_Threshold_ wrote: ↑10/04/2021 10:17
¤ jelena ¤ wrote: ↑10/04/2021 05:17
'nači, zvijezda... se nije mogla napraviti i samo zbog toga su dva puta zaključene ocjene iz fizičkog/tjelesnog koje su učeniku jedne srednje škole pokvarile prosjek 5,0?
Ništa od zaključavanja teme dok ovu laž ne raskrinkamo!!!
Nije samo zvijezda ali je to jedan od razloga, dobio sam 2 iz toga pa zamisli sta ce biti zaključna? To je jedna zaključna, u svakom razredu smo imali testove aktivnosti u smislu mjeri se broj trbušnjaka, skok u dalj, stajanje na jednoj nozi 1 minutu i tako dalje i sve se pojedinačno ocijeni, nade se prosjek i ta ocjena ide u dnevnik i iz tih testova sam uvijek imao 4 jer je teško dobiti 5, norme su za atletičare bukvalno a ne za prosječne srednjoškolce al' to je druga priča.
Još, isto tako u svakom razredu mislim da je čak dva put godišnje, u dva polugodišta ako se sjećam jer zadnji smo radili pred koronu, imali smo beep test gdje moramo trčati po 20 metara mislim nisam siguran ugl preko čitave sale i salu je trebalo pretrcati u komadu oko 60-70 puta za 5... Tu nas je najmanji broj imao ocjenu 5.
I sad vidiš zašto je bilo 4, nije samo zbog zvijezde ali je na taj fazon, ne mogu ja sve ovo raditi nisam profesionalni sportaš, u razredu smo imali samo oko 4,5 zaključenih odličnih ocjena iz fizičkog i takva je slična situacija u drugim odjeljenjima kojima ovaj profesor predaje. Ostali profesori urade taj generalni test ali daju 5 za aktivnost, tako da svaki čas učenici iz tih razreda igraju neki sport dobijaju 5 i lagano zaključna 5, a ja ovamo moram da krv mokrim za 5, i jednostavno sam odustao, nisam tada vise htio pokušavati nakon što sam imao 4 u prvom razredu, bilo mi je svejedno onda dalje ili imao 2 ili 5 kad mi je vec pokvaren 5.0 prosjek. Ali s obzirom da mi je apsolutni sve ostalo 5, pa iz 85% predmeta čak 5.0 pojedinačno prosjek, pitao sam da li postoji neka procedura poklanjanja ocjene zbog toga što očigledno nisam ja kriv toliko jer moj profesor mnogo traži a drugi profesori samo dijele petice. Nadam se da sad shvataš bar nesto.
I jos nesto sto ce ti pomoći razlučiti, pita me profesorica matematike - je li ovo fizičko 4, rekoh jest, ona se čudi, pita me ko je profesor, ja kažem taj i taj, ona je odgovorila, parafraziram - sve mi je jasno onda, ne moras mi pričati. Znači i drugi profesori su svjesni da dotični profesor to radi godinama, čim me razumjela odmah, ali eto niko ništa ne može da uradi i očigledno nisam jedini koji je bio u ovoj situaciji.
Sve ja to odlično razumijem, ali ovo što si naveo je način rada i konačna odluka jednog profesora, a zaključna ocjena iz bilo kojeg predmeta u školi nikad ne zavisi isključivo od jedne osobe i formira se tokom cijele školske godine koja traje mjesecima.
- Tu su (pored tebe koji radiš, trudiš se i profesora koji ocjenjuje tvoj rad i trud) roditelji/staratelji čija je obaveza da uoče potencijalni problem u uspjehu svog djeteta na vrijeme, a uočiće ga samo ako se redovno informišu o radu, ponašanju i problemima svog djeteta u školi.
- Pored roditelja/staratelja tu je i odjeljenjski starješina čiji je posao i obaveza da razgovara sa ostalim profesorima o ocjenama, ponašanju i problemima svojih učenika i da bude posrednik i inicijator razgovora na relaciji roditelj-profesor ako razgovor na relaciji učenik- profesor nije dao željene rezultate i otvorio novu mogućnost da se popravi sporna ocjena.
- Pored roditelja/staratelja i odjeljenjskog starješine tu je i Odjeljenjsko vijeće ( svi profesori koji u jednom/tvom odjeljenju predaju, uključujući i tvoju silno zabrinutu profesoricu matematike) na sjednicama koje se održavaju najmanje dva puta u toku svake školske godine redovno, a mogu se zakazivati i po potrebi, na kojima se rješavaju upravo problemi kao što je taj tvoj da učenik ima sve petice, a samo iz jednog predmeta četvorku, jer sve do kraja sjednice Odjeljenjskog vijeća ocjena koju profesor nekog predmeta zaključi samo je prijedlog zaključne ocjene za kraj polugodišta i na kraju školske godine.
- Pored svih nabrojanih tu je mogućnost žalbe roditelja/staratelja i Nastavničko vijeće (svi profesori...koji rade u školi) koje o toj žalbi odlučuje.
Ako baš ništa od navedenog ne riješi problem u korist učenika, kada za to postoji jaka osnova, što se zaista rijetko dešava, tu je onda i mogućnost formiranja komisije, sastavljene od profesora iz drugih škola, u kojoj neema tog profesora koji je spornu ocjenu zaključio, pred kojom učenik ponovo biva provjeren ili ispitan i ocijenjen od strane tih, drugih profesora.
A tu je i Školski odbor.
Dakle, postoji cijela "armija" odraslih, odgovornih ljudi koji bi trebalo da su sposobni međusobno komunicirati i sarađivati tako da se na vrijeme spriječi to o čemu ti ovdje pišeš kako ti se desilo čak dva puta u toku četvorogodišnjeg školovanja.
Prema tome, ovdje je riječ o ozbiljnom nemaru iliti propustu i tvojih roditelja/staratelja i cijelog menadžmenta tvoje škole, dva puta učinjenom na tvoju štetu - ako je zaista sve tako kako si napisao.
Ponavljam i garantujem:
zaključna ocjena iz bilo kog predmeta u školi, pogotovo ona koja je sporna, ne može zavisiti isključivo od samovolje jednog čovjeka ako i samo ako se problem uoči na vrijeme, shvati ozbiljno i posmatra u kontekstu cijele tekuće školske godine kada se jedino i može riješiti.