Pa ja licno kada sam htio promijeniti auto, u opciji je izmedju ostalog bio i Passat. I nema govora da auto nije prostran niti komforan, a dobro lezi na putu. Ali s obzirom da sam ja gledao polovna auta - ako se nije potrefio neki model da mu je neki vrag falio, onda se obicno nisam mogao dogovoriti sa prodavcem, jer sam isao na to da u zamjenu dajem i svoje auto.
Ali Accord mi je mnogo udobniji, ergonomicniji, bolje lezi na putu, iako je Passat daleko prostraniji i ima bolji prtljaznik.
Honda Accord se vise nece praviti za evropsko trziste?
Moderators: anex, _BataZiv_0809
- Ommadawn
- Posts: 8370
- Joined: 20/02/2014 21:15
- Location: ...uvijek na pogresnom mjestu u pravo vrijeme!
- ElRe
- Posts: 10849
- Joined: 12/12/2011 11:28
#27 Re: Honda Accord se vise nece praviti za evropsko trziste?
Jest da nema veze za Accordom, ali
Tojota zatvara 100 dilerskih kuća u Nemačkoj
http://vesti.mojauto.rs/Aktuelne-vesti/ ... u-Nemackoj
Generalno Toyotina gama vozila je totalno neprilagodjena evropskom ukusu. Ovdje prevashodno mislim na dizajn kako Lexusa tako i Toyote. Svi modeli su im "pokemon" dizajna. Cijena je takodje previsoka, a kvalitet je postao prosjecan. U ponudi nemaju moderne TSI motore, DSG mjenjace i normalno prodaja pada.
Tojota zatvara 100 dilerskih kuća u Nemačkoj
http://vesti.mojauto.rs/Aktuelne-vesti/ ... u-Nemackoj
Generalno Toyotina gama vozila je totalno neprilagodjena evropskom ukusu. Ovdje prevashodno mislim na dizajn kako Lexusa tako i Toyote. Svi modeli su im "pokemon" dizajna. Cijena je takodje previsoka, a kvalitet je postao prosjecan. U ponudi nemaju moderne TSI motore, DSG mjenjace i normalno prodaja pada.
- Ommadawn
- Posts: 8370
- Joined: 20/02/2014 21:15
- Location: ...uvijek na pogresnom mjestu u pravo vrijeme!
#28 Re: Honda Accord se vise nece praviti za evropsko trziste?
Pa što se tiče dizajna, slažem se - stroga penzija već 30 godina. Hyundai je prije 15 godina ličio na k-rtz ali u zadnjih pet godina sam i ja počeo okretati glavu za njima. KIA isto tako. Ali Toyote mi nikako ne izgledaju privlačno. Ipak, čast kvalitetu - izdržljive su do maksimale.
-
- Posts: 9169
- Joined: 08/12/2009 17:31
#29 Re: Honda Accord se vise nece praviti za evropsko trziste?
Meni je trenutna Corolla odličan auto po veoma dobroj cijeni i vjerovatno bi bila prvi izbor da kupujem sada auto iz te klase do nekih 40 hiljada KM.
- Ommadawn
- Posts: 8370
- Joined: 20/02/2014 21:15
- Location: ...uvijek na pogresnom mjestu u pravo vrijeme!
#30 Re: Honda Accord se vise nece praviti za evropsko trziste?
Poznajem dosta ljudi koji voze Toyote i prezadovoljni su kvalitetom da ostaju vjerni ovom brendu. Eh sad koliko ova auta prate tehnicki trend, nisam upoznat, ali do sada nisam cuo njihove adute na DSG, TSI, FSI itd.
Subaru je fantasticno auto - ali mi se nekada cini da je dizajnom jos uvijek u devedesetim. Nissan se malo trgao, zahvaljujuci suradnji sa Renaultom a Daihatsu gotovo da i ne postoji.
Subaru je fantasticno auto - ali mi se nekada cini da je dizajnom jos uvijek u devedesetim. Nissan se malo trgao, zahvaljujuci suradnji sa Renaultom a Daihatsu gotovo da i ne postoji.
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#31 Re: Honda Accord se vise nece praviti za evropsko trziste?
Kad europa ne zna sta valja,zivite jos uvijek zabludi da nisu dobri japanci pa kupujte: bmw,audi,vw,skoda,seat itd........
- Ommadawn
- Posts: 8370
- Joined: 20/02/2014 21:15
- Location: ...uvijek na pogresnom mjestu u pravo vrijeme!
#32 Re: Honda Accord se vise nece praviti za evropsko trziste?
Zna Europa sta valja ali se tesko odluciti pa se uvijek pribjegava onome sto je vec poznato.amar1994 wrote:Kad europa ne zna sta valja,zivite jos uvijek zabludi da nisu dobri japanci pa kupujte: bmw,audi,vw,skoda,seat itd........
- ranger
- Posts: 2641
- Joined: 14/04/2008 14:58
- Location: Po sumama i gorama nase zemlje ponosne
#33 Re: Honda Accord se vise nece praviti za evropsko trziste?
da je zlatna jebi je kad je 40 hiljada... npr.mazda.. mislim da japance ubi cijena, bar ove sto nisu proizvedeni u evropi..Ommadawn wrote:Zna Europa sta valja ali se tesko odluciti pa se uvijek pribjegava onome sto je vec poznato.amar1994 wrote:Kad europa ne zna sta valja,zivite jos uvijek zabludi da nisu dobri japanci pa kupujte: bmw,audi,vw,skoda,seat itd........
-
- Posts: 83
- Joined: 15/12/2013 23:38
#34 Re: Honda Accord se vise nece praviti za evropsko trziste?
Osnovna Corolla (1.33 VVT-i 73 kW) je skuplja od osnovne Octavie (1.2 TSI 63 kW) za oko 600 KM.
-
- Posts: 9169
- Joined: 08/12/2009 17:31
#35 Re: Honda Accord se vise nece praviti za evropsko trziste?
Kad malo uporediš opremu vidjet ćeš koliko se šta isplati, posebno ta osnovna Oktavija, iako je Oktavija u principu poštena ponuda. A tek kad u igranku uđu dizel motori, 1.6 b kod Toyote i srednji nivo opreme...becke wrote:Osnovna Corolla (1.33 VVT-i 73 kW) je skuplja od osnovne Octavie (1.2 TSI 63 kW) za oko 600 KM.
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#36 Re: Honda Accord se vise nece praviti za evropsko trziste?
samo je cinjenica da japanci nisu srkti sa opremom kao svabe,primjer kod opela:doplata za steke u boji,doplata za zadnje el podizace,a VW je jos gori doplata za komande na volanu,doplata za ovo za ono,jos malo pa ce trazit doplatu za dva kljuca,brosuru i davat ce auto sa primarnom bojom bez laka ,pa majka mu stara 2015 god. je
-
- Posts: 83
- Joined: 15/12/2013 23:38
#37 Re: Honda Accord se vise nece praviti za evropsko trziste?
Zato sam i napisao, 600 KM je nista u odnosu na to sta se dobije. Osnovna Octavia nema u opremi ni radio, sto mi je smijesno za novo auto u 2015. godini. Octavia vec dugo vazi za neki best buy u toj klasi, ali je po meni Toyota sa novom Corollom napravila pravi posao.530i wrote:Kad malo uporediš opremu vidjet ćeš koliko se šta isplati, posebno ta osnovna Oktavija, iako je Oktavija u principu poštena ponuda. A tek kad u igranku uđu dizel motori, 1.6 b kod Toyote i srednji nivo opreme...becke wrote:Osnovna Corolla (1.33 VVT-i 73 kW) je skuplja od osnovne Octavie (1.2 TSI 63 kW) za oko 600 KM.
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#38 Re: Honda Accord se vise nece praviti za evropsko trziste?
Potpisujem,stanujem u barama,stalno se prodaju corolle kod bunje,pa nova tura ns kamionu i tako svaka 2-3 mjesecabecke wrote:Zato sam i napisao, 600 KM je nista u odnosu na to sta se dobije. Osnovna Octavia nema u opremi ni radio, sto mi je smijesno za novo auto u 2015. godini. Octavia vec dugo vazi za neki best buy u toj klasi, ali je po meni Toyota sa novom Corollom napravila pravi posao.530i wrote:Kad malo uporediš opremu vidjet ćeš koliko se šta isplati, posebno ta osnovna Oktavija, iako je Oktavija u principu poštena ponuda. A tek kad u igranku uđu dizel motori, 1.6 b kod Toyote i srednji nivo opreme...becke wrote:Osnovna Corolla (1.33 VVT-i 73 kW) je skuplja od osnovne Octavie (1.2 TSI 63 kW) za oko 600 KM.
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#39 Re: Honda Accord se vise nece praviti za evropsko trziste?
A daj nmgu da vjerujem da radio nema hhahahhaahahhahahahaha
-
- Posts: 28
- Joined: 16/06/2013 00:45
#40 Re: Honda Accord se vise nece praviti za evropsko trziste?
Ti se za**ba*es ili je i tebi mozak ispran VW deterdzentom? Toyotin kvalitet prosjecan (ili Hondin posto je to tema) u odnosu na ove sto prave TSI motore i DSG mjenjace???ElRe wrote:............... a kvalitet je postao prosjecan. U ponudi nemaju moderne TSI motore, DSG mjenjace i normalno prodaja pada.
-
- Posts: 6025
- Joined: 13/07/2004 20:02
- Location: Sarajevo
#41 Re: Honda Accord se vise nece praviti za evropsko trziste?
Nazalost japanski proizvodjaci osim Mazde i Nissana sa Crossoverima/SUVovima su zapostavili evropsko trziste. Kako neko rece, turbo-benzinski motor, moderniji automatski mjenjaci, Japanci su danas dosta zaostali. Mislim da su svjesno zapostavili evropsko trziste. Jedino se Mazda drzi, ali nazalost kolje je visoka cijena, uzrokovana proizvodnjom u Japanu. Nissan profitira od Renaulta, koliko god to nekom smijesno zvucalo. Toyota u 2015. u najprodavaniji C segment uvodi turbo-benzinac i to jedan. E bas su se pretrgli.
To sto Octavia nema radio u serijskoj opremi jer vjerovatno zato da bi postigla sto nizu cijenu na nasem jeftinom trzistu. Mada citanje opreme u VW grupi kod nas treba uzeti s rezervom, jer postoje obavezni paketi opreme s odredjenim motorima. Kako god, sta je bitnije prosjecnom evropskom kupcu, to sto mora doplatiti za radio, ili sto koliko god da doplati dobija tehnologiju iz otprilike 2008. godine, vidi se po uspjehu na trzistu.
Kod nas je situacija bitno drugacija, i kod nas gdje mozda 10% stanovnistva moze nekako priustiti novo auto, stvari tipa turbo-benzinac, DSG mjenjac i slicno ne igraju ulogu.
To sto Octavia nema radio u serijskoj opremi jer vjerovatno zato da bi postigla sto nizu cijenu na nasem jeftinom trzistu. Mada citanje opreme u VW grupi kod nas treba uzeti s rezervom, jer postoje obavezni paketi opreme s odredjenim motorima. Kako god, sta je bitnije prosjecnom evropskom kupcu, to sto mora doplatiti za radio, ili sto koliko god da doplati dobija tehnologiju iz otprilike 2008. godine, vidi se po uspjehu na trzistu.
Kod nas je situacija bitno drugacija, i kod nas gdje mozda 10% stanovnistva moze nekako priustiti novo auto, stvari tipa turbo-benzinac, DSG mjenjac i slicno ne igraju ulogu.
- konektovan
- Posts: 40656
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#42 Re: Honda Accord se vise nece praviti za evropsko trziste?
Toyota 18 milijardi dolara,ciste dobiti do sad. Ne bih rekao da im ide tesko.
-
- Posts: 83
- Joined: 15/12/2013 23:38
#43 Re: Honda Accord se vise nece praviti za evropsko trziste?
To je tacno, Japanci su i po meni svjesno zapostavili ovo trziste i fokusirali se na druga trzista gdje im dobro ide. Svaka kompanija ima svoju filozofiju koje se drzi i ako im ista donosi zeljeni profit u odnosu na proizvodne kapacitete sumnjam da ce nesto mijenjati. Japanci se pomalo pokusavaju vratiti na EU trziste, ali to i dalje nije dovoljno da se ozbiljno ugroze EU proizvodjaci.
Ovdje i govorim o situaciji kod nas i nasim cijenama, u EU je drugacija prica jer su ljudi dosta manje ograniceni novcem prilikom kupovine auta.
Kod nas i ako se kupuje novo auto, gleda se da se dobije dosta za manje para, sto je i logicno na nasim prostorima. Upravo zbog toga je Octavia sa proslim generacijama uspjela (osim toga sto je dio VW grupe koja je kod nas svetinja). Da kod nas tehnologija ima neku ulogu, ne bi se ljudi i danas kleli u 1.9 TDI i da VW izbaci modele za nase trziste sa 1.9 TDI mogao bi se kladiti da bi bio najprodavaniji motor. Sto se tice opreme kod Octavije, najlosiji paket ide sa svim motorima osim 1.8 TSI i 2.0 TDI.
Ovdje i govorim o situaciji kod nas i nasim cijenama, u EU je drugacija prica jer su ljudi dosta manje ograniceni novcem prilikom kupovine auta.
Kod nas i ako se kupuje novo auto, gleda se da se dobije dosta za manje para, sto je i logicno na nasim prostorima. Upravo zbog toga je Octavia sa proslim generacijama uspjela (osim toga sto je dio VW grupe koja je kod nas svetinja). Da kod nas tehnologija ima neku ulogu, ne bi se ljudi i danas kleli u 1.9 TDI i da VW izbaci modele za nase trziste sa 1.9 TDI mogao bi se kladiti da bi bio najprodavaniji motor. Sto se tice opreme kod Octavije, najlosiji paket ide sa svim motorima osim 1.8 TSI i 2.0 TDI.
-
- Posts: 6025
- Joined: 13/07/2004 20:02
- Location: Sarajevo
#44 Re: Honda Accord se vise nece praviti za evropsko trziste?
Ne znam jel ovo replika na moje "pokazuje trziste", ako jeste, ja sam napisao da je Toyota svjesno zapostavila evropsko trziste.konektovan wrote:Toyota 18 milijardi dolara,ciste dobiti do sad. Ne bih rekao da im ide tesko.
Ne sjecam se kad sam zadnji put vidio neki japanski auto u top 10 prodaje u Evropi, osim Kaskaija u zadnje vrijeme. Toyota mislim nikad nije usla u godisnji top 10 brendova, kao ni jedan japanski brend. Znaci objektivno ne moze se reci da im bas ide na evropskom trzistu. Posebno ne u odnosu na ostala trzista, americko i njihovo domace. Ta dva trzista su veca a i realno manje zahtjevna od evropskog i ako im tamo dobro ide logicno da su zapostavili evropsko.
Inace kad smo kod toga, evo statistike po brendovima na japanskom trzistu za proslu godinu:
http://www.best-selling-cars.com/japan/ ... facturers/
Za usporedbu, evo i Njemacka:
http://www.best-selling-cars.com/german ... es-brands/