Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Lokalna dešavanja, politički život, medijska scena, sve o glavnom gradu BiH i okolini od jutra do mraka.

Moderators: Benq, O'zone

Post Reply
User avatar
Thorgerson
Posts: 8549
Joined: 15/04/2015 11:26

#3751 Re: Izradnja saobraćajnica u KS ili Jusuf Bubica ponovo jaše

Post by Thorgerson »

So What! wrote:
mayab wrote:Dakle, daj šta daš, i onda se nađu pacijenti koji pljuju po Titu, i prijašnjem sistemu... :bih:
Nađu, ali ne mora značiti da nisu pacijenti i oni koji taj sistem slijepo brane.

Sjeti se da je taj sistem još sedamdesetih započeo pa odustao od tog gradskog autoputa, koji bi također bio brza cesta jer u taj vakat svašta su nazivali autoputem.

Dakle projekat je uključivao tunel ispod Bjelava sve do Bentbaše, vijadukt između Bjelava i Ciglana, tunel kroz Ciglane, vijadukt između ciglana i Velešića.

Najveći spomenik nesposobnosti te vlasti jesu oni stubovi iznad pruge u Velešićima koji 40 godina stoje su dokaz nesposobnosti te vlasti. Dva probušena tunela na Ciglanma, od kojeg jedan služi kao sklonište i dva vijadukta od kojih jedan služi kao parking sigurno su dokaz sposobnosti onog sistema.

Nemam ja problem ni sa kritikom na račun nijedne vladavine u Sarajevu, kao i pohvalom. Ali imaj na umu, da jedino što imamo od tog gradskog autoputa je izgrađeno u zadnjih 5 godina i to na potezu Butila - Boljakov Potok.

Evo projekta iz 1976. godine kojime je zamišljen taj gradski autoput:

Image
To sve stoji, ali opet nevjerovatno je da su ti ljudi imali neku viziju, strategiju. Dokaz koliko sadasnja vlast nema ni vizije, ni strategije jeste i to da mi i dalje ceste pravimo prema planu od prije 40 godina.

A koje su to nove "vizije"
- ajmo izmjestit zeljeznicku stanicu u rajlovac
- ima puno kuca na trasi ko ce se s tim peglat ukinut cemo put
- zabetonirat tramvajsku prugu i prosirit gradsku saobracajnicu...tramvaje ionako ne moze nove kupiti, skupo.

itd.

To se eto vizije danasnjih genijalaca.

Sreca nasa je kostur sadasnjeg grada napravljen tada. Kako bi CITAVO Sarajevo izgledalo mozes vidjeti na primjeru Stupa, Ilidze, Nedzarica...
neki
Posts: 6701
Joined: 17/02/2005 07:57

#3752 Re: Izradnja saobraćajnica u KS ili Jusuf Bubica ponovo jaše

Post by neki »

So What! wrote:
mayab wrote:Dakle, daj šta daš, i onda se nađu pacijenti koji pljuju po Titu, i prijašnjem sistemu... :bih:
Nađu, ali ne mora značiti da nisu pacijenti i oni koji taj sistem slijepo brane.

Sjeti se da je taj sistem još sedamdesetih započeo pa odustao od tog gradskog autoputa, koji bi također bio brza cesta jer u taj vakat svašta su nazivali autoputem.

Dakle projekat je uključivao tunel ispod Bjelava sve do Bentbaše, vijadukt između Bjelava i Ciglana, tunel kroz Ciglane, vijadukt između ciglana i Velešića.

Najveći spomenik nesposobnosti te vlasti jesu oni stubovi iznad pruge u Velešićima koji 40 godina stoje su dokaz nesposobnosti te vlasti. Dva probušena tunela na Ciglanma, od kojeg jedan služi kao sklonište i dva vijadukta od kojih jedan služi kao parking sigurno su dokaz sposobnosti onog sistema.

Nemam ja problem ni sa kritikom na račun nijedne vladavine u Sarajevu, kao i pohvalom. Ali imaj na umu, da jedino što imamo od tog gradskog autoputa je izgrađeno u zadnjih 5 godina i to na potezu Butila - Boljakov Potok.

Evo projekta iz 1976. godine kojime je zamišljen taj gradski autoput:

Image
Nije sve bas tako crno-bijelo...tunel Ciglane je bio najzahtjevniji objekat po tadašnjem projektu gradskog ap i od njega se krenulo..gradnja vijadukta velesici je bila u toku kad je postalo jasno da Hrvatska i Srbija neće uplatiti svoj dio budžeta za OI, te su već obezbjedjena sredstva preusmjerena u gradnju istočne obilaznice od hrasnog do pala u sklopu kojeg su izgradjeni i tuneli, vijadukti i petlja na bembasi..novac je vjerovatno bio dovoljan da se izgradi gradska dionica autoputa ali je brzopleto odlučeno drukčije. Vjerovatno nije bilo ni dovoljno vremena da se tako komplikovan projekat izvede do '84..
Autoput se opet nastavio graditi krajem 80tih kad su probijeni tuneli u josanici, ali je ekonomska kriza i rat opet sve prekinuo...
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#3753 Re: Izradnja saobraćajnica u KS ili Jusuf Bubica ponovo jaše

Post by So What! »

Sve to stoji, ali činjenica je da kako su rano krenuli sa tim projektom, opet je doživio neuspjeh.

Sadašnja vlast se boji reći porušit ćemo kuće na tom potezu, jer je to kostur njihovih glasača. Bilo koja vlast bi se bojala to porušiti, ja prvi da imam neku vlast ne bih smio, jer bi se bojao socijalnih nemira, kud sa tolikim ljudima. Dakle oni koji su dozvolili naseljavanje u tom području oni su isključivo odgovorni za taj propust.
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#3754 Re: Izradnja saobraćajnica u KS ili Jusuf Bubica ponovo jaše

Post by So What! »

Južna longitudinala - 19. 08. 2017. @ AnelZ (SSC)

Image

Image
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#3755 Re: Izradnja saobraćajnica u KS ili Jusuf Bubica ponovo jaše

Post by So What! »

Kružni tok će biti završen tek iduće godine
Mi smo prije desetak dana dobili novi idejni i glavni projekt, i počeli smo sa radovima, rekao je Ajanović

Image

Radovi na gradnji kružnog toka kod pekare As u sklopu južne longitudinale nastavljeni su nakon pauze koja je trajala više od tri mjeseca. Naime, firma Euro-Asfalt, koja je zadužena za izvođenje radova, nije mogla vršiti gradnju s obzirom na to da je u međuvremenu pokrenuta procedura izmjene Glavnog i Izvedbenog projekta kako bi se izašlo ususret građanima Hrasnog Brda, koji su svojevremeno i protestovali, jer u glavnom projektu im nije bio ostavljen priključak na kružni tok.

Dozvola

Izgradnjom kružnog toka bez priključka, građani Hrasnog Brda bili bi prinuđeni na dosta veće kruženje kako bi izašli iz svog naselja.

Također, da bi radovi bili nastavljeni, bilo je potrebno da se Direkcija za puteve KS-a pobrine za izmjenu i dopunu građevinske dozvole.

Izvršni direktor Euro-Asfalta Enver Ajanović kazao nam je da je projektant izmijenio glavni projekt.

Image

- Mi smo prije desetak dana dobili novi idejni i glavni projekt, i počeli smo sa radovima. Prema tom novom glavnom projektu, očito je da će biti probijen rok za završetak radova koji je bio kraj septembra ove godine. S obzirom na to da će u ovom poslu biti puno podzemnih radova, temelja i podzemnih pješačkih tunela, nažalost, dočekat će nas zimski period, kazao je Ajanović, dodavši da će ove sedmice početi izmještanje kontaktne mreže.

Hidroizolacija

Poručio je kako nastoje da do zime završe kompletnu AB konstrukciju.

- Pokušat ćemo završiti određeni dio radova kako bi se saobraćaj preko zime pustio da funkcioniše preko kružnog toka. U zimskom periodu se ne mogu raditi hidroizolacije betonskih površina, a samim tim kasnije i asfaltiranje, tako da je očito da se radovi neće završiti prije proljeća naredne godine. Prema našoj procjeni, sve bi trebalo biti završeno krajem aprila, pojasnio je Ajanović. Od početka radova, saobraćaj od pekare As prema Otoci je zatvoren.
Oslobođenje
User avatar
Dope_Man
Posts: 7778
Joined: 03/06/2016 16:31

#3756 Re: Izradnja saobraćajnica u KS ili Jusuf Bubica ponovo jaše

Post by Dope_Man »

Prema mojoj procjeni zavrsetak radova septembar 2018.. dabome.
kakaljin
Posts: 11652
Joined: 14/03/2008 12:30
Location: Sarajevo
Contact:

#3757 Re: Izradnja saobraćajnica u KS ili Jusuf Bubica ponovo jaše

Post by kakaljin »

Dope_Man wrote:Prema mojoj procjeni zavrsetak radova septembar 2018.. dabome.
I svecano presjecanje vrpce :-D :-D :-D :-D :-D
User avatar
Dope_Man
Posts: 7778
Joined: 03/06/2016 16:31

#3758 Re: Izradnja saobraćajnica u KS ili Jusuf Bubica ponovo jaše

Post by Dope_Man »

Ih da je samo jedna.. kruzni je to tok bajo moj.. moze po jedna vrpca za svaki ulaz na njeg :D
User avatar
Haris.ba
Posts: 24866
Joined: 08/09/2005 20:08

#3759 Re: Izradnja saobraćajnica u KS ili Jusuf Bubica ponovo jaše

Post by Haris.ba »

So What! wrote:Sadašnja vlast se boji reći porušit ćemo kuće na tom potezu, jer je to kostur njihovih glasača. Bilo koja vlast bi se bojala to porušiti, ja prvi da imam neku vlast ne bih smio, jer bi se bojao socijalnih nemira, kud sa tolikim ljudima. Dakle oni koji su dozvolili naseljavanje u tom području oni su isključivo odgovorni za taj propust.
Pokušavam da nađem, ali mi ide neuspješno - gdje su te tolike famozne kuće osim u Drinskoj?

Haj da krenemo od silaska sa brze ceste koji se sada radi. Sve je to poslovna zona. Jedan mali dio su nekoliko kučica koje u prizemlju opet imaju neki poslovni prostor.

To omogućava da se zadrži i Safeta Zajke u trenutnom profilu, te dodatne 4 trake ceste (najsličnije kao sjeverna longitudinala kod Kampusa).

Izgraditi brzu cestu do 6 transferzale bi već preporodilo grad. Košta - ali košta i prva transferzala. I nema puno rušenja kuća.

Tek od Drinske nastaju veći problemi. Ali ni to nije problem. Nek završe sjevernu longitudinalu do 6. transferzale - i dobija se brza cesta do Velešića (svakako sjeverna longitudinala na tom dijelu prelazi sa 4 na dvije trake).
User avatar
Cossack
Posts: 7146
Joined: 22/12/2002 00:00
Location: Sarajevo
Vozim: Astrilaka

#3760 Re: Izradnja saobraćajnica u KS ili Jusuf Bubica ponovo jaše

Post by Cossack »

Haris.ba wrote:
So What! wrote:Sadašnja vlast se boji reći porušit ćemo kuće na tom potezu, jer je to kostur njihovih glasača. Bilo koja vlast bi se bojala to porušiti, ja prvi da imam neku vlast ne bih smio, jer bi se bojao socijalnih nemira, kud sa tolikim ljudima. Dakle oni koji su dozvolili naseljavanje u tom području oni su isključivo odgovorni za taj propust.
Pokušavam da nađem, ali mi ide neuspješno - gdje su te tolike famozne kuće osim u Drinskoj?

Haj da krenemo od silaska sa brze ceste koji se sada radi. Sve je to poslovna zona. Jedan mali dio su nekoliko kučica koje u prizemlju opet imaju neki poslovni prostor.

To omogućava da se zadrži i Safeta Zajke u trenutnom profilu, te dodatne 4 trake ceste (najsličnije kao sjeverna longitudinala kod Kampusa).

Izgraditi brzu cestu do 6 transferzale bi već preporodilo grad. Košta - ali košta i prva transferzala. I nema puno rušenja kuća.

Tek od Drinske nastaju veći problemi. Ali ni to nije problem. Nek završe sjevernu longitudinalu do 6. transferzale - i dobija se brza cesta do Velešića (svakako sjeverna longitudinala na tom dijelu prelazi sa 4 na dvije trake).
Ako ne znaju neka ovo prepišu! Ali nažalost nemaju oni pojma.
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#3761 Re: Izradnja saobraćajnica u KS ili Jusuf Bubica ponovo jaše

Post by So What! »

Haris.ba wrote:
So What! wrote:Sadašnja vlast se boji reći porušit ćemo kuće na tom potezu, jer je to kostur njihovih glasača. Bilo koja vlast bi se bojala to porušiti, ja prvi da imam neku vlast ne bih smio, jer bi se bojao socijalnih nemira, kud sa tolikim ljudima. Dakle oni koji su dozvolili naseljavanje u tom području oni su isključivo odgovorni za taj propust.
Pokušavam da nađem, ali mi ide neuspješno - gdje su te tolike famozne kuće osim u Drinskoj?

Haj da krenemo od silaska sa brze ceste koji se sada radi. Sve je to poslovna zona. Jedan mali dio su nekoliko kučica koje u prizemlju opet imaju neki poslovni prostor.

To omogućava da se zadrži i Safeta Zajke u trenutnom profilu, te dodatne 4 trake ceste (najsličnije kao sjeverna longitudinala kod Kampusa).

Izgraditi brzu cestu do 6 transferzale bi već preporodilo grad. Košta - ali košta i prva transferzala. I nema puno rušenja kuća.

Tek od Drinske nastaju veći problemi. Ali ni to nije problem. Nek završe sjevernu longitudinalu do 6. transferzale - i dobija se brza cesta do Velešića (svakako sjeverna longitudinala na tom dijelu prelazi sa 4 na dvije trake).

Imaju snimci dronom, do Buća Potoka je relativno čisto, ali ima kuća. Na slučaju Ivazović smo naučili koliko jedna kuća može problema napraviti, a ako uzmemo u obzir da je ŽGP uzeo 2 miliona maraka za onu zemlji, zamisli koliko će ostali tražiti.

User avatar
Haris.ba
Posts: 24866
Joined: 08/09/2005 20:08

#3762 Re: Izradnja saobraćajnica u KS ili Jusuf Bubica ponovo jaše

Post by Haris.ba »

So What! wrote:Na slučaju Ivazović smo naučili koliko jedna kuća može problema napraviti, a ako uzmemo u obzir da je ŽGP uzeo 2 miliona maraka za onu zemlji, zamisli koliko će ostali tražiti.
Na potezu do Buća potoka nema problema tipa Ivazović, jer se kompletne parcele uzimaju. Ne bi ni Ivazović bio problem da je općina htjela da uzme njegovu parcelu.

I problem Ivazovića je bilo što mu je kuća ostajala bez puta (jedan komšija nije htio dati svoju zemlju, općini se nije dalo ući u pravnu bitku sa tim komšijom da bi obezbjedila alternativu, a nije ni htjela isplatiti Ivazovića). Na ovom potezu se sve uzima između Safeta Zajke i pruge.

Ali, od ovoga nema ništa.

Ako zagrebu prvu transferzalu, i nastave raduckati longitudinale i ostale transferzale završavati - jednostavno je to limit zaduživanja.

Kanton ima problem vodosnadbjevanja, kanalizacije, javnoga prevoza i javnoga grijanja. Možda bi nas milijadra pokrila da nam je neko pokloni.

Možda nekada za 30 godina. Ovaj spoj koji se pravi na Safeta Zajke će za našega života biti trajni.
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#3763 Re: Izradnja saobraćajnica u KS ili Jusuf Bubica ponovo jaše

Post by So What! »

Haris.ba wrote:
So What! wrote:Na slučaju Ivazović smo naučili koliko jedna kuća može problema napraviti, a ako uzmemo u obzir da je ŽGP uzeo 2 miliona maraka za onu zemlji, zamisli koliko će ostali tražiti.
Na potezu do Buća potoka nema problema tipa Ivazović, jer se kompletne parcele uzimaju. Ne bi ni Ivazović bio problem da je općina htjela da uzme njegovu parcelu.

I problem Ivazovića je bilo što mu je kuća ostajala bez puta (jedan komšija nije htio dati svoju zemlju, općini se nije dalo ući u pravnu bitku sa tim komšijom da bi obezbjedila alternativu, a nije ni htjela isplatiti Ivazovića). Na ovom potezu se sve uzima između Safeta Zajke i pruge.

Ali, od ovoga nema ništa.

Ako zagrebu prvu transferzalu, i nastave raduckati longitudinale i ostale transferzale završavati - jednostavno je to limit zaduživanja.

Kanton ima problem vodosnadbjevanja, kanalizacije, javnoga prevoza i javnoga grijanja. Možda bi nas milijadra pokrila da nam je neko pokloni.

Možda nekada za 30 godina. Ovaj spoj koji se pravi na Safeta Zajke će za našega života biti trajni.
I što je legalizovao kuću trasi puta, ali o tom po tom.

Kanton da ima te pare, najlakše bi mu bilo na stubove dići put i tjt. Mislim da bi cijenom tu to negdje došlo, kao i kada bi otkupljivali pa gradili.
User avatar
Haris.ba
Posts: 24866
Joined: 08/09/2005 20:08

#3764 Re: Izradnja saobraćajnica u KS ili Jusuf Bubica ponovo jaše

Post by Haris.ba »

Mali je milion razloga zasto je bolje izbjeci stubove nad prugom.

I to treba biti opcija samo kad nema prostora drugacije.
User avatar
Hajvan
Posts: 9637
Joined: 25/10/2008 13:21
Location: SaraJovo

#3765 Re: Izradnja saobraćajnica u KS ili Jusuf Bubica ponovo jaše

Post by Hajvan »

nejma para…
osim za plate, odvojene zivote i ostale bahanalije politicara i njihove svite (birokrate koje sjede i hladU muda za one pare kojih nejma)

vidljivi su sa svojim “pragaticnim” stavovima i ovdje na forumu..

dosadilo vise cekat ceste, setalista, parkove i ostale pichke materine koje su standarnde u zapadnoj civilizaciji

:run:
User avatar
man_464
Posts: 1554
Joined: 11/09/2014 20:27
Location: Sarajevo - Novi grad
Contact:

#3766 Re: Izradnja saobraćajnica u KS ili Jusuf Bubica ponovo jaše

Post by man_464 »

Ovaj kružni u Brijescu ce napraviti takav haos ulicom Safeta Zajke kroz Boljakov potok pa sve do Buca potoka jer je i sad nesnosna guzva svako jutro od 6 i 45 do 8 i 15... Sad nema puno gužve jer nema djece u školu i godisnji odmori traju. Cim stupi septembar od Boljakovog do Otoke se putuje najmanje 40 minuta. Ponekad i vise. Ovako ce se jos dodatni broj auta sljevati u Brijescu i napraviti takav kolaps da ce biti neviđeno.

Rjesenje ce tek biti kružni u Boljakovom i spoj na Alipašino mostom. Tako ce dobar dio automobila prelaziti ka glavnoj saobraćajnici a ovamo ce se i potez do Buca potoka i sam kružni tok djelimično rasteretiti.

Neka me neko prosvijetli. Malo sam listao temu. Dakle oni misle sa tog kružnog u Brijescu dodati 2 trake da bude 2 plus 2 do Boljakovog gdje bi a cesta isla ispod nivoa kružnog toka sa kojeg bi isao most ka Alipasinu ili je sve u jednom nivou?

Potom sta dalje. Gledam snimak? Kuda dodati po 2 trake sve do Drinske i dalje. Opet prepravljati kružni u Buca potoku ili sam u krivu. Da i ce ulica S. Zajke ici 2 plus 2 sve do Kružnog u Buca potoku pa odatle dalje Drinskom sve 2 plus 2 da se spoji? Gdje? Kuća na kružnom zacementirana....

Izvinjavam se na Bombaškom upad u u temu ali nikako mi ne polazi za rukom da uvezem sve ove izmjene i planove.

Hvala na odgovorima.
User avatar
studiorum_tuzlaensis
Posts: 5952
Joined: 08/07/2015 11:06
Location: dogodine u Mariupolju

#3767 Re: Izradnja saobraćajnica u KS ili Jusuf Bubica ponovo jaše

Post by studiorum_tuzlaensis »

Gužve će uvijek biti u gradu, da napraviš milion traka. Važno je da tu gužvu pomjeriš sa magistralnog puta M18/autoceste A1 dalje u grad. U gradu se to već sve razvodni.

Po svim saobraćanim pravilima gradskog saobraćaja, važno je da vozila u tranzitu što prije prolete kroz grad. U ovom slučaju Ovi što idu prema Foči (M18) i ovi što idu prema Mostaru (A1 i M17) će biti pošteđeni te gužve.

Po meni je ovo odlično privremeno rješenje.
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#3768 Re: Izradnja saobraćajnica u KS ili Jusuf Bubica ponovo jaše

Post by So What! »

man_464 wrote:Ovaj kružni u Brijescu ce napraviti takav haos ulicom Safeta Zajke kroz Boljakov potok pa sve do Buca potoka jer je i sad nesnosna guzva svako jutro od 6 i 45 do 8 i 15... Sad nema puno gužve jer nema djece u školu i godisnji odmori traju. Cim stupi septembar od Boljakovog do Otoke se putuje najmanje 40 minuta. Ponekad i vise. Ovako ce se jos dodatni broj auta sljevati u Brijescu i napraviti takav kolaps da ce biti neviđeno.

Rjesenje ce tek biti kružni u Boljakovom i spoj na Alipašino mostom. Tako ce dobar dio automobila prelaziti ka glavnoj saobraćajnici a ovamo ce se i potez do Buca potoka i sam kružni tok djelimično rasteretiti.

Neka me neko prosvijetli. Malo sam listao temu. Dakle oni misle sa tog kružnog u Brijescu dodati 2 trake da bude 2 plus 2 do Boljakovog gdje bi a cesta isla ispod nivoa kružnog toka sa kojeg bi isao most ka Alipasinu ili je sve u jednom nivou?

Potom sta dalje. Gledam snimak? Kuda dodati po 2 trake sve do Drinske i dalje. Opet prepravljati kružni u Buca potoku ili sam u krivu. Da i ce ulica S. Zajke ici 2 plus 2 sve do Kružnog u Buca potoku pa odatle dalje Drinskom sve 2 plus 2 da se spoji? Gdje? Kuća na kružnom zacementirana....

Izvinjavam se na Bombaškom upad u u temu ali nikako mi ne polazi za rukom da uvezem sve ove izmjene i planove.

Hvala na odgovorima.
Plan je bio da se onaj autoput do Briješća i trenutno do ulice Safeta Zajke vodi skroz do Pofalića ili Ciglana gdje se nalazi početak gradskog autoputa kojeg su još započeli još za vrijeme SFRJ.

Trenutno je predloženo da se planirana IX transverzala koja završava kružnim tokom u Boljakovom Potoku spoji sa duplom trakom kroz ulicu Safeta Zajke do budućeg kružnog kod ŽGP-a u ulici Safeta Zajke.

Image
User avatar
man_464
Posts: 1554
Joined: 11/09/2014 20:27
Location: Sarajevo - Novi grad
Contact:

#3769 Re: Izradnja saobraćajnica u KS ili Jusuf Bubica ponovo jaše

Post by man_464 »

Aaa, znači sad da se samo između dva kružna prespoji 2+2, a od Boljakovog ka Buća potoku se ništa ne mijenja.

Hvala na pojašnjenju...

:thumbup:
User avatar
Haris.ba
Posts: 24866
Joined: 08/09/2005 20:08

#3770 Re: Izradnja saobraćajnica u KS ili Jusuf Bubica ponovo jaše

Post by Haris.ba »

Nece biti dodatnih traka putem Safeta Zajke.
User avatar
mayab
Posts: 27180
Joined: 06/03/2008 13:00
Location: SARAJEVO

#3771 Re: Izradnja saobraćajnica u KS ili Jusuf Bubica ponovo jaše

Post by mayab »

Šteta
User avatar
Haris.ba
Posts: 24866
Joined: 08/09/2005 20:08

#3772 Re: Izradnja saobraćajnica u KS ili Jusuf Bubica ponovo jaše

Post by Haris.ba »

Ne kazem da nece nekome pasti napamet da to radi. Npr. Efendicu.

Ali bolje je da Safeta Zajke ostane saobracajnica za naselje. A da se tranzit rjesava brzom cestom.
User avatar
VladaFBiH
Posts: 4479
Joined: 01/02/2012 12:32
Location: rajvoSa

#3773 Re: Izradnja saobraćajnica u KS ili Jusuf Bubica ponovo jaše

Post by VladaFBiH »

Haris.ba wrote:Ne kazem da nece nekome pasti napamet da to radi. Npr. Efendicu.

Ali bolje je da Safeta Zajke ostane saobracajnica za naselje. A da se tranzit rjesava brzom cestom.
Mislim da je dotični već najavio da će spojiti dva kružna sa po dvije trake u oba pravca :)
User avatar
Cossack
Posts: 7146
Joined: 22/12/2002 00:00
Location: Sarajevo
Vozim: Astrilaka

#3774 Re: Izradnja saobraćajnica u KS ili Jusuf Bubica ponovo jaše

Post by Cossack »

VladaFBiH wrote:
Haris.ba wrote:Ne kazem da nece nekome pasti napamet da to radi. Npr. Efendicu.

Ali bolje je da Safeta Zajke ostane saobracajnica za naselje. A da se tranzit rjesava brzom cestom.
Mislim da je dotični već najavio da će spojiti dva kružna sa po dvije trake u oba pravca :)
Ne živim na njegovoj općini ni sam u njegovoj stranci ali realno Efendiću treba kapu skinuti za sve što radi u Novom Gradu. Da su ostali načelnici u Sarajevu na njegovom nivou bilo bi svima mnogo bolje.
User avatar
Haris.ba
Posts: 24866
Joined: 08/09/2005 20:08

#3775 Re: Izradnja saobraćajnica u KS ili Jusuf Bubica ponovo jaše

Post by Haris.ba »

Cossack wrote:Ne živim na njegovoj općini ni sam u njegovoj stranci ali realno Efendiću treba kapu skinuti za sve što radi u Novom Gradu. Da su ostali načelnici u Sarajevu na njegovom nivou bilo bi svima mnogo bolje.
Ali na primjeru brze ceste griješi. naravno da bi građani prihvatili proširenje saobraćajnice. Ali, to nije rješenje.

Isto ko slučaj sa spojom na kružni u Hrasnom na južnu longitudinalu. Rješenje je bilo napraviti servisnu saobraćajnicu sa spojom na cestu kod Bosmala. Ali, narod hoće direktan spoj na kružni.

Isto je krenuo amaterski u projekat 9. transferzale.

Radi on dobre stvari. Ali, neke i ne radi dobro. Jednostavno vidi se da ima limit znanja. Naročito kad se dotakne kompleksnije problematike.
Post Reply