Meni je i sad lakše koristiti ručnu pri kretanju izbrdo/nizbrdo. Praktično je koristim pola sekunde do sekundu, samo koliko da se osiguram da mi auto neće krenuti dok ne pustim kvačilo. Ručna mi dođe kao dodatno osiguranje pri kretanju.Evolution_IV wrote: ↑21/08/2022 16:08 jebem usta svakog onog ko uci nove vozace da krece na vagu uz brdo, pored rucne kocnice
hajde snadju se nekako na dizelu, al na benzincu gasi se na 1% nagiba, prave debile
jednostavnije 200x drzat lijevom rukom volan, desnom spustat rucnu a noge ti slobodne za kvacilo i gas, fkt nmgu shvatit
Instruktor i nacin obuke..
Moderators: anex, _BataZiv_0809
- Laplace
- Posts: 10554
- Joined: 19/11/2012 18:37
#26 Re: Instruktor i nacin obuke..
- Mr.Sojic
- Posts: 3756
- Joined: 23/04/2011 12:21
-
- Forum administrator
- Posts: 32408
- Joined: 30/10/2002 00:00
- Location: http://www.klix.ba
- Grijem se na: J.P."Grijanje"Zenica
- Vozim: TDI sve crveno
- Contact:
-
- Posts: 9805
- Joined: 23/02/2013 08:16
#29 Re: Instruktor i nacin obuke..
Mene moj ucio da pustam polako kvacilo i onog momenta kada motor promjeni zvuk lagano dodajem gas uz spustanje rucne...nista lakse_Reds_ wrote: ↑21/08/2022 15:00 Neki voze 40 godina, i nikad ne nauče.
Kvačilo se otpušta i istovremeno se lagano daje gas, da ne bi se osjetilo promjena brzine u trzanju auta, i da bi se brze kretalo, jer otupštanjem samo kvačila bez davanja gasa usporavaš saobraćaj.
Kad neko nema osjecaja na promjenama brzine, vrlo je moguce da ce putnicima biti "muka", pogotvo na duzim relacijama.
-
- Posts: 240
- Joined: 25/06/2017 15:50
#30 Re: Instruktor i nacin obuke..
Plozio sam podavno da ne dodje/dolazi zabune,ali mi samo cudno bilo to i iritiralo me sto je on insistiro da ne dodajem gas uopste prilikom kretanja sve dok ne pustim kvacilo i da auto samo krene,ali nisam opet biti taj koji bi "solio" pamet instrukturu,ali opet bi pravilno i dobro bilo da se tu i kanditat pita...
Zelim uzeti nekog benzinca ali me bas brine....Pogotovo npr parkiranje unazad ili bocno jer nije isti princip koristenja papucicama dizela i benzinca (bar moja pretpostavka)...
I mene je instruktor ucio (dizel) pod kretanjem na uzbrdici da otpustim kvacilo do "sredine" dok ne cujem kako motor krece da "bruji" jace,dodajem lagan gas uz spustanje rucne i ostatak je lako....
A isto tako u sa noznom kocnicom,drzim kocnicu i kvacilo,otpustim kvacilo dok ne promjeni zvuk,pustim kocnicu i gas.
A koji bi bio princip u benzinca sa rucnom i noznom? jel isti kao kod dizelasa?
Jel se isto pod rucnom drzi kvacilo,otpusta dok ne promjeni zvuk,lagano gas i otpusta rucna?
Zelim uzeti nekog benzinca ali me bas brine....Pogotovo npr parkiranje unazad ili bocno jer nije isti princip koristenja papucicama dizela i benzinca (bar moja pretpostavka)...
I mene je instruktor ucio (dizel) pod kretanjem na uzbrdici da otpustim kvacilo do "sredine" dok ne cujem kako motor krece da "bruji" jace,dodajem lagan gas uz spustanje rucne i ostatak je lako....
A isto tako u sa noznom kocnicom,drzim kocnicu i kvacilo,otpustim kvacilo dok ne promjeni zvuk,pustim kocnicu i gas.
A koji bi bio princip u benzinca sa rucnom i noznom? jel isti kao kod dizelasa?
Jel se isto pod rucnom drzi kvacilo,otpusta dok ne promjeni zvuk,lagano gas i otpusta rucna?
-
- Posts: 21855
- Joined: 05/11/2009 11:49
#31 Re: Instruktor i nacin obuke..
Kod benzinca su papucice drugacije rasporedjene, gas dajes lijevom nogom a kocnica i kvacilo desnom.
Al' zacas se to uzme na ruku, mislim na nogu.
Al' zacas se to uzme na ruku, mislim na nogu.
-
- Posts: 2882
- Joined: 30/04/2020 19:47
#33 Re: Instruktor i nacin obuke..
Lijeva i desna noga trebaju biti međusobno koordinirane po osjećaju u vožnji i određenim situacijama u vožnji, odnosno nekada vožnja auta traži da ih istovremeno koristiš, kao npr. popuštanje papučice kvačila i istovremeno pritiskanje papučice gasa kod kretanja. Obuka ti definitivno nije bila dobra jer se auto ne uči voziti po određenim šablonima, posebno ako su još i pogrešni, kao to kretanje pod ručnom kako te naučio. Najbolje da te uči ako neko ima od starijih i iskusnijih u porodici ili da tražiš po youtube neka upustva jer teško je ovako preko foruma da te neko može naučiti. I nemoj se bojati voziti auto, što više voziš bićeš bolji i sigurniji.
- Logovan
- Posts: 94685
- Joined: 15/05/2010 00:44
- Location: http://i57.klix.com/6ocy11.png
#34 Re: Instruktor i nacin obuke..
Ma jok to +20, -10, slušaj motor i to ti je to. Takvo šaltanje mi je šablonsko. Prvi put čujem da instruktor ovako objašnjava.Dany97 wrote: ↑21/08/2022 12:47 Eh ovako,naslov se odnosi na prvenstveno instruktore,njihov nacin obuke i zapravo koliko je "tacan/pravilan ili kako god nazvati...
Mene je instruktor ucio da brzine saltam na svakih +20km/h,a vracam na svakih -10km/h,za obrtaje mi nije objasnjavao i govorio koliko rpm treba pri kretanju itd,i takodje "nema gasa pri kretanju,vec samo pustis kvacilo pa onda gas" i kad bi krenuo dodati gasa pri kretanju on bi me opomenuo da ne radim tako,sto mi je teska glupost jer sta sad dodjem u situaciju kupim benzinca...Moram ponovo placati dodatno za njega obuku....
I koliko se zapravo u realnim situacijama,tj koliko cesto vi iskusni vozaci koristite ovo +20,-10km/h prilikom saltanja,ili to radite gledajuci obrtaje,zvuku motora?
Jeli ova tehnika bas realna za svakodnevni saobracaj ili?
Znaci imam situaciju da moram usporiti 10km/h i znaci moram mjenjati u nizi stepen?
Ja vala učio i jedno i drugo, što je najbolje ja mislim, naučiš oboje.Evolution_IV wrote: ↑21/08/2022 16:08 jebem usta svakog onog ko uci nove vozace da krece na vagu uz brdo, pored rucne kocnice
- kabal1337
- Posts: 8362
- Joined: 11/02/2012 21:08
- Location: DIY
- Vozim: auto na otpad
#35 Re: Instruktor i nacin obuke..
Nauci za sva vremena rucna kocnica ti je prijatelj.Dany97 wrote: ↑22/08/2022 14:17 Plozio sam podavno da ne dodje/dolazi zabune,ali mi samo cudno bilo to i iritiralo me sto je on insistiro da ne dodajem gas uopste prilikom kretanja sve dok ne pustim kvacilo i da auto samo krene,ali nisam opet biti taj koji bi "solio" pamet instrukturu,ali opet bi pravilno i dobro bilo da se tu i kanditat pita...
Zelim uzeti nekog benzinca ali me bas brine....Pogotovo npr parkiranje unazad ili bocno jer nije isti princip koristenja papucicama dizela i benzinca (bar moja pretpostavka)...
I mene je instruktor ucio (dizel) pod kretanjem na uzbrdici da otpustim kvacilo do "sredine" dok ne cujem kako motor krece da "bruji" jace,dodajem lagan gas uz spustanje rucne i ostatak je lako....
A isto tako u sa noznom kocnicom,drzim kocnicu i kvacilo,otpustim kvacilo dok ne promjeni zvuk,pustim kocnicu i gas.
A koji bi bio princip u benzinca sa rucnom i noznom? jel isti kao kod dizelasa?
Jel se isto pod rucnom drzi kvacilo,otpusta dok ne promjeni zvuk,lagano gas i otpusta rucna?
Prvo se dodaje gas onda se pusta kvacilo. "sredine" kakve ba sredine "bruji" kakvo brujanje, kada ti cucne auto ( drzi polozaj kvacila) onda spustas rucnu.
Veca brda zahtjevaju malo vise gasa. Princip kretanja na ravnom je isti kao o na brdu naravno bez rucne kocnice.
Sredina ne postoji i svako auto je drugacije i vremenom se mijenja.
Cuj brine te, pa jesi li musko. Sjednes i naucis, ugasi se ugasi, upali i opet.
- bitanga_sa_otesa
- Posts: 37291
- Joined: 27/03/2014 09:56
- Location: štavanj
- Grijem se na: drva
- Vozim: pezejca
- Horoskop: ne vjerujem
- Contact:
#36 Re: Instruktor i nacin obuke..
Nije za tebe auto,idi taxijem ili komercijalom...
- Evolution_IV
- Posts: 13682
- Joined: 29/08/2020 22:58
- Location: Tahiti
#37 Re: Instruktor i nacin obuke..
kad se naucis, nisi ni svjestan sta noge rade i koliko brzo
- vjeshalica
- Posts: 17395
- Joined: 31/03/2019 14:56
#38 Re: Instruktor i nacin obuke..
Jebo te instruktor nadji kakva coeka od zanata i uzmi auto da te nauci ko insana da vozisDany97 wrote: ↑22/08/2022 14:17 Plozio sam podavno da ne dodje/dolazi zabune,ali mi samo cudno bilo to i iritiralo me sto je on insistiro da ne dodajem gas uopste prilikom kretanja sve dok ne pustim kvacilo i da auto samo krene,ali nisam opet biti taj koji bi "solio" pamet instrukturu,ali opet bi pravilno i dobro bilo da se tu i kanditat pita...
Zelim uzeti nekog benzinca ali me bas brine....Pogotovo npr parkiranje unazad ili bocno jer nije isti princip koristenja papucicama dizela i benzinca (bar moja pretpostavka)...
I mene je instruktor ucio (dizel) pod kretanjem na uzbrdici da otpustim kvacilo do "sredine" dok ne cujem kako motor krece da "bruji" jace,dodajem lagan gas uz spustanje rucne i ostatak je lako....
A isto tako u sa noznom kocnicom,drzim kocnicu i kvacilo,otpustim kvacilo dok ne promjeni zvuk,pustim kocnicu i gas.
A koji bi bio princip u benzinca sa rucnom i noznom? jel isti kao kod dizelasa?
Jel se isto pod rucnom drzi kvacilo,otpusta dok ne promjeni zvuk,lagano gas i otpusta rucna?