GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Lokalna dešavanja, politički život, medijska scena, sve o glavnom gradu BiH i okolini od jutra do mraka.

Moderators: Benq, O'zone

Post Reply
User avatar
vješalica
Posts: 10114
Joined: 02/04/2010 19:12

#19326 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by vješalica »

To neceraditi jer ce.dole sve biti zatvoreno tako da bilo kakva zamjena.realno nema svrhe niti logike pored tramvaja ali sa.tim se skuceni um poslijeratnih zitelja sarajeva tesko moze pomiriti
kakaljin
Posts: 11652
Joined: 14/03/2008 12:30
Location: Sarajevo
Contact:

#19327 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by kakaljin »

vješalica wrote:To neceraditi jer ce.dole sve biti zatvoreno tako da bilo kakva zamjena.realno nema svrhe niti logike pored tramvaja ali sa.tim se skuceni um poslijeratnih zitelja sarajeva tesko moze pomiriti
Mislio sam na povecanje broja tramvaja i autobusa na Zmaja od Bosne
User avatar
man_464
Posts: 1554
Joined: 11/09/2014 20:27
Location: Sarajevo - Novi grad
Contact:

#19328 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by man_464 »

Neće biti mislim nista pojačano.
Vidjećemo.
walk_M-A-N
Posts: 2003
Joined: 09/05/2007 16:35

#19329 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by walk_M-A-N »

man_464 wrote:Nazalost ne prvi Ikarbus kojem se ovo desilo. Bila su jos 2 prelamanja istih vozila....
Da li se to desi u vožnji? Šta ako je neko na platformi?
Kako se popravlja?

I pitanje za minibuse. U pismu se spominje da su tražene neke posebne kočnice. Koji dodatni sistem u stvari?
Koji proizvođači imaju taj sistem? A koji ne?
Ko se žalio? Piše da je žalba usvojena. Zašto?

Malo je čudna priča da sada trebaju neke posebne jer su jedne zakazale. Je li bilo vještačenje za taj minibus?
Napamet, logičan uzrok je neodržavanje a ne što mu je falilo sistem Abc.
User avatar
Tesla Edison
Posts: 8364
Joined: 08/05/2017 19:17

#19330 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by Tesla Edison »

vješalica wrote:To neceraditi jer ce.dole sve biti zatvoreno tako da bilo kakva zamjena.realno nema svrhe niti logike pored tramvaja ali sa.tim se skuceni um poslijeratnih zitelja sarajeva tesko moze pomiriti
Fakat frustrira tvoje pisanje. Ili napiši smislenu rečenicu ili nemoj nikako. Glava boli od tvojih postova.
BadBoy
Posts: 8088
Joined: 01/11/2005 21:55

#19331 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by BadBoy »

walk_M-A-N wrote: I pitanje za minibuse. U pismu se spominje da su tražene neke posebne kočnice. Koji dodatni sistem u stvari?
Koliko ja znam za te minibuse je dobro da imaju retarder. Možda su to tražili?
User avatar
thekupus
Posts: 6812
Joined: 25/06/2011 22:38

#19332 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by thekupus »

BadBoy wrote:
walk_M-A-N wrote: I pitanje za minibuse. U pismu se spominje da su tražene neke posebne kočnice. Koji dodatni sistem u stvari?
Koliko ja znam za te minibuse je dobro da imaju retarder. Možda su to tražili?
Evo nek se vjesalica vozi u svakom i bit ce dovoljno
User avatar
vješalica
Posts: 10114
Joined: 02/04/2010 19:12

#19333 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by vješalica »

thekupus wrote:
BadBoy wrote:
walk_M-A-N wrote: I pitanje za minibuse. U pismu se spominje da su tražene neke posebne kočnice. Koji dodatni sistem u stvari?
Koliko ja znam za te minibuse je dobro da imaju retarder. Možda su to tražili?
Evo nek se vjesalica vozi u svakom i bit ce dovoljno
vjesalica ima svoje vozilo a zavisno od potreba i organizacije zna pocesto koristiti javni prijevoz na komercijali i tramvajem
Ostalo ne koristi
Pojedinci po svojim ponasanjima mogli bi da glume retarder vjerujem da.bi Gras procvjetao
User avatar
vješalica
Posts: 10114
Joined: 02/04/2010 19:12

#19334 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by vješalica »

TESLA_EDISON wrote:
vješalica wrote:To neceraditi jer ce.dole sve biti zatvoreno tako da bilo kakva zamjena.realno nema svrhe niti logike pored tramvaja ali sa.tim se skuceni um poslijeratnih zitelja sarajeva tesko moze pomiriti
Fakat frustrira tvoje pisanje. Ili napiši smislenu rečenicu ili nemoj nikako. Glava boli od tvojih postova.
De klonu jedan nije tvoj forum niti diakusija
Ovdje ima milion korisnika nemam pojma koja si ti civija da budes neki specijalni izuzetak
User avatar
Tesla Edison
Posts: 8364
Joined: 08/05/2017 19:17

#19335 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by Tesla Edison »

vješalica wrote:
TESLA_EDISON wrote:
vješalica wrote:To neceraditi jer ce.dole sve biti zatvoreno tako da bilo kakva zamjena.realno nema svrhe niti logike pored tramvaja ali sa.tim se skuceni um poslijeratnih zitelja sarajeva tesko moze pomiriti
Fakat frustrira tvoje pisanje. Ili napiši smislenu rečenicu ili nemoj nikako. Glava boli od tvojih postova.
De klonu jedan nije tvoj forum niti diakusija
Ovdje ima milion korisnika nemam pojma koja si ti civija da budes neki specijalni izuzetak
De idi liječi se!
User avatar
man_464
Posts: 1554
Joined: 11/09/2014 20:27
Location: Sarajevo - Novi grad
Contact:

#19336 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by man_464 »

walk_M-A-N wrote:
man_464 wrote:Nazalost ne prvi Ikarbus kojem se ovo desilo. Bila su jos 2 prelamanja istih vozila....
Da li se to desi u vožnji? Šta ako je neko na platformi?
Kako se popravlja?

I pitanje za minibuse. U pismu se spominje da su tražene neke posebne kočnice. Koji dodatni sistem u stvari?
Koji proizvođači imaju taj sistem? A koji ne?
Ko se žalio? Piše da je žalba usvojena. Zašto?

Malo je čudna priča da sada trebaju neke posebne jer su jedne zakazale. Je li bilo vještačenje za taj minibus?
Napamet, logičan uzrok je neodržavanje a ne što mu je falilo sistem Abc.
Ikarbus ima problem.
Prikolica je natovarena svim i svačim plus lagan predji dio i samo 8 šarafa drži prikolicu.

Kad daš gas prejako, katakteristično za Ikarbus, on se komplet prelomi na zglobu. Ovdje je lik uletio malo brže na uzbrdicu prema stanici na Kobiljoj glavi i prikolica je pod pritiskom odvalila šarafe. I drugi tipovi autobusa MAN, Mercedes, Neoplan.... Imaju motor nazad, ali se nikad ne slamaju na zglobu kao Ikarbus. Popravak je jednostavan, zamijene se šarafi sa novim odgovarajućim, učvrsti kako je bilo i nastavi voziti. Inače ovaj autobus je popravljen i već radi....

Ovo za minibuse nisam upućen. Tender je padao već 2 puta, jednom radi famoznog kočionog sistema, jednom radi ponuđača koji se žalio. Za naše uslove i treba nešto drugačije i bolje jer ako pogledaš konfiguraciju terena sve je slomivrat i Bogu po nosom u nekom brdu gdje normalan svijet nikad ne bi naselio, ali "šta ćeš ćaršija je, ša ba hoš". Minibusa da dođe 20 bilo bi knap opet.... Jer sigurno kad dođu ovi par najgorih leševa će da se rashoduje jer su opasnost za saobraćaj i putnike. Održavanje je loše jer nemaš sa čime održavati. Ljudi često mile, pogledaj neradnika imaju 5 minibusa kako ne naprave od njih 2 da rade? Kako da naprave kad je kod svakog isto crklo.

Što se tiče tih nekih uslova. Proizvođači uglavnom nemaju posebne izvedbe pa bi se to moralo raditi po narudžbi što dovodi do veće cijene logično. Kočnice ko kočnice, diskovi, pakne kako već paše.... Problem je što kombi ide sa 70 putnika nizbrdo 20% nizbdrica a predviđen za 50 max.... Rješenje je veći broj vozila, manje opterećenje na vozila i redovno održavanje, dakle da bude sredstava za isto.
User avatar
trambusek88
Posts: 4808
Joined: 03/10/2009 23:51

#19337 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by trambusek88 »

Više od 2 puta je padao tender.
BadBoy
Posts: 8088
Joined: 01/11/2005 21:55

#19338 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by BadBoy »

man_464 wrote:. Za naše uslove i treba nešto drugačije i bolje jer ako pogledaš konfiguraciju terena sve je slomivrat i Bogu po nosom u nekom brdu gdje normalan svijet nikad ne bi naselio, ali "šta ćeš ćaršija je, ša ba hoš".
Zato ste vi Sandžaklije ravničarski narod. I treba GRAS-u ostaviti samo da vozi komercijalu glavnom cestom, po ravnom. Nemoj da se trude previše.
walk_M-A-N
Posts: 2003
Joined: 09/05/2007 16:35

#19339 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by walk_M-A-N »

trambusek88 wrote:Više od 2 puta je padao tender.
Molim odgovor na pitanja, ako neko zna.
Zašto pada, šta je traženo, zašto, ko to ima?
Šta je razlog nesreće minibusa, kakvo je vještačenje?
walk_M-A-N
Posts: 2003
Joined: 09/05/2007 16:35

#19340 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by walk_M-A-N »

trambusek88 wrote:Više od 2 puta je padao tender.
Molim odgovor na pitanja za kočnice, ako neko zna.
Zašto pada, šta je traženo, zašto, ko to ima?
Šta je razlog nesreće minibusa, kakvo je vještačenje?
User avatar
man_464
Posts: 1554
Joined: 11/09/2014 20:27
Location: Sarajevo - Novi grad
Contact:

#19341 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by man_464 »

BadBoy wrote:
man_464 wrote:. Za naše uslove i treba nešto drugačije i bolje jer ako pogledaš konfiguraciju terena sve je slomivrat i Bogu po nosom u nekom brdu gdje normalan svijet nikad ne bi naselio, ali "šta ćeš ćaršija je, ša ba hoš".
Zato ste vi Sandžaklije ravničarski narod. I treba GRAS-u ostaviti samo da vozi komercijalu glavnom cestom, po ravnom. Nemoj da se trude previše.
Adano, nisi bio na Peeešterrr. :D

Šaćko i Čenga iz CENTEtransa nam voze samo na komercijali, a obećali i kupili kombije za padinske dijelove grada. :izet:
User avatar
trambusek88
Posts: 4808
Joined: 03/10/2009 23:51

#19342 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by trambusek88 »

walk_M-A-N wrote:
trambusek88 wrote:Više od 2 puta je padao tender.
Molim odgovor na pitanja za kočnice, ako neko zna.
Zašto pada, šta je traženo, zašto, ko to ima?
Šta je razlog nesreće minibusa, kakvo je vještačenje?
Nemam pojma, što se tiče onog minibusa otkazale kočnice, to je sve što znam.

Inače od sutra novi red vožnje na liniji Dobrinja Ilidža, sa po 6 novih polazaka sa Dobrinje i Ilidže

Dobrinja:
06:15, 07:15, 08:15
12:00, 13:00
, 14:00, 15:00, 16:00, 17:00, 18:00, 19:00

Ilidža:
06:45, 07:45, 08:45
12:30, 13:30
, 14:30, 15:30, 16:30, 17:30, 18:30, 19:30
batara
Posts: 1183
Joined: 24/01/2014 23:31

#19343 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by batara »

Ova iskaznica za nezaposlene, koliko dugo vazi? Posto istu nisam koristio od prosle godine..
User avatar
man_464
Posts: 1554
Joined: 11/09/2014 20:27
Location: Sarajevo - Novi grad
Contact:

#19344 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by man_464 »

Da uhvatim "muštuluk"
Tender za minibuse je opet pao.

Detalji na
https://www.tapatalk.com/groups/gradskiprevoz/index.php
nlt
Posts: 2557
Joined: 18/05/2014 18:02

#19345 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by nlt »

batara wrote:Ova iskaznica za nezaposlene, koliko dugo vazi? Posto istu nisam koristio od prosle godine..
imaš vjerovatno na pozadini mjesece obilježene rimskim brojevima, ali vjerovatno trebaš novu
rimle
Posts: 22
Joined: 16/07/2017 12:34

#19346 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by rimle »

Zna li neko sta se desava sa linijom 15 Zelj. stanica - Buca Potok... vozila su 3 autobusa pa 2 pa sad zna 1 da kruzi i nema ama bas nikakvog reda voznje...
nlt
Posts: 2557
Joined: 18/05/2014 18:02

#19347 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by nlt »

rimle wrote:Zna li neko sta se desava sa linijom 15 Zelj. stanica - Buca Potok... vozila su 3 autobusa pa 2 pa sad zna 1 da kruzi i nema ama bas nikakvog reda voznje...
opada broj xd sutra nece biti niti jednog
zezam :P se
User avatar
man_464
Posts: 1554
Joined: 11/09/2014 20:27
Location: Sarajevo - Novi grad
Contact:

#19348 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by man_464 »

Linija je opštem cirkusu.
Rade nekad i 4 autobusa. Nekad 3 nekad 2...
Najčešće su 3....

To je jedna od linija koje jos nisu posložene.
Po redu voznje jos uvijek ne idu 15 i 31

Linije 15b 21 23c 26 27a ponekad imaju sve polaske a nekad fale dvokratni. To je to. Oko 90% stim da evo 15 i 31 linije malo malo pa su na 50% ispunjenosti reda...
rimle
Posts: 22
Joined: 16/07/2017 12:34

#19349 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by rimle »

Problem je u tome sto nema nikakvog reda voznje i bukvalno se ne mozes osloniti na autobus a redovno plaćaš mjesečne kupone... Nek vozi jedan al da je na vrijeme...
dresdener78
Posts: 912
Joined: 04/08/2011 09:23
Location: CZ/D/BiH

#19350 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by dresdener78 »

Maloprije smo ovdje imali ponovno žestoku diskusiju o "profitabilnosti" javnog prevoza.

Evo naletih na zanimljivu informaciju:
U diskusiji na skyscrapercity.com o javnom prevozu u Hong-Kongu pišu ljudi:
How are HK metro making huge profits when most other metros in the world are losing money?
Are they more efficient? What's their secret?

MTR Corporation is one of the largest property developers in HK. In exchange for bringing train service to an area, they get the right to build transit-oriented developments near their stations.

Many of these developments are over-the-top of the depots. Depots occupy a large swarm of land so MTR can build tens of apartment buildings above, and this guarantees patronage. It is a common belief in HK that a property near the MTR station brings convenience, and they have a higher marker price/rent.
Stvarno se može i vidjeti na slikama kako to izgleda. U Hong-Kongu vlada hronična nestašica prostora pogodnog za građevine, pa se koristi svaki kvadratni metar.

Image

Dakle tamošnji "GRAS" se bavi "dodatnim djelatnostima" i to prije svega nekretninama. Ako uvede šinsku liniju u neki kvart, dobija pravo građevinskog razvoja u tom kvartu. Posebno se radi o izgradnji stanova IZNAD depoa. Lokalni ljudi u Hong-Kongu vjeruju da imovina u blizini stanice metroa ima prednosti, pa i ima višu cijenu na tržištu nekretnina.

Ustvari ovo bi bilo moguće napraviti i u Sarajevu, da remiza ostaje u prizemlju dakle prvih sedam metara - prizemlje - ostaje GRAS-u, i iznad toga niče stambena zgrada od 5 spratova. Pitanje je šta sa radionicama jer ima prašine, buke, neugodnog mirisa tokom lakiranja.

Izbacivanje remize (isto kao željeznice) na periferiju je kretenizam koji su zadnji put realizovali u gruzinskom Tbilisiju.

Sa saobraćajnog pogleda je položaj tramvajske remize u sredini mreže IDEALAN, i stručnjaci prije 60 godina koji su ovo projektovali su bili stvarni STRUČNJACI, ne ovo danas - što veća faca u stranci to "stručniji".

Svakako ovdje imamo objašnjenje kako može šinski gradski prevoz biti "profitabilan", ali opet se vidi da nikako ne može od prodaje karata (u što stalno vjeruje određen broj osoba u Sarajevu).

I nažalost mislim da u Sarajevu bi bila primarna briga političarske bagre KAKO GRAS riješiti cijelog takvog biznisa sa nekretninama i "privatizirati" u svoje džepove.
Post Reply