Better Man wrote: ↑05/05/2024 21:10
Da imaju mozga prvo bi završili gradski autoput i riješi Sarajevo ogromnih gužvi kroz grad. Samo rumenog dobro pritisnuti i onemogućiti da blokira isti.
Nema većeg "alibija" godinama unazad od "rumeni koči". Saberi i oduzmi, tamo gdje nije rumeni, koči se više nego rumeni, koji je zapravo jedini spreman sjesti i dogovarati se, ali je najlakše reći "koči rumeni" i to je to.
Eto za 12. transverzalu dao dozvolu prije Ilidže. Evo kako god okreneš, najviše radova u Novom Gradu i najviše se uradilo u proteklom periodu (nedovoljno i sramotno, slažem se). Ali, najmanje problema je vezano za Novi Grad. Da je jedini problem "rumeni", bojim se da bi ostali u lancu lahko to isticali i natjerali ga da ne bude problem. Nema ga na nultoj, pa nisu u stanju srediti 40m ceste. Nema njega ni na prvoj, pa se ne dešava ništa. Nema ga ni na 13., pa je raskrsnica ko da ispaljuju space shuttle.
U krajnjoj liniji, nema ga ni na LAKŠIM dijelovima GA, pa niko to ne radi. Stotinu puta sam pisao da bi nekakva volja da se gradi GA bila pokazana da se on pruži samo od Velešića do Pofalića. Neko bi na taj način pokazao eto i "rumenom" i svima koji su protiv toga: gradit će se. Međutim, nikome ne pada na pamet. Grad bi imao strahovitu korist od ceste koja vodi od FDS do tunela i da se osposobe oba tunela. Eto, da ne maštamo o tunelima, GA od Pofalića do Buća Potoka i sl. Helem, GA je nerealan projekat, ne zbog rumenog, nego zbog toga što niko nema ideju kako bi on prošao pored FDS, kako sad pored novih zgrada na mjestu mljekare i sl. Čak sam prilično ubijeđen da će cesta profila 2+2 u narednih 10 godina doći sa zapada do Buća Potoka, ali dalje neće biti urađeno ni za 100 godina.