Gras all about
- man_464
- Posts: 1554
- Joined: 11/09/2014 20:27
- Location: Sarajevo - Novi grad
- Contact:
#3051 Re: Gras all about
Plinski autobusi na linijama
16 16b 21 27a 31 i 31e.
Dva zglobna na komercijali
Dva solo na Vogosci
Po jedan solo na 16 16b 31 i 27a.
16 16b 21 27a 31 i 31e.
Dva zglobna na komercijali
Dva solo na Vogosci
Po jedan solo na 16 16b 31 i 27a.
- P308
- Posts: 5084
- Joined: 21/09/2012 23:15
#3052 Re: Gras all about
Lijepi su plinasi Samo mi smeta sto nisu promijenjeni natpisi linija.
- insaneinthebrain
- Posts: 20569
- Joined: 12/08/2013 12:51
#3053 Re: Gras all about
mater im retardiranu, sto ne dadose jedan i na liniju 41. raspali se da Bog daman_464 wrote:Plinski autobusi na linijama
16 16b 21 27a 31 i 31e.
Dva zglobna na komercijali
Dva solo na Vogosci
Po jedan solo na 16 16b 31 i 27a.
- man_464
- Posts: 1554
- Joined: 11/09/2014 20:27
- Location: Sarajevo - Novi grad
- Contact:
#3054 Re: Gras all about
Sto se tice displaya nista. Nema kartica za kodiranje. Preostaju nam oldfashion table ...
Po meni promasaj dva kratka plinasa na 21 Sutjeska Vogošća... To nisu vozila za tu liniju.
Diskutabilno je i na linijama 31 i 27a. Ali eto. Bice tu rotacija.
Po meni promasaj dva kratka plinasa na 21 Sutjeska Vogošća... To nisu vozila za tu liniju.
Diskutabilno je i na linijama 31 i 27a. Ali eto. Bice tu rotacija.
- trambusek88
- Posts: 4808
- Joined: 03/10/2009 23:51
#3055 Re: Gras all about
Bolji vam je turski. Ima 3 vrata, a većina solo plinaša nema rukohvate po dužini vozila, samo vertikalne. Tako da nisu za linije na kojima su gužve (nažalost, 2 su takva stavljena na Vogošću, promašaj)insaneinthebrain wrote:mater im retardiranu, sto ne dadose jedan i na liniju 41. raspali se da Bog daman_464 wrote:Plinski autobusi na linijama
16 16b 21 27a 31 i 31e.
Dva zglobna na komercijali
Dva solo na Vogosci
Po jedan solo na 16 16b 31 i 27a.
Ako misliš na pojačanje, ni jedna linija neće biti pojačana, nema vozača za pojačanje.
- insaneinthebrain
- Posts: 20569
- Joined: 12/08/2013 12:51
#3056 Re: Gras all about
dojadili ovi turski, prokisnjavaju, krive se, raspadaju se, bilo bi lijepo da promijene. a oni jucer uvalili drugog turcina sa breke umjesto plinasa. ma mrs
-
- Posts: 12259
- Joined: 06/04/2011 17:44
- Location: Na svom mocnom racunaru
#3057 Re: Gras all about
Grasov bus, na malom papiricu flomasterom ispisano Stup-Vogosca
Nemaju makar ni za stampanje
Nemaju makar ni za stampanje
-
- Posts: 912
- Joined: 04/08/2011 09:23
- Location: CZ/D/BiH
#3058 Re: Gras all about
Znam da ću vjerovatno doprinositi depresiji, ali poljski grad Poznań (553 000 stanovnika) je naručio nove tramvaje, vjerovatno će izgledati ovako:
50 vozila - ukupno po preračunato 198 miliona KM.
50 vozila - ukupno po preračunato 198 miliona KM.
- Truba
- Posts: 81797
- Joined: 17/03/2004 09:36
- Location: Vizantija
#3059 Re: Gras all about
na drugoj temi pročitah nešto o poljskoj i mađarskoj fašističkoj sirotinji
- _BataZiv_0809
- Nindža revizor
- Posts: 66225
- Joined: 09/05/2013 13:56
- Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
- Vozim: Lancia na servisu
#3060 Re: Gras all about
Dresdener78-lijep je Drezden
-
- Posts: 36
- Joined: 23/03/2016 20:12
#3061 Re: Gras all about
Pozdrav raja ja sam novi na forumu
Nadam se da mozemo voditi konstruktivne razgovore
Kao moje prvo pitanje vama koji ste malo iskusniji :
Šta bi vi mislili o tome da Sarajevo nabavi one nove tramvaje od bjeloruskog proizvodjaca Belkomunmaš ?
Znam da trenutno nemamo dovoljno finansijskih sredstava za to ali u slucaju da se desi neko cudo mislim da bi bilo dosta isplativije kupiti bjeloruske nego neke "zapadnoevropske".
Sigurno su bar duplo povoljniji nego oni njemački ili npm tramvaji od Končara
Nadam se da mozemo voditi konstruktivne razgovore
Kao moje prvo pitanje vama koji ste malo iskusniji :
Šta bi vi mislili o tome da Sarajevo nabavi one nove tramvaje od bjeloruskog proizvodjaca Belkomunmaš ?
Znam da trenutno nemamo dovoljno finansijskih sredstava za to ali u slucaju da se desi neko cudo mislim da bi bilo dosta isplativije kupiti bjeloruske nego neke "zapadnoevropske".
Sigurno su bar duplo povoljniji nego oni njemački ili npm tramvaji od Končara
- vješalica
- Posts: 10114
- Joined: 02/04/2010 19:12
#3062 Re: Gras all about
Kupis.ovaj tramvaj za mjesec dana unistendresdener78 wrote:Znam da ću vjerovatno doprinositi depresiji, ali poljski grad Poznań (553 000 stanovnika) je naručio nove tramvaje, vjerovatno će izgledati ovako:
50 vozila - ukupno po preračunato 198 miliona KM.
Posaran
Iscijepan
Izlupana sjedista
Smrskana stakla
Iscupani prekidci rasvjeta
Upisan usran smrdljiv
A sve u skladu sa.prosjecnim gurbetom koji ga koriati svakodnevno
- trambusek88
- Posts: 4808
- Joined: 03/10/2009 23:51
#3063 Re: Gras all about
Paaa sad, vjerujem da su ti tramvaji lošijeg kvaliteta nego ovi zapadno evropski.HZ_Pofalici wrote:Pozdrav raja ja sam novi na forumu
Nadam se da mozemo voditi konstruktivne razgovore
Kao moje prvo pitanje vama koji ste malo iskusniji :
Šta bi vi mislili o tome da Sarajevo nabavi one nove tramvaje od bjeloruskog proizvodjaca Belkomunmaš ?
Znam da trenutno nemamo dovoljno finansijskih sredstava za to ali u slucaju da se desi neko cudo mislim da bi bilo dosta isplativije kupiti bjeloruske nego neke "zapadnoevropske".
Sigurno su bar duplo povoljniji nego oni njemački ili npm tramvaji od Končara
Ovdje imaju slike tog BKM-a, radi se o dvosmjernom tramvaju.
http://transphoto.ru/vehicle/361617/#n433761
-
- Posts: 36
- Joined: 23/03/2016 20:12
#3064 Re: Gras all about
Neznam sad ,inace je ta istocna tehnika uvijek bila poznata po izdrzljivostitrambusek88 wrote:Paaa sad, vjerujem da su ti tramvaji lošijeg kvaliteta nego ovi zapadno evropski.HZ_Pofalici wrote:Pozdrav raja ja sam novi na forumu
Nadam se da mozemo voditi konstruktivne razgovore
Kao moje prvo pitanje vama koji ste malo iskusniji :
Šta bi vi mislili o tome da Sarajevo nabavi one nove tramvaje od bjeloruskog proizvodjaca Belkomunmaš ?
Znam da trenutno nemamo dovoljno finansijskih sredstava za to ali u slucaju da se desi neko cudo mislim da bi bilo dosta isplativije kupiti bjeloruske nego neke "zapadnoevropske".
Sigurno su bar duplo povoljniji nego oni njemački ili npm tramvaji od Končara
Ovdje imaju slike tog BKM-a, radi se o dvosmjernom tramvaju.
http://transphoto.ru/vehicle/361617/#n433761
Kao primjer da navedem bjeloruske Kirovec traktore
- thekupus
- Posts: 6813
- Joined: 25/06/2011 22:38
#3065 Re: Gras all about
U Poznanu su i tramvaji sad strasni, a dok sam zivio tamo, stalno su sirili i obnavljali tracnice. Stvar je u tome sto se niko ne vozi bez karte, jer je kazna 350 zlota (175 KM), cini mi se. Doduse, za 6 mjeseci jednom sam naisao na kontrolu.
Ni ulicu ne prelaze na crveno, u 3 ujutro, jer su kazne slicne. Tj. na pocetku su placali kazne, onda im je svima uslo u naviku, kako i treba biti.
Ni ulicu ne prelaze na crveno, u 3 ujutro, jer su kazne slicne. Tj. na pocetku su placali kazne, onda im je svima uslo u naviku, kako i treba biti.
- trambusek88
- Posts: 4808
- Joined: 03/10/2009 23:51
#3066 Re: Gras all about
Možda prije u stara vremena kad je bilo mnogo manje elektronike, tu su dobar primjer i češki tramvaji koji su u Sarajevu izdržali 44 godine i još rade.HZ_Pofalici wrote:Neznam sad ,inace je ta istocna tehnika uvijek bila poznata po izdrzljivostitrambusek88 wrote:Paaa sad, vjerujem da su ti tramvaji lošijeg kvaliteta nego ovi zapadno evropski.HZ_Pofalici wrote:Pozdrav raja ja sam novi na forumu
Nadam se da mozemo voditi konstruktivne razgovore
Kao moje prvo pitanje vama koji ste malo iskusniji :
Šta bi vi mislili o tome da Sarajevo nabavi one nove tramvaje od bjeloruskog proizvodjaca Belkomunmaš ?
Znam da trenutno nemamo dovoljno finansijskih sredstava za to ali u slucaju da se desi neko cudo mislim da bi bilo dosta isplativije kupiti bjeloruske nego neke "zapadnoevropske".
Sigurno su bar duplo povoljniji nego oni njemački ili npm tramvaji od Končara
Ovdje imaju slike tog BKM-a, radi se o dvosmjernom tramvaju.
http://transphoto.ru/vehicle/361617/#n433761
Kao primjer da navedem bjeloruske Kirovec traktore
Kako je sad kad je sve krcato elektronikom ne znam, ali kod većine istočnih proizvođača je loša završna obrada, i slaba kvaliteta lima itd...
-
- Posts: 912
- Joined: 04/08/2011 09:23
- Location: CZ/D/BiH
#3067 Re: Gras all about
Belkommunmaš:
Sami "sopstveni" tramvaji nisu baš nešto super, naime zastarjela i nepouzdana tehnologija. Danas ti igra bitnu ulogu npr. i potrošnja struje koju možeš sa modernom elektronikom smanjiti i za 30 posto u odnosu na stare tramvaje sa akceleratorom (elektromehaničkom regulacijom izumljenom nekad još prije II. svjetskog rata).
Svakako je Belkomunmaš osnivao sa švicarskom firmom Stadler zajedničku firmu koja proizvodi niskospodna moderna vozila po "istočnim" cijenama.
Tako naprimjer postoji model Stadler Metelica,
ovdje u ruskom gradu Samara.
U češkom gradu Ostrava je "Stadler-Belkomunmaš" pobjedio na tenderu za isporuku 40 tramvaja, cijena jednog je preračunato oko 2,2 miliona KM, vizualizacija je ovakva:
Cijena je definitivno manja od onog poljskog tramvaja Modertrans koji bi koštao preračunato skoro 4 miliona po komadu. U svakom slučaju, za "par stotina hiljadu" maraka se može kupiti SAMO neko polovno vozilo koje je neki drugi grad rashodovao.
Naravno ima i drugih metoda:
I to modernizacije postojećih vozila.
"Famozni" Prag naprimjer je trenutno preopterećen plaćanjem novih niskospodnih tramvaja koje koštaju preko 4 miliona KM po komadu, pa se koncentriše na OTKUP starih tramvaja firme ČKD, dvosjmernih, u Sarajevu ih ima 5: Oni kockasti, ranije uglavnom na liniji 5, vrata sa obje strane.
Dodaje se niskospodni srednji dio, vozilo se kompletno modernizira, novi interijer, nova elektronika, novi motori.
Cijena je manje od 50 posto savremenog, kompletno niskospodnog vozila. Može služiti bez problema 20 godina.
Ovo je rezultat:
Sarajevo je imalo mogućnost kupiti ove tramvaje u većem broju, naime iz grada Miškolc u Mađarskoj, ja sam tada govorio sa njihovim direktorom. Problem je bio taj što je Miskolc kao siromašan grad morao tražiti pare za ova vozila. Ne da ih samo onako "donira". I u Sarajevo ne može odavno ništa što nije čista "donacija". Bh. firme su mogle izvesti modernizaciju tako da bi lova ostala u državi. Ali eto nema sredstava za ništa.
Sami "sopstveni" tramvaji nisu baš nešto super, naime zastarjela i nepouzdana tehnologija. Danas ti igra bitnu ulogu npr. i potrošnja struje koju možeš sa modernom elektronikom smanjiti i za 30 posto u odnosu na stare tramvaje sa akceleratorom (elektromehaničkom regulacijom izumljenom nekad još prije II. svjetskog rata).
Svakako je Belkomunmaš osnivao sa švicarskom firmom Stadler zajedničku firmu koja proizvodi niskospodna moderna vozila po "istočnim" cijenama.
Tako naprimjer postoji model Stadler Metelica,
ovdje u ruskom gradu Samara.
U češkom gradu Ostrava je "Stadler-Belkomunmaš" pobjedio na tenderu za isporuku 40 tramvaja, cijena jednog je preračunato oko 2,2 miliona KM, vizualizacija je ovakva:
Cijena je definitivno manja od onog poljskog tramvaja Modertrans koji bi koštao preračunato skoro 4 miliona po komadu. U svakom slučaju, za "par stotina hiljadu" maraka se može kupiti SAMO neko polovno vozilo koje je neki drugi grad rashodovao.
Naravno ima i drugih metoda:
I to modernizacije postojećih vozila.
"Famozni" Prag naprimjer je trenutno preopterećen plaćanjem novih niskospodnih tramvaja koje koštaju preko 4 miliona KM po komadu, pa se koncentriše na OTKUP starih tramvaja firme ČKD, dvosjmernih, u Sarajevu ih ima 5: Oni kockasti, ranije uglavnom na liniji 5, vrata sa obje strane.
Dodaje se niskospodni srednji dio, vozilo se kompletno modernizira, novi interijer, nova elektronika, novi motori.
Cijena je manje od 50 posto savremenog, kompletno niskospodnog vozila. Može služiti bez problema 20 godina.
Ovo je rezultat:
Sarajevo je imalo mogućnost kupiti ove tramvaje u većem broju, naime iz grada Miškolc u Mađarskoj, ja sam tada govorio sa njihovim direktorom. Problem je bio taj što je Miskolc kao siromašan grad morao tražiti pare za ova vozila. Ne da ih samo onako "donira". I u Sarajevo ne može odavno ništa što nije čista "donacija". Bh. firme su mogle izvesti modernizaciju tako da bi lova ostala u državi. Ali eto nema sredstava za ništa.
-
- Posts: 383
- Joined: 04/02/2015 22:54
#3068 Re: Gras all about
sto se na turske tramvaje ne stavljaju reklame, kao na ostale
-
- Posts: 1283
- Joined: 27/11/2013 09:25
#3069 Re: Gras all about
Zato što oni već imaju reklamu na sebi.
- Truba
- Posts: 81797
- Joined: 17/03/2004 09:36
- Location: Vizantija
#3070 Re: Gras all about
i to za derviše
i iz konye za sarajevo ne bi trebalo prisati
i iz konye za sarajevo ne bi trebalo prisati
- P308
- Posts: 5084
- Joined: 21/09/2012 23:15
#3071 Re: Gras all about
Vjerovatno zato sto su ogromni pa samim tim reklama kosta puno vise nego na ostalim tramvajima?
- trambusek88
- Posts: 4808
- Joined: 03/10/2009 23:51
#3072 Re: Gras all about
U ponedjeljak prvi dobio reklamu. Karlovačko.dosada_ziva wrote:sto se na turske tramvaje ne stavljaju reklame, kao na ostale
-
- Posts: 36
- Joined: 23/03/2016 20:12
#3073 Re: Gras all about
Žalosno je sto nam se Javni Gradski saobracaj ovako raspada
Meni bi bilo srce ko Trebevic da dozivim Tramvaj do Hrasnice i Trolejbus do Vogosce
Meni bi bilo srce ko Trebevic da dozivim Tramvaj do Hrasnice i Trolejbus do Vogosce
-
- Posts: 4477
- Joined: 12/01/2015 16:47
#3074 Re: Gras all about
Ovi novi crveni plinski busevi mi nisu dragi jer sam se juce prvi put vozio u njemu i ok je sto su novi, s vana izgledaju mocno ali unutra je prostor tako skucen prenatrpanim uskim sjedistima kojih ima sigurno 40 skoro kao u putnickom busu i jos ima onaj rukohvat na sjedistu koji ne dozvoljava da guza malo visi kod nas krupnijih pa pored mene može sjesti neko ko ima do 40 kg
Molio bih grasovce da odsarafe-skinu te držace jer nemaju nikakvu funkciji osim da stjesne one koji sjede!
A tek to sto imaju samo 2 3 mala uska prozorcica i juce na 18 stepeni smo se svi gušili i mahali novinama, tekama, fasciklama... a kako ce tek biti na 28 30 stepeni!?
Molio bih grasovce da odsarafe-skinu te držace jer nemaju nikakvu funkciji osim da stjesne one koji sjede!
A tek to sto imaju samo 2 3 mala uska prozorcica i juce na 18 stepeni smo se svi gušili i mahali novinama, tekama, fasciklama... a kako ce tek biti na 28 30 stepeni!?
- man_464
- Posts: 1554
- Joined: 11/09/2014 20:27
- Location: Sarajevo - Novi grad
- Contact:
#3075 Re: Gras all about
Autobusi su prigradski jer drugih nije bilo kod Junuzovica kad su kupovali. Imaju previše sjedala slazem se. Zato su trebali raditi na linijama duzim gdje takvom konfiguracijom sjedala i odgovaraju. Linije za Kamenicu Bakice Trnovo Dejcice... I tako....
Sto se tice prozora. Solo manovi imaju po 4 prozora i dva luftera na krovu. Moći ce se izdrzati. Solo neoplani imaju male klime i ako budu radile bice zadovoljavajuce.
Zglobni imaju klimu samo za vozače a za putnike nemaju. Bice pakleno ljeti. ...
Sto se tice prozora. Solo manovi imaju po 4 prozora i dva luftera na krovu. Moći ce se izdrzati. Solo neoplani imaju male klime i ako budu radile bice zadovoljavajuce.
Zglobni imaju klimu samo za vozače a za putnike nemaju. Bice pakleno ljeti. ...