Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Lokalna dešavanja, politički život, medijska scena, sve o glavnom gradu BiH i okolini od jutra do mraka.

Moderators: Benq, O'zone

Post Reply
kakaljin
Posts: 11647
Joined: 14/03/2008 12:30
Location: Sarajevo
Contact:

#3726 Re: Izradnja saobraćajnica u KS ili Jusuf Bubica ponovo jaše

Post by kakaljin »

So What! wrote:
kakaljin wrote:Znam da se ne moze porediti, ali sam bio u Americi i radili su ulicu u duzini jednog kilometra cca. i iskopali su je polozili nove cijevi i sve ono sto treba za kanalizaciju i za odvode i instalacije. Poceli su u Petak, a u ponedeljak je bila pustena u promet ulica, a kuce su bile i sa jedne i sa druge strane ulice, znaci za vikend je kilometar odradjen sa svim cijevima jer su kopali duboko cca bager je kompletan bio ispod ceste u rupi.

Samo su dosli kao mravi sa bruku masina, bagera i ljudi, i bilo je rad 24 sata bez prestanka sve osvjetljeno kao da je dan bio kada se nocu radilo.
Nismo mi još na tom nivou nažalost, gdje ima para tu sve brže i lakše ide.
Ali sto se tice para, zar eto nebi bilo priblizno isto kostalo ili cak i manje jer se vremenski manje radi, ali se radi tri smjene, a ovako se radi preko godine dana, a mislim da bi sa radom od 24 sata to sve zavrsili za 4 do 5 mjeseci. pa kada se saberu satnice i sve to da bi izaslo na isto ili manje nego sada.
vnm
Posts: 1478
Joined: 08/07/2008 01:28

#3727 Re: Izradnja saobraćajnica u KS ili Jusuf Bubica ponovo jaše

Post by vnm »

kakaljin wrote:Nisi me dobro shvatio,
nisi ni ti mene. nek drndaju 5 godina, ja sam na poslu od 7h do 16h. nek mi ne drndaju nista kad sam kod kuce. :)
kakaljin
Posts: 11647
Joined: 14/03/2008 12:30
Location: Sarajevo
Contact:

#3728 Re: Izradnja saobraćajnica u KS ili Jusuf Bubica ponovo jaše

Post by kakaljin »

vnm wrote:
kakaljin wrote:Nisi me dobro shvatio,
nisi ni ti mene. nek drndaju 5 godina, ja sam na poslu od 7h do 16h. nek mi ne drndaju nista kad sam kod kuce. :)
Hajde dobro, znaci gledao bi bagere, nebi otvarao prozore i udisao prasinu 5 godina, umjesto to sve da bude gotovo i cisto za pola godine, svako ima svoje
vnm
Posts: 1478
Joined: 08/07/2008 01:28

#3729 Re: Izradnja saobraćajnica u KS ili Jusuf Bubica ponovo jaše

Post by vnm »

nisi bio u mojoj situaciji pa ti je teze procijeniti. bio sam na odmoru pa mi je sedam dana drndao onaj valjak pored zgrade. drug moj tresu ti se organi u tijelu kad ga upali.

ja njih sad trenutno i ne osjetim. ujutro me probude, odem na posao, vratim se oni rade jos jedno sahatak i cao.
User avatar
johntra
Posts: 11800
Joined: 11/04/2004 02:17
Location: Palma de Hrasno

#3730 Re: Izradnja saobraćajnica u KS ili Jusuf Bubica ponovo jaše

Post by johntra »

Mislim da to nema veze, pravili su se mnogi objekti i prave se i sada u gusto naseljenim dijelovima grada...ovdje se jednostavno ide na to da se to potrefi sa izborima sljedće godine...polako, ali sigurno...
neki
Posts: 6692
Joined: 17/02/2005 07:57

#3731 Re: Izradnja saobraćajnica u KS ili Jusuf Bubica ponovo jaše

Post by neki »

Po kojoj logici mislite da je privatnoj građevinskoj firmi u interesu razvlačiti radove i probijati rokove sto im prouzrokuje zadržavanje mehanizacije i radne snage, povećava troškove osiguranja i održavanja gradilišta, povećava rizik od nezgode na gradilištu kroz koje je aktivan kolski i pješački saobracaj, povećava rizik od naplate penala Itd???
I to sve u sred građevinske sezone u kojoj je, bar u Sarajevu, svaka građevinska firma maksimalno angažovana i mehanizacijom i radnom snagom i trenutno vlada nedostatak i jednog i drugog...
User avatar
mayab
Posts: 27167
Joined: 06/03/2008 13:00
Location: SARAJEVO

#3732 Re: Izradnja saobraćajnica u KS ili Jusuf Bubica ponovo jaše

Post by mayab »

neki wrote:Po kojoj logici mislite da je privatnoj građevinskoj firmi u interesu razvlačiti radove i probijati rokove sto im prouzrokuje zadržavanje mehanizacije i radne snage, povećava troškove osiguranja i održavanja gradilišta, povećava rizik od nezgode na gradilištu kroz koje je aktivan kolski i pješački saobracaj, povećava rizik od naplate penala Itd???
I to sve u sred građevinske sezone u kojoj je, bar u Sarajevu, svaka građevinska firma maksimalno angažovana i mehanizacijom i radnom snagom i trenutno vlada nedostatak i jednog i drugog...
Pa prvo po toj logici sto je ta firma (najvjerovatnije) sa dobrom zaledjinom.....
Kao drugo, sigurno radi na još projekata i gradilista, ko zna gdje, mozda i vani, pa im sva mehanizacija nije uvijek na raspolaganju tu gdje bi mi htjeli...
I treće, kako je dolazilo do izmjena plana (ono oko kruznog toka), garant sada vise ne vaze prvobitno ugovoreni rokovi :izet:
I četvrto, ako im sredstva nisu uplacivana dogovorenom dinamikom, takodje padaju u vodu ugovoreni planovi i rokovi.... :izet:
Korupcija, drug moj!
Ja samo kad se sjetim onog fuša na prvoj dionici, poslije par mjeseci krpanja ivičnjaka da izduraju dok je garancija, šahtovi koji klepecu kod prelaza autom i dan danas da je to strasno itd
Ali ovde sve prolazi, ako imas prave ljude.....
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#3733 Re: Izradnja saobraćajnica u KS ili Jusuf Bubica ponovo jaše

Post by So What! »

kakaljin wrote:Ali sto se tice para, zar eto nebi bilo priblizno isto kostalo ili cak i manje jer se vremenski manje radi, ali se radi tri smjene, a ovako se radi preko godine dana, a mislim da bi sa radom od 24 sata to sve zavrsili za 4 do 5 mjeseci. pa kada se saberu satnice i sve to da bi izaslo na isto ili manje nego sada.
Sve je to lijepo, ali vjerovanto postoje neka pravila. EA je privatna kompanija, sumnjam da bi im predstavljalo problem da rade u tri smjene, ako moraju.

Trenutno su angažovani na projektima u Sloveniji, Crnoj Gori i Njemačkoj. Dakle možemo imati određeno mišljenje o njoj, a li činjenica je definitivno da se radi o konkurentnom preduzeću i ako ovdje posao dobiju po nekoj političkoj liniji, u navedenim zemljama čisto sumnjam da su u mogućnosti.

Ovdje politika diktira uslove, njihovo je samo da se pridržavaju. Isti slučaj sa A transverzalom, sve što nije bilo sporno, poput kružnog toka na Mojmilu i sl, završavali su i prije vremena, a onda GRAS pravi probleme oko kontaktne mreže. Dalje, Ivazović se ispriječio, čekaš vlasti da dogovore sa njim, kako bi nastavio sa poslom.
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#3734 Re: Izradnja saobraćajnica u KS ili Jusuf Bubica ponovo jaše

Post by So What! »

neki
Posts: 6692
Joined: 17/02/2005 07:57

#3735 Re: Izradnja saobraćajnica u KS ili Jusuf Bubica ponovo jaše

Post by neki »

mayab wrote:
neki wrote:Po kojoj logici mislite da je privatnoj građevinskoj firmi u interesu razvlačiti radove i probijati rokove sto im prouzrokuje zadržavanje mehanizacije i radne snage, povećava troškove osiguranja i održavanja gradilišta, povećava rizik od nezgode na gradilištu kroz koje je aktivan kolski i pješački saobracaj, povećava rizik od naplate penala Itd???
I to sve u sred građevinske sezone u kojoj je, bar u Sarajevu, svaka građevinska firma maksimalno angažovana i mehanizacijom i radnom snagom i trenutno vlada nedostatak i jednog i drugog...
Pa prvo po toj logici sto je ta firma (najvjerovatnije) sa dobrom zaledjinom.....
Kao drugo, sigurno radi na još projekata i gradilista, ko zna gdje, mozda i vani, pa im sva mehanizacija nije uvijek na raspolaganju tu gdje bi mi htjeli...
I treće, kako je dolazilo do izmjena plana (ono oko kruznog toka), garant sada vise ne vaze prvobitno ugovoreni rokovi :izet:
I četvrto, ako im sredstva nisu uplacivana dogovorenom dinamikom, takodje padaju u vodu ugovoreni planovi i rokovi.... :izet:
Korupcija, drug moj!
Ja samo kad se sjetim onog fuša na prvoj dionici, poslije par mjeseci krpanja ivičnjaka da izduraju dok je garancija, šahtovi koji klepecu kod prelaza autom i dan danas da je to strasno itd
Ali ovde sve prolazi, ako imas prave ljude.....
Zamisli npr. greder, koji je po unaprijed dogovorenom dinamičkom planu trebao posao završiti u avgustu pa ići u Sloveniju...misliš li da je besplatno natovarit ga na labudicu i voziti u Sloveniju pa ga poslije dva mjeseca vraćati u Sarajevo da završi posao koji su prolongirali divljaci sa brda, pa onda opet ga vratiti u Sloveniju?
Misliš li da firmi ne stvara gubitak što je taj greder cijelo proljeće stajao neiskorišten u Sarajevu čekajući da se riješi pitanje kružnog toka?
Da, EA je stranačka firma sa vrlo dobrom zaleđinom kad su u pitanju tenderi, ali misliš da će im raja s hrasnog brda platiti gubitke koje su ostvarili zbog čekanja?
User avatar
Thorgerson
Posts: 8545
Joined: 15/04/2015 11:26

#3736 Re: Izradnja saobraćajnica u KS ili Jusuf Bubica ponovo jaše

Post by Thorgerson »

kakaljin wrote:
vnm wrote:evo ja cu da ti kazem posto zivim jednu zgradu nize ove sa slike, ne zelim da trpim da kad dodjem sa posla mi se trese citav stan i smatram da niko poslije 17h ne bi trebao da zrtvuje svoje vrijeme odmora zato jer neko ne ispunjava svoje rokove.

prema ovome sta sam upratio, a vrte mi se pod prozorom mjesecima, nema tu nekih tisih radova koji bi to opravdali. pogotovo ako je alternativa da se zaposli veći broj radnika u redovnim radnim satima i time ubrza proces.
Nisi me dobro shvatio,

ja sam govorio da rok neke izgradnje bude kraci ali da se radi 24 sata jer ce se prije zavrsiti i svi ce prije biti zadovoljni. Znaci bice ti buke ali kraci vremenski period nego ovo sto je sada.

A kod nas se probijaju rokovi sad pa sad.
Ne probijaju ovdje rokove izvodjaci, ako se ne varam i u ovom slucaju, kao i u slucaju na Kovacicima sranje napravi neko drugi - ne izvodjac. Ti ovdje moras moliti GRAS da ti izmjesti svoje stubove, moras onda moliti VIK da oni svoje, moras moliti Elektroprivredu da oni svoje, pa moli onda za Gas itd.

Znaci tu je totalni buckuris. Dovuces masine, ljudstvo dodju ti iz kantona i kazu, jbg ne mozemo radit, moramo mijenjati projekat bune se ljudi. Il nemojte radit dalje, Vodovod narucio pogresnu cijev. Itd.

A zna se cija je to nadlenost valjda, min saobracaja - direkcija za puteve. Oni bi trebali da to sve iskoordiniraju, ta ide tecno. Al jok.
User avatar
Thorgerson
Posts: 8545
Joined: 15/04/2015 11:26

#3737 Re: Izradnja saobraćajnica u KS ili Jusuf Bubica ponovo jaše

Post by Thorgerson »

neki wrote:Po kojoj logici mislite da je privatnoj građevinskoj firmi u interesu razvlačiti radove i probijati rokove sto im prouzrokuje zadržavanje mehanizacije i radne snage, povećava troškove osiguranja i održavanja gradilišta, povećava rizik od nezgode na gradilištu kroz koje je aktivan kolski i pješački saobracaj, povećava rizik od naplate penala Itd???
I to sve u sred građevinske sezone u kojoj je, bar u Sarajevu, svaka građevinska firma maksimalno angažovana i mehanizacijom i radnom snagom i trenutno vlada nedostatak i jednog i drugog...
Ljudi nisu informisani, odnosno nece da citaju.

Nije izvodjac kriv zato sto su ovi fulali sa projektom. I cuj onog sad ce morati produziti rok. Pa naravno jbt, 2-3 mjeseca se cekalo da se novi projekt odobri. :-)

Evo npr. obavijest za kasnjenje radova na prosloj dionici juzne Kovacici - Vraca.
“Radnici firme HP investing neće stići završiti dio od 150 metara, od Mosta Suade i Olge prema Skenderiji. Problem nam je napravio BH Telecom koji je 10 dana radio zamjenu nekih kablova i zadržavao nas, a i Vodovod i kanalizacija, koji prvo mora provjeriti cijevi te mijenjati i izmještati ako treba”, rekli su iz Direkcije za Dnevni avaz.

Naveli su i to kako su im komunalna preduzeća dosta odmogla u ovom projektu, a bili su, kažu, na vrijeme obaviješteni.
Uopste ne zelim da pravdam izvodjaca, ali jednostavno ovdje je javasluk sa ovim komunalnim firmama. Privatnik je tu dobio posao, lovu, on ce zavrsiti i ide dalje. A ovima po javnim firmama se jebe, njima su godisnji odmori, boli njih neka stvar za nekakvu cestu, i sto se kasni.
User avatar
johntra
Posts: 11800
Joined: 11/04/2004 02:17
Location: Palma de Hrasno

#3738 Re: Izradnja saobraćajnica u KS ili Jusuf Bubica ponovo jaše

Post by johntra »

Na kružnom je haman sve već izmješteno, jer su to odmah radili, čak i prije obustave...urađeno je prije obustave tamo dosta posla...nedavno je i BH Telecom izmjestio baznu stanicu koja je smetala isto...
kakaljin
Posts: 11647
Joined: 14/03/2008 12:30
Location: Sarajevo
Contact:

#3739 Re: Izradnja saobraćajnica u KS ili Jusuf Bubica ponovo jaše

Post by kakaljin »

Thorgerson wrote:
kakaljin wrote:
vnm wrote:evo ja cu da ti kazem posto zivim jednu zgradu nize ove sa slike, ne zelim da trpim da kad dodjem sa posla mi se trese citav stan i smatram da niko poslije 17h ne bi trebao da zrtvuje svoje vrijeme odmora zato jer neko ne ispunjava svoje rokove.

prema ovome sta sam upratio, a vrte mi se pod prozorom mjesecima, nema tu nekih tisih radova koji bi to opravdali. pogotovo ako je alternativa da se zaposli veći broj radnika u redovnim radnim satima i time ubrza proces.
Nisi me dobro shvatio,

ja sam govorio da rok neke izgradnje bude kraci ali da se radi 24 sata jer ce se prije zavrsiti i svi ce prije biti zadovoljni. Znaci bice ti buke ali kraci vremenski period nego ovo sto je sada.

A kod nas se probijaju rokovi sad pa sad.
Ne probijaju ovdje rokove izvodjaci, ako se ne varam i u ovom slucaju, kao i u slucaju na Kovacicima sranje napravi neko drugi - ne izvodjac. Ti ovdje moras moliti GRAS da ti izmjesti svoje stubove, moras onda moliti VIK da oni svoje, moras moliti Elektroprivredu da oni svoje, pa moli onda za Gas itd.

Znaci tu je totalni buckuris. Dovuces masine, ljudstvo dodju ti iz kantona i kazu, jbg ne mozemo radit, moramo mijenjati projekat bune se ljudi. Il nemojte radit dalje, Vodovod narucio pogresnu cijev. Itd.

A zna se cija je to nadlenost valjda, min saobracaja - direkcija za puteve. Oni bi trebali da to sve iskoordiniraju, ta ide tecno. Al jok.
Zato sto niko ne odgovara i nema odgovornosti, kada se kaze da ce se neka ulica renovirati, izadju svi koji imaju cijevi i kablove fino sve izmjeste i zavrsi se cesta, ko ne odradi ide mu kazna i penali i velike kazne ako bude morao ponovo kopati. Ali da budu kaznjeni direktori tih firni koje nisu odradile posao.

zato nam je sve u ovoj drzavi ovakvo jer nema odgovornosti za svoj posao koji se radi.
User avatar
Hajlac
Posts: 3843
Joined: 15/02/2012 15:08
Location: Chris Hedges!

#3740 Re: Izradnja saobraćajnica u KS ili Jusuf Bubica ponovo jaše

Post by Hajlac »

kakaljin wrote: Zato sto niko ne odgovara i nema odgovornosti, kada se kaze da ce se neka ulica renovirati, izadju svi koji imaju cijevi i kablove fino sve izmjeste i zavrsi se cesta, ko ne odradi ide mu kazna i penali i velike kazne ako bude morao ponovo kopati. Ali da budu kaznjeni direktori tih firni koje nisu odradile posao.

zato nam je sve u ovoj drzavi ovakvo jer nema odgovornosti za svoj posao koji se radi.
:thumbup:

Kaaaaako bi svi oni zujali i na vrijeme sve iskOOrdinirali i uradili, jos i proaktivno zapitkivali sta sve MOZE zatrebati da se uradi, KAD BI svima njima na rukovodnim mjestima bivalo ODBIJANO od plata barem po 40% 1-2 mjeseca za svaki javasluk :)
User avatar
Thorgerson
Posts: 8545
Joined: 15/04/2015 11:26

#3741 Re: Izradnja saobraćajnica u KS ili Jusuf Bubica ponovo jaše

Post by Thorgerson »

johntra wrote:Na kružnom je haman sve već izmješteno, jer su to odmah radili, čak i prije obustave...urađeno je prije obustave tamo dosta posla...nedavno je i BH Telecom izmjestio baznu stanicu koja je smetala isto...
Pa onda tu nece biti problema. Jednostavno nije se moglo poceti raditi dok nisu papirologiju zavrsili. Sada je onda sve na izvodjacu.
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#3742 Re: Izradnja saobraćajnica u KS ili Jusuf Bubica ponovo jaše

Post by So What! »

Krenuli su radovi od budućeg kružnog u Hrasnom dalje prema Bosmalu, još nekih 150 metara.

Izmjenom projekta kružnog, ubačen je i taj nastavak. Sreća u nesreći.
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#3743 Re: Izradnja saobraćajnica u KS ili Jusuf Bubica ponovo jaše

Post by So What! »

Ono o čemu ja tupim, a niko mi ne vjeruje. SDP da je ostao izglasao bi akcize, svako ko se domogne vlasti, a da nije neki idealist (što kod nas ne postoji) će izglasati isto.

SDP mijenja stav: Spremni smo razgovarati o povećanju akciza
Image

Predsjednik Socijaldemokratske partije BiH Nermin Nikšić primio je u posjetu Khaldoun Sinnoa, zamjenika šefa Delegacije Evropske unije u BiH, a tema sastanka bila je aktuelna politička situacija u našoj zemlji.

Kako je saopćeno iz SDP-a, Sinnoa su zanimali stavovi stranke o aktuelnim političkim temama, saradnji stranaka lijeve i građanske orijentacije, te implementaciji reformske agende, a posebno o skorašnjem glasanju u Parlamentu BiH o povećanju akciza na gorivo.

Nikšić je Sinnoa upoznao o tome da SDP BiH i Demokratska fronta uskoro planiraju održavanje zajedničke sjednice Glavnog odbora, na kome će biti razmatrana zajednička platforma za nastup na predstojećim izborima.

"Evidentno je da vlast na svim nivoima, faktički, ne postoji, dok su građani i dalje taoci takve neodgovorne politike. Upravo zbog toga radimo na alternativi ovakvoj vlasti, u vidu građanskog bloka stranaka. Građanima ćemo ponuditi rješenja trenutne situacije, jer je jasna razlika kako je to bilo dok je SDP bio dio vlasti i danas, kada to nije. Postoji čvrsto opredjeljenje zajedničkog nastupa građanskih i lijevih stranaka, kako na izborima, tako i kroz zajedničku predizbornu kampanju. To se ne odnosi samo na Federaciju BiH, nego i na RS, gdje bi se trebao formirati probosanskohercergovački blok, kao jasna građanska alternativa tamošnjoj vlasti“, naveo je Nikšić i dodao da je SDP već počeo raditi na svom Izbornom programu, koji će ponuditi rješenja koja će rasteretiti privredu i poboljšati zdravstveni i penzioni sistem.

Zamjenika Sinnoa zanimao je stav SDP-a o povećanju akzica na gorivo, čime bi se, prema njegovim riječima, ubrzali infrastrukturni projekti u BiH.

"Stav SDP-a po tom pitanju je vrlo jasan, a to smo dokazali i nekoliko puta u državnom Parlamentu. Bili smo protiv, ali je evidentno da se bez povećanja akciza neće pokrenuti masovnija izgradnja Koridora 5C. I mi smo, u našem mandatu, tražili povećanje akciza na gorivo u iznosu od 10 feninga, ali se tačno znalo kako bi ta sredstva bila raspoređena u svrhu daljne izgradnje infrastrukture.

Međutim, sada se od nas očekuje da bespogovorno glasamo za akcize, pod krinkom izgradnje i razvoja države, a da nam se, do sada, o tome nije predočio nijedan argument.

Spremni smo razgovarati, jer se SDP, za razliku od ostalih stranaka, ponaša isto kad su u pitanju interesi države i građana i kad je dio vlasti ili opozicija. Međutim, nikada nećemo prihvatiti da budemo moneta za potkusurivanje u odnosima koalicionih partnera na državnom nivou, koji se, prema ovom pitanju, ophode na jedan način u izvršnoj, a na drugi način u zakonodavnoj vlasti“, zaključio je Nikšić, stoji u saopćenju SDP-a.
Klix
jasolini
Posts: 21
Joined: 01/07/2011 20:17

#3744 Re: Izradnja saobraćajnica u KS ili Jusuf Bubica ponovo jaše

Post by jasolini »

So What! wrote:Krenuli su radovi od budućeg kružnog u Hrasnom dalje prema Bosmalu, još nekih 150 metara.

Izmjenom projekta kružnog, ubačen je i taj nastavak. Sreća u nesreći.
Gdje se moze vidjeti i saznati sta planiraju u tih 150 metara da urade
User avatar
johntra
Posts: 11800
Joined: 11/04/2004 02:17
Location: Palma de Hrasno

#3745 Re: Izradnja saobraćajnica u KS ili Jusuf Bubica ponovo jaše

Post by johntra »

So What! wrote:Ono o čemu ja tupim, a niko mi ne vjeruje. SDP da je ostao izglasao bi akcize, svako ko se domogne vlasti, a da nije neki idealist (što kod nas ne postoji) će izglasati isto.

SDP mijenja stav: Spremni smo razgovarati o povećanju akciza
otkud si to zaključio u saopštenju? piše da će pregovarati oko toga, a ne da će glasati...da, akcize su neminovnost, da se kojim čudom ne usvoje u ovom mandatu, čeka to sljedeću vlast...MMF ne daje pare bez toga, a Tito nas ne može mrtav i dalje hraniti ...

da, SDP je u svom mandatu tražio povećanje, ali se tačno znalo gdje će to ići i kuda...ovi pojma nemaju, odnosno, lažu, a zna se da će to ići na kupovinu socijalnog mira i njihovu predizbornu kampanju...na kraju krajeva, vlast ima veći problem od opozicije, jer Savez za promjene prvi ne glasa u parlamentu za akcize, a u VM su za njih...luda kuća...ako se dogovore između sebe, odnosno ako SDS i SBB budu za, usvojit će oni akcize i bez SDP-a i ostalih...na kraju krajeva, vidjet ćemo u septembru...
User avatar
Haris.ba
Posts: 24836
Joined: 08/09/2005 20:08

#3746 Re: Izradnja saobraćajnica u KS ili Jusuf Bubica ponovo jaše

Post by Haris.ba »

jasolini wrote:
So What! wrote:Krenuli su radovi od budućeg kružnog u Hrasnom dalje prema Bosmalu, još nekih 150 metara.

Izmjenom projekta kružnog, ubačen je i taj nastavak. Sreća u nesreći.
Gdje se moze vidjeti i saznati sta planiraju u tih 150 metara da urade
Dvije dodatne trake pored postojećih bez ostrva koliko sam skontao. NIšta specijalno.
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#3747 Re: Izradnja saobraćajnica u KS ili Jusuf Bubica ponovo jaše

Post by So What! »

johntra wrote:
So What! wrote:Ono o čemu ja tupim, a niko mi ne vjeruje. SDP da je ostao izglasao bi akcize, svako ko se domogne vlasti, a da nije neki idealist (što kod nas ne postoji) će izglasati isto.

SDP mijenja stav: Spremni smo razgovarati o povećanju akciza
otkud si to zaključio u saopštenju? piše da će pregovarati oko toga, a ne da će glasati...da, akcize su neminovnost, da se kojim čudom ne usvoje u ovom mandatu, čeka to sljedeću vlast...MMF ne daje pare bez toga, a Tito nas ne može mrtav i dalje hraniti ...

da, SDP je u svom mandatu tražio povećanje, ali se tačno znalo gdje će to ići i kuda...ovi pojma nemaju, odnosno, lažu, a zna se da će to ići na kupovinu socijalnog mira i njihovu predizbornu kampanju...na kraju krajeva, vlast ima veći problem od opozicije, jer Savez za promjene prvi ne glasa u parlamentu za akcize, a u VM su za njih...luda kuća...ako se dogovore između sebe, odnosno ako SDS i SBB budu za, usvojit će oni akcize i bez SDP-a i ostalih...na kraju krajeva, vidjet ćemo u septembru...
Tito nas mrtav ne hrani, u nas se vrlo lahko brendiraju te neke poštapalice.

Ni ja nisam za to da se podižu akcize u ovom mandatu, ovi su ga usrali i u vrlo teškoj konkurenciji Brankovićeve vlade, odnose pobjedu kao najgore do sada.

Iz nekog razloga sam optimista, da trenutna garnitura ide, a da dolazi nova. Kakva god bila, ona će progurati glavni uslov EU da daljnju podjelu novca.

Nešto smo mogli jamiti od Transportne zajednice, kojoj, mi stručnjaci se nismo priključili zbog banalnih razloga.
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#3748 Re: Izradnja saobraćajnica u KS ili Jusuf Bubica ponovo jaše

Post by So What! »

Sarajevo neće imati gradski autoput nego brzu cestu, a zbog divlje gradnje trasa će vjerovatno biti pomjerena


Sarajevski gradski autoput sveti je gral rješenja saobraćajnog pitanja u najvećem gradu BiH. Također, gradski autoput je, bar u ovom trenutku, daleko od realizacije zbog nepostojanja jasnog plana njegove gradnje, a time u problem finansiranja ne vrijedi ni ulaziti.

Predmetna saobraćajnica "gradski autoput" planirana je kroz sve ranije važeće razvojne planske dokumente: "Prostorni plan Kantona Sarajevo za period od 2003. do 2023. godine" i "Urbanistički plan urbanog područja Sarajevo za period od 1986. do 2015. godine" te je na osnovu toga cesta implementirana i u provedbene planske dokumente koji tretiraju prostor kroz koji ona prolazi.

Prethodni paragraf je za Klix.ba potvrđen iz Zavoda za planiranje razvoja Kantona Sarajevo, a navodnici na gradskom autoputu su tu s razlogom. Naime, rang saobraćajnice je promijenjen te se više ne radi o "gradskom autoputu" nego o saobraćajnici s utvrđenim nazivom gradska brza cesta, tako da ćemo je od danas tako i oslovljavati. Također, jednom vožnjom kroz Drinsku ulicu i ulicu Safeta Zajke može se zaključiti kako su planski dokumenti prostora kroz koji bi cesta prošla malo ili nimalo poštovani.

Kako se stvar na terenu mijenjala, tako su i planovi dobijali novi izgled.

Image

"Od vremena kada je saobraćajno-tehničko rješenje iz prethodno pomenute razvojne planske dokumentacije usvojeno kao strateško opredjeljenje do danas došlo je do promjena u razvojnoj planskoj dokumentaciji", rečeno je iz Zavoda za planiranje.

Slijedi novi plan

Također, donesena je Odluka o pristupanju izradi novog Urbanističkog plana urbanog područja Sarajevo (Stari Grad, Centar, Novo Sarajevo, Novi Grad, Ilidža i Vogošća) (Službene novine Kantona Sarajevo, broj: 48/16). S obzirom na spomenuto, iz Zavoda za planiranje KS nisu htjeli spekulisati o eventualnim izmjenama.

"Smatramo da bi, prije davanja bilo kakvog odgovora, bilo neophodno uraditi saobraćajno-tehničku analizu koja bi sagledala sve funkcije i parametre relevantne za urbani gradski prostor (namjene i potrebe, mogućnosti i kapacitete, kako postojeće, tako i planirane) i čije bi zaključke verificirali i prihvatili svi nadležni organi te kao usaglašeni prijedlozi bili upućeni Nosiocu pripreme Urbanističkog plana kao smjernica za izradu novog urbanističkog plana. Obaveza Zavoda za planiranje razvoja Kantona Sarajevo je da u procesu izrade planske dokumentacije u razmatranje uzme sve inicijative pristigle u toku izrade planske dokumentacije, što podrazumijeva da će i eventualni prijedlozi za promjenu predmetne saobraćajnice imati ravnopravan tretman kao i svi ostali. U ovom trenutku se o istoj ne možemo izjasniti, sve dok se ne završi izrada Osnovne koncepcije Urbanističkog plana, odnosno izvrši usaglašavanje sa subjektima planiranja i utvrđivanje koncepta urbanističkog plana", rekli su iz zavoda.

Iznad pruge ili nikuda

Kako nam je objašnjeno, kroz trenutno važeću razvojnu plansku dokumentaciju utvrđena je strateška potreba za gradskom brzom cestom te je ovaj koridor zadržan na mjestu gdje je bio planiran i ranije, uz promjenu gabarita ove saobraćajnice na tunelskoj dionici od Koševske doline do Bentbaše s dvokolovoznog (dvije tunelske cijevi) na jednokolovozni (jedna tunelska cijev).

Ipak, prema dobro informisanom izvoru portala Klix.ba, izvjesno je da će koridor biti izmješten te da spomenutih tunela neće ni biti.

"Gradski autoput je nekada bio definisan ulicom Safeta Zajke i Drinskom ulicom, ali s obzirom na uzurpaciju kompletnog prostora mislim da od te varijante nema ništa. Ostao je još samo koridor željezničke pruge, što bi se trebalo dogovoriti sa Željeznicama FBiH, u smislu da cesta ide na stubovima iznad pruge. Taj bi se koridor mogao spojiti s Prvom transverzalom, čime bi se dobila cjelina, a vjerovatno nećemo dobiti staru zamisao autoputa koji bi završio u istočnom dijelu grada putem tunela ispod Višnjika i Vratnika.

Privremena rješenja

Budući rondo koji će povezivati Lota 2C Sarajevske zaobilaznice (zapravo početak gradskog autoputa ili gradske brze ceste) s ulicom Safeta Zajke u svim se dokumentima tretira kao privremeno rješenje upravo zbog toga što nije najjasnije kuda bi se brza cesta trebala kretati prema istoku.

Image

Ipak, kako tvrdi naš izvor, budući kružni tok je predimenzioniran zbog budućih nadogradnji. Naime, trenutno se prema planu četiri saobraćajne trake s autoputa spajaju na rondo koji potom izlazi na ulicu Safeta Zajke koja ima dvije trake.

"Koncept Općine Novi Grad jeste da se IX transverzala sa svog budućeg kružnog toka kod Boljakovog potoka spoji na autoput širenjem ulice Safeta Zajke prema zapadu za još dvije trake, što bi opravdalo buduću veličinu kružnog toka", rečeno je za Klix.ba.

Jasno je, dakle, da će funkcionalnost privremenog rješenja biti proširena i da će time njegova privremena priroda biti produžena u nedogled. A gradska brza cesta će ostati kao sveti gral - dostižan u mašti najvećih optimista.
Klix
User avatar
mayab
Posts: 27167
Joined: 06/03/2008 13:00
Location: SARAJEVO

#3749 Re: Izradnja saobraćajnica u KS ili Jusuf Bubica ponovo jaše

Post by mayab »

Dakle, daj šta daš, i onda se nađu pacijenti koji pljuju po Titu, i prijašnjem sistemu... :bih:
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#3750 Re: Izradnja saobraćajnica u KS ili Jusuf Bubica ponovo jaše

Post by So What! »

mayab wrote:Dakle, daj šta daš, i onda se nađu pacijenti koji pljuju po Titu, i prijašnjem sistemu... :bih:
Nađu, ali ne mora značiti da nisu pacijenti i oni koji taj sistem slijepo brane.

Sjeti se da je taj sistem još sedamdesetih započeo pa odustao od tog gradskog autoputa, koji bi također bio brza cesta jer u taj vakat svašta su nazivali autoputem.

Dakle projekat je uključivao tunel ispod Bjelava sve do Bentbaše, vijadukt između Bjelava i Ciglana, tunel kroz Ciglane, vijadukt između ciglana i Velešića.

Najveći spomenik nesposobnosti te vlasti jesu oni stubovi iznad pruge u Velešićima koji 40 godina stoje su dokaz nesposobnosti te vlasti. Dva probušena tunela na Ciglanma, od kojeg jedan služi kao sklonište i dva vijadukta od kojih jedan služi kao parking sigurno su dokaz sposobnosti onog sistema.

Nemam ja problem ni sa kritikom na račun nijedne vladavine u Sarajevu, kao i pohvalom. Ali imaj na umu, da jedino što imamo od tog gradskog autoputa je izgrađeno u zadnjih 5 godina i to na potezu Butila - Boljakov Potok.

Evo projekta iz 1976. godine kojime je zamišljen taj gradski autoput:

Image
Post Reply