Slažem se! Lijepa liberalizacija tržišta i otvaranje istog zdravoj konkurenciji. Javna preduzeća su mastadonti prošlosti a mi ih naročito ne znamo dobro voditi. Gasi sve.drugi profil wrote:Isto ko da je GRAS bogomdan da mora biti jedini prevoznik. Po čemu imaju pravo da budu zaštićeni i protežirani?
Valjda nam je cilj bolji i kvalitetniji prevoz a to se koliko znam postiže samo zdravom konkurencijom.
Ako meni neko nudi jeftiniji prevoz jel ja trebam reć - jok neću ja ću sa grasom nema veze što je skuplje.
Stalno se kod nas mješa socijalizam sa kapitalizmom i liberalizmom.
Hajmo se odlučit.
Mislim u krajnjem, neću iz principa više da se vozim grasom i tačka. Od kako su pokazivali gole guzice narodu i blokirali grad.
Nabijem ih sve na q. Dođe maca na vratanca kad tad.
ima auto, ima biciklo, ima centra, ima taksi, ima tabanfijaker.
GRAS se raspada a Vlada ni mukajet
-
- Posts: 8088
- Joined: 01/11/2005 21:55
#19001 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet
-
- Posts: 4476
- Joined: 12/01/2015 16:47
#19002 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet
Logika je u tome da ta 3 clana porodice ne idu na isto mjesto u isto vrijeme pa da mogu taxijem nego jedno mora na posao u 6 u hotel Bristol, drugo u 8 na Filozofski fakultet a treci clan porodice radi slovenackoj ambasadi od 9:00Fudo Bosna wrote:Ovo je totalno glupa odluka. Sada je komercijala skupa i za jedno, a kamoli za 2 ili 3 clana familije...
Koja je logika da ce dvoje ili troje sjesti u komercijalu npr , sa Dolac Malte do Latinske za 6 km, ako mogu za te pare ici na taxi, cijena je preskupa, ovo je debilna odluka, cijena je totalno nelogicna ?
- thekupus
- Posts: 6813
- Joined: 25/06/2011 22:38
#19003 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet
ih, oni mogu komotno dva taksija, a student nek malo pjesaci
- trambusek88
- Posts: 4808
- Joined: 03/10/2009 23:51
#19004 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet
A gdje su bile kamere kad je ministar saobraćaja radnicima pokazivao kurac?drugi profil wrote:Isto ko da je GRAS bogomdan da mora biti jedini prevoznik. Po čemu imaju pravo da budu zaštićeni i protežirani?
Valjda nam je cilj bolji i kvalitetniji prevoz a to se koliko znam postiže samo zdravom konkurencijom.
Ako meni neko nudi jeftiniji prevoz jel ja trebam reć - jok neću ja ću sa grasom nema veze što je skuplje.
Stalno se kod nas mješa socijalizam sa kapitalizmom i liberalizmom.
Hajmo se odlučit.
Mislim u krajnjem, neću iz principa više da se vozim grasom i tačka. Od kako su pokazivali gole guzice narodu i blokirali grad.
Nabijem ih sve na q. Dođe maca na vratanca kad tad.
ima auto, ima biciklo, ima centra, ima taksi, ima tabanfijaker.
Doduše nije ga vadio, samo se hvatao i govorio evo vam.
- trambusek88
- Posts: 4808
- Joined: 03/10/2009 23:51
#19005 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet
Na pomenutoj liniji oba prevoznika poštuju red vožnje.kakaljin wrote:Svako ko propusti voznju po napisanom redu voznje treba da snosi sankcije, tako da dok se ne dovede red u gradski prevoz niko nema pravo da digne cijene karata. Kada dokazu da mogu biti redovni i da se nakon toga smanji graski saobracaj automobila, onda neka dizu cijene karata.vješalica wrote:Ako cenzrotrans podigne cijene na komercijali hoce li se bar udostojiti da ne pricaju o kvaliteti prevoza fokusirajuci se na dobrinju-vijecnicu i hoce li zacepiti tamo gdje gras nema kapaciteta da vozi ili ne odrzava linije?kakaljin wrote:Ako gras podigne cijene, hoce li onda Gras dati garanciju da nece ispustiti niti jednu voznju? Ako daju garanciju da ce redovno voziti na svim linijama na kojima imaju dozvole, onda neka dignu cijene, a ako propuste makar jednu voznju na liniji neka slijedeci dan bude besplatan prevoz svima.
O tome prosjecni bosnjacki mislioci sa foruma ne zele otvoreno da diskutuju osim sto svode pricu na nekakve krezave vozace i revzore
Može se desiti i jednom i drugom da propuste jednu vožnju zbog kvara, ali izlazi planirani broj vozila. Ko kaže drugačije laže, i dokazaću da laže.
Strim web kamere s opštine Centra može se premotati 4 sata, pa vidjećete da radnim danom od 6-8 i 14-16 nailaze svakih 10 minuta, tj svako 20 min pojedini prevoznik.
Jedino je u januaru GRAS tu bio kritičan.
Last edited by trambusek88 on 01/09/2017 22:45, edited 1 time in total.
-
- Posts: 11653
- Joined: 14/03/2008 12:30
- Location: Sarajevo
- Contact:
#19006 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet
Vise sam mislio na sve dodjeljene linije u gradu, koliko se procentualno propusta voznji po planu i redu voznje u odnosu kako je u evropi sa propustanjem voznji na linijama.trambusek88 wrote:Na pomenutoj liniji oba prevoznika većinom poštuju red vožnje.kakaljin wrote:Svako ko propusti voznju po napisanom redu voznje treba da snosi sankcije, tako da dok se ne dovede red u gradski prevoz niko nema pravo da digne cijene karata. Kada dokazu da mogu biti redovni i da se nakon toga smanji graski saobracaj automobila, onda neka dizu cijene karata.vješalica wrote: Ako cenzrotrans podigne cijene na komercijali hoce li se bar udostojiti da ne pricaju o kvaliteti prevoza fokusirajuci se na dobrinju-vijecnicu i hoce li zacepiti tamo gdje gras nema kapaciteta da vozi ili ne odrzava linije?
O tome prosjecni bosnjacki mislioci sa foruma ne zele otvoreno da diskutuju osim sto svode pricu na nekakve krezave vozace i revzore
Može se desiti i jednom i drugom da propuste jednu vožnju zbog kvara, ali izlazi planirani broj vozila.
Jedino je u januaru GRAS tu bio kritičan.
- trambusek88
- Posts: 4808
- Joined: 03/10/2009 23:51
#19007 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet
Ja koliko sam vidio u sanacionom planu, radničke i pojedinačne karte nebi trebale poskupljivati.
Poskupiće ove subvencionirane kategorije, ali minimalno osim karte za nezaposlene koja će dosta poskupiti jer na nju ne ide subvencija kantona.
Dobrim dijelom je zbog ogromnog procenta tih povoljnijih karata GRAS zaplatio.
GRAS je zbog toga tužio kanton.
Valjda će autobuski saobraćaj biti sad doveden u red. Ima 70, znači trebalo bi biti dovoljno autobusa da 6 mjeseci mogu izaći sva planirana vozila.
Interesantno da po zakonu o javnim nabavkama GRAS ima pravo na izuzeće za autobuse i minibuse iz procesa javnih nabavki, upravo zbog toga jer ne obavlja sam tu djelatnost, ali neko je tek sada to pravo skontao, inače nebi ovi autobusi stigli do sudnjeg dana.
Nadam se da će i za minibuse tražiti izuzeće, jer tender stalno pada.
Poskupiće ove subvencionirane kategorije, ali minimalno osim karte za nezaposlene koja će dosta poskupiti jer na nju ne ide subvencija kantona.
Dobrim dijelom je zbog ogromnog procenta tih povoljnijih karata GRAS zaplatio.
GRAS je zbog toga tužio kanton.
Valjda će autobuski saobraćaj biti sad doveden u red. Ima 70, znači trebalo bi biti dovoljno autobusa da 6 mjeseci mogu izaći sva planirana vozila.
Interesantno da po zakonu o javnim nabavkama GRAS ima pravo na izuzeće za autobuse i minibuse iz procesa javnih nabavki, upravo zbog toga jer ne obavlja sam tu djelatnost, ali neko je tek sada to pravo skontao, inače nebi ovi autobusi stigli do sudnjeg dana.
Nadam se da će i za minibuse tražiti izuzeće, jer tender stalno pada.
- drug_profi
- Posts: 50614
- Joined: 16/07/2012 16:00
#19008 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet
Ah, onda je ok.trambusek88 wrote:A gdje su bile kamere kad je ministar saobraćaja radnicima pokazivao kurac?drugi profil wrote:Isto ko da je GRAS bogomdan da mora biti jedini prevoznik. Po čemu imaju pravo da budu zaštićeni i protežirani?
Valjda nam je cilj bolji i kvalitetniji prevoz a to se koliko znam postiže samo zdravom konkurencijom.
Ako meni neko nudi jeftiniji prevoz jel ja trebam reć - jok neću ja ću sa grasom nema veze što je skuplje.
Stalno se kod nas mješa socijalizam sa kapitalizmom i liberalizmom.
Hajmo se odlučit.
Mislim u krajnjem, neću iz principa više da se vozim grasom i tačka. Od kako su pokazivali gole guzice narodu i blokirali grad.
Nabijem ih sve na q. Dođe maca na vratanca kad tad.
ima auto, ima biciklo, ima centra, ima taksi, ima tabanfijaker.
Doduše nije ga vadio, samo se hvatao i govorio evo vam.
- man_464
- Posts: 1554
- Joined: 11/09/2014 20:27
- Location: Sarajevo - Novi grad
- Contact:
#19009 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet
Gras trenutno ima oko 70 autobusa ispravnog plus ovih 30 sto dolazi to je 100. Za 100% ispunjen red voznje treba tacno 94 vozila.
Dakle vozila ima. Vozača i dalje fali. Ovih 30 vozača se ceka ko ozeblo sunce inace ce samo ovi novi da zamijene turkise....
Kombija fali hronično. Tu kad bi sad došlo 30 novih opet bi za par godina bilo kupuj nove... Trola isto fali barem 10... Ali polovnjaka nema ni za lijeka a novi skupi žara....
Tramvaji su nam prilično stari osim Satra... Ali imamo ih dosta.
Dakle vozila ima. Vozača i dalje fali. Ovih 30 vozača se ceka ko ozeblo sunce inace ce samo ovi novi da zamijene turkise....
Kombija fali hronično. Tu kad bi sad došlo 30 novih opet bi za par godina bilo kupuj nove... Trola isto fali barem 10... Ali polovnjaka nema ni za lijeka a novi skupi žara....
Tramvaji su nam prilično stari osim Satra... Ali imamo ih dosta.
-
- Posts: 4476
- Joined: 12/01/2015 16:47
#19010 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet
Hoce li proraditi drugi bus za Boljakovo u vrijeme špice kao što je to bilo prije?trambusek88 wrote:Ja koliko sam vidio u sanacionom planu, radničke i pojedinačne karte nebi trebale poskupljivati.
Poskupiće ove subvencionirane kategorije, ali minimalno osim karte za nezaposlene koja će dosta poskupiti jer na nju ne ide subvencija kantona.
Dobrim dijelom je zbog ogromnog procenta tih povoljnijih karata GRAS zaplatio.
GRAS je zbog toga tužio kanton.
Valjda će autobuski saobraćaj biti sad doveden u red. Ima 70, znači trebalo bi biti dovoljno autobusa da 6 mjeseci mogu izaći sva planirana vozila.
Interesantno da po zakonu o javnim nabavkama GRAS ima pravo na izuzeće za autobuse i minibuse iz procesa javnih nabavki, upravo zbog toga jer ne obavlja sam tu djelatnost, ali neko je tek sada to pravo skontao, inače nebi ovi autobusi stigli do sudnjeg dana.
Nadam se da će i za minibuse tražiti izuzeće, jer tender stalno pada.
-
- Posts: 912
- Joined: 04/08/2011 09:23
- Location: CZ/D/BiH
#19011 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet
OK pokušaću da objasnim ne znam koji put.kakaljin wrote:
Neka nam ovi sto prate po svijetu graski prevoz, koliko i ako uopste ima preskakanja voznji u svijetu da nam daju procenat tih voznji i da nam daju procenat propustenih voznjih kod nas, da uporedimo te procente
Ako GRAS moze podmiriti kompletan graski prevoz i da bude redovan na svim linijama, ja nemam nista ni protiv da bude jedini prevoznik, ali da je uslov da je redovan prevoz i da ne preskace niti jednu voznju na linijama, tj da vozi po redu voznje.
Pretpostavka funkcionisanja javne infrastrukture (voda, struja, asfaltne komunikacije, ulična rasvjeta, čišćenje javnih prostora, GRADSKI SAOBRAĆAJ) jeste jedna.
(itekako) FUNKCIONALNA VLAST I DRŽAVA.
U skladu sa izrekom "riba smrdi od glave" se vidi kako se raspada u Sarajevu sve što ne pripada nekim saudijsko-barbarskim investitorima.
Da navedem samo redukcije vode - zanima me hoće li svi oni novi luksuzni hoteli koji niću imati vlastite bunare ili rezervoare? Tragikomično je kada i strani diplomati pričaju kući o tome kako moraju imati stalno kantu vode u kupatilu za slučaj da se isključi voda i da mogu barem da sipu u WC nakon obavljanja nužde.
Da navedem činjenicu da je pola građevina u Sarajevu napravljenih na crno i "legalizacija" je mamac za glasače u predizbornoj kampanji, te da većina tih kuća ima kanalizaciju nelegalno prikačenu u vodotoke/kišnu kanalizaciju (koja je odvojena od fekalne).
Koševski potok, Bistrički potok, Miljacka od Vijećnice - administratori izvine - bukvalno PUNI GOVANA. Smrad fekalija se širi desetine metara od rijeke, na Otoci je već totalno odvratno. Do sada se ama ništa nije promijenilo.
Da navedem "famozan" sistem gradskog grijanja - toplana tokom noći ISKLJUČUJE grijanje pa se čovjek budi sa ledenicom ispod nosa i drhtajući od zime. Dragi moji, U NORMALNOJ DRŽAVI TOPLANA RADI ČITAVU NOĆ.
Da se vratim gradskom prevozu: Izvinjavam se, ali stvarno je već dosadno ovo budalasto "MI ŽELIMO KONKURENCIJU".
Na svijetu NEMA CIVILIZIRANOG GRADA GDJE JE GRADSKI PUTNIČKI PREVOZ PREPUŠTEN "ZDRAVOJ KONKURENCIJI". NEMA. NEMA. Tačka.
OVO VAM JE ZDRAVA KONKURENCIJA U GRADSKOM PREVOZU.
Ni kod njih ne postoje redovi vožnje nego se polazi tek kad je vozilo puno da se vožnja "isplati".
Ovo će biti za privatnika isplativo, za to zaradi od prodaje karata.
Za ovo NIKAKO neće da zaradi prodajom karata.
U normalnom sistemu je gradski prevoz OBAVEZA I ODGOVORNOST VLASTI.
Vlast se brine o infrastrukturi (pruge, asfaltne komunikacije, stanice/stajališta) i vlasnik je najvažnije infrastrukture (šine, električna vozila, kontaktna mreža, depoi/radionice).
Vlast odlučuje ko će odvijati taj prevoz. Najveći dio tereta u normalnom velikom gradu ima električni/šinski prevoz.
Vlast sklapa ugovor sa firmom koja je pobijedila na tenderu. Kod autobuskih prevoznika se očekuje većinom vlastita flotila autobusa, kod tramvaja/trola vlast IZNAJMLJUJE OVO prevozniku.
Prevoznik je obavezan da poštuje redove vožnje koje je naredila vlast, te kvalitet vozila. I zajedničke karte za više prevoznika.
Vlast je obavezna da plaća prevozniku ugovorene subvencije kojima se pokrivaju troškovi. Jer od prodaje karata se ne može sve finansirati. Onda bi karta koštala šest maraka.
Ako prevoznik ne poštuje ugovor, propušta vožnje, umjesto kvalitetnih vozila stavi na linije shebane stare kante, onda Vlast oduzme dio subvencija (kao novčanu kaznu), ili u krajnjem slučaju otkaže ugovor.
GRAS-u ne mogu ništa od subvencija oduzeti jer njemu skoro nikakve ne plaćaju, isto kao ih boli kurćina zbog užasnog stanja vozila isto kao tramvajske pruge.
I još gore, ima foteljaša koji stvarno planiraju debelo zaraditi na gradskom prevozu na onaj - gore navedeni, afrički način.
Dakle, sada ću zvučiti opet kao neki politikom opterećeni:
ISTA SDA, koja je (prema mome mišljenju) učestvovala u isprovociranju rata te je isti iskoristila za pljačku golemih razmjera, ta ista SDA je instalirala onog smješnog Bimu sa kupljenim titulama koji je - PAZITE - prema raznim izjavama VEĆ OD KRAJA OSAMDESETIH namjerno i planski "tunelirao" gradski prevoz. Tuneliranje znači da iskopate "tunel" i iz firme izvadite aktiva (lovu, vrijednosti) dok pasiva (dugovanja, otpisi) ostaju u firmi (koja logično jednog dana crkne).
Ta ista SDA neprekidno vlada u Kantonu Sarajevo, i nikad nije uradila NIŠTA za poboljšanje javne infrastrukture. Šta se gradskog prevoza tiče, čelnici SDA su čvrsto povezani naprimjer sa famoznom firmom Centrotrans, i pošto se radi o tipično balkanskim menadžerima, oni nisu sposobni nikako opstati na onom čuvenom "slobodnom tržištu", nego moraju kroz korupciju i razne sumnjive aktivnosti da "osiguraju svoje". Za njih je ustvari gradski prevoz samo onaj trenutak kada čovjek daje pare vozaču i dobija kartu. To je suština onih mokrih snova tih takozvanih biznismena - "JOOOOOJ PAAREEEE PAAAREEEEEE".
Danas svi oni tamo gore, opet SDA, još uvijek ne žele priznati da su Kanton doveli do prosjačkog štapa, da su budžeti prazni i nema nikakvih para za velike projekte obnove infrastrukture. Vodovod, gradski prevoz, grijanje, itd. - tu pričamo o stotinama miliona KM. Krediti nisu rješenje posebno u situaciji kada lopovska politička bagra veći dio tih sredstava pokrade.
Malo je smješno ovo iživljavanje na račun GRAS-a, jer to je samo posljedica.
Isto "racionalno" kao da premlatite slavinu kući pošto nema vode i vi se ne možete niti istuširati. Ili da pucate u radijator pošto, prikačen na toplanu, ne grija.
Sad ću to definisati cinično, ali u Sarajevu je na izborima opet slavno pobijedila SDA, stranka kleptomana, idiota i prevaranata koji znaju samo stavljati u svoje džepove ono što su neka bila sredstva za javnu korist. Onda drage Sarajlije: Tražili ste, dobili ste.
Dakle ponovo ona šema uzrok - posljedica:
Izbori -> građani koriste glavu samo da njima ne pada kiša u vrat -> izabrani lopovi i idioti na vlastima -> javašluk i jaranluk u javnoj infrastrukturi -> pokradena sredstva za javnu infrastrukturu -> razhebana javna infrastruktura -> ljuti građani -> Izbori -> građani koriste glavu samo da njima ne pada kiša u vrat -> izabrani isti lopovi i idioti na vlastima -> ...
ustvari je to CIKLUS.
Da opet ponovim ŠTA JE ZADATAK I SVRHA GRADSKOG PUTNIČKOG PREVOZA.
NIJE NJEGOV ZADATAK DA NEKO ZARADI ZA VILU, TRAVNJAK SA GRIJANJEM I ZLATNU FONTANU NA BAŠTI.
NEGO
GRAD BEZ CIVILIZIRANOG GRADSKOG PREVOZA
GRAD SA CIVILIZIRANIM GRADSKIM PREVOZOM, FINANSIRANIM VEĆIM DIJELOM OD STRANE VLASTI
- man_464
- Posts: 1554
- Joined: 11/09/2014 20:27
- Location: Sarajevo - Novi grad
- Contact:
#19012 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet
Mogul se ovi postovi uvezat i isprintat.
- sabina1
- Posts: 8203
- Joined: 24/11/2010 20:44
- Location: Ministarstvo za istraživanje ruda i gubljenje vremena.
- Contact:
#19013 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet
dresdener78 wrote:
ISTA SDA, koja je (prema mome mišljenju) učestvovala u isprovociranju rata te je isti iskoristila za pljačku golemih razmjera, ta ista SDA je instalirala onog smješnog Bimu sa kupljenim titulama koji je - PAZITE - prema raznim izjavama VEĆ OD KRAJA OSAMDESETIH namjerno i planski "tunelirao" gradski prevoz. Tuneliranje znači da iskopate "tunel" i iz firme izvadite aktiva (lovu, vrijednosti) dok pasiva (dugovanja, otpisi) ostaju u firmi (koja logično jednog dana crkne).
Ta ista SDA neprekidno vlada u Kantonu Sarajevo, i nikad nije uradila NIŠTA za poboljšanje javne infrastrukture. Šta se gradskog prevoza tiče, čelnici SDA su čvrsto povezani naprimjer sa famoznom firmom Centrotrans, i pošto se radi o tipično balkanskim menadžerima, oni nisu sposobni nikako opstati na onom čuvenom "slobodnom tržištu", nego moraju kroz korupciju i razne sumnjive aktivnosti da "osiguraju svoje". Za njih je ustvari gradski prevoz samo onaj trenutak kada čovjek daje pare vozaču i dobija kartu. To je suština onih mokrih snova tih takozvanih biznismena - "JOOOOOJ PAAREEEE PAAAREEEEEE".
Danas svi oni tamo gore, opet SDA, još uvijek ne žele priznati da su Kanton doveli do prosjačkog štapa, da su budžeti prazni i nema nikakvih para za velike projekte obnove infrastrukture. Vodovod, gradski prevoz, grijanje, itd. - tu pričamo o stotinama miliona KM. Krediti nisu rješenje posebno u situaciji kada lopovska politička bagra veći dio tih sredstava pokrade.
Sad ću to definisati cinično, ali u Sarajevu je na izborima opet slavno pobijedila SDA, stranka kleptomana, idiota i prevaranata koji znaju samo stavljati u svoje džepove ono što su neka bila sredstva za javnu korist. Onda drage Sarajlije: Tražili ste, dobili ste.
Dakle ponovo ona šema uzrok - posljedica:
Izbori -> građani koriste glavu samo da njima ne pada kiša u vrat -> izabrani lopovi i idioti na vlastima -> javašluk i jaranluk u javnoj infrastrukturi -> pokradena sredstva za javnu infrastrukturu -> razhebana javna infrastruktura -> ljuti građani -> Izbori -> građani koriste glavu samo da njima ne pada kiša u vrat -> izabrani isti lopovi i idioti na vlastima -> ...
ustvari je to CIKLUS.
-
- Posts: 11653
- Joined: 14/03/2008 12:30
- Location: Sarajevo
- Contact:
#19014 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet
Dresdener, svaka cast za post, sve je tacno samo jos tu je i odgovornost radnika i svih dosadasnjih direktora i uprava Grasa.
Samo ne mogu da prihvatim da niko nece da kaze sta su radnici Grasa i uprava Grasa uradili od Grasa i kako su se odnosili prema firmi.
Slazem se potpuno da mi prvo nemamo drzave da ovo sve dovede u red, ali i zato sto niko ne snosi odgvornost za svoj rad(ne rad).
Kakav smo mi narod ova dosadasnja desavanja u drzavi je odlicno sta kao kompletan narod zasluzujemo, nazalost ovo je tako
Samo ne mogu da prihvatim da niko nece da kaze sta su radnici Grasa i uprava Grasa uradili od Grasa i kako su se odnosili prema firmi.
Slazem se potpuno da mi prvo nemamo drzave da ovo sve dovede u red, ali i zato sto niko ne snosi odgvornost za svoj rad(ne rad).
Kakav smo mi narod ova dosadasnja desavanja u drzavi je odlicno sta kao kompletan narod zasluzujemo, nazalost ovo je tako
- sabina1
- Posts: 8203
- Joined: 24/11/2010 20:44
- Location: Ministarstvo za istraživanje ruda i gubljenje vremena.
- Contact:
#19015 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet
Kakaljin , uzmite najefiksaniju firmu privatnog karaktera , ukoliko šef nije tu , ukoliko on dozvoljava , ukoliko radnici nečim nisu zadovoljni dolazi odmah do smanjenja i efikasnosti i efektivnosti (nisam zagovornica stroge discipline radi što većeg učinka , samo navodim primjer).kakaljin wrote:Dresdener, svaka cast za post, sve je tacno samo jos tu je i odgovornost radnika i svih dosadasnjih direktora i uprava Grasa.
Samo ne mogu da prihvatim da niko nece da kaze sta su radnici Grasa i uprava Grasa uradili od Grasa i kako su se odnosili prema firmi.
Slazem se potpuno da mi prvo nemamo drzave da ovo sve dovede u red, ali i zato sto niko ne snosi odgvornost za svoj rad(ne rad).
Kakav smo mi narod ova dosadasnja desavanja u drzavi je odlicno sta kao kompletan narod zasluzujemo, nazalost ovo je tako
Vi u državnoj firmi imate primjer cijelog društva , bacamo smeće po ulici umjesto u kontejner , uništavamo klupe , fasade , ako negdje nešto nekažnjeno ukrademo ili pevarimo kažu nam da smo se "dobro snašli" (jedna od naših najstarijih narodnih izreka je da je "najslađe" ukradeno janje) , parkiramo po trotoarima , izbacujemo tezge sa robom na sred ulice što dalje ili duže od radnje , ljetnje bašte su toliko važne da se Štrosmajerovom nije moglo proći izuzev "na kant"....poučena ovim nikada nisam očekivala bilo šta bolje u GRAS-u , velikoj i jakoj firmi pokradenoj na svim nivoima i poljima i linijama i odlučivanja i upravljanja i izvršavanja.
Odgovorni su oni koji su dopustili sve to , a ono se nikada neće i ne može utvrditit , kako je slabila država a jačao ovaj polumafijaški kazamat , tako je slabio GRAS i pretvorio se u ništa , jer polumafijaškom kazamatu GRAS ne treba.
Ne treba brinuti , sve i da se GRAS ove sekunde reformiše i počne zdraviti , cijeli ostatak društva je u toliko jadnom stanju iscrpljen bolešću ,gladi , korupcijom i skupoćom da će bilo kakve zdrave temelje nekog GRAS-a opet vrlo brzo povući za sobom.
Kakav je sistem takav je i GRAS a sve drugo u odnosu na ovo je bolje.
Lijep pozdrav.
- Radar71
- Posts: 7293
- Joined: 21/07/2010 15:43
#19016 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet
Linija 31e Gras i Centro cijena karte 2 KM.
-
- Posts: 11653
- Joined: 14/03/2008 12:30
- Location: Sarajevo
- Contact:
#19017 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet
Zasto Gras i Centrotrans ne dozvole da se moze komercijalom voziti i sa godisnjim kartama, ne mislim na mjesecne.
-
- Posts: 383
- Joined: 04/02/2015 22:54
#19018 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet
ima li ko da bi prod'o radnicki A zona
-
- Posts: 912
- Joined: 04/08/2011 09:23
- Location: CZ/D/BiH
#19019 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet
Naravno da si u pravu da i radnici GRAS-a snose svoj dio krivice. Sa druge strane, i kod onih stručnih mogu razumijeti apatiju.... da bi ja treći mjesec zaredom ostao bez plate, onda bi fakat imao drugačije prioritete nego neku loajalnost prema takvom poslodavcu...kakaljin wrote:Dresdener, svaka cast za post, sve je tacno samo jos tu je i odgovornost radnika i svih dosadasnjih direktora i uprava Grasa.
Samo ne mogu da prihvatim da niko nece da kaze sta su radnici Grasa i uprava Grasa uradili od Grasa i kako su se odnosili prema firmi.
Slazem se potpuno da mi prvo nemamo drzave da ovo sve dovede u red, ali i zato sto niko ne snosi odgvornost za svoj rad(ne rad).
Kakav smo mi narod ova dosadasnja desavanja u drzavi je odlicno sta kao kompletan narod zasluzujemo, nazalost ovo je tako
Svakako sto posto se slažem da je GRAS PREPUN osoba koje nebi mogle niti prati javni WC ako govorimo i njihovom ponašanju i obrazovanju.
Čuj, ja se npr. nekad davno onako naivno "konstruktivno" žalio da skoro nigdje više nema dnevnih karata. Određeni radnici Gras-a meni odgovorili manje ili više direktno u ovom stilu: "šta ti ovdje sereš kjafirćino jedna zapadnjačka pametnjačka" sa onom neizbježnom facom "direktora zemaljske kugle". Znaš o čemu pričam. Onaj seljački mačo stil i još ima đubre na cipelama.
Pa mene lično baaaaš boli kjafirska ona stvar u gaćama i vjeruj da znam uzvratiti na isto bezobrazan način, ali baš mi je žao što ovakvi kreteni odlučuju o tome kako će jedan glavni grad uopće stići na posao u školu - ili neće.
Žalio mi se jedan naivan zapadnjak kako je pokušavao stupiti u kontakt sa GRAS-om radi neke posebne vožnje za turiste ili to. Pošto na e-mail poruke niko nikad ne odgovara (ali to je ponašanje tipično i za privatan sektor, ja imam isto iskustvo sa SVIM sarajevskim izdavačkim kućama), pokušao je da ih nazove. Počeo je pričati na engleskom - odmah su spustili slušalicu i završili poziv. Hahah. To je "nivo" jedne metropole.
Ali opet, riba smrdi od glave - politički kleptomani i glupani stavljaju u funkciju generaldirektora javnih preduzeća kleptomane i "menadžere" koji znaju prouzrokovati i nestašicu pjeska na Sahari. Ovi "menadžeri" poslušni političkih kumova zapošljavaju u skladu sa ovim ili onim "vitalnim interesom". Sami su se ovi primitivci i nevaspitani papci nisu u GRAS-u zaposlili, to je neko opet planski i namjerno radio. Da se zaposle poslušni ne baš intelektualni glasači jer inteligentni stručnjaci bi mogli i biti problem za takve karikature u menadžmentu.
Sa druge strane, poznajem u GRAS-u i određeni broj VRLO ljubaznih, stručnih i vrijednih ljudi. I tužno mi je kada ustvari vidim kako se srame zbog tog stanja koje je sistemsko i protiv kojeg pojedinac ne može da se bori.
- Edin H.
- Posts: 47033
- Joined: 08/10/2004 22:36
- Location: Tirana
#19020 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet
dresdener78 wrote: Počeo je pričati na engleskom - odmah su spustili slušalicu i završili poziv. Hahah.
- man_464
- Posts: 1554
- Joined: 11/09/2014 20:27
- Location: Sarajevo - Novi grad
- Contact:
#19021 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet
Zato što to nije smisao komercijalne linije. Ko ima mjesečnu ide na liniju 31 pa na tramvaj, ili trolom 103/107/108 sa Dbr.kakaljin wrote:Zasto Gras i Centrotrans ne dozvole da se moze komercijalom voziti i sa godisnjim kartama, ne mislim na mjesecne.
- vješalica
- Posts: 10114
- Joined: 02/04/2010 19:12
#19022 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet
U FR javni djelatnici dosljaci cije je zemlje FR okupirala nekada davno, a sad oni njih okupirali nece da govore engleski a prave se da francuski ne znaju samo jedan bjelosvjetski primjer opceppznat tako da ne moramo brinuti o imidzu kad su u pitanju stranci
-
- Posts: 11653
- Joined: 14/03/2008 12:30
- Location: Sarajevo
- Contact:
#19023 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet
Mislio sam samo godisnje ko ima.man_464 wrote:Zato što to nije smisao komercijalne linije. Ko ima mjesečnu ide na liniju 31 pa na tramvaj, ili trolom 103/107/108 sa Dbr.kakaljin wrote:Zasto Gras i Centrotrans ne dozvole da se moze komercijalom voziti i sa godisnjim kartama, ne mislim na mjesecne.
- trambusek88
- Posts: 4808
- Joined: 03/10/2009 23:51
#19024 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet
Da tvrdim 100% ne smijem, ali trebalo bi. Primaće se 30-40 vozača, sad ne znam koliko će ići na autobuse.bumerangss wrote:Hoce li proraditi drugi bus za Boljakovo u vrijeme špice kao što je to bilo prije?trambusek88 wrote:Ja koliko sam vidio u sanacionom planu, radničke i pojedinačne karte nebi trebale poskupljivati.
Poskupiće ove subvencionirane kategorije, ali minimalno osim karte za nezaposlene koja će dosta poskupiti jer na nju ne ide subvencija kantona.
Dobrim dijelom je zbog ogromnog procenta tih povoljnijih karata GRAS zaplatio.
GRAS je zbog toga tužio kanton.
Valjda će autobuski saobraćaj biti sad doveden u red. Ima 70, znači trebalo bi biti dovoljno autobusa da 6 mjeseci mogu izaći sva planirana vozila.
Interesantno da po zakonu o javnim nabavkama GRAS ima pravo na izuzeće za autobuse i minibuse iz procesa javnih nabavki, upravo zbog toga jer ne obavlja sam tu djelatnost, ali neko je tek sada to pravo skontao, inače nebi ovi autobusi stigli do sudnjeg dana.
Nadam se da će i za minibuse tražiti izuzeće, jer tender stalno pada.
-
- Posts: 2557
- Joined: 18/05/2014 18:02
#19025 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet
jedna osoba u hotel-komercijalabumerangss wrote:Logika je u tome da ta 3 clana porodice ne idu na isto mjesto u isto vrijeme pa da mogu taxijem nego jedno mora na posao u 6 u hotel Bristol, drugo u 8 na Filozofski fakultet a treci clan porodice radi slovenackoj ambasadi od 9:00Fudo Bosna wrote:Ovo je totalno glupa odluka. Sada je komercijala skupa i za jedno, a kamoli za 2 ili 3 clana familije...
Koja je logika da ce dvoje ili troje sjesti u komercijalu npr , sa Dolac Malte do Latinske za 6 km, ako mogu za te pare ici na taxi, cijena je preskupa, ovo je debilna odluka, cijena je totalno nelogicna ?
ovaj za ambasadu- radnički kupon 53 KM-tramvaj
student- kupon 16 KM tramvaj
žao mi je ali tako ti je to , ako imate para za komercijalu plaćajte, ali ja bih ovako radio, jbg