Pozdrav svima,
vrlo rijetko se javljam na bilo kojoj temi ali ovo sa Logosoftom sam morao odreagovati na njihovu poslovnost, naime nekoliko prijatelja i ja kao stari korisnici smo odlucili da sa jednog od nasih mailova napisemo mail sa prituzbom, zamijerkom i molbom oko rjesavanja statusa vezano za dodavanje novih kanala i nama korisnicima koji smo od samog pocetka Super TV usluge, a nismo promijenilil na novi LoGo paket.
Nakon napisanog maila na adresu
[email protected] prodje 10 dana ali nikad nikakvog odgovora. Zbog ovakvog odnosa od ranije je par prijatelja prešlo na druge operatere, a nas jos par "mohikanaca" je ostalo.
Ranije na mail upućen sa molbom ili primjedbom sam makar telefonom bio kontaktiran da se proba riješit problem, i zaista svaki putje bilo u korist pretplatnika, sad ni habera ikakvog, ovaj kolega se u međuvremenu bio zagrijao za QUADRO al kako nema odgovora odlucili smo da se lagano pocnemo raspitivat za druge operatere.
Pa eto posto znam da gospoda iz LOL-a prati ovaj forum biće mi drago da se čuje njihovo mišljenje po pitanju podrške korisnicima.
A očito da su postali USER UN-FRIENDLI