Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
jefferson wrote:
Ma moze. Imao sam na Octaviji Cti Sport Contact 3, trajale su 4 godine i jedno 50,000km. Na Octaviji prje te su dosle Bridgestone Turanza ER300, i Conti su daleko bolje se pokazale.
Sad imam na zeninom autu Continental, ali doduse tih nema u evropi, i pregazile su preko 30,000km a ima jos sigurno 40% sare.
Continental su uvijek bile extra gume, bar meni.
Subjektivnostima kraja nema.
Imao i ja na Octaviji Turanza ER300 i to su mi jedne od najboljih guma koje sam koristio. Tu su u par deka sa Contijem, da ne polemišemo hajmo reči malo lošije, ali daleko lošije sigurno nisu.
Sve je to u pet deka na kraju.
Ako je suditi po ocjenama, ispade bolja nego Conti CPC2, koji vozim evo vec trecu sezonu, a koji je fenomenalna guma, takodjer ima znacajno bolji wear od Contija, cak bolji i od Michelina Primacy 3.
Mislim da je best buy u ovoj dimenziji za 130KM/kom u GumiM.
Nerazumno mi je da Continenal pravi sveukupno bolju gumu pod Uniroyal brandom nego pod Continental brendom.
Obicno kada je to u pitanju, tj. performanse, onda su ustede u konstrukciji gume.
Samo što porediš novu Unyroyal gumu i staru Continental CPC2, koja se već godinama ne proizvodi.
jefferson wrote:
Ma moze. Imao sam na Octaviji Cti Sport Contact 3, trajale su 4 godine i jedno 50,000km. Na Octaviji prje te su dosle Bridgestone Turanza ER300, i Conti su daleko bolje se pokazale.
Sad imam na zeninom autu Continental, ali doduse tih nema u evropi, i pregazile su preko 30,000km a ima jos sigurno 40% sare.
Continental su uvijek bile extra gume, bar meni.
Subjektivnostima kraja nema.
Imao i ja na Octaviji Turanza ER300 i to su mi jedne od najboljih guma koje sam koristio. Tu su u par deka sa Contijem, da ne polemišemo hajmo reči malo lošije, ali daleko lošije sigurno nisu.
Sve je to u pet deka na kraju.
Subjektivnosti?
Ja poredim dvije gume. Turanza ER300 su bile super gume, ali u poredjenju sa Conti Sp3 nisu se bas pokazale, iako SP3 su po performansama klasa iznad. Razlog je sto se Turanza strasno tesko grijala, iako je bila po performansama razred ispod (SP3 pandan je Bridgestone Potenza). Nemoj me pogresno shavtiti, ja sad na dva auta imam tri seta Bridgestone guma i jedan Continentala, ali to je tako bilo.
Drugo, Turanza se daleko brze trosila od Continentala a bila je i manje udobna. Sama guma je bila dosta teza (doduse to je odlika svakog Bridgestona).
Ja poredim te dvije gume. Jel Turanza bila OK? Itekako.
Ako je suditi po ocjenama, ispade bolja nego Conti CPC2, koji vozim evo vec trecu sezonu, a koji je fenomenalna guma, takodjer ima znacajno bolji wear od Contija, cak bolji i od Michelina Primacy 3.
Mislim da je best buy u ovoj dimenziji za 130KM/kom u GumiM.
Nerazumno mi je da Continenal pravi sveukupno bolju gumu pod Uniroyal brandom nego pod Continental brendom.
Obicno kada je to u pitanju, tj. performanse, onda su ustede u konstrukciji gume.
Samo što porediš novu Unyroyal gumu i staru Continental CPC2, koja se već godinama ne proizvodi.
Pa ne znam je li bas godinama, CPC2 je zamijenio CPC5, i moja pretpostava jeste da je proizvodnja CPC2 stala tek kada je izasla CPC6, jer CPC5 i CPC6 se paralelno prave, vjerovatno je ista stvar bila i sa CPC2 i CPC5.
Uglavnom, moje su DOT 2014 (kraj 2014.g.), a prvi put vozene u aprilu 2015.g.
Ali nije sporno, mozemo porediti taj Uniroyal i sa Michelinom Primacy 3, sa CPC5, sa Hankook-om K125...
Zapravo, poenta price je bila da sam ja prezadovoljan sa CPC2 u smislu performansi, i da je sporan samo wear, a da je Uniroyal bolji i u performansama od CPC2, i jos ima znacajno bolji wear.
NediM17 wrote:Znaci pod Michelinom je Uniroyal. Hvala puno za info., koliko sam ugrubo vidio, Rain Expert 3 je best buy u ovoj dimenziji 205/60-16''.
Sve drugo ili je preskupo, ili lose.
Ma moraju biti dobre jer svi brandovi koje Michelin drzi su se pokazali ukupno dobri. Zna se hijerarhija, ali bar neces doci u poziciju da gume za 10000km ispadnu iz balansa sto se meni desavalo sa GY, Dunlopom i Kumho gumama. Kumho su doduse ubjedljivo najgore gume koje sam ikad imao na autu. Uzeo auto dosle nove na autu, i skino ih nakon 15,000km. Tri gume se bacile, a po kisi se prvo morao moliti bogu pa onda kociti.
Istina je sve sto pises, Dunlop mi je pravo dobar ali sam ga uspio balansirati nakon 5000 km i treceg pokusaja, a sa Kumho gumom sam imao najgore klizanje na cesti, u jednom trenutku sam mislio da cu sa autom u dnevni boravak nemome na kavu izmedju Izacica i Bihaca...bacio sam ih cim sam kuci dosao.
Testovi su samo vodic i nista drugo. Guma moze biti najbolja na testu, ali kako ce se ona pokazati poslije 5-10 k km, a da ne govorim poslije 20 k, to je pitanje. Tu je jedina garancija brend.
Na kraju za tipicne dimenzije 16ke usteda bude 100 maraka na 4 gume. Ako ih vozas 4 godine (uzimimo za primjer da predjes 30 k km s jednim setom), usteda je 25 KM po godini za 4 gume, ili oko 6 maraka po gumi godisnje. Tanjir hrane u ASDZu. To je premalo da bi se isplatilo rizikovati.
hladan.preminger wrote:Subjektivno i meni se previše troše Conti PC5, za dvije sezone i oko 15.000km su mi previše potrošene. Izgleda da ću jedva 30.000km preći sa njima.
Jel' to ok?
Cudno, jer meni su CPC5 nakon 25K sa jos dosta dubine sare. Mozda pritisak u gumama nije odgovarajuci, ili je do ceste, stila voznje?
mada ga i ja tjerem preko Svitave nekoliko puta u toku ljeta, a ne stedim ni gas po autoputu.
hladan.preminger wrote:Subjektivno i meni se previše troše Conti PC5, za dvije sezone i oko 15.000km su mi previše potrošene. Izgleda da ću jedva 30.000km preći sa njima.
Jel' to ok?
Cudno, jer meni su CPC5 nakon 25K sa jos dosta dubine sare. Mozda pritisak u gumama nije odgovarajuci, ili je do ceste, stila voznje?
mada ga i ja tjerem preko Svitave nekoliko puta u toku ljeta, a ne stedim ni gas po autoputu.
Pritisak redovno mjerim, 80% su lokalne ceste po kantonu gdje ne vozim previše agresivno.
CPC2 poslije 25 hiljada jos 5mm sare.
Ali eto, navodno su sa CPC6 rijesili i to.
Ne vidim sta je tu problem, gume se potrosile 3mm za 25000 km, sto ispada da mozes preci jos toliko i guma nece doci do minimalne dubine gaznog sloja ili 1.4 mm.
CPC2 poslije 25 hiljada jos 5mm sare.
Ali eto, navodno su sa CPC6 rijesili i to.
Ne vidim sta je tu problem, gume se potrosile 3mm za 25000 km, sto ispada da mozes preci jos toliko i guma nece doci do minimalne dubine gaznog sloja ili 1.4 mm.
CPC2 poslije 25 hiljada jos 5mm sare.
Ali eto, navodno su sa CPC6 rijesili i to.
Ne vidim sta je tu problem, gume se potrosile 3mm za 25000 km, sto ispada da mozes preci jos toliko i guma nece doci do minimalne dubine gaznog sloja ili 1.4 mm.
To mozda ti tako radis i vozis celave gume, ja ne, to je fukarluk i cigancenje. Zimske bacam kada dodju na 4mm sare (ili kada osjetim i vidim da ne valjaju), a ljetne na 3mm sare (ili kada osjetim i vidim da ne valjaju).
Sa 1.6mm predstavljas opasnost za sebe i druge ucesnike u saobracaju, cim prva kise padne, iako one na suhom jos uvijek mozda mogu biti fenomenalne, ali necu da gledam u oblake i vremensku prognozu kada negdje krenem. I sto Konektovani kaze, mozda ce se trositi sad jos brzim tempom.
MOSALJOZE wrote:Sukladno prognozi da pitam
Jesam jedini koji nije skinuo zimske
Ja ih skidam oko prvog maja tek. Posto navale ovi koji jedva cekaju da se prezuju, pa ne mozes na red doci. A uvijek ima i ovih iznenađenja sa snijegom.
CPC2 poslije 25 hiljada jos 5mm sare.
Ali eto, navodno su sa CPC6 rijesili i to.
Ne vidim sta je tu problem, gume se potrosile 3mm za 25000 km, sto ispada da mozes preci jos toliko i guma nece doci do minimalne dubine gaznog sloja ili 1.4 mm.
To mozda ti tako radis i vozis celave gume, ja ne, to je fukarluk i cigancenje. Zimske bacam kada dodju na 4mm sare (ili kada osjetim i vidim da ne valjaju), a ljetne na 3mm sare (ili kada osjetim i vidim da ne valjaju).
Sa 1.6mm predstavljas opasnost za sebe i druge ucesnike u saobracaju, cim prva kise padne, iako one na suhom jos uvijek mozda mogu biti fenomenalne, ali necu da gledam u oblake i vremensku prognozu kada negdje krenem. I sto Konektovani kaze, mozda ce se trositi sad jos brzim tempom.
Ma ko ce na tebe trosit vrijeme i tastaturu, hadzo u SX4 na plin.