To sve stoji, ali opet nevjerovatno je da su ti ljudi imali neku viziju, strategiju. Dokaz koliko sadasnja vlast nema ni vizije, ni strategije jeste i to da mi i dalje ceste pravimo prema planu od prije 40 godina.So What! wrote:Nađu, ali ne mora značiti da nisu pacijenti i oni koji taj sistem slijepo brane.mayab wrote:Dakle, daj šta daš, i onda se nađu pacijenti koji pljuju po Titu, i prijašnjem sistemu...
Sjeti se da je taj sistem još sedamdesetih započeo pa odustao od tog gradskog autoputa, koji bi također bio brza cesta jer u taj vakat svašta su nazivali autoputem.
Dakle projekat je uključivao tunel ispod Bjelava sve do Bentbaše, vijadukt između Bjelava i Ciglana, tunel kroz Ciglane, vijadukt između ciglana i Velešića.
Najveći spomenik nesposobnosti te vlasti jesu oni stubovi iznad pruge u Velešićima koji 40 godina stoje su dokaz nesposobnosti te vlasti. Dva probušena tunela na Ciglanma, od kojeg jedan služi kao sklonište i dva vijadukta od kojih jedan služi kao parking sigurno su dokaz sposobnosti onog sistema.
Nemam ja problem ni sa kritikom na račun nijedne vladavine u Sarajevu, kao i pohvalom. Ali imaj na umu, da jedino što imamo od tog gradskog autoputa je izgrađeno u zadnjih 5 godina i to na potezu Butila - Boljakov Potok.
Evo projekta iz 1976. godine kojime je zamišljen taj gradski autoput:
A koje su to nove "vizije"
- ajmo izmjestit zeljeznicku stanicu u rajlovac
- ima puno kuca na trasi ko ce se s tim peglat ukinut cemo put
- zabetonirat tramvajsku prugu i prosirit gradsku saobracajnicu...tramvaje ionako ne moze nove kupiti, skupo.
itd.
To se eto vizije danasnjih genijalaca.
Sreca nasa je kostur sadasnjeg grada napravljen tada. Kako bi CITAVO Sarajevo izgledalo mozes vidjeti na primjeru Stupa, Ilidze, Nedzarica...