Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
PlotAra wrote:Odavno koristi protekt zimske...Golf 2 .. ne vozi vise od 80..
tvrdi da je veca šara I da je mekša...bez problema odvuce metar drva na vrh Vrbovske ulice...50 KM jedna guma...
a znaci kočenje pri 100 bi se mozda odljepila a ??
Ma ne bi se trebala odlijepiti. Nije to baš tako. Imam iskustva sa protektom i mogu reći par stvari.
Broj 1, jako su dobre u dubokom snijegu i u pravim zimskim uslovima.
Broj 2, jako su osjetljive ako ih se vozi u toplije vrijeme i trajnost im rapidno time opada. Set guma koje su jedne zime vrlo dobre će biti jako loš iduće godine, ako ih se vozilo po suhom.
Broj 3, Nije ni svaki protekt isti i kvalitet može značajno varirati od gume do gume. Meni se znalo desiti da ih je nemoguće balansirati, jer su bile bukvalno ovalnog oblika. Moja preporuka ide za protekt na autima koja se ne voze brzo i koja će se više koristiti u pravim zimskim uslovima, pogotovo ako su u pitanju neke terenske mašine.
Za više klasičnu cestovnu vožnju kakve je uostalom i najviše nisu baš dobre, pogotovo na suhom i u vlažnim uslovima bez snijega.
vezano za masine , gledao sam dokumentarac davno o Damper kamionima i njihovim gumama, oni cini mi se 5-6 puta protektiraju gumu, skidaju i navlace novi sloj , jer je cijena jedne nove oko 20000+$ . I njima se ispalti, jer idu jako sporo, a i konfiguracija terena i sam teret i tezina brzo potrose gumu
A slazem se , gdje ces sa njom npr. 160km/h voziti, suludo
Duster mi je 2013 godiste ...presao 65000 ..jucer sam otisao u Gumu M u Nedzaricima da mi zamjene antifriz...pa mi Vahida kaze da se to ne mjenja ???
Zbog cega pitam je...kaze samo sa kompletom vodene pumpe i i kompletom remena..tj velikog servisa...ja se nasmijem pa necu mjenjat veliki servis na 65000 ...ona neda reci ....tako da sam otisao bez zamjene Antifriza...nisam jos zamjenio a hocu da ga zamjenim znaci samo antifriz...smijem li ???
Dali je Vahida normalna ????
PlotAra wrote:Duster mi je 2013 godiste ...presao 65000 ..jucer sam otisao u Gumu M u Nedzaricima da mi zamjene antifriz...pa mi Vahida kaze da se to ne mjenja ???
Zbog cega pitam je...kaze samo sa kompletom vodene pumpe i i kompletom remena..tj velikog servisa...ja se nasmijem pa necu mjenjat veliki servis na 65000 ...ona neda reci ....tako da sam otisao bez zamjene Antifriza...nisam jos zamjenio a hocu da ga zamjenim znaci samo antifriz...smijem li ???
Dali je Vahida normalna ????
citava drzava vahida zaposljavanih.... nego de ti taj antifriz promijeni....
Ja nikada niti na jednom automobilu nisam mijenjao antifriz.
Samo provjerim do koje temperature drži, naspem 1/1 ako treba podebljati minus i to je to.
mislim da je vrijeme da mjenjam antifriz..4 godine je u autu....
i u servisnoj knjizici pise rubrika zamjena rashladne tekucine odvojena rubrika od zupcastog remena a ona ne dozvoljava da samo to zamjenim..
moram mnjenjat
Kupio sam ga u Mostaru -Guma M Mostar ..servisiram ga u Nedzaricima...a garancija je do 2018 ....
U Nedzaricima svi nesto nervozni-nedaju nista da pitas ...stalno neki stres...tacno mi dodze da napustim Nedzarice da idem u Mostar na servise
jos ovaj antifriz kad mi rece jucer hahahahahaaaa e svasta
PlotAra wrote:Kupio sam ga u Mostaru -Guma M Mostar ..servisiram ga u Nedzaricima...a garancija je do 2018 ....
U Nedzaricima svi nesto nervozni-nedaju nista da pitas ...stalno neki stres...tacno mi dodze da napustim Nedzarice da idem u Mostar na servise
jos ovaj antifriz kad mi rece jucer hahahahahaaaa e svasta
De mi reci sta ce se desit ako ne zamjenis taj antifriz koji si toliko navalio??? Ako ostavis i zamjenis fino kad budes radio veliki servis sto bi ti po godinama trebalo biti vrlo brzo.. (Godina ili dvije) jer ti istice vremenski ogranicen rok koristenja seta remenja bez obzira sto si presao 65 k km a mjenja se mozda na 120 k ili nije ni bitno...
Eto svako ko tvrdi da trebas, moras zamjenit nek mi kaze sta ce se desit ako ne zamjenis? Ako odes, izmjeris dokle drzi i podebljas malo ako treba odnosno ako je malo popustio ili si dosipao vode nekad zbog neceg ili bilo sta drugo?
PlotAra wrote:Kupio sam ga u Mostaru -Guma M Mostar ..servisiram ga u Nedzaricima...a garancija je do 2018 ....
U Nedzaricima svi nesto nervozni-nedaju nista da pitas ...stalno neki stres...tacno mi dodze da napustim Nedzarice da idem u Mostar na servise
jos ovaj antifriz kad mi rece jucer hahahahahaaaa e svasta
De mi reci sta ce se desit ako ne zamjenis taj antifriz koji si toliko navalio??? Ako ostavis i zamjenis fino kad budes radio veliki servis sto bi ti po godinama trebalo biti vrlo brzo.. (Godina ili dvije) jer ti istice vremenski ogranicen rok koristenja seta remenja bez obzira sto si presao 65 k km a mjenja se mozda na 120 k ili nije ni bitno...
Eto svako ko tvrdi da trebas, moras zamjenit nek mi kaze sta ce se desit ako ne zamjenis? Ako odes, izmjeris dokle drzi i podebljas malo ako treba odnosno ako je malo popustio ili si dosipao vode nekad zbog neceg ili bilo sta drugo?
Sta mu ima govorit ne mora , ako hoce nek mijenja . Autu sigurno nece skodit cak suprotno
U praksi su ti dobro rekli, iako je to u servisnim knjižicama drugačije napisano. Provjeri do koje temperature drži da si miran, a mijenjaj u sklopu velikog servisa. Ne znam koji je motor u tom Dusteru ali im je fabrički interval u nekim slučajevima 4 godine ili 60.000km, pa uprati i to da ne budu pravili problem oko garancije.
PlotAra wrote:Kupio sam ga u Mostaru -Guma M Mostar ..servisiram ga u Nedzaricima...a garancija je do 2018 ....
U Nedzaricima svi nesto nervozni-nedaju nista da pitas ...stalno neki stres...tacno mi dodze da napustim Nedzarice da idem u Mostar na servise
jos ovaj antifriz kad mi rece jucer hahahahahaaaa e svasta
De mi reci sta ce se desit ako ne zamjenis taj antifriz koji si toliko navalio??? Ako ostavis i zamjenis fino kad budes radio veliki servis sto bi ti po godinama trebalo biti vrlo brzo.. (Godina ili dvije) jer ti istice vremenski ogranicen rok koristenja seta remenja bez obzira sto si presao 65 k km a mjenja se mozda na 120 k ili nije ni bitno...
Eto svako ko tvrdi da trebas, moras zamjenit nek mi kaze sta ce se desit ako ne zamjenis? Ako odes, izmjeris dokle drzi i podebljas malo ako treba odnosno ako je malo popustio ili si dosipao vode nekad zbog neceg ili bilo sta drugo?
Sta mu ima govorit ne mora , ako hoce nek mijenja . Autu sigurno nece skodit cak suprotno
Skodit nece sigurno... Al suprotno isto tako nece biti garantujem nego da prekontrolise ako drzi iznad -20, razina ok, nije promjenio boju nema prljavstine...
Ciganluk je recimo vracat isti permant nakon velikog servisa... Al ja ne vidim potrebu mjenjanja permanta kako neko kaze svake dvije godine...
Pa zar se kvaliteta Antifriza ne gubi vec nakon 4 godine u autu majkamu stara ???
Nisam nikad nista doljevao od kako je kupljen...samo sto je spao na haman minimun crticu...
PlotAra wrote:Pa zar se kvaliteta Antifriza ne gubi vec nakon 4 godine u autu majkamu stara ???
Nisam nikad nista doljevao od kako je kupljen...samo sto je spao na haman minimun crticu...
Hajde napisi kakva ti saznanja imas da se Kvalitet antifriza gubi? Ako ti je spao na minimum onda si im trebao reci izmjerite do koliko minusa drzi i shodno ocitanim rezultatima dospes antifriz koji je vec u sistemu.. (Crveni, zuti, zeleni ima svaki specificno ime al eto) ili destilovanu vodu (litar je 1 KM otprilike) ili koncentrat... Znaci zavisno od toga do koliko drzi... I nastavia rahat vozati do velikog servisa... Kad budes mjenjao remenje usput ces mjenjati i vodenu pumpu i tad se usput ispusti sav antifriz fino nalijes novi i uzivas u voznji... Nemoj da te sekira to... Antifriz nije motorno ulje pa da je redovita zamjena od zivotne vaznosti za motor...
Kao preporuka vecine proizvodjaca je zamjena antifriza svake 2-3 godine. Meni je fabricki antifriz u Cee'du bio punih 80.000km i 7 godina, sto nije za pohvalu. Medjutim, samo su mjerili tacku mrznjenja i govorili da je O.K.
Kada je auto izasao iz garancije, sam sam promijenio antifriz. Ono sto je izaslo je bio bistri plavi antifriz, bez tragova mulja, hrdje, opiljaka, i sa temperaturom zamrzavanja od -40 stepeni.
Medjutim, kazu da navodno antifriz ima i svojstvo podmazivanja vodene pumpe koju vremenom gubi.
Sad koliko ta prica stoji, ispade da vodena pumpa ne bi "izdrzala dugo" sa cistom destilovanom vodom, a znam raje koja su se navozala na cistoj destilovanoj vodi bez problema.
konektovan wrote:Obicno majstori i servisi opale po usima kad god mogu i naplate svasta nesto, a ovo je pohvalno zaista, servis mu ustedio stoju, a on se jos ljuti?!
Upravo tako, fer potez servisa i Vahide, što bi uopće mijenjao antifriz ako je zadovoljavajućih potrebnih parametara....
Renault/DACIA koriste zuti antifriz koji nosi VW G11 specifikaciju (kazem zato sto su te specifikacije opsteprihvacene) i od svih modernih antifriza taj je najgori.
Najbrze se stvara talog i mulj, i najbrze gubi svojstva.
Ne znam da li bi se smjelo ici na plavi/zeleni G11 koji je puno kvalitetniji a ispunjava istu specifikaciju, ili se slijepo drzati zutog.
Ali crveni (G12) ni u ludilu, taj bi u sistemima gdje je prethodno bio zuti/plavi/zeleni (G11) vremenom napravio haos.
Kao preporuka vecine proizvodjaca je zamjena antifriza svake 2-3 godine. Meni je fabricki antifriz u Cee'du bio punih 80.000km i 7 godina, sto nije za pohvalu. Medjutim, samo su mjerili tacku mrznjenja i govorili da je O.K.
Kada je auto izasao iz garancije, sam sam promijenio antifriz. Ono sto je izaslo je bio bistri plavi antifriz, bez tragova mulja, hrdje, opiljaka, i sa temperaturom zamrzavanja od -40 stepeni.
Medjutim, kazu da navodno antifriz ima i svojstvo podmazivanja vodene pumpe koju vremenom gubi.
Sad koliko ta prica stoji, ispade da vodena pumpa ne bi "izdrzala dugo" sa cistom destilovanom vodom, a znam raje koja su se navozala na cistoj destilovanoj vodi bez problema.
To je isto da ja otvorim slasticarnu i preporucujem svaki dan 3 kolaca minimum i vi svi klimate glavom ) treba se malo i razumjet u neke stvari...
To za podmazivanje pumpe... Ne moze antifriz izgubiti to svojstvo... Nakon 100 k km kad ga ispustis on ima tu dozu neke masnoce... To je antifriz... A i sam si rekao da je to sve rekla kazala... Ljudi su se navozali na obicnoj vodi hejbet hiljada kilometara...
NediM17 wrote:Renault/DACIA koriste zuti antifriz koji nosi VW G11 specifikaciju (kazem zato sto su te specifikacije opsteprihvacene) i od svih modernih antifriza taj je najgori.
Najbrze se stvara talog i mulj, i najbrze gubi svojstva.
Ne znam da li bi se smjelo ici na plavi/zeleni G11 koji je puno kvalitetniji a ispunjava istu specifikaciju, ili se slijepo drzati zutog.
Ali crveni (G12) ni u ludilu, taj bi u sistemima gdje je prethodno bio zuti/plavi/zeleni (G11) vremenom napravio haos.
meni je bio ovaj FL22 , taj je zeleni , sad je G12
evo 4god nije umro da kucnem u drvo
jarane preskup je i nemaju ga na stanju
Last edited by amar1994 on 12/10/2017 23:37, edited 1 time in total.
NediM17 wrote:Renault/DACIA koriste zuti antifriz koji nosi VW G11 specifikaciju (kazem zato sto su te specifikacije opsteprihvacene) i od svih modernih antifriza taj je najgori.
Najbrze se stvara talog i mulj, i najbrze gubi svojstva.
Ne znam da li bi se smjelo ici na plavi/zeleni G11 koji je puno kvalitetniji a ispunjava istu specifikaciju, ili se slijepo drzati zutog.
Ali crveni (G12) ni u ludilu, taj bi u sistemima gdje je prethodno bio zuti/plavi/zeleni (G11) vremenom napravio haos.
Kod mene je u meganu crveni... Bio i kad sam ga kupio... Nikad nikakvoh problema vezanih za to... Ne kontam o cemu pricas...
G12 (crveni) je jako agresivan za razliku od G11 game, i cesto se desi da sve propisa i napravi haos ako rashladni sistem nije predvidjen za njega.
Ja se ne bih igrao.
NediM17 wrote:G12 (crveni) je jako agresivan za razliku od G11 game, i cesto se desi da sve propisa i napravi haos ako rashladni sistem nije predvidjen za njega.
Ja se ne bih igrao.
Mislim da u hdi svakako ide g12 , tako da nema problema