GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Lokalna dešavanja, politički život, medijska scena, sve o glavnom gradu BiH i okolini od jutra do mraka.

Moderators: Benq, O'zone

Post Reply
User avatar
Logovan
Posts: 94166
Joined: 15/05/2010 00:44
Location: http://i57.klix.com/6ocy11.png

#18376 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by Logovan »

oldtajmer wrote:
U saradnji s Ministarstvom saobraćaja, Ministarstvom obrazovanja i Univerzitetom u Sarajevu, KJKP GRAS treba pokrenuti aktivnost uvođenja obaveznog plaćanja studentima za korištenje usluga javnog linijskog prijevoza putnika i to prilikom upisa na visokoškolsku obrazovnu ustanovu
jel ovo planiraju da svi studenti moraju uzimati kartu ili....
Ma nije moguće. :roll:
User avatar
drndalo
Posts: 22740
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

#18377 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by drndalo »

Posto me prozvase "za narudzbu" dijelova, da se odazovem...

Da, ako se nekome isplati nesto, a to se moze zamislite RACUNATI, a ne samo ofrljativno rezati jer je tako LAKSE, onda taj NEKO kome je to posao pokusa sve sto moze da to napravi... Ja garantujem da je ta firma koje vise nema (nije bankrotirala i nestala, nego je kupljena od druge vece, zajedno sa svom dokumentacijom o dijelovima), mogla po relativno normalnim cijenama ugovoriti proizvodnju cega god, ALI sa normalnim vremenskim rokom i nekom min. godisnjom kolicinom, i min. 10 godina obaveze... Ta se proizvodnja po potrebi mogla prebaciti i nekoj domacoj firmi, ALI bi to opet trebalo platiti, a to nam je najveci problem... Pare ne damo... Hebiga, ne radi se o chipsu, pa ce se prodati, danas, sutra, prekosutra, kad bude utakmica, nego se radi o namjenskim dijelovima za dugogodisnju upotrebu... To naravno zahtijeva planiranje...

Pare su bile problem koliko se sjecam i kod uvoza amsterdamaca, jer je transport i dadzbine bio do nas, ali ga dugi niz mjeseci nismo platili. Pa kada su transporteri zasjeli dosadjujuci donatorima da im nije placeno, nisam siguran da ga cak i oni ne platise na kraju... Uglavnom nakon te epizode, su njihovi dobili naredjenje da na upite iz GRASA o odrzavanju istih spustaju slusalicu, da ne zele vise nikakav kontakt sa petljancima...

Naravno da je GRAS talac ovakve vlasti ogrezle na pljackanju donacija, na koju su se i oni nakacili i sisali dok se imalo sta sisati... Kad je krava presusila, problem... Svi bi mlijeka, a ni trave nemaju...

Mora se naci nacin za povecanje prihoda, naplate, uz vecu kontrolu troskova svih vrsta... Tek onda se moze nesto planirati, barem provizorno...

By the way, koliko je ono godina trebalo da se popravi skretnica na Skenderiji za liniju 6.? Tri godine ? Niko na svijetu ne zna ? Ne moze...? Pa za to vrijeme bi u Ocevijama kod Varesa kovaci iskovali novih 100 takvih skretnica, bez ikakvih nacrta, samo iz glave kopirajuci... Sve nam je nuklearna fizika... A tocak davno izmisljen...
Last edited by drndalo on 31/07/2017 10:57, edited 4 times in total.
upsy_daisy
Posts: 639
Joined: 04/01/2016 15:26

#18378 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by upsy_daisy »

dresdener78 wrote:Šta nije normalno u sarajevskom javnom prevozu al' vi ste već naviknuti na to

Zamolila je upsy_daisy da nešto više napišem :)

Dakle, ajmo pogledati sarajevski gradski prevoz očima posjetioca (koji ima iskustva sa drugih evropskih gradova sa korištenjem gradskog prevoza).

Čovjek stiže u Sarajevo, stoji ispred željezničke / autobuske stanice i sad - šta da radi, nesretnik.

Tramvajska isto kao autobuska stajališta ispred Željezničke stanice - NEJASNA. Isto kao većina ostalih stajališta u Sarajevu.

Kod tramvajskih ima samo nadstrešnice, ali nema NIKAKVIH informacija o brojevima linija, o polascima (redovi vožnje).

Civilizirano stajalište javnog prevoza treba da ima barem OVAKVE oznake:

Znak saobraćajnog sredstva, naziv stajališta, brojevi linija, redovi vožnje, eventualno kratka informacija o tarifnim uslovima.

Image

Na tabli se nalaze redovi vožnje sa polascima za svaku liniju sa onog stajališta.

Izgledaju ovako.

Češka (Brno)
Image

Mađarska (MIškolc)
Image

Redovi vožnje su posebno važni kod manje frekventnih linija, koje idu rijeđe nego svakih 5 minuta. To što NEMA redova vožnje barem za linije 1 i 4 po gradu je SRAMNO veoma neugodno za sve koji žele koristiti gradski prevoz.

I još jedna stvar: Intervali. Zašto su intervali npr. 16 ili 18 minuta? Zar nije jednostavnije staviti 15 / 20 minuta da čovjek lako napamet zna da njegova linija ide svaki sat u 07, 27, 47 ili u 10, 25, 40, 55?

Dalje: Gdje kupiti kartu.

U Sarajevu se može SAMO u trafikama ako su otvorene, ili kod vozača (u tramvaju skuplje za 20 feninga) ili na nekoliko malo prodajnih mjesta (Otoka, Ilidža).

Danas je STANDARD I NEIZBJEŽNO da čovjek može koristiti AUTOMAT ZA KARTE.
Češka (Prag)
Image

Mađarska (Budimpešta)
Image

Mali automat za karte u Krakowu, Poljska - direktno u vozilu.
Image

Minijaturni automat / skener čip kartica u vozilu, gdje se može direktno banking karticom kupiti jednokratna karta!
Image

Apsolutan standard jeste plaćanje karticom, jer posebno stranci većinom nemaju nakon dolaska sitne kovanice.

Jedan nevjerovatni APSURD u Sarajevu predstavlja za korisnike to što postoje RAZLIČITE klix karte za SVAKI VID prevoza!

Image

Dakle ja ako moram presjedati npr. iz tramvaja u autobus ili iz kombija u trolu, plaćam DVAPUT JEDNOKRATNU KARTU!!!!
Jer jednokratna karta NE OMOGUĆAVA presjedanje!

Onaj foteljaš koji do danas toleriše ovaj zaostali i suštinski prema putniku NEPRIJATELJSKI sistem jeste IDIOT.

Dnevna karta važi za sve vidove prevoza, ali se prodaje na sve manje mjesta (nema je više na Trgu Austrije, iza Katedrale, na Skenderiji...).
I NE MOŽE se dnevna karta kupiti unaprijed! Dakle ja prvo moram da dođem na ono od nekolicine mjesta gdje se prodaje dnevna karta i to samo za isti dan! :zid:

Apsolutan standard jesu danas karte za određeni vremenski rok! I prevoznika boli ona stvar koji vid saobraćaja ćete koristiti u toku vremena navedenog na karti!

Image
Karte iz Njemačke (Berlin), iz Češke (Ústí nad Labem, Brno)

Image
Karte iz Poljske (Wrocław), Češke (Prag), Austrije (Beč), Češke (Ostrava).

Karta se kupuje npr. na 30 minuta, 60 minuta, 120 minuta. Ili 1, 2, 3 dana. Poništivač isprinta na kartu broj vozila ili stajališta, ali uglavnom DATUM I VRIJEME od kojeg karta važi vremenski rok koji je na istoj naveden.
Podaci su jasni i pregledni.

Sa JEDNOM jednokratnom kartom iz trafike / automata mogu preći cijeli grad i dvaput presjedati.

Za orijentaciju putnika jesu NEIZBJEŽNE ŠEME LINIJA!

Ako dođe čovjek koji je stranac posebno ako ne priča lokalni jezik, izgubljen je!

OVO je standard - u vozilima isto kao na stajalištima!

Image

Dalje: Stanje površine stajališta (koje NIJE nadležnost GRAS-a nego DIREKTNO KANTONA):

Ne samo da vozila imaju puno stepenica, ALI i peroni jesu VRLO niski.
Ili vozilo zaustavlja metar od ivičnjaka pa se čovjek mora ponašati kao alpinista da uđe u vozilo.

STANDARD jesu ovakva stajališta sa ivičnjakom koji omogući da se vozilo približi na maksimum. Udaljenost ivičnjaka od prve stepenice u vozilu je 5-10 cm!
Image

Primjetite MINIMALNU udaljenost vozila od perona!
Image

Dalje: Smješan sistem linijskih oznaka (kao da ih nema)!

Kod tramvaja još itekako OK, ali sarajevski trolejbusi i autobusi su užasno loše opremljeni linijskim oznakama: Jedina informacija o broju linije i pravcu vožnje je istrošena šperploča iza prednjeg stakla. Čovjek trči kao kreten... i na kraju vidi da to NIJE njegova linija.

STANDARD jesu linijski brojevi i na stranama isto kao na stražnjem dijelu! Veliki i jasno vidljivi!

Evo vidite jasno vidljive digitalne ekrane sa brojem linije i pravcem vožnje:
Na čelu vozila iznad vozača, iznad drugog prozora, iznad pretposljednjeg prozora, i ima (al' se ne vidi) još iza stražnjeg stakla.
Image

Dakle to je u ovom trenutku sa moje strane, naveo sam samo one "najosnovnije" stvari u vezi sa općom orijentacijom i nekom aktraktivnošću gradskog prevoza.

I za one velikokapitaliste u redovima forumaša, ponovo:

PRIVATAN I CIVILIZIRAN GRADSKI SAOBRAĆAJ U VELIKIM GRADOVIMA, KOJI BI BIO PREPUŠTEN KLASIČNOJ TRŽIŠNOJ KONKURENCIJI, NE POSTOJI. NE POSTOJI. NE POSTOJI.
SHVATITE TO KONAČNO. GRADSKI SAOBRAĆAJ NIJE PROSTOR ZA NEKU DIVLJU KONKURENCIJU JER JE UVIJEK OVISAN O SUBVENCIJAMA OD STRANE VLASTI I LOKALNE UPRAVE.



PRIVATAN GRADSKI SAOBRAĆAJ KAO STVAR ČISTO PREPUŠTENA TRŽIŠTU I "KONKURENCIJI" SE MOŽE VIDJETI U HAOTIČNIM SHEBANIM SIROMAŠNIM GRADOVIMA AFRIKE I AZIJE.
Hvala! :thumbup:
User avatar
Roccohljup
Posts: 6995
Joined: 19/02/2014 18:04

#18379 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by Roccohljup »

neka neka......skontali ljudi da su uz penzinere studenti najveće čkepi po pitanju negodovanja i protesta, pa daj udri.
User avatar
DaffyDuck
Posts: 3778
Joined: 22/06/2009 22:54
Location: sarajevo-x

#18380 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by DaffyDuck »

struĆnjaci napravili plan solidarnog/socijalnog/namrskikomunisticki nacin spasavanja GRAS-a :)

Zapalo mi za oko da su od prihoda od marketinga dobili 386.000KM. Ono sto je interesantno da su oni sav "prostor" svojih vozila iznajmili firmi Infomedia iz BL koja se bavi marketingom. Oni zahvaljujuci tome naplacuju reklame po tramvaju, autobusu, reklame unutar vozila itd, itd...
Eh sad, posto znam da na forumu ima ljudi iz marketinga, koji znaju kako se krecu cijene u prostoru oglasavanja, koliko kosta prostor oglasavanja u SA i kolika je razlika?
User avatar
O'zone
Globalni moderator
Posts: 22352
Joined: 17/02/2008 20:29
Location: Kad god popizdite na vlast, sjetite se da i u opoziciji sjede ista takva govna...."

#18381 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by O'zone »

Obaveza privremenog upravitelja je da pripremi sporazum prijedloga vansudske nagodbe s uposlenicima KJKP GRAS d.o.o. Sarajevo o izmirivanju obaveza po tužbama radnika, naprimjer tako da se radnici odreknu kamata i 50 posto dosuđenog iznosa tužbe, dok bi preostali dio tužbe u iznosu od 50 posto bio isplaćen u narednih 10 godina s grejs periodom od tri godine ili tako da se radnici odreknu kamata, dok bi tužbe bile isplaćene u narednih 15 godina s grejs periodom od tri godine ili na drugi mogući način.
Sva preduzeća čiji je osnivač KS morat će osiguravati kupone svojim radnicima, odnosno na mjesečnom nivou će se izdvajati sredstva za usluge GRAS-a, a prijedlog će biti poslan i Vijeću ministara BiH, kao i Vladi FBiH, da uvede obavezno plaćanje mjesečnih karti za radnike javnih preduzeća koja su smještena na području KS.
U saradnji s Ministarstvom saobraćaja, Ministarstvom obrazovanja i Univerzitetom u Sarajevu, KJKP GRAS treba pokrenuti aktivnost uvođenja obaveznog plaćanja studentima za korištenje usluga javnog linijskog prijevoza putnika i to prilikom upisa na visokoškolsku obrazovnu ustanovu.
MAN-lion's coach
Posts: 3323
Joined: 16/01/2010 02:45

#18382 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by MAN-lion's coach »

Roccohljup wrote:neka neka......skontali ljudi da su uz penzinere studenti najveće čkepi po pitanju negodovanja i protesta, pa daj udri.
Najbolju varijantu moguću su skontali. Doduše, pojedincima ne odgovara jer se u pozadini "negodovanja" nalazi činjenica da postoji velika mogućnost neplaćanja karte ukoliko se ne bi ovo realizovalo.
Kao što je to i sada slučaj, uz određeni broj izuzetaka.
Studenti u svakodnevnom životu u akademskoj godini zasigurno koriste javni prijevoz ili su možda toliko bogati da se isključivo vozaju luksuznim autima?
A većih pički nema od onih koji svojim statusom ostvare pravo na beneficiranu kartu, a istu ne kupuju, pa jedino negodovanje i protest u životu iskazuju nepotrebnim i besmislenim raspravama sa vozačima i kontrolorima, dovodeći u neprijatan položaj ljude koji kartu plaćaju.
gidra
Posts: 3525
Joined: 17/11/2011 16:11
Location: Sarajevo

#18383 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by gidra »

MAN-lion's coach wrote:
Roccohljup wrote:neka neka......skontali ljudi da su uz penzinere studenti najveće čkepi po pitanju negodovanja i protesta, pa daj udri.
Najbolju varijantu moguću su skontali. Doduše, pojedincima ne odgovara jer se u pozadini "negodovanja" nalazi činjenica da postoji velika mogućnost neplaćanja karte ukoliko se ne bi ovo realizovalo.
Kao što je to i sada slučaj, uz određeni broj izuzetaka.
Studenti u svakodnevnom životu u akademskoj godini zasigurno koriste javni prijevoz ili su možda toliko bogati da se isključivo vozaju luksuznim autima?
A većih pički nema od onih koji svojim statusom ostvare pravo na beneficiranu kartu, a istu ne kupuju, pa jedino negodovanje i protest u životu iskazuju nepotrebnim i besmislenim raspravama sa vozačima i kontrolorima, dovodeći u neprijatan položaj ljude koji kartu plaćaju.
Zašto bi neko ko ima automobil i nije ušao u GRAS 10 godina plaćao mjesečni kupon?
Naprimjer uposlenik BHTelekoma koji ide i vraća se sa posla svojim privatnim automobilom.
User avatar
Haris.ba
Posts: 24399
Joined: 08/09/2005 20:08

#18384 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by Haris.ba »

A šta ako student živi blizu fakulteta? :D

Mora u Gras nositi potvrdu o kretanju ili prijavu prebivališta da mu ne treba karta. :D

P.S.
Moj poznanik penzioner ima penziju 1950 KM. Vidim ga nedavno, kaže ide kupiti tromjesečni (subvencionirani) kupon. Zabranila mu porodica da voza auto (mečka e klasa ako koga zanima :D ).

Jedno je sigurno. U KS se nikada neće uvesti porez na imovinu, a subvencije vezati za imovinski statut (famozni imovinski cenzus koji je hitro zaboravljen nakon februarskih protesta, i narod se svezo u biti nebitnog tzv. bijelog hljeba).

A Plan "sanacije" ima samo jednu funkciju - nekako pregurati do slijedećih izbora, te nek se stečajem bakće neko drugi. Kifla ode na federalni nivo.
User avatar
JThomas
Posts: 69048
Joined: 24/05/2008 15:01
Location: Sic semper tyrannis

#18385 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by JThomas »

i sljedeći kifla će imati isti "plan", i onaj poslije njega...neće svakome i uspjeti, nekad će morati pući, ali to će biti plan i namjera.
MAN-lion's coach
Posts: 3323
Joined: 16/01/2010 02:45

#18386 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by MAN-lion's coach »

gidra wrote:
MAN-lion's coach wrote:
Roccohljup wrote:neka neka......skontali ljudi da su uz penzinere studenti najveće čkepi po pitanju negodovanja i protesta, pa daj udri.
Najbolju varijantu moguću su skontali. Doduše, pojedincima ne odgovara jer se u pozadini "negodovanja" nalazi činjenica da postoji velika mogućnost neplaćanja karte ukoliko se ne bi ovo realizovalo.
Kao što je to i sada slučaj, uz određeni broj izuzetaka.
Studenti u svakodnevnom životu u akademskoj godini zasigurno koriste javni prijevoz ili su možda toliko bogati da se isključivo vozaju luksuznim autima?
A većih pički nema od onih koji svojim statusom ostvare pravo na beneficiranu kartu, a istu ne kupuju, pa jedino negodovanje i protest u životu iskazuju nepotrebnim i besmislenim raspravama sa vozačima i kontrolorima, dovodeći u neprijatan položaj ljude koji kartu plaćaju.
Zašto bi neko ko ima automobil i nije ušao u GRAS 10 godina plaćao mjesečni kupon?
Naprimjer uposlenik BHTelekoma koji ide i vraća se sa posla svojim privatnim automobilom.
Ovdje je riječ o kupovini karata na početku akademske godine (studentskih) i naprosto nikakve veze nema sa zaposlenikom BH Telecoma i njegovim neulaskom u tramvaj 10 godina uključujući njegovu konzumaciju privatnog luksuznog vozila.
User avatar
oldtajmer
Posts: 4869
Joined: 13/04/2013 09:43
Location: Royston Vasey

#18387 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by oldtajmer »

a sta je sa onim studentima koji nikad nisu koristili gras niti imaju namjeru, ne razumijem poentu placanja necega sto ne koristis
MAN-lion's coach
Posts: 3323
Joined: 16/01/2010 02:45

#18388 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by MAN-lion's coach »

Haris.ba wrote:A šta ako student živi blizu fakulteta? :D

Mora u Gras nositi potvrdu o kretanju ili prijavu prebivališta da mu ne treba karta. :D
Zanimljivo razmišljaš, ali tvoje mišljenje i konstatacije kad se malo bolje račšlane, nisu za kakvo oduševljenje, jer zapravo pokazuju kako pojma nemaš šta pišeš.

Iz tvojih "mudrih" tvrdnji implicira da se život jednog studenta sveo isključivo na putovanje do fakulteta i nazad. Što nije tačno, a još manje je tačno, da neko može biti 1000% siguran da uopće u jednog toj godini nijednom neće ući u bilo koje vozilo, pa mu karta ne treba. Čak i ona jednokratna.

Vjerovatno nisi ni upoznat, kao i većina onih koji "ne koriste" usluge JKKP GRAS(uključujući i kupovinu karata), da se trenutni kupon bilo koje kategorije može neograničeno koristiti u periodu njegovog važenja osim na express linijama, sezonskim itd.
User avatar
Logovan
Posts: 94166
Joined: 15/05/2010 00:44
Location: http://i57.klix.com/6ocy11.png

#18389 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by Logovan »

oldtajmer wrote:a sta je sa onim studentima koji nikad nisu koristili gras niti imaju namjeru, ne razumijem poentu placanja necega sto ne koristis
Poenta je da se opljačka narod, ali na fin način, da ne možeš odbiti ono što ti se kaže. :D :oops:
User avatar
man_464
Posts: 1554
Joined: 11/09/2014 20:27
Location: Sarajevo - Novi grad
Contact:

#18390 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by man_464 »

Podržavam obaveznu kupovinu kupona za studente. Nema upisa u akademsku godinu bez potvrde o preuzetoj iskaznici i kuponu. Ko zivi manje od 2 kilometra od faxa nek donese tu potvrdu.

Penzionerima uvesti skalu cijena karata u ovisnosti od visine penzije. Ukinuti sve besplatne karte. Studentski kupon dići na 30 maraka. Marka dan. Optimalno. Kao i ucenicki kupon. Zatim studentske zonirati kao djacke... Ne moze biti 16 maraka za A zonu i za nekog iz Tarcina ili Ilijaša.
DaffyDuck wrote: Eh sad, posto znam da na forumu ima ljudi iz marketinga, koji znaju kako se krecu cijene u prostoru oglasavanja, koliko kosta prostor oglasavanja u SA i kolika je razlika?
Cijene variraju. Tako npr navescu cijene za zakup od godinu.

Satra 2 26.000
Satra 3 30.000
K2yu češki 24.000
Kt8 kockasti 30.000
Turski duwag 35.000

Autobus solo 15.000
Autobus Zglobni 17.000

Trola solo 15.000
Trola Zglobni 17.000

No danas reklame pretežno traju izmedju 2 i 6 mjeseci tako da je i cijena zakupa manja. Potom ima popust ako se apliciraju naljepnice koje su sad najcesce pa onda popust za agenciju koja lijepi tj infomedia. Pa ako se ugovor produžava iz godine u godinu cijena pada za 2 pa 5 pa 10% itd itd...

Ima detaljan cjenovnik na stranici gras.ba u odjeljku marketing pa mozete pogledati.
Last edited by man_464 on 31/07/2017 12:08, edited 1 time in total.
User avatar
vješalica
Posts: 10114
Joined: 02/04/2010 19:12

#18391 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by vješalica »

ti što ne koriste gras i nemaju namjeru oni nek pare ostavljaju na autobusoj stanici koja vodi do kiseljaka,laktaša i ostalih pripizdina gdje studiraju
obnavljaju godinu po 10 puta i daj im karte,to samo glupa država može da uradi
zatvoriš stajališta,nema beneficija i završena stvar
ko ima nek plati ko nema neće se ni voziti i završeno
umro je socijalizam davno,a ovdje bi ga praktikovali uz bakirov i kiflin kapitalizam
rizibizi
Posts: 1962
Joined: 28/11/2008 15:56
Location: Zanzibar City

#18392 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by rizibizi »

Kakva obavezna karta, kakve p.m. pa dok se DilFa Razroki namirio od toplog obroka, sad GRAS iz prevoza, najbolje da i ovo malo naroda koje stvarno radi, zaradjuje i privredjuje skine gace i gologuzo hoda po gradu. Za krace relacije taxi majka, za sve ostalo u zavisnosti od raspolozivih prevoznih sredstava. Kad skontas da su 3 (slovima: tri) tramvaj karte 5,40 KM a za 5 KM s Kosevskog dobacis do Socijalnog vi vidite gdje je matematika. Ovi nasi kantonalni eksperti isto toplu vodu da izmisljaju, pa svaki glavni grad cak i najmanjeg prkna na ovom svijetu ima neki vid gradskog prijevoza (sto jest jest nemaju direktore tog preduzeca ko sto smo mi imali) pa fino pitas, procitas i rjesis problem gradskog prevoza a ne da smo gori od Indijskih pripizdina.
User avatar
JThomas
Posts: 69048
Joined: 24/05/2008 15:01
Location: Sic semper tyrannis

#18393 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by JThomas »

evo ih odmah troje da podrže "rješenje"... :lol:
rizibizi
Posts: 1962
Joined: 28/11/2008 15:56
Location: Zanzibar City

#18394 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by rizibizi »

vješalica wrote:ti što ne koriste gras i nemaju namjeru oni nek pare ostavljaju na autobusoj stanici koja vodi do kiseljaka,laktaša i ostalih pripizdina gdje studiraju
obnavljaju godinu po 10 puta i daj im karte,to samo glupa država može da uradi
zatvoriš stajališta,nema beneficija i završena stvar
ko ima nek plati ko nema neće se ni voziti i završeno
umro je socijalizam davno,a ovdje bi ga praktikovali uz bakirov i kiflin kapitalizam
Izvini molim te pa ti isti "kapitalisti" su i napravili taj pripizdina nakaradni sistem visokoskolskog obrazovanja. Jebo ti drzavu koja se kad je najteze finansijski oslanja na studentsku crkavicu.
User avatar
O'zone
Globalni moderator
Posts: 22352
Joined: 17/02/2008 20:29
Location: Kad god popizdite na vlast, sjetite se da i u opoziciji sjede ista takva govna...."

#18395 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by O'zone »

Bicikli narode, bicikli....čitava Kina i Indija na biciklima pa može i jedno Saraj'vo :oops:
User avatar
man_464
Posts: 1554
Joined: 11/09/2014 20:27
Location: Sarajevo - Novi grad
Contact:

#18396 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by man_464 »

Pa jedna voznja taksijem 5 maraka.
Jedna voznja tramvajem 1.60

Mjesečna 53 KM
A za taxi mjesecno 150 maraka.
User avatar
vješalica
Posts: 10114
Joined: 02/04/2010 19:12

#18397 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by vješalica »

rizibizi wrote:
vješalica wrote:ti što ne koriste gras i nemaju namjeru oni nek pare ostavljaju na autobusoj stanici koja vodi do kiseljaka,laktaša i ostalih pripizdina gdje studiraju
obnavljaju godinu po 10 puta i daj im karte,to samo glupa država može da uradi
zatvoriš stajališta,nema beneficija i završena stvar
ko ima nek plati ko nema neće se ni voziti i završeno
umro je socijalizam davno,a ovdje bi ga praktikovali uz bakirov i kiflin kapitalizam
Izvini molim te pa ti isti "kapitalisti" su i napravili taj pripizdina nakaradni sistem visokoskolskog obrazovanja. Jebo ti drzavu koja se kad je najteze finansijski oslanja na studentsku crkavicu.
da vam studentima neko kaže da očistite tramvaj i dobićete mjesečnu kartu ne bi vas došlo ni 50 sa cijelog kantona
eto ti dnevnica,al neće,lakše je o crkavicama
prije su studenti svašta radili,kopali,nosali teglili,priskakali za svake sitnice,
ne kažem da danas toga nema,ima itekako,ali u značajno manjoj mjeri
i da znaš,ovo nije socijalna država da pričaš o crkavici jer koristiš prevoz i više od potrebe za fakultet kao što neko gore napisa,dobro se vi navozate za ništa,a trebala bi vam država plaćati džabalane
niko nema para da živi,a svi dolaze u sarajevo da studiraju pored državnih fakulteta u njihovim mjestima
ma teška ublehaška lakrdija
User avatar
vješalica
Posts: 10114
Joined: 02/04/2010 19:12

#18398 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by vješalica »

JThomas wrote:evo ih odmah troje da podrže "rješenje"... :lol:
jesi vidio?
nikad više pravnika a nikad veće smrti prava u državi
sve goli ublehaš
samo nek se šara mudrologija
User avatar
Logovan
Posts: 94166
Joined: 15/05/2010 00:44
Location: http://i57.klix.com/6ocy11.png

#18399 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by Logovan »

man_464 wrote:Pa jedna voznja taksijem 5 maraka.
Jedna voznja tramvajem 1.60

Mjesečna 53 KM
A za taxi mjesecno 150 maraka.
Ma da je jedna vožnja taksijem 15 KM, a tramvajem 20 feninga, nebitno je skroz.

Ovaj potez je čista glupost.
User avatar
vješalica
Posts: 10114
Joined: 02/04/2010 19:12

#18400 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by vješalica »

najbolje je zatvoriti ulaz na stajalište
pa ćeš vidjeti drastičnu razliku
pa će se manje srati po forumu i izmišljati logika novokomponovanih generacija :oops:
Post Reply