darius_maximus wrote: ↑18/03/2024 14:09
Pazi, moje je trenutno da ja ne kršim zakone i pokušam dijete naučiti da se što bolje ponaša u životu.
Kada narod vidi da država reguliše veće stvari, kao što je trkanje i nepropisno parkiranje 24 metra od svakog MUP-a, onda će se više i prijavljivati. Ovako da ja kao zivkam, jer oni kao ne znaju da je 98% Sarajeva nelegalni parking, je totalno nerezonski.
sjećam se kad je smijenjena vlada 2012. u kojoj je bio baš spominjani budimlić. ali rušila se vlada i pod izgovorom loše sigurnosne situacije. a onda je za vrijeme velikog maga Nermina Pećanca ubijen policajac iz čiste obijestil, rehmetli Pivodić. genijalni plan kojeg je imao Pećanac koji je tada postao ministar bio je:
pazi sad genijalnosti: policajci na tramvajskim stanicama
ta je zima bila hladna. pomrli ljudi od zime. trajalo malo i prošlo.
takvi su danas najglasniji kada je u pitanju sigurnosna situacija.
no
nama trebaju kampanje, programi i planovi, a ne ad hoc rješenja.
onda ni ličnost ministra ne bi igrala prebitnu ulogu. ako budemo čekali da nam se poklapaju sposobni i ljudi od integriteta a svaki resor, nikad dočekati nećemo.
zato pritisak da se nešto krene raditi.
jasno je da ne može preko noći. ali hajmo sistemski:
navedi problem:
saobraćaj u mirovanju
rješenja:
poboljšanje javnog prevoze, destimulacija korištenja automobila u užem gradskom jezgru, izgradnja nadzemnih i podzemnih garaža
razrada:
javni prevoz - kako poboljšati koji rokovi
koje odredbe za destimulaciju
gdje praviti garaže
odrediš nadležne resore.
i na kraju okvirni rokovi
i?
jedan problem manje.
evo, hajmo reći da se ministarstvo saobraćaja ozbiljno uhvatilo u koštac sa javnim prevozom. to je jedna od stepenica, ali vrlo zeznuta i vidimo da se može.