HDI motori i gorivo
Moderators: anex, _BataZiv_0809
- rovac13
- Posts: 5152
- Joined: 08/12/2013 16:17
#1 HDI motori i gorivo
Peugeot 307 hdi 2.0 sa 66kw. (euro 3 )
Sve ok pola godine,dva mala servisa,sve pase,potrosnja super.
Osim jedne stvari,auto malo ko hoce blago trznut ako si bas njezan na gasu,prije nego sto postigne radnu temperaturu.
Onda primijetim vise puta kad sipam gorivo na energopetrol onaj najskuplji dizel euroclass to se ne desava.Ajd jednom kontam slucajno,drugi put treci peti previse da bi bilo slucajno.
Onda cujem pricu kako je hdi osjetljiv na gorivo.
Znaci ja bi sipao to gorivo stalno jest najskuplje ali mi se nista nije skuplje vozit na njeg,sipam njeg 40 KM predjem preko 400KM dok sa d5 dizelom ne mogu bas toliko.Prosjek mi ispada oko 5 litara na 100km sa tim skupljim gorivom.
Ali onda u pricu upadaju majstori koji kazu da nije dobro sipati nova dizel goriva u ovakve motore,kao nesto suho gorivo,dizne zeza te ovo te ono.Te sipaj aditive,drugi kaze nemoj aditive,treci kaze sipaj atf ulje,sledeci kaze nemoj to nego dvotaktol,hebe lud zbunjenog.
Ovoliki text radi jenog pitanja
Moze li najnovije najskuplje najbolje dizel gorivo naskoditi ovom motoru.Nije mi skupo sipat najbolje gorivo,ovo ili neko drugo ?
Meni to nema logike.Odem u njemacku gdje god stanem samo je jedan dizel,za sve motore,i vazda dobar svima.
Sve ok pola godine,dva mala servisa,sve pase,potrosnja super.
Osim jedne stvari,auto malo ko hoce blago trznut ako si bas njezan na gasu,prije nego sto postigne radnu temperaturu.
Onda primijetim vise puta kad sipam gorivo na energopetrol onaj najskuplji dizel euroclass to se ne desava.Ajd jednom kontam slucajno,drugi put treci peti previse da bi bilo slucajno.
Onda cujem pricu kako je hdi osjetljiv na gorivo.
Znaci ja bi sipao to gorivo stalno jest najskuplje ali mi se nista nije skuplje vozit na njeg,sipam njeg 40 KM predjem preko 400KM dok sa d5 dizelom ne mogu bas toliko.Prosjek mi ispada oko 5 litara na 100km sa tim skupljim gorivom.
Ali onda u pricu upadaju majstori koji kazu da nije dobro sipati nova dizel goriva u ovakve motore,kao nesto suho gorivo,dizne zeza te ovo te ono.Te sipaj aditive,drugi kaze nemoj aditive,treci kaze sipaj atf ulje,sledeci kaze nemoj to nego dvotaktol,hebe lud zbunjenog.
Ovoliki text radi jenog pitanja
Moze li najnovije najskuplje najbolje dizel gorivo naskoditi ovom motoru.Nije mi skupo sipat najbolje gorivo,ovo ili neko drugo ?
Meni to nema logike.Odem u njemacku gdje god stanem samo je jedan dizel,za sve motore,i vazda dobar svima.
- Dope_Man
- Posts: 7775
- Joined: 03/06/2016 16:31
#2 Re: HDI motori i gorivo
Ja nisam nista cuo to da moze bolje gorivo naskoditi tim motorima. Jesam cuo da losije moze da im naskodi upravo oko dizni su mi spominjali.
Inace mi je fordov tdci (1.8, nije isti kao HDI kau u slucaju 1.6 i 1.4 koji su isti motori koje PSA pise kao HDI) i sipam uvijek najbolje koje imaju. Otprilike trosim koliko i ti i nikad nisam imao problema sa gorivom. Jednom mi se ucinilo da je malo cudnije ponasanje, al to sam nesto dosuo na nekoj divljoj pumpi u povratku sa dugog puta. U SA sipam obicno na BP, izvan SA na EP ili Hifa.
Inace mi je fordov tdci (1.8, nije isti kao HDI kau u slucaju 1.6 i 1.4 koji su isti motori koje PSA pise kao HDI) i sipam uvijek najbolje koje imaju. Otprilike trosim koliko i ti i nikad nisam imao problema sa gorivom. Jednom mi se ucinilo da je malo cudnije ponasanje, al to sam nesto dosuo na nekoj divljoj pumpi u povratku sa dugog puta. U SA sipam obicno na BP, izvan SA na EP ili Hifa.
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#3 Re: HDI motori i gorivo
I ja sam nedavno nasuo na ep d5 dizel , da pocastim novi filter goriva i guta ga , jebo neskovicev dizel kolko ovog trosi
e neces vise nikad , fol euroclass , eurosmece
e neces vise nikad , fol euroclass , eurosmece
- konektovan
- Posts: 40545
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#4 Re: HDI motori i gorivo
rovac13 wrote:Peugeot 307 hdi 2.0 sa 66kw. (euro 3 )
Sve ok pola godine,dva mala servisa,sve pase,potrosnja super.
Osim jedne stvari,auto malo ko hoce blago trznut ako si bas njezan na gasu,prije nego sto postigne radnu temperaturu.
Onda primijetim vise puta kad sipam gorivo na energopetrol onaj najskuplji dizel euroclass to se ne desava.Ajd jednom kontam slucajno,drugi put treci peti previse da bi bilo slucajno.
Onda cujem pricu kako je hdi osjetljiv na gorivo.
Znaci ja bi sipao to gorivo stalno jest najskuplje ali mi se nista nije skuplje vozit na njeg,sipam njeg 40 KM predjem preko 400KM dok sa d5 dizelom ne mogu bas toliko.Prosjek mi ispada oko 5 litara na 100km sa tim skupljim gorivom.
Ali onda u pricu upadaju majstori koji kazu da nije dobro sipati nova dizel goriva u ovakve motore,kao nesto suho gorivo,dizne zeza te ovo te ono.Te sipaj aditive,drugi kaze nemoj aditive,treci kaze sipaj atf ulje,sledeci kaze nemoj to nego dvotaktol,hebe lud zbunjenog.
Ovoliki text radi jenog pitanja
Moze li najnovije najskuplje najbolje dizel gorivo naskoditi ovom motoru.Nije mi skupo sipat najbolje gorivo,ovo ili neko drugo ?
Meni to nema logike.Odem u njemacku gdje god stanem samo je jedan dizel,za sve motore,i vazda dobar svima.
Ma tebi vise odgovara ovaj D5 50 ppm, taj motor je starije generacije i sasvim je adekvatan za taj motor. Ja ga sipam u svoj 1.6 hdi 66 kw, i meni je skroz ok, trosi manje nego euroclass-a, a ako ti mislis da ti ide bolje, manje trosi, ne trza sa ovim skupljim, i nije ti skup, onda nastavi sipati,
- rovac13
- Posts: 5152
- Joined: 08/12/2013 16:17
#5 Re: HDI motori i gorivo
Ovih pola godine kako sipam dizel sipao sam na junuzovic,brcko gas,par puta hifa,par puta ina itd uvijek sipao d5 i sve je to bilo slicno.
Zadnjih par mjeseci sipam samo na energopetrol.......predjem 1000km na d5......pa onda 1000km sa euroclass koji je skuplji.......i meni je razlika ocigledna bolje mi se vozit na taj skuplji euroclass i nije mi se skuplje vozit na njeg.......trzuckanje zaboravimo.
Iako nije to trzanje koje bi smatrao kvarom na autu......to slucajno nekad malo osjetis ako mirno drzis nogu na gasu u drugoj brzini npr dok jos nije zagrijan.........sa euroclass to izgleda fino njezno raspeglano precizno.......sticem dojam da je gorivo cisce samo.
Ako sam dobro shvatio vecina se slaze da bolje gorivo nece naskodit motoru
Zadnjih par mjeseci sipam samo na energopetrol.......predjem 1000km na d5......pa onda 1000km sa euroclass koji je skuplji.......i meni je razlika ocigledna bolje mi se vozit na taj skuplji euroclass i nije mi se skuplje vozit na njeg.......trzuckanje zaboravimo.
Iako nije to trzanje koje bi smatrao kvarom na autu......to slucajno nekad malo osjetis ako mirno drzis nogu na gasu u drugoj brzini npr dok jos nije zagrijan.........sa euroclass to izgleda fino njezno raspeglano precizno.......sticem dojam da je gorivo cisce samo.
Ako sam dobro shvatio vecina se slaze da bolje gorivo nece naskodit motoru
- konektovan
- Posts: 40545
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#6 Re: HDI motori i gorivo
Ma sto bi skodilo, nego kakvi su ti filteri, zracni, nafte, i u njima moze biti problem?!
- rovac13
- Posts: 5152
- Joined: 08/12/2013 16:17
#7 Re: HDI motori i gorivo
Novi
Nedavno uradjen drugi servis od kako je auto kod nas.
Sutra idem na put od 1000 km.
Sipat cemo taj euroclass pun ako bude opet isao bez greske onda je to to.
Ako bude nesto psiholoske prirode onda ce u tih 1000km pokazat znakove kao i sa D5 valjda.
Nedavno uradjen drugi servis od kako je auto kod nas.
Sutra idem na put od 1000 km.
Sipat cemo taj euroclass pun ako bude opet isao bez greske onda je to to.
Ako bude nesto psiholoske prirode onda ce u tih 1000km pokazat znakove kao i sa D5 valjda.
- konektovan
- Posts: 40545
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#8 Re: HDI motori i gorivo
Moze filter biti nov i opet ne mora znaciti da je dobar, pogotovo ako je neki "lijevi" proizvodjac u pitanju.rovac13 wrote:Novi
Nedavno uradjen drugi servis od kako je auto kod nas.
Sutra idem na put od 1000 km.
Sipat cemo taj euroclass pun ako bude opet isao bez greske onda je to to.
Ako bude nesto psiholoske prirode onda ce u tih 1000km pokazat znakove kao i sa D5 valjda.
-
- Posts: 5779
- Joined: 02/04/2015 13:27
- Location: Ilidza إليدزا
- Vozim: Staro željezo
#9 Re: HDI motori i gorivo
Gazrpom je dobar u zadnje vrijeme meni, ne zali se moj dCi, onaj skuplji sam sipao Drive, kako se vec zove.amar1994 wrote:I ja sam nedavno nasuo na ep d5 dizel , da pocastim novi filter goriva i guta ga , jebo neskovicev dizel kolko ovog trosi
e neces vise nikad , fol euroclass , eurosmece
- Ned071
- Posts: 6435
- Joined: 27/01/2014 15:32
#10 Re: HDI motori i gorivo
znam da ima raje koja to goni pa mi treba savjet... drug mijenja auto nakon dugo godina. majstor koji mu odrzava vozilo preporucio mu je peugeot 308 covjek hoce dizela. koji motor da trazi 1.6 ili 2.0?
- Optimist
- Posts: 13642
- Joined: 08/02/2010 19:01
- Location: Sarajevo
#11 Re: HDI motori i gorivo
1.6 po mogucnosti jacu verziju. 2.0 skoro da i nema na trzistu.Ned071 wrote:znam da ima raje koja to goni pa mi treba savjet... drug mijenja auto nakon dugo godina. majstor koji mu odrzava vozilo preporucio mu je peugeot 308 covjek hoce dizela. koji motor da trazi 1.6 ili 2.0?
- Haris.ba
- Posts: 24806
- Joined: 08/09/2005 20:08
#12 Re: HDI motori i gorivo
Optimist wrote:
1.6 po mogucnosti jacu verziju. 2.0 skoro da i nema na trzistu.
2.0 se uzimala najviše zato što nema plivajućeg zamajca i fap filtera u 307. Ide se onom logikom - čega nema ne može se ni pokvariti.
Nego, samo nek zna da mora otpucati svakih nekoliko mjeseci 30 minuta autoputem zbog fap filtera (poželjno je mjesečno). Ja nisam ni upratio da se može na 308 uzeti 2.0. Ide u onom autu i početni 1.6, ali mnogo je ljepše kad ima više snage.
- konektovan
- Posts: 40545
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#14 Re: HDI motori i gorivo
Haris.ba wrote:Optimist wrote:
1.6 po mogucnosti jacu verziju. 2.0 skoro da i nema na trzistu.
2.0 se uzimala najviše zato što nema plivajućeg zamajca i fap filtera u 307. Ide se onom logikom - čega nema ne može se ni pokvariti.
Nego, samo nek zna da mora otpucati svakih nekoliko mjeseci 30 minuta autoputem zbog fap filtera (poželjno je mjesečno). Ja nisam ni upratio da se može na 308 uzeti 2.0. Ide u onom autu i početni 1.6, ali mnogo je ljepše kad ima više snage.
2.0 je imao plivajuci i fap, u jacoj verziji, u slabijoj nije.
1.6 je mjera za 308, pogotovo jaca verzija.
Hoce li noviji ili stariji model 308 ice?????
- Ned071
- Posts: 6435
- Joined: 27/01/2014 15:32
#15 Re: HDI motori i gorivo
na sto naidje. od 2010 pa novije. do sada nije nikada imao francuza.
- konektovan
- Posts: 40545
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#16 Re: HDI motori i gorivo
Ne bi bilo lose da ide na noviji hdi motor, jedna bregasta, 8v, kazu da su masu stvari unaprijedili, ako moze financijski ispratiti zelje.Ned071 wrote:na sto naidje. od 2010 pa novije. do sada nije nikada imao francuza.
- Ned071
- Posts: 6435
- Joined: 27/01/2014 15:32
#17 Re: HDI motori i gorivo
jel ima godiste neko za te novije? od kada se ugradjuju?
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#18 Re: HDI motori i gorivo
od 2010 u fordeve i mazde , od 2011 u pezoe i citroene ako se ne varamNed071 wrote:jel ima godiste neko za te novije? od kada se ugradjuju?
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#19 Re: HDI motori i gorivo
olaksan za 5-6kg , nova turbina , dizne sa najvecim pritiskom od 1600 bara i 6tobrzinski mjenjac i to je to.konektovan wrote:Ne bi bilo lose da ide na noviji hdi motor, jedna bregasta, 8v, kazu da su masu stvari unaprijedili, ako moze financijski ispratiti zelje.Ned071 wrote:na sto naidje. od 2010 pa novije. do sada nije nikada imao francuza.
problem sa podloskama i sitom na dovodu ulja je ostao isti , ako se ne radi servis na vrijeme
1.6 hdi ne trpi nemar i ne odrzavanje
- Ned071
- Posts: 6435
- Joined: 27/01/2014 15:32
#20 Re: HDI motori i gorivo
hvala. poslan mu je link, nek pročita sve sto je napisano.
- konektovan
- Posts: 40545
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#21 Re: HDI motori i gorivo
Amare, svaki auto ce imati problem ako mu se ne radi servis na vrijeme.amar1994 wrote:olaksan za 5-6kg , nova turbina , dizne sa najvecim pritiskom od 1600 bara i 6tobrzinski mjenjac i to je to.konektovan wrote:Ne bi bilo lose da ide na noviji hdi motor, jedna bregasta, 8v, kazu da su masu stvari unaprijedili, ako moze financijski ispratiti zelje.Ned071 wrote:na sto naidje. od 2010 pa novije. do sada nije nikada imao francuza.
problem sa podloskama i sitom na dovodu ulja je ostao isti , ako se ne radi servis na vrijeme
1.6 hdi ne trpi nemar i ne odrzavanje
-
- Posts: 203
- Joined: 01/12/2012 20:32
#22 Re: HDI motori i gorivo
Jarane ugrijalo, mozda si poceo klimu palit pa trzucka...
-
- Posts: 21656
- Joined: 05/11/2009 11:49
#23 Re: HDI motori i gorivo
Unaprijedili motor sa 16 na 8 ventila?
Ne znam da vise iko pravi motore sa dva ventila po cilindru osim PSA.
Ne znam da vise iko pravi motore sa dva ventila po cilindru osim PSA.
- konektovan
- Posts: 40545
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#24 Re: HDI motori i gorivo
NediM17 wrote:Unaprijedili motor sa 16 na 8 ventila?
Ne znam da vise iko pravi motore sa dva ventila po cilindru osim PSA.
Ako taj motor daje vise kw, vise obrtnog, manje trosi, manje zagadjuje, ima manje pokretnih dijelova, samim tim i manje potencijalnih problema, zar to nije unaprijedjeno?!
- supercali
- Posts: 23942
- Joined: 06/07/2014 12:30
#25 Re: HDI motori i gorivo
Ma kod nas je mentalitet daj 186 ventila 15 bregastih itd itd i sve sto je vece automatski je bolje po tim shvatanjima