:34

#365 Re: Manje poznate istine o automobilima

Post by olensoner »

xamp wrote:
olensoner wrote:@xamp ta dva slova, koja stavljas na kraju svakog komentara, govore i vise nego dovoljno o tebi.
djes psiholog :D
Evo me, balavace.
goran16v
Posts: 10140
Joined: 20/09/2011 09:02

#366 Re: Manje poznate istine o automobilima

Post by goran16v »

xamp wrote:
Haj ba ne seri, vozis oldtimera jer nemas para za pravo auto xD
Pored pravih auta (mnozina) vozim i oldtimera jer imam viska para... I ne kaze se pravo auto nego pravi auto. Auto je skraceno od automobil, a automobil je muskog roda.
User avatar
tvrtko 1. kotromanić
Posts: 482
Joined: 14/10/2011 21:40
Location: MILE

#367 Re: Manje poznate istine o automobilima

Post by tvrtko 1. kotromanić »

Za onoga koga se tiče.

Elektronika protiv mehanike. Napredak protiv klasike.
(Uzgred ja sam po profesiji elektroničar)
Da ne pričamo napamet. Vozio se u najnovijem VW passatu CC. Fantastično auto, linija originalna i dojmljiva. Automatik 100%. Dok smo se vozili vlasnik priča kako je imao problema sa trzanjem motora pri pokretu, ali je srećom imao prijatelja u Mađarskoj koji radi u VW pa mu je povoljno promijenio sofware za upravljanje - kontrolu. Vlasnik priča dalje, kako čak i upravljanje volanom odlučuje procesor, na osnovu puta itd. Znači bukvalno sjedite za jojstikom i dajete komande a odluke umjesto vas će donijeti kompjuter.
E tu je kvaka. Odluke ne donosi čovjek na licu mjesta, nego kompjuter na osnovu nekih i nečijih unaprijed definiranih odluka. A unaprijed se ne mogu predvidjeti sve situacije. Ako bih sada rekao da je to dobro za žene vozače vjerovatno bi me i one napale.
I dok se vozimo autoputem oko 200 u priličnoj tišini, primjećujem (sjedio sam nazad) kako zadnji kraj auta na svakoj neravnini ima neuobičajeno ljuljanje lijevo-desno u odnosu na pravac kretanja. Potpuno jednako ljuljanju jette 2 koji sam vozio tamo neke 90te godine. Eto to vam je napredak.

Nešto sam spominjao direktora Renaulta kojeg je mrak progutao zbog izjave o autu koje će trošiti 2 litra 90tih. Evo najnovijih vijesti:
"Francuski Renault najavio je da će se jeftino vozilo čija bi cijena bila oko 3.000 eura razvijati posebno za tržišta u usponu, objavio je internet portal Inautonews.
Predsjednik "Renaulta" Karlos Gon rekao je da će kompanija izrađivati novi jeftini modela za tržišta u usponu, čija će cijena biti 3.000 eura. Gon je tu izjavu dao minule sedmice na otvaranju nove fabrike u Maroku."

Mogao bi i ovaj glavom zaplatiti. :D Gdje ćeš ba auto od 3000 eura, jesi li ti normalan?
User avatar
ljubav_aha
Posts: 15082
Joined: 03/04/2008 19:25
Location: TURKISH COFFEEBATH

#368 Re: Manje poznate istine o automobilima

Post by ljubav_aha »

tvrtko 1. kotromanić wrote:Za onoga koga se tiče.

Elektronika protiv mehanike. Napredak protiv klasike.
(Uzgred ja sam po profesiji elektroničar)
Da ne pričamo napamet. Vozio se u najnovijem VW passatu CC. Fantastično auto, linija originalna i dojmljiva. Automatik 100%. Dok smo se vozili vlasnik priča kako je imao problema sa trzanjem motora pri pokretu, ali je srećom imao prijatelja u Mađarskoj koji radi u VW pa mu je povoljno promijenio sofware za upravljanje - kontrolu. Vlasnik priča dalje, kako čak i upravljanje volanom odlučuje procesor, na osnovu puta itd. Znači bukvalno sjedite za jojstikom i dajete komande a odluke umjesto vas će donijeti kompjuter.
E tu je kvaka. Odluke ne donosi čovjek na licu mjesta, nego kompjuter na osnovu nekih i nečijih unaprijed definiranih odluka. A unaprijed se ne mogu predvidjeti sve situacije. Ako bih sada rekao da je to dobro za žene vozače vjerovatno bi me i one napale.
I dok se vozimo autoputem oko 200 u priličnoj tišini, primjećujem (sjedio sam nazad) kako zadnji kraj auta na svakoj neravnini ima neuobičajeno ljuljanje lijevo-desno u odnosu na pravac kretanja. Potpuno jednako ljuljanju jette 2 koji sam vozio tamo neke 90te godine. Eto to vam je napredak.

Nešto sam spominjao direktora Renaulta kojeg je mrak progutao zbog izjave o autu koje će trošiti 2 litra 90tih. Evo najnovijih vijesti:
"Francuski Renault najavio je da će se jeftino vozilo čija bi cijena bila oko 3.000 eura razvijati posebno za tržišta u usponu, objavio je internet portal Inautonews.
Predsjednik "Renaulta" Karlos Gon rekao je da će kompanija izrađivati novi jeftini modela za tržišta u usponu, čija će cijena biti 3.000 eura. Gon je tu izjavu dao minule sedmice na otvaranju nove fabrike u Maroku."

Mogao bi i ovaj glavom zaplatiti. :D Gdje ćeš ba auto od 3000 eura, jesi li ti normalan?
sreca tvoja,jedino sam zenkso na temi,a da ti ovaj nesto kazem u vezi elektronike mehanike u pilotkim kabinama;
prvo airbus je bullshit combination of joy and stick :) boeing nije tako orijenitiran ,i svaka im cast ;-)
stari avioni sa minimumom elektornike su opet,posebna prica,i druga krajnost
navijam za neku zlatnu redinu,jer nauka jos nije postigal taj razvojni dio u polju elektronike,a drugo,bolje da razviju bolju tehniku u kontorlama leta u svijetu :x
User avatar
tvrtko 1. kotromanić
Posts: 482
Joined: 14/10/2011 21:40
Location: MILE

#369 Re: Manje poznate istine o automobilima

Post by tvrtko 1. kotromanić »

Komplimenti kolegici forumašici na razboritosti i čistom zdravom razumu. Mnoge vozačine mogu samo da ti pozavide.
Malo pitanjce, je li ti na ovaj joy and stick stvarno misliš na avione :D
User avatar
ljubav_aha
Posts: 15082
Joined: 03/04/2008 19:25
Location: TURKISH COFFEEBATH

#370 Re: Manje poznate istine o automobilima

Post by ljubav_aha »

tvrtko 1. kotromanić wrote:Komplimenti kolegici forumašici na razboritosti i čistom zdravom razumu. Mnoge vozačine mogu samo da ti pozavide.
Malo pitanjce, je li ti na ovaj joy and stick stvarno misliš na avione :D
uh,ne pitaj :D :lol: ne smijem pisati :lol:

hvala :-D
User avatar
AmADin_gospo
Posts: 2202
Joined: 14/05/2010 11:29

#371 Re: Manje poznate istine o automobilima

Post by AmADin_gospo »

Qler wrote:Ferrari F40, Mercedes 124, (coupe i cabrio pogotovo) VW Corrado (jedini VW da valja), Lamborghini Diablo i onaj ispravi me ako grijesim da ne goooglam Countach... Honda NSX, i onda jos bruku auta koja su bila okrenuta vise filozofiji uzitka u voznji nego elektronici, EURO standardima o izduvnim gasovima, i slicnim zezancijama koje itekako uticu na "radost u voznji"..
Lambo Countach je jedno od najteže vozljivih automobila i to ne prestavlja uživanje nego borbu s vozilom dok cesta pod vama odmiče na koju baš i nemate vremena obračati pažnju.

što se tiče staro vs. novo, mehanika vs. elektronika tu nema diskusije. novo, moderno s puno elektronike.

i ja sam vozio auto koje je fakultet završilo :mrgreen: i draži mi je bio ovog što je tek osnovnu upisao, ali u raznim škakljivimi situacijama, kočenje, uljetanje u krivinu, naglo zaobilaženje auta/pješaka. neosporno, novo auto je bolje.

jučer sam se spuštao s gornjih velešića s autom s ABSom iza 2 golfa II bez ABSa. prvi je proletio nekom liku u avliju i provalio mu kapiju, a drugi je udario u njega, odbio se i zgulio blaobranom podzid dok sam ja vozio lagano iza njih i zaustavio se sigurno bez proklizavanja.

naš mentalitet je takav, netreba nam ništa, samo volan, 4 točka i goni, ali kad najebemo, sletimo u jarak il nekog udarimo, kukamo što nismo imalo ABS, ESP, TC, ASR. servo, itd itd a prigovramo ljudima koji to imaju da je to "skupo za održavanje" a gle.. takva auta najmanje udesa imaju...
User avatar
Qler
Posts: 23608
Joined: 18/10/2004 14:49
Location: Sarajevo

#372 Re: Manje poznate istine o automobilima

Post by Qler »

Vidi i ja volim ABS ESP, xenone, sve je to veoma korisno i super je imati. I kada bih kupovao novo auto to bi bilo obavezna oprema. Samo kazem, da mi nekako veci merak, u kontrolisanim uslovima, (na nasem podneblju prazan parking :) ) vozati Merca 190 nego C klasu sa ESP-om :D it's more fun D:
User avatar
2AK-47
Posts: 308
Joined: 26/12/2011 19:09

#373 Re: Manje poznate istine o automobilima

Post by 2AK-47 »

Elektronika jeste korisna i predonosi sigurnosti vozača i saputnika, ali sve ove godine, vozio sam i autobusa i kamiona bez ikakvih sigurnosnih sistema, a ja tek prije mjesec kupio auto koje ima kamaru elektronike. Nije da se hvalim ali meni je sve to nepotrebno, nikad mi se od tih uredžaja ništa ni ne uključi, jer nedolazim u takve situacije, za mene je najkorisniji sistem Airbag.
Nekada elektronika zna biti smetnja, naprimjer ABS sistem na makadamu...
Drago mi je zbog drugih ljudi da se neke stvari serijski daju uz auto, jer sam sam mogao postati žrtva jednog idiota kojem je na E34 pobjegao zadnji kraj u junu mjesecu na suhom, pa zamal da dobijem gepekom po nogama. :x Takvim ljudima, i onim koji se prepadnu pa gruhnu po kočnici kao mahniti ABS i sistemi proklizavanja bi trebali biti zakonska obaveza.
User avatar
respo
Posts: 12675
Joined: 15/08/2009 05:26
Location: ->oʞɐdoɐu ǝʌs ǝuǝɯ poʞ<-

#374 Re: Manje poznate istine o automobilima

Post by respo »

porse je pomogao u tehnickim rjesenjima i djelimicno u dizajnu da se stvori lada riva
User avatar
2AK-47
Posts: 308
Joined: 26/12/2011 19:09

#375 Re: Manje poznate istine o automobilima

Post by 2AK-47 »

respo wrote:porse je pomogao u tehnickim rjesenjima i djelimicno u dizajnu da se stvori lada riva
Kako to? Možeš li objasniti?
Lada Riva je tehnički i dizajnom Fiat 124
Post Reply