Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
nightvision wrote:tesko tvojima s tobom u kuci.
Da, evo za mene je dvomaseni zamajac otimacina novca i smatram da je bolje izabrati "obicni" tamo gdje je proizvodjac ponudio obje varijante jer dvomaseni ne nudi nista posebno bolje a kosta znatno vise, dok "obicni" pored manje cijene olaksava buduce odrzavanje auta buduci da ne moras kasnije mijenjati sve u kompletu (kao sto je slucaj kod dvomasenog). Za tebe je to ciganlucenje, za mene je racionalno razmisljanje.
Znaci neces se ni ispod vauvau ni ispod skode, ni ispod bmw i volva i mercedesa zavuci sa bonsekom i aparatom za varenje i praviti nesto sto vec ne postoji. Ne znam stvarno koji dio od ovoga ti nije jasan.
Takodje nije istina da ga svi odreda ugradjuju. Ne pretjeruj, imas auta novijih godista sa cdr motorima koji iz fabrike izlaze sa "obicnim" zamajcem.
I naravno nece ni jedan proizvodjac reci da je "obicni" zamajac bolji od dvomasenog ako ce ugradnjom ovoga drugog ostvariti vise prihoda servisiranjem.
To sto ti smatras nije objasnjenje zasto ga ugradjuju ako nema nikakvih prednosti, a kad vec tvrdis da nije istina da ga svi odreda ugraduju, koji proizvodjac u svojoj ponudi nema nijedan auto sa plivajucim zamajcem?
Jaci bi bio da je tromaseni, dvomaseni je nit vino nit voda
Nek lijepo izvole izinzenjerisati auto kojem za popravak ne treba dizati kredit kad vec ulazu milijarde u razvoj. Milijarde valjda trose razmisljajuci kako posloziti sto kompleksniji i kvarljiviji automobil.
Isto kao i zadnja sajba, nekad si lijepo mogao parkirati auto u rikverc, danas ti trebaju za to i senzori i kamere i bog zna sta jos. Samo jer su pametno smanjili zadnju sajbu i postavili je tako da ne vidis tinejdzera koji seta iza auta.
Fabrika izvlaci iz njega dvije koristi- mogu koristiti jeftinije i losije materijale u mjenjacima i kasnije uzimati dodatne novce na prodaji setova kvacila.
Opet s druge strane znam x slucajeva gdje je plivajuci zamajac zamijenjen fiksnim Valeo setom. I dan danas ti auti voze i gaze bez ikakvih problema, i jos nikom se nije nista razletilo, a ni nece.
Meni jedini danas poznati motori bez plivajuceg zamajca su CRDi masine do 1600ccm i 1.7CRDi u 115ks varijanti. Mozda da imaju i neki mali dizeli drugih proizvodjaca.
NediM17 wrote:Plivajuci zamajac je cista otimacina.
Fabrika izvlaci iz njega dvije koristi- mogu koristiti jeftinije i losije materijale u mjenjacima i kasnije uzimati dodatne novce na prodaji setova kvacila.
Opet s druge strane znam x slucajeva gdje je plivajuci zamajac zamijenjen fiksnim Valeo setom. I dan danas ti auti voze i gaze bez ikakvih problema, i jos nikom se nije nista razletilo, a ni nece.
Meni jedini danas poznati motori bez plivajuceg zamajca su CRDi masine do 1600ccm i 1.7CRDi u 115ks varijanti. Mozda da imaju i neki mali dizeli drugih proizvodjaca.
Uostalom, mene licno boli neka stvar za tim. Moj ga auto fabricki nema, a ima preko 300NM momenta. Ali je zato mjenjac beton, pa mu ne treba plivajuci zamajac.
Te zamjenske setove sa fiksnim zamajcem (i lamelom koja naravno ima federe) ne prave neke no name ublehaske firme, nego recimo jedan Valeo.
Primijetio sam na pik.ba, na cestama, a i mehaničari su u radnjama isto primijetili, da je u posljednje vrijeme mnogo ovih vozila uvezeno, ali slabo na pik.ba ima neke dobre ponude, recimo 2007-2008 godište do 160.000 km pređenih, većinom oko 200.000
ekseks wrote:Primijetio sam na pik.ba, na cestama, a i mehaničari su u radnjama isto primijetili, da je u posljednje vrijeme mnogo ovih vozila uvezeno, ali slabo na pik.ba ima neke dobre ponude, recimo 2007-2008 godište do 160.000 km pređenih, većinom oko 200.000
Pa napisu ljudi i 160.000 isto kao i tih 200.00 sto su napisali. Sve po zelji
Ko jos gleda kilometre
Vw Golf 5 - Ova generacija je odrasla u odnosu na prethodnu čija je karijera bila je poremećena brojnim slabostima. Kod prvih modela proizvodnje, nisu bili oslobođeni brige elektronskih uređaja, ali sigurno iritira, i mali mehanički kvarovi.