Kao sto rekoh, dugo vozim motor a ujedno ih i odrzavam tako da nema potrebe da mi drzis predavanja o istim i ama bas ni sekunde me ne zanima tvoj motor i dal on ima ABS i od koje godine !FFBikerSa wrote: Eh pa po mokroj cesti se ne vozi k'o po suhoj, a siroke gume na modernim sportskim motorima (to pitaj bilo kog strucnjaka) se losije ponasaju na kisi pri akva-planingu nego uske na mom "starom" BMW-u. Koji, usput, jos 1989 je imao ABS kocnice i radije bih sa njima kocio na kisi nego sa onim R1 bez ABS-a (toliko o starosti - u mnogim tehnickim rjesenjima BMW je i tada, a i danas sa S 1000 RR, bio 10 godina ispred Japanaca). Nije EU dzabe upravo donijela direktivu da ce svi motori iznad 125 kubika morati imati ABS...
Otvori posebnu temu : "Moj BMW iz 1989..." pa pisi o njemu do mile volje ! Ovo nije tema za to
Posto puno citas te moto casopise, trebao bi znati da je tehnologija izrade guma drasticno uznapredovala od davne 1989 godine... Isto kao sto bi trebao znati da je i tehnologija kocnica takodjer uznapredovala i to toliko dobro da mozes biti siguran da ce svaki noviji "sportas" bez ABS-a, zaustaviti puno prije nego taj tvoj BMW sa ABS-om...
Zasto ? Zato sto ce svaki novji R ostvariti puno vecu a kontrolisanu silu kocenja bez da blokira tocak u odnosu na tvog BMW-a koji ce blokirati tocak i aktivirati ABS vec kod malo jaceg kocenja
I kao sto rekoh, ne pametuj vise ! Dosadan si sa svojim analizama i copy/paste clancima !