Golf 2 - najčešći kvarovi i mane

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

FX900
Posts: 197
Joined: 08/03/2007 15:02

#76

Post by FX900 »

Daje! Za Balkan je još malo i neće biti. :lol:
zlatan01
Posts: 1176
Joined: 23/08/2006 16:29
Location: Halmstad

#77

Post by zlatan01 »

@d2
Ja se slazem sa tobom. Golf II je dobar za nase prilike. Relativno jeftin za odrzavanje i relativno pouzdan. Postoje bolji auti naravno ali su i skuplji. Sto se tice potrosnje, bitan momenat je tezina, a g2 je relativno lagan, cesto ispod 1 tone a novi dizeli su znacajno tezi. Licno sam sto prije sto u toku sto poslije rata imao tri g2 i nemam sta lose reci ni za jednog. Bilo je ono vozi dvicu sanjaj cetvorku/peticu...broj kvarova treba uzeti malo sa rezervom jer se kod nas cesto dio ne mijenja odmah nego majstor kaze "moze jos malo", a tehnicki nije ni priblizno na nivou kakav bi trebao biti. Ipak jeftini (ne-originalni) dijelovi su jeftini pa se tako sve komoenzira. Kod novih auta je sve drugacije, a jos ako zivite u EU, servis mijenja i ne pita, a ti placas jer znas da neces proci tehnicki, a sve originalno...
jezičar
Posts: 65
Joined: 27/03/2007 09:07

#78

Post by jezičar »

Golf jeste bio dobar, ali prije 20 godina. Sad je to sve prastaro i nema smisla tražiti mane.
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#79

Post by ado-šampion »

nineac wrote:4. Kociono ulje (dva puta, Sellenia DOT4) 50km 0.750ltr
Znam da nije vezano za temu, ali jel normalno da je kočiono ulje Selenia ovoliko skupo ili je ovo moje prejeftino? Ja sam prošle godine uzeo Lucas DOT4, 0.250ltr, 14 KM (meni je trebalo pola litra, znači ukupno 28 KM), to je bilo kod Šandora koji je prilično skup. Btw. tada sam uzeo i zadnje disk-pločice isto Lucas, 65 KM.
nineac
Posts: 3605
Joined: 03/03/2004 00:00
Location: preko bare

#80

Post by nineac »

Ma to je 50km ukupno!
Dobitak
Posts: 57
Joined: 25/02/2005 08:38

#81

Post by Dobitak »

nineac wrote:Ma to je 50km ukupno!
Slusaj prijatelju nisam mogao da ne progovorim o toj tvojoj konstataciji za golfa.Posto sam ja automehanicar u Elektroprivredinom servisu(8godina staza) da ti kazem nesto po pitanju kvalitete Golfova i WV vozila.Posto imammo Cadyije iz trece generacije godista od 1997 do 1999 godine svaki je presao preko 250 000 na satu osim kocnica(diskova,plocica,pakni),servisa redovnih(ulja,filtera),2 seta lamela(set se krece ooko 220 km) na 2 Caddy-a,nista drugo nisam mjenjao sem sto sam jednom odradio generalku ali to je greska vozaca bila jer je naletio u ogromnu barustinu kada je imao motor imao hidroudar(povukao vodu koja kada dodje u kompresioni prostor se ne moze sabiti i dodje do krivljenja klipnjacha).Kad sve saberes u 9,10 godina koliko su stari ti kediji nijednom cifra ulaganja nije presla za tih 10ak godina po kediju 500 do 600 maraka izuzev ovoga kojem je radjena generalka,jer mi vodimo evidenciju sta se na vako vozilo ugradi kad i koliko je vrjeme trajalo.
Sad vezano za golfa 4 kojih isto imamo 3,4 mjenjanje zupcastog remena ti je u ASA servisu oko 1370 markica s njihovim djelovima.Ja kad to radim privatno(posto sam u mogucnosti da to mogu na poslu odraditi preko vikenda)te dodje oko 150 markica ruke i djelovi su ti orginalni njemacki sa 2spanera i 2 valjcica i naravno zupcasti remen oko 250 maraka sto znaci da cifra ne prelazi 400 stotine markica.Vracamo se na pricu za tog Clica kojem je mjenjanje kod garaznih-mehanicara (ljudi koji ne rade u servisima ali imaju iskustva)ce te doci oko 600 a za golfa 4 nece preci 400koliko bih ti i ja uzeo jer je to ta cjena koja se krece i kod drugih mehanicara.A i to sve iz razloga sto je kod golfa 4 mnogo jednostavnije prici pojedinim sarafima laka dostupnost i ne iziskuje neke specijalne alate koje iziskuje npr Ford mondeo godista od 1997 do 2001 ili pak reno Clio.
Sad se vracamo na tog Golfa 2 za kojeg uporno navodis da je cigansko auto ili papansko.Po toj logici ko voza auta markice BMW prijatelju postavljam ja tebi pitanje?Intelektualci,skolovani likovi ili pak oni seljobercici koji plati ili skupi 10ak hiljada i onda dodje napumpu i kaze naspi mi za cenera sto mu je dovoljno do carsije i pitanje je da li ce stici do blazuja nazad.
Golf 2 za svoje vrjeme je bio vrhunski auto sto pokazuje i cinjenica da je prodan u 6,5 miliona primjeraka a sam Clio kojem je ova zadnja serija i 3 generacija nije prodan vise od 3 miliona primjeraka pa ti sad meni tu reci koje auto se kod kupaca pokazalo kvalitetnije posto zaboga za tebe je golf kanta itd sta sve nije.Nemoj me sta krivo shvatiti nije prepucavanje samo ti pokusavam objasniti da svako auto ce naci svoje poklonike a golf 2 generacije ih je nasao u 6,5 miliona ljudi.
User avatar
Romeo 80
Posts: 4374
Joined: 11/12/2006 16:55
Location: Seljajevo, al Centar brale
Grijem se na: Džemper
Vozim: Azijsku nakazu

#82

Post by Romeo 80 »

Dobitak wrote:
nineac wrote:Ma to je 50km ukupno!
Slusaj prijatelju nisam mogao da ne progovorim o toj tvojoj konstataciji za golfa.Posto sam ja automehanicar u Elektroprivredinom servisu(8godina staza) da ti kazem nesto po pitanju kvalitete Golfova i WV vozila.Posto imammo Cadyije iz trece generacije godista od 1997 do 1999 godine svaki je presao preko 250 000 na satu osim kocnica(diskova,plocica,pakni),servisa redovnih(ulja,filtera),2 seta lamela(set se krece ooko 220 km) na 2 Caddy-a,nista drugo nisam mjenjao sem sto sam jednom odradio generalku ali to je greska vozaca bila jer je naletio u ogromnu barustinu kada je imao motor imao hidroudar(povukao vodu koja kada dodje u kompresioni prostor se ne moze sabiti i dodje do krivljenja klipnjacha).Kad sve saberes u 9,10 godina koliko su stari ti kediji nijednom cifra ulaganja nije presla za tih 10ak godina po kediju 500 do 600 maraka izuzev ovoga kojem je radjena generalka,jer mi vodimo evidenciju sta se na vako vozilo ugradi kad i koliko je vrjeme trajalo.
Sad vezano za golfa 4 kojih isto imamo 3,4 mjenjanje zupcastog remena ti je u ASA servisu oko 1370 markica s njihovim djelovima.Ja kad to radim privatno(posto sam u mogucnosti da to mogu na poslu odraditi preko vikenda)te dodje oko 150 markica ruke i djelovi su ti orginalni njemacki sa 2spanera i 2 valjcica i naravno zupcasti remen oko 250 maraka sto znaci da cifra ne prelazi 400 stotine markica.Vracamo se na pricu za tog Clica kojem je mjenjanje kod garaznih-mehanicara (ljudi koji ne rade u servisima ali imaju iskustva)ce te doci oko 600 a za golfa 4 nece preci 400koliko bih ti i ja uzeo jer je to ta cjena koja se krece i kod drugih mehanicara.A i to sve iz razloga sto je kod golfa 4 mnogo jednostavnije prici pojedinim sarafima laka dostupnost i ne iziskuje neke specijalne alate koje iziskuje npr Ford mondeo godista od 1997 do 2001 ili pak reno Clio.
Sad se vracamo na tog Golfa 2 za kojeg uporno navodis da je cigansko auto ili papansko.Po toj logici ko voza auta markice BMW prijatelju postavljam ja tebi pitanje?Intelektualci,skolovani likovi ili pak oni seljobercici koji plati ili skupi 10ak hiljada i onda dodje napumpu i kaze naspi mi za cenera sto mu je dovoljno do carsije i pitanje je da li ce stici do blazuja nazad.
Golf 2 za svoje vrjeme je bio vrhunski auto sto pokazuje i cinjenica da je prodan u 6,5 miliona primjeraka a sam Clio kojem je ova zadnja serija i 3 generacija nije prodan vise od 3 miliona primjeraka pa ti sad meni tu reci koje auto se kod kupaca pokazalo kvalitetnije posto zaboga za tebe je golf kanta itd sta sve nije.Nemoj me sta krivo shvatiti nije prepucavanje samo ti pokusavam objasniti da svako auto ce naci svoje poklonike a golf 2 generacije ih je nasao u 6,5 miliona ljudi.
Niko ne kaže da VW kao marka ne valja, već se ovdje govori o bosanskom mentalitetu po kojem je bolje dati 5000 KM za Golfa 2 starog 15-20 godina nego za auto neke druge marke ali novije barem deceniju! Golf 2 je oldtajmer za kojeg ja lično ne bih dao 500 KM a kamoli 5000 KM. To samo u Bosni može! Održavanje svakog auta je skuplje ako to obavljaš u ovlaštenim servisima i VW tu nije nikakav izuzetak. U vrijeme kad je Golf 2 došao na tržište možda je zaista bio među najboljima u klasi, ali kako uvijek previđate činjenicu da je to bilo 1984 godine!? :-) O brojkama ne bih, u koliko je primjeraka svojevremeno Golf 2 prodat meni ništa ne znači. Puno je automobila koji su bili ispred svog vremena i po tehničkim rješenjima i po kvaliteti pa se nisu proslavili! Brojke su samo statistika, ništa više.
nineac
Posts: 3605
Joined: 03/03/2004 00:00
Location: preko bare

#83

Post by nineac »

Dobitak wrote:
nineac wrote:Ma to je 50km ukupno!
Slusaj prijatelju nisam mogao da ne progovorim o toj tvojoj konstataciji za golfa.Posto sam ja automehanicar u Elektroprivredinom servisu(8godina staza) da ti kazem nesto po pitanju kvalitete Golfova i WV vozila.Posto imammo Cadyije iz trece generacije godista od 1997 do 1999 godine svaki je presao preko 250 000 na satu osim kocnica(diskova,plocica,pakni),servisa redovnih(ulja,filtera),2 seta lamela(set se krece ooko 220 km) na 2 Caddy-a,nista drugo nisam mjenjao sem sto sam jednom odradio generalku ali to je greska vozaca bila jer je naletio u ogromnu barustinu kada je imao motor imao hidroudar(povukao vodu koja kada dodje u kompresioni prostor se ne moze sabiti i dodje do krivljenja klipnjacha).Kad sve saberes u 9,10 godina koliko su stari ti kediji nijednom cifra ulaganja nije presla za tih 10ak godina po kediju 500 do 600 maraka izuzev ovoga kojem je radjena generalka,jer mi vodimo evidenciju sta se na vako vozilo ugradi kad i koliko je vrjeme trajalo.
Sad vezano za golfa 4 kojih isto imamo 3,4 mjenjanje zupcastog remena ti je u ASA servisu oko 1370 markica s njihovim djelovima.Ja kad to radim privatno(posto sam u mogucnosti da to mogu na poslu odraditi preko vikenda)te dodje oko 150 markica ruke i djelovi su ti orginalni njemacki sa 2spanera i 2 valjcica i naravno zupcasti remen oko 250 maraka sto znaci da cifra ne prelazi 400 stotine markica.Vracamo se na pricu za tog Clica kojem je mjenjanje kod garaznih-mehanicara (ljudi koji ne rade u servisima ali imaju iskustva)ce te doci oko 600 a za golfa 4 nece preci 400koliko bih ti i ja uzeo jer je to ta cjena koja se krece i kod drugih mehanicara.A i to sve iz razloga sto je kod golfa 4 mnogo jednostavnije prici pojedinim sarafima laka dostupnost i ne iziskuje neke specijalne alate koje iziskuje npr Ford mondeo godista od 1997 do 2001 ili pak reno Clio.
Sad se vracamo na tog Golfa 2 za kojeg uporno navodis da je cigansko auto ili papansko.Po toj logici ko voza auta markice BMW prijatelju postavljam ja tebi pitanje?Intelektualci,skolovani likovi ili pak oni seljobercici koji plati ili skupi 10ak hiljada i onda dodje napumpu i kaze naspi mi za cenera sto mu je dovoljno do carsije i pitanje je da li ce stici do blazuja nazad.
Golf 2 za svoje vrjeme je bio vrhunski auto sto pokazuje i cinjenica da je prodan u 6,5 miliona primjeraka a sam Clio kojem je ova zadnja serija i 3 generacija nije prodan vise od 3 miliona primjeraka pa ti sad meni tu reci koje auto se kod kupaca pokazalo kvalitetnije posto zaboga za tebe je golf kanta itd sta sve nije.Nemoj me sta krivo shvatiti nije prepucavanje samo ti pokusavam objasniti da svako auto ce naci svoje poklonike a golf 2 generacije ih je nasao u 6,5 miliona ljudi.
Prvo ti ocito vozis to auto i nasao si se uvrjedjen sto neko govori kako je vrijeme pregazilo GolfaII!!!
Drugo, ja sam mjenjao rodici zupcasti sa svim pripadajucim spanerima na Renault Megane-u Scenica 1.6 16V kod svog mehanicara i spaneri i djelovi su ispali 170 i kusur maraka, te je sveukupno ispalo malo vise od 260km!!!
E sad ti si se nasao uvrjedjen samo zato sto sam ja spomenuo Clia, ne poredio, nego spomenuo Clia, sto znaci da tvoj pogled na auta pocinje i zavrsava sa VW-om. Ako cemo tako, sta je sa Toyotom Corolla? On je prodata u vise primjeraka nego golf, pokazala se pouzdanija, vise je ljudi kupilo i po tvojims tandardima ona je bolja od Golfa??? Jel tako?
Druga stvar ako pazljivo procitas sta sam ja napisao ja nisam rekao da GolfII nevalja (ako si mehanicar onda znas sve mane Golf IV, pogotovo mjenjaci), ali da ga je vrijeme pregazilo, i da su u pitanju problemi sa "djelovima na trafici"
Problem je sto ljudi kao ti nece da priznaju da postoji jos kvalitetnih ili kvalitetnijih auta, a ja sam na svom primjeru pokusao da pokazem da eto ta Opel VectraB koja je jeftinija od Golfa IV moze preci preko 300.000km bez nekih ulaganja. Jel meni dosla bas neka posebna, nevjerujem.
Stoga cjela prica nije oko kvalitete Golfa, nego problema da ljudi nece da priznaju da ga je vrijeme pregazilo. Sto ljudi misle da je taj Golf npr. 88 godista kvalitetniji od nekog auta 99 godista, te je skuplji.
Dobitak
Posts: 57
Joined: 25/02/2005 08:38

#84

Post by Dobitak »

Druze istina je da vozim Golfa2 ali ni u kom slucaju ne kazem da ga vrijeme nije pregazilo.Sto se tice golfa 4 genrracije to za mjenjace vrjedi za automatske mjenjace ne i manuelne o cemu ti pricas a u evropi je izbaceno na 10 vozila 2 s tim automatskim mjenjacima i to se odnosi na seriju 2001 juli do 2001 oktobar u tom vremenskom periodu su imali fulu s tim mjenjacima te serije.Sto se tice Toyote s izdrzljivoscu se ne moze mjeriti ni jedna druga marka vozila(imamo 3 ranerke dzipove) i ni kapi ulja nema na njima a presli su po 170 000 hiljada na satu.Sto se tice tih opela kojeg ti spominjes hihihihi pitaj 10oricu mehanicara bi li volili opela ili WV pa mi onda spominji tu marku koja nije rjesila ni dan danas probleme s limarijom i jnihovom zastitom.Tek od 2004 su kao nesto uspjeli savladati tehnologiju za zastitu od korozije.
nineac
Posts: 3605
Joined: 03/03/2004 00:00
Location: preko bare

#85

Post by nineac »

Dobitak wrote:Druze istina je da vozim Golfa2 ali ni u kom slucaju ne kazem da ga vrijeme nije pregazilo.Sto se tice golfa 4 genrracije to za mjenjace vrjedi za automatske mjenjace ne i manuelne o cemu ti pricas a u evropi je izbaceno na 10 vozila 2 s tim automatskim mjenjacima i to se odnosi na seriju 2001 juli do 2001 oktobar u tom vremenskom periodu su imali fulu s tim mjenjacima te serije.Sto se tice Toyote s izdrzljivoscu se ne moze mjeriti ni jedna druga marka vozila(imamo 3 ranerke dzipove) i ni kapi ulja nema na njima a presli su po 170 000 hiljada na satu.Sto se tice tih opela kojeg ti spominjes hihihihi pitaj 10oricu mehanicara bi li volili opela ili WV pa mi onda spominji tu marku koja nije rjesila ni dan danas probleme s limarijom i jnihovom zastitom.Tek od 2004 su kao nesto uspjeli savladati tehnologiju za zastitu od korozije.
Jaro gdje ti zivis? Pa kod mene je Vectra upravo zbog lima, bez klime imala 1365kg, dok je prijateljev Passat 98g, tdi sa 110ks (znaci diesel), sa klimom bio tezak 1320kg.
OPEL je jos 1998 nudio duzu garanciju od VW-a na pohrdjavanje, kakve ti nebuloze pricas.
Na kraju krajeva pogledaj statistiku po kvarovima auta u njemackoj, Mazada 6 na prvom mjestu, Vectra C na drugom! Jel to ono sto nisu rjesili ni dan danas limariju? Ili Golf V 2.0tdi cije su prve verzije po litru ulja trosile na 1.000km, jel to spada u tu kvalitetu o kojoj ti pricas?
Niko neporice da je VW kvalitetan, ali daj da se malo odmaknemo od naseg mentaliteta i pogleda koji je sirok ko tunel ispod aerodroma. Ima na svijetu dosta boljih i ljepsih auta, na kraju krajeva, onda bi se samo VW-kupovali da su toliko kvalitetni.
Nasi mehanicari ti dodju i kazu," jest bolji je golf, jeftini djelovi" Pa fakat da su jeftini kad ih je boratova familija pravila za 0.50km po danu, i onda tebi izveze kao "originalni" dio, i to je po nasim mehanicarima usteda, pa ujutro osvane "izgubio kontrolu iz neobjasnjivih razloga"
Eh, takvi mehanicari ti onda dodju i kazu "ma uzmi golfa, djelova na trafici imas"
Ja dok sam dole bio nisam sebimogao priustiti takav luksuz da vozim auto sa krajnicom od 7km, ili kocionim kljestima od 15km. Jednostavno, mene je toga strah! Nisam jednom vidio kada neko dodje i kupuje dio za golfa, a dio u nekakvom najlonu, ili kesi obicnoj. A najbolji su mi kada dodju i kazu "imas li amortizere" odgovor: imam, ali za koje auto? pitanje "pa za golfa, cuj za koje!" e ti su mi definitivno najbolji, i onda sav sretan ode sa amortizerom od 20km na cestu, i kaze "vidi sta moj golf moze nakon 4 generalnke?" I sutra procitas u Avazu to sto procitas.
Ja samo kazem, treba biti svjestan sta se vozi. Ako vozis Golfa II, diesel, sto ti treba da se nesto pukusavas utrkivati sa autima koja su po 100ks jaca od tebe?
Ja sad kad sam bio dole vozio od oca Lanciu Lybru 2.4jtd sa 136ks. Ispred mene na auto putu ko da se hoce, vazda neki Golf II, i vazda ista prica, gas do daske, oblak dima, i nece da se skloni iz lijeve trake! Jel to neki kompleks, sta je? Opet znam ljude koji vozaju te golfove i sasvim su normalni, i znaju sta imaju. Ali te price, porediti Golfa II sa Cliom predzadnje generacije? Taj onda ima jebenu gripu ili ono kravlje ludilo iz slovenije!
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#86

Post by ado-šampion »

Samo da se malo ubacim u polemiku s pitanjem: Otkad su automehaničari kompetentni da pričaju o kvalitetu automobila? Kažeš pitaj 10 mehaničara, pa zato pitam. Posebno kad se zna kakvi su danas mehaničari.
Ja sam npr. odveo proljetos frajeru da mi promjeni zadnje disk-pločice i kočionu telućinu i nakon toga mi papučica kočnice hvata skoro pola cm niže nego prije, i to nakon što je frajer ponovo odzračivao! Da napomenem da sam cijelo vrijeme ja "pumpao", untaoč pomoćniku njegovom. Imao sam na autu odlične kočnice (4 diska na 1065 kg težine, prednji ventilirajući) a sad nakon obične promjene kočione tekućine imam kita kočnice, strah me kad je neka kritična situacija. Još mi kaže, uvrijeđen što sam mu došao na reklamaciju, sjedi u "ovog Golfa (II)" da vidiš gdje kod njega hvata (a moje auto 10 godina mlađe i svjetlosnu godinu modernije), opisujući to auto, koje sam ja minutu verglao poslije isto toliko predgrijavanja, "Ovaj Golf je zmaj". I na kraju se ispostavilo da bolje hvata kod njega nego kod mene. A kad je taj isti skužio da auto ima ABS umalo nije svr.io, možda nikad u životu nije radio na autu s ABS-om (koji su btw. auta veća od niže klase, prije deset godina imala serijski).
whow
Posts: 2217
Joined: 11/11/2004 07:17
Location: Edmonton
Contact:

#87

Post by whow »

zlatan01 wrote:
whow wrote:@d2
Hvala na postu , stvarno sam uzivao citajuci. Mada moram da priznam da si imao pre -pre vise kvarova za 110 000 km i 10 godina exploatacije . Da si sve te opravke radio po europskim servisima i europskim cijenama to bi te doslo " arm and leg" sva sreca pa " domaci' majstori imaju discount za golfove. Ja sam eto cuo da su TAS-ovi golfovi bili o.k. Mada je tvoj primjer ocigledan " agrumentum contrario" ovoj teoriji. Mora da je naki "lemon", jer objektivno 110 000 km nije neka kilometraza. Usporedbe radi GM daje 7 godina i 160 000 km garancije na svoja nova vozila.

p.s.
Ne mogu da docekam ovu Dzeninu skriptu .
Gdje to GM daje ovu garanciju? U USA? SAAB u Svedskoj daje garanciju 2 godine a pripada GM-grupi. Opel isto tako. Znaci li to da GM daje razlicite garancije za razlicita trzista ili za razlicite marke?
U USA i Canadi sva GM vozila dolaze sa garancijom od 7 godina ili 160 000 kn whichever comes first.
nineac
Posts: 3605
Joined: 03/03/2004 00:00
Location: preko bare

#88

Post by nineac »

whow wrote:
zlatan01 wrote:
whow wrote:@d2
Hvala na postu , stvarno sam uzivao citajuci. Mada moram da priznam da si imao pre -pre vise kvarova za 110 000 km i 10 godina exploatacije . Da si sve te opravke radio po europskim servisima i europskim cijenama to bi te doslo " arm and leg" sva sreca pa " domaci' majstori imaju discount za golfove. Ja sam eto cuo da su TAS-ovi golfovi bili o.k. Mada je tvoj primjer ocigledan " agrumentum contrario" ovoj teoriji. Mora da je naki "lemon", jer objektivno 110 000 km nije neka kilometraza. Usporedbe radi GM daje 7 godina i 160 000 km garancije na svoja nova vozila.

p.s.
Ne mogu da docekam ovu Dzeninu skriptu .
Gdje to GM daje ovu garanciju? U USA? SAAB u Svedskoj daje garanciju 2 godine a pripada GM-grupi. Opel isto tako. Znaci li to da GM daje razlicite garancije za razlicita trzista ili za razlicite marke?
U USA i Canadi sva GM vozila dolaze sa garancijom od 7 godina ili 160 000 kn whichever comes first.
Daju garanciju iz par razloga toliko. Najvazniji je marketing, jer su japanci i koreanci to prvi krenuli i ovi su morali isto ponuditi.
Drugo, auta u americi nisu izlozena tolikom naprezanju kao u Evropi gdje imamo vise up&down konfiguracije cesta kao i vece brzine na auto putevima. Zime su u evropi opcenito jace i surovije te su auta izlozena vecim naprezanjima. Najbolje je uporediti po gumama koje se nude u prodaji u americi te u evropi. Isti proizvodjaci nude razlicite gume na istim autima upravo zbog vremenskih (ne)prilika, tako da u americi zimska guma nije standard u vecini zemlje, nego "all season" koja u evropi skoro da i nije zastupljena upravo zbog potrebe za striktno ljetnim ili zimskim gumama.
Trece, izuzetno stroga ohgranicenja brzine, te kultura vozaca, manji temperament, sve to igra ulogu.
zlatan01
Posts: 1176
Joined: 23/08/2006 16:29
Location: Halmstad

#89

Post by zlatan01 »

nineac wrote:
whow wrote:
zlatan01 wrote: Gdje to GM daje ovu garanciju? U USA? SAAB u Svedskoj daje garanciju 2 godine a pripada GM-grupi. Opel isto tako. Znaci li to da GM daje razlicite garancije za razlicita trzista ili za razlicite marke?
U USA i Canadi sva GM vozila dolaze sa garancijom od 7 godina ili 160 000 kn whichever comes first.
Daju garanciju iz par razloga toliko. Najvazniji je marketing, jer su japanci i koreanci to prvi krenuli i ovi su morali isto ponuditi.
Drugo, auta u americi nisu izlozena tolikom naprezanju kao u Evropi gdje imamo vise up&down konfiguracije cesta kao i vece brzine na auto putevima. Zime su u evropi opcenito jace i surovije te su auta izlozena vecim naprezanjima. Najbolje je uporediti po gumama koje se nude u prodaji u americi te u evropi. Isti proizvodjaci nude razlicite gume na istim autima upravo zbog vremenskih (ne)prilika, tako da u americi zimska guma nije standard u vecini zemlje, nego "all season" koja u evropi skoro da i nije zastupljena upravo zbog potrebe za striktno ljetnim ili zimskim gumama.
Trece, izuzetno stroga ohgranicenja brzine, te kultura vozaca, manji temperament, sve to igra ulogu.
Prije mjesec dana se na svedskom trzistu pojavio prvi auto sa 7 godina garancije (5 god opste garancije + jos 2 naredne na motor i prenos). Ostali u pravili daju 2 godine (europski i americki) i 3 godine (japanski). ovo je sto sam ja do sada mogao procitati a odstupanja svakako mogu postojati.
FX900
Posts: 197
Joined: 08/03/2007 15:02

#90

Post by FX900 »

VW OPĆENITO NE VALJA, PA I GOLF NIJE NEKI IZUZETAK. SAMO VI DAJITE VELIKE PARE ZA STARO SMETLJE. KO DAJE 6000 KM ZA 16 :roll: GODINA STAROG GOLFA IZGORIO JE PO GLAVI. :D
jezičar
Posts: 65
Joined: 27/03/2007 09:07

#91

Post by jezičar »

FX900 wrote:VW OPĆENITO NE VALJA, PA I GOLF NIJE NEKI IZUZETAK. SAMO VI DAJITE VELIKE PARE ZA STARO SMETLJE. KO DAJE 6000 KM ZA 16 :roll: GODINA STAROG GOLFA IZGORIO JE PO GLAVI. :D
Skupo je to. Skupo. Znam da mu idu manžetne jako brzo. Loša koncepcija.
dr.iver
Posts: 981
Joined: 02/05/2006 12:33

#92

Post by dr.iver »

Dobitak wrote:.Sto se tice golfa 4 genrracije to za mjenjace vrjedi za automatske mjenjace ne i manuelne o cemu ti pricas a u evropi je izbaceno na 10 vozila 2 s tim automatskim mjenjacima i to se odnosi na seriju 2001 juli do 2001 oktobar u tom vremenskom periodu su imali fulu s tim mjenjacima te serije.S
Vrijedi i za ručne mjenjače. Puca kućište mjenjača, nevjerovatna greška u projektu.(SDI i TDI motori naročito).
Dobitak
Posts: 57
Joined: 25/02/2005 08:38

#93

Post by Dobitak »

dr.iver wrote:
Dobitak wrote:.Sto se tice golfa 4 genrracije to za mjenjace vrjedi za automatske mjenjace ne i manuelne o cemu ti pricas a u evropi je izbaceno na 10 vozila 2 s tim automatskim mjenjacima i to se odnosi na seriju 2001 juli do 2001 oktobar u tom vremenskom periodu su imali fulu s tim mjenjacima te serije.S
Vrijedi i za ručne mjenjače. Puca kućište mjenjača, nevjerovatna greška u projektu.(SDI i TDI motori naročito).
Ja to jos ne vidjeh na nasa 4 golfa od toga 3 SDI-a i 1 TDI s manuelnim mjenjacima.
nineac
Posts: 3605
Joined: 03/03/2004 00:00
Location: preko bare

#94

Post by nineac »

Dobitak wrote:
dr.iver wrote:
Dobitak wrote:.Sto se tice golfa 4 genrracije to za mjenjace vrjedi za automatske mjenjace ne i manuelne o cemu ti pricas a u evropi je izbaceno na 10 vozila 2 s tim automatskim mjenjacima i to se odnosi na seriju 2001 juli do 2001 oktobar u tom vremenskom periodu su imali fulu s tim mjenjacima te serije.S
Vrijedi i za ručne mjenjače. Puca kućište mjenjača, nevjerovatna greška u projektu.(SDI i TDI motori naročito).
Ja to jos ne vidjeh na nasa 4 golfa od toga 3 SDI-a i 1 TDI s manuelnim mjenjacima.
Na TDI nisam ni ja nikad vidio, ali zato sam se na SDI nagledo itekako. Cekaj malo, polako, nagledat ces se!
Ljiljan77
Posts: 13
Joined: 13/03/2007 22:59

#95

Post by Ljiljan77 »

Golf kao i vecina starijih modela VW imaju dosta mana ali i prednosti. Evo ti neke:

Mane :

Uzmes da otvoris vrata rucka ti cesto ostane u ruci
povuci jace rucnu kocincu i ona ti ostane u ruci
vozis ga preko 120 puse na sve strane
sto se tice mortizacije kao da nema mortizera
samo u rijetkih rade sve brave na vratima

Prednosti :

Djelovi se mogu naci na svakom smetljistu

Ja znam da ce se mnogi usprotivit ovome ali Golf nije nikakvo auto.
Mnogo je bolje uzet Mercedes 190, ili Opel Vectru nego smece od Golfa, Jette ili slicno.
User avatar
Faruk
Posts: 889
Joined: 03/04/2004 15:57
Location: Jedan grad, dva kluba. Jedan kokuz drugi mu se ruga

#96

Post by Faruk »

golf je smece
gadi mi se ona takozvana dvojka
taj dizelski uzas od auta je omogucio mnogima kojima nije mjesto u saobracaju da se bas tu nadju
ljude koji voze takve grobine, najcesce potpuno tehnicki nesipravne, smatram ljudima sa manjkom inteligencije
FX900
Posts: 197
Joined: 08/03/2007 15:02

#97

Post by FX900 »

Faruk wrote:golf je smece
gadi mi se ona takozvana dvojka
taj dizelski uzas od auta je omogucio mnogima kojima nije mjesto u saobracaju da se bas tu nadju
ljude koji voze takve grobine, najcesce potpuno tehnicki nesipravne, smatram ljudima sa manjkom inteligencije
Slažem se upotpunosti. :D
the godfather
Posts: 6
Joined: 05/04/2007 22:59

#98

Post by the godfather »

Dvica prirodno blago BIH
dr.iver
Posts: 981
Joined: 02/05/2006 12:33

#99

Post by dr.iver »

Kakvo prirodno blago...
dvicine zagađuju okoliš kao željezara zenica nekada.
User avatar
Dirty Harry
Posts: 1238
Joined: 09/08/2003 00:00

#100

Post by Dirty Harry »

Par uhapšen zbog sexa u pogrešnom autu

Dvoje zaljubljenih Nijemaca odlučili su provesti zabavnu noć u automobilu. Mađutim, njihov plan je propao kada ih je policija uhapsila jer su se zabavljali u tuđem autu.

Bernhard Stadlinger (24) parkirao je svoj crnog golfa odmah pored drugog golfa, a ključevi za njegovo vozilo uspjeli su otvoriti i drugo.

Stadlinger je ušao u pogrešan automobil zajedno sa djevojkom koju je upoznao u diskoteci u Bavarskoj. Vlasnica vozila, Petra Eichinger (42) razbijesnila se kada ih je našla "in flagranti" i odmah pozvala policiju.

(Sarajevo-x.com)
:lol: :lol: :lol:
Post Reply