HDI motori i gorivo

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

User avatar
konektovan
Posts: 40591
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#26 Re: HDI motori i gorivo

Post by konektovan »

supercali wrote:Ma kod nas je mentalitet daj 186 ventila 15 bregastih itd itd i sve sto je vece automatski je bolje po tim shvatanjima

Ma Nedim k'o da je xbox generacija. :D :D :D
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#27 Re: HDI motori i gorivo

Post by amar1994 »

Trebali su ga napravit ovakvog od pocetka , znam da je zajeb bio na razvodu glave tj. lanac koji je vezao dvije bregaste kod 16v motora , ovim "unapredjenjem" su izgleda zaobisli problem lagano :D :thumbup:

Nedime , mislim da je na dizelu prednost 8 ventila , ja ne vidim prednost na dizelu, jer svakako se ne vrti puno :)
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#28 Re: HDI motori i gorivo

Post by ado-šampion »

I ta lanac isto zna biti problematican navodno i preporucuje se da se zamijeni na velikom servisu.

Najjace sto taj motor ima toliko potencijalnih problema, na kraju se rijetko kad sta od toga manifestuje, ali zato sitnica ima na kamare, svako malo nesto, uglavnom uzrokovano nemarom i traljavoscu proizvodjaca. :-)
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#29 Re: HDI motori i gorivo

Post by amar1994 »

rijetko koji motor nema tih sitnih problem , nemoj da nabrajam :skoljka:
ado-šampion wrote:I ta lanac isto zna biti problematican navodno i preporucuje se da se zamijeni na velikom servisu.
na to sam i mislio :-D

ja se prepo i nazvo Hrvate , "vase vozilo ne posjeduje lanac" :D
NediM17
Posts: 21680
Joined: 05/11/2009 11:49

#30 Re: HDI motori i gorivo

Post by NediM17 »

Ne budite smijesni, to sto jos samo PSA koristi 2 ventila po cilindru, a svi ostali vec odavno 4 ventila po cilindru, nesto govori.

Isto kao sto je VW svojevremeno isao mimo svijeta sa PD, pa ne dogura taj sistem daleko.

A @Konektovani i Supercali kad ste tako pametni, moja kineska kosilica ima samo jedan ventil i jedan cilindar. Ako bi se neko vodio vasom logikom dosao bi do zakljucka da je to van takva masina. :lol:
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#31 Re: HDI motori i gorivo

Post by amar1994 »

Govori da se nisu potrudili da rijese problem , vec su ga zobisli :lol: :evil: ali dobro , najnoviji 308 ima 120ks i 325NM u overboost modu , nije lose :D

imas ti i 1.6 16v 100ks :-) , jebo njegovih 16 ventila :-)

al zato imas b16b isto 16v ali 185ks :lol: :D
condy
Posts: 7814
Joined: 22/09/2011 14:34

#32 Re: HDI motori i gorivo

Post by condy »

ado-šampion wrote:I ta lanac isto zna biti problematican navodno i preporucuje se da se zamijeni na velikom servisu.

Najjace sto taj motor ima toliko potencijalnih problema, na kraju se rijetko kad sta od toga manifestuje, ali zato sitnica ima na kamare, svako malo nesto, uglavnom uzrokovano nemarom i traljavoscu proizvodjaca. :-)
Te sitnice na kraju koštaju, svako malo po malo i nabere se :)

Nemar se vidi kod traljavo riješenog zaključavanja
Npr. suvozač ti ne zatvori do kraja vrata, ti nevidiš, zaključaš preko daljinskog, ali neće nijedna vrata zaključati, i ako ne primjetiš i odeš ostane ti auto otključano :D
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#33 Re: HDI motori i gorivo

Post by amar1994 »

Da samo te sitnice na premiumima kostaju jedno 2-3 puta vise :zjev: :mrgreen:

Kakvo zakljucavanje , automatsko ?? , drago mi je sto ga nemam haha :lol: :lol:

Ako nije automatsko , nece ti se nijedan auto zakljucat ako negdje nesto ostane otvoreno :thumbup:
condy
Posts: 7814
Joined: 22/09/2011 14:34

#34 Re: HDI motori i gorivo

Post by condy »

amar1994 wrote:Da samo te sitnice na premiumima kostaju jedno 2-3 puta vise :zjev: :mrgreen:

Kakvo zakljucavanje , automatsko ?? , drago mi je sto ga nemam haha :lol: :lol:

Ako nije automatsko , nece ti se nijedan auto zakljucat ako negdje nesto ostane otvoreno :thumbup:
Kao npr. koje sitnice kod premiuma ? Ne znam o čemu pišeš :P :D

Jesi siguran da se neće ni jedno auto zaključat, kako znaš :?
Probaj sa VW vozilima, pa javi.
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#35 Re: HDI motori i gorivo

Post by ado-šampion »

condy wrote:
ado-šampion wrote:I ta lanac isto zna biti problematican navodno i preporucuje se da se zamijeni na velikom servisu.

Najjace sto taj motor ima toliko potencijalnih problema, na kraju se rijetko kad sta od toga manifestuje, ali zato sitnica ima na kamare, svako malo nesto, uglavnom uzrokovano nemarom i traljavoscu proizvodjaca. :-)
Te sitnice na kraju koštaju, svako malo po malo i nabere se :)

Nemar se vidi kod traljavo riješenog zaključavanja
Npr. suvozač ti ne zatvori do kraja vrata, ti nevidiš, zaključaš preko daljinskog, ali neće nijedna vrata zaključati, i ako ne primjetiš i odeš ostane ti auto otključano :D
Ma nije sto kostaju para da se poprave, koliko je sto kostaju vremena. Buraz je za 3.5 godine jedno 10 puta bio vanredno u servisu, sve zbog raznoraznih gluposti, plastika ova, plastika ona, svjetlo ovo, svjetlo ono. Neke nije ni popravio. Sad na komandama klime, od tri kotacica oko dva gori svjetlo, oko treceg ne gori. :-) Ali eto, nema kapitalnih kvarova, malo kosta kao polovan, saberi, oduzmi, to je to...
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#36 Re: HDI motori i gorivo

Post by amar1994 »

:-) :-)

kakve to veze ima sa motorom :? , a uzmi u obzir da je kupljen ako sam dobro uhvatio sa 150 hiljada , ne znam sta ocekujete :D
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#37 Re: HDI motori i gorivo

Post by amar1994 »

condy wrote:
amar1994 wrote:Da samo te sitnice na premiumima kostaju jedno 2-3 puta vise :zjev: :mrgreen:

Kakvo zakljucavanje , automatsko ?? , drago mi je sto ga nemam haha :lol: :lol:

Ako nije automatsko , nece ti se nijedan auto zakljucat ako negdje nesto ostane otvoreno :thumbup:
Kao npr. koje sitnice kod premiuma ? Ne znam o čemu pišeš :P :D

Jesi siguran da se neće ni jedno auto zaključat, kako znaš :?
Probaj sa VW vozilima, pa javi.
mrsko mi nabrajat :D

jesam , vw ako zakljuca ostala vrata mimo tih otvorenih je glupo vozilo , a jos gori je vlasnik koji ne obraca paznju :-)

ja ne mogu ovoga zakljucat taman da su samo malo vrata otvorena , mogu jedino zakljucat ako je samo gpek otvoren , da ne moram kljuc vadit kad istovaram :D
condy
Posts: 7814
Joined: 22/09/2011 14:34

#38 Re: HDI motori i gorivo

Post by condy »

Tako vam je kad kopirate francuze :P
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#39 Re: HDI motori i gorivo

Post by ado-šampion »

amar1994 wrote::-) :-)

kakve to veze ima sa motorom :? , a uzmi u obzir da je kupljen ako sam dobro uhvatio sa 150 hiljada , ne znam sta ocekujete :D
Pa nema nikakve, samo ja sam gore komentarisao da covjek citajuci forume kad kupuje to auto ocekuje 1001 problem s motorom (dizne, sito, EGR, turbina, lanac, plivajuci, DPF nema sreca), na kraju skoro nista od toga ne bude, ali bude milion raznoraznih sitnica.

Nema to nikakve veze s kilometrazom, ali hajde da ne idemo dalje u offtopic.
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#40 Re: HDI motori i gorivo

Post by amar1994 »

ado-šampion wrote:
amar1994 wrote::-) :-)

kakve to veze ima sa motorom :? , a uzmi u obzir da je kupljen ako sam dobro uhvatio sa 150 hiljada , ne znam sta ocekujete :D
Pa nema nikakve, samo ja sam gore komentarisao da covjek citajuci forume kad kupuje to auto ocekuje 1001 problem s motorom (dizne, sito, EGR, turbina, lanac, plivajuci, DPF nema sreca), na kraju skoro nista od toga ne bude, ali bude milion raznoraznih sitnica.

Nema to nikakve veze s kilometrazom, ali hajde da ne idemo dalje u offtopic.
:) :thumbup:
User avatar
supercali
Posts: 23942
Joined: 06/07/2014 12:30

#41 Re: HDI motori i gorivo

Post by supercali »

NediM17 wrote:Ne budite smijesni, to sto jos samo PSA koristi 2 ventila po cilindru, a svi ostali vec odavno 4 ventila po cilindru, nesto govori.

Isto kao sto je VW svojevremeno isao mimo svijeta sa PD, pa ne dogura taj sistem daleko.

A @Konektovani i Supercali kad ste tako pametni, moja kineska kosilica ima samo jedan ventil i jedan cilindar. Ako bi se neko vodio vasom logikom dosao bi do zakljucka da je to van takva masina. :lol:
Nije u pitanju da je manje cilindara i ventila bolje ili vise nego kako je sta rijeseno konstrukcijski
Mozes ti imati dobar motor i sa 1 i sa 165 cilindara ako nema problema s njim
Ovi su sa 16 ocito imali problema sa 8 su vjerovatno rijesili i motor je automatski bolji od prethodnog sa 16
condy
Posts: 7814
Joined: 22/09/2011 14:34

#42 Re: HDI motori i gorivo

Post by condy »

ado-šampion wrote:
condy wrote:
ado-šampion wrote:I ta lanac isto zna biti problematican navodno i preporucuje se da se zamijeni na velikom servisu.

Najjace sto taj motor ima toliko potencijalnih problema, na kraju se rijetko kad sta od toga manifestuje, ali zato sitnica ima na kamare, svako malo nesto, uglavnom uzrokovano nemarom i traljavoscu proizvodjaca. :-)
Te sitnice na kraju koštaju, svako malo po malo i nabere se :)

Nemar se vidi kod traljavo riješenog zaključavanja
Npr. suvozač ti ne zatvori do kraja vrata, ti nevidiš, zaključaš preko daljinskog, ali neće nijedna vrata zaključati, i ako ne primjetiš i odeš ostane ti auto otključano :D
Ma nije sto kostaju para da se poprave, koliko je sto kostaju vremena. Buraz je za 3.5 godine jedno 10 puta bio vanredno u servisu, sve zbog raznoraznih gluposti, plastika ova, plastika ona, svjetlo ovo, svjetlo ono. Neke nije ni popravio. Sad na komandama klime, od tri kotacica oko dva gori svjetlo, oko treceg ne gori. :-) Ali eto, nema kapitalnih kvarova, malo kosta kao polovan, saberi, oduzmi, to je to...
:thumbup: Auto u pokušaju :D
condy
Posts: 7814
Joined: 22/09/2011 14:34

#43 Re: HDI motori i gorivo

Post by condy »

amar1994 wrote::-) :-)

kakve to veze ima sa motorom :? , a uzmi u obzir da je kupljen ako sam dobro uhvatio sa 150 hiljada , ne znam sta ocekujete :D
Da nove sijalice unutra poslije zamjene traju 150 kkm a ne 15 kkm :D
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#44 Re: HDI motori i gorivo

Post by ado-šampion »

condy wrote:
ado-šampion wrote: Ma nije sto kostaju para da se poprave, koliko je sto kostaju vremena. Buraz je za 3.5 godine jedno 10 puta bio vanredno u servisu, sve zbog raznoraznih gluposti, plastika ova, plastika ona, svjetlo ovo, svjetlo ono. Neke nije ni popravio. Sad na komandama klime, od tri kotacica oko dva gori svjetlo, oko treceg ne gori. :-) Ali eto, nema kapitalnih kvarova, malo kosta kao polovan, saberi, oduzmi, to je to...
:thumbup: Auto u pokušaju :D
Ma nije, dobro je auto realno za para koliko kosta polovno, samo ni u ludilu ne treba pomisliti da je veliki gubitak cijene tek tako slucajno.
User avatar
basicm
Posts: 10474
Joined: 16/01/2012 21:38

#45 Re: HDI motori i gorivo

Post by basicm »

Ja sad opet da kazem da renol bolji bi me razapeli :)

Meni 1.6 hdi nije legao, grubo radi i smrdi.
User avatar
konektovan
Posts: 40591
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#46 Re: HDI motori i gorivo

Post by konektovan »

NediM17 wrote:Ne budite smijesni, to sto jos samo PSA koristi 2 ventila po cilindru, a svi ostali vec odavno 4 ventila po cilindru, nesto govori.

Isto kao sto je VW svojevremeno isao mimo svijeta sa PD, pa ne dogura taj sistem daleko.

A @Konektovani i Supercali kad ste tako pametni, moja kineska kosilica ima samo jedan ventil i jedan cilindar. Ako bi se neko vodio vasom logikom dosao bi do zakljucka da je to van takva masina. :lol:

Kao prvo, izrada novog motora je jednostavnija i jeftinija za psa, kao drugo, motor je unaprijedjen u svakom pogleduy bez obzira na jeftiniju izradu. :wink:
Ja samo ne znam, zasto si se svezso viseventilske tehnike, nije apollo 13 u pitanju.
User avatar
konektovan
Posts: 40591
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#47 Re: HDI motori i gorivo

Post by konektovan »

basicm wrote:Ja sad opet da kazem da renol bolji bi me razapeli :)

Meni 1.6 hdi nije legao, grubo radi i smrdi.
Renault nije bolji, ali nije ni losiji.
Meni je ovaj zadnji hdi predobar po pitanju kulture rada, ja ne vidim da ima neko bolji motor u toj klasi.
User avatar
Ned071
Posts: 6435
Joined: 27/01/2014 15:32

#48 Re: HDI motori i gorivo

Post by Ned071 »

ouno iskustva sa psa nemam. Vozio sam 406 (cudo od auta) i 301. Taj 1.6 hdi sa cini mi se 100 ks me je odusevio. Al ipak bolji je renaultov 1.6...
Me_again
Posts: 2396
Joined: 08/02/2016 20:34

#49 Re: HDI motori i gorivo

Post by Me_again »

Ned071 wrote:ouno iskustva sa psa nemam. Vozio sam 406 (cudo od auta) i 301. Taj 1.6 hdi sa cini mi se 100 ks me je odusevio. Al ipak bolji je renaultov 1.6...
Renault 1.6 ima 130 KS. I meni je to odlican motor, moram priznati.
Jesi probao PSA 1.6 blue HDI 120 KS ? Lokomotivica! Pravo fin.
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#50 Re: HDI motori i gorivo

Post by amar1994 »

Ned071 wrote:ouno iskustva sa psa nemam. Vozio sam 406 (cudo od auta) i 301. Taj 1.6 hdi sa cini mi se 100 ks me je odusevio. Al ipak bolji je renaultov 1.6...
a ipak je hondin tata-mata u 1.6 kategoriji :D

astra biturbo je 160ks ako se ne varam , tako da dobar je i VM motor , ma svi su oni tu negdje , sto se tice novih 1.6 Hdi motora , nikoga nece ostaviti razocaranim pogotovo jace verzije , tipa bluehdi sa 120ks :thumbup:
Post Reply