Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ned071 wrote:ouno iskustva sa psa nemam. Vozio sam 406 (cudo od auta) i 301. Taj 1.6 hdi sa cini mi se 100 ks me je odusevio. Al ipak bolji je renaultov 1.6...
Renault 1.6 ima 130 KS. I meni je to odlican motor, moram priznati.
Jesi probao PSA 1.6 blue HDI 120 KS ? Lokomotivica! Pravo fin.
ta dva su u 10 deka , imaju isti obrtni moment ali hdi manje trosi i emituje samo 83g/km (megane 130dci 103g/km), sto je veoma bitno radi takse u EU zemljama ,Hdi ovo ostvaruje zahvaljujuci prije svega laksoj karoseriji 308ce i adblue cudu
megane je sto se mene tice pretezak u svojoj klasi , narocito u poredjenju sa njegovim najvecim rivalom 308
308 1185kg , a megane 1410kg , ja znam sta bi ja
sto se tice pouzdanosti , blagu prednost dajem dci jer nisam cuo da imaju problema sa podmazivanjem
Ned071 wrote:ouno iskustva sa psa nemam. Vozio sam 406 (cudo od auta) i 301. Taj 1.6 hdi sa cini mi se 100 ks me je odusevio. Al ipak bolji je renaultov 1.6...
Renault 1.6 ima 130 KS. I meni je to odlican motor, moram priznati.
Jesi probao PSA 1.6 blue HDI 120 KS ? Lokomotivica! Pravo fin.
ta dva su u 10 deka , imaju isti obrtni moment ali hdi manje trosi i emituje samo 83g/km (megane 130dci 103g/km), sto je veoma bitno radi takse u EU zemljama ,Hdi ovo ostvaruje zahvaljujuci prije svega laksoj karoseriji 308ce i adblue cudu
megane je sto se mene tice pretezak u svojoj klasi , narocito u poredjenju sa njegovim najvecim rivalom 308
308 1185kg , a megane 1410kg , ja znam sta bi ja
sto se tice pouzdanosti , blagu prednost dajem dci jer nisam cuo da imaju problema sa podmazivanjem
Ima i 1.6 hdi sa 130 KS, u novom 308, tako da,.......
Sipao pun rezervoar na energopetrol njihov najbolji dizel (euroclass)..........vec presli 1030km cekamo da se upali rezerva pa cemo opet napunit.....prema boardu rekao bih jos nekih 40-ak km do rezerve........ali auto za ovih preko 1000 km nije niti jednom ni mrvicu trznuo....gas drzi glatko ko podmazano......a po svemu sudeci i potrosnja se cini nesto niza nego sa drugim gorivom.
Auto je znao malo trzuckat sa bilo kojim gorivom do sad (brcko gas,junuzovic,gazprom d5,energopetrol d5 i mnogi drugi).........sad vec ne izgleda slucajno.........sa svima hoce da trza,samo ovaj ne trza ni milisekundu.
Moje misljenje je da ovo gorivo ipak nije dzaba skuplje.
Sipao pun rezervoar na energopetrol njihov najbolji dizel (euroclass)..........vec presli 1030km cekamo da se upali rezerva pa cemo opet napunit.....prema boardu rekao bih jos nekih 40-ak km do rezerve........ali auto za ovih preko 1000 km nije niti jednom ni mrvicu trznuo....gas drzi glatko ko podmazano......a po svemu sudeci i potrosnja se cini nesto niza nego sa drugim gorivom.
Auto je znao malo trzuckat sa bilo kojim gorivom do sad (brcko gas,junuzovic,gazprom d5,energopetrol d5 i mnogi drugi).........sad vec ne izgleda slucajno.........sa svima hoce da trza,samo ovaj ne trza ni milisekundu.
Moje misljenje je da ovo gorivo ipak nije dzaba skuplje.
Kod mene se desavalo da mi je vozilo odmah na paljenju izbacilvao engine check gresku. Neki senzor izduvnih gasova (odmah prije dpf filtera). Ja narucim senzor, u medju vremenu dok je senzor stigao naspem na energopetroku dizel d5 (najskuplji) i mozda 1-2 paljenja poslje je jos palilo lampicu i vise ne.
Od tad sam presao preko 1500 km sa njihovim gorivom i ni jednom jos nije upalilo lampicu.
(u to senzor stigo, ali sam ga ostavio na stranu).
euro 4 motor, 1.9 16V JTD M-Jet
axe22 wrote:
Kod mene se desavalo da mi je vozilo odmah na paljenju izbacilvao engine check gresku. Neki senzor izduvnih gasova (odmah prije dpf filtera). Ja narucim senzor, u medju vremenu dok je senzor stigao naspem na energopetroku dizel d5 (najskuplji) i mozda 1-2 paljenja poslje je jos palilo lampicu i vise ne.
Od tad sam presao preko 1500 km sa njihovim gorivom i ni jednom jos nije upalilo lampicu.
(u to senzor stigo, ali sam ga ostavio na stranu).
euro 4 motor, 1.9 16V JTD M-Jet
Gdje si narucio taj senzor, izgleda da je i meni otisao na Astri, ali nije do goriva.
bit101 wrote:
Gdje si narucio taj senzor, izgleda da je i meni otisao na Astri, ali nije do goriva.
Ja sam preko majstora narucio iz Zagreba, dosao u roku 1 dana,oko 100-110 KM, dok su ovdje u Tuzli u trgovinama trazili 160 KM da naruce.
http://www.vehiclepartsdatabase.com/veh ... 0281002770
Ova je verzija kod mene i ako nigdje ne spominje Alfu
(provjeri prvo u kakvom su stanju cijevi sto idu od senzora prema dpf filteru, pucaju od toplote a dovoljna je mala pukotina i da senzor ne ocitava pravi pritisak i onda gresku baca)
NediM17 wrote:Unaprijedili motor sa 16 na 8 ventila?
Ne znam da vise iko pravi motore sa dva ventila po cilindru osim PSA.
Unaprijeđen je u smislu da je sada potrebna jedna bregasta osovina a ne dvije, čime je podmazivanje riješeno na drugi način te turbina više nije kritična u redu podmazivanja kao što je bila na starijim modelima, gdje je radi potrebe brzog aktiviranja podmazivanja radi duple bregaste osovine sistem podmazivanja izveden na uže cijevi radi postizanja dovoljnog pritiska ulja. Zbog toga je i sito na ulazu uljnog sistema bilo preusko a interval izmjene 5 w 30 ulja na 20 000 km predugačak pa je dolazilo do katranizacije ulja na situ , njegovog začepljenja i kvarova na turbini koja je bila zadnja u redu podmazivanja... redizajn motora je riješio te probleme i sada su ti motori dugotrajniji, te nije potrebno dodatno čišćenje kartera i uljnog sita radi katranizacije ulja i turbina više nije u kritičnom momentu podmazivanja...
Hoces da ti prodam Kiju, da se uvjeris za 200 hiljada da nema problema sa uljnim kanalima, smradom nafte, turbinom, lancem, plivajucim zamajcem? A 16 ventila tu...
Za tebe ekstra cijena, taman da ja piknem novog Tipa Mjet 16v stoo isto nema problema sa uljnim kanalima.
Bitno je da Englezi pričaju šta valja, a šta ne dok im je cijela auto industrija propala i kupljena od strane drugih. A dok je bila njihova, bila poznata po tragičnoj pouzdanosti.
Eto neka ne znaju napraviti Francuzi dizel motor. Ok ima 1.6 tih svojih boljki koje su već dokazane, ima vala i masu prednosti. Nije to jedini njihov 16 v motor, imaju ih još bruku koji su nadprosječno pouzdani i trajni.
Bitno je da je KIA vrhunac tehnologije, ostalo sve nije važno ni vrijedno pomena.
Ja možda često jesam subjektivan, ali nisu vala ni ostali objektivni.
citroen xm wrote:Bitno je da Englezi pričaju šta valja, a šta ne dok im je cijela auto industrija propala i kupljena od strane drugih. A dok je bila njihova, bila poznata po tragičnoj pouzdanosti.
haha bas tako , samo znas sta je , njima je ford svetinja ,
i onda im je krivo sto se to desavalo na focusima 1.6 tdci , a nije na 1.8 , al evo i oni hvale ovaj novi sa 8v i nisu se dosada zalili na probleme 16v motora , tako da je ok, slazem se , po meni hdi imaju bas finu kulturu rada , ih kad se sjetim od amidje 406ce 2.0 hdi , avion , motor nikad stucno nije .
a kao sto sam rekao , ne vidim prednost 16v masine nad 8v u dizelu i motorima koji se ne vrte puno , pa Bitangin fiat je 1.3 8v oko 130ks
Ovaj od 8 ventila je mnogo bolji i praktično nema mane, al šta da se radi kada je većini ljudi 16V neko svjetsko čudo. Ako nije 16V kao da je proizvod iz kamenog doba.
A Englezi seru, mnogo seru. Naduvanijeg i mrzovoljnijeg naroda na planeti nema. Samo je njihovo sveto, a po ostalima pišaju redovno.
citroen xm wrote:Ovaj od 8 ventila je mnogo bolji i praktično nema mane, al šta da se radi kada je većini ljudi 16V neko svjetsko čudo. Ako nije 16V kao da je proizvod iz kamenog doba.
A Englezi seru, mnogo seru. Naduvanijeg i mrzovoljnijeg naroda na planeti nema. Samo je njihovo sveto, a po ostalima pišaju redovno.
marketing eto sta je , sta vrijedi jednom prosjecnom 1.2 motoru 16v kad ima 65-70ks i vrti se do 7000
evo 1.7dti je imao 16v i 75ks , a ovaj 8v i 116ks , pogodi koji bolje ide
citroen xm wrote:Bitno je da Englezi pričaju šta valja, a šta ne dok im je cijela auto industrija propala i kupljena od strane drugih. A dok je bila njihova, bila poznata po tragičnoj pouzdanosti.
Eto neka ne znaju napraviti Francuzi dizel motor. Ok ima 1.6 tih svojih boljki koje su već dokazane, ima vala i masu prednosti. Nije to jedini njihov 16 v motor, imaju ih još bruku koji su nadprosječno pouzdani i trajni.
Bitno je da je KIA vrhunac tehnologije, ostalo sve nije važno ni vrijedno pomena.
Ja možda često jesam subjektivan, ali nisu vala ni ostali objektivni.
Nisam ja reko da je Kija vrhunac tehnologije, ali da ima modernu tehnologiju sa kojom nema sranja to je istina.
Ovdje je PSA sto Amar jednom rece samo zaobisla problem. Koliko ce to trajno biti pitanje je, ne stavljaju se cetiri ventila po cilindru bez razloga.
Nisam ja rekao da je KIA kvarljiva, samo je uvela u ponudu nešto daleko posle svih ostalih. Dugo godina KIA koristi recikliranu tehnologiju koju su ostali davno prežvakali, na osnovu toga je i stekla reputaciju pouzdanog auta. Najteže je biti pionir i ne zajebati se u nekom koraku.
PSA ima i drugih 16V motora koji su odlični. 2.0 HDI je nepoderiva mazga bez ikakvih serijskih mana. Jbg, napravili su zajeb sa jednim motorom i šta sad. Ispravili i tjeraj dalje. Najveći problem tog motora je uljni kanal prema turbu i popularno sito koje pravi sranja. Ovaj drugi problem sa lancem postoji, ali je daleko rjeđi od prvog.
Hoces da ti prodam Kiju, da se uvjeris za 200 hiljada da nema problema sa uljnim kanalima, smradom nafte, turbinom, lancem, plivajucim zamajcem? A 16 ventila tu...
Za tebe ekstra cijena, taman da ja piknem novog Tipa Mjet 16v stoo isto nema problema sa uljnim kanalima.
Ja gazim preko 300 hiljada na satu, sa tim smecem koje ima toliko mana, a zamisli jos da je konstruisan kako treba?!
Ti bi trebao dodati u nick, NediM16v, ovo 17 nema smisla.
Nema Bakira na forumu odavno, ali sjecam se da se jednom cudio sto mu 1.5 CRDi ne gasi lampicu pritiska ulja instant.
Razlog je sto se i ovdje vidi visoko postavljen filter ulja, na prvom startu i mojoj treba sekunda da ugasi lampicu.
Nakon sto prvi put nabije pritisak ulja, svako naredno paljenje u intervalu od nekih pola sata gasi lampicu pritiska ulja vec na verglanju. Najduze joj treba da ugasi lampicu kad je ulje jos vrelo, a skroz se slilo (30+ min auto stoji a prethodno ugrijan na radnu temperaturu, mozda max. 2 sec da gori lampica pritiska ulja), sto je i logicno jer je tada ulje rijetko. Dobro je znati.
Ned071 wrote:ouno iskustva sa psa nemam. Vozio sam 406 (cudo od auta) i 301. Taj 1.6 hdi sa cini mi se 100 ks me je odusevio. Al ipak bolji je renaultov 1.6...
Renault 1.6 ima 130 KS. I meni je to odlican motor, moram priznati.
Jesi probao PSA 1.6 blue HDI 120 KS ? Lokomotivica! Pravo fin.
ta dva su u 10 deka , imaju isti obrtni moment ali hdi manje trosi i emituje samo 83g/km (megane 130dci 103g/km), sto je veoma bitno radi takse u EU zemljama ,Hdi ovo ostvaruje zahvaljujuci prije svega laksoj karoseriji 308ce i adblue cudu
megane je sto se mene tice pretezak u svojoj klasi , narocito u poredjenju sa njegovim najvecim rivalom 308
308 1185kg , a megane 1410kg , ja znam sta bi ja
sto se tice pouzdanosti , blagu prednost dajem dci jer nisam cuo da imaju problema sa podmazivanjem
AdBlue nema nikakve veze sa količinom CO2. Ubrizgavanje AdBlue-a u izduvni sistem motora samo smanjuje količinu azotnih oksida u izduvnim gasovima. Količina izbačenog CO2 je direktno proporcionalna specifičnoj potrošnji goriva. Količina azotnih oksida u izduvnim gasovima je obrnuto proporcionalna (ne linearno, ali je takva relacija) specifičnoj potrošnji goriva.
Nadalje, PSA diesel motori radne zapremine 1.560 ccm, u sadašnjim Euro 6 izdanjima, najveće snage od 68 kW do 88 kW (230 Nm do 300 Nm najvećeg obrtnog momenta), nisu ista klasa kao Renaultov 1.6 dCi R9M motor najveće snage 96 kW do 118 kW (320 Nm do 380 Nm najvećeg obrtnog momenta).
Renaultov K9K diesel motor radne zapremine 1.461 ccm je pandan PSA motorima radne zapremine 1.560 ccm, a Renault R9M (radne zapremine 1.598 ccm) je u klasi sa PSA 2.0 HDi motorima radne zapremine 1.997 ccm i najveće snage 103 kW do 133 kW (320 Nm do 400 Nm najvećeg obrtnog momenta).
Seawolf wrote:
AdBlue nema nikakve veze sa količinom CO2. Ubrizgavanje AdBlue-a u izduvni sistem motora samo smanjuje količinu azotnih oksida u izduvnim gasovima. Količina izbačenog CO2 je direktno proporcionalna specifičnoj potrošnji goriva. Količina azotnih oksida u izduvnim gasovima je obrnuto proporcionalna (ne linearno, ali je takva relacija) specifičnoj potrošnji goriva.
Nadalje, PSA diesel motori radne zapremine 1.560 ccm, u sadašnjim Euro 6 izdanjima, najveće snage od 68 kW do 88 kW (230 Nm do 300 Nm najvećeg obrtnog momenta), nisu ista klasa kao Renaultov 1.6 dCi R9M motor najveće snage 96 kW do 118 kW (320 Nm do 380 Nm najvećeg obrtnog momenta).
Renaultov K9K diesel motor radne zapremine 1.461 ccm je pandan PSA motorima radne zapremine 1.560 ccm, a Renault R9M (radne zapremine 1.598 ccm) je u klasi sa PSA 2.0 HDi motorima radne zapremine 1.997 ccm i najveće snage 103 kW do 133 kW (320 Nm do 400 Nm najvećeg obrtnog momenta).
Samo ne mogu po meni u istu klasu , bez obzira na snagu 1.6 i 2.0 motor , razlika od 400 kubika je velika i uvijek ce 2.0 biti rastereceniji i cak mislim manje trositi nego nabildan 1.6