Hajd ljudi da se ne lupa svasta, slobodno posaljite poruku oko svega sto vas zanima. Rukovodioc sam u jednom servisu za homologaciju (ovako se kaze, nema z) i malo bolje poznajem stvari.
Za pocetak, Euro 4 motora ima i 2001 godine, benzinci, naprimjer Corse C, Fieste, cak i Golfovi, Polo itd.
Dizela ima dosta iz 2000 koji su Euro 3.
HOMOLOGACIJA AUTOMOBILA
Moderators: _BataZiv_0809, anex
- Bakir1
- Posts: 13669
- Joined: 18/06/2008 16:45
- Location: mislim da o tome imam misljenje.
- Contact:
#52 Re: HOMOLOGACIJA AUTOMOBILA
moja sva kola su stara kolaslobodni armirach wrote:kako da ti kazemBakir1 wrote:ejs tvoja makina imaju neke makine ali to je nepristupacno za nas dzep kao polovno vozilo.
znas i sam da euro norma u procesu homologacije ne obuhvata samo motor nego jos mlogo stvari sto je tek 2004 postalo opce prihvaceno kod proizvodjaca.
rodjo u prometnoj je Euro 4 upisano ,.. i nemoj ti nama o dubini dzeba pricat a tamo terence vozas
nemam ja u svojim motorima ni pola euro standarda
e sad u prometnoj moze pisati euro 18 kao sto su prijatelju upisali za vectru 2009 euro1
nije niko rekao da nema ali...pezzar wrote:
Za pocetak, Euro 4 motora ima i 2001 godine, benzinci, naprimjer Corse C, Fieste, cak i Golfovi, Polo itd.
Dizela ima dosta iz 2000 koji su Euro 3.
sad ako ljudi omase sa autom iz 2002 koji bi trebalo imati euro3 a nema jer trziste to nije zahtjevalo sta mislis onda o tome da je norma euro4 dozvoljena za uvozEuro 4 (2005) for any vehicle - 98/69/EC (& 2002/80/EC)
-
- Posts: 65
- Joined: 19/12/2009 23:39
#53 Re: HOMOLOGACIJA AUTOMOBILA
Motocikli ,kako to ide?pezzar wrote:Hajd ljudi da se ne lupa svasta, slobodno posaljite poruku oko svega sto vas zanima. Rukovodioc sam u jednom servisu za homologaciju (ovako se kaze, nema z) i malo bolje poznajem stvari.
Za pocetak, Euro 4 motora ima i 2001 godine, benzinci, naprimjer Corse C, Fieste, cak i Golfovi, Polo itd.
Dizela ima dosta iz 2000 koji su Euro 3.
- pezzar
- Posts: 595
- Joined: 14/07/2009 13:16
#54 Re: HOMOLOGACIJA AUTOMOBILA
Kod motocikala se takodje gledaju gotovo jednaki kriteriji kao i za putnička vozila. Emisija izduvnih gasova mora biti minimalno 97/24*5 (gleda se po direktivama, jer nije napravljena nomenklatura standarda kao kod ostalih vozila Euro 1, 2 itd.). Postupak je isti kao i za putničko vozilo. Potvrda proizvođača koja se ne može dobiti u BiH jer nema odg. zastupnika se može donijeti iz zemalja okruženja (npr. Honda - Rijeka, Hrvatska).poslabakausipke wrote:Motocikli ,kako to ide?pezzar wrote:Hajd ljudi da se ne lupa svasta, slobodno posaljite poruku oko svega sto vas zanima. Rukovodioc sam u jednom servisu za homologaciju (ovako se kaze, nema z) i malo bolje poznajem stvari.
Za pocetak, Euro 4 motora ima i 2001 godine, benzinci, naprimjer Corse C, Fieste, cak i Golfovi, Polo itd.
Dizela ima dosta iz 2000 koji su Euro 3.
Godište primjene ove direktive je različito za pojedine marke i modele, ali je slično kao i za ostala vozila početak otprilike od 2000 godine, pa na ovamo.
Ovako napamet znam da imamo zastupnike za:
Suzuki, Kawasaki, Gilera, Aprilia, Piaggio, Keeway, Peugeot (ide preko istog zastupnika kao i za vozila), i mozda jos nekoliko, ako treba info provjerit cu.
Ukoliko se radi o nekoj lijevoj marki (kineske chong yang ha fu) Potvrdu proizvođača potencijalno može izdati Centar - motor, Široki brijeg, ali tek nakon uvida u dokumentaciju o vozilu i pregled plocice proizvodjaca.
Potvrda za Yamahu ide preko Slovenije, Potvrda je duplo skuplja.
Isto je bitno napomenuti da obično izdavanje Potvrde o usklađenosti (homologacije) traje duže, jer zastupnici za svako vozilo pojedinačno traže podatke od tvornice.
Ako sam sta zaboravio, samo pitaj.
- pezzar
- Posts: 595
- Joined: 14/07/2009 13:16
#55 Re: HOMOLOGACIJA AUTOMOBILA
nije niko rekao da nema ali...pezzar wrote:
Za pocetak, Euro 4 motora ima i 2001 godine, benzinci, naprimjer Corse C, Fieste, cak i Golfovi, Polo itd.
Dizela ima dosta iz 2000 koji su Euro 3.
sad ako ljudi omase sa autom iz 2002 koji bi trebalo imati euro3 a nema jer trziste to nije zahtjevalo sta mislis onda o tome da je norma euro4 dozvoljena za uvoz [/quote]Euro 4 (2005) for any vehicle - 98/69/EC (& 2002/80/EC)
Dopune ovih direktiva koje si napisao imaju i jedno slovo u nastavku, slovo A je oznaka da je Euro 3, slovo B da je Euro 4. I zakon nije rekao da mora biti eksplicitno Euro 3, nego minimalno Euro 3. Ako sam shvatio pitanje.
- Bakir1
- Posts: 13669
- Joined: 18/06/2008 16:45
- Location: mislim da o tome imam misljenje.
- Contact:
#56 Re: HOMOLOGACIJA AUTOMOBILA
shvatio si pitanje ja sam se pogresno izrazio,znamo da vozila euro4 ima sa pocetka 2001 ali isto tako znamo da pojedina vozila iz 2003 ne ispunjavaju euro3 norme,ne samo motor nego cijeli auto.
euro4 je stupio na snagu pocetkom 2005 godine i postao obavezan za sva trzista u eu i proizvodjace koji prodaju na tim trzistima.
sada zamisli da zakon eksplicitno kaze uvoz minimalno euro4, ko bi ziv mogao naci vozilo koje udovoljava euro4 normi kada ljudi lutaju i sa euro3 normom i godistima vozila
euro4 je stupio na snagu pocetkom 2005 godine i postao obavezan za sva trzista u eu i proizvodjace koji prodaju na tim trzistima.
sada zamisli da zakon eksplicitno kaze uvoz minimalno euro4, ko bi ziv mogao naci vozilo koje udovoljava euro4 normi kada ljudi lutaju i sa euro3 normom i godistima vozila
- pezzar
- Posts: 595
- Joined: 14/07/2009 13:16
#57 Re: HOMOLOGACIJA AUTOMOBILA
Ma tu bi bilo paradoksalnih situacija, tipa da Fiesta iz 2001 moze da se uveze, a ona iz 2004 ne moze.Bakir1 wrote:shvatio si pitanje ja sam se pogresno izrazio,znamo da vozila euro4 ima sa pocetka 2001 ali isto tako znamo da pojedina vozila iz 2003 ne ispunjavaju euro3 norme,ne samo motor nego cijeli auto.
euro4 je stupio na snagu pocetkom 2005 godine i postao obavezan za sva trzista u eu i proizvodjace koji prodaju na tim trzistima.
sada zamisli da zakon eksplicitno kaze uvoz minimalno euro4, ko bi ziv mogao naci vozilo koje udovoljava euro4 normi kada ljudi lutaju i sa euro3 normom i godistima vozila
I jos samo napomena, Euro 3,4 itd se odnosi samo na emisiju izduvnih gasova, ne na cijelo vozilo. Greška je napravljena od samog starta procesa, jer se u javnosti samo to potenciralo, ne spominjući druge kriterije koji se provjeravaju.
Najbanalnije objašnjeno:
Min. kriterij za sistem kočenja: R13 09 (po pravilniku) 98/14 (po direktivi)
Motor je Euro 3 (98/69A ili 83R I 05).
Znači za kočnice se ne kaže da su Euro 3, nego ili zadovoljavaju ili ne.
Postoji više direktiva koje su Euro 3 - 98/69A, 1999/102A, 2001/1A, 2001/100A, 2002/80A, 2003/76A i sl. Sve ovo se odnosi samo na emisiju izduvnih gasova.
Vozilo može imati npr, 1999/102A i biti Euro 3 motora, ali kočnice mogu biti 91/422, i takvo vozilo se ne može uvesti.
- Bakir1
- Posts: 13669
- Joined: 18/06/2008 16:45
- Location: mislim da o tome imam misljenje.
- Contact:
#58 Re: HOMOLOGACIJA AUTOMOBILA
upravo to govorim i ja.
paradoks bi veliki bio da neko ogranici uvoz na euro4 i da misli da ce to uroditi plodom bilo kakvim.
ljudi ne razumiju i nece da razumiju ispunjavanje norme bilo koje i sta to podrazumjeva.
e sad iako postoje vozila koja imaju euro4 iz 2001 bolje se ograniciti recenicom da samo vozila iz 2004 imaju euro4
mislim da je veci efekat postignut sa uvozom udarenih vozila tome se malo vise stalo u kraj
paradoks bi veliki bio da neko ogranici uvoz na euro4 i da misli da ce to uroditi plodom bilo kakvim.
ljudi ne razumiju i nece da razumiju ispunjavanje norme bilo koje i sta to podrazumjeva.
e sad iako postoje vozila koja imaju euro4 iz 2001 bolje se ograniciti recenicom da samo vozila iz 2004 imaju euro4
mislim da je veci efekat postignut sa uvozom udarenih vozila tome se malo vise stalo u kraj
-
- Posts: 9169
- Joined: 08/12/2009 17:31
#59 Re: HOMOLOGACIJA AUTOMOBILA
Ma ja bih pustio sva vozila..uvozi sve moguće i nemoguće golfove dizele od 25 godina, ali brate regularan i strog tehnički pregled...daleko smo mi od toga, a za utjehu nam je to da nismo jedini.
- Bakir1
- Posts: 13669
- Joined: 18/06/2008 16:45
- Location: mislim da o tome imam misljenje.
- Contact:
#60 Re: HOMOLOGACIJA AUTOMOBILA
nismo mi daleko od toga,mi smo prva drzava u regionu koja je imala kamere na tehnickim pregledima,a oprema koja se nalazi na istima daleko je savrsenija od one koja se koristi u njemackoj recimo,uskoro se planira i telemetrija sa valjaka ali to nije tema ove emisije.
sta hrvatsku recimo ceka prilikom ulaska u EU,liberalizacija uvoza za svako vozilo koje ima eu porjeklo,sto nece u nekoj mjeri pogoditi tamosnje trziste automobila jer je kod njih ionako prosjek godina na zavidnom nivou ali sa druge strane bugari i rumuni su ocistili njemacku od smeca jer je liberalizacija uvoza dopustila da kod njih moze sve proci.
homologacija kao takva ce se provoditi za tipove vozila i vozila koja nisu bila za eu trziste.
ukoliko se isto desi kod nas postati cemo smetljiste inih zemalja a ponajvise italije i to je ono cega se treba pribojavati
sta hrvatsku recimo ceka prilikom ulaska u EU,liberalizacija uvoza za svako vozilo koje ima eu porjeklo,sto nece u nekoj mjeri pogoditi tamosnje trziste automobila jer je kod njih ionako prosjek godina na zavidnom nivou ali sa druge strane bugari i rumuni su ocistili njemacku od smeca jer je liberalizacija uvoza dopustila da kod njih moze sve proci.
homologacija kao takva ce se provoditi za tipove vozila i vozila koja nisu bila za eu trziste.
ukoliko se isto desi kod nas postati cemo smetljiste inih zemalja a ponajvise italije i to je ono cega se treba pribojavati
-
- Posts: 115
- Joined: 06/05/2011 16:02
#61 Re: HOMOLOGACIJA AUTOMOBILA
Ma,glupost je pricati o kamerama na tehnickim pregledima,kada se zna da se i dalje vara...tako moze se postaviti hiljade kamera, opet dodje na isto,samo eto sto se vise skroz totalno havarisano auto ne moze registrovati, sta je sa onim sto "kamera" opticki nevidi?
Pozdrav,Alfa 159!
Pozdrav,Alfa 159!
- Bakir1
- Posts: 13669
- Joined: 18/06/2008 16:45
- Location: mislim da o tome imam misljenje.
- Contact:
#62 Re: HOMOLOGACIJA AUTOMOBILA
e sad mislim da je glupo pricati o tome ko vara i kako vara,mentalitet ljudi je takav,sve sto zavisi od ljudskog faktora je podlezno korupciji i rupama u sistemu.
sa druge strane kamere u kombinaciji sa visokim kaznama koje propisuje nadlezna inspekcijska sluzba ucinile su da svi ljudi koji vrse preglede vozila u ulozi kontrolora svoj posao shvataju veoma ozbiljno.
ukoliko bilo ko misli da su kontrolori na stanica tehnickog pregleda u zemljama u okruzenju, posteniji nego ovi kod nas grdno se vara.
stanje svijesti nacije je presudno u svemu pa tako i u tome,a mi svijesti nemamo, kada se neko upozori na eventulanu dotrajalost necega na vozilu bilo od strane mehanicara, kontrolora na tehnickom pregledu, to vlasniku ne igra nikakvu ulogu.
kod nas je bio fazon dovesti vozila na tehnicki pregled kako bi se mogla uspostaviti bilo kakva kontrola nad istima, jer to nasi ljudi nisu bili u stanju, postojala je neka praksa slanja saobracajnih dozvola bez da se vozilo uopste pojavi.
godina dana koliko vrijedi tehnicki pregled je nerealno posebno kod starosti voznog parka od 18 + godina kao sto je kod nas.
auto koje je danas bilo na tehnickom pregledu danas, moze drasticno promjeniti izgled,vozna svojstva,tehnicku ispravnost za svega 7 dana.
ja pamtim neka vremena kada je stari par mjeseci unaprijed pripremao auto za tehnicki pregled, obilazio majstore provjeravao apsolutno svaku sitnicu, stelovao kocnice, i opet sa strahom odlazio na tehnicki pregled.
takav isti strah imam i ja, i nastojim da je na vozilu ispravno apsolutno sve, bez obzira sto je isto iz 92 godine i sto sam na njegovo odrzavanje do sada dao more para.
mi moramo shvatiti da je problem u nama a ne u bilo kome drugom, mozda hrabra fraza za ove teme,ali za sve sto nam se desava krivi smo samo mi.
sa druge strane kamere u kombinaciji sa visokim kaznama koje propisuje nadlezna inspekcijska sluzba ucinile su da svi ljudi koji vrse preglede vozila u ulozi kontrolora svoj posao shvataju veoma ozbiljno.
ukoliko bilo ko misli da su kontrolori na stanica tehnickog pregleda u zemljama u okruzenju, posteniji nego ovi kod nas grdno se vara.
stanje svijesti nacije je presudno u svemu pa tako i u tome,a mi svijesti nemamo, kada se neko upozori na eventulanu dotrajalost necega na vozilu bilo od strane mehanicara, kontrolora na tehnickom pregledu, to vlasniku ne igra nikakvu ulogu.
kod nas je bio fazon dovesti vozila na tehnicki pregled kako bi se mogla uspostaviti bilo kakva kontrola nad istima, jer to nasi ljudi nisu bili u stanju, postojala je neka praksa slanja saobracajnih dozvola bez da se vozilo uopste pojavi.
godina dana koliko vrijedi tehnicki pregled je nerealno posebno kod starosti voznog parka od 18 + godina kao sto je kod nas.
auto koje je danas bilo na tehnickom pregledu danas, moze drasticno promjeniti izgled,vozna svojstva,tehnicku ispravnost za svega 7 dana.
ja pamtim neka vremena kada je stari par mjeseci unaprijed pripremao auto za tehnicki pregled, obilazio majstore provjeravao apsolutno svaku sitnicu, stelovao kocnice, i opet sa strahom odlazio na tehnicki pregled.
takav isti strah imam i ja, i nastojim da je na vozilu ispravno apsolutno sve, bez obzira sto je isto iz 92 godine i sto sam na njegovo odrzavanje do sada dao more para.
mi moramo shvatiti da je problem u nama a ne u bilo kome drugom, mozda hrabra fraza za ove teme,ali za sve sto nam se desava krivi smo samo mi.
-
- Posts: 10140
- Joined: 20/09/2011 09:02
#63 Re: HOMOLOGACIJA AUTOMOBILA
Ja se sjecam te neke 95, 96, kad je jedini tehucnki bio u GRAS-u, da se pocesto desavalo da te vrate s tehnickog. Iako je 2/3 svega u gradu i drzavi jos bilo razvaljeno moja je predpostavka da se prijeratni kontrolori jos uvijek nisu bili presaltali sa prijeratnog na novi sistem i da su drzali taj neki standards po PS-u. Tek nakon toga je krenula praksa sa cenerom u saobrajacnoj ili tehnicki bez auta. Za sva tehnicki neispravna auta odgovornost, osim vlasnika, pdjednako snose i kontrolori i policija. Kako je Bakir napisao, u roku od 7 dana teh. ispravan auto moze postati itekako neispravan, a kamoli u roku od godinu i nad tim teh. pregledi nemaju kontrolu, ali ima policija. E tu je fora, po cesti se voze auti s kojih dijelovi otpadaju, a slanju na vahredni tehnicki nema ni govora.
- Bakir1
- Posts: 13669
- Joined: 18/06/2008 16:45
- Location: mislim da o tome imam misljenje.
- Contact:
#64 Re: HOMOLOGACIJA AUTOMOBILA
sto kazem da smo krivi mi.
122 u bilo kojem mjestu u drzavi preusmjerava u najblizu PU poziv.
vise puta kada vidim alkoholiziranog vozaca,auto koje se bori da ostane na cesti jer je neispravno,dobar dan dobar dan,ispred mene vozilo reg oznaka tih i tih radi to i to,sljedeca patrola halt policaj i dalje rade svoj posao.
122 u bilo kojem mjestu u drzavi preusmjerava u najblizu PU poziv.
vise puta kada vidim alkoholiziranog vozaca,auto koje se bori da ostane na cesti jer je neispravno,dobar dan dobar dan,ispred mene vozilo reg oznaka tih i tih radi to i to,sljedeca patrola halt policaj i dalje rade svoj posao.
- muha_sa
- Posts: 128884
- Joined: 12/11/2004 23:33
- Location: rajvosa
#65 Re: HOMOLOGACIJA AUTOMOBILA
-svakodnevno sebi postavljam to pitanje--auto sa novim registarskim tablicama a ni jedan ga otpad otkupio ne bigoran16v wrote:Ja se sjecam te neke 95, 96, kad je jedini tehucnki bio u GRAS-u, da se pocesto desavalo da te vrate s tehnickog. Iako je 2/3 svega u gradu i drzavi jos bilo razvaljeno moja je predpostavka da se prijeratni kontrolori jos uvijek nisu bili presaltali sa prijeratnog na novi sistem i da su drzali taj neki standards po PS-u. Tek nakon toga je krenula praksa sa cenerom u saobrajacnoj ili tehnicki bez auta. Za sva tehnicki neispravna auta odgovornost, osim vlasnika, pdjednako snose i kontrolori i policija. Kako je Bakir napisao, u roku od 7 dana teh. ispravan auto moze postati itekako neispravan, a kamoli u roku od godinu i nad tim teh. pregledi nemaju kontrolu, ali ima policija. E tu je fora, po cesti se voze auti s kojih dijelovi otpadaju, a slanju na vahredni tehnicki nema ni govora.
-uzmu lovu na tehnickom i progledaju kroz prste, al kako prodje u PU gledaju li oni uopšte onu fotografiju s tehnickog
- Bakir1
- Posts: 13669
- Joined: 18/06/2008 16:45
- Location: mislim da o tome imam misljenje.
- Contact:
#66 Re: HOMOLOGACIJA AUTOMOBILA
muha "nove" tablice su od 2009 godine obavezne za svako vozilo koje mijenja vlasnika, u nekim slucajevima nisu uopste obavezna pojaviti se na tehnickom pregledu ukoliko imaju registraciju koja traje iz bilo kojeg mjesta,kantona,entiteta u BiH.
Last edited by Bakir1 on 28/12/2011 09:34, edited 1 time in total.
- muha_sa
- Posts: 128884
- Joined: 12/11/2004 23:33
- Location: rajvosa
#67 Re: HOMOLOGACIJA AUTOMOBILA
da Bakire vozio sam 10 godina auto sa starim tablicama i kad sam u augustu ove godine otišo na registraciju u N.Grad-moradoh promjenit i stavit nove--mimo moje volje-jer mi je taj trošak bio nepotrebanBakir1 wrote:muha "nove" tablice su od 2009 godine obavezne za svako vozilo koje mijenja vlasnika, u nekim slucajevima nisu uopste obavezna pojaviti se na tehnickom pregledu ukoliko imaju registraciju koja traje iz bilo kojem mjesta,kantona,entiteta u BiH.
-nego, mene cudi da registrovano auto s kojeg otpadaju dijelovi i ciji je prednji branik jal žicom jal kanaFom svezan--fotografisan na tehnickom i regularno dobije saobracajnu a moja procjena je da ga ni jedan otpad ne bi otkupio.
možda je do moje procjene sad ce Ateist iliti ćafir da zatalasa
- Bakir1
- Posts: 13669
- Joined: 18/06/2008 16:45
- Location: mislim da o tome imam misljenje.
- Contact:
#68 Re: HOMOLOGACIJA AUTOMOBILA
u entitetu na istoku odlazak na tehnicki pregled nije obavezan i registracija je znatno jeftina,ja znam za mnogo auta koja su registrovana na dedama i nanama povratnicima od 90 banki i kao takvi meda ne mogu a unuk,amidzic,dajdzic cak i oni koji su se prizenili "gonjaju" na muharemu iz blentiteta godista 1927
- pezzar
- Posts: 595
- Joined: 14/07/2009 13:16
#69 Re: HOMOLOGACIJA AUTOMOBILA
Možda da se otvori nova tema o tehničkim pregledima, ako već nema, da ne opterećujemo ovdje pričom o tome.
Nek budu informacije o homologaciji preglednije.
Nek budu informacije o homologaciji preglednije.
-
- Posts: 10140
- Joined: 20/09/2011 09:02
#70 Re: HOMOLOGACIJA AUTOMOBILA
Ne znam da li se nesto promjenilo u medjuvremenu (od 9/2010 kad sam to zadnji put radio) ali je u Centru, prilikom promjene vlasnika bila obavezna evidencija na teh. pregledu koja je podrazumjevala i fotografisanje auta i cijena je bila 1/2 cijene redovnog teh. pregleda. E ako kontrolor nema pravo ili nije obavezan osporiti evidenciju tog auta zbog ocigledne neispravnosti (blatobrani uvezani zicom, branici kanaFom, u farovima akvarijum s ribicama, pragova nema vec 2 god i slicni zahvati) onda ovo nije drzava za covjeka nego drzabva za kretena.Bakir1 wrote:muha "nove" tablice su od 2009 godine obavezne za svako vozilo koje mijenja vlasnika, u nekim slucajevima nisu uopste obavezna pojaviti se na tehnickom pregledu ukoliko imaju registraciju koja traje iz bilo kojem mjesta,kantona,entiteta u BiH.
- Bakir1
- Posts: 13669
- Joined: 18/06/2008 16:45
- Location: mislim da o tome imam misljenje.
- Contact:
#71 Re: HOMOLOGACIJA AUTOMOBILA
tad je to bilo za vozila koja su na starim tablicama i sad je.
svako vozilo koje ima nove tablice nije u toku registracije obavezno ici na vandredni pregled za promjenu vlasnistva.
kontrolori kao takvi imaju pravo svasta ali mene su tako zajebavali na tehnickom prije xy godina jer za milog Boga sijalica u prednjem zmigavcu bijele boje je izgubila narandzasti odsjaj.
svako vozilo koje ima nove tablice nije u toku registracije obavezno ici na vandredni pregled za promjenu vlasnistva.
kontrolori kao takvi imaju pravo svasta ali mene su tako zajebavali na tehnickom prije xy godina jer za milog Boga sijalica u prednjem zmigavcu bijele boje je izgubila narandzasti odsjaj.
-
- Posts: 10140
- Joined: 20/09/2011 09:02
#72 Re: HOMOLOGACIJA AUTOMOBILA
Mozda je tako, nisam siguran da li je novi vlanik morao ici na teh. iako je auto imao nove tablice, ali iste godine sam auto sa starim tablama prevodio na oca i morao ici na "slikanje".Bakir1 wrote:tad je to bilo za vozila koja su na starim tablicama i sad je.
svako vozilo koje ima nove tablice nije u toku registracije obavezno ici na vandredni pregled za promjenu vlasnistva.
kontrolori kao takvi imaju pravo svasta ali mene su tako zajebavali na tehnickom prije xy godina jer za milog Boga sijalica u prednjem zmigavcu bijele boje je izgubila narandzasti odsjaj.
Ajd na privatnim automobilima kad se progleda kroz prste na tehnickom moze se (ne)opravdati da vozac sam nosi glavu u torbi, ali kako opravdati stanje GRAS-ovih autobusa, a pogotovo minibusa - administrativno svi su ispravni i svako jutro izdat Putni nalog koji to potvrdudje????? Pa to se, osim par kom, bukvalno raspada na cesti, zadnja svjetla ne rade ali sta ima veze ionako su zamazana bojom i potamnila od dima, prednja svjetla su neke pozicije koje bacaju nebu pod oblake, a namjena im je javni prevoz putnika - gradjanja
- slobodni armirach
- Posts: 5588
- Joined: 22/06/2010 17:17
- Location: Administrativni Centar Kantona 4
#73 Re: HOMOLOGACIJA AUTOMOBILA
to bas sam htio da kazem, ..nek idu Bakir i Muha u kafanu pa nek kukaju jedan drugom ja se nadam da nece pocet sa pricom kako se vani to nemere desitpezzar wrote:Možda da se otvori nova tema o tehničkim pregledima, ako već nema, da ne opterećujemo ovdje pričom o tome.
Nek budu informacije o homologaciji preglednije.
nego pezzer, pitanje za tebe
jeli pocela djelomicna homologacija vozila, to mislim na bilo koju prepravku koja se izvrsi na vozilu a odstupa od tvornickih rjesenja ?
- Bakir1
- Posts: 13669
- Joined: 18/06/2008 16:45
- Location: mislim da o tome imam misljenje.
- Contact:
#74 Re: HOMOLOGACIJA AUTOMOBILA
kukala ti majka
eto ti tema zove se certificiranje a to je ono o cemu pricas
eto ti tema zove se certificiranje a to je ono o cemu pricas
-
- Posts: 9169
- Joined: 08/12/2009 17:31
#75 Re: HOMOLOGACIJA AUTOMOBILA
jesmo, daleko smo...dok god tehnički košta 5 KM u džep radniku tehničkog pregleda...dakle ne šefu stanice, već najobičnijem radniku...prolazi auto koje je truhlo, koje lupa na testu prednjeg trapa, i to baš glasno, nema vozački retrovizor...Bakir1 wrote:nismo mi daleko od toga,mi smo prva drzava u regionu koja je imala kamere na tehnickim pregledima,a oprema koja se nalazi na istima daleko je savrsenija od one koja se koristi u njemackoj recimo,uskoro se planira i telemetrija sa valjaka ali to nije tema ove emisije.
...dok god radnik u agenciji za osiguranje i registraciju auta upućuje me "ima u Busovači tehnički, tamo sve može proći, oni sve mogu..."
...dok god mene zajebavaju da nov auto, neregistrovan, dovezen na šlepi, upalim i ugrijem na radnu temperaturu da bi gospoda izmjerila temperaturu ulja u motoru i gurali mu sondu u auspuh...kao da provjere je li možda neispravan...a auto iz prvog slučaja se pet puta ugasi na traci i opet bude registrovano godinu dana...
Pa mom komšiji, koji ima tip-top golfa dvojku dizela bijele boje, dolaze i mole ga da im "posudi" auto za tehnički..samo će svoje tablice nakačiti na njega... [sve navedeno lično vidio i čuo, iz prve ruke]
džaba bolan i skrivene i neskrivene kamere i telemetrija, sve da je na nivou formule 1...džaba mi trubimo o homologiranju novih i polovnih auta iz uvoza kad je davno uvezen krš koji nesmetano vozi, drlja cestama...
ali, kao što sam rekao toga ima i u Njemačkoj, Francuskoj, nisu ni tamo sve samo Švabe na tehničkom ima i Turčina i crnaca..razumiju "braća" da si u nevolji i da imaš malo hrđe....samo se tamo rijetko ko zeza s tim jer su generalno kazne rigorozne, a i u principu nema smisla voziti ništa starije od desetak godina kao daily drivera...jer je skupo za održavati, za plaćati porez, novo ili novije je i bolje i jeftinije...
///
izvinjavam se na off-u...