MAF SENZOR-SENZOR PROTOKA ZRAKA
Moderators: anex, _BataZiv_0809
-
- Posts: 151
- Joined: 17/01/2009 14:25
#1 MAF SENZOR-SENZOR PROTOKA ZRAKA
Maf senzor je cesta boljka vw automobia sa dieselskim motorom. Naime, gotovo svi vlasnici vw sieselasa starih 6+ godina su imali problema sa ovim senzorom zbog kojeg auto nece da vuce i nema snagu.
Zna li iko sto prouzroci ovaj problem, kao i kolika je zamijena i servis ovog dijela za VW vozila....
Zna li iko sto prouzroci ovaj problem, kao i kolika je zamijena i servis ovog dijela za VW vozila....
-
- Posts: 3544
- Joined: 10/01/2008 15:23
- Location: Ko će to znati
#2 Re: MAF SENZOR-SENZOR PROTOKA ZRAKA
Nekvalitet i prljavština...
- HAVANA
- Posts: 32695
- Joined: 19/08/2008 23:04
#3 Re: MAF SENZOR-SENZOR PROTOKA ZRAKA
Zamjena je veoma lagana i možeš to sam uraditi a cijena je od 100km do 200km(za 1900 tdi) zavisno od proizvođača.
-
- Posts: 151
- Joined: 17/01/2009 14:25
#4 Re: MAF SENZOR-SENZOR PROTOKA ZRAKA
Pa ako je oko 100-200 KM nije bas lagan kvar....ja sam mislio da je to nesto sto se krece u razini cijene filtera za gorivo...ili malo skuplje...jeste u pravu si motor je 1.9 TDI i sumnjam da me to povremeno zeza jer auto oko 2500-3000 obrtaja, nago izgubi vucu, kao da povuce zrak i uspori, a nakon toga iako mu das gas do daske, nece preko 3000 o/min.
-
- Posts: 3544
- Joined: 10/01/2008 15:23
- Location: Ko će to znati
#5 Re: MAF SENZOR-SENZOR PROTOKA ZRAKA
Ma to nije nikakav kvar, odvrneš i zavrneš. E sad što raja nemaju para druga je stvar... Ako hoćeš auto moraš ga i održavati.
- VR6
- Posts: 1215
- Joined: 28/12/2002 00:00
- Location: Sarajevo
- Contact:
#6 Re: MAF SENZOR-SENZOR PROTOKA ZRAKA
Koliko sam ja upoznat, taj senzor je malo i skuplji od 200 KM. Bar je bio prije neke 2-3 godine...
- Robijasica
- Posts: 92
- Joined: 11/09/2008 11:50
#7 Re: MAF SENZOR-SENZOR PROTOKA ZRAKA
Imam Ford Galaxy 1.9 TDI sa VW motorom, 2000 godiste. Prosle godine se poceo pojavljivati ovaj problem posebno u preticanju kad se malo vise "nagazilo" na gas. Zamijenili smo taj senzor protoka zraka, cini mi se da je bio oko 75 KM. Prije par dana, opet tokom preticanja, ponovila se ista stvar... Godina mi je trebala da preteknem auto. Pritisnes gas do daske i treba mu citava vjecnost da povuce. Kad stanem, ugasim i odmah upalim (kao da ga resetujem) sve radi k'o podmazano dok ponovo ne dodas malo jaci gas kao kod preticanja. Auto se redovno odrzava, a auto dijagnostika ne pokazuje nikakv kvar u elektronici. Znam da je lik koji je radio auto dijagnostiku rekao suprugu da kupimo Bosch senzor koji je najkvalitetniji, a cijena mu je oko 200 KM. I to cemo uraditi, pa da vidimo koliko ce trajati. Napominjem da je senzor zamijenjen u julu prosle godine i auto od tada nije preslo niti 2000 km, jer se voza skoro pa nikako .davidigolijat wrote:Pa ako je oko 100-200 KM nije bas lagan kvar....ja sam mislio da je to nesto sto se krece u razini cijene filtera za gorivo...ili malo skuplje...jeste u pravu si motor je 1.9 TDI i sumnjam da me to povremeno zeza jer auto oko 2500-3000 obrtaja, nago izgubi vucu, kao da povuce zrak i uspori, a nakon toga iako mu das gas do daske, nece preko 3000 o/min.
Jel' imao jos neko slicnih problema, a da nije bilo do ovog senzora ili je bas on problem???
-
- Posts: 1554
- Joined: 24/05/2004 10:44
- Location: Sarajevo
#8 Re: MAF SENZOR-SENZOR PROTOKA ZRAKA
Ne mora znaciti uopste da je otisao luftmassenmeser, ili MAF, kad se desi da auto slabije vuce prvo se ode u ovlasteni servis na dijagnostiku.
Meni se to desilo isto na 1.9 TDI motoru, i problem je bio u zaprljanju turbine. Skidanje, ciscenje i montaza je kostala 100KM. Ako zelis da ti urade dijagnostiku i provjere sta je posalji PM.
Pozdrav.
Meni se to desilo isto na 1.9 TDI motoru, i problem je bio u zaprljanju turbine. Skidanje, ciscenje i montaza je kostala 100KM. Ako zelis da ti urade dijagnostiku i provjere sta je posalji PM.
Pozdrav.
- HAVANA
- Posts: 32695
- Joined: 19/08/2008 23:04
#9 Re: MAF SENZOR-SENZOR PROTOKA ZRAKA
Robijasica wrote:Imam Ford Galaxy 1.9 TDI sa VW motorom, 2000 godiste. Prosle godine se poceo pojavljivati ovaj problem posebno u preticanju kad se malo vise "nagazilo" na gas. Zamijenili smo taj senzor protoka zraka, cini mi se da je bio oko 75 KM. Prije par dana, opet tokom preticanja, ponovila se ista stvar... Godina mi je trebala da preteknem auto. Pritisnes gas do daske i treba mu citava vjecnost da povuce. Kad stanem, ugasim i odmah upalim (kao da ga resetujem) sve radi k'o podmazano dok ponovo ne dodas malo jaci gas kao kod preticanja. Auto se redovno odrzava, a auto dijagnostika ne pokazuje nikakv kvar u elektronici. Znam da je lik koji je radio auto dijagnostiku rekao suprugu da kupimo Bosch senzor koji je najkvalitetniji, a cijena mu je oko 200 KM. I to cemo uraditi, pa da vidimo koliko ce trajati. Napominjem da je senzor zamijenjen u julu prosle godine i auto od tada nije preslo niti 2000 km, jer se voza skoro pa nikako .davidigolijat wrote:Pa ako je oko 100-200 KM nije bas lagan kvar....ja sam mislio da je to nesto sto se krece u razini cijene filtera za gorivo...ili malo skuplje...jeste u pravu si motor je 1.9 TDI i sumnjam da me to povremeno zeza jer auto oko 2500-3000 obrtaja, nago izgubi vucu, kao da povuce zrak i uspori, a nakon toga iako mu das gas do daske, nece preko 3000 o/min.
Jel' imao jos neko slicnih problema, a da nije bilo do ovog senzora ili je bas on problem???
Ti si kupio kineski protok ako si platio 75 maraka i dobro je i do sad izdržao.Ako na kučištu protoka imaš samo brojeve bez ugraviranog proizvođaća to je divljak, mada može ti ga upakovati i na orginal kučište a zamijeniti samo uložak.U biti uvijek ti može uvaliti dupljak.Najbolje je kupiti orginal ,skuplji je ali vrijedi.Da,prije 2,3 godine su bili skuplji oko 400km al sad je dosta pojeftinilo.Može biti i još par stvari koje regulišu turbinu al to je već komplikovano da bi ovde objašnjavali.Svaki dobar majstor će ti provjeriti da li je protok ili to oko turbine.Izmjeri vrijednosti protoka zraka sa dijagnostikom.
U svakom slučaju moj ti je savjet da očistiš turbo i vakume,ventil,staviš nov zračni...
-
- Posts: 1631
- Joined: 18/12/2005 14:54
- Location: Charles River
#10 Re: MAF SENZOR-SENZOR PROTOKA ZRAKA
Nije mass air flow problem samo na vw dizelima, to je boljka mnogih auta. Bmw i volvo muku muce sa tim senzorima. Postoji dobar sprej kojim se maf moze ocistiti (bas tome namjenjen) pa vrijedi pokusati prije nego odlucis kupiti novi. Ja sam neki dan ocistio na bmw-u i odmah za taj vikend presao 600 milja (1000 km), nije mi pravio probleme i nije se palila lampica. Cijena spreja je $8 a maf kosta $320.
- HAVANA
- Posts: 32695
- Joined: 19/08/2008 23:04
#11 Re: MAF SENZOR-SENZOR PROTOKA ZRAKA
shadow wrote:Nije mass air flow problem samo na vw dizelima, to je boljka mnogih auta. Bmw i volvo muku muce sa tim senzorima. Postoji dobar sprej kojim se maf moze ocistiti (bas tome namjenjen) pa vrijedi pokusati prije nego odlucis kupiti novi. Ja sam neki dan ocistio na bmw-u i odmah za taj vikend presao 600 milja (1000 km), nije mi pravio probleme i nije se palila lampica. Cijena spreja je $8 a maf kosta $320.
Nećeš dugo
-
- Posts: 1631
- Joined: 18/12/2005 14:54
- Location: Charles River
#12 Re: MAF SENZOR-SENZOR PROTOKA ZRAKA
Bruku puta sam ih ocistio, vjerovao ili ne vecina auta se nije vratila na reklamaciju. Nista ne kosta ocistiti (ustvari kosta 8 dolara ) prije nego se uvalim. VW i Audi uglavnom oko $175, Volvo $130, Bmw $300+.
Sprej se zove CRC MAF cleaner.
Sprej se zove CRC MAF cleaner.
-
- Posts: 386
- Joined: 22/06/2007 22:27
#13 Re: MAF SENZOR-SENZOR PROTOKA ZRAKA
Tebe se izgleda pravo preveslali.Ovo prvi put cujem ciscenje turbine i jos 100km.Kod tebe je najvjevovatnije puklo crijevo od vakuma koje ide na turbinu,to se cesto desaje i zbog toga je slabije vuklo.A kad ode mjerac protoka zraka tada se desaje da na jednom broju obrtaju izgubi snagu.TheGodfather001 wrote:Ne mora znaciti uopste da je otisao luftmassenmeser, ili MAF, kad se desi da auto slabije vuce prvo se ode u ovlasteni servis na dijagnostiku.
Meni se to desilo isto na 1.9 TDI motoru, i problem je bio u zaprljanju turbine. Skidanje, ciscenje i montaza je kostala 100KM. Ako zelis da ti urade dijagnostiku i provjere sta je posalji PM.
Pozdrav.
Nemoj se sta ljutiti na ovom komentaru,ali prokontaj i sam skidanje i postavljanje turbine koliko kosta u ovlastenom servisu i jos ciscenje(mada nema sta cistiti)
- HAVANA
- Posts: 32695
- Joined: 19/08/2008 23:04
#14 Re: MAF SENZOR-SENZOR PROTOKA ZRAKA
gumifufna wrote:Tebe se izgleda pravo preveslali.Ovo prvi put cujem ciscenje turbine i jos 100km.Kod tebe je najvjevovatnije puklo crijevo od vakuma koje ide na turbinu,to se cesto desaje i zbog toga je slabije vuklo.A kad ode mjerac protoka zraka tada se desaje da na jednom broju obrtaju izgubi snagu.TheGodfather001 wrote:Ne mora znaciti uopste da je otisao luftmassenmeser, ili MAF, kad se desi da auto slabije vuce prvo se ode u ovlasteni servis na dijagnostiku.
Meni se to desilo isto na 1.9 TDI motoru, i problem je bio u zaprljanju turbine. Skidanje, ciscenje i montaza je kostala 100KM. Ako zelis da ti urade dijagnostiku i provjere sta je posalji PM.
Pozdrav.
Nemoj se sta ljutiti na ovom komentaru,ali prokontaj i sam skidanje i postavljanje turbine koliko kosta u ovlastenom servisu i jos ciscenje(mada nema sta cistiti)
Ima šta čistiti i tačno je košta 100km ,vrlo čest problem a svi polete prvo na senzor protoka zraka.
Ta turbina ima više komponenti ,ne čisti samu turbinu nego i jedan ventil koji je otvara...
- Robijasica
- Posts: 92
- Joined: 11/09/2008 11:50
#15 Re: MAF SENZOR-SENZOR PROTOKA ZRAKA
gumifufna wrote:Tebe se izgleda pravo preveslali.Ovo prvi put cujem ciscenje turbine i jos 100km.Kod tebe je najvjevovatnije puklo crijevo od vakuma koje ide na turbinu,to se cesto desaje i zbog toga je slabije vuklo.A kad ode mjerac protoka zraka tada se desaje da na jednom broju obrtaju izgubi snagu.TheGodfather001 wrote:Ne mora znaciti uopste da je otisao luftmassenmeser, ili MAF, kad se desi da auto slabije vuce prvo se ode u ovlasteni servis na dijagnostiku.
Meni se to desilo isto na 1.9 TDI motoru, i problem je bio u zaprljanju turbine. Skidanje, ciscenje i montaza je kostala 100KM. Ako zelis da ti urade dijagnostiku i provjere sta je posalji PM.
Pozdrav.
Nemoj se sta ljutiti na ovom komentaru,ali prokontaj i sam skidanje i postavljanje turbine koliko kosta u ovlastenom servisu i jos ciscenje(mada nema sta cistiti)
I kod nas se desava samo na 2500-3000 obrtaja kao i kod davidigolijat...
- Drvosjeca iz Dejcica
- Posts: 16757
- Joined: 23/06/2004 15:46
- Location: Sarajevo
#16 Re: MAF SENZOR-SENZOR PROTOKA ZRAKA
Pored MAF senzora moze biti i do EGR ventila (Exhaust gas recirculation) pa se desava da vozilo ili ne vuce ili vuce u intervalima kao sto je bio kod mene slucaj na Volvu. Ovo sam rijesio u ovlastenom servisu sa updateom elektronike EGR-a i sada je sve OK.
-
- Posts: 1554
- Joined: 24/05/2004 10:44
- Location: Sarajevo
#17 Re: MAF SENZOR-SENZOR PROTOKA ZRAKA
Dobar Memo, ocam'... Nije ciscena u ovlastenom servisu, u ovl. servisu sam uradio dijagnostiku i pregled vakuum crijeva, i ventila na turbini, a turbinu je skinuo, potopio u nafti i nakon toga ocistio jedan poznati sarajevski majstor, i opet je montirao, uradio mjerenje punjenja turbine, i resetovao greske, i sada auto leti i naravno da ne gubi snagu iznad 3000 rpm.gumifufna wrote:Tebe se izgleda pravo preveslali.Ovo prvi put cujem ciscenje turbine i jos 100km.Kod tebe je najvjevovatnije puklo crijevo od vakuma koje ide na turbinu,to se cesto desaje i zbog toga je slabije vuklo.A kad ode mjerac protoka zraka tada se desaje da na jednom broju obrtaju izgubi snagu.TheGodfather001 wrote:Ne mora znaciti uopste da je otisao luftmassenmeser, ili MAF, kad se desi da auto slabije vuce prvo se ode u ovlasteni servis na dijagnostiku.
Meni se to desilo isto na 1.9 TDI motoru, i problem je bio u zaprljanju turbine. Skidanje, ciscenje i montaza je kostala 100KM. Ako zelis da ti urade dijagnostiku i provjere sta je posalji PM.
Pozdrav.
Nemoj se sta ljutiti na ovom komentaru,ali prokontaj i sam skidanje i postavljanje turbine koliko kosta u ovlastenom servisu i jos ciscenje(mada nema sta cistiti)
BTW: skidanje i ciscenje turbine u ovlastenom VW servisu kosta oko 300 KM.
-
- Posts: 737
- Joined: 28/12/2009 00:05
#18 Re: MAF SENZOR-SENZOR PROTOKA ZRAKA
shadow gdje nabavljas taj crc maf cleaner, u bih negdje ili online
-
- Posts: 1164
- Joined: 04/10/2009 23:42
- Location: tribina sjever
#19 Re: MAF SENZOR-SENZOR PROTOKA ZRAKA
Ma jok, u Americi sam. Mozda ima i kod nas, nisam siguran. Zove se crc mass air flow cleaner, proguglaj pa vidi. Dobra stvar, vjeruj mi.rimano wrote:shadow gdje nabavljas taj crc maf cleaner, u bih negdje ili online
-
- Posts: 737
- Joined: 28/12/2009 00:05
#20 Re: MAF SENZOR-SENZOR PROTOKA ZRAKA
guglao sam, skupa je postarina kad se salje iz amerika, preko UPS-a oko 100$ sto je previse, a jos nisam nasao neku radnju u UK koja ima taj crc sprej
vidim da su neki ljudi koristili i druga sredstava kao kontakt sprej, carb cleaner, break cleaner itd medjutim neki kazu da su ta seestva stetna za sensor ili da ostave tanki film koji opet smeta senzoru
vidim da su neki ljudi koristili i druga sredstava kao kontakt sprej, carb cleaner, break cleaner itd medjutim neki kazu da su ta seestva stetna za sensor ili da ostave tanki film koji opet smeta senzoru
-
- Posts: 1164
- Joined: 04/10/2009 23:42
- Location: tribina sjever
#21 Re: MAF SENZOR-SENZOR PROTOKA ZRAKA
Da, postarina je pljacka opstenarodna. Ja sam poslao jedan u gepeku auta kad sam slao u SA ali je vec iskoristen tako da nemam vise. Ovdje to kosta neku sichu, mozda 6-7 dolara, probaj naci nekog ko ide dole pa da ti ponese. Nemoj koristiti te druge sprejeve-unistices MAF skroz, ovaj je bas za to namjenjen.
- mayab
- Posts: 27173
- Joined: 06/03/2008 13:00
- Location: SARAJEVO
#22 Re: MAF SENZOR-SENZOR PROTOKA ZRAKA
Prije 5-6 godina imao sam na Toledu 1.9 TDI problem da je imao pad snage negdje na oko 3000 obrtaja.Odvezem ga u Asa auto, oni kazu crklo ovo (ne sjecam se vise kako se to zove)
I kao to je to.
Ja odmah sutradan van grada na autoput i udri, da vidimo jel sredjeno, kad ono nista- opet u Asa auto, reklamacija.
Kad sam popodne dosao po auto, rekose mi da mi je turbina popusila, ja da se ubijem!
Prvi lijep dan i podignem plasticni poklopac na motoru i pregledam detaljno sva silna crijeva i tanka i debela, i ugledam da je jedno tanko napuklo na mjestu gdje ulazi na metalnu cijev.Skinuo, odsjekao ravno i vratio, i problem rijesen!
Kako samo to ovi u Asi ne skontase sa silnim njihovim uredjajima za dijagnostiku!!???
I kao to je to.
Ja odmah sutradan van grada na autoput i udri, da vidimo jel sredjeno, kad ono nista- opet u Asa auto, reklamacija.
Kad sam popodne dosao po auto, rekose mi da mi je turbina popusila, ja da se ubijem!
Prvi lijep dan i podignem plasticni poklopac na motoru i pregledam detaljno sva silna crijeva i tanka i debela, i ugledam da je jedno tanko napuklo na mjestu gdje ulazi na metalnu cijev.Skinuo, odsjekao ravno i vratio, i problem rijesen!
Kako samo to ovi u Asi ne skontase sa silnim njihovim uredjajima za dijagnostiku!!???
- Drvosjeca iz Dejcica
- Posts: 16757
- Joined: 23/06/2004 15:46
- Location: Sarajevo
#23 Re: MAF SENZOR-SENZOR PROTOKA ZRAKA
Na A klasi 170CDI sam imao isti problem, auto nije vuklo, jedva je isao preko 3.000 obrtajai dimio k'o lud. Dijagnostikom i zamjenom MAF senzora (oko 100KM sa rukama) auto preporođeno.mayab wrote:Prije 5-6 godina imao sam na Toledu 1.9 TDI problem da je imao pad snage negdje na oko 3000 obrtaja.Odvezem ga u Asa auto, oni kazu crklo ovo (ne sjecam se vise kako se to zove)
I kao to je to.
Ja odmah sutradan van grada na autoput i udri, da vidimo jel sredjeno, kad ono nista- opet u Asa auto, reklamacija.
Kad sam popodne dosao po auto, rekose mi da mi je turbina popusila, ja da se ubijem!
Prvi lijep dan i podignem plasticni poklopac na motoru i pregledam detaljno sva silna crijeva i tanka i debela, i ugledam da je jedno tanko napuklo na mjestu gdje ulazi na metalnu cijev.Skinuo, odsjekao ravno i vratio, i problem rijesen!
Kako samo to ovi u Asi ne skontase sa silnim njihovim uredjajima za dijagnostiku!!???
-
- Posts: 1478
- Joined: 08/07/2008 01:28
#24 Re: MAF SENZOR-SENZOR PROTOKA ZRAKA
ovaj dio sto proizvodi Pierburg je navodno elektroventil za podpritisak.
- Drug iz komiteta
- Posts: 24
- Joined: 03/10/2009 17:37
- Location: Gdje god postoje normalni ljudi
#25 Re: MAF SENZOR-SENZOR PROTOKA ZRAKA
Evo posto ima tema o MAF-u da ne otvaram novu nastavicu ovu staru.
Imam Hyundai Accent 1.3i 2001. sa ugradjenim plinom i prije izvjesnog vremena poceo je zezati MAF senzor, cistio sam ga i pokusavao svasta ali nije vrijedilo, na kraju sam morao kupiti novi a ustanovio sam da je 100% on u pitanju jer sam od kolege, koji ima isti takav uzimao da probam. E sad sta je problem:
kada je otisao MAF auto na benzin nije mogaoda vuce i gubio je snagu, dok je na plin radilo sve OK, dok MAF nije radio skidao sam napajanje s njega i tad je racunar "peglao" stanje i islo je kako tako normalno ali je poslije paljenja na benzin prebacivao na plin na nekih 3500/4000 obrtaja (dok je sa ispravnim MAF-om to bilo na nekih 2000/2500 obrtaja).
Danas zamjenim MAF i odmah primjetim poboljsanje na autu i sve radi kako treba ali mi na plin opet prebacuje na onih 3,5-4k, nije kao sto je bilo dok se MAF nije pokvario.
Malo sam oduzio, da bih pojasnio sta se desilo a pitanje je sledece:
da li treba da se radi neki reset kompjutera poslije zamjene MAF-a ili je to samo problem u nekom stelovanju plina ili nesto slicno?
Imam Hyundai Accent 1.3i 2001. sa ugradjenim plinom i prije izvjesnog vremena poceo je zezati MAF senzor, cistio sam ga i pokusavao svasta ali nije vrijedilo, na kraju sam morao kupiti novi a ustanovio sam da je 100% on u pitanju jer sam od kolege, koji ima isti takav uzimao da probam. E sad sta je problem:
kada je otisao MAF auto na benzin nije mogaoda vuce i gubio je snagu, dok je na plin radilo sve OK, dok MAF nije radio skidao sam napajanje s njega i tad je racunar "peglao" stanje i islo je kako tako normalno ali je poslije paljenja na benzin prebacivao na plin na nekih 3500/4000 obrtaja (dok je sa ispravnim MAF-om to bilo na nekih 2000/2500 obrtaja).
Danas zamjenim MAF i odmah primjetim poboljsanje na autu i sve radi kako treba ali mi na plin opet prebacuje na onih 3,5-4k, nije kao sto je bilo dok se MAF nije pokvario.
Malo sam oduzio, da bih pojasnio sta se desilo a pitanje je sledece:
da li treba da se radi neki reset kompjutera poslije zamjene MAF-a ili je to samo problem u nekom stelovanju plina ili nesto slicno?