Gras all about

Lokalna dešavanja, politički život, medijska scena, sve o glavnom gradu BiH i okolini od jutra do mraka.

Moderators: Benq, O'zone

Post Reply
User avatar
man_464
Posts: 1554
Joined: 11/09/2014 20:27
Location: Sarajevo - Novi grad
Contact:

#3051 Re: Gras all about

Post by man_464 »

Plinski autobusi na linijama

16 16b 21 27a 31 i 31e.

Dva zglobna na komercijali

Dva solo na Vogosci
Po jedan solo na 16 16b 31 i 27a.
User avatar
P308
Posts: 5084
Joined: 21/09/2012 23:15

#3052 Re: Gras all about

Post by P308 »

Lijepi su plinasi :thumbup: Samo mi smeta sto nisu promijenjeni natpisi linija.
User avatar
insaneinthebrain
Posts: 20569
Joined: 12/08/2013 12:51

#3053 Re: Gras all about

Post by insaneinthebrain »

man_464 wrote:Plinski autobusi na linijama

16 16b 21 27a 31 i 31e.

Dva zglobna na komercijali

Dva solo na Vogosci
Po jedan solo na 16 16b 31 i 27a.
mater im retardiranu, sto ne dadose jedan i na liniju 41. raspali se da Bog da :zzzz:
User avatar
man_464
Posts: 1554
Joined: 11/09/2014 20:27
Location: Sarajevo - Novi grad
Contact:

#3054 Re: Gras all about

Post by man_464 »

Sto se tice displaya nista. Nema kartica za kodiranje. Preostaju nam oldfashion table ...

Po meni promasaj dva kratka plinasa na 21 Sutjeska Vogošća... To nisu vozila za tu liniju.

Diskutabilno je i na linijama 31 i 27a. Ali eto. Bice tu rotacija.
User avatar
trambusek88
Posts: 4808
Joined: 03/10/2009 23:51

#3055 Re: Gras all about

Post by trambusek88 »

insaneinthebrain wrote:
man_464 wrote:Plinski autobusi na linijama

16 16b 21 27a 31 i 31e.

Dva zglobna na komercijali

Dva solo na Vogosci
Po jedan solo na 16 16b 31 i 27a.
mater im retardiranu, sto ne dadose jedan i na liniju 41. raspali se da Bog da :zzzz:
Bolji vam je turski. Ima 3 vrata, a većina solo plinaša nema rukohvate po dužini vozila, samo vertikalne. Tako da nisu za linije na kojima su gužve (nažalost, 2 su takva stavljena na Vogošću, promašaj)
Ako misliš na pojačanje, ni jedna linija neće biti pojačana, nema vozača za pojačanje.
User avatar
insaneinthebrain
Posts: 20569
Joined: 12/08/2013 12:51

#3056 Re: Gras all about

Post by insaneinthebrain »

dojadili ovi turski, prokisnjavaju, krive se, raspadaju se, bilo bi lijepo da promijene. a oni jucer uvalili drugog turcina sa breke umjesto plinasa. ma mrs :roll:
lajkujMe
Posts: 12259
Joined: 06/04/2011 17:44
Location: Na svom mocnom racunaru

#3057 Re: Gras all about

Post by lajkujMe »

Grasov bus, na malom papiricu flomasterom ispisano Stup-Vogosca :|

Nemaju makar ni za stampanje
dresdener78
Posts: 912
Joined: 04/08/2011 09:23
Location: CZ/D/BiH

#3058 Re: Gras all about

Post by dresdener78 »

Znam da ću vjerovatno doprinositi depresiji, ali poljski grad Poznań (553 000 stanovnika) je naručio nove tramvaje, vjerovatno će izgledati ovako:

Image

50 vozila - ukupno po preračunato 198 miliona KM.

Image

Image
User avatar
Truba
Posts: 81797
Joined: 17/03/2004 09:36
Location: Vizantija

#3059 Re: Gras all about

Post by Truba »

na drugoj temi pročitah nešto o poljskoj i mađarskoj fašističkoj sirotinji :D
User avatar
_BataZiv_0809
Nindža revizor
Posts: 66225
Joined: 09/05/2013 13:56
Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
Vozim: Lancia na servisu

#3060 Re: Gras all about

Post by _BataZiv_0809 »

Dresdener78-lijep je Drezden :thumbup:
HZ_Pofalici
Posts: 36
Joined: 23/03/2016 20:12

#3061 Re: Gras all about

Post by HZ_Pofalici »

Pozdrav raja ja sam novi na forumu
Nadam se da mozemo voditi konstruktivne razgovore

Kao moje prvo pitanje vama koji ste malo iskusniji :

Šta bi vi mislili o tome da Sarajevo nabavi one nove tramvaje od bjeloruskog proizvodjaca Belkomunmaš ?
Znam da trenutno nemamo dovoljno finansijskih sredstava za to ali u slucaju da se desi neko cudo mislim da bi bilo dosta isplativije kupiti bjeloruske nego neke "zapadnoevropske".

Sigurno su bar duplo povoljniji nego oni njemački ili npm tramvaji od Končara
User avatar
vješalica
Posts: 10114
Joined: 02/04/2010 19:12

#3062 Re: Gras all about

Post by vješalica »

dresdener78 wrote:Znam da ću vjerovatno doprinositi depresiji, ali poljski grad Poznań (553 000 stanovnika) je naručio nove tramvaje, vjerovatno će izgledati ovako:

Image

50 vozila - ukupno po preračunato 198 miliona KM.

Image

Image
Kupis.ovaj tramvaj za mjesec dana unisten
Posaran
Iscijepan
Izlupana sjedista
Smrskana stakla
Iscupani prekidci rasvjeta
Upisan usran smrdljiv
A sve u skladu sa.prosjecnim gurbetom koji ga koriati svakodnevno
User avatar
trambusek88
Posts: 4808
Joined: 03/10/2009 23:51

#3063 Re: Gras all about

Post by trambusek88 »

HZ_Pofalici wrote:Pozdrav raja ja sam novi na forumu
Nadam se da mozemo voditi konstruktivne razgovore

Kao moje prvo pitanje vama koji ste malo iskusniji :

Šta bi vi mislili o tome da Sarajevo nabavi one nove tramvaje od bjeloruskog proizvodjaca Belkomunmaš ?
Znam da trenutno nemamo dovoljno finansijskih sredstava za to ali u slucaju da se desi neko cudo mislim da bi bilo dosta isplativije kupiti bjeloruske nego neke "zapadnoevropske".

Sigurno su bar duplo povoljniji nego oni njemački ili npm tramvaji od Končara
Paaa sad, vjerujem da su ti tramvaji lošijeg kvaliteta nego ovi zapadno evropski.

Ovdje imaju slike tog BKM-a, radi se o dvosmjernom tramvaju.
http://transphoto.ru/vehicle/361617/#n433761
HZ_Pofalici
Posts: 36
Joined: 23/03/2016 20:12

#3064 Re: Gras all about

Post by HZ_Pofalici »

trambusek88 wrote:
HZ_Pofalici wrote:Pozdrav raja ja sam novi na forumu
Nadam se da mozemo voditi konstruktivne razgovore

Kao moje prvo pitanje vama koji ste malo iskusniji :

Šta bi vi mislili o tome da Sarajevo nabavi one nove tramvaje od bjeloruskog proizvodjaca Belkomunmaš ?
Znam da trenutno nemamo dovoljno finansijskih sredstava za to ali u slucaju da se desi neko cudo mislim da bi bilo dosta isplativije kupiti bjeloruske nego neke "zapadnoevropske".

Sigurno su bar duplo povoljniji nego oni njemački ili npm tramvaji od Končara
Paaa sad, vjerujem da su ti tramvaji lošijeg kvaliteta nego ovi zapadno evropski.

Ovdje imaju slike tog BKM-a, radi se o dvosmjernom tramvaju.
http://transphoto.ru/vehicle/361617/#n433761
Neznam sad ,inace je ta istocna tehnika uvijek bila poznata po izdrzljivosti
Kao primjer da navedem bjeloruske Kirovec traktore
User avatar
thekupus
Posts: 6813
Joined: 25/06/2011 22:38

#3065 Re: Gras all about

Post by thekupus »

U Poznanu su i tramvaji sad strasni, a dok sam zivio tamo, stalno su sirili i obnavljali tracnice. Stvar je u tome sto se niko ne vozi bez karte, jer je kazna 350 zlota (175 KM), cini mi se. Doduse, za 6 mjeseci jednom sam naisao na kontrolu.
Ni ulicu ne prelaze na crveno, u 3 ujutro, jer su kazne slicne. Tj. na pocetku su placali kazne, onda im je svima uslo u naviku, kako i treba biti.
User avatar
trambusek88
Posts: 4808
Joined: 03/10/2009 23:51

#3066 Re: Gras all about

Post by trambusek88 »

HZ_Pofalici wrote:
trambusek88 wrote:
HZ_Pofalici wrote:Pozdrav raja ja sam novi na forumu
Nadam se da mozemo voditi konstruktivne razgovore

Kao moje prvo pitanje vama koji ste malo iskusniji :

Šta bi vi mislili o tome da Sarajevo nabavi one nove tramvaje od bjeloruskog proizvodjaca Belkomunmaš ?
Znam da trenutno nemamo dovoljno finansijskih sredstava za to ali u slucaju da se desi neko cudo mislim da bi bilo dosta isplativije kupiti bjeloruske nego neke "zapadnoevropske".

Sigurno su bar duplo povoljniji nego oni njemački ili npm tramvaji od Končara
Paaa sad, vjerujem da su ti tramvaji lošijeg kvaliteta nego ovi zapadno evropski.

Ovdje imaju slike tog BKM-a, radi se o dvosmjernom tramvaju.
http://transphoto.ru/vehicle/361617/#n433761
Neznam sad ,inace je ta istocna tehnika uvijek bila poznata po izdrzljivosti
Kao primjer da navedem bjeloruske Kirovec traktore
Možda prije u stara vremena kad je bilo mnogo manje elektronike, tu su dobar primjer i češki tramvaji koji su u Sarajevu izdržali 44 godine i još rade.
Kako je sad kad je sve krcato elektronikom ne znam, ali kod većine istočnih proizvođača je loša završna obrada, i slaba kvaliteta lima itd...
dresdener78
Posts: 912
Joined: 04/08/2011 09:23
Location: CZ/D/BiH

#3067 Re: Gras all about

Post by dresdener78 »

Belkommunmaš:

Sami "sopstveni" tramvaji nisu baš nešto super, naime zastarjela i nepouzdana tehnologija. Danas ti igra bitnu ulogu npr. i potrošnja struje koju možeš sa modernom elektronikom smanjiti i za 30 posto u odnosu na stare tramvaje sa akceleratorom (elektromehaničkom regulacijom izumljenom nekad još prije II. svjetskog rata).

Svakako je Belkomunmaš osnivao sa švicarskom firmom Stadler zajedničku firmu koja proizvodi niskospodna moderna vozila po "istočnim" cijenama.
Tako naprimjer postoji model Stadler Metelica,

Image
ovdje u ruskom gradu Samara.

U češkom gradu Ostrava je "Stadler-Belkomunmaš" pobjedio na tenderu za isporuku 40 tramvaja, cijena jednog je preračunato oko 2,2 miliona KM, vizualizacija je ovakva:

Image

Cijena je definitivno manja od onog poljskog tramvaja Modertrans koji bi koštao preračunato skoro 4 miliona po komadu. U svakom slučaju, za "par stotina hiljadu" maraka se može kupiti SAMO neko polovno vozilo koje je neki drugi grad rashodovao.

Naravno ima i drugih metoda:

I to modernizacije postojećih vozila.
"Famozni" Prag naprimjer je trenutno preopterećen plaćanjem novih niskospodnih tramvaja koje koštaju preko 4 miliona KM po komadu, pa se koncentriše na OTKUP starih tramvaja firme ČKD, dvosjmernih, u Sarajevu ih ima 5: Oni kockasti, ranije uglavnom na liniji 5, vrata sa obje strane.
Dodaje se niskospodni srednji dio, vozilo se kompletno modernizira, novi interijer, nova elektronika, novi motori.
Cijena je manje od 50 posto savremenog, kompletno niskospodnog vozila. Može služiti bez problema 20 godina.
Image

Ovo je rezultat:
Image

Sarajevo je imalo mogućnost kupiti ove tramvaje u većem broju, naime iz grada Miškolc u Mađarskoj, ja sam tada govorio sa njihovim direktorom. Problem je bio taj što je Miskolc kao siromašan grad morao tražiti pare za ova vozila. Ne da ih samo onako "donira". I u Sarajevo ne može odavno ništa što nije čista "donacija". Bh. firme su mogle izvesti modernizaciju tako da bi lova ostala u državi. Ali eto nema sredstava za ništa.
dosada_ziva
Posts: 383
Joined: 04/02/2015 22:54

#3068 Re: Gras all about

Post by dosada_ziva »

sto se na turske tramvaje ne stavljaju reklame, kao na ostale
Rizvan
Posts: 1283
Joined: 27/11/2013 09:25

#3069 Re: Gras all about

Post by Rizvan »

Zato što oni već imaju reklamu na sebi.
User avatar
Truba
Posts: 81797
Joined: 17/03/2004 09:36
Location: Vizantija

#3070 Re: Gras all about

Post by Truba »

i to za derviše :D

i iz konye za sarajevo ne bi trebalo prisati
User avatar
P308
Posts: 5084
Joined: 21/09/2012 23:15

#3071 Re: Gras all about

Post by P308 »

Vjerovatno zato sto su ogromni pa samim tim reklama kosta puno vise nego na ostalim tramvajima? :?
User avatar
trambusek88
Posts: 4808
Joined: 03/10/2009 23:51

#3072 Re: Gras all about

Post by trambusek88 »

dosada_ziva wrote:sto se na turske tramvaje ne stavljaju reklame, kao na ostale
U ponedjeljak prvi dobio reklamu. Karlovačko.
HZ_Pofalici
Posts: 36
Joined: 23/03/2016 20:12

#3073 Re: Gras all about

Post by HZ_Pofalici »

Žalosno je sto nam se Javni Gradski saobracaj ovako raspada
Meni bi bilo srce ko Trebevic da dozivim Tramvaj do Hrasnice i Trolejbus do Vogosce
:roll:
bumerangss
Posts: 4477
Joined: 12/01/2015 16:47

#3074 Re: Gras all about

Post by bumerangss »

Ovi novi crveni plinski busevi mi nisu dragi jer sam se juce prvi put vozio u njemu i ok je sto su novi, s vana izgledaju mocno ali unutra je prostor tako skucen prenatrpanim uskim sjedistima kojih ima sigurno 40 skoro kao u putnickom busu :-) i jos ima onaj rukohvat na sjedistu koji ne dozvoljava da guza malo visi kod nas krupnijih :D pa pored mene može sjesti neko ko ima do 40 kg :oops: :oops:

Molio bih grasovce da odsarafe-skinu te držace jer nemaju nikakvu funkciji osim da stjesne one koji sjede!

A tek to sto imaju samo 2 3 mala uska prozorcica i juce na 18 stepeni smo se svi gušili i mahali novinama, tekama, fasciklama... a kako ce tek biti na 28 30 stepeni!? :roll:
User avatar
man_464
Posts: 1554
Joined: 11/09/2014 20:27
Location: Sarajevo - Novi grad
Contact:

#3075 Re: Gras all about

Post by man_464 »

Autobusi su prigradski jer drugih nije bilo kod Junuzovica kad su kupovali. Imaju previše sjedala slazem se. Zato su trebali raditi na linijama duzim gdje takvom konfiguracijom sjedala i odgovaraju. Linije za Kamenicu Bakice Trnovo Dejcice... I tako....

Sto se tice prozora. Solo manovi imaju po 4 prozora i dva luftera na krovu. Moći ce se izdrzati. Solo neoplani imaju male klime i ako budu radile bice zadovoljavajuce.

Zglobni imaju klimu samo za vozače a za putnike nemaju. Bice pakleno ljeti. ...
Post Reply