Golf 5 problem sa paljenjem?
Moderators: anex, _BataZiv_0809
- Dadulino
- Posts: 133
- Joined: 26/05/2015 20:38
#1 Golf 5 problem sa paljenjem?
Pozdrav rajcugo,nedavno na golfu 5 mi ode "pumpa goriva",haj zamijenim stavim novu,majstor da upali nece,znaci auto vergla ali nikad ne sastavi(prije toga je sve radilo kako treba),ucita ga na original VAG diagnostiku,kaze 2 i 4 dizna ne rade,haj' repariram i dizne,sredim sve to kompletiram,auto upali ali nakon 20 sekundi verglanja,i to samo kad je hladan nebitno jel ujutro ili tokom dana,a kada se provoza auto pali kao benzinac,da li je neko imao slicno iskustvo,sumnjao sam na grijace ali ne vjerujem,koje su vase sugestije?
Isti slucaj kao u ovog Passata,samo kod mene vergla duplo manje
Isti slucaj kao u ovog Passata,samo kod mene vergla duplo manje
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#2 Re: Golf 5 problem sa paljenjem?
sta je ovo ba , kakav lesbo
de popravi YT link
de popravi YT link
- Dadulino
- Posts: 133
- Joined: 26/05/2015 20:38
#3 Re: Golf 5 problem sa paljenjem?
Haha,ovo ja nesto bio gledao u naucne svrhe :p
Moze sad da se bacimo na temu?
Moze sad da se bacimo na temu?
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#4 Re: Golf 5 problem sa paljenjem?
Dadulino wrote:Haha,ovo ja nesto bio gledao u naucne svrhe :p
Moze sad da se bacimo na temu?
moze , sacekaj Bitangu i poznavaoce VW-a
-
- Posts: 2007
- Joined: 20/04/2014 11:48
#5 Re: Golf 5 problem sa paljenjem?
Prijatelj je na Astri G imao problem sa vraćanjem goriva u rezervoar i trebalo je verglati duže da upali, ugradili mu neki nepovratni ventil i sad uredno paliDadulino wrote:Pozdrav rajcugo,nedavno na golfu 5 mi ode "pumpa goriva",haj zamijenim stavim novu,majstor da upali nece,znaci auto vergla ali nikad ne sastavi(prije toga je sve radilo kako treba),ucita ga na original VAG diagnostiku,kaze 2 i 4 dizna ne rade,haj' repariram i dizne,sredim sve to kompletiram,auto upali ali nakon 20 sekundi verglanja,i to samo kad je hladan nebitno jel ujutro ili tokom dana,a kada se provoza auto pali kao benzinac,da li je neko imao slicno iskustvo,sumnjao sam na grijace ali ne vjerujem,koje su vase sugestije?
Isti slucaj kao u ovog Passata,samo kod mene vergla duplo manje
- Dadulino
- Posts: 133
- Joined: 26/05/2015 20:38
#6 Re: Golf 5 problem sa paljenjem?
Raspitat cu se sa ovim majstorima ovdje,a i ja sumnjam da je nesto sa dovodom goriva
- Maraschino
- Posts: 18997
- Joined: 10/11/2006 16:15
- Location: ...
#7 Re: Golf 5 problem sa paljenjem?
Provjeri pumpu u rezervoaru.
Slican problem imao.
Slican problem imao.
-
- Posts: 324
- Joined: 13/06/2016 11:53
#8 Re: Golf 5 problem sa paljenjem?
Provjeri tandem pumpu lave i da li vuce fals vazduh negdje u crijeva.
- nivla
- Posts: 4282
- Joined: 12/01/2008 23:44
#9 Re: Golf 5 problem sa paljenjem?
ako je to mijenjano i problem nije rijesen majstor ti ne valja
moze biti i da ti je neko od crijeva za dovod nafte iz filtera istruhlo, podigni poklopac motora i pogledaj crijeva
nadalje nemoj ga verglati 20 sekundi probaj iz 2-3 puta (kraci intervali od 5-6s) postici isto
moze biti i da ti je neko od crijeva za dovod nafte iz filtera istruhlo, podigni poklopac motora i pogledaj crijeva
nadalje nemoj ga verglati 20 sekundi probaj iz 2-3 puta (kraci intervali od 5-6s) postici isto
-
- Posts: 7814
- Joined: 22/09/2011 14:34
#10 Re: Golf 5 problem sa paljenjem?
Da je neko crijevo istruhlo, čula bi se nafta, i kad se podigne hauba a i u kabini.
Treba provjerit da li u filteru od goriva, ima goriva. Tako će se preispitat dovod goriva. Ukoliko nema goriva ili je slab dovod, onda je u pitanju ponovo po svemu pumpa od goriva. Kad se zamjeni pumpa od goriva, problem bi trebao biti riješen, ako je ta pumpa od goriva uredu i ako je odgovarajuća za vozilo. Pošto je stradala pumpa od goriva, a poslije njene zamjene ima problem sa paljenjem, onda ponovo sve ukazuje na pumpu od goriva, jer da postoji drugi problem, on bi bio prisutan i prije stradanja pumpe od goriva. Najbolje je provjeriti ponovo pumpu od goriva, tako što će majstor otvorit filter od goriva i vidjet ima li goriva ili nema u njemu. Osim, ako je nešto stradalo upornim verglanjem na suhu kad je pumpa otišla. Teško, ali opet ja bi zamjenio tu pumpu, reklamirao na vrijeme, i tražio drugu. Najbolje bi bilo stavit OE, al mislim da košta oko 500 KM. Zamjenska dobra bi trebala biti oko 200-250 KM, za to auto. Sve ispod toga, nije preporučljivo jer ode brzo.
Inače Golf 5, ima problem sa pumpom od goriva, hoće da im strada, pogotovo ove zamjenske.
Treba provjerit da li u filteru od goriva, ima goriva. Tako će se preispitat dovod goriva. Ukoliko nema goriva ili je slab dovod, onda je u pitanju ponovo po svemu pumpa od goriva. Kad se zamjeni pumpa od goriva, problem bi trebao biti riješen, ako je ta pumpa od goriva uredu i ako je odgovarajuća za vozilo. Pošto je stradala pumpa od goriva, a poslije njene zamjene ima problem sa paljenjem, onda ponovo sve ukazuje na pumpu od goriva, jer da postoji drugi problem, on bi bio prisutan i prije stradanja pumpe od goriva. Najbolje je provjeriti ponovo pumpu od goriva, tako što će majstor otvorit filter od goriva i vidjet ima li goriva ili nema u njemu. Osim, ako je nešto stradalo upornim verglanjem na suhu kad je pumpa otišla. Teško, ali opet ja bi zamjenio tu pumpu, reklamirao na vrijeme, i tražio drugu. Najbolje bi bilo stavit OE, al mislim da košta oko 500 KM. Zamjenska dobra bi trebala biti oko 200-250 KM, za to auto. Sve ispod toga, nije preporučljivo jer ode brzo.
Inače Golf 5, ima problem sa pumpom od goriva, hoće da im strada, pogotovo ove zamjenske.
- Dadulino
- Posts: 133
- Joined: 26/05/2015 20:38
#11 Re: Golf 5 problem sa paljenjem?
Hvala ti druze,auto ide vrhunski,ne gusi se,potrosnja ostala ista,ne dimi ali ima abgas werkstat gresku? Nakon sto sam do sad obisao par majstora svi mi govore da gumice na diznama ne valjaju,a sto se tice pumpe,nju sam kupio novu i izasla me je oko 200km,i od kad sam stavio novu pumpu imam taj problem paljenja po 15 sekundi kada auto duze stoji,inace pali kao benzinac,sad ima li istine u vezi tih dizni?condy wrote:Da je neko crijevo istruhlo, čula bi se nafta, i kad se podigne hauba a i u kabini.
Treba provjerit da li u filteru od goriva, ima goriva. Tako će se preispitat dovod goriva. Ukoliko nema goriva ili je slab dovod, onda je u pitanju ponovo po svemu pumpa od goriva. Kad se zamjeni pumpa od goriva, problem bi trebao biti riješen, ako je ta pumpa od goriva uredu i ako je odgovarajuća za vozilo. Pošto je stradala pumpa od goriva, a poslije njene zamjene ima problem sa paljenjem, onda ponovo sve ukazuje na pumpu od goriva, jer da postoji drugi problem, on bi bio prisutan i prije stradanja pumpe od goriva. Najbolje je provjeriti ponovo pumpu od goriva, tako što će majstor otvorit filter od goriva i vidjet ima li goriva ili nema u njemu. Osim, ako je nešto stradalo upornim verglanjem na suhu kad je pumpa otišla. Teško, ali opet ja bi zamjenio tu pumpu, reklamirao na vrijeme, i tražio drugu. Najbolje bi bilo stavit OE, al mislim da košta oko 500 KM. Zamjenska dobra bi trebala biti oko 200-250 KM, za to auto. Sve ispod toga, nije preporučljivo jer ode brzo.
Inače Golf 5, ima problem sa pumpom od goriva, hoće da im strada, pogotovo ove zamjenske.
- Dadulino
- Posts: 133
- Joined: 26/05/2015 20:38
#12 Re: Golf 5 problem sa paljenjem?
Identicno ovome
-
- Posts: 7814
- Joined: 22/09/2011 14:34
#13 Re: Golf 5 problem sa paljenjem?
Abgas werkstat je greška koja se odnosi na zagušeo auto usljed puno gradske vožnje, kojoj može pomoći da se auto dobro pročepi autoputem, u nižoj brzini na visokim obrtajima. Javlja se kod vozila sa i bez dpf filtera. Neki koji su imali registrovanu tu grešku, imali su problem sa senzorom ispušnih plinova, pa bi trebalo otkloniti sumnju sa njega. Trebao bi uradit dijagnostiku ali onu pravu kod ovlaštenog servisera.Dadulino wrote:Hvala ti druze,auto ide vrhunski,ne gusi se,potrosnja ostala ista,ne dimi ali ima abgas werkstat gresku? Nakon sto sam do sad obisao par majstora svi mi govore da gumice na diznama ne valjaju,a sto se tice pumpe,nju sam kupio novu i izasla me je oko 200km,i od kad sam stavio novu pumpu imam taj problem paljenja po 15 sekundi kada auto duze stoji,inace pali kao benzinac,sad ima li istine u vezi tih dizni?condy wrote:Da je neko crijevo istruhlo, čula bi se nafta, i kad se podigne hauba a i u kabini.
Treba provjerit da li u filteru od goriva, ima goriva. Tako će se preispitat dovod goriva. Ukoliko nema goriva ili je slab dovod, onda je u pitanju ponovo po svemu pumpa od goriva. Kad se zamjeni pumpa od goriva, problem bi trebao biti riješen, ako je ta pumpa od goriva uredu i ako je odgovarajuća za vozilo. Pošto je stradala pumpa od goriva, a poslije njene zamjene ima problem sa paljenjem, onda ponovo sve ukazuje na pumpu od goriva, jer da postoji drugi problem, on bi bio prisutan i prije stradanja pumpe od goriva. Najbolje je provjeriti ponovo pumpu od goriva, tako što će majstor otvorit filter od goriva i vidjet ima li goriva ili nema u njemu. Osim, ako je nešto stradalo upornim verglanjem na suhu kad je pumpa otišla. Teško, ali opet ja bi zamjenio tu pumpu, reklamirao na vrijeme, i tražio drugu. Najbolje bi bilo stavit OE, al mislim da košta oko 500 KM. Zamjenska dobra bi trebala biti oko 200-250 KM, za to auto. Sve ispod toga, nije preporučljivo jer ode brzo.
Inače Golf 5, ima problem sa pumpom od goriva, hoće da im strada, pogotovo ove zamjenske.
Ukoliko auto nema ugrađen dpf filter, znači samo ako nema, pošto je najvjerovatnije zagušeno auto, a i dizne su očigledno dosta začepljene, ne bi bilo loše, ubaciti u rezervoar od goriva litar atf ulja za servo volan, a da u rezervoaru ne bude ispod pola rezervoara goriva i onda ga žestoko pročepit autoputem, u 3 ili 4 brzini preko 3 000 obrtaja, minimalno pola sata. To bi moglo vrlo lako pomoći. Samo ako nema DPF filter, inače ne smiješ ništa dolijevat u rezervoar. Neke petice golfovi imaju dpf, novije 2007-2008. godište, a većina nema. Kod mnogih, a i kod mene na prošlom vozilu, ovo atf ulje, je pomoglo puno više od bilo kojeg aditiva, da se jednostavno i brzo pročepi i pročisti auto kad se previše zaguši.
Na njemačkim web stranicama, i nešto manje i na našim, imaš dosta o tom problemu. Ako znaš njemački , brzo to možeš riješiti, ali mislim da je auto zagušeno osim ako nije ovaj senzor u pitanju
- bitanga_sa_otesa
- Posts: 37289
- Joined: 27/03/2014 09:56
- Location: štavanj
- Grijem se na: drva
- Vozim: pezejca
- Horoskop: ne vjerujem
- Contact:
#14 Re: Golf 5 problem sa paljenjem?
ja sam umjesto ateefa sipo staro ulje iz dizela(najbolje iz dvice neke turbodizela) sto je preslo 40.000 znas kako mi se ocistijo motor i dizne ocam
- triconja
- Posts: 16211
- Joined: 29/04/2012 07:04
#15 Re: Golf 5 problem sa paljenjem?
amar1994 wrote:sta je ovo ba , kakav lesbo
de popravi YT link
Kasno Marko na Kosovo stize, morel se znat vise, , onako za naucne svrhe .Dadulino wrote:Haha,ovo ja nesto bio gledao u naucne svrhe :p
Moze sad da se bacimo na temu?
-
- Posts: 7814
- Joined: 22/09/2011 14:34
#16 Re: Golf 5 problem sa paljenjem?
Ko pura za stomakbitanga_sa_otesa wrote:ja sam umjesto ateefa sipo staro ulje iz dizela(najbolje iz dvice neke turbodizela) sto je preslo 40.000 znas kako mi se ocistijo motor i dizne ocam
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#17 Re: Golf 5 problem sa paljenjem?
condy wrote:Ko pura za stomakbitanga_sa_otesa wrote:ja sam umjesto ateefa sipo staro ulje iz dizela(najbolje iz dvice neke turbodizela) sto je preslo 40.000 znas kako mi se ocistijo motor i dizne ocam
- Dadulino
- Posts: 133
- Joined: 26/05/2015 20:38
#18 Re: Golf 5 problem sa paljenjem?
Pa sad to za zapusenost,ne znam bas,auto mi je pretezno na otvorenoj,jer sam iz malog gradica,isao sam u Split jucer,a inace vozim na 2200-2300 obrt.,ali eto sutradan ide gasanje A za link koji je greskom upao,u pm saljem dvije cure sumnjivog moralacondy wrote:Abgas werkstat je greška koja se odnosi na zagušeo auto usljed puno gradske vožnje, kojoj može pomoći da se auto dobro pročepi autoputem, u nižoj brzini na visokim obrtajima. Javlja se kod vozila sa i bez dpf filtera. Neki koji su imali registrovanu tu grešku, imali su problem sa senzorom ispušnih plinova, pa bi trebalo otkloniti sumnju sa njega. Trebao bi uradit dijagnostiku ali onu pravu kod ovlaštenog servisera.Dadulino wrote:Hvala ti druze,auto ide vrhunski,ne gusi se,potrosnja ostala ista,ne dimi ali ima abgas werkstat gresku? Nakon sto sam do sad obisao par majstora svi mi govore da gumice na diznama ne valjaju,a sto se tice pumpe,nju sam kupio novu i izasla me je oko 200km,i od kad sam stavio novu pumpu imam taj problem paljenja po 15 sekundi kada auto duze stoji,inace pali kao benzinac,sad ima li istine u vezi tih dizni?condy wrote:Da je neko crijevo istruhlo, čula bi se nafta, i kad se podigne hauba a i u kabini.
Treba provjerit da li u filteru od goriva, ima goriva. Tako će se preispitat dovod goriva. Ukoliko nema goriva ili je slab dovod, onda je u pitanju ponovo po svemu pumpa od goriva. Kad se zamjeni pumpa od goriva, problem bi trebao biti riješen, ako je ta pumpa od goriva uredu i ako je odgovarajuća za vozilo. Pošto je stradala pumpa od goriva, a poslije njene zamjene ima problem sa paljenjem, onda ponovo sve ukazuje na pumpu od goriva, jer da postoji drugi problem, on bi bio prisutan i prije stradanja pumpe od goriva. Najbolje je provjeriti ponovo pumpu od goriva, tako što će majstor otvorit filter od goriva i vidjet ima li goriva ili nema u njemu. Osim, ako je nešto stradalo upornim verglanjem na suhu kad je pumpa otišla. Teško, ali opet ja bi zamjenio tu pumpu, reklamirao na vrijeme, i tražio drugu. Najbolje bi bilo stavit OE, al mislim da košta oko 500 KM. Zamjenska dobra bi trebala biti oko 200-250 KM, za to auto. Sve ispod toga, nije preporučljivo jer ode brzo.
Inače Golf 5, ima problem sa pumpom od goriva, hoće da im strada, pogotovo ove zamjenske.
Ukoliko auto nema ugrađen dpf filter, znači samo ako nema, pošto je najvjerovatnije zagušeno auto, a i dizne su očigledno dosta začepljene, ne bi bilo loše, ubaciti u rezervoar od goriva litar atf ulja za servo volan, a da u rezervoaru ne bude ispod pola rezervoara goriva i onda ga žestoko pročepit autoputem, u 3 ili 4 brzini preko 3 000 obrtaja, minimalno pola sata. To bi moglo vrlo lako pomoći. Samo ako nema DPF filter, inače ne smiješ ništa dolijevat u rezervoar. Neke petice golfovi imaju dpf, novije 2007-2008. godište, a većina nema. Kod mnogih, a i kod mene na prošlom vozilu, ovo atf ulje, je pomoglo puno više od bilo kojeg aditiva, da se jednostavno i brzo pročepi i pročisti auto kad se previše zaguši.
Na njemačkim web stranicama, i nešto manje i na našim, imaš dosta o tom problemu. Ako znaš njemački , brzo to možeš riješiti, ali mislim da je auto zagušeno osim ako nije ovaj senzor u pitanju
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#19 Re: Golf 5 problem sa paljenjem?
Ma kakvo zagusenje , pusti se condy-a (tako je i on nekad propuhivao pa mu nesto otislo ), pa ne pusi auto drinu najjeftiniju , a i da jest to se ne cisti gasanjem , nego rastavljanjem , ciscenjem i ribanjem
Nadji dobrog majstora i neka popravi , barem za taj 1.9 i VW ima majstora valjda
Nadji dobrog majstora i neka popravi , barem za taj 1.9 i VW ima majstora valjda
- insomnia78
- Posts: 61961
- Joined: 03/04/2011 14:43
#20 Re: Golf 5 problem sa paljenjem?
Ok ne goni ga preko 3000 'iljade
- Dadulino
- Posts: 133
- Joined: 26/05/2015 20:38
#21 Re: Golf 5 problem sa paljenjem?
Moram kad sam u lijevoj traci da ne budu makaze :pinsomnia78 wrote:Ok ne goni ga preko 3000 'iljade
-
- Posts: 7814
- Joined: 22/09/2011 14:34
#22 Re: Golf 5 problem sa paljenjem?
Đaba smanjujes font vidi seamar1994 wrote:Ma kakvo zagusenje , pusti se condy-a (tako je i on nekad propuhivao pa mu nesto otislo ), pa ne pusi auto drinu najjeftiniju , a i da jest to se ne cisti gasanjem , nego rastavljanjem , ciscenjem i ribanjem
Nadji dobrog majstora i neka popravi , barem za taj 1.9 i VW ima majstora valjda
Nije mi nista stradalo od upotrebe atf ulja u proslom autu
Momku je izbacila dijagnostika gresku koja tacno upucuje na zagusenost. Pogledao sam na vise sajtova, i taj problem nije toliko neuobicajen i rijedak. I kod francuza je vrlo cest ali ima drugaciji naziv na dijagnostici. Rastavljanje ciscenje dizni nije uvijek potrebno.
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#23 Re: Golf 5 problem sa paljenjem?
, salim se malocondy wrote:Đaba smanjujes font vidi seamar1994 wrote:Ma kakvo zagusenje , pusti se condy-a (tako je i on nekad propuhivao pa mu nesto otislo ), pa ne pusi auto drinu najjeftiniju , a i da jest to se ne cisti gasanjem , nego rastavljanjem , ciscenjem i ribanjem
Nadji dobrog majstora i neka popravi , barem za taj 1.9 i VW ima majstora valjda
Nije mi nista stradalo od upotrebe atf ulja u proslom autu
Momku je izbacila dijagnostika gresku koja tacno upucuje na zagusenost. Pogledao sam na vise sajtova, i taj problem nije toliko neuobicajen i rijedak. I kod francuza je vrlo cest ali ima drugaciji naziv na dijagnostici. Rastavljanje ciscenje dizni nije uvijek potrebno.
ja nisam nista primjetio a ni osjetio neke promjene na autu , voznja po gradu , otvorena ili autoput sve isto osim potrosnje , mozda zato sto je mlad ili mozda zato sto saltam tako da u iducuj brzini ostane na 2000 obrtaja , uz veca brda ide se drugom , nema saltanja i patnje trecom
potrebno je ako su gumice/posloske otisle , znam iz iskustva jer pocne da lupa i smrdi
negdje sam citao da se najvise prasine/cestica nakupi kad se turbo dizel tjera u ne efikasnom podrucju , pod tim se misli na dodavanje dosta gasa , da ne kazem punog na niskim obrtajima, a turbo ne moze da zavrti i onda imas dosta goriva a malo zraka , pa napuni i DPF i EGR i sve ostalo , koliko je tacno ne znam al ima neke logike
Last edited by amar1994 on 04/07/2017 23:37, edited 1 time in total.
- Dadulino
- Posts: 133
- Joined: 26/05/2015 20:38
#24 Re: Golf 5 problem sa paljenjem?
Cekaj,jel postoji neka korelacija izmedju te greske abgas i otezanog paljenja?,ja koliko sam shvatio dizelu vise skodi gusenje nego veci obrtaji,to sam procitao na nekom tdi forumu al inace potrosnja mi bude 4.9-5.6 zavisno od raspolozenjaamar1994 wrote:, salim se malocondy wrote:Đaba smanjujes font vidi seamar1994 wrote:Ma kakvo zagusenje , pusti se condy-a (tako je i on nekad propuhivao pa mu nesto otislo ), pa ne pusi auto drinu najjeftiniju , a i da jest to se ne cisti gasanjem , nego rastavljanjem , ciscenjem i ribanjem
Nadji dobrog majstora i neka popravi , barem za taj 1.9 i VW ima majstora valjda
Nije mi nista stradalo od upotrebe atf ulja u proslom autu
Momku je izbacila dijagnostika gresku koja tacno upucuje na zagusenost. Pogledao sam na vise sajtova, i taj problem nije toliko neuobicajen i rijedak. I kod francuza je vrlo cest ali ima drugaciji naziv na dijagnostici. Rastavljanje ciscenje dizni nije uvijek potrebno.
ja nisam nista primjetio a ni osjetio neke promjene na autu , voznja po gradu , otvorena ili autoput sve isto osim potrosnje , mozda zato sto je mlad ili mozda zato sto saltam tako da u iducuj brzini ostane na 2000 obrtaja , uz veca brda ide se drugom , nema saltanja i patnje trecom
potrebno je ako su gumice/posloske otisle , znam iz iskustva jer pocne da lupa i smrdi
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#25 Re: Golf 5 problem sa paljenjem?
negdje sam citao da se najvise prasine/cestica nakupi kad se turbo dizel tjera u ne efikasnom podrucju , pod tim se misli na dodavanje dosta gasa , da ne kazem punog na niskim obrtajima, a turbo ne moze da zavrti i onda imas dosta goriva a malo zraka (sto bi rekli ameri , running rich/bogata smjesa), pa napuni i DPF i EGR i sve ostalo , koliko je tacno ne znam al ima neke logikeDadulino wrote: Cekaj,jel postoji neka korelacija izmedju te greske abgas i otezanog paljenja?,ja koliko sam shvatio dizelu vise skodi gusenje nego veci obrtaji,to sam procitao na nekom tdi forumu al inace potrosnja mi bude 4.9-5.6 zavisno od raspolozenja
mozes ti voziti i na 1300-1500 obrtaja ali po ravnicama sa minimalnim dodavanjem gasa