GRAS se raspada a Vlada ni mukajet
- vješalica
- Posts: 10114
- Joined: 02/04/2010 19:12
#19326 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet
To neceraditi jer ce.dole sve biti zatvoreno tako da bilo kakva zamjena.realno nema svrhe niti logike pored tramvaja ali sa.tim se skuceni um poslijeratnih zitelja sarajeva tesko moze pomiriti
-
- Posts: 11652
- Joined: 14/03/2008 12:30
- Location: Sarajevo
- Contact:
#19327 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet
Mislio sam na povecanje broja tramvaja i autobusa na Zmaja od Bosnevješalica wrote:To neceraditi jer ce.dole sve biti zatvoreno tako da bilo kakva zamjena.realno nema svrhe niti logike pored tramvaja ali sa.tim se skuceni um poslijeratnih zitelja sarajeva tesko moze pomiriti
- man_464
- Posts: 1554
- Joined: 11/09/2014 20:27
- Location: Sarajevo - Novi grad
- Contact:
#19328 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet
Neće biti mislim nista pojačano.
Vidjećemo.
Vidjećemo.
-
- Posts: 2003
- Joined: 09/05/2007 16:35
#19329 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet
Da li se to desi u vožnji? Šta ako je neko na platformi?man_464 wrote:Nazalost ne prvi Ikarbus kojem se ovo desilo. Bila su jos 2 prelamanja istih vozila....
Kako se popravlja?
I pitanje za minibuse. U pismu se spominje da su tražene neke posebne kočnice. Koji dodatni sistem u stvari?
Koji proizvođači imaju taj sistem? A koji ne?
Ko se žalio? Piše da je žalba usvojena. Zašto?
Malo je čudna priča da sada trebaju neke posebne jer su jedne zakazale. Je li bilo vještačenje za taj minibus?
Napamet, logičan uzrok je neodržavanje a ne što mu je falilo sistem Abc.
- Tesla Edison
- Posts: 8364
- Joined: 08/05/2017 19:17
#19330 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet
Fakat frustrira tvoje pisanje. Ili napiši smislenu rečenicu ili nemoj nikako. Glava boli od tvojih postova.vješalica wrote:To neceraditi jer ce.dole sve biti zatvoreno tako da bilo kakva zamjena.realno nema svrhe niti logike pored tramvaja ali sa.tim se skuceni um poslijeratnih zitelja sarajeva tesko moze pomiriti
-
- Posts: 8088
- Joined: 01/11/2005 21:55
#19331 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet
Koliko ja znam za te minibuse je dobro da imaju retarder. Možda su to tražili?walk_M-A-N wrote: I pitanje za minibuse. U pismu se spominje da su tražene neke posebne kočnice. Koji dodatni sistem u stvari?
- thekupus
- Posts: 6812
- Joined: 25/06/2011 22:38
#19332 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet
Evo nek se vjesalica vozi u svakom i bit ce dovoljnoBadBoy wrote:Koliko ja znam za te minibuse je dobro da imaju retarder. Možda su to tražili?walk_M-A-N wrote: I pitanje za minibuse. U pismu se spominje da su tražene neke posebne kočnice. Koji dodatni sistem u stvari?
- vješalica
- Posts: 10114
- Joined: 02/04/2010 19:12
#19333 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet
vjesalica ima svoje vozilo a zavisno od potreba i organizacije zna pocesto koristiti javni prijevoz na komercijali i tramvajemthekupus wrote:Evo nek se vjesalica vozi u svakom i bit ce dovoljnoBadBoy wrote:Koliko ja znam za te minibuse je dobro da imaju retarder. Možda su to tražili?walk_M-A-N wrote: I pitanje za minibuse. U pismu se spominje da su tražene neke posebne kočnice. Koji dodatni sistem u stvari?
Ostalo ne koristi
Pojedinci po svojim ponasanjima mogli bi da glume retarder vjerujem da.bi Gras procvjetao
- vješalica
- Posts: 10114
- Joined: 02/04/2010 19:12
#19334 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet
De klonu jedan nije tvoj forum niti diakusijaTESLA_EDISON wrote:Fakat frustrira tvoje pisanje. Ili napiši smislenu rečenicu ili nemoj nikako. Glava boli od tvojih postova.vješalica wrote:To neceraditi jer ce.dole sve biti zatvoreno tako da bilo kakva zamjena.realno nema svrhe niti logike pored tramvaja ali sa.tim se skuceni um poslijeratnih zitelja sarajeva tesko moze pomiriti
Ovdje ima milion korisnika nemam pojma koja si ti civija da budes neki specijalni izuzetak
- Tesla Edison
- Posts: 8364
- Joined: 08/05/2017 19:17
#19335 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet
De idi liječi se!vješalica wrote:De klonu jedan nije tvoj forum niti diakusijaTESLA_EDISON wrote:Fakat frustrira tvoje pisanje. Ili napiši smislenu rečenicu ili nemoj nikako. Glava boli od tvojih postova.vješalica wrote:To neceraditi jer ce.dole sve biti zatvoreno tako da bilo kakva zamjena.realno nema svrhe niti logike pored tramvaja ali sa.tim se skuceni um poslijeratnih zitelja sarajeva tesko moze pomiriti
Ovdje ima milion korisnika nemam pojma koja si ti civija da budes neki specijalni izuzetak
- man_464
- Posts: 1554
- Joined: 11/09/2014 20:27
- Location: Sarajevo - Novi grad
- Contact:
#19336 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet
Ikarbus ima problem.walk_M-A-N wrote:Da li se to desi u vožnji? Šta ako je neko na platformi?man_464 wrote:Nazalost ne prvi Ikarbus kojem se ovo desilo. Bila su jos 2 prelamanja istih vozila....
Kako se popravlja?
I pitanje za minibuse. U pismu se spominje da su tražene neke posebne kočnice. Koji dodatni sistem u stvari?
Koji proizvođači imaju taj sistem? A koji ne?
Ko se žalio? Piše da je žalba usvojena. Zašto?
Malo je čudna priča da sada trebaju neke posebne jer su jedne zakazale. Je li bilo vještačenje za taj minibus?
Napamet, logičan uzrok je neodržavanje a ne što mu je falilo sistem Abc.
Prikolica je natovarena svim i svačim plus lagan predji dio i samo 8 šarafa drži prikolicu.
Kad daš gas prejako, katakteristično za Ikarbus, on se komplet prelomi na zglobu. Ovdje je lik uletio malo brže na uzbrdicu prema stanici na Kobiljoj glavi i prikolica je pod pritiskom odvalila šarafe. I drugi tipovi autobusa MAN, Mercedes, Neoplan.... Imaju motor nazad, ali se nikad ne slamaju na zglobu kao Ikarbus. Popravak je jednostavan, zamijene se šarafi sa novim odgovarajućim, učvrsti kako je bilo i nastavi voziti. Inače ovaj autobus je popravljen i već radi....
Ovo za minibuse nisam upućen. Tender je padao već 2 puta, jednom radi famoznog kočionog sistema, jednom radi ponuđača koji se žalio. Za naše uslove i treba nešto drugačije i bolje jer ako pogledaš konfiguraciju terena sve je slomivrat i Bogu po nosom u nekom brdu gdje normalan svijet nikad ne bi naselio, ali "šta ćeš ćaršija je, ša ba hoš". Minibusa da dođe 20 bilo bi knap opet.... Jer sigurno kad dođu ovi par najgorih leševa će da se rashoduje jer su opasnost za saobraćaj i putnike. Održavanje je loše jer nemaš sa čime održavati. Ljudi često mile, pogledaj neradnika imaju 5 minibusa kako ne naprave od njih 2 da rade? Kako da naprave kad je kod svakog isto crklo.
Što se tiče tih nekih uslova. Proizvođači uglavnom nemaju posebne izvedbe pa bi se to moralo raditi po narudžbi što dovodi do veće cijene logično. Kočnice ko kočnice, diskovi, pakne kako već paše.... Problem je što kombi ide sa 70 putnika nizbrdo 20% nizbdrica a predviđen za 50 max.... Rješenje je veći broj vozila, manje opterećenje na vozila i redovno održavanje, dakle da bude sredstava za isto.
- trambusek88
- Posts: 4808
- Joined: 03/10/2009 23:51
#19337 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet
Više od 2 puta je padao tender.
-
- Posts: 8088
- Joined: 01/11/2005 21:55
#19338 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet
Zato ste vi Sandžaklije ravničarski narod. I treba GRAS-u ostaviti samo da vozi komercijalu glavnom cestom, po ravnom. Nemoj da se trude previše.man_464 wrote:. Za naše uslove i treba nešto drugačije i bolje jer ako pogledaš konfiguraciju terena sve je slomivrat i Bogu po nosom u nekom brdu gdje normalan svijet nikad ne bi naselio, ali "šta ćeš ćaršija je, ša ba hoš".
-
- Posts: 2003
- Joined: 09/05/2007 16:35
#19339 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet
Molim odgovor na pitanja, ako neko zna.trambusek88 wrote:Više od 2 puta je padao tender.
Zašto pada, šta je traženo, zašto, ko to ima?
Šta je razlog nesreće minibusa, kakvo je vještačenje?
-
- Posts: 2003
- Joined: 09/05/2007 16:35
#19340 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet
Molim odgovor na pitanja za kočnice, ako neko zna.trambusek88 wrote:Više od 2 puta je padao tender.
Zašto pada, šta je traženo, zašto, ko to ima?
Šta je razlog nesreće minibusa, kakvo je vještačenje?
- man_464
- Posts: 1554
- Joined: 11/09/2014 20:27
- Location: Sarajevo - Novi grad
- Contact:
#19341 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet
Adano, nisi bio na Peeešterrr.BadBoy wrote:Zato ste vi Sandžaklije ravničarski narod. I treba GRAS-u ostaviti samo da vozi komercijalu glavnom cestom, po ravnom. Nemoj da se trude previše.man_464 wrote:. Za naše uslove i treba nešto drugačije i bolje jer ako pogledaš konfiguraciju terena sve je slomivrat i Bogu po nosom u nekom brdu gdje normalan svijet nikad ne bi naselio, ali "šta ćeš ćaršija je, ša ba hoš".
Šaćko i Čenga iz CENTEtransa nam voze samo na komercijali, a obećali i kupili kombije za padinske dijelove grada.
- trambusek88
- Posts: 4808
- Joined: 03/10/2009 23:51
#19342 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet
Nemam pojma, što se tiče onog minibusa otkazale kočnice, to je sve što znam.walk_M-A-N wrote:Molim odgovor na pitanja za kočnice, ako neko zna.trambusek88 wrote:Više od 2 puta je padao tender.
Zašto pada, šta je traženo, zašto, ko to ima?
Šta je razlog nesreće minibusa, kakvo je vještačenje?
Inače od sutra novi red vožnje na liniji Dobrinja Ilidža, sa po 6 novih polazaka sa Dobrinje i Ilidže
Dobrinja:
06:15, 07:15, 08:15
12:00, 13:00, 14:00, 15:00, 16:00, 17:00, 18:00, 19:00
Ilidža:
06:45, 07:45, 08:45
12:30, 13:30, 14:30, 15:30, 16:30, 17:30, 18:30, 19:30
-
- Posts: 1183
- Joined: 24/01/2014 23:31
#19343 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet
Ova iskaznica za nezaposlene, koliko dugo vazi? Posto istu nisam koristio od prosle godine..
- man_464
- Posts: 1554
- Joined: 11/09/2014 20:27
- Location: Sarajevo - Novi grad
- Contact:
#19344 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet
Da uhvatim "muštuluk"
Tender za minibuse je opet pao.
Detalji na
https://www.tapatalk.com/groups/gradskiprevoz/index.php
Tender za minibuse je opet pao.
Detalji na
https://www.tapatalk.com/groups/gradskiprevoz/index.php
-
- Posts: 2557
- Joined: 18/05/2014 18:02
#19345 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet
imaš vjerovatno na pozadini mjesece obilježene rimskim brojevima, ali vjerovatno trebaš novubatara wrote:Ova iskaznica za nezaposlene, koliko dugo vazi? Posto istu nisam koristio od prosle godine..
-
- Posts: 22
- Joined: 16/07/2017 12:34
#19346 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet
Zna li neko sta se desava sa linijom 15 Zelj. stanica - Buca Potok... vozila su 3 autobusa pa 2 pa sad zna 1 da kruzi i nema ama bas nikakvog reda voznje...
-
- Posts: 2557
- Joined: 18/05/2014 18:02
#19347 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet
opada broj xd sutra nece biti niti jednogrimle wrote:Zna li neko sta se desava sa linijom 15 Zelj. stanica - Buca Potok... vozila su 3 autobusa pa 2 pa sad zna 1 da kruzi i nema ama bas nikakvog reda voznje...
zezam se
- man_464
- Posts: 1554
- Joined: 11/09/2014 20:27
- Location: Sarajevo - Novi grad
- Contact:
#19348 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet
Linija je opštem cirkusu.
Rade nekad i 4 autobusa. Nekad 3 nekad 2...
Najčešće su 3....
To je jedna od linija koje jos nisu posložene.
Po redu voznje jos uvijek ne idu 15 i 31
Linije 15b 21 23c 26 27a ponekad imaju sve polaske a nekad fale dvokratni. To je to. Oko 90% stim da evo 15 i 31 linije malo malo pa su na 50% ispunjenosti reda...
Rade nekad i 4 autobusa. Nekad 3 nekad 2...
Najčešće su 3....
To je jedna od linija koje jos nisu posložene.
Po redu voznje jos uvijek ne idu 15 i 31
Linije 15b 21 23c 26 27a ponekad imaju sve polaske a nekad fale dvokratni. To je to. Oko 90% stim da evo 15 i 31 linije malo malo pa su na 50% ispunjenosti reda...
-
- Posts: 22
- Joined: 16/07/2017 12:34
#19349 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet
Problem je u tome sto nema nikakvog reda voznje i bukvalno se ne mozes osloniti na autobus a redovno plaćaš mjesečne kupone... Nek vozi jedan al da je na vrijeme...
-
- Posts: 912
- Joined: 04/08/2011 09:23
- Location: CZ/D/BiH
#19350 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet
Maloprije smo ovdje imali ponovno žestoku diskusiju o "profitabilnosti" javnog prevoza.
Evo naletih na zanimljivu informaciju:
U diskusiji na skyscrapercity.com o javnom prevozu u Hong-Kongu pišu ljudi:
Dakle tamošnji "GRAS" se bavi "dodatnim djelatnostima" i to prije svega nekretninama. Ako uvede šinsku liniju u neki kvart, dobija pravo građevinskog razvoja u tom kvartu. Posebno se radi o izgradnji stanova IZNAD depoa. Lokalni ljudi u Hong-Kongu vjeruju da imovina u blizini stanice metroa ima prednosti, pa i ima višu cijenu na tržištu nekretnina.
Ustvari ovo bi bilo moguće napraviti i u Sarajevu, da remiza ostaje u prizemlju dakle prvih sedam metara - prizemlje - ostaje GRAS-u, i iznad toga niče stambena zgrada od 5 spratova. Pitanje je šta sa radionicama jer ima prašine, buke, neugodnog mirisa tokom lakiranja.
Izbacivanje remize (isto kao željeznice) na periferiju je kretenizam koji su zadnji put realizovali u gruzinskom Tbilisiju.
Sa saobraćajnog pogleda je položaj tramvajske remize u sredini mreže IDEALAN, i stručnjaci prije 60 godina koji su ovo projektovali su bili stvarni STRUČNJACI, ne ovo danas - što veća faca u stranci to "stručniji".
Svakako ovdje imamo objašnjenje kako može šinski gradski prevoz biti "profitabilan", ali opet se vidi da nikako ne može od prodaje karata (u što stalno vjeruje određen broj osoba u Sarajevu).
I nažalost mislim da u Sarajevu bi bila primarna briga političarske bagre KAKO GRAS riješiti cijelog takvog biznisa sa nekretninama i "privatizirati" u svoje džepove.
Evo naletih na zanimljivu informaciju:
U diskusiji na skyscrapercity.com o javnom prevozu u Hong-Kongu pišu ljudi:
Stvarno se može i vidjeti na slikama kako to izgleda. U Hong-Kongu vlada hronična nestašica prostora pogodnog za građevine, pa se koristi svaki kvadratni metar.How are HK metro making huge profits when most other metros in the world are losing money?
Are they more efficient? What's their secret?
MTR Corporation is one of the largest property developers in HK. In exchange for bringing train service to an area, they get the right to build transit-oriented developments near their stations.
Many of these developments are over-the-top of the depots. Depots occupy a large swarm of land so MTR can build tens of apartment buildings above, and this guarantees patronage. It is a common belief in HK that a property near the MTR station brings convenience, and they have a higher marker price/rent.
Dakle tamošnji "GRAS" se bavi "dodatnim djelatnostima" i to prije svega nekretninama. Ako uvede šinsku liniju u neki kvart, dobija pravo građevinskog razvoja u tom kvartu. Posebno se radi o izgradnji stanova IZNAD depoa. Lokalni ljudi u Hong-Kongu vjeruju da imovina u blizini stanice metroa ima prednosti, pa i ima višu cijenu na tržištu nekretnina.
Ustvari ovo bi bilo moguće napraviti i u Sarajevu, da remiza ostaje u prizemlju dakle prvih sedam metara - prizemlje - ostaje GRAS-u, i iznad toga niče stambena zgrada od 5 spratova. Pitanje je šta sa radionicama jer ima prašine, buke, neugodnog mirisa tokom lakiranja.
Izbacivanje remize (isto kao željeznice) na periferiju je kretenizam koji su zadnji put realizovali u gruzinskom Tbilisiju.
Sa saobraćajnog pogleda je položaj tramvajske remize u sredini mreže IDEALAN, i stručnjaci prije 60 godina koji su ovo projektovali su bili stvarni STRUČNJACI, ne ovo danas - što veća faca u stranci to "stručniji".
Svakako ovdje imamo objašnjenje kako može šinski gradski prevoz biti "profitabilan", ali opet se vidi da nikako ne može od prodaje karata (u što stalno vjeruje određen broj osoba u Sarajevu).
I nažalost mislim da u Sarajevu bi bila primarna briga političarske bagre KAKO GRAS riješiti cijelog takvog biznisa sa nekretninama i "privatizirati" u svoje džepove.