supercali wrote:Ma kod nas je mentalitet daj 186 ventila 15 bregastih itd itd i sve sto je vece automatski je bolje po tim shvatanjima
Ma Nedim k'o da je xbox generacija.
Moderators: anex, _BataZiv_0809
supercali wrote:Ma kod nas je mentalitet daj 186 ventila 15 bregastih itd itd i sve sto je vece automatski je bolje po tim shvatanjima
na to sam i mislioado-šampion wrote:I ta lanac isto zna biti problematican navodno i preporucuje se da se zamijeni na velikom servisu.
Te sitnice na kraju koštaju, svako malo po malo i nabere seado-šampion wrote:I ta lanac isto zna biti problematican navodno i preporucuje se da se zamijeni na velikom servisu.
Najjace sto taj motor ima toliko potencijalnih problema, na kraju se rijetko kad sta od toga manifestuje, ali zato sitnica ima na kamare, svako malo nesto, uglavnom uzrokovano nemarom i traljavoscu proizvodjaca.
Kao npr. koje sitnice kod premiuma ? Ne znam o čemu pišešamar1994 wrote:Da samo te sitnice na premiumima kostaju jedno 2-3 puta vise
Kakvo zakljucavanje , automatsko ?? , drago mi je sto ga nemam haha
Ako nije automatsko , nece ti se nijedan auto zakljucat ako negdje nesto ostane otvoreno
Ma nije sto kostaju para da se poprave, koliko je sto kostaju vremena. Buraz je za 3.5 godine jedno 10 puta bio vanredno u servisu, sve zbog raznoraznih gluposti, plastika ova, plastika ona, svjetlo ovo, svjetlo ono. Neke nije ni popravio. Sad na komandama klime, od tri kotacica oko dva gori svjetlo, oko treceg ne gori. Ali eto, nema kapitalnih kvarova, malo kosta kao polovan, saberi, oduzmi, to je to...condy wrote:Te sitnice na kraju koštaju, svako malo po malo i nabere seado-šampion wrote:I ta lanac isto zna biti problematican navodno i preporucuje se da se zamijeni na velikom servisu.
Najjace sto taj motor ima toliko potencijalnih problema, na kraju se rijetko kad sta od toga manifestuje, ali zato sitnica ima na kamare, svako malo nesto, uglavnom uzrokovano nemarom i traljavoscu proizvodjaca.
Nemar se vidi kod traljavo riješenog zaključavanja
Npr. suvozač ti ne zatvori do kraja vrata, ti nevidiš, zaključaš preko daljinskog, ali neće nijedna vrata zaključati, i ako ne primjetiš i odeš ostane ti auto otključano
mrsko mi nabrajatcondy wrote:Kao npr. koje sitnice kod premiuma ? Ne znam o čemu pišešamar1994 wrote:Da samo te sitnice na premiumima kostaju jedno 2-3 puta vise
Kakvo zakljucavanje , automatsko ?? , drago mi je sto ga nemam haha
Ako nije automatsko , nece ti se nijedan auto zakljucat ako negdje nesto ostane otvoreno
Jesi siguran da se neće ni jedno auto zaključat, kako znaš
Probaj sa VW vozilima, pa javi.
Pa nema nikakve, samo ja sam gore komentarisao da covjek citajuci forume kad kupuje to auto ocekuje 1001 problem s motorom (dizne, sito, EGR, turbina, lanac, plivajuci, DPF nema sreca), na kraju skoro nista od toga ne bude, ali bude milion raznoraznih sitnica.amar1994 wrote:
kakve to veze ima sa motorom , a uzmi u obzir da je kupljen ako sam dobro uhvatio sa 150 hiljada , ne znam sta ocekujete
ado-šampion wrote:Pa nema nikakve, samo ja sam gore komentarisao da covjek citajuci forume kad kupuje to auto ocekuje 1001 problem s motorom (dizne, sito, EGR, turbina, lanac, plivajuci, DPF nema sreca), na kraju skoro nista od toga ne bude, ali bude milion raznoraznih sitnica.amar1994 wrote:
kakve to veze ima sa motorom , a uzmi u obzir da je kupljen ako sam dobro uhvatio sa 150 hiljada , ne znam sta ocekujete
Nema to nikakve veze s kilometrazom, ali hajde da ne idemo dalje u offtopic.
Nije u pitanju da je manje cilindara i ventila bolje ili vise nego kako je sta rijeseno konstrukcijskiNediM17 wrote:Ne budite smijesni, to sto jos samo PSA koristi 2 ventila po cilindru, a svi ostali vec odavno 4 ventila po cilindru, nesto govori.
Isto kao sto je VW svojevremeno isao mimo svijeta sa PD, pa ne dogura taj sistem daleko.
A @Konektovani i Supercali kad ste tako pametni, moja kineska kosilica ima samo jedan ventil i jedan cilindar. Ako bi se neko vodio vasom logikom dosao bi do zakljucka da je to van takva masina.
Auto u pokušajuado-šampion wrote:Ma nije sto kostaju para da se poprave, koliko je sto kostaju vremena. Buraz je za 3.5 godine jedno 10 puta bio vanredno u servisu, sve zbog raznoraznih gluposti, plastika ova, plastika ona, svjetlo ovo, svjetlo ono. Neke nije ni popravio. Sad na komandama klime, od tri kotacica oko dva gori svjetlo, oko treceg ne gori. Ali eto, nema kapitalnih kvarova, malo kosta kao polovan, saberi, oduzmi, to je to...condy wrote:Te sitnice na kraju koštaju, svako malo po malo i nabere seado-šampion wrote:I ta lanac isto zna biti problematican navodno i preporucuje se da se zamijeni na velikom servisu.
Najjace sto taj motor ima toliko potencijalnih problema, na kraju se rijetko kad sta od toga manifestuje, ali zato sitnica ima na kamare, svako malo nesto, uglavnom uzrokovano nemarom i traljavoscu proizvodjaca.
Nemar se vidi kod traljavo riješenog zaključavanja
Npr. suvozač ti ne zatvori do kraja vrata, ti nevidiš, zaključaš preko daljinskog, ali neće nijedna vrata zaključati, i ako ne primjetiš i odeš ostane ti auto otključano
Da nove sijalice unutra poslije zamjene traju 150 kkm a ne 15 kkmamar1994 wrote:
kakve to veze ima sa motorom , a uzmi u obzir da je kupljen ako sam dobro uhvatio sa 150 hiljada , ne znam sta ocekujete
Ma nije, dobro je auto realno za para koliko kosta polovno, samo ni u ludilu ne treba pomisliti da je veliki gubitak cijene tek tako slucajno.condy wrote:Auto u pokušajuado-šampion wrote: Ma nije sto kostaju para da se poprave, koliko je sto kostaju vremena. Buraz je za 3.5 godine jedno 10 puta bio vanredno u servisu, sve zbog raznoraznih gluposti, plastika ova, plastika ona, svjetlo ovo, svjetlo ono. Neke nije ni popravio. Sad na komandama klime, od tri kotacica oko dva gori svjetlo, oko treceg ne gori. Ali eto, nema kapitalnih kvarova, malo kosta kao polovan, saberi, oduzmi, to je to...
NediM17 wrote:Ne budite smijesni, to sto jos samo PSA koristi 2 ventila po cilindru, a svi ostali vec odavno 4 ventila po cilindru, nesto govori.
Isto kao sto je VW svojevremeno isao mimo svijeta sa PD, pa ne dogura taj sistem daleko.
A @Konektovani i Supercali kad ste tako pametni, moja kineska kosilica ima samo jedan ventil i jedan cilindar. Ako bi se neko vodio vasom logikom dosao bi do zakljucka da je to van takva masina.
Renault nije bolji, ali nije ni losiji.basicm wrote:Ja sad opet da kazem da renol bolji bi me razapeli
Meni 1.6 hdi nije legao, grubo radi i smrdi.
Renault 1.6 ima 130 KS. I meni je to odlican motor, moram priznati.Ned071 wrote:ouno iskustva sa psa nemam. Vozio sam 406 (cudo od auta) i 301. Taj 1.6 hdi sa cini mi se 100 ks me je odusevio. Al ipak bolji je renaultov 1.6...
a ipak je hondin tata-mata u 1.6 kategorijiNed071 wrote:ouno iskustva sa psa nemam. Vozio sam 406 (cudo od auta) i 301. Taj 1.6 hdi sa cini mi se 100 ks me je odusevio. Al ipak bolji je renaultov 1.6...