Glanc novo bibikalo...

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

User avatar
_tulumba_
Posts: 687
Joined: 07/04/2008 17:52

#51 Re: Glanc novo bibikalo...

Post by _tulumba_ »

[/quote]jest lave ti kupis pasata i niko te ne pogleda, pasata na pasija preskakala! a ja kupim novog stojadina i niko nema novog ma sta novog nema ni novijeg od 15 godina[/quote]

ti bi da te neko primjeti, haha drug mislio sam da se ti ne volis furati...al sam ocigldno pogrijesio :D
User avatar
johntra
Posts: 11800
Joined: 11/04/2004 02:17
Location: Palma de Hrasno

#52 Re: Glanc novo bibikalo...

Post by johntra »

od deset golfova dvica, bar pet ima takve simpotme, da ih tako nazovemo...šta drugo reći, balilo seljačko dijete u opancima na golfove dvice i poslije rata napokon došlo na svoje...od mene tačka...a na ove gluposti da je 101 bio krš kad je izašao, neću potrošiti nijedan komad tastature... :lol:
sulesavic
Posts: 3459
Joined: 22/01/2003 00:00
Location: apatrid

#53 Re: Glanc novo bibikalo...

Post by sulesavic »

johntra wrote:od deset golfova dvica, bar pet ima takve simpotme, da ih tako nazovemo...šta drugo reći, balilo seljačko dijete u opancima na golfove dvice i poslije rata napokon došlo na svoje...od mene tačka...a na ove gluposti da je 101 bio krš kad je izašao, neću potrošiti nijedan komad tastature... :lol:
Ja bih ovo malo izokolakole, al', eto, u principu imaš moju podršku...
User avatar
_tulumba_
Posts: 687
Joined: 07/04/2008 17:52

#54 Re: Glanc novo bibikalo...

Post by _tulumba_ »

hahaha i od mene jos ovo, da stojadini valjaju bilo bi ih kao golfova, a da ih ima koliko golfova, sigurno bi i u njima drmala cecina"muzika" vjerovatno cak i vise nego u golfovima, jer jbg stojadin ima i folkersko porijeklo :D :D :D
sulesavic
Posts: 3459
Joined: 22/01/2003 00:00
Location: apatrid

#55 Re: Glanc novo bibikalo...

Post by sulesavic »

Ljudi dragi,

da vi samo znate

koliko se meni k'o djetetu dopadao

onaj zvuk

kad se, čini mi se, digne noga s gasa...
Lesli Eldridž
Posts: 3544
Joined: 10/01/2008 15:23
Location: Ko će to znati

#56 Re: Glanc novo bibikalo...

Post by Lesli Eldridž »

Ko god tvrdi da je stojadin bio krš 1971 je budala. To je tada bio auto godine u Evropi. Tada je brat blizanac fiat 128 bio auto godine (1970) i titula se odnosila na prethodnu godinu (1969).
sulesavic
Posts: 3459
Joined: 22/01/2003 00:00
Location: apatrid

#57 Re: Glanc novo bibikalo...

Post by sulesavic »

Lesli Eldridž wrote:Ko god tvrdi da je stojadin bio krš 1971 je budala. To je tada bio auto godine u Evropi. Tada je brat blizanac fiat 128 bio auto godine (1970) i titula se odnosila na prethodnu godinu (1969).
Stipu, ba, nije im'o servo... I električne podizače...
User avatar
johntra
Posts: 11800
Joined: 11/04/2004 02:17
Location: Palma de Hrasno

#58 Re: Glanc novo bibikalo...

Post by johntra »

_tulumba_ wrote:hahaha i od mene jos ovo, da stojadini valjaju bilo bi ih kao golfova, a da ih ima koliko golfova, sigurno bi i u njima drmala cecina"muzika" vjerovatno cak i vise nego u golfovima, jer jbg stojadin ima i folkersko porijeklo :D :D :D
kotrljalo bi se danas njih mnogo više da ih nisu izrokale granate tokom rata...ali nažalost, nije ih se moglo uvući iz Švabije, ko što su se mogli uvući golfovi, sve smetlje do smetlja....
User avatar
Dirty Harry
Posts: 1238
Joined: 09/08/2003 00:00

#59 Re: Glanc novo bibikalo...

Post by Dirty Harry »

Lesli Eldridž wrote:A zašto se ovdje uspoređuju auti? Tema je ona zastava. Ja sam dosta pisao o tome, a sada se svađati šta je bolje je besmisleno. Stojadin je uvijek imao dosta prednosti nad drugim autima, a prva je bila jednostavno održavanje. Bio je udoban, fine performanse je imao, a sada kazati da je to loših performansi je glupo. 55 KS je bilo dosta za njega, prava mjera i nije bila istina da je trebalo 20 sekundi do 100 km/h. Oko 16 sekundi je trebalo, a bilo ih je koji su bili uštelovani i razrađeni kako treba i da su življi. Max brzina je bila oko 155 km/h, pa sad ako auto ima 100 KS normalno je da je startniji i brži, ali i to je bilo više nego dovoljno.
Sve se slažem ... ali nije ovo '71 ...
sulesavic
Posts: 3459
Joined: 22/01/2003 00:00
Location: apatrid

#60 Re: Glanc novo bibikalo...

Post by sulesavic »

Dirty Harry wrote:
Lesli Eldridž wrote:A zašto se ovdje uspoređuju auti? Tema je ona zastava. Ja sam dosta pisao o tome, a sada se svađati šta je bolje je besmisleno. Stojadin je uvijek imao dosta prednosti nad drugim autima, a prva je bila jednostavno održavanje. Bio je udoban, fine performanse je imao, a sada kazati da je to loših performansi je glupo. 55 KS je bilo dosta za njega, prava mjera i nije bila istina da je trebalo 20 sekundi do 100 km/h. Oko 16 sekundi je trebalo, a bilo ih je koji su bili uštelovani i razrađeni kako treba i da su življi. Max brzina je bila oko 155 km/h, pa sad ako auto ima 100 KS normalno je da je startniji i brži, ali i to je bilo više nego dovoljno.
Sve se slažem ... ali nije ovo '71 ...
Ima li da izbifla performanse za punta nekakvog od 1100 ccm?
User avatar
_tulumba_
Posts: 687
Joined: 07/04/2008 17:52

#61 Re: Glanc novo bibikalo...

Post by _tulumba_ »

johntra wrote:
_tulumba_ wrote:hahaha i od mene jos ovo, da stojadini valjaju bilo bi ih kao golfova, a da ih ima koliko golfova, sigurno bi i u njima drmala cecina"muzika" vjerovatno cak i vise nego u golfovima, jer jbg stojadin ima i folkersko porijeklo :D :D :D
kotrljalo bi se danas njih mnogo više da ih nisu izrokale granate tokom rata...ali nažalost, nije ih se moglo uvući iz Švabije, ko što su se mogli uvući golfovi, sve smetlje do smetlja....
zao mi je onda vas sto tugujete za stojadinom, ne znam, pokusajte, vjerovatno se moze uvesti i u BiH iako ne ispunjava cak ni Euro 3 normu...eto sad hvala Bogu ne padaju granate, pa vi sto balite za stojadinom, jedva cekam da kojeg novog vidim na cesti, pa da se divim oldtimer-ima....
:lol: :lol: :lol: :lol:
ledeny
Posts: 223
Joined: 26/03/2008 11:41

#62 Re: Glanc novo bibikalo...

Post by ledeny »

naprosto se naježim svaki put kada vidim golfa dvicu...
User avatar
johntra
Posts: 11800
Joined: 11/04/2004 02:17
Location: Palma de Hrasno

#63 Re: Glanc novo bibikalo...

Post by johntra »

_tulumba_ wrote:
johntra wrote:
_tulumba_ wrote:hahaha i od mene jos ovo, da stojadini valjaju bilo bi ih kao golfova, a da ih ima koliko golfova, sigurno bi i u njima drmala cecina"muzika" vjerovatno cak i vise nego u golfovima, jer jbg stojadin ima i folkersko porijeklo :D :D :D
kotrljalo bi se danas njih mnogo više da ih nisu izrokale granate tokom rata...ali nažalost, nije ih se moglo uvući iz Švabije, ko što su se mogli uvući golfovi, sve smetlje do smetlja....
zao mi je onda vas sto tugujete za stojadinom, ne znam, pokusajte, vjerovatno se moze uvesti i u BiH iako ne ispunjava cak ni Euro 3 normu...eto sad hvala Bogu ne padaju granate, pa vi sto balite za stojadinom, jedva cekam da kojeg novog vidim na cesti, pa da se divim oldtimer-ima....
:lol: :lol: :lol: :lol:
ma jok ba...meni je draže da se gušim u smradu golfa dvojke, najboljeg auta na svijetu :lol:
ili da kupim sebi Passata delfina, vrh vrhova :lol: :lol:
User avatar
Romeo 80
Posts: 4379
Joined: 11/12/2006 16:55
Location: Seljajevo, al Centar brale
Grijem se na: Džemper
Vozim: Azijsku nakazu

#64 Re: Glanc novo bibikalo...

Post by Romeo 80 »

_tulumba_ wrote:
johntra wrote:
_tulumba_ wrote:hahaha i od mene jos ovo, da stojadini valjaju bilo bi ih kao golfova, a da ih ima koliko golfova, sigurno bi i u njima drmala cecina"muzika" vjerovatno cak i vise nego u golfovima, jer jbg stojadin ima i folkersko porijeklo :D :D :D
kotrljalo bi se danas njih mnogo više da ih nisu izrokale granate tokom rata...ali nažalost, nije ih se moglo uvući iz Švabije, ko što su se mogli uvući golfovi, sve smetlje do smetlja....
zao mi je onda vas sto tugujete za stojadinom, ne znam, pokusajte, vjerovatno se moze uvesti i u BiH iako ne ispunjava cak ni Euro 3 normu...eto sad hvala Bogu ne padaju granate, pa vi sto balite za stojadinom, jedva cekam da kojeg novog vidim na cesti, pa da se divim oldtimer-ima....
:lol: :lol: :lol: :lol:
Ne bih rekao da neko ovdje tuguje za Stojadinom. Mislim da samo ljudima nije jasno od kuda takav animozitet prema autu koje je pored Fiće i Yuge motorizovalo naciju?! Za svoje vrijeme Stojadin je bio veoma napredno auto, koncepcijski miljama ispred VW Bube! Ono što je bio problem Stojadina je kvalitet izrade, daleko lošiji nego talijanski original. Ipak, ljudi su nerijetko prelazili po 300000 km sa tom "konzervom" a kvarovi su ipak bili lako i jeftino otklonjivi. :) Naravno da se to auto ne može mjeriti sa savremenim vozilima, ali ovdje takve uporedbe niko i ne pravi!
Ne vidim da su Golf 2, Opel Kadet, ili Ford Escort tih godina nešto napredniji koncepcijski gledano?! Takva auta su sad nekoliko decenija stara i sumnjam da su bolja kupovina od nove Zastave.
Stojadin je bio narodni automobil namijenjen ljudima koji ne traže luksuz i kojima je potrebno prevozno sredstvo od tačke A do tačke B uz što manje troškove održavanja. Lako je sada nama sa podsmijehom gledati na to ali zaboravljamo pri tom da je u BiH prosječna starost voznog parka 17 god!!! :roll:Novi Stojadin je bolji od takvih automobilskih grobalja svidjelo se to nekome ili ne! Druga je stvar što ljudi miješaju politiku sa mehanikom. Na kraju krajeva u Indiji se počela proizvoditi Tata Nano, dovoljan dokaz da svaka roba ima svog kupca!
Loše vozne osobine Stojadina nisu bile uzrokovane samo Trayal gumama već i "originalnom" idejom šumadijskog proletarijata. Naime, u želji da povećaju udobnost auta inženjeri Crvene Zastave su u modelu GTL odvojili treći list zadjeg gibnja (dakle 2 lista umjesto 3)!!! :-) :P Udobnost je povećana a vozne osobine se više ni u ludilu nisu mogle porediti sa Fiatom 128. To je i razlog poznatog stojadinovog glisiranja prilikom ubrzanja kad zadnji kraj potone a prednji se podigne dok položaj prednjih točkova poprimi oblik sva V! :)

Tačno je da Stojadin ima muzejsku tehnologiju, ali je tačno da i drugi polovni automobili stari 20 do 25 god. ne raspolažu modernijom uz napomenu da je Stojadin barem nov. Da mi finansijski dometi nisu bolji ja bih se ipak odlučio za novo i miris garancije!

PS: Ko je zainteresovan može kupiti sve nove Zastave u salonu Gavrić u Vojkovićima... :)
User avatar
johntra
Posts: 11800
Joined: 11/04/2004 02:17
Location: Palma de Hrasno

#65 Re: Glanc novo bibikalo...

Post by johntra »

joj kako ćete sada Bošnje popljuvat...još si provukao reklamu, sad će doći onaj bez dobrog nicka da nam prosipa teoriju kako si sad ti izreklamirao dotičnu auto kuću :D
User avatar
chuchumbamayumbe
Posts: 11046
Joined: 20/10/2006 22:02

#66 Re: Glanc novo bibikalo...

Post by chuchumbamayumbe »

Samo jos da dodam ovim mrzoljupcima Stojadina...
Da je Zastava kojim slucajem izbacila Stojadina sa diesel motorom, ne bi mu bilo konkurencije, i dan danas bi ih krpili i bili bi na mnogo vecoj cijeni, nesto kao sto je i gljagljaglje (g2).
sulesavic
Posts: 3459
Joined: 22/01/2003 00:00
Location: apatrid

#67 Re: Glanc novo bibikalo...

Post by sulesavic »

chuchumbamayumbe wrote: Da je Zastava kojim slucajem izbacila Stojadina sa diesel motorom, ne bi mu bilo konkurencije, i dan danas bi ih krpili...
Ja prvi!
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#68 Re: Glanc novo bibikalo...

Post by ado-šampion »

Lesli Eldridž wrote:I dobro podešena zastava dragi moj ado championu ti po gradu troši 8-9 l/100km.
Kod mog starog je bila nova i trošila je 12 po gradu. Ne znam koliko meni sad troši, izgorila je u ratu.
Lesli Eldridž wrote:Zastava 101 je uvijek bila udobnija od pasata.
:lol: :lol: Pa pijačarski Passat je udobniji od nje ... Kakav ovjes, kakva sjedišta ... sjedišta u koja se propada ... izolacija buke ne postoji. Baš me namsija, ti i johntra sve što ima veze s talijanskom autoindustrijom dižete u zvijezde.

@Johntra, da je tad svako imao mogućnost da kupi Golf I, daj mi jednog ko bi vozao Zastavu?

@Atko :thumbup:

@tulumba, Escort je bolje auto, samo što ga limarija prilično zeza.
User avatar
atko
Posts: 6054
Joined: 06/07/2006 14:51

#69 Re: Glanc novo bibikalo...

Post by atko »

Ljudi moji danas se vozim po gradu i par puta vidim 128 i 101 i pocnem se kliberat sam onako u autu ko lud :lol: ja u tim sklopocijama ne mogu da prepoznam auto :lol:

Prica mi stari od jedne prijateljice da je on kupio sebi golfa1 pocetkom osamdesetih... za 95% jugoslovena tada je to bio nedostizni san ... a vamo lafo sad prosipaju ublehe o stojki :lol:


Sjetih se sad i jedne price od starog moje hanume, on je '70 i '80 radio u Njemackoj. Tamo je stojadin bio 4 puta jeftiniji nego u Jugoslaviji :lol: Svabe su ga doslovno ismijavale :lol:

Al haj neki ljudi vole da galame ono da ispadnu zajebaTi u raji ;) :lol: Jes dobar je stojadin, godinu dvije ide a onda moze i ko shupa posluziti u bahci :lol:
User avatar
amrica
Posts: 7110
Joined: 26/01/2007 17:58

#70 Re: Glanc novo bibikalo...

Post by amrica »

Znam ljude koji su 30 godina vozali 101, i nikad nisu imali problema, ako su se brinuli o njemu.
Nov auto je nov auto, bolje ga voziti 2-3 godine bez troskova, nego kupiti nesto izvana napucano i dobra marka, a vozio ga i kunto i panto, i lupao ga i nije ga pazio, i nekad mu zaribao motor itd pa potrositi nov 101 za odrzavanje. Druga je prica da je VW milion puta bolji auto, ali polovan auto (pogotovo za te novce) je uvijek macak u vreci.
A udobnost, amortozeri, itd, hah, pa sve se placa, ako imas para mozes kupiti auto sa bazenom.
maxell_sarajevo
Posts: 2222
Joined: 08/02/2008 19:19

#71 Re: Glanc novo bibikalo...

Post by maxell_sarajevo »

johntra wrote:kod golfa se ergonomija izražava u decimetrima, a udobnost se mjeri sa panjevima po Stojčevcu...takođe nivo buke je odavno prešao trocifren broj decibela, o ekologiji ne smijem ni pričati...ako sam isfrustriran raznim likovima koji divljaju dok voze, pretiču u mrtvim krivinama, deru se i pljuju kroz prozor, ceca i stoja im idoli, iz golfa im puše plavo kao na Željinom Jugu, onda sam fakat stoka isfrustrirana :D


ma ti si gigant ocami :lol: :lol: :lol:
ins
Posts: 2711
Joined: 12/05/2005 10:50

#72 Re: Glanc novo bibikalo...

Post by ins »

Za sve one koji govore u prilog Yuga ili Stojadina:

Da li ste vi zapravo ikada vozili taj auto?

Ja jesam Yugo, dvije godine, i cinjenica je da taj auto svojim rjesenjima, pozicijom za volanom, izradom i ostalim nema nikakve veze sa zdravim razumom! :run:
Ja sam ga vozio 1996, i bio je placen 2200 KM a ne 11000, i opet mi je bio opskuran i tada.
Vi 2008 pricate o kupovini auta za 8000 KM iz 1971. god?!

Svaki Punto, Corsa ili Escort iz 1997 je bolji od tog novog Stojadina....
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#73 Re: Glanc novo bibikalo...

Post by ado-šampion »

ins wrote:Za sve one koji govore u prilog Yuga ili Stojadina:

Da li ste vi zapravo ikada vozili taj auto?

Ja jesam Yugo, dvije godine, i cinjenica je da taj auto svojim rjesenjima, pozicijom za volanom, izradom i ostalim nema nikakve veze sa zdravim razumom! :run:
Ja sam ga vozio 1996, i bio je placen 2200 KM a ne 11000, i opet mi je bio opskuran i tada.
Vi 2008 pricate o kupovini auta za 8000 KM iz 1971. god?!

Svaki Punto, Corsa ili Escort iz 1997 je bolji od tog novog Stojadina....
Fakat, to se i ja pitam, pričitah da ga je neko vozio 30 godina bez problema. Ja ga nisam vozio, ali imali smo to auto 10 godina, kupljen nov, i bio je jako problematičan. Šta ljudi mogu pročitati na ovom forumu, nekad se pitam jesu li oni koji pišu takve stvari uopšte ozbiljni.

Amrice, kažeš uzeti novo auto i voziti 2-3 godine, meni je stari (kako sam već rekao) uzeo novo auto (stojadin) i na prvoj vožnji mu otišao kinetički zglob.
Lesli Eldridž
Posts: 3544
Joined: 10/01/2008 15:23
Location: Ko će to znati

#74 Re: Glanc novo bibikalo...

Post by Lesli Eldridž »

DAJ BA NE PROVALJUJ SE. Bio je onaj majstor kod Vogošće koji je štelovao karburatore. Mom je starom na otvorenom kad ga nije pržio prije 25 godina trošio 5-7 litara na 100 km. U gradu je 8-9 l/100km. Bilo je kod raje i veće potrošnje, ali to je sve bilo razjebano i neodržavano, sklepano u avliji bez stroboskopa. I bogati je li ti otišao onaj osigurač od kočnica?
User avatar
amrica
Posts: 7110
Joined: 26/01/2007 17:58

#75 Re: Glanc novo bibikalo...

Post by amrica »

I meni je na novom novcatom Renaultu 5 otisla sajla od kvacila u prvih 500 km, nasred ulice pored Palme, pa nista, auti se kvare. Otac mojih prijatelja je prije rata mijenjao stojadine i kad su mu poslije rata poslali pare iz Amerike da kupi auto, opet je kupio stojadina, sta da ti kazem.
Kad sam ja vozila tudjeg stojadina (btw, tad sam vozala golfa keca) cilj je bio doci od tacke a do tacke b, u mom slucaju do Trsta i nazad za nekih 24 sata, sto nije mali napor, i nisam imala nikakvih problema. Nije bas da toliko hvalim stojadina nego mi je taj put ostao u lijepom sjecanju, valjda nostalgija kad se putovalo bez viza
Post Reply