Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
swanfilter wrote: ↑21/08/2023 19:56
Ono sto sam na slo autocestama upratio, kada god je problem, tu su sleperi iz Rumunije, Bugarske i Ukrajine ...
Isto tako, zabranu voznje Nedeljom samo doticni ne bendaju ...
Litvanci, estonci i poljaci drze primat eu transporta imaju fime po nekoliko hiljada kamiona, svabe i ruski oligarsi otvarali firme tamo,skoro nema poreza a jeftinija radna snaga iz bivsih sovjetskih republika....ima rumuna i bugara ali ne toliko....
Sve velike transportne firme su otvorene u istocnoj evropi otisli iz holandije, njemacke, belgije...zaposlili lokalne vozace, onda su poceli uvoziti jeftin radnu snagu iz bivseg sssr a lokalci npr poljak ode u njemacku i vozi tako da rijetko naletis na vozaca hansa ili je pavel, jirzi, ili vlad.....slicno komu sloveniji, nasi dosli u sloveniju a janezi otisli u njemacku i austriju....
Necu ko je za volanom po nacionalnosti, al kontam da kamione ovih registracija voze bas i ljudi iz tih drzava.
Uglavnom, katastrofa su.
Sreca, Slovenci konacno odlucili praviti tu prugu od Kopra prema dalje. I nadam se da ce se time olaksati mnogo svima u saobracaju. Slo je premala za ovaj obim saobracaja jer je cvoriste od i do. I svake godine je gore.
Mislim da je 2025 da se ta pruga sredi. Turci rade na projektu ...
Litvanci, estonci i poljaci drze primat eu transporta imaju fime po nekoliko hiljada kamiona, svabe i ruski oligarsi otvarali firme tamo,skoro nema poreza a jeftinija radna snaga iz bivsih sovjetskih republika....ima rumuna i bugara ali ne toliko....
Sve velike transportne firme su otvorene u istocnoj evropi otisli iz holandije, njemacke, belgije...zaposlili lokalne vozace, onda su poceli uvoziti jeftin radnu snagu iz bivseg sssr a lokalci npr poljak ode u njemacku i vozi tako da rijetko naletis na vozaca hansa ili je pavel, jirzi, ili vlad.....slicno komu sloveniji, nasi dosli u sloveniju a janezi otisli u njemacku i austriju....
Necu ko je za volanom po nacionalnosti, al kontam da kamione ovih registracija voze bas i ljudi iz tih drzava.
Uglavnom, katastrofa su.
Sreca, Slovenci konacno odlucili praviti tu prugu od Kopra prema dalje. I nadam se da ce se time olaksati mnogo svima u saobracaju. Slo je premala za ovaj obim saobracaja jer je cvoriste od i do. I svake godine je gore.
Mislim da je 2025 da se ta pruga sredi. Turci rade na projektu ...
nece to toliko olaksati, hoce ali ne toliko, jer na prugu ide pretovar npr vise od 40t, ali opet od pruge valja dalje do disrtibutivnog centra......kako rekoh mnog jace ekonomije se bore sa ovim problemom....e jedino da uvedu neke zabrane ali ode lova od putarina, Slo je tranzitna zemlja i to su janezi skontali i uzimaju dobru lovu....sto se vidi po vinjetama za auto a zamisli sad koiko se uzima za kamione
da, i na voz moze roba za koju se ne zuri dostaviti....jbga narucis sa amazona hoces da je za heftu tu a moze samo kamionom....jer nece slat kompoziciju sa 1 vagonom
Last edited by mali_balon on 21/08/2023 20:55, edited 1 time in total.
mali_balon wrote: ↑21/08/2023 12:36
Mnogo jace zamlje pokusavaju sve i svasta da se ogranici kamionski saobracaj...i ne moze...jbga ne moze kako god okrenes...jedino rjesenje je poruka sa slike kamiondzije koji sam postavio.....da manje jedeml kupujemo i narucujemo onda ce bit manje i kamiona
Kamioni su potrebni, tu nema dileme, problem je u vozacima koji nemaju obzira prema drugim vozacima i ne sklone se da propuste kolonu.
Nisu naravno oni krivi za udese vec udioti koji preticu gdje nije pregledno ili precijene mogucnosti svog auta, ali da doprinose tome - definitivno doprinose.
Slicno kao sto vlast snosi dio krivice za udese na magistralama kojih bi manje bilo da imamo mrezu autoputeva, dakle samo djelimicna krivica jer bi svojim postupcima mogli znacajno unanjiti broj istih, nisu svakako glavni krivci.
pa ako bude stajao svakih 10 20 km kad ce doci na istovar/utovar i taj covjek obavlja posao....ne kazem ako je karaula pa se skloni....ali da se sklanja negdje izmedju zenice i doboja, je van pameti pa na toj dionici je ogranicenje svakako 80 a vecinu je 60 jer se vozi kroz nasljena mjesta
Ateista wrote: ↑21/08/2023 20:27
Kamioni su potrebni, tu nema dileme, problem je u vozacima koji nemaju obzira prema drugim vozacima i ne sklone se da propuste kolonu.
Nisu naravno oni krivi za udese vec udioti koji preticu gdje nije pregledno ili precijene mogucnosti svog auta, ali da doprinose tome - definitivno doprinose.
Slicno kao sto vlast snosi dio krivice za udese na magistralama kojih bi manje bilo da imamo mrezu autoputeva, dakle samo djelimicna krivica jer bi svojim postupcima mogli znacajno unanjiti broj istih, nisu svakako glavni krivci.
pa ako bude stajao svakih 10 20 km kad ce doci na istovar/utovar i taj covjek obavlja posao....ne kazem ako je karaula pa se skloni....ali da se sklanja negdje izmedju zenice i doboja, je van pameti pa na toj dionici je ogranicenje svakako 80 a vecinu je 60 jer se vozi kroz nasljena mjesta
Razumijem da obavlja posao, i ne mora bas stalno da se sklanja, ne mora kroz naseljena mjesta, ali kad vidi da je napravio kolonu i da je negdje gdje auta mogu znatno brze trebao bi se skloniti, a to je na zalostz rijetkost. Mozda ce to malo i produziti njegov put, ali ne puno, to je povremeno par sekundi da stane, manje ce on izgubiti nego sto ce izgubiti mnogi vozaci koji guslaju u kolonama, pogotovo slabija auta koja se rijedje usudjuju da preteknu kamion.
Necu ko je za volanom po nacionalnosti, al kontam da kamione ovih registracija voze bas i ljudi iz tih drzava.
Uglavnom, katastrofa su.
Sreca, Slovenci konacno odlucili praviti tu prugu od Kopra prema dalje. I nadam se da ce se time olaksati mnogo svima u saobracaju. Slo je premala za ovaj obim saobracaja jer je cvoriste od i do. I svake godine je gore.
Mislim da je 2025 da se ta pruga sredi. Turci rade na projektu ...
nece to toliko olaksati, hoce ali ne toliko, jer na prugu ide pretovar npr vise od 40t, ali opet od pruge valja dalje do disrtibutivnog centra......kako rekoh mnog jace ekonomije se bore sa ovim problemom....e jedino da uvedu neke zabrane ali ode lova od putarina, Slo je tranzitna zemlja i to su janezi skontali i uzimaju dobru lovu....sto se vidi po vinjetama za auto a zamisli sad koiko se uzima za kamione
da, i na voz moze roba za koju se ne zuri dostaviti....jbga narucis sa amazona hoces da je za heftu tu a moze samo kamionom....jer nece slat kompoziciju sa 1 vagonom
Pocela je i prica o dodatnom pasu na autocesti. Mada, ne znam sta su razmisljali 20-30 godina unazad. I ne kontam kako to misle izvesti u ovakvoj saobracajnoj faratutmi. Mozda bas kada se odradi ta pruga i malo se rastereti.
Mene boli briga, al kako god da nađu rjesenje, a da za obican saobracaj bude lakse. Jer svako ljeto i sezonu covjek dva puta razmisli bil na put i sta ga ceka ...
nece to toliko olaksati, hoce ali ne toliko, jer na prugu ide pretovar npr vise od 40t, ali opet od pruge valja dalje do disrtibutivnog centra......kako rekoh mnog jace ekonomije se bore sa ovim problemom....e jedino da uvedu neke zabrane ali ode lova od putarina, Slo je tranzitna zemlja i to su janezi skontali i uzimaju dobru lovu....sto se vidi po vinjetama za auto a zamisli sad koiko se uzima za kamione
da, i na voz moze roba za koju se ne zuri dostaviti....jbga narucis sa amazona hoces da je za heftu tu a moze samo kamionom....jer nece slat kompoziciju sa 1 vagonom
Pocela je i prica o dodatnom pasu na autocesti. Mada, ne znam sta su razmisljali 20-30 godina unazad. I ne kontam kako to misle izvesti u ovakvoj saobracajnoj faratutmi. Mozda bas kada se odradi ta pruga i malo se rastereti.
Mene boli briga, al kako god da nađu rjesenje, a da za obican saobracaj bude lakse. Jer svako ljeto i sezonu covjek dva puta razmisli bil na put i sta ga ceka ...
E jbga 20 30g evo i svabe prosiruju nonstop rade na svim frekventnijim autoputevima je katastrofa kolone ljeti po 10 15 20km...katastrofa.....ali dokle ce se prosirivati mora se nesta izmislit
Evo nedavno se vracao iz austrije i slovenija za 30 40min a od gruskovlja granice do naplatne trakoscan 2h i nije bilo kamiona, mozda 3 4 kamiona, zamisli da je jos granica bila
Pocela je i prica o dodatnom pasu na autocesti. Mada, ne znam sta su razmisljali 20-30 godina unazad. I ne kontam kako to misle izvesti u ovakvoj saobracajnoj faratutmi. Mozda bas kada se odradi ta pruga i malo se rastereti.
Mene boli briga, al kako god da nađu rjesenje, a da za obican saobracaj bude lakse. Jer svako ljeto i sezonu covjek dva puta razmisli bil na put i sta ga ceka ...
E jbga 20 30g evo i svabe prosiruju nonstop rade na svim frekventnijim autoputevima je katastrofa kolone ljeti po 10 15 20km...katastrofa.....ali dokle ce se prosirivati mora se nesta izmislit
Evo nedavno se vracao iz austrije i slovenija za 30 40min a od gruskovlja granice do naplatne trakoscan 2h i nije bilo kamiona, mozda 3 4 kamiona, zamisli da je jos granica bila
Nisam strucnjak, al strucnjaci su vec tada morali uzeti u obzir da je Slo cvoriste. Luka Kopar, Trst i Monfalcone, a to je sve u krugu 100 km. Plus da nemas funkcionalne pruge ni za obican saobracaj.
Odradice se to, al usljed svih faktora, bice veselo ...
Da se ispravim, to je u krugu 60 km. Naravno da je igranka ...
E jbga 20 30g evo i svabe prosiruju nonstop rade na svim frekventnijim autoputevima je katastrofa kolone ljeti po 10 15 20km...katastrofa.....ali dokle ce se prosirivati mora se nesta izmislit
Evo nedavno se vracao iz austrije i slovenija za 30 40min a od gruskovlja granice do naplatne trakoscan 2h i nije bilo kamiona, mozda 3 4 kamiona, zamisli da je jos granica bila
Nisam strucnjak, al strucnjaci su vec tada morali uzeti u obzir da je Slo cvoriste. Luka Kopar, Trst i Monfalcone, a to je sve u krugu 100 km. Plus da nemas funkcionalne pruge ni za obican saobracaj.
Odradice se to, al usljed svih faktora, bice veselo ...
Da se ispravim, to je u krugu 60 km. Naravno da je igranka ...
drugaciji vakat bio, nije bilo love, sad su ti eu fondovi
Evo kod nas strucnjaci prave autoput nemas odmaralista od zenice do sarajeva, ustvari ima jedno,
Bit ce veselo ali ce brzo zavrsit....nece ko nasi gradit autoput 20g....
Nisam strucnjak, al strucnjaci su vec tada morali uzeti u obzir da je Slo cvoriste. Luka Kopar, Trst i Monfalcone, a to je sve u krugu 100 km. Plus da nemas funkcionalne pruge ni za obican saobracaj.
Odradice se to, al usljed svih faktora, bice veselo ...
Da se ispravim, to je u krugu 60 km. Naravno da je igranka ...
drugaciji vakat bio, nije bilo love, sad su ti eu fondovi
Evo kod nas strucnjaci prave autoput nemas odmaralista od zenice do sarajeva, ustvari ima jedno,
Bit ce veselo ali ce brzo zavrsit....nece ko nasi gradit autoput 20g....
vjeshalica wrote: ↑29/08/2023 20:31
Pomirite se sa tim da za odredjene kategorije je limitirana brzina na kategoriji ceste plus sto imaju limitatore u vozilima.
I sto vozis 80 na cca 1900 obrtaja?
Uvijek se vozi na 2000 u/min minimalno
Iz vise razloga
VladaFBiH wrote: ↑31/08/2023 09:01
Samo zabraniti tranzitni/kamionski saobraćaj vikendom i sve će biti bolje. Vozači dobijaju slobodan vikend a stanovnici čiste ceste.
vjeshalica wrote: ↑29/08/2023 20:31
Pomirite se sa tim da za odredjene kategorije je limitirana brzina na kategoriji ceste plus sto imaju limitatore u vozilima.
I sto vozis 80 na cca 1900 obrtaja?
Okretni moment bolji nego na 1200, jebo malu vecu potrošnju.